(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 23 بهمن 1389- شماره 19862

حديث دشت عشق
بررسي آخرين وضعيت سرمربي تيم ملي فوتبال ايران
نشست «كرش» با دستيارانش براي تصميم گيري نهايي
اخبار كوتاه از فوتبال
پيروزي اسپانيا، انگليس و آرژانتين در ديدارهاي دوستانه فوتبال جهان
برزيل همچنان در حسرت شكست فرانسه
مسابقات دوچرخه سواري قهرماني آسيا ايران به چهارمين مدال رسيد
ديدارهاي معوقه ليگ برتر بسكتبال قهرماني ذوب آهن در نيم فصل و دومين شكست پياپي مهرام
پنجمين قهرماني متوالي سپاهان در سوپرليگ كاراته ايران



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «مرتضي سليماني»
ايران شده گلشن از گل روي شهيد
شهيد مرتضي سليماني (مسلميان) در خانواده اي مذهبي چشم به جهان گشود از همان اوان كودكي با تعاليم اسلام و ائمه معصومين(ع) آشنا گرديد. زيرك بود و باهوش. ولي معصوميت خاصي در چهره و چشمانش برق مي زد.
با شروع جنگ تحميلي مدرسه را تبديل به مدرسه عشق و معرفت نموده، رهسپار جبهه هاي حق عليه باطل شد. دوران نوجواني را در كردستان گذراند. كردستان استقامت و دلاوريهاي او را بياد دارد كه به شيرمردي تبديل شده بود. مدتها در جبهه هاي كردستان با صبر و مقاومت ماند. بعد از سه سال حضور در كردستان، به جبهه هاي جنوب شتافت و بعنوان آر پي جي زن در گروه ضربت ضد زره گردان امام حسين(ع) از لشكر 25 كربلا همراه با همسنگران شهيدش با تانك هاي دشمن بعثي نبرد مي كرد. آنان با شكار تانك ها، پاتك هاي دشمن را خنثي مي كردند. آخرين عملياتي كه شركت كرد والفجر هشت در فاو بود كه با دوستان شهيدش به قلب دشمن تاخت و 24/8/1364 در مرحله دوم عمليات بعد از اينكه با گلوله آر پي جي دوشكاي دشمن را خفه كرد، به آرزوي ديرينه خويش كه شهادت بود، نائل گرديد.

 



بررسي آخرين وضعيت سرمربي تيم ملي فوتبال ايران
 نشست «كرش» با دستيارانش براي تصميم گيري نهايي

«كارلوس كرش»، گزينه اصلي هدايت تيم ملي فوتبال كشورمان پنج شنبه شب در نشستي با دستيارانش به بررسي پيشنهاد فدراسيون فوتبال ايران پرداخت و حتي در تماسي با مسئولان فدراسيون ايران مواردي را در خصوص اين پيشنهاد مطرح كرد.
«كارلوس كرش» پس از گفتگو و مذاكرات نهايي با مسئولان فدراسيون فوتبال ايران پيش از ظهر چهارشنبه تهران را به مقصد امارات ترك كرد تا تماشاگر جدال دوستانه ملي پوشان فوتبال ايران مقابل روسيه باشد.
اين مربي پرتغالي بازي چهارشنبه شب را با حضور در جايگاه VIP ورزشگاه زايد اسپورت سيتي به تماشا نشست و با نت برداري از آنچه در جريان بازي مي گذشت، نشان داد كه براي عقد قرارداد نهايي با فدراسيون فوتبال تمايل زيادي دارد.
كرش پس از آنكه محمدرضا خلعتبري دروازه روسيه را باز كرد از مسئولان فدراسيون فوتبال ايران خداحافظي كرد و از امارات به كشورش بازگشت، شايد با اين اميد كه تيمي خوب انتظارش را مي كشد.
بازديد از امكانات فوتبال ايران، شهر تهران و مهمتر از آن بررسي شرايط تيم ملي فوتبال ايران، كارلوس كرش را به يك جمع بندي ابتدايي از آنچه براي تصميم گيري لازم است، رساند و او حالا بايد به همراه دستيارانش و وكيلش شرايط را سبك و سنگين كرده و تصميم نهايي را اتخاذ كند. آنطور كه عباس ترابيان، سرپرست كميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال در آخرين گفتگوي خود عنوان كرده، كرش از عملكرد تيم ملي فوتبال ايران مقابل روسيه رضايت كامل داشته است اما پاسخگويي به پيشنهاد فدراسيون فوتبال ايران را به پس از مشورت با دستيارانش موكول كرده است.
البته سرپرست كميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال به مورد ديگري هم اشاره كرد و آن درخواست كارلوس كرش براي تغيير در بخش هايي از قرارداد پيشنهادي فدراسيون بوده است كه وي آنها را نپذيرفته است.
ظاهرا طرفين در خصوص كليات قرارداد به توافق رسيده اند اما براي حصول توافق نهايي بايد زمان كافي در اختيار آنها به ويژه كرش قرار گيرد. اين موردي است كه ترابيان ابراز اميدواري كرد كه كرش پرتغالي هدايت تيم ملي ايران را بپذيرد.
كرش: از فوتبال ايران خوشم آمد
خبرگزاري آلمان نوشت سرمربي سابق تيم ملي پرتغال در آستانه امضاي قرارداد با فدراسيون فوتبال ايران قرار دارد. پايگاه اينترنتي خبرگزاري آلمان در گزارشي از كارلوس كرش نوشت: سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال پرتغال در يك قدمي توافق و پيوستن به تيم ملي ايران به عنوان سرمربي اين تيم است.
كرش همچنين در اين باره به خبرگزاري پرتغالي لوسا گفت: بسيار دوست دارم پيشنهاد در خور توجه فدراسيون فوتبال ايران را بپذيرم.
اين مربي 57 ساله ادامه داد: به دعوت فدراسيون از ايران ديدن كردم. آنچه را كه در آنجا ديدم بسيار پسنديدم. تيم، بازيكنان و همچنين زيرساخت ها. در گفتگوها بحث بر سر قراردادي چهار ساله در ميان است. با اين حال گزينه هاي ديگري را هم پيش رو دارم.
او عنوان كرد كه هنوز اجازه ندارد تا جزييات بيشتري را درباره قرارداد پيشنهاد شده به او و همچنين جزئيات گفتگوها فاش كند.
كفاشيان: 6 ميليون دلار
دروغ است
در اين ميان صحبتهاي كفاشيان هم در خصوص آخرين وضعيت كرش شنيدني است: ما منتظر پاسخ نهايي كرش هستيم اما در عين حال مطالعه درباره گزينه هاي ديگر سرمربي گري تيم ملي ايران ادامه دارد.
رئيس فدراسيون فوتبال درباره حضور كارلوس كرش و اينكه چه زمان فدراسيون با او به توافق نهايي خواهد رسيد؟ گفت: او از تمام شرايط خوشش آمد و هيچ ايرادي نتوانست از وضعيت موجود در ايران بگيرد. لذا فكر مي كنم سريعا نظرش را اعلام كند.
كفاشيان با بيان اينكه مطالعه درباره گزينه هاي ديگر براي سرمربيگري تيم ملي ايران همچنان ادامه دارد، گفت: ما منتظر پاسخ كرش هستيم و اگر او نظر نهايي اش را اعلام كند قرارداد امضا خواهد شد اما در اين بين كار مطالعه درباره گزينه هاي ديگرمان را قطع نمي كنيم. وي با تكذيب ارقام منتشر شده درباره قرارداد پيشنهادي كرش گفت: پيشنهاد شش ميليون دلار براي سه سال توسط كرش را تكذيب مي كنم و صحبت هايي كه ما در اين زمينه با او داشتيم ارتباطي به اين مسائل ندارد. اين ارقام صحيح نيست و ما تا رسيدن به توافق نهايي و عقد قرارداد با مبلغي مشخص هنوز كمي فاصله داريم كه اين مسئله با مذاكرات و رايزني هاي كميته بين الملل و در مقابل نظرات كارلوس كرش به نتيجه مي رسد. اما مدت قرارداد پيشنهادي ما تا پايان جام جهاني 2014 است.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

محروميت هاي اهالي فوتبال و فوتسال بخشيده شد
رئيس كميته انضباطي فوتبال از بخشش تمام محروميت هاي اهالي فوتبال و فوتسال به مناسبت پيروزي انقلاب اسلامي خبر داد. مجتبي شريفي اظهار داشت: به مناسبت پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و فرا رسيدن 22 بهمن و با توجه به درخواست هاي فراواني كه باشگاه ها از كميته انضباطي به منظور عفو محروميت ها داشتند تمام محروميت ها تا دو جلسه مورد بخشش قرار گرفته و اين عفو و بخشش در تمام رده هاي فوتبال و فوتسال اعمال خواهد شد.
پيروزي تيم ملي ايران مقابل روسيه
تيم ملي فوتبال كشورمان در نخستين ديدار دوستانه خود پس از مسابقات فوتبال جام ملت هاي 2011 آسيا چهارشنبه شب گذشته در ورزشگاه زايد اسپورت سيتي شهر ابوظبي به مصاف تيم ملي روسيه رفت .
تيم ملي فوتبال ايران كه در اين بازي با هدايت عليرضا منصوريان به ميدان رفته بود، مقابل تيم دوازدهم رده بندي فيفا با يك گل به برتري رسيد. تك گل تيم ايران را در اين دوستانه محمدرضا خلعتبري در دقيقه 90 به ثمر رساند. او با دريافت پاس در عمق محمد نوري به زيبايي دروازه تيم روسيه را گشود. خلعتبري پس از گشودن دروازه روسيه پيراهن خود را از تن درآورد و با دريافت كارت زرد دوم از زمين اخراج شد . منصوريان در ديدار دوستانه مقابل روسيه تيم كشورمان را با تركيب سيد مهدي رحمتي، خسرو حيدري، هادي عقيلي، سيد جلال حسيني، احسان حاج صفي، آندرانيك تيموريان، قاسم حدادي فر، محمد نوري (ايمان مبعلي - 2+90)، محمدرضا خلعتبري، آرش افشين (غلامرضا رضايي - 64) و محمد غلامي (هادي نوروزي - 51) به مصاف تيم دوازدهم رنكينگ فيفا رفت . ديك اددوكات هلندي در ديدار مقابل تيم ملي فوتبال ايران از تمامي بازيكنان شاخص تيم روسيه چون رومن پاوليوچنكو، آندري آرشاوين و ايگور آكينفيف استفاده كرد . قضاوت ديدار دوستانه تيم هاي ملي ايران و روسيه بر عهده علي حمد البدواوي از امارات بود. او در اين بازي به پاوليوچنكواز تيم روسيه كارت زرد نشان داد .
شرايط نامناسب تيم اميد در آستانه بازي با قرقيزستان
تيم فوتبال اميد براي آماده سازي جهت مسابقه با قرقيزستان بازي تداركاتي نخواهد داشت.اردوي تيم اميد براي آماده سازي ديدار با قرقيزستان در حالي اواخر هفته گذشته به پايان رسيد كه بازيكنان اين تيم روز چهارشنبه در قالب دو تيم مقابل هم قرار گرفتند و تيم دوم اميدها توانست با نتيجه 2 بر صفر تيم اصلي را شكست دهد. با پايان اين اردو كه بدون حضور احسان حاج صفي، كريم انصاي فرد و آرش افشين برگزار شد اين تيم براي بازي با قرقيزستان ديگر اردويي نخواهد داشت. تيم اميد بدون برگزاري بازي تداركاتي از روز اول اسفند به اردو مي رود تا چهارم اسفند در ورزشگاه آزادي مقابل قرقيزستان در چارچوب رقابت هاي مقدماتي المپيك 2012 لندن به ميدان برود. تيم اميد هنوز سرمربي ندارد و زير نظر هومن افاضلي تمرين مي كند.
كريمي بار ديگر روي نيمكت شالكه
لژيونر ايراني تيم فوتبال شالكه در تركيب امروز تيمش مقابل فرايبورگ قرار ندارد. هفته نامه كيكر اعلام كرد علي كريمي در دومين هفته پس از حضورش در تيم شهر گيلزن كرشن مورد نظر فليكس ماگات براي حضور در تركيب اصلي شالكه نيست. مطابق اين گزارش ستاره 32 ساله كه در آخرين ساعات موعد نقل و انتقالات زمستاني راهي تيم آلماني شد، مجبور است در كنار ساير بازيكنان ذخيره در اين بازي خانگي روي نيمكت بنشيند و منتظر بماند تا بلكه در ادامه بازي توسط مربي به حضور در ميدان فراخوانده شود.
قطري هاي در آستانه خريد 6/1 ميليارد پوندي منچستريونايتد
مالكان باشگاه منچستريونايتد، در آستانه فروش باشگاه اولدترافورد با مبلغ 6/1 ميليارد پوند به يك شركت قطري هستند. روزنامه «ديلي اكسپرس» خبر داد كه قطري ها آماده اند تا با مبلغ 6/1 ميليارد پوند مالكيت باشگاه منچستريونايتد را بر عهده بگيرند و اين ميزان، 790 ميليون پوند بيشتر از مبلغي است كه خانواده گليزر در سال 2005 بابت باشگاه انگليسي پرداخت كرد.
اولين قهرماني شهيد منصوري قرچك در ليگ برتر فوتسال
تيم شهيد منصوري قرچك در فاصله يك هفته مانده به پايان مسابقات فوتسال ليگ برتر باشگاه ها با برتري مقابل راه ساري عنوان قهرماني اين رقابت ها را از آن خود كرد. هفته بيست و پنجم مسابقات فوتسال ليگ برتر باشگاه هاي كشور روز پنجشنبه هفته گذشته با برگزاري چهار بازي پيگيري شد. شهيد منصوري قرچك كه براي دستيابي به عنوان قهرماني ليگ برتر فوتسال نياز به پيروزي در ديدار با راه ساري داشت، در اين ديدار كه در سالن سيدرسول حسيني ساري برگزار شد با نتيجه 2 بر يك از سد ميزبان خود گذشت و براي نخستين بار قهرمان اين رقابت ها شد. براي تيم راه ساري در اين بازي خانگي مرتضوي گلزني كرد و گل هاي تيم شهيد منصوري نيز توسط محمد نصيري و احمد اسماعيل پور به ثمر رسيد. تيم فوتسال شهيد منصوري با برتري مقابل راه ساري 47 امتيازي شد و در فاصله يك هفته مانده به پايان رقابت هاي ليگ برتر فوتسال عنوان قهرماني اين مسابقات را بدست آورد.

 



پيروزي اسپانيا، انگليس و آرژانتين در ديدارهاي دوستانه فوتبال جهان
برزيل همچنان در حسرت شكست فرانسه

ديدارهاي دوستانه فوتبال با پيروزي تيم هاي ملي اسپانيا، فرانسه، انگلستان و آرژانتين پيگيري شد.
چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه هفته گذشته در اقصي نقاط دنيا 42 ديدار دوستانه ملي برگزار شد كه در حساس ترين ديدارها فرانسه از سد برزيل گذشت، جدال آلمان و ايتاليا به نتيجه تساوي انجاميد، اسپانيا با يك گل از سد كلمبيا گذشت و تيم هاي آرژانتين و انگلستان با نتايج مشابه 2 بر يك به ترتيب مقابل پرتغال و دانمارك به برتري رسيدند.
تيم هاي ملي برزيل و فرانسه برگزار كننده جذاب ترين ديدار چهارشنبه شب در ورزشگاه استاد دو فرانس بودند. اين بازي كه براي تماشاي آن ورزشگاه ملي شهر پاريس مملو از تماشاگر شده بود، در پايان به برتري يك بر صفر تيم ميزبان انجاميد. تك گل پيروزي تيم ملي فوتبال فرانسه را در اين بازي كريم بنزما در دقيقه 54 به ثمر رساند.
تيم ملي برزيل در حالي مقابل فرانسه تن به شكست داد كه از دقيقه 40 به دنبال اخراج آندرسون هرنانس با يك بازيكن كمتر به بازي ادامه مي داد. تيم ملي فوتبال برزيل از 26 اوت سال 1992 كه موفق شد تيم ملي فوتبال فرانسه را در ديداري دوستانه شكست دهد تا به امروز مقابل اين تيم توفيقي نداشته و هميشه بازنده بوده و يا با شكست زمين مسابقه را ترك كرده است.
دو تيم آلمان و ايتاليا نيز در شهر دورتموند به مصاف هم رفتند. تيم ملي آلمان كه در اين بازي از حمايت بيش از 60 هزار تماشاگر بهره مي برد، در پايان به نتيجه تساوي يك بر يك مقابل ميهمان خود رضايت داد تا همچنان در حسرت جبران شكست تلخ مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2006 مقابل لاجوردي پوشان باقي بماند. در اين بازي ابتدا تيم آلمان با گلزني ميروسلاو كلوزه در دقيقه 35 از ميهمان خود پيش افتاد و با گلزني جوزپه روسي در دقيقه 81 كار دو تيم به نتيجه تساوي كشيده شد.
تيم ملي اسپانيا، قهرمان جام جهاني 2010 و تيم اول رده بندي فيفا نيز چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو شهر مادريد به مصاف كلمبيا رفت و موفق شد با تك گل دقيقه 86 داويد سيلوا ميهمان خود را با شكست بدرقه كند.
در شبي كه تيم هاي ملي فرانسه و اسپانيا مقابل حريفان خود به پيروزي رسيدند، آرژانتين نيز در شهر ژنو سوئيس با نتيجه 2 بر يك پرتغال را شكست داد. در اين بازي براي تيم آرژانتين كه به نوعي پذيراي پرتغال بود، آنخل دي ماريا (14) و ليونل مسي (90 - پنالتي) گلزني كردند و كريستيانو رونالدو در دقيقه 21 تك گل تيم پرتغال را به ثمر رساند.
چهارشنبه شب همچنين تيم ملي فوتبال انگلستان در ورزشگاه «پاركن» شهر كپنهاگ به مصاف دانمارك رفت. شاگردان كاپلو در اين بازي شكست 2 بر يك را به ميزان خود تحميل كردند تا با روحيه اي مضاعف مهياي ادامه مسابقات انتخابي يورو 2012 شوند. گل هاي تيم انگلستان را در اين بازي دارن بنت (10) و اشلي يانگ (67) به ثمر رساندند و تك گل تيم دانمارك را دانيل اگر در دقيقه 8 وارد دروازه انگليسي ها كرد.

 



مسابقات دوچرخه سواري قهرماني آسيا ايران به چهارمين مدال رسيد

محمد رجبلو در مسابقات دوچرخه سواري قهرماني آسيا در تايلند در ماده دور امتيازي به مدال طلا رسيد.
سي و يكمين دوره رقابتهاي دوچرخه سواري قهرماني آسيا در رده سني بزرگسالان و هجدهمين دوره از رقابتهاي قهرماني آسيا در رده سني جوانان، در دو ماده پيگيري شد كه در دور امتيازي، محمد رجبلو ملي پوش ايران با كسب 53 امتياز با اقتدار به مقام قهرماني دست يافت و صاحب مدال طلا شد، ركابزن كره با 47 امتياز دوم و دوچرخه سوار مالزي با 43 امتياز مقام سوم را به دست آورد.
در ماده 4 كيلومتر تعقيبي انفرادي بزرگسالان عليرضا حقي نيز كه بيشترين مدال را در همين ماده در رقابت هاي برون مرزي از آن كشورمان كرده است باز هم موفق شد بر سكوي نايب قهرماني آسيا بايستد. حقي در مسابقه فينال با زمان 4 دقيقه و 41 ثانيه در مكان دوم ايستاد و اولين مدال نقره تيم كشورمان را در اين رقابت ها بدست آورد. در اين ماده ركابزناني از كشورهاي كره جنوبي و ژاپن مدال طلا و برنز گرفتند. در همين ماده و در رده سني جوانان پيام سعدي پور در آخرين حضور خود در رده سني جوانان آسيا با ايستادن در رده دوم، مدال نقره مسابقات قهرماني آسيا را كسب كرد.
تيم دوچرخه سواري كشورمان تا به امروز صاحب يك مدال طلا (محمد رجبلو)، دو نقره (پيام سعدي پور و عليرضا حقي) و يك نشان برنز، توسط تيم اسپرينت جوانان (جمعاً 4 مدال) در مسابقات قهرماني آسيا شده است.

 



ديدارهاي معوقه ليگ برتر بسكتبال قهرماني ذوب آهن در نيم فصل و دومين شكست پياپي مهرام

تيم ذوب آهن اصفهان قهرمان نيم فصل اول ليگ برتر بسكتبال شد.
دو ديدار معوقه از ليگ برتر بسكتبال كه از هفته سوم و دهم بود، عصر روز پنج شنبه هفته گذشته برگزار شد كه طي آن تيم هاي ذوب آهن و پتروشيمي برابر حريفان خود يعني ب.آ شيراز و مهرام تهران به پيروزي رسيدند. پتروشيمي در ماهشهر ميزبان مهرام بود. دو تيمي كه از ابتداي فصل با يكديگر كري خواني داشتند. جدايي مصطفي هاشمي، به همراه چند بازيكن از مهرام و حضورشان در پتروشيمي حساسيت اين بازي را دو چندان كرده بود.
پتروشيمي در كوارتر اول بازي را با قدرت آغاز كرد و موفق شد با حساب 26 بر 12 مهرام را شكست دهد، اما در كوارتر دوم مهرام بازي را در دست گرفت و 16 بر 12 پيروز شد تا نيمه نخست با نتيجه 38 بر 28 به سود پتروشيمي به پايان برسد.
در نيمه دوم هم مهرام بازي را خوب آغاز كرد و توانست كوارتر سوم را با نتيجه 21 بر 16 به سود خود به پايان رساند، اما در زمان چهارم بازي با نتيجه 20 بر 19 نتيجه را به ميزبان خود واگذار كرد تا در پايان با حساب 74 بر 68 بازنده بازي باشد و دومين شكست فصل خود را تجربه كند.
در ديگر ديدار هم ذوب آهن در خانه خود ميزبان ب.آ شيراز بود. شاگردان فرزاد كوهيان كه پس از برتري مقابل شامپويل لبنان در يك بازي دشوار از روحيه خوبي برخوردار بودند مقابل ب.آ با قدرت به ميدان رفتند و با شكست حريف خود قهرماني نيم فصل را از آن خود كردند.
¤ جدول رده بندي: 1- ذوب آهن اصفهان (21 امتياز)، 2- پتروشيمي بندر امام(21 امتياز)، 3- راه و ترابري قم (20 امتياز)، 4- توزين الكتريك كاشان (18 امتياز)، 5- مهرام تهران 16 امتياز (2 بازي كمتر) و...

 



پنجمين قهرماني متوالي سپاهان در سوپرليگ كاراته ايران

پرونده مسابقات كاراته سوپرليگ باشگاه هاي كشور در روزي با قهرماني دوباره فولاد سپاهان بسته شد كه به نام مرحوم شاطرزاده نامگذاري شده بود.
هفته پاياني اين رقابت ها روز گذشته در سالن امام خميني(ره) زنجان برگزار شد و طي آن فولاد سپاهان با پيروزي مقابل صنعت برق هرمزگان و كناره گيري صدرا از مسابقات، جمع امتيازات خود را به عدد 36 رساند و جام قهرماني را به خانه برد.
فولاد سپاهان كه در چهار سال گذشته با هدايت خوب مرحوم شاطرزاده قهرماني سوپرليگ كاراته را كسب كرده بود در سال 89 نيز با مربيگري حبيب الله ناظريان اين عنوان را براي پنجمين دوره متوالي كسب كرد.
در اين هفته ديدار حساس و مهم مناطق نفت خيز جنوب و مقاومت كه نبرد براي نايب قهرماني بود را نفتي ها در يك رقابت ميليمتري از آن خود كردند. مقاومت كه در كاتاي انفرادي و تيمي صاحب برتري شده بود هشت امتياز پيش افتاد اما كتيرايي سرمربي نفت كه شاگرد دباغيان سرمربي مقاومت است تيم خود را در كوميته به خوبي هدايت كرد و در نهايت برنده از ميدان خارج شد تا عنوان نايب قهرماني به تيم نفت برسد.
ستاره اين ديدار كسي نبود جز مهران بهنام فر. او كه رقابت هاي آسيايي و جهاني را از دست داده بود در پيكار آخر اين مبارزه مقابل ذبيح الله پورشيب چهره طلايي ايران در گوانگجو عالي ظاهر شد و با اختلاف فاحش حريف خود را شكست داد. جدول رده بندي سوپرليگ كاراته به شرح زير است:
1- فولاد مباركه سپاهان (36 امتياز تيمي و 260 امتياز انفرادي)، 2- مناطق نفت خيز جنوب (36 امتياز تيمي و 222 امتياز انفرادي)، 3- باشگاه مقاومت (33 امتياز)، 4- ارژن فارس 24 امتياز و...

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14