(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 30 بهمن 1389- شماره 19868

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
مجازات فوري سران فتنه ، مطالبه ده ها ميليون تظاهركننده ايراني
آيت الله جنتي در واكنش به درخواست مردم براي اعدام موسوي و كروبي:
سران فتنه ، بي آبرو و معدوم شده هستند
اخبار ادبي و هنري
امام جمعه پاوه در مراسم تشييع دانشجوي بسيجي صانع ژاله:
دست پليد سران فتنه امروز براي هر مسلماني رو شده است



در سراسر كشور اعلام شد
مجازات فوري سران فتنه ، مطالبه ده ها ميليون تظاهركننده ايراني

سرويس سياسي-
خروش ملت ايران در ابراز نفرت و انزجار از جنايت هاي فتنه گران روز گذشته در سراسر كشور طنين انداز شد.
ده هاميليون نفر از مردم غيور ايران زمين بار ديگر جلوداري خويش در دفاع از انقلاب را ثابت كردند و يك صدا فرياد برآوردند: «شعار ما يك كلام، محاكمه والسلام»
روز گذشته مردم آزاده كشورمان پس از اقامه نماز جمعه با راهپيمايي آگاهانه و باصلابت خود، نفرت، خشم و انزجارشان را از تحركات پليد سران فتنه و منافقين و سلطنت طلبان هم پيمانشان به نمايش گذاشتند.
راهپيمايان با در دست داشتن پرچم كشورمان و تراكت هايي با مضامين «سران فتنه اعدام بايد گردند»، «توطئه و اغتشاش نوكري آمريكاست» و «صبر ملت به سر آمده، سران فتنه را اعدام كنيد»، از دستگاه قضايي كشور خواستند تا هر چه زودتر سران فتنه را مجازات كنند.
در تهران نيز نمازگزاران با شعارهايي كه عليه سران فتنه مي دادند، وارد ميدان انقلاب شده و اين ميدان را مملو از جمعيت كردند.
راهپيمايان تهراني با شعارهاي «مرگ بر موسوي»، «مرگ بر خاتمي» و «مرگ بر كروبي» و همچنين شعارهاي متعدد عليه هاشمي رفسنجاني ضمن اعلام انزجار از سران فتنه، از قوه قضاييه محاكمه هر چه سريع تر فتنه گران را خواستار شدند.
خبرگزاري فرانسه هم در گزارشي از نماز جمعه تهران نوشت كه هزاران تن از نمازگزاران، روز گذشته با حضور در راهپيمايي خواستار اعدام سران مخالف در ايران شدند.
آنچه روز جمعه ملت غيور كشورمان رقم زد، بي ترديد نمود ديگري از بصيرت و حضور در صحنه دفاع از انقلاب بود. اما نكته اي كه بايد پيش از اين مورد توجه قرار گيرد به سر آمدن صبر ملت از مماشات نسبت به جنايات فتنه گران است كه در تك تك شعارهاي راهپيمايان به گوش مي رسيد.
مردم به خشم آمده ايران زمين روز جمعه براي چندمين بار با فريادهاي خود لرزه بر اندام جماعت فتنه گر انداختند و بار ديگر ثابت كردند كه بصيرت مندانه مدافع نظام و رهبري خواهند بود.
حجت الاسلام مجتبي ذوالنور جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه نيز در جمع راهپيماياني كه پس از اقامه نماز جمعه در ميدان انقلاب تهران تجمع كرده بودند با تاكيد بر اين كه سران فتنه فكر مي كردند مي توانند جمعيت عظيمي را در روز 25 بهمن به خيابان ها بريزند، گفت: ملت ايران كه اكنون گره دم سران فتنه را با استكبار جهاني دريافته اند، با سران فتنه همراهي نكرده و تنها مشتي اراذل و اوباش و كساني كه از مردم و انقلاب اسلامي ايران دلخورند به فتنه انگيزي پرداختند.
وي افزود: اغتشاش گران در خيابان هاي آزادي و انقلاب اسلامي خون شهيداني چون «صانع ژاله» را به كف خيابان ها ريختند و اين امر موجب شد تا خواصي كه تا ديروز سكوت اختيار كرده بودند، بيدار شوند و به صراحت اعلام كنند سران فتنه با استكبار جهاني در يك مسير حركت مي كنند. جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران بيان داشت: پيام اين تجمع مردمي به مسئولان تصميم گير و قوه قضائيه است و از زبان مردم به رئيس قوه قضائيه و مسئولان اين قوه اعلام مي كنم كه تا به حال فرصت داديم و سران فتنه مورد مدارا قرار گرفته اند.
ذوالنور تاكيد كرد: امروز مي بينيم كه ملت ايران يك صدا بر عليه سران فتنه موضع گيري كرده اند و لذا به خواص بي بصيرت اعلام مي كنيم، پيام ملت ايران اين است كه اگر بر عليه سران فتنه موضع گيري شفاف نكنيد، ملت ايران براي هميشه شما را زير خروارهاي شعار خود مدفون و حصر ابدي خواهد كرد و اين آخرين فرصت براي اين خواص است.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران تصريح كرد: آخرين پيام اين تجمع مردمي خطاب به استكبارجهاني است. استكبارجهاني بايد بداند كه ملت ايران پاي آرمان هاي خود ايستاده و در عرصه هاي مختلف همواره امتحان پس داده است.
راهپيمايان تهراني همچنين در پايان ضمن قرائت قطعنامه اي در محكوميت اغتشاشات 25 بهمن، همصدايي خود را با بندهاي اين قطعنامه با نداي الله اكبر اعلام كردند.
در بخش هايي از اين قطعنامه آمده است: ما تظاهركنندگان، دعوت به اغتشاش در بيست و پنجم بهمن را عدم همراهي آشكار سران فتنه با ملت بزرگ ايران و به رسميت نشناختن بيست و دوم بهمن به عنوان روز حاكميت و پيروزي ملت ايران بر كفر و نفاق و استكبارجهاني توسط مردگان سياسي دانسته و اين دعوت را اعلام رسمي جداسازي راه سران فتنه و عوامل وابسته شان از اقيانوس عظيم ملت بزرگ ايران و دوري از صراط مستقيم نهضت و انقلاب اسلامي و پشت كردن به آرمان هاي امام راحل و مقام معظم رهبري مي دانيم و خواستار برخورد شديد دستگاه هاي انتظامي، امنيتي و اطلاعاتي با عوامل داخلي و پياده نظامان رژيم صهيونيستي مي باشيم.
شنيدن صداي نفاق و ورشكستگان سياسي و تفاله هاي رژيم نگون بخت سلطنتي از حلقوم موسوي و كروبي و اقدام جنايتكارانه عوامل مزدور، در ايجاد اغتشاش و آشوب و شهيد و مجروح نمودن تعدادي از هموطنان عزيز بار ديگر پرده از چهره خبيث مهره هاي سوخته استكبار و لاشه هاي متعفن سياسي فتنه 88 برداشت و نشان داد كه اتحاد پليد و شوم جيره خواران و وابستگان مزدور روي ديگري از نفاق نوظهور و تلاش استكبارجهاني و صهيونيسم بين الملل براي گشودن راهي است كه در سال 1360 با عزم و اراده راسخ و استوار ملت غيور و موضع سرسختانه امام عزيز مسدود و منجر به فرار معاندان جنايتكار و پناه گرفتن آنان در زير چتر حمايتي صدام جنگ افروز و خون آشام گرديد لذا ملت ايران پيوستن موسوي و كروبي به اردوگاه جبهه كفر و نفاق و تحركات مذبوحانه آنان را از ادامه اقدامات كور و جنايتكار منافقان به دستور اربابان خارجي شان دانسته و آن را شديداً محكوم مي نمايد.
در اين قطعنامه همچنين تاكيد شد: با توجه به فرمايش قاطعانه حضرت امام كه فرمود «كساني كه دعوت به راهپيمايي غيرقانوني و اغتشاش مي كنند مفسد في الارض هستند»، شركت كنندگان در اين تظاهرات اعتراض آميز، موسوي و كروبي را مصداق بارز فرمايش آن حضرت دانسته و ضمن ابراز همدردي با خانواده هاي داغداري كه از خرداد سال 88 تاكنون فرزندانشان آماج تير كينه و بغض منافقان و وطن فروشان قرار گرفته اند سران فتنه را مسئول تمامي خون هاي به ناحق ريخته شده و همچنين خسارت هاي مادي و معنوي ناشي از اغتشاشات و آشوب هاي فتنه گران مي داند و با محكوم كردن هرگونه كوتاهي و تعلل در انجام وظيفه نهادهاي مربوطه و درخواست اشد مجازات براي سران فتنه از قوه قضائيه مصرانه مي خواهيم تا فوري و بي درنگ به شكايات واصله رسيدگي و با محاكمه موسوي و كروبي كه هدفي جز شكستن اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي و خدمت به دشمنان اسلام و انقلاب ندارند مزدوران استكبار را به سزاي عمل خيانتكارانه خود برسانند.
با توجه به مواضع روشنگرانه رهبر حكيم انقلاب اسلامي و آشكار شدن اهداف اقدامات ساختارشكنانه سران فتنه ملت ايران از خواص خاموش و داراي مواضع مبهم و دو پهلو مي خواهد تا ضمن پرهيز از گفتار و رفتار بيگانه پسند و ريختن آب به آسياب فرصت طلبان در اسرع وقت مواضع خود را به صورت روشن دقيق و واضح نسبت به سران فتنه و حاميان بيگانه آنان اعلام نمايند.

 



آيت الله جنتي در واكنش به درخواست مردم براي اعدام موسوي و كروبي:
سران فتنه ، بي آبرو و معدوم شده هستند

خطيب موقت نمازجمعه تهران در خطبه هاي نماز در خصوص درخواست مردم براي اعدام موسوي و كروبي گفت: بايد اعلام كنم كه اينها معدوم شده اند و در جامعه سقوط كرده و آبرويشان رفته است.
به گزارش فارس دبير شوراي نگهبان خطاب به فتنه گران گفت: بنده به اينها مي گويم كه شما عمرتان تمام شده است.
خطيب موقت نمازجمعه تهران در ادامه سخنان خود خاطر نشان كرد: اينكه برخي دوستان محاكمه سران فتنه را تقاضا مي كنند جزء مصلحت انديشي قوه قضائيه است.
آيت الله جنتي گفت: بايد ارتباط سران فتنه از مردم قطع شود و در خانه هاي آنها بسته و رفت وآمدهاي آنها محدود شود؛ بايد تلفن و اينترنت آنها قطع شده و آنها در خانه هاي خود زنداني شوند.
وي خطاب به فتنه گران گفت: وقتي كه كشور در زمينه علمي و فني، پيشرفت هاي چشمگيري مي كند و آنها را به دنيا عرضه كرده و در حال جهش علمي و فني و فناوري است و انرژي هسته اي را قبضه كرده، برنامه 5 ساله خود را نوشته و در حال تدوين بودجه كشور است و در زمينه مسئله هدفمندي اقداماتي را انجام داده و دولت شبانه روزي كار مي كند، آيا شما به ياد حمايت از مصر افتاده ايد؟ اف بر شما.
آيت الله جنتي در ادامه با اشاره به اغتشاشات فتنه گران در دوشنبه هفته گذشته به بهانه حمايت از مردم مصر ادامه داد: بالاخره همه مي دانند كه اينها همه دروغ، ريا و تزوير است چرا كه مردم در 22 بهمن ماه از مردم مصر حمايت كردند لذا آنها بايد بدانند كه با آوردن چند نفر در صحنه نمي توانند كاري انجام دهند.
آيت الله جنتي مسئله اصلي را مسئله فتنه دانست و تصريح كرد: مردم ايران در راهپيمايي باشكوه22 بهمن ماه شركت كردند و حضوري بي سابقه را به ثبت رساندند.
وي افزود: مردمي كه بعد از گذشت 32 سال از انقلاب خود، عليرغم مواجهه با جنگ، مشكلات و تحريم ها، نه از امام و نظام بريدند و نه از دولت و اركان نظام بلكه پرشورتر از گذشته در صحنه حضور يافتند، قابل تقديرند.
دبير شوراي نگهبان همچنين خاطر نشان كرد: بسياري از انقلاب ها بعد از چند سال به دولت ها سپرده مي شوند ولي انقلاب اسلامي ايران اينگونه نبود چرا كه چنين مردمي در هيچ جاي دنيا وجود ندارد.
خطيب موقت نمازجمعه تهران ادامه داد: حضور مردم در راهپيمايي اين روز (22بهمن 89) حضوري ساده نبود بلكه حضوري معنادار و پيام دار براي دنيا دوستان و دشمنان بود.
وي افزود: برخي كرند و نمي شنوند، كوراند و نمي بينند كه در ايران بعد از گذشت 32 سال ده ها ميليون در خيابان ها ريختند و شعار مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر ضد ولايت فقيه و مرگ بر ضد انقلاب را سر دادند.
آيت الله جنتي با بيان اينكه اين شعارها براي آمريكا اين پيام را در بر داشت كه در اين كشور جايگاهي ندارد، گفت: مردم عاشقانه در اين روز به ميدان آمدند و با شور، شعور و بصيرت شعارهايي را سر دادند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به حضور جوانان و اقشار مختلف در راهپيمايي 22 بهمن و تيپ هاي مختلف اجتماعي حاضر در صحنه خاطرنشان كرد: اين حضور بي سابقه اين پيام را براي كشورهاي غربي در برداشت كه اسلام و انقلاب ما قابل سركوب كردن نيست و مردم سر جاي خود نمي نشينند و زنده اند و بصيرت دارند و با لحظه شناسي خود به موقع در صحنه حاضر مي شوند و اقدام مي كنند.
آيت الله جنتي در بخش ديگر اين خطبه تصريح كرد: چرا كشورهاي غربي اين را نمي فهمند كه دوران استعمار به پايان رسيده و آنها نمي توانند با پول و زور بر اين كشور حكومت كنند؟
وي افزود: اين حضور پرشور پيام ديگري را نيز براي مستضعفين در بر داشت كه اين مملكت براساس اسلام، انقلاب و حمايت از مستضعفين و رعايت حق و حقوق مردم برپا شده است.
خطيب موقت نمازجمعه تهران با بيان اينكه ما حاميان مستضعفين كل جهان هستيم، به پيام راهپيمايي 22بهمن امسال براي مردم غزه و حزب الله لبنان اشاره كرد و گفت: مردم اين را اعلام كردند كه ما همچنان از شما دفاع مي كنيم و با دشمنان شما دشمن هستيم و در اين راه از هيچ كمكي دريغ نخواهيم كرد.
آيت الله جنتي يادآور شد: پيام حضور مردم در راهپيمايي22بهمن به كشورهاي اسلامي اين بود كه از كشور ايران الگو بگيرند چرا كه امام راحل فرمودند «انقلاب ما صادر شده و مي شود.»
وي به پيام خداشناسي و خداپرستي اين راهپيمايي به مردم دنيا اشاره و تصريح كرد: دشمنان اسلام از اين الگوپذيري مي ترسند ولي علي رغم اين موضوع، كشور مصر كه از بزرگترين كشورها از لحاظ علمي و دانشگاهي است جلو آمد.
خطيب موقت نمازجمعه تهران ادامه داد: مردم مصر بعد از تحمل 30 سال ديكتاتوري اين كشور و صلح دولت مصر با اسرائيل و دريافت كمك هاي مالي از آنها و تبديل شدن اين دولت به يك مهره آمريكايي- اسرائيلي احساس تحقير كردند و به يكباره منفجر شدند.
آيت الله جنتي افزود: مردم مصر بعد از سال ها تحمل به ميدان آمدند و جوانان اين كشور بالاخره اين پديده مبارك را رقم زدند و روز رفتن مبارك با 22بهمن ما همزمان شد.
دبير شوراي نگهبان همچنين به برخي از نگراني ها درباره اين كشور اشاره كرد و گفت: نگراني ما اين است كه اينها تنها مهره ها را عوض كنند.
وي افزود: حمايت از مبارك حماقت آمريكايي ها بود و در حال حاضر نيز در اين فكر هستند كه مهره ها را جابه جا كرده و مهره هاي آمريكايي را به جاي مبارك بگذارند تا بدين وسيله مردم را بر سر جاي خود بنشانند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود خاطرنشان كرد: بر اين اساس مردم مصر بايد اين پيام را بگيرند كه با مقاومت، وحدت كلمه استقامت، توكل به خدا و خداجويي به اسلام پناه ببرند.
وي افزود: علماي مصر بايد حركت كنند و پيش بيفتند ولي متاسفانه اين علما عقب هستند و اين موضوع بايد حل شود.
آيت الله جنتي همچنين به برخي حركت ها در ديگر كشورها از جمله تونس، بحرين و يمن اشاره كرد و گفت: چرا قدرت ها اين تحولات را نمي فهمند.
امام جمعه موقت تهران همچنين به پيام امام راحل به گورباچف اشاره و تصريح كرد: اين پيام يك پيشگويي پيغمبرگونه است كه به زودي تحقق يافت و آينده كشورهاي غربي را نيز روشن كرد.
وي افزود: شهادت شهيد محلاتي و 8 نفر از نمايندگان مجلس كه مورد حمله جنگنده هاي عراقي قرار گرفتند و قيام سرنوشت ساز و تعيين كننده مردم تبريز كه به پيروزي انقلاب اسلامي منتهي شد از ديگر مناسبت هاي پيش رو است. اين گزارش حاكي است ، آيت الله جنتي درخطبه اول نمازجمعه تهران با اشاره به هفته وحدت و مقام و جايگاه پيامبر، اظهار داشت: 1470 آيه قرآن و 2800 موضوع آن به پيامبر مربوط مي شود.
وي افزود: قرآن تجسم پيغمبر است و پيغمبر تجسم قرآن، قرآن وجود كتبي پيامبر و پيامبر وجوه عيني قرآن است.
خطيب موقت جمعه تهران يادآور شد: پيامبر علمش را از شديدالقوه آموخته لذا دينش در دنيا فراگير است و در آينده فراگيرتر خواهد شد.
آيت الله جنتي با بيان اينكه خداوند اطاعت از پيامبر را بر روي زمين بر مردم واجب كرده همانطور كه اطاعت خود را بر مردم واجب كرده است، به ميلاد و تولد حضرت محمد(ص) و خواب حضرت آمنه درباره ايشان اشاره كرد.

 



اخبار ادبي و هنري

دو جايزه جشنواره فجر براي «33روز» جمال شورجه
فيلم «33روز» به كارگرداني جمال شورجه و با موضوع شكست رژيم صهيونيستي در مقابل مقاومت اسلامي لبنان، علاوه بر دريافت سيمرغ بلورين بخش بهترين جلوه هاي ويژه ميداني، جايزه ويژه هيئت داوران را نيز دريافت كرد.
به گزارش خبرنگار كيهان در مراسم اختتاميه بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم فجر كه چهارشنبه شب هفته گذشته برگزار شد، همچنين فيلم هاي «گلوگاه شيطان» به كارگرداني حميد بهمني و «جعبه سياه» ساخته محمدرضا اسلام لو جوايز ويژه اي را دريافت كردند.
متاسفانه جوايز اين آثار در آخرين دقايق برگزاري مراسم اختتاميه و در شرايطي كه حضار در حال ترك تالار بودند، اهدا شد.
گفتني است دو تن از بازيگران برگزيده جشنواره به نام هاي محسن تنابنده و حامد بهداد، هنگام دريافت جوايز خود، اقدام به حمايت از يك مجرم ضد امنيتي به نام جعفر پناهي كردند. بايد گفت تنابنده با ظاهري زننده به روي صحنه آمد چنان كه تعجب برخي حضار را به همراه داشت. بهداد هم قبلاً در فيلم زيرزميني فيلمساز تجزيه طلب بهمن قبادي بازي كرده بود.
دكتر حسن عباسي فاش كرد: فشار فتنه گران
براي اعمال نظر بر آراي داوران جشنواره فيلم فجر
دكتر حسن عباسي، يكي از اعضاي هيئت داوري بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم فجر در اعتراض به اعطاي سيمرغ به آثار ناشايست، در مراسم اختتاميه اين جشنواره شركت نكرد.
خبرگزاري فارس دراين باره گزارش داد: گفته مي شود حسن عباسي نسبت به برگزيده هاي اين دوره جشنواره انتقادهاي جدي دارد و اخيراً در گفت وگويي تلويحا به اين مسئله اشاره كرده است.
عباسي در گفت وگويي با سايت مشرق از فشار گسترده طيف فتنه بر داوري جشنواره، توام با جوسازي رسانه هاي ضد انقلاب ياد كرد.
وي فيلم هاي سينمايي با مضامين سياسي مانند «گزارش يك جشن» و «جرم» را اقناع كننده ندانست و ابراز اميدواري كرد كه سينماي سياسي، از عمق و غناي مناسبي برخوردار شود.
بي ادبي يك منتقد سينمايي در برنامه اي زنده
يك منتقد سينمايي، هنگام نقد فيلم در يك برنامه زنده سينمايي شبكه سوم سيما، عبارتي زننده بر زبان آورد.
به گزارش خبرنگار كيهان، منتقد ياد شده، يك فيلم شركت كننده در جشنواره بيست و نهم فجر را به عملي شنيع تشبيه كرد.
انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران نيز، با صدور بيانيه اي نسبت به بي ادبي آن منتقد اعتراض كرد.
استفاده از مجريان و كارشناسان متعهد در سيما، ضرورتي است كه متأسفانه گويا از ناحيه گروههاي برنامه ساز رسانه ملي چندان جدي انگاشته نمي شود. نكته اي كه در تعارض جدي با دغدغه هاي مديريت انقلابي صدا و سيماست.
هنرمندان تئاتر انقلاب فتنه را محكوم كردند
انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در محكوميت حادثه 25 بهمن بيانيه اي صادر كرد.
در اين بيانيه آمده است: شكي نيست كه حضور در صحنه، مقاومت و ايستادگي در برابر شياطين، مهمترين رمز پيروزي اين ملت شهيدپرور است و خون هاي ريخته شده همچون خون سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفايش عزت و سرافرازي را براي مردان و زنان اين مرز و بوم به ارمغان خواهد آورد. انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به همراه آحاد مردم انقلابي كشورمان ضمن محكوم نمودن حركات فتنه گران و آشوب هاي خياباني 25 بهمن، شهادت مظلومانه دانشجوي بسيجي رشته نمايش شهيد عزيز صانع ژاله را به محضر حضرت ولي عصر(عج)، مقام معظم رهبري، ملت شهيد پرور، خانواده محترم آن عزيز و جامعه هنري و دانشگاهي تبريك و تسليت عرض نموده، خواستار رسيدگي جدي و سريع به مطالبه همگاني ملت شريف ايران مبني بر محاكمه قاطع و عاجل سران فتنه و عاملين اين فاجعه شدند.

 



امام جمعه پاوه در مراسم تشييع دانشجوي بسيجي صانع ژاله:
دست پليد سران فتنه امروز براي هر مسلماني رو شده است

امام جمعه پاوه در مراسم تشييع پيكر پاك صانع ژاله دانشجوي بسيجي گفت: دست پليد دشمنان و سران فتنه امروز براي هر مسلماني رو شده است.
به گزارش ايرنا، ماموستا ملاقادر قادري با تاكيد بر اينكه اقدامات كوردلانه عده اي وطن فروش هيچ خللي در عزم و اراده ملت مقاوم ايران به وجود نخواهد آورد، برخورد جدي مقامات قضايي را با مسببان حادثه تهران و سران فتنه خواستار شد.
وي با اعلام اينكه دست پليد دشمنان و سران فتنه امروز براي هر مسلماني رو شده است، اظهار داشت: متاسفانه برخي افراد كه خود را مدعي حقوق مردم ايران و دلسوز آنها جلوه مي دادند امروز دستشان به خون جوانان ما آغشته شده و بايد پاسخگوي اعمال ننگين خود باشند.
ماموستا همچنين خطاب به سران فتنه گفت: چگونه است آنهايي كه تا ديروز شعار «نه غزه، نه لبنان- جانم فداي ايران» سر مي دادند امروز حامي مردم مصر شده و به بهانه حمايت از آنها نظام و امنيت كشور را به خطر مي اندازند.پدر شهيد نيز در اين مراسم از كليه مسئولان كشور و اقشار مختلف مردم كه در مراسم تشييع و خاكسپاري فرزندش در تهران و پاوه شركت كردند، قدرداني كرد.
مردم مؤمن پاوه كه در طول انقلاب و دفاع مقدس پايبندي خود را به نظام بارها به اثبات رسانده اند در تشييع پيكر اين شهيد والامقام حضوري گسترده و بابصيرت دارند و با سر دادن شعارهايي يك بار ديگر با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي تجديد بيعت مي كنند.مردم پاوه همچنين در اين راهپيمايي با سر دادن شعارهايي خواستار برخورد قاطع دستگاه قضايي با مسببين آشوب 25 بهمن تهران و سران فتنه شدند.
در اين مراسم جلال منكرسي معاون سياسي و امنيتي استانداري، سرتيپ پاسدار محمدنظر عظيمي فرمانده سپاه نبي اكرم(ص) استان، كرمي راد نماينده كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي، ائمه جمعه و مسئولان شهرستان هاي اورامانات حضور داشتند.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14