(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 2 آذر 1389- شماره 19795

حديث دشت عشق
با كسب دو مدال ديگر توسط كشتي فرنگي تعداد مدال هاي طلاي ايران به عدد 12رسيد
نكته ورزشي
بازي هاي آسيايي و يك خبر ناخوشايند !
اخبار كوتاه از فوتبال
روي خط بازي هاي آسيايي - گوانگجو



حديث دشت عشق

به ياد شهيد بسيجي «محمدرضا ربيعي»
دعا كنيد شهيد شوم
شهيد «محمدرضا ربيعي»، آبان 1343 در شهر آبادان از مادري فاضله بنام فاطمه و پدري متقي بنام نجفقلي پا به عرصه وجود نهاد. او در سن قانوني وارد مدرسه شد و توانست با عشق و اراده آهنين در سن 16 سالگي ديپلم را اخذ نمايد. در اوايل سال 57 با شناخت راه و روش امام خميني در صف مبارزين قرار گرفت. مي گفت مردن حق است ولي وقتي امام حسين(ع) در نصف روز بهترين فرزندان و يارانش را تقديم اسلام، قرآن و خدا مي كند پس ما هم كه ادعا مي كنيم پيرو امام حسين(ع) هستيم واقعاً حيف است بجز شهادت به مرگ ديگري دنيا را ترك كنيم.
در كردستان خطاب به شهيد محمد بروجردي مي گويد من از شما مي خواهم دعا كني من هم شهيد شوم. به مادرش مي گويد برايم دعا كن تا فرداي قيامت خانم فاطمه زهرا(س) از من و شما راضي باشد و در مقابل امام حسين شرمنده نباشم. مي گفت بدانيد اين انقلاب و اين كشور صاحب دارد و صاحبش بزودي مي آيد و دنيا را از شر آمريكا و خائنين نجات مي دهد. آري در نهايت محمدرضا در تاريخ 11/1/63 پس از ماهها حضور در جبهه ها در منطقه عملياتي سردشت بشهادت رسيد.

 



با كسب دو مدال ديگر توسط كشتي فرنگي تعداد مدال هاي طلاي ايران به عدد 12رسيد

سرويس ورزشي-
با كسب دو مدال ديگر توسط كشتي گيران فرنگي كشورمان، تعداد طلاهاي ايران در بازي آسيايي گوانگجو به عدد 12رسيد.
در ادامه مسابقات كشتي فرنگي بازي هاي آسيايي گوانگجو، روز گذشته سه كشتي گير كشورمان به مصاف حريفان خود رفتند و در پايان موفق شدند دو مدال طلا و يك مدال برنز كسب كنند.
عليزاده به برنز رسيد
در وزن 74كيلوگرم، فرشاد عليزاده در دور نخست بازيهاي آسيايي گوانگجو مقابل«تسوموراكي» از ژاپن در سه تايم با نتيجه 6 بر 3 شكست خورد و از صعود به مرحله يك چهارم نهايي بازماند. با توجه به صعود نماينده ژاپن به فينال رقابت ها فرشاد عليزاده اين فرصت را داشت كه براي كسب مدال برنز با رقيبان خود مبارزه كند. او در رقابت بعدي خود مصاف «عزيز بيك مراداف» از ازبكستان رفت. او در مبارزه با كشتي گير ازبكستاني با نتيجه 3 بر يك به پيروزي رسيد و مدال برنز بازي هاي آسيايي را بدست آورد. اين پانزدهمين مدال برنز كاروان ورزش كشورمان در شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي بود.
كسب سومين طلاي كشتي
توسط نعمت پور
اما طالب نعمت پور فرنگي كار وزن 84كيلوگرم كشورمان پس از پيروزي 2 بر صفر مقابل حريف قطري در مرحله يك چهارم نهايي كنجي يف از قرقيزستان را در سه تايم با نتيجه 3 بر يك شكست داد. او در نيمه نهايي كومار از هندوستان را هم شكست داد و به ديدار فينال راه يافت. در ديدار فينال طالب نعمت پور به مصاف سه يول لي از كره جنوبي رفت و در وقت اول با نتيجه يك بر صفر حريف را شكست داد. در وقت دوم با نتيجه 2 بر صفر به پيروزي رسيد و سومين مدال طلاي كشتي فرنگي و يازدهمين مدال طلاي كاروان ورزشي ايران را به گردن آويخت.
قرباني دوازدهمين طلاي ايران را به ارمغان آورد
در وزن 96 كيلوگرم بابك قرباني كه در دور نخست حريفي از تاجيكستان را شكست داده بود در مرحله يك چهارم نهايي مقابل «ديويد سالدادزه» از ازبكستان با نتيجه يك بر صفر، صفر بر يك و 2 بر صفر به پيروزي رسيد و در مرحله نيمه نهايي بازيهاي آسيايي گوانگجو نيز «عظمت اركينبايف» از قرقيزستان را در دو تايم با نتايج يك بر صفر و 4 بر صفر شكست داد و راهي ديدار نهايي شد. قرباني در ديدار فينال وزن 96 كيلوگرم به مصاف «آست مامبتوف» از قزاقستان رفت. در اين مبارزه بابك قرباني وقت اول را با نتيجه 2 بر صفر به حريف خود واگذار كرد اما در وقت دوم قرباني توانست با نتيجه 2 بر صفر حريف خود را شكست دهد تا كار به وقت سوم كشيده شود. در وقت سوم قرباني 3 بر صفر حريف خود را شكست داد و به مدال طلا دست پيدا كرد.
كشتي گير وزن 96كيلوگرم كشورمان با پيروزي برابر حريفي از قزاقستان چهارمين مدال طلاي كشتي فرنگي را بر گردن آويخت تا دوازدهمين مدال طلاي كاروان ورزشي ايران در شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي نيز حاصل شود.
رحيمي به دلشاد منصوراف خورد
اما روز گذشته مراسم وزن كشي اوزان 120كيلوگرم فرنگي و 55 و 60 كيلوگرم كشتي آزاد مسابقات كشتي بازي هاي آسيايي گوانگجو برگزار شد. بر اين اساس در وزن 120كيلوگرم كشتي فرنگي كه 13 كشتي گير در آن حضور دارند، امير علي اكبري در دور نخست به مصاف «مورات رامانوف» از قرقيزستان مي رود و در صورت پيروزي مقابل اين حريف قرقيز در دور دوم با برنده مبارزه كشتي گيراني از عراق و كره جنوبي روبه رو مي شود.
حريف علي اكبري در ديدار نيمه نهايي به احتمال فراوان «نورماخان تناليف» نفر سوم رقابت هاي جهاني مسكو از قزاقستان خواهد بود. همچنين در وزن 55 كيلوگرم كشتي آزاد حسن رحيمي در دور نخست به مصاف «راميل رجبوف» از تركمنستان مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور دوم با برنده مسابقه كشتي گيري از يمن با «دلشاد منصوراف» از ازبكستان روبه رو مي شود. در اين وزن 16 كشتي گير وزن كشي كرده اند. تيم ايران در وزن 60 كيلوگرم مسابقات كشتي آزاد نيز يك نماينده به نام سعيد احمدي دارد. او در اين وزن براي دستيابي به مدال با 16 كشتي گير به رقابت خواهد پرداخت كه براساس قرعه پس از استراحت در دور اول نخستين ديدار خود را برابر «ماندخناران گانزوريك» از مغولستان برگزار مي كند. احمدي در صورت شكست كشتي گير مغول دومين مبارزه خود را برابر برنده مسابقه كشتي گيراني از يمن و كامبوج برگزار خواهد كرد.
اين كشتي گيران از صبح امروز (سه شنبه) به مصاف حريفان خود مي روند. با برگزاري مسابقات امروز رقابت هاي كشتي فرنگي شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي گوانگجو به پايان مي رسد.

 



نكته ورزشي
بازي هاي آسيايي و يك خبر ناخوشايند !

سرويس ورزشي-
شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي درحالي پيگيري مي شود كه كاروان ايران همچنان در رده چهارم اين رقابت ها قرار دارد. لابلاي اخبار خوشايندي كه از اين بازي ها ارسال مي شود، خبر كشمكش بين مديران ارشد ورزش سخت دل آزار است. اين كشمكش ها كه اوج آن در زمان توزيع مدال ها به وقوع پيوسته ابعاد خود را چنان گسترش داده كه كل كاروان اعزامي از آن آگاه شده اند.
در شرايطي كه انتظار مي رود مسئولان امر تلاش كنند تا ورزشكاران ايراني با دوري از حاشيه ها و آرامش بيشتر به فكر افتخارآفريني باشند اين قبيل امور لطمه شديدي به موفقيت حاصل شده مي زند و بي گمان دود آن به چشم كساني خواهد رفت كه در اين باره مسئوليت بيشتري دارند.
بدون ترديد كاروان ورزش ايران در دوره شانزدهم با كسب دو رقمي مدال طلا و نيز جلوس بر جايگاه چهارم كارنامه قبولي گرفته و به آنچه شايسته اش نيز هست، رسيده است. همين نكته كافي است تا كليه امور به روالي خوب در جريان باشد. متأسفانه اخباري از اين دست نشان مي دهد كه برخي از مديران ورزش ما هنوز آن گونه كه شايد و بايد به مسئوليت خطير خود آشنا نيستند. مسئوليتي كه هميشگي نيست و خيلي زود به پايان مي رسد. كيست كه نداند همين مشكل، 4 سال پيش هم وجود داشت و امروز نشاني از برخي از مديران آن دوره در ميان نيست.آنچه مسلم است، اين دوره از بازي هاي آسيايي نيز به پايان مي رسد و ارزيابي از عملكرد برنامه ريزان فقط به مدال و سكو منحصر نمي شود. عملكرد مديران ورزشي ما از بسياري جهات مورد سنجش افكار عمومي قرار خواهد گرفت و چه بسا يك اتفاق ساده باعث شود تا تمامي افتخارات حاصله با همان حركت كوچك زير سؤال بروند. البته در آخرين لحظاتي كه اين مطلب به نگارش درمي آمد خبرهايي مبني بر رفع سوءتفاهم هاي به وجود آمده به دستمان رسيد كه سخت اميدواريم واقعيت داشته باشد و نمايشي زودگذر نباشد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

اميدهاي ايران در انديشه ششمين فينال
مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي امروز با تقابل ژاپن با ايران و كره جنوبي با امارات برگزار مي شود تا چهره دو تيم فيناليست اين دوره مشخص شود. تيم هاي فوتبال اميد ايران و ژاپن در حالي از ساعت 30:11 امروز(سه شنبه) گام به ديدار نيمه نهايي و ماقبل فينال بازيهاي آسيايي مي گذارند كه دو تيم با اقتدار تا اين مرحله پيش آمده اند و تقابل آنها براي معرفي يك پاي فينال قطعا با حساسيت ها و جذابيت هاي ويژه اي همراه خواهد بود. ايران با 5 پيروزي مقابل تركمنستان، بحرين، ويتنام (مرحله مقدماتي) مالزي (مرحله يك هشتم) وعمان (مرحله يك چهارم) و به ثمر رساندن 10 گل زده و 2 گل خورده به نيمه نهايي صعود كرده است.
جلسه رسيدگي به پرونده بازيكنان متهم به دوپينگ
رئيس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال از برگزاري جلسه رسيدگي به بازيكنان متهم به دوپينگ در روز يكشنبه آينده خبر داد. احمد هاشميان گفت: يكي از اين بازيكنان در يك تيم ليگ برتري فوتبال و ديگري در يك تيم ليگ برتري فوتسال عضويت دارد اما از اعلام اسامي آنها معذوريم. وي ادامه داد: هيچ كدام از اين دو بازيكن درخواست بررسي نمونه دوم آزمايش خود را نكرده اند و يكشنبه پس از جلسه رسيدگي حكم دو بازيكن را اعلام خواهيم كرد.
موافقت مظلومي با جدايي طالب لو
روز يكشنبه پس از تمرين استقلال جلسه اي در ساختمان اين باشگاه برگزار شد و طي آن سرمربي آبي پوشان موافقت خود را با جدايي وحيد طالب لو اعلام كرد. دروازه بان جوان استقلال كه اين روزها شرايط خوبي در اين باشگاه ندارد، در اين جلسه خواستار جدايي از تيمش شد و در نهايت توانست رضايت پرويز مظلومي را براي جدايي از جمع آبي پوشان جلب كند. درباره طالب لو بايد به اين نكته اشاره داشت كه برخلاف خبرهاي منتشر شده، وي تمايلي براي پيوستن به استيل آذين ندارد و مي خواهد فوتبالش را در يكي ديگر از تيم هاي تهراني ادامه دهد.
طاهري بهترين فوتساليست آسيا
محمد طاهري بازيكن تيم ملي فوتسال ايران و باشگاه فولاد ماهان اصفهان كه به عنوان بهترين بازيكن فوتسال آسيا انتخاب شده است، شب گذشته راهي مالزي شد تا در مراسم بهترين ها شركت و جايزه اش را دريافت كند.
پيروزي اوساسونا با تك گل شجاعي
تيم فوتبال اوساسونا در شبي كه دو بازيكن ايراني اش را در اختيار داشت، با گل مسعود شجاعي بر اسپورتينگ خيخون غلبه كرد. اوساسونا با گل دقيقه 54 شجاعي خيخون را يك بر صفر مغلوب كرد. اين تيم كه در عين حال از وجود جواد نكونام نيز بهره مي گرفت، صاحب 15 امتياز شد و در رده يازدهم جدول ايستاد.

 



روي خط بازي هاي آسيايي - گوانگجو

عبدولي: گفتند در فينال بباز
سعيد عبدولي فرنگي كار وزن 66كيلوگرم تيم ملي ايران كه يكشنبه در ديدار پاياني اين وزن كشتي گير قزاق را شكست داد و مدال طلا را برگردن آويخت، از تلاش داوران براي شكست وي و حتي پيشنهاد رشوه تيم قزاقستان قبل از ديدارپاياني خبر داد. سعيد عبدولي درباره مدال طلاي ارزشمندي كه كسب كرد، گفت: پيش از ديدار پاياني از طرف قزاق ها به من پيشنهاد شد كه بازي فينال را ببازم تا حريف قزاق مدال طلا بگيرد كه من قبول نكردم و با تمام قدرت روي تشك رفتم و حريفم را شكست دادم.
نيكخواه بهرامي: تيم ملي تمركز ندارد
سرگروه آسيب ديده تيم ملي بسكتبال ايران از نبود تمركز در ميان بازيكنان اين تيم در بازي هاي آسيايي مي گويد. صمد نيكخواه بهرامي در مورد آخرين وضعيت آمادگي اش عنوان كرد: در دهكده هم تمرين هايم را ادامه داده ام.
اميدوارم كه شرايط مسابقه را پيدا كنم اما، اگر زماني نياز باشد وبه زمين بروم، سعي مي كنم، بهترين بازي ام را ارائه دهم و آنچه را در وجودم هست، براي تيم بگذارم. اين خيلي سخت است كه روي نيمكت بنشينم و از روي نيمكت بازي را تماشا كنم. وي درمورد وضعيت تيم ملي هم گفت: فكر مي كنم كه تيم تمركز لازم را ندارد. با ژاپن بازي بدي را انجام داديم. برعكس بازي خوبي با چين تايپه داشتيم.
چيني ها هريك ساعت يك مدال مي گيرند!
چيني تا پايان نهمين روز از بازي هاي آسيايي هريك ساعت بيش از يك مدال دريافت كرده اند. چيني ها تا پايان نهمين روز از بازي هاي آسيايي 146 مدال طلا، 71مدال نقره و 70مدال برنز دريافت كرده اند. به عبارتي 287 مدال. اين چشم بادامي هاي چيني دارند مثل آنتي بيوتيك خوردن مدال مي گيرند! هر يك ساعت 32/1 مدال. نكته جالب توجه اينجاست كه چيني ها با دريافت 146 مدال طلا هنوز هم براي دريافت خوشرنگ ترين مدال بازي هاي آسيايي درست مثل اولين مدالشان شوق و ذوق دارند.
مرادي به فينال 1500متر راه يافت
دومين روز رقابت هاي دووميداني بازي هاي آسيايي گوانگجو با موفقيت براي نمايندگان ايران آغاز شد و طي آن سجاد مرادي به فينال دوي 1500متر راه يافت. هم چنين سپيده توكلي درماده هفتگانه پس از گذشتن دو ماده در مكان سوم گروه قرار دارد. در دور مقدماتي 1500، سجاد مرادي در گروه دوم با زمان 3 دقيقه و 53 ثانيه و 85 ثانيه در مكان چهارم قرار گرفت و به صورت مستقيم فيناليست شد. فينال اين ماده با حضور دوازده دونده آسيايي امروز برگزار مي شود.
صعود طالبيان به فينال كاياك تك نفره 1000 متر
احمدرضا طالبيان به فينال كاياك تك نفره 1000 متر راه يافت. طالبيان عضو تيم ملي قايقراني ايران در مسابقات كاياك تك نفره 1000 متر با صدرنشيني در مرحله گروهي به مرحله فينال صعود كرد. طالبيان در مرحله مقدماتي با ثبت زمان 3 دقيقه و 36 ثانيه و 531 هزارم ثانيه در مكان نخست قرار گرفت و با اختلاف 57 ثانيه و 566 هزارم ثانيه نسبت به قايقران ازبكستاني به فينال رفت.
حذف تيم تيراندازي با كمان ايران
تيم تيراندازي با كمان ايران با شكست برابر نپال از دور مسابقات كنار رفت.
تيم تيراندازي با كمان ايران با تركيب ميلاد وزيري، كيوان رياضي مهر و نادر منوچهري به مصاف تيم نپال رفت و با شكست برابر نپال از دور مسابقات حذف شد. نپال با نتيجه 207 بر 200 تيم تيراندازي با كمان ايران را از پيش رو برداشت.
جانشين كاراته كاي مصدوم ايران به چين رفت
بعد از اينكه پگاه زنگنه در دهكده بازي هاي آسيايي دچار سانحه شد فدراسيون كاراته سميرا ملكي پور را جايگزين وي كرد. سميرا ملكي پور بايد جمعه در وزن 68- كيلوگرم به ميدان برود. زنگنه كه از ناحيه سر دچار ضربه شده اكنون در بيمارستان بستري است و به توصيه پزشكان نبايد در اين مسابقات شركت كند. در همين راستا، فدراسيون يكشنبه شب ملكي پور را راهي گوانگجو كرد.
تيم اسلحه سابر ايران حذف شد
تيم شمشيربازي ايران در اسلحه سابر با تركيب عابديني، طاهرخاني و قرباني به مصاف تيم قزاقستان رفت و با نتيجه 45 بر 28 به اين تيم باخت تا از رسيدن به مرحله نيمه نهايي باز بماند. در اسلحه سابر تيم هاي كره جنوبي و چين به ديدار نهايي رسيده اند.
ركابزنان ايران روي سكو نرفتند
مهدي سهرابي و حسن ملكي از دستيابي به مدال بازي هاي آسيايي در رقابت هاي جاده دوچرخه سواري بازي هاي آسيايي بازماندند. رقابت هاي استقامت دوچرخه سواري بازيهاي آسيايي صبح دوشنبه در مسافت 180 كيلومتر برگزار شد كه دو ركابزن ايران با قرار گرفتن در مكانهاي دهم و سي و چهارم از دستيابي به مدال بازماندند. در اين ماده دوچرخه سوار هنگ كنگي به نشان طلا دست يافت و ركابزنان ژاپن و چين دوم و سوم شدند.
كبدي به راحتي كره جنوبي را شكست داد
تيم كبدي ايران در نخستين ديدار خود مقابل كره جنوبي به ميدان رفت و در ديداري آسان با نتيجه 55 بر 20 حريفش را پشت سر گذاشت.
ايران در رقابت هاي كبدي بازيهاي آسيايي در گروه دوم با تيمهاي كره جنوبي و هند هم گروه است. تيم ايران امروز با هند بازي دارد.
شكست مردان و زنان در شطرنج
دور پنجم رقابت هاي تيم شطرنج بازي هاي آسيايي ديروز برگزار شد و تيم ايران در هر دو بخش مردان و زنان شكست خورد. در بخش مردان ايران مقابل تيم قدرتمند چين قرار گرفت و در پايان با نتيجه 3 بر يك تن به شكست داد. در بخش زنان تيم ايران مقابل ازبكستان با نتيجه نزديك 5/2 بر 5/1 بازي را واگذار كرد.
پنجمي توكلي، هفتمي طوسي
مريم طوسي دونده ايران در مرحله نيمه نهايي 100 متر زنان با رقيبانش مسابقه داد كه با زمان 11 ثانيه و 92 صدم ثانيه بين هشت نفر هفتم شد و فينال مسابقات را از دست داد.
در اين ماده دوندگان ويتنام، ژاپن و چين به فينال راه يافتند. ركورد دونده ويتنامي 11 ثانيه و 46 صدم ثانيه بود. همچنين در هفت گانه زنان سپيده توكلي در پرتاب وزنه مسابقه داد كه با پرتابي به طول 10 متر و 57 ثانيه و با 567 امتياز در مكان پنجم اين ماده قرار گرفت. توكلي در مواد ديگر نيز مسابقه خواهد داد.
عيادت شهردار و فرماندار گوانگجو از پگاه زنگنه
عصر ديروز علي سعيدلو، بهرام افشارزاده، شهردار گوانگجو، فرماندار گوانگجو و رئيس برگزار كننده شانزدهمين بازيهاي آسيايي با حضور در بيمارستاني كه پگاه زنگنه در آن بستري شده بود با كاراته كا ايراني ديدار كردند.
عسگري به فينال 110 متر با مانع رسيد
روح الله عسگري به عنوان نفر هشتم راهي فينال رقابت هاي دوي 110 متر با مانع بازي هاي آسيايي شد. روح الله عسگري، دونده ماده 110 متر با مانع ايران با زمان 14 ثانيه و 30 صدم در گروه اول پنجم شد و به فينال رقابت ها راه پيدا كرد. روح الله عسگري در كنار 7 دونده ديگر فردا رقابت فينال را برگزار خواهد كرد. ليو ژانگ از چين و پارك تانك يونگ از كره جنوبي جدي ترين شانس هاي مدال 110 متر با مانع هستند.
صعود مقتدارنه تيم ملي بسكتبال
تيم ملي بسكتبال كشورمان در ادامه رقابت هاي شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي گوانگجو در آخرين مرحله دور مقدماتي به مصاف قطر رفت. ملي پوشان كشورمان در ديدار مقابل قطر پرقدرت ظاهر شدند و توانستند اين تيم را با نتيجه 88 بر 46 مغلوب كنند و به جمع 8 تيم برتر راه يابند. تيم ملي بسكتبال كشورمان در مرحله يك چهارم نهايي نيز حريف اردن شدند.
زنگنه: شش ماه نبايد ورزش كنم
پگاه زنگنه گفت: نمي دانم مقصر كيست اما اين اتفاق تلخ من را از آرزوهايم دور كرد. كاراته كاي آسيب ديده تيم ملي كاراته درباره شرايط جسماني خود گفت: روز اول دچار عارضه خونريزي مغزي شدم اما خدا را شكر در روزهاي بعد اين عارضه ادامه پيدانكرد. حالا بايد منتظر بمانم تا بتوانم به فعاليت ورزشي ام ادامه دهم. اين طور كه پزشكان مي گويند تا شش ماه نبايد ورزش كنم.
رباني در پرش با نيزه چهارم شد
محمد محسن رباني از دست يابي به مدال ماده پرش با نيزه بازيهاي آسيايي بازماند.پرنده ايران در ماده پرش با نيزه در مكان چهارم رقابت ها قرار گرفت و نتوانست روي سكو برود.رباني در فينال رقابت هاي اين ماده با عبور از مانع 5 متر و 20 سانتي متر نتوانست روي سكو برود. در اين ماده پرنده چيني با 5 متر و 50 سانتي متر مدال طلا را برگردن آويخت. ورزشكار ازبك با 5 متر و 30 سانتي متر دوم شد و ورزشكار كره جنوبي با همين ركورد به گردن آويز برنز رسيد.
حذف كرمي و سپهوند
در ادامه رقابت هاي بوكس بازي هاي آسيايي گوانگجو در وزن 64 كيلوگرم هومن كرمي در مرحله يك چهارم نهايي به مصاف حريفي از قزاقستان رفت و شكست خورد و حذف شد. سپهوند ديگر بوكسور كشورمان نيز با شكست برابر حريف چيني از دور مسابقات حذف شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14