(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 28 مرداد 1389- شماره 19721

سخنگوي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري: هرگونه دخل و تصرف در مدرسه مروي غيرقانوني است
كمبود 400 هزار پاركينگ در تهران
همايش كشوري دانشجويي«عوامل اجتماعي مؤثر بر سلامت»
كشف كوزه هاي 2800 ساله در لنگرود
تا بهمن ماه 46 درصد مدارس فرسوده كشور بازسازي مي شود
30 مرداد نخستين دفتر ثبت نام گواهي الكترونيكي راه اندازي مي شود
ترجمه 31 عنوان كتاب با مضامين فرهنگ ايثار و شهادت از سوي ناشران خارجي
در اهواز صاحب كافي نت حساب مشتريان خود را خالي مي كرد
تاسيس اولين دانشكده مجازي علوم پزشكي كشور
رويدادهاي خارجي مدفون شدن 30 روستايي چين در رانش زمين
تصادف در محور بندر خمير- بندرلنگه 8 نفر را به كام مرگ فرستاد
دستگيري قاتل خيابان نور نيشابور درعرض 3 ساعت
مرزهاي آبي كشور با سيستم ماهواره اي كنترل مي شوند
8 قاچاقچي در كرمان اعدام شدند
انتصاب
16 روز تعطيلي عيد فطر در عربستان



سخنگوي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري: هرگونه دخل و تصرف در مدرسه مروي غيرقانوني است

سخنگوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري هرگونه دخل و تصرف در اثر ملي «مدرسه مروي» را غيرقانوني خواند.
به گزارش فارس، حسن محسني سخنگوي سازمان ميراث فرهنگي در اين باره گفت: مدرسه مروي تهران در آثار ثبت شده ملي قرار دارد و بي شك هرگونه دخل و تصرف در آن اقدامي خلاف قانون محسوب مي شود.
وي ادامه داد: براساس مواد 558 و 560 قانون مجازات اسلامي و تعزيرات، سازمان ميراث فرهنگي با عاملان يا آمران تخريب، تغيير يا دخل و تصرف در آثار فرهنگي تاريخي مي تواند برخورد قانوني كند.
به گفته سخنگوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در حال حاضر يگان حفاظت ميراث فرهنگي در محدوده مدرسه مروي حضور مستمر دارند اما هنوز دخل و تصرفي مشاهده نشده است.
محسني بهره برداري از اين بنا را براي حوزه علميه تغيير كاربري نمي داند و مي گويد: با اين اقدام اصل بنا مورد تغيير قرار نمي گيرد.
وي يادآور شد اداره كل ميراث فرهنگي استان تهران نامه هايي را به وزارت آموزش و پرورش، توليت موقوفه مروي و شهرداري منطقه 12 براي لزوم دريافت استعلام از ميراث فرهنگي براي هرگونه دخل و تصرف در اين اثر تاريخي را داده است.
به گفته سخنگوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري هنوز طرحي درباره تغيير مدرسه مروي به ميراث فرهنگي ارائه نشده است.
گفتني است مدرسه مروي در خيابان ناصرخسرو تهران به عنوان قديمي ترين مدرسه كشور به ثبت ملي رسيده و از سوي آموزش و پرورش به عنوان مدرسه «ماندگار» معرفي شده است اما طي يك سال اخير زمزمه ها براي تغيير كاربري اين مدرسه به پاساژي تجاري به گوش مي رسد.

 



كمبود 400 هزار پاركينگ در تهران

رئيس كميسون توسعه عمران شوراي اسلامي شهر تهران گفت: تهران با كمبود 400 هزار پاركينگ مواجه است.
حمزه شكيب درباره كمبود پاركينگ در تهران و اقداماتي كه شوراي شهر در اين باره در نظر دارد، اظهار داشت: براساس مطالعاتي كه انجام شده تا افق طرح جامع حمل ونقل عمومي در سال 1404، 430 هزار پاركينگ براي تهران نياز است كه در حال حاضر 30 هزار پاركينگ در تهران وجود دارد.
وي با بيان اينكه اعتباراتي كه براي اين امر در نظر گرفته شده برطرف كننده نياز پاركينگ در تهران نيست، تصريح كرد: همه مجموعه هايي كه اقدام به ساخت پاركينگ هاي طبقاتي كردند، توانستند تنها براي همان واحدهاي تجاري و مراجعه كنندگان خود، نياز پاركينگ را تامين كنند. در حالي كه هدف مديريت شهري از ايجاد پاركينگ هاي طبقاتي تامين نياز بخشي از اهالي آن محل بود كه چنين امري محقق نشد.
رئيس كميسيون توسعه و عمران شوراي اسلامي شهر تهران خاطرنشان كرد: در حال حاضر طرح جديدي در شوراي شهر ارائه شده كه براساس آن شهرداري مكلف به مكان يابي براي ساخت پاركينگ در تهران است.
وي گفت: با اين مصوبه يك طرح جامع تفصيلي براي محل پاركينگ ها به ويژه در محل هايي كه در محدوده وسايل حمل ونقل عمومي هستند، تهيه مي شود؛ به عنوان مثال مكاني كه مردم از مترو يا اتوبوس استفاده مي كنند بايد محل پاركي براي خودروي خود داشته باشند.

 



بسيج دانشجويي دانشگاه هاي علوم پزشكي ايران برگزار مي كند
همايش كشوري دانشجويي«عوامل اجتماعي مؤثر بر سلامت»

سرويس اجتماعي-
اولين همايش كشوري دانشجويي «عوامل اجتماعي موثر بر سلامت» 21 و 22 مهرماه از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي ايران، در مركز بين المللي همايش هاي رازي برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار كيهان، محمد مرادي جو، دبير همايش «عوامل اجتماعي مؤثر بر سلامت» با اعلام اين خبر افزود: محورهاي اصلي اين همايش سلامت معني و رواني، حوادث و بلايا، سلامت خانواده، سلامت محيط، كار و امنيت شغلي، ارايه عادلانه خدمات سلامت، شيوه زندگي سالم، آموزش، آگاهي و تحصيلات، تغذيه و امنيت غذايي، شهرنشيني، حاشيه نشيني و مناطق دورافتاده و... مي باشد.
وي با اشاره به 1100 مقاله ارسال شده از سراسر دانشگاههاي كشور به دفتر همايش اظهار داشت: پس از بررسي اوليه تعداد650 مقاله براي داوري ارسال شده است كه بيستم شهريورماه تعداد 60 مقاله براي ارائه در همايش از سوي هيئت داوران انتخاب خواهد شد.گفتني است مخاطبان اين همايش اساتيد، پژوهشگران، دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه هاي سراسر كشور مي باشند.

 



كشف كوزه هاي 2800 ساله در لنگرود

رودسر- خبرنگار كيهان:
فرمانده انتظامي لنگرود از كشف دفينه 2 هزار و 800 ساله در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ ابراهيم جيني گفت: در اين رابطه 14 كوزه مربوط به آن دوران نيز كشف و 4 نفر دستگير شدند.
وي افزود: از سوي ديگر با تلاش مأمورين بالغ بر 270ميليون ريال اسكناس و چك پول هاي جعلي در لنگرود كشف شد.

 



تا بهمن ماه 46 درصد مدارس فرسوده كشور بازسازي مي شود

معاون عمراني وزير آموزش و پرورش از تخريب و بازسازي 46 درصد مدارس كشور تا بهمن ماه امسال خبر داد.
مرتضي رئيسي افزود: دولت در ماده 27 لايحه برنامه پنجم توسعه پيشنهاد تمديد 5 ساله قانون مربوط به تخريب و بازسازي مدارس فرسوده و خطرآفرين را مطرح كرده است كه كميسيون تلفيق لايحه در مجلس با تمديد 3 ساله اين قانون موافقت كرده است. بنابراين با اين زمان اختصاص يافته و صرف اعتبارات كافي، موضوع مدارس تخريبي به تاريخ خواهد پيوست.
به گزارش فارس وي با اشاره به اقدامات دولت در راستاي تخريب و بازسازي مدارس خطرآفرين و مطابق كردن آنها با استانداردهاي فني ادامه داد: در اين رابطه طي 4 الي 5 سال گذشته اعتبارات مناسبي از سوي دولت اختصاص يافته است كه تاكنون با پرداخت بيش از يك سوم اين اعتبارات كار تخريب و بازسازي 46 درصد از مدارس فرسوده كشور شروع شده است و تا بهمن امسال نيز به اتمام خواهد رسيد.

 



30 مرداد نخستين دفتر ثبت نام گواهي الكترونيكي راه اندازي مي شود

نخستين دفتر ثبت نام گواهي الكترونيكي با حضور رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور و وزير بازرگاني، 30 مرداد در كانون سردفتران و دفترياران افتتاح مي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، دفتر ثبت نام گواهي الكترونيكي با حمايت سازمان ثبت در بخش خصوصي - دفاتر ثبت - راه اندازي مي شود.
گفتني است در مراسم افتتاحيه اين دفتر علاوه بر معاون رئيس قوه قضائيه و وزير بازرگاني، معاونان وزارت بازرگاني و سازمان ثبت نيز حضور خواهند داشت.

 



ترجمه 31 عنوان كتاب با مضامين فرهنگ ايثار و شهادت از سوي ناشران خارجي

مدير كل انتشارات و اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران از ترجمه 31 عنوان كتاب توسط ناشران خارجي خبر داد و گفت: از اين تعداد سه عنوان در سال جاري و توسط ناشر كشور تركيه ترجمه و در آن كشور توزيع شده است.
«محمد علي فقيه» در گفت وگو با ايرنا با بيان اينكه بنياد شهيد تاكنون قرار ترجمه 50 عنوان كتاب را با ناشران خارجي بسته است، افزود: از اين تعداد، 31 عنوان از سوي ناشران سه كشور لبنان، پاكستان و تركيه ترجمه شده است.
مديركل انتشارات و اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران اضافه كرد: پس از ماه مبارك رمضان نيز پنج عنوان كتاب به زبان اردو از سوي ناشر پاكستاني ترجمه و به مردم كشور مقصد ارايه خواهد شد.
فقيه ادامه داد: به احتمال زياد تا فرا رسيدن دهه مبارك فجر نيز پنج عنوان كتاب با مضمون ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به زبان انگليسي ترجمه خواهد شد.
وي گفت: اين پنج عنوان از سوي گروه اردو زبان ترجمه و در شهرهاي انگليسي زبان هندوستان توزيع مي شود.
مدير كل انتشارات و اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران تصريح كرد: اغلب اين كتاب ها درباره شهيدان چمران، بابايي و باهنر است كه در جوامع بين المللي نام آنها بر سر زبانهاست.
فقيه خاطرنشان كرد: به عنوان نمونه زندگي نامه داستاني شهدا در ميان مردم كشور لبنان، از محبوبيت بيشتري برخوردار است و اغلب كتاب هاي ترجمه شده از سوي ناشر لبناني نيز در اين زمينه است.
توزيع 20 هزار جلد كتاب آموزش روزه داري
مدير كل امور فرهنگي و هنري بنياد شهيد و امور ايثارگران نيز گفت: 20 هزار جلد كتاب تحت عنوان راهنمايي هاي سلامت در ماه رمضان ويژه خانواده هاي شاهد و ايثارگر در سراسر كشور توزيع شده است.
«محمدرضا گروسي» افزود: اين كتاب در قطع جيبي است و 63 صفحه دارد كه مقدمه آن را مرضيه وحيد دستجردي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نوشته است.
وي افزود: كتاب راهنمايي هاي سلامت ويژه خانواده هاي شاهد و ايثارگر، اصول صحيح روزه داري را به جانبازان و والدين شهدا مي آموزد.
مديركل امور فرهنگي و هنري بنياد شهيد و امور ايثارگران، توزيع 50 هزار كارت حاوي ادعيه هاي ماه مبارك رمضان ميان خانواده هاي شاهد و ايثارگر سراسر كشور را از ديگر فعاليت هاي فرهنگي بنياد شهيد در اين ماه بيان كرد.
گروسي همچنين از برگزاري جلسات انس با قرآن كريم در حسينيه ها و خانه هاي شاهد سراسر كشور در ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: اكنون حدود 600 حسينيه مركز فرهنگي شاهد در سراسر كشور وجود دارد.
وي در ادامه با اشاره به برگزاري جشنواره هنرهاي تجسمي ايثارگران گفت: اين جشنواره در زمينه هاي گرافيك، نقاشي، نگارگري برگزار شد.
گروسي افزود: در اين جشنواره، 180 نفر از هنرمندان برجسته ايثارگر در عرصه هنرهاي تجسمي حضور داشتند.

 



در اهواز صاحب كافي نت حساب مشتريان خود را خالي مي كرد

سرويس شهرستانها
صاحب كافي نت در اهواز با سوءاستفاده از غفلت مشتريان اقدام به برداشت غيرقانوني از حساب آنها مي كرد.
سرپرست پليس آگاهي خوزستان در اين باره گفت: افرادي با مراجعه به پليس آگاهي خبر از برداشت غيرقانوني از حسابشان دادند و پليس نيز با انجام تحقيقات اوليه متوجه شد تمامي برداشت ها بصورت انتقال وجه و از طريق اينترنت بوده است.
كارآگاهان مبارزه با جرائم رايانه اي، دريافتند تمامي برداشت ها از كافي نتي در يكي از مناطق اهواز صورت گرفته است و در تحقيق ازشكات مشخص شد همه آنهابراي انتقال و يا پرداخت وجوه به اين كافي نت مراجعه كرده اند كه صاحب كافي نت به نام محمد-غ دستگير و براي تحقيقات بيتشر به پليس آگاهي انتقال داده شد.
متهم در بازجويي هاي انجام شده گفت: با سوءاستفاده از غفلت مشترياني كه نكات ايمني در عمليات هاي بانكي بوسيله اينترنت را رعايت نمي كردند و شماره كارت و رمز دوم حساب خود را بر روي سيستم باقي مي گذاشتند اقدام به انتقال 554 ميليون ريال از حساب آنها به حسابي در بانكي ديگر كرده و سپس از آنجا برداشت مي كردم. متهم با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

 



تاسيس اولين دانشكده مجازي علوم پزشكي كشور

مدير «واحد آموزش استاد» مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران از راه اندازي اولين دانشكده مجازي علوم پزشكي كشور در آينده اي نزديك خبر داد.
دكتر آيين محمدي، با اشاره به دريافت مجوز تاسيس دانشكده در سال 89 و نگارش اساسنامه آن، اظهار داشت: گروه هاي آموزشي دانشكده مشخص و آماده براي ارسال به شوراي گسترش دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور است.
وي افزود: اولين دانشكده مجازي علوم پزشكي كشور داراي سه گروه آموزشي است كه علاوه بر رشته هاي اختصاصي دانشكده عمده فعاليتش مجازي كردن رشته هاي داير در دانشكده است.
به گزارش ايسنا، محمدي گروه هاي آموزشي اين دانشكده را متشكل از سه گروه يادگيري الكترونيكي در آموزش پزشكي، سلامت الكترونيك و مجازي سازي آموزش هاي حضوري دانست و گفت: البته اين گروه بندي در مرحله پيشنهاد است و هنوز تصويب نشده است.

 



رويدادهاي خارجي مدفون شدن 30 روستايي چين در رانش زمين

رانش زمين 30 نفر از ساكنان يك روستاي چين در غرب اين كشور را مدفون كرد.
به گزارش خبرگزاري «شين هوا»، بارش باران و رانش زمين در روستاي «نائيه» در ايالت «يوننان» در جنوب غربي اين كشور در روز چهارشنبه 30نفر را به كام مرگ فرستاد و 10مفقود نيز برجاي گذاشت.
همچنين بر اثر رانش زمين بسياري از راههاي مواصلاتي، دكل هاي برق و مخابرات تخريب شد و يك معدن آهن نيز تعطيل گرديد.
گزارش هاي رسمي دولت چين حكايت از اين دارد كه تاكنون بيش از يك هزار و400 نفر بر اثر رانش زمين و جاري شدن سيل جان خود را از دست داده اند و 500 نفر نيز در شمار مفقودشدگان قرار دارند.
اين در حالي است كه آمارهاي ارائه شده از سوي دولت از ضرر و زيان هاي فراوان كه در اثر تخريب و از بين رفتن تاسيسات دولتي، پلها، جاده ها و... روي داده، حكايت مي كند.چين طي سه ماه گذشته شاهد بارش بارانهاي سيل آسا و رانش زمين در اين كشور بوده است كه بيشترين خسارات متوجه جنوب غربي اين كشور بود.

 



تصادف در محور بندر خمير- بندرلنگه 8 نفر را به كام مرگ فرستاد

بندرعباس- خبرنگاركيهان:
برخورد سواري پرايد با كاميون در جاده بندر خمير- بندرلنگه هشت كشته برجا گذاشت.
جانشين فرمانده پليس راه هرمزگان انحراف به چپ خودرو پرايد را علت بروز اين حادثه اعلام كرد.
سرهنگ عزيزي گفت: سرنشينان پرايد يك خانواده 9 نفره بودند كه هشت نفر آنها كشته و يك دختر بچه نيز زخمي شد كه حال وي نيز وخيم گزارش شده است.

 



فرمانده انتظامي شهرستان خبر داد
دستگيري قاتل خيابان نور نيشابور درعرض 3 ساعت

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: قاتل مرد 32 ساله اي در نيشابور سه ساعت پس از وقوع قتل و مجروح كردن زن جوان و كودك چهار ساله در چنگال قانون اسير شد.
به گزارش فارس ابوالقاسم باروح ديروز در نيشابور گفت: ساعت 10/3 بامداد روز سه شنبه يك مورد نزاع منجر به قتل به سيستم فوريت هاي پليسي 110 شهرستان اعلام شد كه بلافاصله تيم گشت به محل مورد نظر اعزام شد.
وي ادامه داد: مأموران انتظامي در بررسي محل حادثه كه منزلي مسكوني در خيابان نور نيشابور بود با جسد سوخته صاحب خانه در داخل پاركينگ ساختمان و پيكر نيمه جان همسر و كودك چهار ساله اش مواجه شدند كه در نتيجه زن جوان و كودك خردسال بلافاصله به بيمارستان انتقال و تحت مراقبت هاي ويژه قرار گرفتند.
وي با بيان اينكه پلاك ايران 11 تنها سرنخ پرونده بود، گفت: با انجام تحقيقات از اهالي محل، چند نفر اظهار داشتند كه شب حادثه يك دستگاه خودروي تويوتا كمري مشكي رنگ به سريال پلاك ايران 11 را كه مقابل منزل علي رضا پارك بوده، مشاهده كرده اند.
وي افزود: در نهايت سه ساعت پس از وقوع جنايت تويوتاي كمري مشكي رنگ با شماره سريال پلاك 11 توسط مأموران متوقف و راننده آن قبل از فرار دستگير شد.
باروح يادآور شد: فرد مظنون پس از انتقال به كلانتري قصد داشت با تناقض گويي هايش تحقيقات پليسي را از مسير خود منحرف كند اما با توجه به وجود آثار ضرب و جرح و درگيري بر روي سر و صورتش، ناچار به بيان حقيقت شد و پرده از جنايت هولناك خيابان نور برداشت.
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور درباره اعترافات متهم به نام حسين در بازجويي هاي پليسي اظهار داشت: قاتل 41 سال سن داشته و ساكن تهران بوده كه چهار سال قبل مقتول به نام علي رضا در شركت قاتل كار مي كرده است كه در آنجا با همسر مقتول آشنا مي شود.
به گفته وي متهم سه سال قبل با علي رضا تسويه حساب مي كند و همراه خانواده اش به نيشابور مي آيد و در اين مدت حسين چند بار به نيشابور آمده بود.
وي اضافه كرد: شب حادثه هم حسين با مقتول در خانه اش بوده است كه به خاطر برخي مسائل با هم درگير مي شوند و حسين، عليرضا را به قتل مي رساند؛ در اين لحظه همسر و فرزند مقتول مي آيند كه قاتل آنها را با چاقو مجروح مي كند و به گمان اينكه مرده اند پا به فرار مي گذارد و به خاطر اينكه حالش خوب نبوده و نمي توانسته رانندگي كند، صبر مي كند تا روز برسد كه در نهايت توسط پليس شناسايي و دستگير مي شود. تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

 



مرزهاي آبي كشور با سيستم ماهواره اي كنترل مي شوند

فرمانده درياباني فرماندهي مرزباني ناجا از راه اندازي سيستم هاي جديد ماهواره اي در مرزهاي آبي كشور خبر داد.
سردار علي محمد سلامي گفت: سيستم هاي جديد ماهواره اي تا پايان امسال در محدوده مرز آب هاي شمال و جنوب كشور راه اندازي مي شود.
وي گفت: درياباني مرزباني به دنبال افزايش تجهيزات و رادارهاي مرزباني دريايي است.
به گزارش ايسنا سردار سلامي همچنين از افزايش 40درصدي كشفيات مشروبات الكلي در 4 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 



8 قاچاقچي در كرمان اعدام شدند

رئيس دادگاه انقلاب اسلامي كرمان گفت: حكم اعدام هشت قاچاقچي مواد مخدر در استان كرمان از سوي ديوان عالي كشور تاييد شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان به نقل از روابط عمومي دادگستري كل استان كرمان، دادخدا سالاري با اشاره به تأييد حكم اعدام هشت سوداگر مرگ اظهار داشت: پرونده دو باند خريد و فروش و حمل مسلحانه مواد مخدر در استان كرمان بسته شد.
رئيس دادگاه انقلاب اسلامي كرمان اظهار داشت: باند نخست 10 عضو فعال داشته كه همه آن ها در امر خريد و فروش و حمل مسلحانه مواد مخدر مشاركت داشتند.
وي افزود: اين 10 نفر قاچاقچي بيش از 500 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك و مرفين را در پرونده داشتند كه 6 نفر از آن ها به اعدام و چهارنفر ديگر به حبس هاي طويل المدت و جزاي نقدي محكوم شدند.سالاري اعضاي اصلي باند ديگر را دو نفر اعلام كرد و گفت: اقدام به حمل و قاچاق مسلحانه يك هزار و 165كيلوگرم موادمخدر از جرايم اين باند است كه در هنگام دستگيري مقاديري سلاح و مهمات جنگي نيز از اين باند كشف شد.احكام اعدام تمام مجرمان از سوي ديوان عالي كشور براي اجرا تأييد شده است.

 



انتصاب

آيت الله صادق آملي لاريجاني، رئيس قوه قضائيه با صدور حكمي، انصاري، رئيس كل سابق دادگستري استان زنجان را به عنوان رئيس كل دادگستري استان قزوين منصوب و قاسمي رئيس كل سابق استان قزوين با حكم آيت ا... لاريجاني داديار دادسراي ديوان عالي كشور شد.

 



16 روز تعطيلي عيد فطر در عربستان

دولت عربستان تعطيلات عيدفطر در اين كشور را 16 روز اعلام كرد.
به نوشته روزنامه «الرياض» چاپ عربستان، تعطيلات عيد فطر از 22 رمضان آغاز و در روز 8شوال به پايان خواهد رسيد. به نوشته روزنامه الرياض، اين طولاني ترين تعطيلات عيدفطر در سال هاي اخير است كه در اين كشور به اجرا درخواهد آمد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14