(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 16 شهريور 1389- شماره 19735

565 هزار نوزاد براي دريافت هديه يك ميليوني دولت معرفي شدند
خدمت رساني شركت واحد اتوبوسراني تهران در عيد فطر
محكوميت قطعي معاون سابق استاندار تهران به حبس و انفصال دائم از خدمات دولتي
تحويل 92 درصد كارت هاي معافيت مشمولان طرح 3 برادري
چاقوكشي پيرزن 70 ساله در بانك ماهشهر
ريزش آوار 2 قرباني گرفت
انهدام يك هزار و 895 باند قاچاق مواد مخدر در سال جاري
32 هزار ليتر سوخت قاچاق در كرمان كشف شد
افتتاح بزرگترين جايگاه سوخت سيار در پايانه جنوب
جمع آوري و ساماندهي متكديان در منطقه 8
مديركل داروي وزارت بهداشت: بررسي تعداد داروهاي نسخ پزشكان سختگيرانه مي شود
درخواست كسبه اهواز براي لغو فوري يك طرح
طبقات فوقاني قبور 3 طبقه بهشت زهرا پيش فروش مي شود
دستگيري سارقان طلافروشي قبل از سرقت در كرج
نتايج آزمون كارشناسي ارشد پزشكي اعلام شد
رئيس پليس قاچاق كالا و ارز: وقوع جرايم خشن ناشي از مصرف مشروبات الكلي است



565 هزار نوزاد براي دريافت هديه يك ميليوني دولت معرفي شدند

معاون حقوقي و سجلي سازمان ثبت احوال كشور با اشاره به اينكه 565 هزار و 597 نوزاد در 5 ماهه اول سال جاري متولد شده اند، گفت: تمام اين نوزادان را براي دريافت هديه يك ميليوني دولت، به بانك ملي معرفي كرده ايم.
محسن كرمي با اشاره به پرداخت هديه يك ميليوني دولت به نوزاداني كه از
1/1/89 متولد شده اند، گفت: اين افراد را به بانك ملي براي باز كردن حساب پس انداز قرض الحسنه معرفي كرده ايم.
وي بيان كرد: آمار نوزاداني را كه از ابتداي سال تا مهر متولد شده اند به صورت لوح فشرده به بانك ملي اعلام مي كنيم.
معاون حقوقي و سجلي سازمان ثبت احوال كشور ادامه داد: از مهر به بعد فرمي را تهيه كرده ايم كه در آن فرم نام نزديكترين بانك محل سكونت درج و افراد را به آنجا معرفي مي كنيم.
كرمي خاطرنشان كرد: والدين مي توانند با ارائه اين فرم براي افتتاح حساب پس انداز قرض الحسنه فرزندان خود اقدام كنند.
به گزارش فارس، كرمي ادامه داد: در 5 ماه نخست سال جاري 565 هزار و 597 نوزاد متولد شده اند كه 450 هزار و 832 نوزاد شهري و 114 هزار و 765 نوزاد روستايي بوده است.
معاون حقوقي و سجلي سازمان ثبت احوال كشور افزود: از اين تعداد 289 هزار و 942 نوزاد پسر و 275 هزار و 655 نوزاد دختر بوده اند.

 



خدمت رساني شركت واحد اتوبوسراني تهران در عيد فطر

شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه در اطلاعيه اي نحوه خدمت رساني اين شركت را در روز عيد سعيد فطر اعلام كرد.
در اين اطلاعيه آمده است: اين شركت به منظور رفاه حال شهروندان براي عزيمت به محل برگزاري نماز عيد سعيد فطر در دانشگاه تهران، علاوه بر محل هاي هميشگي و مساجدي كه همه هفته از آن مكان ها به سمت محل برگزاري نماز جمعه خدمت رساني مي شود، مبادرت به برقراري سرويس هاي ويژه رايگان در اين روز خواهد كرد.
در اين رابطه دو هزار و 500 دستگاه اتوبوس در روز عيد سعيد فطر از ساعت 30:5 بامداد تا زمان پايان نماز آماده خدمت رساني به شهروندان خواهند بود.
مبادي، ميادين و پايانه هايي كه اتوبوس ها در آن مكان ها مستقر خواهند شد، به اين شرح است:
پايانه آزادي، پايانه خاوران، پايانه مترو علم و صنعت، پايانه شهيد سروري، ميدان امت، دماوند، ميدان خراسان، ميدان شوش، ميدان قيام، ميدان محمديه، پارك شهر، شهدا، ميدان شهيد كلاهدوز، افسريه، ميدان بهارستان، ميدان 13 آبان پيروزي، ميدان شهر ري، فلكه دولت آباد، خزانه بخارايي، شهيد غيبي، ميدان راه آهن، خاني آباد، جواديه، شهرك وليعصر (عج)، يافت آباد، بازار دوم نازي آباد، جليلي، ابوذر، آذري، خليج فارس، ميدان جمهوري اسلامي، ميدان صادقيه، شهرك اكباتان، تهرانسر، كن، شهرك شهيد باقري، چهار راه تهرانپارس، ميدان رسالت، چهار راه اشراق، فلكه دوم تهرانپارس، حكيميه، ميدان امام حسين(ع)، ميدان سپاه، تجريش، جماران، اختياريه، چيذر، دركه، سوهانك، ولنجك، نياوران، لويزان، دارآباد، شهرك شهيد محلاتي، دانشگاه الزهرا(س)، هوانيروز، دهكده المپيك، شهران، جنت آباد، پونك، ميدان قدس، سعادت آباد، ميدان صنعت.
همچنين مقرر شده است تا تمامي خطوط اتوبوسراني منتهي به ايستگاه هاي اصلي مترو تقويت و آماده خدمت رساني به شهروندان باشند.بديهي است در پايان مراسم شهروندان از محل هاي مشخص شده، به مبادي اوليه بازخواهند گشت.


 



مجتمع قضايي امور اقتصادي اعلام كرد
محكوميت قطعي معاون سابق استاندار تهران به حبس و انفصال دائم از خدمات دولتي

مستشار شعبه 68 دادگاه تجديد نظر استان تهران حكم قطعي معاون سابق استاندار تهران را صادر كرد .
به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجتمع قضايي امور اقتصادي (قسط)، اسماعيل مسعودي فرزند تقي معاون سابق استانداري تهران به اتهام اختلاس به مبلغ پنج ميليارد و هفتصد و شصت و پنج ميليون ريال( 000/000/ 765 / 5 ريال) به تحمل چهار سال حبس تعزيري و پرداخت جزاي نقدي به مبلغ يازده ميليارد و پانصدوسي ميليون ريال( 000/000 / 530/ 11ريال) در حق صندوق دولت (معادل دو برابر وجه مورد اختلاس )و انفصال دائم از خدمات دولتي و رد مبلغ هفتصد و شصت وپنج ميليون ريال ( 000/000/ 765ريال )در حق استانداري تهران و همچنين از حيث اتهام تصرف غيرقانوني در اموال و وجوه دولتي به
پرداخت جزاي نقدي به مبلغ يكصد ميليون ريال
( 000/000/ 100ريال) در حق دولت بدل از شلاق تعزيري و از حيث اتهام اهمال و تفريط در انجام وظيفه منجر به تضييع اموال و وجوه دولتي به تحمل 74ضربه شلاق تعزيري محكوم شد.

 



معاون اجتماعي سازمان وظيفه عمومي خبر داد
تحويل 92 درصد كارت هاي معافيت مشمولان طرح 3 برادري

معاون اجتماعي سازمان وظيفه عمومي از صدور و تحويل 92 درصد كارت هاي معافيت مشمولان طرح معافيت 3 برادري خبر داد.
سرهنگ واعظي نژاد افزود: مشمولاني كه دريافت كارت معافيت آنان بيش از 3 ماه طول كشيده به مراكز پليس+10 مراجعه كنند.
وي گفت: در طرح معافيت 3 برادري 390 هزار نفر مشمول دريافت كارت معافيت شدند كه تاكنون 92 درصد از مشمولان كارت خود را دريافت كرده اند.
وي ادامه داد: به طور ميانگين كارتهاي معافيت طرح سه برادري پس از سه ماه از تكميل پرونده صادر مي شود، بر همين اساس مشمولاني كه در اين بازه زماني كارت معافيت خود را دريافت نكرده اند بايد براي پيگيري پرونده به مراكز پليس+10 مراجعه كنند.
به گزارش مهر، معاون اجتماعي سازمان وظيفه عمومي كشور اظهار كرد: بيشتر نقصهاي موجود در پرونده مشمولان كامل نبودن تعداد عكسهاي آنان است.
به گزارش ايرنا رئيس سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي نيز گفت: براي رسيدگي به درخواست معافيت پزشكي و معافيت كفالت مشمولان ايراني خارج از كشور در 7 كشور، پزشكان معين انتخاب مي شود.
سرتيپ دوم پاسدار سيدحميد صدرالسادات افزود:كساني كه تا قبل از پايان سال 82، به خارج از كشور سفر كرده و دو سال متوالي هر سال بيش از 9 ماه را در خارج از كشور حضور داشته باشند، مي توانند از معافيت ريالي با پرداخت حدود 100 ميليون ريال وجه نقد استفاده كنند.

 



چاقوكشي پيرزن 70 ساله در بانك ماهشهر

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ماهشهر از دستگيري يك پيرزن 70 ساله چاقوكش در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از ماهشهر به نقل از روابط عمومي دادگستري اين شهرستان، رضا ابوالحسني اظهار داشت: پيرزني كه براي دريافت حقوق خود به يكي از بانك هاي ماهشهر رفته بود، پس از مجروح كردن يكي از كارمندان اين بانك با چاقو، دستگير شد.
وي تصريح كرد: اين پيرزن 70 ساله پس از مشاجره و درگيري با تحويل دار بانك، چاقويي را از كيف دستي خود خارج و كارمند بانك را از ناحيه دست راست مجروح كرد.
دادستان عمومي و انقلاب ماهشهر افزود: پس از اين درگيري، پليس بلافاصله در محل حاضر و متهمه را دستگير كرد. متهمه پس از بازجويي هاي اوليه و تحقيقات در كلانتري محل، به همراه پرونده به مرجع قضايي اعزام اما شاكي از شكايت خود منصرف شد و اعلام گذشت كرد.

 



ريزش آوار 2 قرباني گرفت

مديرروابط عمومي اورژانس تهران از كشته شدن 2 مصدوم در اثر گودبرداري غيراصولي در منطقه شربياني شهرزيبا خبر داد.
حسن عباسي گفت: در ساعت 34:15 يكشنبه امدادگران اورژانس از طريق تماس مردمي با سامانه 115 در جريان ريزش آواري در منطقه شربياني واقع در شهرزيبا قرار گرفتند.
وي گفت: ماموران اورژانس پس از حضور در صحنه حادثه دريافتند كه سه تن زير آوار ساختماني قرار گرفته اند.
به گزارش ايسنا مديرروابط عمومي اورژانس تهران با تاكيد بر اينكه امدادگران پس از جست وجوهاي فراوان يك تن را زنده از زيرآوار بيرون كشيدند، گفت: در اين حادثه دو تن از كارگران ساختمان جان خود را از دست دادند.

 



رئيس پليس مواد مخدر ناجا خبر داد
انهدام يك هزار و 895 باند قاچاق مواد مخدر در سال جاري

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي گفت: از ابتداي سال جاري تا پايان مردادماه گذشته يك هزار و 895 باند قاچاق مواد مخدر شناسايي و منهدم شدند.
سردار سرتيپ حميدرضا حسين آبادي افزود: يكي از اقدامات موثر پليس در مبارزه با قاچاقچيان برخورد با شبكه و باندهاي اصلي مواد مخدر از طريق كنترل هاي اطلاعاتي است.
حسين آبادي از دستگيري 88 هزار و 219 قاچاقچي و توزيع كننده مواد مخدر در كشور طي پنج ماهه گذشته خبر داد و گفت: دستگيرشدگان پس از تشكيل پرونده به محاكم قضايي تحويل داده شدند.
وي يادآور شد يكي از موضوعات جدي كه پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا امسال به صورت ويژه دنبال كرد، موضوع مواد مخدر صنعتي و روانگردان هاست كه با توجه به افزايش ميزان دستگيري ها در حوزه روانگردان ها و انهدام آشپزخانه هاي توليد مواد مخدر صنعتي توسط پليس، در اين مدت 369 كيلوگرم شيشه از قاچاقچيان در شهرها، مبادي ورودي، فرودگاه ها و ايستگاههاي راه آهن كشف و ضبط شد.
به گزارش ايرنا رئيس پليس مواد مخدر ناجا گفت: هروئين موجود در بازار مصرف كشور هروئين مخرب كراك است و هروئين كراك در افغانستان توليد و به كشور قاچاق مي شود.

 



32 هزار ليتر سوخت قاچاق در كرمان كشف شد

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان كرمان از كشف انبار 32 هزار ليتر سوخت قاچاق و رد رشوه 30 ميليون ريالي به پليس در كرمان خبر داد.
سرهنگ محمد صفارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در كرمان اظهار داشت: پليس در شهر چترود در نزديكي كرمان به كشف 30 هزار ليتر سوخت قاچاق و دستگيري يك قاچاقچي موفق شد.
وي گفت: اين ميزان سوخت قاچاق در يك انبار غيرمجاز در يك منزل شخصي دپو شده بود كه در اين راستا يك نفر دستگير و تحويل مقامات قضايي شد.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان كرمان اضافه كرد: فرد متخلف جهت رهايي خود، پيشنهاد 30 ميليون ريال رشوه داد كه ماموران از قبول آن خودداري و آن را پيوست پرونده كردند.

 



افتتاح بزرگترين جايگاه سوخت سيار در پايانه جنوب

بزرگترين جايگاه سوخت سيار براي سوخت گيري اتوبوسها، ايستگاه روزنامه خواني، خوابگاه رانندگان و راه اندازي سالن انتظار براي تاكسي هاي سواري قم ديروز در پايانه جنوب به بهره برداري رسيد.
ولي آذروش مديرعامل سازمان پايانه ها و پارك سوارهاي شهر تهران گفت: جايگاه سيار سوخت در پايانه جنوب همزمان ظرفيت سوخت گيري هشت اتوبوس را دارد و اين جايگاه تا زماني كه جايگاه سوخت گيري مناسبي در نزديكي ترمينال جنوب براي اتوبوسها ايجاد شود، فعال است.
وي با بيان اينكه اين پروژه ها براي ارتقاي خدمات رساني به شهروندان و بهبود وضعيت پايانه ها به بهره برداري رسيده گفت: اميدواريم بتوانيم به مرور پايانه ها را به محيطي اجتماعي و فرهنگي تبديل كنيم تا زماني كه مسافران زمان مفيدي را در پايانه ها صرف كرده و از امكانات مناسب برخوردار باشند.
مديرعامل سازمان پايانه ها در مورد پياده راه پايانه بيهقي نيز گفت: اين پروژه تا پيش از مهرماه افتتاح مي شود و با بهره برداري از آن مردم مي توانند از در غربي پايانه واقع در ميدان آرژانتين وارد محوطه شده و مستقيم راهي سكوي مسافرگيري اتوبوسها شوند.آذروش تصريح كرد: خوشبختانه ايستگاه هاي روزنامه خواني در تمام پايانه هاي شهر ايجاد شده تا مسافران بتوانند در مدتي كه در پايانه حضور دارند مطالب روزنامه ها را مطالعه كرده و از وقت آزاد خود به خوبي استفاده كنند.
وي اظهار داشت: شهروندان در طول اين مسير با تنوع جاذبه هاي بصري مواجه شده و فضايي جديد را تا رسيدن به اتوبوسها تجربه مي كنند.

 



جمع آوري و ساماندهي متكديان در منطقه 8

شهردار منطقه 8 از جمع آوري متكديان و كارتن خواب ها خبر داد
محمد مهدي شادالويي، شهردار منطقه 8 گفت: پيرو دستورالعمل هاي صادره مبني بر جمع آوري و ساماندهي متكديان و كارتن خواب هاي سطح شهر تهران با همكاري كلانتري 147 نارمك و 127 گلبرگ، متكديان و كارتن خواب هاي سطح محدوده جمع آوري شدند.
وي در ادامه به ساماندهي پايانه هاي واقع در شرق تهران اشاره كرد و گفت: نصب انواع تابلوهاي ترافيكي، خط كشي هاي ايستگاههاي اتوبوس، مرمت و نصب پل هاي عابر پياده، رفع نقص چراغ هاي راهنمايي، مرمت و نصب پل روي نهرها جزو فعاليت هاي منطقه بود كه قبل از شروع ماه مبارك به اتمام رسيد.
شادالويي در ادامه عمليات جمع آوري نهرهاي قديمي، پاكسازي انهار، اجراي كانيو ضلع جنوب خيابان دماوند و لايروبي انهار روبسته را از جمله اقدامات اين معاونت برشمرد.

 



مديركل داروي وزارت بهداشت: بررسي تعداد داروهاي نسخ پزشكان سختگيرانه مي شود

مدير كل داروي وزارت بهداشت گفت: برنامه كنترل نسخ پزشكان و تعداد داروهاي تجويز شده از امسال از فاز توصيه و فرهنگ سازي خارج مي شود و وارد فاز برخورد، تذكر، احضار پزشك و نظارت هاي جدي تر مي شويم.
محمدرضا شانه ساز افزود: كميته هاي تجويز منطقي دارو در كشور در سال 74 تشكيل شد اما به دلايلي از جمله اختلافاتي كه پيش آمد در سال 79 منحل شد اما در سال 85 دوباره اين كميته ها فعاليت خود را در دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور از سر گرفتند.
وي گفت: سال گذشته اين كميته ها در سراسر كشور بيش از 150 ميليون نسخه پزشك را بررسي كردند و اكنون به استاندارد و ميانگين استاندارد تجويز هر دارو در هر استان و منطقه كشور رسيده ايم و از اين پس هر پزشكي يك دارو را بيش از ميانگين مشخص شده تجويز كند از سوي دانشگاه علوم پزشكي فراخوانده مي شود و اگر توضيح منطقي نداشته باشد به سازمان نظام پزشكي براي برخورد قانوني ارجاع مي شود.
وي ادامه داد: بيمه ها نيز در كنار دانشگاه علوم پزشكي و سازمان نظام پزشكي نقش نظارتي دارند و ممكن است جرايمي را براي پزشك در نظر بگيرند.
مديركل داروي وزارت بهداشت گفت: تاكنون برنامه وزارت بهداشت براي كنترل نسخ پزشكان به صورت اعلام كارنامه عملكرد به آنان بوده كه بيشتر جنبه توصيه و فرهنگ سازي داشته است اما از امسال وارد فاز برخورد نظارتي مي شويم و پزشكاني كه استانداردهاي لازم را رعايت نكنند فراخوانده مي شوند و بايد توضيح دهند.
شانه ساز افزود: اگر دفاع پزشك قابل قبول نبود و مثلاً ميزان آنتي بيوتيك خوراكي، تزريقي، مسكن يا داروهاي اعصاب و روان و هر نوع داروي ديگر را بيش از حد مجاز آن منطقه تجويز كرده باشد، در اين مرحله تذكر به وي در پرونده نظام پزشكي او درج مي شود و پزشك به گذراندن دوره هاي بازآموزي موظف مي شود.
به گزارش فارس، براساس آخرين گزارش هاي موجود در زمان حاضر متوسط تعداد دارو در نسخ پزشكان ايراني حدود 53. دارو در هر نسخه است كه حدود 2 برابر حد ميانگين است.

 



درخواست كسبه اهواز براي لغو فوري يك طرح

اهواز- خبرنگار كيهان:
كسبه اهوازي با امضاي طوماري خواستار لغو فوري طرح يك طرفه شدن خيابان هاي طالقاني و شريعتي، از خيابان هاي شرياني مركز شهر اهواز شدند.
در اين طومار آمده است: اينجانبان امضا كنندگان طومار ذيل كسبه خيابان هاي شريعتي و طالقاني و جزو عمده ترين موديان مالياتي و پرداخت كنندگان عوارض شهرداري مي باشيم كه اعتراض شديد خود را نسبت به يك طرفه شدن خيابان هاي مذكور كه به حربه ايام نوروز آن هم به مدت 15 روز مصوب شده بود، را اعلام نموده و مصراً خواهان لغو آن هستيم.
اين جمع از كسبه در ادامه طومار خود در خصوص دلايل اصرار خود بر لغو اين طرح آورده اند: تصادفات متعدد خودروها با مردم عابر كه روزانه شاهد آن هستيم، معضل شديد تخليه بار در هر دو خيابان علي الخصوص طالقاني به دليل نرده هاي مزاحم كه غيركارشناسانه طراحي و نصب شده اند، همچنين معضل شديد پاركينگ كه پس از اجراي طرح شدت بيشتري يافته است.
آنها كسادي بازار كه عمدتا پس از اجراي طرح عارض شده و روز به روز به جهت مشكلات عارض شده بيشتر مي شود و نيز مشكلات عبور و مرور مردم از عرض خيابان را از ديگر علل پافشاري بر لغو اين طرح عنوان كرده اند.

 



طبقات فوقاني قبور 3 طبقه بهشت زهرا پيش فروش مي شود

مدير امور فرهنگي سازمان بهشت زهرا(س) از پيش فروش طبقات فوقاني قبور سه طبقه خبر داد.
اسماعيل دانش پژوه در گفت وگو با فارس گفت: در قطعـات جديد بهشت زهرا(س) تمام قبرها سه طبقه شده است.
وي ادامه داد: در قبور سه طبقه، در يك طبقه متوفي رايگان دفن مي شود و طبقات ديگر آن به قيمت 500 هزار تومان به بازماندگان متوفي پيش فروش مي شود.
مدير امور فرهنگي سازمان بهشت زهرا(س) اظهار داشت: در حال حاضر در قطعه 312 تمام قبور سه طبقه است.
به گفته مدير امور فرهنگي سازمان بهشت زهرا، بر روي قبور سه طبقه، 3 سنگ 60 سانت نصب و نام متوفيان بر روي آنها ذكر مي شود.
وي تصريح كرد: در قطعات قديمي كه 30 سال از قدمت آنها مي گذرد در صورتي كه بازماندگان درجه يك متوفي بخواهند، آن قبر نيز سه طبقه مي شود.
به گفته دانش پژوه، از سه طبقه كردن قبور در قطعات قديم نيز استقبال فراواني شده است.
مدير امور فرهنگي سازمان بهشت زهرا بيان كرد: با سه طبقه شدن قبور در بهشت زهرا (قطعات جديد و قديم) ظرفيت بهشت زهرا حدودا 40 درصد افزايش مي يابد.

 



دستگيري سارقان طلافروشي قبل از سرقت در كرج

كرج- خبرنگار كيهان:
فرمانده انتظامي استان تهران از دستگيري پيش دستانه باند سارقان مسلح كه با طراحي نقشه اي قصد سرقت از يك طلافروشي را در كرج داشتند، خبر داد.
سرتيپ «عليرضا اكبرشاهي» در نشست خبري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پي دريافت گزارشي مبني بر اين كه تعدادي از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه فرديس، علاوه بر داشتن سلاح گرم با تشكيل باندي به زورگيري و سرقت هاي مسلحانه اقدام كرده اند.
وي افزود: بدنبال دريافت اين گزارش موضوع در دستور كار ماموران پليس قرار گرفت و مخفيگاه دو نفر از متهمان شناسايي شد.
اكبرشاهي تصريح كرد: ماموران با محاصره محل مزبور موفق شدند دو نفر از متهمان را دستگير كنند و در بازرسي از مخفيگاه آنان يك قبضه سلاح كلاشينكف، 7 قبضه كلت كمري، 55 بطري مشروبات الكلي خارجي و يك دستگاه پژوي پرشيا مسروقه كشف كردند.
فرمانده نيروي انتظامي استان تهران گفت: متهمان در بازجويي هاي فني پليس اعتراف كردند كه سه همدست ديگر آنان در كرج سكونت دارند كه آنها نيز در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.
به گفته اكبر شاهي اعضاي اين باند در شهرهاي تهران، كرج و شهريار سرقت هاي متعددي انجام داده بودند و در نظر داشتند به يك طلافروشي در كرج دستبرد بزنند.

 



نتايج آزمون كارشناسي ارشد پزشكي اعلام شد

مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت اسامي پذيرفته شدگان آزمون ورودي كارشناسي ارشد رشته هاي گروه پزشكي سال تحصيلي 90-89 را اعلام كرد.
كليه پذيرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام براساس رشته و دانشگاه محل قبولي، با همراه داشتن مدارك مورد نياز از تاريخ 23 تا 24 شهريورماه به اداره آموزش دانشگاه هاي پذيرفته شده مراجعه كنند.
اسامي پذيرفته شدگان صرفاً براساس گزينش علمي بوده و مراحل گزينش عمومي پذيرفته شدگان بطور مستقل توسط دانشگاهها انجام مي شود عدم مراجعه و ثبت نام هر يك از پذيرفته شدگان در تاريخ هاي مقرر به منزله انصراف بوده و هيچگونه اعتراضي در اين مورد پذيرفته نخواهد شد.
پذيرفته شدگاني كه پس از زمان ثبت نام در دانشگاه، انصراف دهند يا جهت ثبت نام مراجعه نكنند، حق شركت در آزمون ورودي سال بعد اين مقطع را ندارند.
داوطلباني كه علاوه بر آزمون وزارت بهداشت و درمان در آزمون كارشناسي ارشد وزارت علوم نيز پذيرفته شده اند ملزم به ثبت نام در يكي از دو محل هستند و در صورت محرز شدن ثبت نام در هر دو محل، قبولي آنها در رشته هاي مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصيل كان لم يكن تلقي مي شود.
به گزارش مهر اسامي پذيرفته شدگان استعدادهاي درخشان بدون آزمون ورودي در مقطع كارشناسي ارشد نيمه اول مهرماه از طريق همين سايت اعلام مي شود كارنامه هر يك از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون نيمه اول مهرماه از طريق همين سايت اعلام خواهد شد.
اسامي داوطلباني كه به عنوان اتباع خارجي با استفاده از بورسيه در آزمون شركت كرده اند و از نظر علمي حائز حدنصاب لازم جهت پذيرش شده اند به مركز خدمات آموزشي اعلام خواهد شد. اين افراد در تاريخ 27 شهريور 89 با مراجعه به اين مركز نسبت به پيگيري نحوه ثبت نام خود اقدام كنند.

 



رئيس پليس قاچاق كالا و ارز: وقوع جرايم خشن ناشي از مصرف مشروبات الكلي است

رئيس پليس قاچاق كالا و ارز آگاهي ناجا گفت: مشروبات الكلي در غرب كشور به صورت كوله اي و نفري و در جنوب نيز به واسطه فاصله كم حوضه آبي ايران با كشورهاي حاشيه خليج فارس وارد كشور مي شود.
سرهنگ فتح الله زمانيان افزود: متاسفانه به واسطه وضعيت جغرافيايي و مرزهاي مشترك ايران با كشورهاي همسايه، صعب العبور بودن برخي از مناطق مرزي، مشروبات الكلي به كشور قاچاق مي شود.وي منشأ بسياري از جرايم خشن را ناشي از مصرف مشروبات الكلي توصيف كرد و گفت: اين موضوع به عنوان سياست مدنظر قاچاقچيان قرار دارد و تلاش ما بر كشف مشروبات الكلي در مرز كشور است. كه براي رسيدن به اين هدف، چندين طرح عملياتي نيز اجرا شده است.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14