(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 24 اسفند 1389- شماره 19888

حديث دشت عشق
هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تحت تاثير سونامي سپاهان در انديشه صعود استقلال در فكر جبران
<
اخبار كوتاه از فوتبال
بايرن در يك قدمي صعود قهرمان اروپا امشب حذف مي شود؟!
توقف بارسلونا در شب گلزني نكونام
درخشش كشتي گيران جوان ايران در بلغارستان
آزادكاران قهرمان شدند ، فرنگي كاران نايب قهرمان
خواندني از ورزش ايران
پيراهن طلايي به سهرابي رسيد قهرماني دوچرخه سواران پتروشيمي در مالزي
اكبر نتاج مقابل نماينده رژيم اشغالگر قدس به ميدان نرفت
عنوان ششمي ايران در تورنمنت تكواندو آلمان



حديث دشت عشق

به يادطلبه بسيجي شهيد «حسن حجازي موغاري»
كجايند مردان والفجر 8
چهارسال درمحضر استادان حوزه درمدرسه علميه امام صادق (ع) زانوي معرفت بر زمين زد و به طلب معارف اهل بيت (ع) پرداخت. ازتمنيات دنيا گذشته بود، هرگز خود را درحصاري محدود نمي ديد. حضورش درميان مردم، راهپيمايي ها، برپايي جلسات قرآن و دعا و نيايش بويژه التهاب درونيش درماه مبارك رمضان ودعاي جوشن كبير، او را آماده حضور در ميداني بزرگتر ساخته بود آري! توفيق شهيد حجازي حضور درميان رزمندگان جبهه هاي نور عليه ظلمت بود!
پنج ماه و بيست روز دركنار مجاهدان راه خدا تبليغ كرد و رزميد، از آن ها نور گرفت، به آنها روحيه داد و دركنار آنان از حريم اسلام و تشيع و كشور اسلامي دفاع جانانه مي نمود تا سرانجام در عمليات افتخارآفرين و پيروزمند والفجر8 با اصابت تركش از ناحيه سربه شرف شهادت نائل آمد. طلبه بسيجي شهيد«حسن حجازي موغاري» سال 1346 در اردستان متولد شد و در 11/12/1364 درعمليات والفجر8 (درياچه نمك) به شهادت رسيد.

 



هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تحت تاثير سونامي سپاهان در انديشه صعود استقلال در فكر جبران
<
br>ديدارهاي هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا تحت تاثير زلزله ژاپن و لغو دو مسابقه كه قرار بود به ميزباني اين كشور برگزار شود، از امروز آغاز خواهد شد كه سپاهان در اصفهان به دنبال كسب سه امتياز و قطعي كردن صعودش است و استقلال به فكر جبران تساوي خانگي.
بدون شك مهمترين اتفاق امروز قاره آسيا زلزله و سونامي ژاپن است كه ميليونها انسان را در شرق دور بي خانمان كرده و هزاران نفر را در كام خود بلعيده است. بااين حال فوتبال در قاره آسيا زنده است و به راه خود ادامه مي دهد و اقصي نقاط قاره به غير از كشور ژاپن از امروز سه شنبه درگير ديدارهاي هفته دوم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا خواهند بود.
امروز تيم هاي ايراني در اصفهان و رياض به ميدان مي روند. سپاهان در فولادشهر اصفهان ميزبان الجزيره امارات است و استقلال نيز به ميهماني النصر عربستان مي رود.
سپاهاني ها كه در گروه A حضور دارند در ديدار اول خود يك برد شيرين و ارزشمند را مقابل الهلال در عربستان به دست آوردند و اكنون پس از كسب نتايج خوب در ليگ برتر به دنبال دومين پيروزي خود در آسيا هستند. الجزيره نيز در بازي قبل خود با اينكه در خانه برابر الغرافه قطر موفق به خلق موقعيت هاي گلزني فراوان شد اما نتوانست از آنها بهره لازم را ببرد تا تساوي حاصل كار دو تيم شود.
از اصفهان خبر مي رسد محرم نويدكيا همچنان به دليل مصدوميت غايب سپاهان در اين بازي است. البته كادر پزشكي سپاهان در تلاش هستند بتوانند هادي عقيلي را به اين بازي برسانند. همچنين ماتياس دلگادوي آرژانتيني كه با قراردادي بالا از بشيكتاش به الجزيره پيوسته است، مي تواند خطرناك ترين بازيكن اماراتي ها در اين بازي باشد.
در ديگر ديدار اين گروه الغرافه قطر ميزبان الهلال عربستان است.
اما استقلال كه فرصت كسب يك سه امتياز خوب خانگي را در اولين ديدار خود مقابل السد قطر از دست داد بايد در دومين ديدار خود امشب در خانه النصر عربستان به ميدان برود. كاروان آبي پوشان همانند ذوب آهني ها، سپاهاني ها و پرسپوليسي ها در هنگام ورود به عربستان انگشت نگاري شدند و به نظر مي رسد اين موضوع خارج از عرف ورزش، رويه جديد سعودي هاست.
شاگردان پرويز مظلومي كه از سه بازي گذشته خود در ليگ تنها سه امتياز به دست آورده اند با تمامي نفرات به عربستان رفتند و تنها محسن يوسفي است كه به دليل مصدوميت نمي تواند استقلال را در اين بازي همراهي كند. البته به غير از يوسفي، مجتبي جباري و بيژن كوشكي هم بنا به تصميم باشگاه در اين سفر آبي هاي ايران را همراهي نكرده اند. آبي پوشان خاطره بدي از بازي در عربستان ندارند و حتي در فصل گذشته ليگ قهرمانان يك برد خوب را در اين كشور به دست آورده بودند.
در ديگر بازي اين گروه السد قطر ميزبان پاختاكور ازبكستان است.برنامه كامل بازيهاي امروز به اين شرح است:
گروه A:
سپاهان ايران- الجزيره امارات (ساعت 19- ورزشگاه فولادشهر اصفهان)
الغرافه قطر- الهلال عربستان (ساعت 19- ورزشگاه ثاني بن جاسم الغرافه)
گروه B:
النصر عربستان- استقلال ايران (ساعت 21- ورزشگاه ملك فهد رياض)
السد قطر- پاختاكور ازبكستان (ساعت 35:18 دقيقه- ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه)
گروه E:
ملبورن ويكتوري استراليا- جه جو يونايتد كره جنوبي
تيان جين تداي چين- گامبا اوزاكاي ژاپن
گروه F:
اف سي سئول كره جنوبي- هانگژو گرين تاون چين
ديدار تيم ناگويا گرامپوس ژاپن با العين امارات هم كه قرار بود از اين گروه برگزار شود به دليل زلزله و سونامي در ژاپن به وقت ديگري موكول شد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

درخواست كفاشيان از كنفدراسيون فوتبال آسيا
كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران به محمد بن همام رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا پيشنهاد كرد، به منظور ابزار همدردي با قربانيان زلزله ژاپن قبل از ديدارهاي فوتبال يك دقيقه سكوت اعلام شود.
معرفي ياوري به بازيكنان استيل آذين
با پيشنهاد حسين هدايتي مالك استيل آذين، محمود ياوري رسما به عنوان مدير فني و سرپرست تيم فوتبال استيل آذين منصوب شد و از صبح ديروز كارش را آغاز كرد. وي كه با توجه به شرايط حساس استيل آذين عجله فراواني براي شروع كارش داشت، صبح ديروز در ورزشگاه دستگردي حضور يافت و توسط حسين هدايتي مالك باشگاه به بازيكنان و كادرفني معرفي شد.
سرماي عربستان، استقلالي ها را غافلگير كرد!
سرماي شديد عربستان اعضاي تيم فوتبال استقلال را غافلگير كرده است. تيم فوتبال استقلال تهران كه امروز در دومين ديدار آسيايي خود به مصاف النصر عربستان مي رود با اتفاق عجيبي در اين كشور مواجه شده است. آبي پوشان يكشنبه شب در بارش شديد باران و سرماي عجيب عربستان تمرين كردند كه اين موضوع تعجب آنها را به دنبال داشت.
پيوستن مرادي به جرگه نخبه هاي داوري AFC
كنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه اي به دبير كل فدراسيون فوتبال ، از پيوستن مرادي به گروه نخبه هاي ناظرين داوري 2011 آسيا خبر داد.در اين نامه آمده است بر اساس ارزيابي سطح شايستگي و عملكرد فني مسعود مرادي در طول سمينار آموزشي مدرسين و ناظرين نخبه داوري كنفدراسيون فوتبال آسيا ، اين انتخاب صورت گرفت.اين دوره آموزشي از 25 تا 30 بهمن در كوالالامپور برگزار شده بود.
انتقاد فتح الله زاده از تماشاگران استقلال
فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال كه هم اكنون در عربستان است با انتقاد از رفتار برخي تماشاگران اين تيم در ديدار با سايپا گفت: پيروزي سه تا سه تا گل مي خورد اما هوادار پاي تيمش مي ايستد. هوادار حق دارد هر موقع بخواهد از تيمش انتقاد كند. ما هم به نظر هواداران خود احترام مي گذاريم اما فكر نمي كنم آن چند نفر هواداري كه در بازي با سايپا شعار دادند، هوادار واقعي بودند. مگر ما چندم جدول هستيم كه بايد اين انتقادها را بشنويم. از رقيب خود بالاتريم و با تفاضل گل سوم جدول هستيم.
ادعاي استيلي در خصوص مربيگري در تيم اميد
استيلي درباره مذاكره اش با فدراسيون فوتبال براي سرمربيگري تيم اميد گفت: پس از جلسه اي كه با فدراسيون برگزار كردم قرار شد برنامه هايم را به آنها ارائه كنم. البته به آنها گفتم كه مجيد جلالي مربي بزرگي است و تيم اميد را هم بيشتر از من مي شناسد و اگر با جلالي به توافق نرسيديد بعد با من مذاكره كنيد.
تقابل قلعه نويي و متسو در سال 90
برونو متسو سرمربي سابق تيم ملي قطر پس از نتايج ضعيف تيم الغرافه درليگ داخلي اين كشور جانشين سرمربي برزيلي اين تيم شد. سران باشگاه الغرافه پس از كسب نتايج ضعيف اين تيم و به ويژه باخت 4 بر صفر برابر القطر، شكست 3 بر صفر مقابل الخور و باخت 3 بر 2 برابر الريان تصميم به بركناري سرمربي تيمشان و انتخاب برونو متسو گرفتند. الغرافه حريف سپاهان در ليگ قهرمانان آسياست و اين دو تيم 16 فروردين به مصاف هم مي روند.
محروميت دو ساله فوتباليست دوپينگي
فوتباليست دوپينگي يكي از تيم هاي ليگ دسته اول به دو سال محروميت از كليه فعاليت هاي مرتبط با فوتبال محكوم شد. بنابر اعلام احمد هاشميان رئيس كميته ضد دوپينگ فدراسيون فوتبال، از سوي كميسيون بدوي تخلف دوپينگ فوتباليست ليگ دسته اول كه در جريان مسابقات جام حذفي نمونه دوپينگ وي مثبت اعلام شده بود پس از دو جلسه رسيدگي به دو سال محروميت از كليه فعاليت هاي مرتبط با فوتبال محكوم شد.
خيري به اردوي ذوب آهن پيوست
شاهين خيري كه به دليل مشكلات خروج از كشور نتوانسته بود به همراه ذوب آهن به عربستان سفر كند، روز گذشته سرانجام به ساير نفرات تيم پيوست و به همراه ذوب آهن در زمين الشباب تمرين كرد. ذوب آهن ايران روز چهارشنبه در گروه چهارم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه ملك فهد با الشباب عربستان ديدار خواهد كرد.
پنالتي پيروزي سوخت
سرپرست كميته داوران فدراسيون فوتبال با ابراز رضايت از عملكرد داوران در ديدارهاي هفته بيست و ششم ليگ برتر گفت: در ديدار پيروزي - شهرداري تبريز داور به اشتباه در دقيقه 48 براي تيم ميزبان پنالتي نگرفت. حسين عسگري درباره قضاوت داوران در هفته بيست و ششم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور گفت: به جز بازي پيروزي و شهرداري تبريز كه داور (محسن قهرماني) به اشتباه در دقيقه 48 براي پيروزي پنالتي نگرفت، در ديدارهاي ديگر صحنه هاي تاثيرگذاري نداشتيم.

 



بايرن در يك قدمي صعود قهرمان اروپا امشب حذف مي شود؟!

گل ديرهنگام ماريو گومژ در ورزشگاه سن سيرو مقابل اينتر، اكنون بايرن مونيخ را در آستانه صعود به مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا قرار داده است.
تيم فوتبال بايرن كه در ديدار نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپاي فصل گذشته مقابل اينتر با دو گل تن به شكست داد، اكنون در آستانه حذف اين تيم ايتاليايي و صعود به مرحله يك چهارم نهايي رقابت ها قرار دارد. اين ديدار امشب برگزار خواهد شد.
لوييس فن گال پس از متحمل شدن سه شكست متوالي در آستانه اخراج از بايرن قرار گرفت اما برتري 6 بر صفر اين تيم در ديدار با هامبورگ، فعلا موقعيت اين مربي را تثبيت كرده است. اين پيروزي همچنين باعث بالا رفتن توان روحي باواريايي ها در آستانه ديدار با مدافع عنوان قهرماني در ورزشگاه آليانز آرنا هم شده است.
ديگر ديدار سه شنبه شب را تيم هاي منچستريونايتد و مارسي در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهند كرد. ديدار رفت اين دو تيم با نتيجه تساوي بدون گل در ولودروم به پايان رسيده كه اين نتيجه اگرچه براي منچستر يونايتد نتيجه نسبتا خوبي تلقي مي شود اما اين معني را هم در بردارد كه هر تساوي با گل موجب حذف نماينده انگلستان خواهد شد.
منچستر به لحاظ آماري وضعيت بهتري نسبت به حريف خود دارد. اين تيم در 11 ديداري كه با تيم هاي فرانسوي در اولدترافورد انجام داده، هشت بار برده و سه بار مساوي كرده است.

 



توقف بارسلونا در شب گلزني نكونام

صدرنشين رقابت هاي لاليگا در زمين سويا متوقف شد تا اختلاف امتياز اين تيم با رئال مادريد، تيم دوم جدول رده بندي رقابتها به پنج امتياز برسد.
بارسلونا يكشنبه شب در چارچوب هفته بيست و هشتم رقابتهاي لاليگا با نتيجه تساوي يك بر يك در زمين سويا متوقف شد. «بويان كركيچ» در دقيقه 30 تيم ميهمان را پيش انداخت اما «خسوس ناواس» در دقيقه 49 براي سويا گلزني كرد تا بازي با تساوي يك بر يك به پايان برسد.
اوساسونا در ديگر ديدار برگزارشده اين هفته با نتيجه 3 بر يك در زمين خود مقابل راسينگ سانتاندر به برتري رسيد. براي اوساسونا در اين ديدار، كيكه سولا (20)، جواد نكونام (24 - پنالتي) و فرناندو سوريانو (50) گل زدند. ماركوس روزنبرگ در دقيقه 52 تك گل راسينگ سانتاندر را به ثمر رساند. مسعود شجاعي ديگر بازيكن ايراني تيم فوتبال اوساسونا در اين ديدار به زمين فراخوانده شد.
در ساير ديدارهاي اين هفته نتايج زير حاصل نشد.
¤ اسپانيول 2................... دپورتيوولاكرونيا صفر
¤ رئال سوسيه داد صفر......................... مالاگا2
¤ لوانته يك........................... رئال مايوركا يك
¤ ويارئال يك.................. اسپورتينگ گيخون يك
جدول رده بندي: 1- بارسلونا 75 امتياز 2- رئال مادريد 70 امتياز 3-والنسيا 54 امتياز 4-ويارئال 51 امتياز و...

 



درخشش كشتي گيران جوان ايران در بلغارستان
آزادكاران قهرمان شدند ، فرنگي كاران نايب قهرمان

تيم كشتي آزاد جوانان ايران به مقام قهرماني تورنمنت بين المللي كشتي جوانان «جام سيراكوف و ايليف» رسيد و تيم فرنگي نايب قهرمان شد.
اين تورنمنت بين المللي در رده سني جوانان در شهر وارنا بلغارستان به پايان رسيد كه تيم كشتي آزاد جوانان ايران با كسب 5مدال طلا و 4مدال برنز با اقتدار قهرمان شد و تيم كشتي فرنگي جوانان نيز با 2مدال طلا و 3برنز پس از قزاقستان به مقام دوم رسيد.
عملكرد كشتي گيران تيم هاي جوانان ايران در اين مسابقات به ترتيب زير است:
كشتي آزاد
50كيلوگرم: مهران شيخي (طلا)، 50كيلوگرم: عليرضا حاتمي (برنز)، 55كيلوگرم: آرش دنگسركي(برنز)، 60كيلوگرم: بهنام احسان پور (طلا)، 66كيلوگرم: ابراهيم نصيري(طلا)، 74كيلوگرم: محمدحسين محمديان(حذف)، 84كيلوگرم: نادر حامدي پور (برنز)، 84كيلوگرم: امير محمدي(برنز)، 96كيلوگرم: حامد طالبي زرين كمر (طلا)، 120كيلوگرم: جابر صادق زاده (طلا)،
كشتي فرنگي
50كيلوگرم: مهرداد مرداني (حذف)، 55كيلوگرم: بهزاد قاسمي (طلا)، 60كيلوگرم: پژمان شاهبداقي(برنز)، 60كيلوگرم: محمد نوربخش(حذف)، 66كيلوگرم: مهدي زيدوند (پنجم)، 66كيلوگرم: مهرداد بهرامي (پنجم)، 74كيلوگرم: يوسف قادريان (حذف)، 74كيلوگرم: حسين نوروزي (برنز)، 84كيلوگرم: مجيد علياري(طلا)، 96كيلوگرم: مهرداد بايندور (حذف)، 120كيلوگرم: محمدرضا رضايي (برنز)

 



خواندني از ورزش ايران

¤ دبيركل كميته ملي المپيك ايران گفت: براي ما پاسخ رئيس كميته بين الملل المپيك در مورد اعتراض ايران مهم تر از اظهارات مسئولان سياسي غرب است.
¤ تمرينات تيم ملي بوكس ايران به جاي روز پنجشنبه عصر ديروز تعطيل شد. به احتمال زياد اردوي بعدي اين تيم از 20 فروردين ماه آغاز مي شود.
¤ ذوالقدر دبير فدراسيون تكواندو گفت: تركيب نهايي تيم ملي براي اعزام به مسابقات جهاني هنوز مشخص نشده است.
¤ در پايان مسابقات انتخابي تيم ملي جوانان، 22 كاراته كار به اردوي تيم ملي دعوت شدند. دومين مرحله اين رقابت ها با حضور 70 نفر در سالن شهيد كبكانيان تهران به صورت دو حذفي برگزار شد.
¤ در جلسه سازمان ليگ مصوب شد كه مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال از 17 فروردين ماه سال 1390 آغاز شود.
¤ تيم استقلال كه به تازگي به ليگ برتر جودو راه يافته است قصد دارد براي تقويت تيم خود از جودو كاران خارجي استفاده كند.استقلال قصد دارد از جودوكاران كشورهايي در شمال كشورمان به خصوص ازبكستان يا قرقيزستان براي حضور در ليگ برتر ايران دعوت به همكاري كند.
¤ مرحله پاياني ليگ شنا از امروز به مدت 2 روز در محل استخر قهرماني مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار خواهد شد.

 



پيراهن طلايي به سهرابي رسيد قهرماني دوچرخه سواران پتروشيمي در مالزي

مرحله ششم و آخر تور بين المللي دوچرخه سواري «جلاجاه» مالزي با قهرماني تيم پتروشيمي تبريز و كسب پيراهن طلايي توسط مهدي سهرابي برگزارشد.
مرحله ششم و آخر از تور بين المللي جلاجاه مالزي صبح ديروز در مسير 1/175 كيلومتري بانوكاوس- دانشگاه اسلامي ساينس مالزي برگزارشد كه در نهايت مهدي سهرابي از تيم پتروشيمي تبريز با زمان 3 ساعت و 59 دقيقه و 44 ثانيه زودتر از ديگران از خط پايان گذشت و به مقام نخست دست يافت.
در اين مرحله ركابزنان تيم پتروشيمي تبريز عناوين بهتري نسبت به تيم ولي عصر كرمان بدست آوردند. از تيم پتروشيمي تبريز «ماركوس ايبگر» ششم شد، «بوريس اشپليفسكي» ديگر ركابزن خارجي اين تيم در رده يازدهم ايستاد، بهنام خسروشاهي عنوان پانزدهم را از آن خود كرد، حسين عسگري بيست و ششم شد و قادر ميزباني چهل ونهمين دوچرخه سواري بود كه از خط پايان گذشت.
از تيم ولي عصر كرمان هم محمد زنگي آبادي با قرارگرفتن در رده بيست و دوم بهترين نتيجه را در بين هم تيمي هاي خود بدست آورد. در اين رده بندي سيدمعزالدين سيدرضايي بيست و هشتم شد، امين اسلامپور به عنوان هفتاد و ششم بسنده كرد، سعيد ناطقي نود و چهارمين دوچرخه سواري بود كه از خط پايان گذشت و حسين ناطقي در رده نود و هشتم قرارگرفت.
در مجموع برترين ركابزنان حاضر در تور مهدي سهرابي با مجموع زمان 33 ساعت و 7 دقيقه و 31 ثانيه ضمن كسب عنوان قهرماني تور پيراهن طلايي را از آن خود كرد. عنوان برترين ركابزن امتيازي و كوهستان نيز از آن نمايندگان ميزبان شد.در مجموع رده بندي كلي تور تيم پتروشيمي تبريز با زمان 69 ساعت و 31 دقيقه و 5 صدم ثانيه در رده نخست ايستاد، تيم جايان دوم شد و تيم ولي عصر كرمان هم با دو پله صعود نسبت به روز گذشته عنوان شانزدهم را از آن خود كرد.

 



اكبر نتاج مقابل نماينده رژيم اشغالگر قدس به ميدان نرفت
عنوان ششمي ايران در تورنمنت تكواندو آلمان

تيم تكواندو ايران در روز دوم و پاياني تورنمنت بين المللي آلمان به 3مدال ديگر رسيد و در مجموع در مكان ششم ايستاد.
در وزن اول ميثم باقري با غلبه بر حريفاني از آلمان، روسيه، قزاقستان، روسيه، تايلند و تركيه به مدال طلا رسيد. در وزن دوم ياسين اكبر نتاج پس از پيروزي بر تكواندوكاران قزاقستان، آلمان و شيلي در بازي چهارم در مقابل نماينده رژيم اشغالگر قدس به ميدان نرفت و حذف شد.
در همين وزن سعيد اميري نمايندگان آلمان و سوئيس را برد و در راند طلايي مغلوب حريف روسيه اي شد و به مدال برنز دست يافت.
در همين وزن مجيد رجبي در حالي كه از حريف قزاقستاني پيش بود به دليل آسيب ديدگي و به صلاحديد كادر فني به مبارزه ادامه نداد و حذف شد.
در بخش بانوان هم در وزن سوم سمانه شش پري بر تكواندوكاران آلمان، قزاقستان، آلمان و تركيه پيروز شد و به حريف فرانسوي باخت و به مدال برنز رسيد. در روز نخست هم فرزاد عبدالهي مدال طلا، عليرضا نصرآزاداني و كوروش رجلي مدال نقره و بهنام بيات مدال برنز را كسب كرده بودند.
بدين ترتيب تيم ايران به همراه فرانسه با كسب 2 مدال طلا، 2نقره و 3 برنز در مجموع زنان و مردان در مكان ششم ايستاد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14