(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 25  آبان 1389- شماره 19791

حديث دشت عشق
بازي ايران و نيجريه لغو شد فدراسيون فوتبال: غرامت مي گيريم
دوپينگ فوتباليست ليگ برتري
روي خط بازي هاي آسيايي - گوانگجو
اخبار كوتاه از فوتبال بايد از تيم ملي حمايت شود
معمري سرمربي جديد تيم واليبال العربي قطر



حديث دشت عشق

به ياد دانشجوي بسيجي شهيد «حسين حق پرست»
اصلا خود تو كربلاي مجسمي
سال 1345 در بيدگل به دنيا آمد. از همان كودكي رفتار و اخلاق او در جمع دوستان نمونه بود. سال 1359 به دبيرستان رفت كه مصادف با تجاوز ارتش بعثي صدام به ميهن اسلامي ايران بود. اين وضعيت باعث شد او براي فراگيري آموزش هاي نظامي به پايگاه بسيج فاطميه برود. سال دوم دبيرستان را كه به پايان رساند در سوم شهريور 1362 داوطلبانه بعد از طي آموزش هاي نظامي به جبهه كردستان اعزام شد.
مدت چهار ماه اين ماموريت به طول انجاميد، بعد از آن به تحصيل خود ادامه داد. مجددا در 29/11/62 داوطلبانه به لشكر 8 نجف سپاه اعزام شد ولي در تاريخ 10/3/63 براي تكميل تحصيل دوران متوسطه به دبيرستان رفت و موفق به اخذ ديپلم شد. سپس در كنكور سراسري شركت كرد و در دانشگاه شهيد رجايي اصفهان در مقطع كارشناسي قبول شد.
در زمان دانشجويي به طور متناوب در عمليات ها شركت مي كرد. در عمليات فاو از ناحيه كمر زخمي شد ولي مجددا در تاريخ 5/6/65 از طريق بسيج اصفهان به جبهه جنگ اعزام شد و در عمليات كربلاي 4 شركت نمود كه سرانجام در تاريخ 4/10/1365 در جزيره ام الرصاص به شهادت رسيد.

 



بازي ايران و نيجريه لغو شد فدراسيون فوتبال: غرامت مي گيريم

سرويس ورزشي-
مسئولان فدراسيون فوتبال نيجريه با ارسال نامه اي به فدراسيون فوتبال ايران اعلام كردند به دليل اينكه نمي توانند همه بازيكنانشان رابه تهران بياورند، ديدار روز چهارشنبه برابر تيم ملي كشورمان را برگزار نخواهند كرد.
ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و نيجريه قرار بود روز چهارشنبه هفته جاري در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شود اما روز گذشته فدراسيون فوتبال نيجريه از لغو اين ديدار خبر داد.
حسيني مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال ضمن تأييد اين خبر گفت: فدراسيون فوتبال نيجريه در نامه اي كه به فدراسيون فوتبال ارسال كرده اعلام كرده است كه به دليل اينكه نمي تواند تمامي لژيونرهايش را به تهران بياورد، اين بازي برگزار نخواهد شد. نيجريه اي ها در اين نامه خواستار برگزاري بازي دو تيم ايران و نيجريه در سال 2011 شده اند.
نيجريه بايد جريمه شود
علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال كشورمان كه هم اكنون در گوانگجو حضور دارد پس از شنيدن اين خبر گفت: قطعاً فدراسيون فوتبال بابت اين اقدام نيجريه از فدراسيون فوتبال اين كشور غرامت دريافت خواهد كرد.
تيم ملي با خودش بازي مي كند
اما اظهارنظرات قطبي نيز جالب توجه بود. سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان پس از لغو ديدار برابر نيجريه گفت: روز سه شنبه تيم ملي به دو تيم تقسيم مي شود و بازيكنان با هم بازي مي كنند!
افشين قطبي كه قرار بود از ساعت 14 ديروز در نشست خبري با نمايندگان رسانه هاي گروهي در مورد ديدار روز چهارشنبه برابر نيجريه گفتگو كند، پس از لغو اين ديدار گفت: بازيكنان تيم ملي را به دو دسته تقسيم مي كنيم و برابر هم به ميدان مي رويم.
افشين قطبي ادامه داد: اين بازي را روز سه شنبه و در ورزشگاه آزادي برگزار مي كنيم و از تماشاگران هم مي خواهيم كه به ورزشگاه بيايند و تيم ملي ايران را تشويق كنند.
فدراسيون به دنبال حريف تداركاتي
اما در همين خصوص سرپرست كميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال گفت: لغو ديدار تداركاتي ايران و نيجريه به درخواست فدراسيون فوتبال نيجريه و به دليل انصراف بازيكنان اصلي تيم ملي نيجريه از سفر به ايران بوده است. عباس ترابيان اظهار داشت: طي نامه اي كه از سوي فدراسيون نيجريه در تاريخ 15 نوامبر(24 آبانماه) به فدراسيون ارسال شد اين كشور درخواست لغو اين ديدار تداركاتي را داشت. دبيركل فدراسيون فوتبال نيجريه با ارسال نامه اي ضمن اشاره به برنامه توافق شده بين دو فدراسيون اظهار داشت كه متاسفانه برخي از بازيكنان كليدي اين تيم در آخرين لحظات از همراهي تيم ملي اين كشورصرف نظر كرده اند و متاسفانه اين افتخار را نداريم كه به ايران بياييم و ديدار دوستانه را برگزار كنيم. سرپرست كميته روابط بين الملل تصريح كرد: موسي آمادوو دبيركل فدراسيون نيجريه در ادامه نامه خود آورده است ما پيشنهاد برگزاري اين ديدار دوستانه را در سال 2011 و در تاريخي كه مورد توافق فدراسيون ايران است را ارائه مي دهيم و تعهد مي كنيم كه تمامي هزينه هاي پرداختي براي اين ديدار تداركاتي را در ايران متحمل مي شويم. با وجود لغو ديدار ايران و نيجريه ، تمرينات تيم ملي فوتبال ايران همچنان در محل كمپ تيم هاي ملي ادامه خواهد داشت و كميته روابط بين الملل فدراسيون به دنبال جايگزين كردن يك تيم جديد براي برگزاري ديدار تداركاتي است.

 



دوپينگ فوتباليست ليگ برتري

رئيس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال از مثبت شدن نتيجه يك نمونه دوپينگ خبر داد.
احمد هاشميان گفت: نتايج 14 نمونه جديد آناليز را از طرف آزمايشگاه كلن آلمان دريافت كرديم كه بر اساس نتايج اعلام شده، تعداد 13 نمونه منفي و يك مورد مثبت اعلام شده است. وي افزود:بر اساس گزارش اعلام شده از سوي آزمايشگاه كلن آلمان، ماده ممنوعه از دسته مواد محرك بوده و در طبقه بندي مواد ممنوعه مواد خاص محسوب مي شود. بر اساس نتايج رمز گشايي، اين نمونه متعلق به بازيكن فوتبال يكي از باشگاه هاي ليگ برتري بوده كه مراحل رسيدگي به تخلف آغاز شده و به محض صدور راي نهايي، جزئيات كامل به اطلاع عموم خواهد رسيد.

 



روي خط بازي هاي آسيايي - گوانگجو

رضائيان نقره گرفت
مرتضي رضاييان با كسب عنوان نايب قهرماني دسته 69 كيلوگرم رقابت هاي وزنه برداري، دومين مدال نقره كاروان ورزشي ايران در گوانگجو را به ارمغان آورد. در رقابت هاي دسته 69 كيلوگرم مسابقات وزنه برداري بازي هاي آسيايي روز گذشته مرتضي رضائيان با بلند كردن وزنه هاي 147 كيلوگرمي در يك ضرب و 177 كيلوگرمي در دو ضرب و مجموع 324 كيلوگرم به مقام دومي بسنده كرد. رضائيان در حالي بر سكوي دوم قرار گرفت كه وزنه برداري از كره شمالي همين ميزان وزنه را بلند كرده بود و تنها به دليل كمتر بودن وزن خود قهرمان شد.
بازديد سعيدلو از اماكن ورزشي چين
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني به همراه مسئولين ورزش كشور چين از اماكن ورزشي ساخته شده و در حال ساخت گوانگجو و شهرهاي اطراف آن بازديد كرد.
عليرضايي در جايگاه هشتمي شناي 100متر قورباغه
شناگر كشورمان به مقام هشتم رقابت هاي 100 متر قورباغه بازي هاي آسيايي دست يافت. در مرحله فينال رقابت هاي شناي 100متر قورباغه محمد عليرضايي از كشورمان با زمان يك دقيقه و 3 ثانيه و 17 صدم ثانيه در ميان هشت ورزشكار در رده آخر ايستاد. در اين رقابت «ريو تاتشي» از ژاپن با يك دقيقه و 38 صدم ثانيه قهرمان شد، ولاديسلاو پولياكوف از ازبكستان در رده دوم قرار گرفت و شوايي وانگ از چين در مكان سوم ايستاد.
پيروزي تيم واليبال ساحلي
رقابت هاي واليبال ساحلي شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي گوانگجو از ديروز آغاز شد و تيم ملي الف كشورمان در نخستين ديدار خود مقابل عمان قرار گرفت. اين تيم كه با تركيب سعيد فرخي و آق محمد سلاق به ميدان آمده است با نتيجه 2 بر صفر (21-17، 21-17) حريف را مغلوب كرد.
پيروزي تمام شطرنجبازان ايراني
در دور ششم شطرنج بازي هاي آسيايي تمامي نمايندگان كشورمان در بخش زنان و مردان رقباي خود را شكست دادند. در رقابت هاي اين مرحله احسان قائم مقامي سالم الصالح از امارات را شكست داد و الشن مرادي ديگر شطرنج باز ايران در قسمت مردان باتولگانامخاي از مغولستان را از پيش برداشت. در بخش زنان شادي پريدر از سد شاميما آكتر از بنگلادش گذشت و آتوسا پوركاشيان نماينده مالزي يعني آرمان نارنابيلا را از پيش برداشت.
تيم اميد با شكست دادن مالزي، حريف عمان شد
در مرحله يك هشتم نهايي مسابقات فوتبال روز گذشته تيم اميد كشورمان با قضاوت داوري از بنگلادش به مصاف مالزي رفت و با كسب پيروزي 3-1 مقابل اين تيم، راهي مرحله يك چهارم نهايي شد. در اين ديدار كريم انصاري فرد در دقيقه 53، سيدجلال حسيني در دقيقه 60 و امير شرفي در دقيقه 67 براي ايران و «تلاها» در دقيقه 86 از روي نقطه پنالتي براي مالزي گلزني كردند. شاگردان غلامسحين پيرواني در بازي بعدي خود به مصاف عمان خواهند رفت.
باقري: رضائيان بدشانسي آورد
كوروش باقري سرمربي تيم وزنه برداري ايران گفت: رضائيان بسيار بدشانسي آورد و اگر به خاطر 250 گرم وزن بيشتر نسبت به حريف كره اي نبود، به مدال طلا مي رسيد. او تنها 21 سال سن دارد و آينده خوبي در انتظارش است. البته بشرطي كه دست از تلاش بر ندارد.
ايران دوپينگي ندارد
نتيجه آزمايش هاي دوپينگ ورزشكاران ايران در شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي منفي اعلام شد. براساس قوانين حاكم بر بازي هاي آسيايي، تمام ورزشكاران كاروان اعزامي به محل برگزاري اين بازي ها به دهكده ملزم به حضور در پروسه تست دوپينگي هستند كه زير نظر شوراي المپيك آسيا و البته آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ انجام مي شود.
ديدار تيم ملي تنيس روي ميز با چين
تيم ملي تنيس روي ميز دوبل ايران امروز در اولين بازي خود در چارچوب بازيهاي آسيايي 2010 گوانگجو در مقابل تركيبي از دو بازيكن كشور ميزبان قرار مي گيرد. اين تيم دوبل چين بهترين بازيكنان حال حاضر جهان را در اختيار دارد.
خداحافظي عليرضايي از شنا
عليرضايي شناگر تيم ملي كشورمان گفت: تصميم گرفته ام از شناي ملي خداحافظي كنم. براي همين بعد از بازي هاي آسيايي در هيچ مسابقه ملي ديگري شركت نمي كنم فقط براي يكي دو سال در ليگ مسابقه مي دهم و بعد به دنبال زندگي ام مي روم.
نتايج ضعيف قايقرانان ايران در مرحله چهارم بادباني
مرحله سوم و چهارم رقابتهاي قايقراني بادباني بازيهاي آسيايي با قرار گرفتن نمايندگان كشورمان در رده هاي پائين جدول پيگيري شد. دومين روز از رقابت هاي قايقراني بادباني بازيهاي آسيايي 2010 گوانگجو در مرحله سوم و چهارم شش قايق برگزار شد كه نمايندگان كشورمان با شركت در مسابقه چهار قايق نتايج رضايت بخشي بدست نياوردند.
نصر آزاداني به تكواندوكار كره اي خورد
مراسم قرعه كشي رقابتهاي تكواندو در بازيهاي آسيايي گوانگجو صبح ديروز برگزار شد و اعضاي تيم ملي ايران رقباي خود را شناختند. رقابتهاي تكواندو در بازيهاي آسيايي روز چهارشنبه آغاز خواهد شد و طي آن سه نماينده ايران در هر دو بخش بانوان و آقايان رقابتهاي خود را برگزار خواهند كرد. در وزن پنجم عليرضا نصر آزاداني در يك ديدار سخت به مصاف با حريفي از كره جنوبي خواهد رفت.
وداع تلخ ميراسماعيلي با بازي هاي آسيايي
آرش ميراسماعيلي كه صبح ديروز با برتري مقابل جودوكاراني از كويت و چين به مرحله يك چهارم نهايي مسابقات جودو بازيهاي آسيايي صعود كرده بود، در ديدار برابر «كيم جون جين» نفر چهارم رنكينگ جهاني و دارنده مدال طلاي سال 2008 آسيا بازنده تاتامي را ترك كرد. سرگروه تيم ملي جودو ايران به گروه بازنده ها رفت و در اين مرحله مقابل جودوكاري از كره شمالي يك مبارزه پر افت و خيز را به نمايش گذاشت و در حالي كه با امتياز وازاري و يوكو از حريف خود پيش بود روي اجراي فن حريف غافلگير شد و با ضربه فني بازنده تاتامي را ترك كرد. آرش ميراسماعيلي كه يكي از شانس هاي جودو و كاروان ايران براي كسب مدال طلا بود با اين شكست در رده هفتم ايستاد تا روند ناكامي هاي جودو ادامه داشته باشد.
حذف معلومات ، خاني و تقي لو
سومين روز از رقابتهاي جودو شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي با حذف علي معلومات، اكرم خاني و نوشين تقي لو براي جودوكاران كشورمان آغاز شد. اين سه ورزشكار پس از حذف از جامعه ورزش عذرخواهي كردند.
وحدتي سيزدهم شد، بيداريان هفدهم
دومين روز از رقابت هاي شنا در حالي برگزار شد كه در اولين مسابقه، محمد بيداريان به همراه پاشا وحدتي راد در ماده 50 متر آزاد به رقابت با حريفانش پرداخت. در اين مسابقه پاشا وحدتي با زمان 23 ثانيه و 70 صدم ثانيه در مجموع مرحله مقدماتي سيزدهم شد. بيداريان هم در پايان با ثبت ركورد 23 ثانيه و 83 صدم ثانيه در مجموع مرحله مقدماتي هفدهم شد.
پورشيب: براي كسب طلا به مصاف حريفان مي رويم
پورشيب عضو تيم ملي كاراته اعزامي به بازيهاي آسيايي گوانگجو با اشاره به آمادگي تيم ملي كاراته گفت: فقط براي كسب مدال طلا به مصاف آسيايي ها مي رويم.
عربي ششم شد
فرشاد عربي در مسابقات تالو و در فرم هاي نان گوان و نن گون در رده ششم بازي هاي آسيايي قرار گرفت.
مقام بيستمي براي تيرانداز ايراني
كريم پور نماينده كشورمان به مقام بيستم مسابقات تفنگ درازكش 25متر بازي هاي آسيايي دست يافت.
رده هفتم براي تيم ملي دو نفره قايقراني بادباني
تيم دو نفره قايقراني بادباني ايران در رده هفتم رشته 420 بازي هاي آسيايي قرار گرفت.
مدال برنز سيفي قطعي شد
عضو تيم ووشو ايران در وزن 60- كيلوگرم مردان با غلبه بر نماينده نپال به مرحله نيمه نهايي صعود كرد تا مدال برنز خود را قطعي كرده باشد. در ادامه رقابتهاي ووشو در بخش سانداي مردان محسن محمد سيفي در وزن 60- كيلوگرم حريف نپالي خود را در مرحله يك چهارم نهايي شكست داد. وي در وزن 60- كيلوگرم دور نخست حريفي از اندونزي را شكست داه بود. سيفي دراين مرحله نيز مقابل تاهارو از نپال در دو راند متوالي به برتري دست يافت و به نيمه نهايي صعود كرد. نماينده كشورمان كه تاكنون مدال برنز خود را قطعي كرده براي صعود به ديدار پاياني بايد با سينگ بيمونجيت نماينده هندوستان مبارزه كند.
آزادپور به مدال رسيد
خديجه آزاد پور ووشوكار تيم ملي زنان ايران در بخش ساندا موفق شد با شكست حريف خود مدال برنز خود را در اين رقابتها قطعي كند. اين ورزشكار امروز رقابت هاي خود را براي رسيدن به مدال ادامه خواهد داد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال بايد از تيم ملي حمايت شود

جواد نكونام كاپيتان تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: در حال حاضر بايد ازتيم ملي و افشين قطبي سرمربي تيم ملي حمايت كنيم تا ملي پوشان بتوانند در مسابقات جام ملت هاي آسيا نتايج مطلوب كسب كنند.
تغيير زمان ديدار تيم ملي با خودش
دبير فدراسيون فوتبال از تغيير زمان ديدار تداركاتي تيم ملي ايران با خودش خبر داد. درحالي كه افشين قطبي در نشست خبري اعلام كرده بود تيم ملي ايران در دو تيم مختلف و ساعت 16 امروز در ورزشگاه آزادي يك ديدار تداركاتي انجام مي دهد اما پس از اين ماجرا مهدي محمدنبي دبير فدراسيون فوتبال در تماس با اصغر حاجيلو سرپرست تيم ملي اعلام كرد: اين بازي ساعت 15 برگزار خواهد شد و تماشاگران نيز مي توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند.
معيار انتخاب بازيكن از ديدگاه سرمربي تيم ملي
افشين قطبي سرمربي تيم ملي ايران گفت: بازيكناني را انتخاب مي كنم كه در تمرينات خوب ظاهر شده باشند و در تيم ملي سم پاشي نكنند. من در تيم ملي به دنبال افرادي هستم كه در چيدمان، اخلاق و رفتار و همبستگي بين بازيكنان نمونه باشند. شايد يكي از دلايلي كه در 34 سال اخير مربيان نتوانستند موفق باشند اين است كه بيشتر مربيان بهترين 23 نفر را در فهرست خود انتخاب كردند كه آن هم به دليل فشارها و فضايي كه در فوتبال كشور است اما من مي خواهم بازيكنان با كيفيت و خصوصيات مختلف را دعوت كنم.
راي دايي قطعي نيست
شريفي رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: آنچه در باره علي دايي صادر شده دستور موقت بوده و هنوز كميته انضباطي راي خود را صادر نكرده است و به زودي در اين خصوص تصميم نهايي گرفته مي شود. اما شبهاتي پيرامون اين راي مطرح شده كه به سادگي قابل پاسخگويي است.
دعوت از دژاگه به تيم ملي
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران از دعوت بازيكن تيم وولفسبورگ آلمان به تيم ملي ايران خبر داد. اشكان دژاگه كه عضو تيم وولفسبورگ آلمان است و در تيم هاي جوانان و اميد آلمان بازي كرده، به تيم ملي ايران دعوت خواهد شد و نامش در فهرست 50 بازيكني كه به فدراسيون داده مي شود، وجود خواهد داشت.
حجازي ميهمان ملي پوشان
ناصر حجازي همراه اعضاي كادرفني تيم ملي فوتبال ناهار را صرف كرد. وي به همراه اعضاي كادرفني تيم ملي ناهار را صرف كرد و سپس با اصغر حاجيلو و منصور رشيدي دقايقي به صحبت پرداخت.
رضايي به پيكان پيوست
مشاور اجرايي مديرعامل پيكان قزوين از پيوستن مدافع سابق پيروزي به اين تيم خبر داد. رضا رهقي اظهار داشت: رحمان رضايي ديروز در هيات فوتبال تهران حاضر شد و قرارداد رسمي خود را با باشگاه پيكان تا پايان فصل امضا كرد. اين بازيكن پيش از اين درتمرينات تيم پيكان حضور داشت و پس از تأييد كادر فني با او قرارداد رسمي امضا شد.
فسخ قرارداد هدايتي با راه آهن
حميد هدايتي صبح ديروز با حضور در باشگاه راه آهن و توافق با محمد حسن انصاري فرد مديرعامل اين باشگاه قرارداد خود را فسخ كرد. وي براي فسخ قرارداد خود حاضر شد مبلغ قراردادش را به اين باشگاه ببخشد.
مصاحبه مورينيو به شرط انتشار كامل سخنانش
سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد پس از پيروزي برابر خيخون به شرط انتشار كامل سخنانش با دو روزنامه پرتيراژ مادريد مصاحبه كرد. خوزه مورينيو كه پيش از اين به نشانه اعتراض به حكم كميته انضباطي اعلام بايكوت خبري كرده بود پس از پيروزي يك بر صفر تيمش برابر اسپورتينگ خيخون آنقدر خوشحال بود كه نتوانست طلسم اين بايكوت خبري را حفظ كند.
بوكاجونيورز بهترين تيم يك دهه اخير آمريكاي لاتين
تيم فوتبال بوكاجونيورز آرژانتين بهترين تيم فوتبال قاره آمريكاي لاتين در يك دهه ميلادي اخير شد. اين تيم در سال هاي 2001 تا 2010توانست با كسب افتخارات زياد، به 2073 امتياز رسيده و عنوان برترين تيم اين قاره را به خود اختصاص دهد. در اين گزينش سائوپائولو برزيل با 1909 امتياز و ريورپلات آرژانتين با 1666 امتياز، دوم و سوم شدند.
ليپي در راه اوكراين
منابع رسانه اي از احتمال حضور سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايتاليا در راس كادر فني اوكراين خبر دادند. در هفته هاي اخير مارچلو ليپي جلسات گفت وگو با نمايندگان فدراسيون اوكراين براي اين منظور داشته است. يوري كليتنسو، مدير 62 ساله فدراسيون فوتبال اين كشور تاييد كرد، رايزني هاي صورت گرفته مثبت بوده و اكنون اين احتمال هست كه مربي تيم قهرمان جام جهاني 2006، در جام ملت هاي 2012 اروپا زمام امور اوكرايني ها را در اختيار داشته باشد.
غيبت مهدوي كيا و كريمي در جام حذفي
درودگر سرپرست تيم فوتبال استيل آذين از غيبت قطعي كريمي، مهدوي كيا، معدنچي و عشوري در بازي اين تيم برابر نفت مسجد سليمان از مرحله يك هشتم نهايي رقابت هاي جام حذفي خبر داد.

 



معمري سرمربي جديد تيم واليبال العربي قطر

سرمربي سابق تيم واليبال پيكان هدايت تيم العربي قطر را به عهده گرفت.
علي معمري سرمربي سابق تيم واليبال پيكان كه با اين تيم به مقام قهرماني ليگ برتر و آسيا دست يافته بود هدايت تيم العربي قطر را به عهده گرفت. معمري چندي پيش با مسئولان اين تيم قطري وارد مذاكره شده بود و پس از توافقات نهايي قرارداد خود را با اين تيم منعقد كرد.
گفتني است، مسابقات واليبال جام باشگاههاي جهان نيز در دوحه قطر برگزار خواهد شد و دو تيم پيكان و العربي با يكديگر همگروه هستند.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14