(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 23 شهريور 1389- شماره 19740

حديث دشت عشق
تيم ملي عنوان چهارمي رقابت هاي جهاني را به خود اختصاص داد
بازگشت از مسكو بدون كسب مدال طلا
اخبار كوتاه از فوتبال
نامه سعيدلو به مقام معظم رهبري براي كسب تكليف
رنگرز: از دريچه فني به مسئله رژيم صهيونيستي نگاه شده است
رشته هاي اعزامي به بازي هاي آسيايي مشخص شد
ايران با 397 ورزشكار در گوانگجو
آمريكا براي چهارمين بار قهرمان جهان شد
حدادي و كاظمي در جمع بهترين ها
زنگ خطر براي جودو به صدا درآمد
عملكرد دور از انتظاردر سرزمين آفتاب
مربي دوچرخه سواري به كما رفت
اعزام تيم ملي واليبال به اتريش
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «مصطفي احمدي»
نه براي آب و خاك، براي دفاع از اسلامي كه دفاع از آب و خاك را مقدس مي شمارد آمده ام

شهيد «مصطفي احمدي»، درسال 1345 درخانواده اي مذهبي متولد شد. پدرش حاج محمد حسين معلم قرآن و از معتمدين محل بود.
از كودكي به قرآن علاقه زيادي داشت و به همين دليل دربيشتر جلسات آموزشي قرآن پدرش را همراهي مي كرد.
دفاع از ارزش هاي اسلام و انقلاب و همچنين حفاظت از آب و خاك كشورش او را وادار كرد، درس را رها كند و به جبهه برود. با اينكه شاگرد ممتاز سال دوم رشته علوم تجربي بود بهمن ماه 1360 به جبهه رفت و درجريان آزاد سازي خرمشهر درعمليات بيت المقدس (منطقه شلمچه درتاريخ 18/2/1361) در سن 17سالگي در حالي كه راننده پي ام پي بود توسط هلي كوپترهاي دشمن مورد اصابت راكت قرار گرفت و به شهادت رسيد.
بخشي از وصيتنامه شهيد:
من براي آب و خاك نيامده ام. براي دفاع از ميهن نيامده ام بلكه براي دفاع از قرآن و اسلام آمده ام.همان قرآن و اسلامي كه دفاع از آب و خاك را مقدس مي شمارد ولي اصل، دفاع از آب و خاك نيست. دفاع در مقابل دشمنان ضد قرآن است. همان قرآني كه مي گويد«هرگاه با دشمن برخورد كرديد با او بجنگيد و از جنگ فرار نكنيد كه اگر فرار كنيد به عذاب خدا دچار مي شويد.»

 



تيم ملي عنوان چهارمي رقابت هاي جهاني را به خود اختصاص داد
بازگشت از مسكو بدون كسب مدال طلا

سرويس ورزشي-
تيم ملي كشتي آزاد ايران با كسب تنها دو مدال نقره و برنز و يك پله سقوط نسبت به دوره گذشته رده چهارم مسابقات جهاني را به خود اختصاص داد.
پس از آنكه تيم ملي كشتي فرنگي ايران با كسب دو مدال طلا و سقوط شش پله اي نسبت به دوره گذشته در جايگاه هشتم رقابت هاي جهاني مسكو قرار گرفت، علاقمندان به كشتي اميدوار بودند تا تيم ملي آزاد با كسب مدال هاي طلاي پرتعدادتر اين ناكامي را جبران كنند.
اما برخلاف انتظار علاقمندان به كشتي، تيم آزاد هم نتوانست عنوان سال گذشته را تكرار كند و تنها توسط مراد محمدي در وزن 60كيلوگرم به يك مدال برنز دست يافت و صادق گودرزي هم در وزن 74 كيلوگرم به راحتي برابر دنيس چارگوش روس شكست خورد و به مدال نقره دست يافت.تيم ايران در وزن 55كيلوگرم حسن رحيمي را داشت. رحيمي كه با برتري مقابل حريفاني از لهستان و گرجستان به مرحله يك چهارم نهايي راه پيدا كرده بود، براي صعود به مرحله نيمه نهايي به مصاف «فرانك چاميزو» از كوبا رفت و باخت و با شكست اين كشتي گير مقابل «ويكتور لبدف» روس در ديدار نيمه نهايي، رحيمي از دور رقابت ها كنار رفت.
در وزن 60كيلوگرم مراد محمدي با وجود شايستگي كه داشت به ديدار رده بندي راه يافت و موفق شد با پيروزي برابر «اولان نوربيك» از قرقيزستان به مدال برنز اين دوره از رقابتها دست پيدا كند.مهدي تقوي كشتي گير وزن 66كيلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حريف ازبكستاني را شكست داد. وي در كشتي سوم خود آندري استادنيك نايب قهرمان المپيك از اوكراين را پشت سرگذاشت. اما در دور چهارم مقابل گندري گارزون از كوبا در دو تايم شكست خورد. تقوي با توجه به شكست حريف كوبايي مقابل كشتي گير روس از كسب مدال بازماند.
صادق گودرزي كشتي گير آزادكار وزن 74كيلوگرم كشورمان كه در كشتي نخست خود در دو تايم سورن ماركوسيان از ارمنستان را شكست داد، در دور سوم نيز عبدالحكيم شاپيف از قزاقستان را نيز پشت سرگذاشت و در دور چهارم با پيروزي مقابل سيروتين از اوكراين به ديدار نيمه نهايي راه يافت. وي در اين ديدار مقابل حريف كوبايي خود در سه تايم به پيروزي دست يافت و به ديدار فينال راه يافت. اما در ديدار فينال به راحتي مغلوب دنيس چارگوش روس شد و به مقام دوم دست يافت.احسان لشگري كشتي گير وزن 84 كيلوگرم كشورمان نخستين مبارزه خود درمسابقات جهاني روسيه را به حريفي از روماني واگذار كرد. لشگري پس از استراحت در دور اول به مصاف حريفي از روماني رفت و مغلوب وي شد تا خيلي زود از دور رقابتها كنار رود.
در وزن 96 كيلوگرم روز شنبه عرفان اميري پس از استراحت در دور نخست در دور دوم دولت شابانباي از قزاقستان را شكست داد. اميري در دور سوم جيمز برگمن از آمريكا را مغلوب كرد. كشتي گير كشورمان در دور چهارم به مصاف آنتونيو بابتيستا از كوبا رفت و توانست اين كشتي گير را در دو تايم شكست دهد. اميري در مرحله نيمه نهايي مقابل حاجي مراد گاتسالوف از روسيه در دو تايم و با قرعه كلينچ شكست خورد و به ديدار رده بندي راه يافت.
اميري در ديدار رده بندي مغلوب گئورگي گوگشليدزه از گرجستان شد و به مقام پنجم دست يافت.
فردين معصومي كشتي گير آزادكار وزن 120 كيلوگرم كشورمان پس از پيروزي مقابل حريف ارمنستاني در كشتي دوم خود نيز «كامچف» از بلغارستان را شكست داد و به دور سوم راه يافت. وي در ديدار چهارم مقابل بريانيدزه از گرجستان شكست خورد و با توجه به شكست اين كشتي گير مقابل حريف روس معصومي از دور رقابتها كنار رفت.تيم ملي كشتي آزاد ايران درشرايطي به كارش در مسابقات جهاني روسيه پايان داد كه تنها يك مدال برنز توسط مرادمحمدي و يك مدال نقره توسط صادق گودرزي كسب كرد و با يك رده سقوط نسبت به دوره گذشته به مقام چهارم دست يافت.
رده بندي تيمي اين رقابتها به شرح زير است:
1- روسيه 66امتياز، 2- آذربايجان 42 امتياز، 3-كوبا 37 امتياز، 4- ايران 28 امتياز، 5-گرجستان 21 امتياز، 6-بلغارستان 18 امتياز، 7- ازبكستان 18 امتياز، 8- اوكراين 18امتياز، 9-مجارستان 14 امتياز 10-قرقيزستان 14 امتياز.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

5 بازيكن بزرگسال در ليست پيرواني
كادر فني تيم فوتبال اميد براي انتخاب سه بازيكن بزرگسال در فهرست بازي هاي آسيايي گوانگجو روي پنج بازيكن نظر دارد. غلامرضا رضايي، مهدي رحمتي و سيدجلال حسيني، هادي عقيلي و محمدرضا خلعتبري 5 بازيكني هستند كه از ميان آنها سه نفر براي حضور در تيم اميد انتخاب مي شوند.
نشست خبري باشگاه پيروزي
كنفرانس خبري باشگاه پيروزي با حضور حبيب كاشاني و علي دايي سرپرست و سرمربي اين تيم بعدازظهر چهارشنبه از ساعت 14 در سالن اجتماعات شهرداري منطقه 9 برگزار خواهد شد.
25 بازيكن در اردوي تيم زير 19 سال
كادرفني تيم ملي فوتبال زير 19سال اسامي 25 بازيكن دعوت شده به اردوي تداركاتي تيم ملي را اعلام كرد.ايمان صادقي، عليرضا بيراوند، هادي ريش اصفهاني، علي گودرزي، ايمان شيرازي، محمدرضا خانزاد، سعيد لطفي، هادي محمودي، بهرام دباغ، اميد عاليشاه، محمد عبادزاده، بهمن مالكي، كامران تجري، يعقوب كريمي، هادي دهقاني، مرتضي پورعلي گنجي، مهرگان گلبرگ، اكبر ايماني، محمدصادق باراني، كاوه رضايي، ميلاد غريبي، عليرضا جهانبخش، مجتبي محبوب مجاز، پيام صاقيان و علي حيدري نفراتي هستند كه از روز 21شهريور ماه تا 27شهريور در كمپ تيم هاي ملي حضور دارند.
بازيكن پاكستاني در ابومسلم
دو بازيكن خارجي به تيم فوتبال ابومسلم خراسان پيوستند. ماكان و عدنان از كشورهاي مالي و پاكستان با حضور در اردوهاي آماده سازي تيم فوتبال ابومسلم و توافق با مسئولان اين تيم در فصل آينده ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور براي ابومسلم بازي خواهند كرد.
تمجيد رئيس فدراسيون از عملكرد تيم ملي
كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال با تمجيد از عملكرد تيم ملي گفت: تيم ملي نشان داد كه فوتبال ايران در سطح اول آسياست. تيم ايران در اين دو بازي اخير پتانسيل واقعي اش را نشان داد اما به نظرم نبايد همانطور كه با يك باخت نااميد شويم، با دو برد هم مغرور شويم. تيم ملي ما بايد روز به روز بهتر شود و اين انتظار مي رود كه شكل واقعي تيم ملي در جام ملت هاي آسيا نشان داده شود.
محروميت خلعتبري از بازي مقابل پوهانگ
كنفدراسيون فوتبال آسيا اسامي محرومان ديدارهاي رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را اعلام كرد كه بر اين اساس محمدرضا خلعتبري نمي تواند ذوب آهن را در ديدار حساس روز چهارشنبه برابر پوهانگ كره جنوبي همراهي كند.
بازيكن برگشتي بولتون در راه پيروزي
بازيكني كه تيم فوتبال پيروزي براي تقويت خط حمله خود مدنظر دارد، مهاجمي است كه از عقد قرارداد حرفه اي با باشگاه هاي بولتون انگلستان و نيمگن هلند بازمانده است. هارساني كه در تيم دونايسكا استرادا اسلواكي بازي مي كند در تيمهاي پايه فوتبال كشورش بازي كرده اما سابقه بازي در تيم ملي بزرگسالان اسلواكي را ندارد. او در فصل 07-2006 بصورت قرضي به تيم بولتون انگلستان پيوست و اين فرصت را داشت كه در پايان آن فصل قراردادي رسمي با باشگاه انگليسي امضا كند اما سامي لي، مربي وقت بولتون با او قراردادي امضا كرد كه تنها فرصت بازي در تيم دوم باشگاه را به اين بازيكن اسلواك مي داد.
احتمال پخش مستقيم ليگ فوتسال
ترابيان رئيس كميته فوتسال فدراسيون به دنبال نشستي با مدير شبكه سوم سيما از احتمال پخش مسابقات فوتسال ليگ برتر باشگاه هاي كشور طي هفته هاي پيش رو خبر داد تا بخشي از مشكلات چند ساله فوتسال از طريق پخش مستقيم حل شود.
گلزن ترين دروازه بان دنيا برزيلي است
روجرو سني دروازه بان تيم سائوپائولو برزيل گلزن ترين دروازه بان تاريخ فوتبال جهان محسوب مي شود. به گزارش يوفا او تا به حال 83 گل به ثمر رسانده كه از اين تعداد، 36ضربه پنالتي را به گل مبدل كرد و 47 مرتبه نيز در حين بازي فوتبال، قادر به فرو ريختن سنگر تيم رقيب شد. در اين ليست چيلاورت و هيگوئيتا در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.
كفاشيان نمي گويد قطبي كجاست
كفاشيان ماجراي بي اطلاعي رئيس فدراسيون فوتبال از حضور افشين قطبي در خارج از ايران، بحث روز اين روزهاي محافل فوتبالي است. اما علي كفاشيان در اظهارنظري جالب براي نشان دادن قولي كه به افشين قطبي داده نمي خواهد به كسي بگويد او كجا است. رئيس فدراسيون فوتبال گفت: ماجراي بي اطلاعي من از وضعيت افشين قطبي به هيچ وجه درست نيست، زيرا او از من خواسته تا به كسي جاي فعلي او را نگويم.

 



نامه سعيدلو به مقام معظم رهبري براي كسب تكليف
رنگرز: از دريچه فني به مسئله رژيم صهيونيستي نگاه شده است

حسن رنگرز ارسال نامه رئيس سازمان تربيت بدني به مقام معظم رهبري براي «كسب تكليف» درباره وضعيت رويارويي ورزشكاران ايراني با ورزشكاران رژيم صهيونيستي را تاييد كرد.
به گزارش ايسنا، محمدرضا يزداني خرم كه يكشنبه شب براي تشريح وضعيت كشتي ايران پس از مسابقات جهاني مسكو به برنامه «استوديو 6» شبكه خبر رفته بود، از ارسال نامه رئيس سازمان تربيت بدني به مقام معظم رهبري براي «كسب تكليف» درباره وضعيت رويارويي ورزشكاران ايراني با ورزشكاران رژيم صهيونيستي خبر داد. مشاور امور جوانان رئيس سازمان تربيت بدني با تاييد اين مطلب اظهار كرد: من از سعيدلو به دليل ارسال اين نامه تشكر مي كنم. فرستادن نامه ضرورتي انكارناپذير بود. قطعاً آنچه كه مقام معظم رهبري يا رئيس جمهور تبيين كنند ما گوش به فرمان هستيم. سعيدلو با نگرش خوبي از دريچه فني به اين مساله نگاه كرده، قطعا هرآنچه كه از اين مكاتبه تبيين شود هم به صلاح ورزش كشور و هم به صلاح قهرمانان ماست.
اما محمد علي آبادي رئيس كميته ملي المپيك از مخالفان نگارش چنين نامه اي است.او مي گويد: معتقدم بايد از سياست هاي نظام تبعيت كنيم. دستگاه هاي اجرايي هم همين وظيفه را در قبال سياست هاي نظام دارد. مساله رژيم اشغالگر قدس از جمله مباحثي است كه دستگاه هاي اجرايي بايد خودشان را با سياست هاي نظام هماهنگ كنند.
نقطه پاياني اين داستان به تكذيب اداره كل روابط عمومي سازمان تربيت بدني باز مي گردد كه در آخرين لحظات ساعت كاري روز گذشته اصل خبر را به كلي تكذيب كرد!

 



رشته هاي اعزامي به بازي هاي آسيايي مشخص شد
ايران با 397 ورزشكار در گوانگجو

با تأييد كميته ملي المپيك و سازمان تربيت بدني كاروان ورزشي ايران با ورزشكاراني از 31 رشته ورزشي به شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي اعزام مي شود.
براساس اعلام كميته ملي المپيك پس از نشست هاي فراوان اعضاي ستاد تداركاتي بازي هاي آسيايي با مسئولان و كادر فني رشته هاي مختلف ورزشي كانديد اعزام به گوانگجو و تأييد نهايي هيئت اجرايي كميته ملي المپيك و مسئولان سازمان تربيت بدني، تعداد رشته هاي اعزامي به گوانگجو مشخص شدند.
براساس اين گزارش، طبق تصميم كميته ملي المپيك و سازمان تربيت بدني، كاروان ورزشي ايران با 397 ورزشكار در رشته هاي تيروكمان، دووميداني، بسكتبال، بوكس، قايقراني كاياك، قايقراني اسلالوم، قايقراني بادباني، دارگون بت، روئينگ، دوچرخه سواري پيست، دوچرخه سواري جاده، شمشيربازي، فوتبال، هندبال، جودو، كبدي، كاراته، تيراندازي، واليبال، تكواندو، واليبال ساحلي، اسكيت، وزنه برداري، ووشو، كشتي آزاد، كشتي فرنگي، شطرنج، شنا، شيرجه و واترپلو به اين دوره از بازي ها اعزام مي گردد.شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي از 21 آبان ماه به مدت دو هفته در شهر گوانگجوي چين برگزار خواهد شد.

 



آمريكا براي چهارمين بار قهرمان جهان شد
حدادي و كاظمي در جمع بهترين ها

تيم ملي بسكتبال آمريكا با غلبه بر تركيه براي چهارمين بار فاتح جام قهرماني مسابقات مردان جهان شد و سهميه حضور در بازي هاي المپيك 2012 لندن را از آن خود كرد.
شانزدهمين دوره مسابقات بسكتبال قهرماني مردان جهان يكشنبه شب با برگزاري ديدارهاي نهايي و مشخص شدن رده بندي تيم هاي برتر اين دوره از مسابقات به پايان رسيد.
در ديدار فينال اين دوره از مسابقات كه با حضور آمريكا، قهرمان المپيك و تركيه برگزار شد آمريكايي ها با 17 اختلاف امتياز حريف ميزبان خود را شكست داد و براي چهارمين بار مدال طلاي رقابت هاي قهرماني جهان را از آن خود كرد.
در ديدار نيمه نهايي مسابقات بسكتبال قهرماني مردان جهان نيز تيم ليتواني با نتيجه 99 بر 88 بر صربستان غلبه كرد و به مدال برنز دست يافت.
با پايان رقابت هاي بسكتبال قهرماني جهان در تركيه، حامد حدادي و ارسلان كاظمي در بخش انفرادي در جمع نفرات برتر قرار گرفتند.
در پايان اين رقابت ها، جدول نفرات برتر در بخش انفرادي اعلام شد و حامد حدادي، ستاره بلند بالاي ايران در بخش امتيازآورترين بازيكن، با 100 امتياز و ميانگين 20 امتياز درهر بازي در مكان ششم قرار گرفت.
ارسلان كاظمي، پديده جوان تيم ملي بسكتبال ايران هم با 14 توپ ربايي و ميانگين 8 /2 دراين بخش اول شد. در بخش بيشترين دقايق حضور در ميدان، حامد حدادي و جواد داوري به ترتيب با 163 و 161 دقيقه حضور در ميدان در مكان هاي هشتم و نهم قرار گرفتند.در بخش بهترين عملكرد در يك بازي، ارسلان كاظمي با 14 ريباند در ديدار مقابل اسلووني در مكان سوم ايستاد و حامد حدادي با 5 بلاك در ديدار مقابل برزيل دراين بخش اول شد.

 



زنگ خطر براي جودو به صدا درآمد
عملكرد دور از انتظاردر سرزمين آفتاب

آخرين روز مسابقه هاي جودو قهرماني جهان درژاپن با حذف دو نماينده باقي مانده ايران در وزن آزاد به پايان رسيد تا با حذف تمام نمايندگان ايران زنگ خطر شكست درالمپيك لندن از حالا به صدا درآيد.
درپنجمين روز از بيست و هفتمين دوره مسابقه هاي جودو قهرماني بزرگسالان جهان در توكيو در وزن آزاد محمدرضا رودكي و سيامك عدل كسروي هر دو نماينده ايران حذف شدند.در رقابت هاي اين روز رودكي درمرحله چهارم در 2 دقيقه و 30 ثانيه برابر «كازوميكو تاكاماشي» از ژاپن ضربه فني شد و از دور رقابت ها كنار رفت.سيامك عدل كسروي ديگر نماينده ايران در اين وزن در دور سوم مقابل «اسكار برايسون» از كوبا 5 دقيقه مقاومت كرد و درپايان وقت قانوني با يك «وازاري» شكست خورد و از دور رقابت ها كنار رفت.
دراين دوره از مسابقه هاي جهاني در روزهاي گذشته هم رودكي، جمالي، غفار و معلومات همه از دور رقابت ها حذف شده بودند.
سرويس ورزشي: با توجه به عملكرد ضعيف جودوكاران كشورمان در چهار رويداد اخير تونس، اسپانيا، روسيه و رقابتهاي جهاني ژاپن اگر مديران اين فدراسيون و مربيان تيم ملي بخواهند با اين وضعيت به كار خود ادامه دهند قطعاً در المپيك لندن هم همان اتفاق اسفناك پكن براي جودو ايران مي افتد.

 



مربي دوچرخه سواري به كما رفت

علي صادقي، دوچرخه سوار پيشين تيم ملي در حين تمرين كنار جاده به همراه تيم شهرستان بابلسر دچار حادثه شد و به كما رفت.
ساعت 7 صبح روز جمعه صادقي به عنوان مربي همراه با چند نفر از شاگردانش در مسير جاده بابل و بابلسر تمرين مي كرد كه به يك باره زنجير دوچرخه اش پاره شد و با برهم خوردن تعادلش زين دوچرخه اش هم مي شكند. اين مسئله باعث شد تا صادقي به شدت به زمين برخورد كند. وي هم اكنون در كماست و از ناحيه لگن هم دچار شكستگي شديد شده است. پزشكان هنوز جواب قطعي در مورد وضعيت وي نداده اند.

 



اعزام تيم ملي واليبال به اتريش

تيم ملي واليبال ايران بامداد پنج شنبه هفته جاري براي حضور در تورنمنتي 4 جانبه عازم اتريش خواهد شد.
ملي پوشان واليبال ايران كه در رقابت هاي كاپ آسيا عنوان قهرماني را از آن خود كردند، براي برپايي اردوي تداركاتي بامداد پنج شنبه عازم اتريش مي شوند.
ملي پوشان ايران قرار است در اين اردو كه پيش از مسابقات جام جهاني برگزار مي شود با تيم هاي ملي چين، پورتوريكو و اتريش ديدار دوستانه برگزار كنند.
پس از اين تورنمنت، تيم ملي بلافاصله عازم ايتاليا مي شود تا در جام جهاني حضور پيدا كند.
در حال حاضر تيم واليبال ايران خود را براي حضور در رقابت هاي گوانگجو و جام جهاني ايتاليا آماده مي كند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ 28 فرنگي كار براي حضور در بازي هاي آسيايي، از روز شنبه هفته آينده تمريناتشان را در خانه كشتي آغاز خواهند كرد. شاگردان محمد بنا بعد از كسب مقام هشتمي مسابقات جهاني 2010 بايد خود را براي شركت در بازي هاي آسيايي آماده كنند.
¤ تيم واليبال اميد ايران كه در هند و مسابقات آسياي ميانه حضور دارد پس از بازگشت از اين رقابت ها به پيكارهاي راشد كاپ امارات اعزام مي شود. دوازدهمين دوره اين مسابقات از 12 تا 16 مهرماه به ميزباني دبي برگزار مي شود.
¤ با پايان يافتن مهلت ثبت نام از نامزدهاي احراز سمت رياست فدراسيون پينگ پنگ، محمد زارع پور سرپرست فدراسيون، سيدمحمود رضا حسيني عضو هيئت رئيسه، سيدمحمدرضا معصومي بازنشسته استانداري كرمانشاه، مهرداد عليقارداشي دبير سابق فدراسيون و سليمان جعفرزاده ثبت نام كردند. زمان دقيق برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون پينگ پنگ فعلا از سوي سازمان تربيت بدني اعلام نشده است.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14