(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 22 مهر 1389- شماره 19763

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
فراتر از يك سفر (يادداشت روز)
كيهان و خوانندگان
رگ (گفت و شنود)
دادستان تهران: 5 پرونده جاسوسي بزودي به دادگاه مي رود
تشكيل كميته ويژه براي اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد
محسني اژه اي: نامه نگاري رئيس قوه قضائيه به رهبر انقلاب كذب محض است
اسلام ناب؛ عامل همبستگي رسانه هاي اسلامي
جنبش اينترنتي استقبال از رهبر معظم انقلاب آغاز شد
آمريكا و اسرائيل در شوك گروهك هاي ورشكسته مشغول لودگي (خبر ويژه)
دگرديسي آقاي منافق و عصبانيت از كيهان (خبر ويژه)
وقتي سازمان سيا براي شيطان پرستان و تروريست ها معامله جوش مي دهد (خبر ويژه)
اكسپرس: اسلام نگذاشت غرب بر قرن 21 حاكم شود (خبر ويژه)



فراتر از يك سفر (يادداشت روز)

علي رغم جار و جنجال رسانه اي محافل غربي و جنگ رواني صهيونيست ها پيرامون سفر رئيس جمهور ايران و هيئت همراه وي به لبنان طي دو هفته گذشته، ديروز اقشار مختلف مردم لبنان دراستقبال از هيئت ايراني، سنگ تمام گذاشته و آشكارا نشان دادند اين استقبال با شكوه و بي نظير فراتر از استقبال از رئيس جمهور يا يك مقام عالي رتبه يك كشور است؛ به گونه اي كه رسانه هاي غربي و صهيونيستي نتوانستند دست به سانسور يا تحريف بزنند و از خبرگزاري فرانسه و خبرگزاري آلمان تا رويتر و آسوشيتدپرس و حتي شبكه تلويزيوني العربيه همگي جمعيت استقبال كننده را گسترده و بي سابقه توصيف كردند.
جالب اينجاست كشورهايي چون آمريكا و فرانسه هم كه قبل از عزيمت رئيس جمهور ايران و هيئت همراه او به لبنان در پيام ها و پالس هايي از دولت لبنان خواسته بودند تا مانع اين سفر شود ديروز از مواضع پيشين خود عقب نشيني كرده و تلاش نمودند با ژست به اصلاح مقتدرانه! گزينه «آرامش» و «خونسردي» را به نمايش بگذارند. از همين روي، جفري فلتمن معاون وزير خارجه آمريكا در مصاحبه با شبكه العربيه- نزديك به محافل صهيونيستي- برقراري روابط با هر كشوري را حق لبنان خواند و با مطرح كردن اين موضوع كه اين يك سفر رسمي است و به دعوت ميشل سليمان رئيس جمهور لبنان صورت گرفته است تلاش كرد تا موضوع را در قالب يك سفر ديپلماتيك محدود نمايد! «كريستين فرش» سخنگوي وزارت امور خارجه فرانسه هم در نشست دوره اي خود با خبرنگاران به مانند «جفري فلتمن» اين سفر را تنها سفر رئيس جمهور يك كشور به كشور ديگر دانست و مدعي شد كه موجب نگراني نيست!
عقب نشيني غرب از مواضع قبلي خود نسبت به سفر احمدي نژاد به لبنان موقعي تأمل بيشتري را به همراه دارد كه جنگ رواني غرب و رژيم صهيونيستي را قبل از اين سفر تاريخي به ياد بياوريم.
وزارت امور خارجه آمريكا با فضاسازي و به منظور يك جنگ رواني تمام عيار عليه سفر هيئت ايراني به لبنان به شهروندان خود هشدار داد تا سفري به لبنان نداشته باشند با القاء اين مطلب كه احتمال بروز خشونت و درگيري هاي گسترده جدي است. صهيونيست ها نيز آنطور كه پايگاه خبري دبكا در آستانه سفر احمدي نژاد به لبنان گزارش مي داد اين دروغ را در افكار عمومي پمپاژ مي كردند كه ايران، سوريه و حزب الله قصد به دست گرفتن قدرت در لبنان را دارند.
البته برخي از محافل خبري نزديك به صهيونيست ها موضوع ترور يا ربودن احمدي نژاد را به ميان كشيده بودند و حتي به اين شايعه ساختگي دامن مي زدند كه احمدي نژاد قصد دارد از مرز لبنان بسوي اسرائيل سنگ پرتاب كند!
مجموعه نگراني ها و خشم و عصبانيت مقامات غربي و بخصوص صهيونيستي از سفر هيئت ايراني به لبنان از سويي و بازتاب رسانه اي اين سفر به مقياس جهاني از سوي ديگر نشان مي دهد دشمنان جمهوري اسلامي ايران و جبهه مقاومت در منطقه، بخوبي دريافته اند كه نتايج اين سفر تنها به امضاي چندين سند و يادداشت تفاهم ميان ايران و لبنان در زمينه هاي كشاورزي، انرژي، محيط زيست، بهداشت، فناوري هاي نوين و رسانه اي و... ختم نمي شود بلكه نتايجي راهبردي و استراتژيك در سطح معادلات منطقه اي و حتي فرامنطقه اي به همراه خواهد داشت.
درك اين حقيقت و تلاش براي محقق نشدن اين سفر از طريق ترفندها و كارشكني هاي مختلف از سوي رژيم صهيونيستي، آمريكا و چند كشور هم پيمان آنها در حالي بوده و هست كه سه هفته پيش رئيس جمهور ايران در سفر به نيويورك و سخنراني در مجمع عمومي سازمان ملل متحد با پيش كشيدن فرضيات مختلف درباره علت حادثه 11 سپتامبر پاشنه آشيل ايالات متحده را نشانه رفت و علامت سؤال بزرگي در افكار عمومي بر جاي گذاشت.
بنابراين همچنان كه سفر هيئت ايراني به نيويورك براي آمريكا و هم پيمان او خوشايند نبود قطعا سفر استراتژيك رئيس جمهور ايران اسلامي به لبنان نيز نه تنها خوشايند نبوده بلكه مانع و سدي محكم در برابر افزون طلبي و زياده خواهي هاي رژيم صهيونيستي كه منافع درهم تنيده و گره خورده اي با آمريكا دارد در پي خواهد داشت.
بنابراين در واكاوي نتايج راهبردي اين سفر مهم و تاريخي كه در آرايش سياسي و معادلات استراتژيك منطقه تاثيرگذار خواهد بود طرح نكاتي قابل اعتناست:
1- رژيم صهيونيستي در يكي، دو سال گذشته با شرايط سختي مواجه شده است كه به لحاظ سياسي، لطمات جبران ناپذيري براي اين رژيم به دنبال داشته است.
الف) گزارش قاضي گلدستون رئيس كميته تحقيق سازمان ملل كه رژيم صهيونيستي را به كلكسيوني از جنايات عليه بشريت، جنايت جنگي و جنايت عليه صلح در غزه محكوم كرد، ب) قطعنامه شوراي حقوق بشر سازمان ملل در محكوميت حمله رژيم صهيونيستي به كاروان آزادي، ج) بيانيه اخير اجلاس بازنگري ان. پي.تي كه 189 كشور خواستار پيوستن رژيم صهيونيستي به اين معاهده شدند، د) تاديب تل آويو آن هم در چند ساعت از سوي لبنان در درگيري مرزي چند ماه پيش، هـ) اختلافات شديد داخلي در كابينه رژيم صهيونيستي، و از همه مهم تر خيزش و خروش ملت هاي آزاديخواه دنيا و افكار عمومي در اقصي نقاط عالم عليه اين رژيم، باعث شده تا مجموعه اين شرايط، وضعيتي را براي رژيم صهيونيستي به بار بياورد كه حتي مقامات ارشد اين رژيم در سخناني متعدد بر اضمحلال و افول اين رژيم اعتراف كنند.
بعد از اين چشم انداز ويرانگر بود كه صهيونيست ها به كمك پدرخوانده خود- آمريكا- و با سوءاستفاده از منافقان امت- مصر، اردن، تشكيلات خودگردان فلسطين- دور جديد مذاكرات سازش را در واشنگتن كليد زدند.
ناگفته پيداست مذاكرات سازش كه حقوق حقه ملت فلسطيني را وجه المصالحه قرار داده است تنها هنگامي به بار مي نشيند كه خط مقاومت در منطقه كمرنگ و كمرنگ تر شود تا در سوي مقابل رژيم صهيونيستي با معاونت و مشاركت واشنگتن به غارتگري و چپاول و باج خواهي هاي خود ادامه دهد.
اما سفر رئيس جمهور ايران به لبنان چون به تحكيم جبهه مقاومت مي انجامد دور جديد مذاكرات سازش را به چالش خواهد كشاند و با اضافه شدن سوريه و تركيه و طراحي معادله جديد جهت ارتقاي جايگاه مقاومت، مذاكرات سازش با بهره برداري صهيونيست ها نه تنها در مدت زمان كوتاه -همچنانكه آمريكا براي آن ضرب الاجل مشخص كرده است- عملياتي نخواهد شد بلكه با تغيير معادلات به سوي جبهه مقاومت براي سال هاي سال به عينيت نخواهد رسيد و در اين راستا، لبنان بخوبي و به قوت نقش خود را آشكار كرده است همچنانكه دكتر فارس مروان از نمايندگان مجلس لبنان ديروز پس از استقبال تاريخي لبناني ها از هيئت ايراني به نكته اي درخور تأمل اشاره و تصريح مي كند «استقبال مردمي از دكتر احمدي نژاد نشان مي دهد كه لبنان با پيشينه تحت سيطره استعمار، در اين مقطع تاريخي چهره اش را عوض كرده است.»
2- تحكيم جبهه مقاومت عامل بازدارنده اي براي آمريكا و رژيم صهيونيستي در منطقه خواهد بود و اين در حالي است كه صهيونيست ها در دو جنگ اخير در 2006 در لبنان و 2008 در غزه با پشتيباني همه جانبه آمريكا و چند كشور غربي سعي داشتند جبهه مقاومت را از طريق اهرم هاي نظامي و سياسي و ديپلماتيك ترور نمايند و به زعم خودشان مسئله را يكبار براي هميشه حل نمايند. اما اكنون نه تنها اين اتفاق عملي نشده است بلكه شواهد و قرائن نشان مي دهد قدرت جبهه مقاومت روزافزون است و حذف آن امكا ن پذير نيست.
هفته گذشته بشاراسد رئيس جمهور سوريه به ايران آمد و اينك رئيس جمهور ايران به لبنان رفته است و اين مثلث بيانگر قدرت و قوت رايزني و مذاكره و تصميم گيري هاي استراتژيك براي معادلات منطقه اي به سود جبهه مقاومت است.
3- اين سفر از زاويه ديگري نيز بايد رصد و مورد واكاوي قرار گيرد و آن تاثيري است كه بر تثبيت اوضاع داخلي لبنان داشته است. قبل از عزيمت هيئت ايراني به رياست رئيس جمهور علي رغم تمام فضاسازي ها و شانتاژهاي رسانه اي غرب، احزاب و گروه هاي مختلف سياسي لبنان بر اهميت اين سفر و استقبال گرم از رئيس جمهور ايران اجماع داشتند بطوريكه حتي برخي از مقامات گروه 14 مارس نيز از اين سفر استقبال كردند.
از سوي ديگر، بديهي است كه آنچه باعث شده تا ايران اسلامي روابط استراتژيكي را با لبنان تعبيه نمايد و اين سطح از نزديكي ميان دو كشور برقرار شود وجود با بركت تشكلي به نام «حزب الله» است.
و البته با شكل گيري اين روابط مستحكم كه بوجود آمده است «حزب الله» نيز بهتر از گذشته مي تواند در تثبيت اوضاع داخلي و وحدت ميان گروه ها نقش آفرين باشد و امروز همه اقشار مختلف مردم در لبنان مي دانند و به آن باور دارند كه «حزب الله» بهتر از هر گروهي «توان مقاومت» در برابر زياده خواهي هاي دشمن را داراست و با قدرت تر از هر گروهي مي تواند بازسازي اقتصادي كشور را ساماندهي نمايد؛ ضمن آنكه مستقل است و ملي-و نه جناحي- عمل مي كند.
مجموعه اين دستاوردهاي استراتژيك سفر تاريخي رئيس جمهور ايران به لبنان است كه علت خشم و عصبانيت آمريكايي ها و صهيونيست ها را برملا مي سازد.
امروز صدور گفتمان انقلاب اسلامي در منطقه و در ميان ملت هاي مسلمان و آزاديخواه رخ نمايي مي كند و اين سفر فصل مهمي از صدور اين گفتمان را آشكار كرد.
حسام الدين برومند

 



ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر: 33110065
تمام ساعات شبانه روز:33916546
سامانه پیام کوتاه: 30002323

كيهان و خوانندگان
¤مساجد در اسلام يكي از مكان هاي مقدس محسوب مي شود و لازم است جوانان بيشتر به آن جذب شوند. در اين راستا با اجراي برنامه هاي فرهنگي، هنري و علمي مي توان به اين مهم دست زد.
يك هموطن
¤اميد است مسئولان حج و زيارت و حجاج محترم به فرمايشات مقام معظم رهبري گوش فرا داده و نسبت به حذف هزينه هاي اضافي و كمك آن به سيل زدگان پاكستان اقدام نمايند.
رضا نجفي
¤اظهارات معاون اول رئيس جمهور در تنبيه مفسدين اقتصادي و همچنين نظر او در اين باره كه گفت اخم ايران مساوي با فروپاشي شركت پژو فرانسه است بسيار جاي تشكر دارد.
يك پيام
¤از مسئولان خواهشمند است كه با برخي از عوامل فرصت طلب صنف طلا و جواهر كه قصد فتنه در بازار و اقتصاد كشور را دارند برخورد قاطعانه شود.
نادر بهمني
¤در حالي كه در آستانه اجراي طرح هدفمندسازي يارانه ها قرار داريم، برخي افراد فرصت ثبت نام را نيافته و سايت مربوطه نيز فعلا از پذيرش شماره حساب و ثبت نام مردم خودداري مي كند. از مسئولان اين طرح خواهشمند است اعلام نمايند كه تكليف اين افراد چيست و چه زماني فرصت ثبت نام مي يابند؟
فهيمي
¤ با توجه به چاپ خبر اخراج يكي از اعضاي والت ديزني به خاطر افشاي حقايق 11 سپتامبر در صفحه تصوير روز كيهان، پيشنهاد مي شود مركزي براي حمايت از اين گونه افراد كه به خاطر مبارزه با امپرياليسم و صهيونيسم از كار محروم مي شوند راه اندازي شود.
غلامرضا آجرلو
¤از مسئولان متروي تهران خواهشمند است خط متروي تهران-ورامين راه اندازي شود.
سهيلا كاسب از تهران
¤از مديرعامل محترم اتوبوسراني تهران خواهشمند است امكان استفاده از كارت منزلت را در اتوبوس هاي ريالي فراهم نمايند.
زيور خام فروش
¤اگر مجلس قانون طلاق توافقي را به حالت اول برگرداند كه زوجين براي جاري كردن صيغه طلاق به دفترخانه مراجعه كنند، باعث كاهش مراجعه به دادگاه خانواده و عدم افزايش كار دادگستري مي شود.
دكتر رضايي
¤چرا اهالي خانه سينما كه از بيت المال ارتزاق مي كنند، عليه آرمان هاي انقلاب و كشور عمل مي كنند؟ هر كس پا روي ارزش ها بگذارد با واكنش مردم مواجه خواهد شد.
ميرمحمدي
¤پيش از اين ، در سيماي جمهوري اسلامي هر هفته غروب جمعه دعاي پرفيض سمات پخش مي شد. از دست اندركاران سيما خواهشمند است باز هم اين دعا را پخش نمايند.
سليمان بلغار
¤چرا با وجود وعده هاي دولت كالابرگ هاي كالاهاي اساسي اعلام نمي شود.
اميد روحاني
¤معاونت حمل و نقل شهرداري تهران، افراد بازنشسته را به عنوان پيك موتوري جذب مي كند. اين در حالي است كه طبق مصوبه دولت افراد بازنشسته نبايد جذب مراكز و ادارات دولتي شوند.
يك شهروند
¤چرا تا وقتي كه كارمندان مشغول به كار هستند حق مسكن به آن ها تعلق مي گيرد، اما همين كه بازنشسته مي شوند اين حق از آن ها سلب مي شود.
فريده زندي
¤برخي از كشاورزان شهرستان تكاب اقدام به آتش زدن پس مانده هاي محصولات خود و آلودگي بيش از پيش هوا مي شوند. از مسئولان شهري اين شهرستان خواهشمند است مانع اين اقدام شوند.
فاتحه گواري از تكاب
¤از مسئولان وزارت بهداشت خواهشمند است فكري به حال بخش قلب بيمارستان امام خميني(ره) بروجرد نمايند تا بيماران قلبي را بدون پزشك نگه ندارند.
زيور حسيني از بروجرد
¤متاسفانه شهرداري تهران توجهي به احداث پاركينگ ندارد. در نقاط پر ترافيك اين شهر، پاركينگ عمومي وجود ندارد و اين خود عاملي در افزايش ترافيك است.
فواد كاسب از تهران
¤در زمان رژيم شاه به دليل فعاليت سياسي مدتي در زندان بودم اولا با مشكلات زيادي مي توانستيم براي خانواده چند خط نامه بنويسم ثانيا همين چند خط نامه را مي خواندند اگر غير از حال و احوال پرسي مورد ديگري نداشت اجازه مي دادند بيرون فرستاده شود. حال عرض مي كنم در زندان هاي بعد از انقلاب چه خبر است كه يك زنداني آزادانه در داخل زندان نامه نگاري مي كند و هرچه مي خواهد به نظام و مسئولين توهين مي كند. بعد هم طلبكار مي شود كه در جمهوري اسلامي آزادي بيان وجود ندارد.
اربابي
¤ روستاي ده علي از توابع شهر كوهبنان فاقد آب آشاميدني است اين امر مشكلاتي را براي مردم روستا بوجود آورده كه اميدواريم مورد توجه مسئولين مربوطه قرار گيرد.
9763---0913
¤ در ايستگاههاي مترو شهر ري و شوش صداي بلندگو بلند و گوش خراش مي باشد. به طوريكه مسافرين اذيت مي شوند. لطفا منعكس كنيد تا براي رفع آن اقدام بشود.
2330---0919
¤ فضاي سبز و درختان محوطه راه آهن رباط كريم به علت عدم آبياري مناسب و بي توجهي در حال خشكيدن است. از مسئولان شهرداري و راه آهن درخواست مي كنم كه به اين موضوع رسيدگي كنند.
لقمان نظيري

 



رگ (گفت و شنود)

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: آمريكا و اسرائيل به خاطر استقبال بي نظير مردم لبنان از احمدي نژاد بدجوري شوكه شده و عزا گرفته اند.
گفت: وزارت خارجه رژيم صهيونيستي براي اين كه دلش خنك شود اعلام كرده است كه ايران مردم لبنان را با پول خريده است!
گفتم: پس چرا وقتي سران كشورهاي آمريكا، انگليس و فرانسه با آنهمه هزينه هنگفتي كه براي جلب نظر مردم لبنان صرف كرده اند وقتي به لبنان مي روند از ترس خشم مردم در ميان آنها آفتابي نمي شوند؟
گفت: بدبخت تر از اسرائيل، اپوزيسيون خارج نشين است كه طي بيانيه اي از مردم لبنان خواسته بود به استقبال احمدي نژاد نروند!
گفتم: «كدوم اتاق روشن تره؟ اون بيخي»! آخه تا حالا چه كسي براي اين اپوزيسيون بدبخت كاسه ليس تره خرد كرده كه از مردم لبنان چنين انتظاري دارند؟!
گفت: ولي سايت وزارت خارجه آمريكا نوشته كه مخالفان جمهوري اسلامي ايران در قلب آزاديخواهان جاي دارند!
گفتم: يارو در نامه اي به دوستش نوشته بود؛ تو در تمام رگ هاي بدن من جا داري، ديروز رفتم دكتر، گفت؛ متاسفانه انگل داري!
 



دادستان تهران: 5 پرونده جاسوسي بزودي به دادگاه مي رود

دادستان تهران از طرح و بررسي 5 پرونده جاسوسي در دادگاه در آينده نزديك خبر داد.
دكتر عباس جعفري دولت آبادي ديروز در مراسم توديع و معارفه سرپرست دادسراي ناحيه 25 با اشاره به آغاز تلاش هاي جديد از سوي آمريكا براي كسب اطلاعات محرمانه و سري از مراكز حساس كشور در زمينه هاي مختلف، به مسئولان كشور هشدار داد كه مراقب افرادي كه ممكن است امانت را رعايت نكنند باشند.
جعفري با اشاره به 5 پرونده جاسوسي از ميان پرونده هاي موجود گفت: در يك پرونده فردي متولد 1361 كه سابقه همكاري در حوزه هاي هوايي-فضايي دارد اطلاعاتي را تهيه و جمع آوري كرده و در اختيار دولت هاي خارجي قرار داده است. در پرونده ديگري فرد فوق ليسانسي كه بر روي مسائل تهران كار كرده اطلاعات ريزي را جمع آوري كرده و در اختيار دشمنان ما قرار داده است.
وي افزود: در يك پرونده ديگر فردي متولد 1356 و داراي مدرك فوق ليسانس است كه در دستگاه اجرايي بوده و با سرويس هاي خارجي ارتباط برقرار كرده و چندين بار ملاقات داشته و وجوه بسياري را از آنها دريافت كرده و سعي كرده اطلاعات مهمي را از قوه قضائيه و مسائل رايانه اي را در اختيار ديگران قرار دهد.
دادستان تهران ادامه داد: در پرونده ديگري فردي اطلاعات بسيار زيادي را به دشمن داده است و در پرونده ديگري فردي كه در يكي از موسسات مالي فعاليت مي كرده اطلاعات ريزي را در زمينه دفاعي در اختيار دشمنان قرار داده است.
جعفري دولت آبادي با تاكيد بر اينكه نمي توانم اسم و مشخصاتي از اين موارد را اعلام كنم، تاكيد كرد: امروز دشمنان فقط در حوزه هاي نظامي و قضايي به دنبال جاسوسي نيستند بلكه به دنبال مسائل بسيار ريزي از كشور هستند. بنابراين نظارت ما بايد بر روي افراد زياد باشد. ما مكلف هستيم كه وقتي فردي را بر سر كاري مي گماريم بر او نظارت داشته باشيم.
احضار 10 هنرمند تئاتر
به دادگاه
جعفري در ادامه با اشاره به اجراي يك تئاتر خارج از شئونات اسلامي و ارزش هاي انقلاب كه باعث تاثر مومنان و افراد جامعه را به دنبال داشته است گفت: اين تئاتر به قدري توهين آميز بود كه مجبور شديم 10 نفر از هنرمندان اين تئاتر را به دادسرا احضار كنيم.
وي افزود: اميدواريم هنرمنداني كه دغدغه هنر، خلاقيت و حمايت از انقلاب را دارند به ياد داشته باشند كه بزرگ ترين حمايت، حمايت از آرمان هاي انقلاب است و ما حق نداريم در قالب هنر، توهين كنيم.
جعفري ضمن توصيه به هنرمندان تصريح كرد: مدعي العموم اگرچه امروز سرش شلوغ است ولي همه جا توجه دارد و اين طور نيست كه چون درگير سياست هستيم از حوزه هاي ديگر غفلت كنيم. وي با اعلام اين كه اين پرونده در يكي از شعب دادسراي مركز مفتوح شده است گفت: البته ما اين افراد را بازداشت نكرده و همه را آزاد كرديم، اما خود آن ها نيز پذيرفتند كه بايد دقت بيشتري در اجراي تئاتر مي كردند.
برخورد قاطع با تحركات مشكوك در اجراي هدفمند كردن يارانه ها
خبرنگاري از دادستان تهران درباره برخورد با افراد مخل در اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها پرسيد و جعفري در پاسخ تاكيد كرد؛
اخلال تعبير عامي است و آن چه سخنگوي دستگاه قضايي گفته اند اين است كه ما همكاري مي كنيم. وي گفت: هر كشوري كه بخواهد اين كار صورت گيرد، به طور طبيعي تنش هايي قابل پيش بيني است. وقتي افزايش قيمت رخ دهد ممكن است افرادي را تحريك به تجمع و اعتراضاتي كنند كه البته مردم ما هوشيار هستند و اگر اعتراضي دارند از مجاري قانوني انجام خواهند داد.
وي در عين حال يادآور شد: اگر كسي در مسيري حركت كند كه بخواهد افرادي را به منظور مقابله با نظام تحريك كند، به طور طبيعي قابل اقدام خواهد بود.
مهدي هاشمي به محض ورود دستگير مي شود
دادستان تهران در پايان اين مراسم در پاسخ به اين سوال يكي از خبرنگاران كه گفت، اخيرا يكي از اقوام مهدي هاشمي فرزند هاشمي رفسنجاني ادعا كرده كه وي با افتخار به كشور باز خواهد گشت تصريح كرد: مهدي هاشمي به محض ورود دستگير خواهد شد. وي در پاسخ به سوال ديگري درباره علت دستگيري شكوري راد عضو شوراي مركزي حزب منحله مشاركت هم گفت: شكوري راد به اتهام مسائل امنيتي بازداشت شده است.

 



شوراي عالي انقلاب فرهنگي خبر داد
تشكيل كميته ويژه براي اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد

دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي كميته ويژه اي را براي بررسي مجدد و اصلاح مواد 5 و 10 اساسنامه دانشگاه آزاد تشكيل مي دهد.
در پي ابلاغ نظر قطعي مقام معظم رهبري به رئيس هيئت موسس دانشگاه آزاد و رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي مبني بر ابطال وقف اموال دانشگاه آزاد و همچنين لزوم بررسي مجدد 2 بند از اساسنامه جديد دانشگاه آزاد، شوراي عالي انقلاب فرهنگي نيز اين موضوع را در جلسه سه شنبه شب خود مورد بررسي قرار داد.
يك عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي در اين زمينه گفت: مباحث مربوط به دانشگاه آزاد اسلامي نياز به كار كارشناسي داشت لذا به دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي ماموريت داده شد كميته اي تشكيل شود تا به بررسي نحوه اجراي كامل ابلاغيه مقام معظم رهبري بپردازد.
دكتر منصور كبگانيان در پاسخ به اينكه چه مدت زمان طول مي كشد تا بررسي هاي اين كميته به نتيجه برسد به مهر گفت: زماني كه ممكن است براي اين كار به طول بيانجامد مشخص نيست. هفته آينده جلسه فوق العاده شوراي عالي انقلاب فرهنگي براي بررسي نقشه جامع علمي كشور برگزار مي شود كه ممكن است كميته كارشناسي بخشي از نظراتش را در اين جلسه اعلام كند و در غير اين صورت بحث به جلسات آتي موكول خواهد شد. دكتر محمدرضا مخبر دزفولي، دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي نيز در اين مورد گفت: مقرر شد كه دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي با تشكيل كميته اي ويژه مواد 5 و 10 اساسنامه دانشگاه آزاد را كه از طرف مقام معظم رهبري بر بررسي مجدد و اصلاح آنها تاكيد شده است، مورد بررسي قرار داده و نتايج را براي تصويب نهايي به صحن علني شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارائه كند.
همچنين رئيس و اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي در جلسه خود از حسن تدبير مقام معظم رهبري و بررسي دقيق و فني موضوع توسط رئيس قوه قضائيه تقدير و تشكر ويژه كردند.
براساس اين گزارش، دو هيئت فقهي و حقوقي كه از سوي رهبر معظم انقلاب براي بررسي عميق و همه جانبه موضوع وقف اموال دانشگاه آزاد اسلامي تعيين شده بودند، نظر نهايي خود را مبني بر مغايرت فقهي و حقوقي وقف اين دانشگاه به محضر معظم له تسليم كردند و حضرت آيت الله خامنه اي نتيجه اين بررسي دقيق و مستند فقهي و حقوقي را به عنوان نظر قطعي و نهايي درباره وقف اموال دانشگاه مزبور به آقاي هاشمي رفسنجاني رئيس هيئت موسس دانشگاه آزاد اسلامي و آقاي احمدي نژاد رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي ابلاغ فرمودند.
در اين ابلاغيه رهبر معظم انقلاب وقف اموال دانشگاه آزاد را غيرقانوني و غيرشرعي دانستند و بر اصلاح دو بند از مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي درباره اساسنامه جديد دانشگاه آزاد نيز تاكيد كردند.
در همين حال جاسبي رئيس فعلي دانشگاه آزاد نيز در پاسخ به سوالي درباره لغو موضوع وقف اين دانشگاه گفت: فرمايشات و فرامين مقام معظم رهبري براي ما حجت است و قطعا نظرات ايشان را به طور كامل اجرا خواهيم كرد.

 



محسني اژه اي: نامه نگاري رئيس قوه قضائيه به رهبر انقلاب كذب محض است

سخنگوي قوه قضائيه با تكذيب ادعاي سايت سران فتنه گفت: موضوع نامه نگاري رئيس قوه قضائيه به رهبر معظم انقلاب، دروغ و مطالب آن كذب محض و ساختگي است.
حجت الاسلام والمسلمين محسني اژه اي در مصاحبه اي در تبريز با تكذيب موضوع نامه نگاري رئيس قوه قضائيه به رهبر معظم انقلاب خاطرنشان كرد: رئيس دستگاه قضا هم اين موضوع را به شدت تكذيب كرده است.
وي گفت: اگر كسي با ادبيات مسئولان نظام آشنا باشد با خواندن متن نامه به دروغ و جعلي بودن آن پي مي برد.
سخنگوي قوه قضائيه افزود: به نظر مي رسد موضوع نامه نگاري ادامه فتنه پارسال است، چرا كه در ماههاي اخير فتنه گران احساس كردند ديگر هيچ جايگاهي ميان مردم ندارند و دست به چنين كارهاي رذيلانه و پست زدند.
وي تصريح كرد: مسائلي كه در اين به اصطلاح نامه مطرح شده با موضوعاتي كه فتنه گران پيگيري مي كردند تقريبا يك آهنگ دارد و در آن سعي شده مطالبي گفته شود كه براي مخاطب باورپذير باشد. به گزارش اداره كل روابط عمومي و تشريفات قوه قضائيه، حجت الاسلام محسني اژه اي يادآور شد: مردم ايران مطالب درج شده در اين نامه را باور نمي كنند و حتي خود جريانهاي ضد انقلاب هم اين اراجيف و حرف هاي كذب و جعلي را قبول ندارند.
گفتني است سايت جرس وابسته به سران فتنه اخيرا با انتشار نامه اي سراسر هجو و دروغ مدعي ارسال آن از سوي رئيس قوه قضائيه به رهبر معظم انقلاب شده بود.

 



ضرغامي در مجمع راديو تلويزيون هاي مسلمان عنوان كرد
اسلام ناب؛ عامل همبستگي رسانه هاي اسلامي

گروه ادب و هنر-
مراسم پاياني چهارمين اجلاس مجمع عمومي راديو تلويزيون هاي اسلامي با سخنراني رئيس سازمان صدا و سيما و در مركز همايش هاي بين المللي اين سازمان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري ها، سيدعزت الله ضرغامي در سخنراني خود با اشاره به فعاليت دو جريان رسانه اي اسلامي و استكباري در دنياي امروز اشاره كرد و گفت: محكم ترين عامل وحدت و همبستگي ميان اعضاي اتحاديه راديو تلويزيون هاي اسلامي، اسلام ناب است.
وي با بيان اينكه رسانه هاي غربي با همه ابزارهاي نوين براي مقابله با اسلام تلاش مي كنند و درصدد مبارزه با گسترش و نفوذ اسلام هستند، افزود: امروز اسلام پرچمدار همه مردم آزاده و مستضعف جهان با تفكرات اسلامي است. مردمي كه در يك مسير واحد حركت مي كنند.
رئيس رسانه ملي، تحريف چهره هاي نوراني تعاليم اسلامي و بستن پيرايه يا خرافه به دامن اين مكتب حيات بخش، ايجاد و گسترش جنگ هاي فرقه اي و در صدر آن ايجاد تفرقه ميان شيعه و سني، به چالش كشيدن آداب و سنن اسلامي در جهان امروز از قبيل مسائل حقوقي درباره حجاب، تحريف واقعيات جهان اسلام و تلاش در تحريف حقايق جمهوري اسلامي ايران به منظور ناكارآمد نشان دادن اسلام در پيشبرد جامعه بشري را از جمله محورها و اهداف رسانه هاي استكباري براي مقابله با اسلام عنوان كرد.
ضرغامي از ديگر اهداف رسانه هاي غربي را به تصوير كشيدن چهره اي غيرعقلاني، غيرمنطقي و خشن از اسلام و مساوي قرار دادن اين مكتب با تروريسم، ايجاد تضاد ميان مكتب اسلام و انديشه مباني اسلام با آزادي، دموكراسي و حقوق بشر، ايجاد و ترويج شبهات فكري و كلامي نسبت به اركان و بنيان هاي اسلام و ترسيم چهره عقب مانده از كشورها و جوامع اسلامي و جلوگيري از هرگونه بازتاب مثبت از جوامع اسلامي دانست.
ضرغامي همچنين ايجاد و گسترش تفرقه در ميان ملل و ايجاد مانع از هرگونه وحدت ميان جوامع اسلام، تحريف مهمترين مسئله روز يعني جهان قدس شريف و تلاش در جهت ايجاد رخنه در صفوف مسلمان و گسترش صهيونيسم در منطقه ژئواستراتژيك خاورميانه و تلاش در جهت تحريف و تخريب شخصيت هاي اصيل جهان اسلام به ويژه حضرت امام(ره) و رهبر جمهوري اسلامي ايران و رهبران مقاومت را از ديگر اهداف رسانه هاي بيگانه معرفي كرد.
وي مهم ترين وظايف اعضاي اتحاديه راديو تلويزيون هاي اسلامي را ترسيم چهره منطقي و عقلاني از اسلام و آموزه هاي حيات بخش آن، ارائه تصويري جهان شمول و رحماني از آيين اسلام و مقابله با يكسان انگاشتن اسلام و تروريسم، تلاش در جهت گسترش وحدت در جهان اسلام، تلاش در جهت ايجاد و تقويت روحيه خودباوري و اعتماد به نفس و تمسك به رمز «ما مي توانيم» در ميان مسلمين و آموزش منطقي روشنگرانه و روزآمد از آداب و سنن اسلام به خصوص مسئله حجاب برشمرد.
در اين مراسم همچنين از نادر طالب زاده به خاطر توليد فيلم «مسيح» تقدير شد.

 



جنبش اينترنتي استقبال از رهبر معظم انقلاب آغاز شد

قم- خبرنگاركيهان:
طلاب و فضلاي حوزه هاي علميه با راه اندازي جنبش اينترنتي در فضاي مجازي، خود را براي استقبال باشكوه از رهبر معظم انقلاب اسلامي آماده مي كنند.
با اعلام خبر سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به استان قم، فضاي مجازي اينترنت نيز رنگ و بوي استقبال به خود گرفته است.
طلاب و فضلاي حوزه هاي علميه با راه اندازي جنبش اينترنتي استقبال از رهبر معظم انقلاب، خود را براي استقبال باشكوه از رهبر معظم انقلاب اسلامي آماده مي كنند.
قابل ذكر است، جدا از جنبش اينترنتي خودجوش طلاب و فضلاي حوزه هاي علميه، ستاد حوزوي استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامي به صورت رسمي اقدام به راه اندازي پايگاه اينترنتي مهر حوزه با نشاني http://mehrehozehir كرده است.
همچنين خبرگزاري رسا و مركز خبر حوزه هاي علميه به صورت جداگانه اقدام به انتشار ويژه نامه سفر مقام معظم رهبري به استان قم كرده اند.
علاقمندان به استفاده از اين وبلاگ، دريافت آخرين اخبار و لوگوي بوي بهار مي توانند به نشاني اينترنتي http://khameneheimihanblogcom مراجعه كنند.

 



آمريكا و اسرائيل در شوك گروهك هاي ورشكسته مشغول لودگي (خبر ويژه)

سفر تاريخي و جريان ساز رئيس جمهور اسلامي ايران به بيروت، رژيم صهيونيستي و آمريكا و محافل ضدانقلاب ورشكسته را به تلاطم و دست و پا انداخته است.
سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي مقارن با استقبال گرم و كم سابقه ملت لبنان از دكتر احمدي نژاد، از قول يك عضو كنيسه اسرائيل خواستار ترور رئيس جمهور ايران شد. اين سايت در نوشته اي كه عجز از آن مي بارد، به خيال خود براي كاهش اهميت سفر مي نويسد: در حالي كه توجه رسانه هاي همگاني دنيا متوجه جريان نجات معدنچيان شيلي است، احمدي نژاد وارد بيروت شد و در مسير فرودگاه توسط هزاران كودك دبستاني مورد استقبال قرار گرفت. يك عضو پارلمان اسرائيل مي گويد احمدي نژاد بايد از صفحه گيتي نابود شود.
اين سايت كه از استقبال وسيع مردم لبنان خشمگين به نظر مي رسيد مدعي شد: «حكومت ايران نفوذ خود در لبنان را با پول خريده»! اما توضيح نداد كه چرا وقتي سران و دولتمردان آمريكا و انگليس و فرانسه و...- با وجود هزينه هاي هنگفت- وارد لبنان مي شوند با بي اعتنايي بلكه نفرت عمومي مردم لبنان و هر كشور ديگري مواجه مي شوند؟
با اين حال صداي آمريكا ضمن حاشيه سازي و بمباران تبليغاتي عليه سفر تاريخي دكتر احمدي نژاد اذعان كرد: اين سفر، قدرت نمايي ايران در عرصه جهاني است.
سايت صداي آمريكا نوشت: «سفر احمدي نژاد به لبنان نگراني واشنگتن را برانگيخته است. واشنگتن سعي دارد همراه متحدان عربي اش، ايران را بر سر برنامه جهاني منزوي كند. آمريكا به سياستمداران غربگراي لبنان در دولت شكننده ائتلافي درباره تاثير سفر احمدي نژاد هشدار داده بود و آنها هم گفتند كه از اين سفر ناراحتند. و اين در حالي است كه استقبال گرم و پرشور از احمدي نژاد، از سوي دو حزب، حزب الله و امل تضمين شده است. حزب الله يك جنبش سياسي- اجتماعي شيعه و قدرتمندترين گروه نظامي در لبنان و دشمن بلامنازع اسرائيل است.»
صداي آمريكا از قول خبرگزاري رويتر تاكيد مي كند: احمدي نژاد با اين سفر به جهان نشان مي دهد كه ايران قدرتي منطقه اي و بازيگري عمده در عرصه جهاني است كه بايد با او با احترام رفتار شود.
در همين حال سايت رسمي گروهك منافقين، ضمن گزارشي كه توام با فحاشي به جمهوري اسلامي ايران بود، نوشت: لبنان، عمق استراتژيك رژيم است.
در اين ميان و مقارن با استقبال گسترده ملت لبنان و اعتراف رسانه ها به قدرت نمايي و محبوبيت جمهوري اسلامي قابل توجه- و البته ترحم- است، نامه از سر استيصال شماري از عناصر ضدانقلاب فراري و خارج نشين مي باشد كه از ملت لبنان خواسته بودند از رئيس جمهور اسلامي ايران استقبال نكنند كه پاسخ خود را ديروز در خيابان هاي بيروت دريافت كردند.
اين حاميان رژيم صهيونيستي كه در ميان آنها عناصر سلطنت طلب، شبه اصلاح طلب و لائيك ديده مي شوند، مدعي شده اند جانبداري احمدي نژاد از يك گروه در لبنان ]![ به تنش داخلي در لبنان مي انجامد. اجازه ندهيد او شما را بازي دهد. ما با همه احترامي كه براي استقبال كنندگان در ضاحيه بيروت و جنوب لبنان قائليم، وي را سزاوار سرزمين لبنان نمي دانيم.
اين نامه را عناصر ورشكسته اي چون فاطمه حقيقت جو، نوشابه اميري، مهدي جامي، ياسر ميردامادي، علي اكبر مهدي ، ابراهيم نبوي، محمدجواد اكبرين، مهرنوش پارسي پور، عبدي كلانتري، نيره توحيدي و چند نفر ديگر امضا كرده اند و عموما در جرس، راديو زمانه، روزنت و برخي رسانه هاي مشابه فعاليت مي كنند.

 



دگرديسي آقاي منافق و عصبانيت از كيهان (خبر ويژه)

عضو مركزيت گروهك تروريستي منافقين مي گويد دچار دگرديسي شده و ديگر عضو اين گروهك نيست.
حسين باقرزاده كه زماني در روزنامه نشاط قلم مي زد و اكنون با گروهك موسوم به اتحاد جمهوري خواهان (پاتوق اعضاي فراري گروهك هاي ماركسيستي و منحله) همكاري مي كند، از اينكه كيهان سابقه گروهكي و نفاق وي را يادآور شده، ابراز خشم مي كند و مي نويسد: كيهان نقش توليد خبر را دارد و ده ها رسانه و بولتن ديگر از اين آبشخور تغذيه مي كنند.
اين منافق و ضدانقلاب خارج نشين با تاكيد بر اينكه «سازمان مجاهدين خلق» را «منافقين» نمي داند و نام مجاهد را براي آنها مي پسندد، مي نويسد: متاسفانه هنوز بعضي از اصلاح طلبان هم از نام منافقين براي سازمان مجاهدين استفاده مي كنند كه از آثار جا افتادن فرهنگ كيهاني در ذهن بسياري از اصلاح طلبان دهه گذشته است.
وي پس از اين دفاع از گروهك تروريستي منافقين مدعي شد: «پس از قتل شريف واقفي از سازمان جدا شدم و از دست رهبري وقت مجاهدين فرار كردم و از آن هنگام عضو نبودم بلكه با يك دگرديسي كامل بلافاصله به راه مبارزات مسالمت آميز و حقوق بشري افتادم.»
كيهان يادآور مي شود كه برخلاف اين ادعا، ارتباطات نامبرده با برخي سران و اعضاي گروهك منافقين سر جاي خود باقي است هر چند كه طبيعي است اين گروهك از اساس دچار فروپاشي شده و بنابراين عناصر منافقي نظير آقاي «باقرزاده» ديگر صلاح نمي دانند جزو ابواب جمعي تروريست ها محسوب شوند. با اين وجود كساني چون وي به روش نفاق ادامه مي دهند كه نمونه آن تحركات و قلمفرسايي همين جناب در جريان آشوب آفريني جريان هاي نفاق در سال گذشته بود. وي بارها از موسوي و خاتمي و كروبي خواسته با پيشه كردن نفاق، تظاهر به حركت در چارچوب قانون اساسي كرده و خبط مجاهدين ]منافقين[ را تكرار نكنند!

 



وقتي سازمان سيا براي شيطان پرستان و تروريست ها معامله جوش مي دهد (خبر ويژه)

يك رسانه وابسته به سازمان سيا با اشاره به آشفتگي و سردرگمي در فتنه سبز، از گروهك هاي نفاق و ضدانقلاب خواست اين جريان را رنگارنگ ببينند و 50-50 به توافق برسند.
گويانيوز كه علنا و با درج آگهي استخدام در سازمان جاسوسي آمريكا مشغول جذب مزدور براي سيا بوده، با طرح اين سؤال كه «ابهام جنبش سبز در كجاست و اين جريان به كجا مي رود» مي نويسد: در مواردي گفت وگو درباره سرنوشت جنبش به درگيري هاي لفظي و طولاني مي انجامد. ريشه بسياري از اين درگيري ها درباره تعريف هدف و استراتژي است. نكته اساسي اين است كه با جنبش قرار نيست سرنوشت كشور در دست موسوي يا كروبي قرار گيرد.
گويانيوز با لحني منافقانه و فريبكارانه مي افزايد: قرار است حزب اللهي، اصولگرا، اصلاح طلب، تحول طلب، انقلابي، راست، چپ، ميانه، ليبرال، دموكرات، كمونيست، مجاهد، فدايي، ملي-مذهبي، سلطنت طلب ، بي مذهب، بهايي، درويش، شيطان پرست و سايرين در كنار هم با مسالمت زندگي كنند(!)
اين سايت اينترنتي كه در اوج فتنه گذشته با شايعه پراكني و فعاليت 24ساعته، علنا از براندازي حمايت مي كرد، «با ادعاي اينكه جنبش سبز دنبال سرنگوني نيست» مي نويسد: سران گروهها و كنشگران سياسي بايد از خود شروع كنند و اصل طلايي 50-50 را در تضادها و در تعامل با هم حتي اگر 100درصد خود را محق مي دانند بپذيرند. مگر نه اين است كه مي گوييم جنبش رنگارنگ است. خب اين رنگارنگي را بايد در مبارزه با رژيم پذيرفت.
اين چشم بندي رسانه وابسته به ارگان سازمان سيا در حالي است كه رژيم دست نشانده كودتاي 28مرداد با هدايت رسمي دولت آمريكا، بدترين روزگار سركوب و غارت را در ايران ترتيب داد و هم اكنون هم دولت آمريكا و سازمان نظامي- اطلاعاتي آن كاملا تحمل و سعه صدر را به نمايش مي گذارد، همچنان كه گروهك هاي وابسته به آن رژيم نظير نهضت آزادي، مجاهدين خلق و... به هنگام حضور در حاكميت در ايران و (دولت موقت، دولت بني صدر و دولت اصلاحات) كاملا اين همزيستي و تحمل را نشان داده اند.
گويانيوز همچنين توضيح نداده كه چطور مي توان سلطنت طلب، جمهوري خواه، مسلمان و شيطان پرست و بهايي، تروريست هاي منافقين و ملت قرباني جنايت هاي اين سازمان را در كنار هم جاي داد الا اينكه تصور كنيم سازمان سيا به سياق دوره كودتاي 28 مرداد مي كوشد انواع جريان ها را در خدمت خود بسيج كند تا بتواند استقلال و حاكميت ملي در ايران را مورد تهديد قرار دهد.
اخيرا اكبر پونز درباره بي هويتي و آشفتگي فتنه سبز تصريح كرده بود كه اين جريان تعريف، تشكيلات و رهبري مشخصي ندارد و اگر بخواهد تعريف و محدوده گذاري شود، باقي مانده عقبه خود را نيز از دست خواهد داد.

 



اكسپرس: اسلام نگذاشت غرب بر قرن 21 حاكم شود (خبر ويژه)

يك روزنامه فرانسوي تاكيد كرد قرن 21 كه قرار بود دوران غلبه ليبراليسم و ارزش هاي غربي باشد، وضعيتي غيرمترقبه پيدا كرده و اسلام تبديل به چالش بزرگ در برابر غرب شده است.
روزنامه اكسپرس مي نويسد: قرن 21 در تئوري مي بايست هم از نظر جغرافياي سياسي و هم از ديدگاه تمدن، متعلق به غرب باشد و نفوذ آن در ابعاد جهاني با جاذبه هايش ادامه يابد. غرب كه توانسته بود با جريان هاي تند مخرب درون خود مانند ايدئولوژي فاشيسم مبارزه كند و بر رقيب كمونيست خود نيز فائق آيد، با در انحصار داشتن پهنه ايدئولوژي و سياست مي رفت تا در دنيا آقايي كند. اما بعد از سقوط ديوار برلين، جنگ در عراق و افغانستان اتفاق افتاد. اكنون ليبراليسم از سوي اسلام تهديد مي شود. اينك اسلام مبارز و سياسي رو به گسترش است و اين باعث نگراني غرب است كه خود را با چالشي بزرگ به نام اسلام روبرو مي بيند.
اين روزنامه با اشاره به اينكه «20ميليون مسلمان در اروپا (از جمله 5 ميليون در فرانسه، 4 ميليون در آلمان و 2 ميليون در انگليس) چهره اروپا را تغيير داده اند» اضافه مي كند: جمعيت مسلمانان به نسبت ساير جمعيت ها در اروپا رو به افزايش است. به علاوه بيشتر مسلمانان هويتي آشكار در كشورهاي اروپايي پيدا كرده اند. مسلماناني در فرانسه روز به روز تقاضاهاي بيشتري در ارتباط با رعايت اعتقادات ديني خود درجامعه دارند. اكنون محتويات سيني غذاها در رستوران هاي مدارس براي شاگردان مسلمان و حتي در ورزشگاه ها تغيير كرده است.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14