(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 21 فروردین 1390- شماره 19897

حديث دشت عشق
سپاهان راه قهرماني اش را هموارتر مي كند؟ روزي پرهيجان براي استقلال و پيروزي
نگاهي به دور برگشت مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال تلاش براي رسيدن به مرحله نيمه نهايي
اخبار كوتاه از فوتبال
برگزاري ليگ در اردوي تيم ملي! باقري : ملي پوشان اجازه خروج از اردو را ندارند
نحوه انتخاب ملي پوشان كشتي آزاد اعلام شد 3وزن انتخابي، 4وزن انتصابي
خواندني از ورزش ايران
اولتيماتوم به غايبان مسابقات دو وميداني



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «مرتضي شاهمرادي»
شهيد فتح المبين

تحصيلات متوسطه را در چادگان ادامه مي داد و با اوج مبارزات مردمي عليه رژيم طاغوت، با تمام وجود در نهضت امام خميني(ره) فعاليت مي كرد. در شعارنويسي، راه اندازي تظاهرات، پخش اعلاميه ها، نوارها و تصاوير امام خميني(ره) ايفاي نقش مي نمود. پس از پيروزي انقلاب اسلامي، جزو اعضاي كميته دفاع شهري چادگان قرار گرفت. شهيد شاهمرادي كه تاثير روحانيت شيعه را در حركت هاي اجتماعي، سياسي مي ديد، به روحانيت گرايش پيدا كرده در سال 58 براي تحصيل علوم ديني به مدرسه نيم آورد اصفهان رفت و پس از خواندن علوم حوزوي در اين مدرسه و نيز مدرسه صدر و ذوالفقار و امام صادق(ع)، خود را براي جهاد و مبارزه اي مهم تر آماده ساخت. با اعزام به جبهه هاي حق عليه باطل، چهل روز در جبهه ها مجاهدت كرد و سرانجام در عمليات فتح المبين در جبهه شوش، چراغ شهادت را در جان خود برافروخت. اين شهيد والامقام قبل از اعزام نيز با جمع آوري كمك هاي مردمي براي جبهه، همواره ياريگر رزمندگان دفاع مقدس بود. طلبه بسيجي شهيد «مرتضي شاهمرادي»، سال 1344 در چادگان متولد شد و در
2/1/1361 در منطقه شوش به شهادت رسيد.

 



سپاهان راه قهرماني اش را هموارتر مي كند؟ روزي پرهيجان براي استقلال و پيروزي

هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال امروز (يكشنبه) با انجام سه ديدار ديگر به پايان مي رسد.
هفته بيست و نهم ليگ برتر كه از جمعه با شش ديدار آغاز شده بود، امروز با برگزاري سه بازي حساس ديگر به پايان مي رسد و در اين بازي ها 6تيم بالايي جدول ليگ با يكديگر رودرو خواهند شد كه نتيجه هر كدام از اين بازي ها مي تواند تكليف تيم قهرمان و همچنين تيم هاي صعودكننده به ليگ قهرمانان آسيا را تا حد زيادي مشخص كند.
¤ ذوب آهن- پيروزي
(ساعت 45:16)
ذوب آهن با روحيه بسيار خوبي كه از پيروزي خارج از خانه مقابل الريان قطر به دست آورده در اصفهان برابر پيروزي قرار مي گيرد. شاگردان ابراهيم زاده كه در هفته هاي گذشته كمي غفلت كردند و جايگاه خود در صدر جدول را به سپاهان تحويل دادند، قصد دارند همه امتيازهاي بازي هاي باقي مانده را كسب كنند تا اگر توانستند صدرنشيني را از رقيب همشهري خود باز پس گيرد.
در آن سوي ميدان تيمي قرار دارد كه 5-6 هفته است كه طعم پيروزي را نچشيده است و علاوه بر اين موضوع از كمبود گل زني در تيم خود هم رنج مي برد. در عين حال اين هواداران پيروزي بودند كه در هفته هاي گذشته با ابراز نارضايتي خود از عملكرد تيم شان وضعيت را براي پرسپوليسي ها بحراني تر كرده اند. 95 درصد هواداران پيروزي در نظرسنجي سايت اين باشگاه معتقدند كه بازي امروز به سود ذوب آهن تمام خواهد شد و اين براي تيمي كه در يك زمان هوادارانش حتي در دوران بحراني نيز به پيروزي شان اميد داشتند بسيار بد است.
¤ مس كرمان- سپاهان
(ساعت 17)
صمد مرفاوي و تيمش كه در يك مقطع از ليگ در 16 بازي متوالي نباختند، اكنون 11 بازي است كه نبرده اند و به نظر مي رسد اگر همين روند مس ادامه پيدا كند، آنها تا پايان فصل كه پنج هفته مي شود ركورد خود را برعكس جبران كنند. از كرمان اخباري مبني بر وضعيت نامعلوم مرفاوي در مس و اولتيماتوم باشگاه به او به گوش مي رسد. سپاهان كه در آماده ترين روزهاي خود سير مي كند با پنج امتياز اختلافي كه در صدر جدول براي خود ايجاد كرده تا حدودي خيال خود را بابت صدرنشيني راحت كرده، اما به هيچ وجه دوست ندارد در كرمان مقابل تيم بحراني مس بازنده باشد، به ويژه اين كه امير قلعه نويي و صمد مرفاوي كه البته دعواهاي فصل پيش خود را به فراموشي سپرده اند، دوست ندارند بازنده اين بازي باشند. سپاهان در صورت پيروزي در اين ديدار راه خود را براي قهرماني هموارتر خواهد كرد.
¤ استقلال - تراكتورسازي (ساعت19)
پرويز مظلومي و شاگردانش مسرور از پيروزي هاي گذشته خود كه همگي بردهاي شيريني بوده براي حفظ اميدهاي خود به قهرماني اين فصل تنها با 3امتياز ديدار با تراكتورسازي مي انديشند. در حالي كه خط حمله استقلال همچون برهاني و سيدصالحي روزهاي خوبي را سپري مي كنند، اما فرهاد مجيدي با مصدوميتي كه در بازي با پاختاكور نصيبش شد نمي تواند در اين بازي براي استقلال به ميدان برود. تراكتورسازي نيز كه در رتبه چهارم جدول قرار دارد، به فكر تحقق بخشيدن به روياي آسيايي خود است. تبريزيها در اين فصل بسيار خوب وارد مسابقات شدند و در بازيهاي حساس در مقابل تيمهاي بزرگ نيز به هيچ وجه كم نياوردند تا اكنون يكي از مدعيان اصلي كسب سهميه ليگ قهرمانان باشند. جدال استقلال و تراكتور در ميان ديگر بازيهاي حساس اين هفته مي تواند جذابيت هاي زيادي داشته باشد.

 



نگاهي به دور برگشت مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال تلاش براي رسيدن به مرحله نيمه نهايي

مرحله يك چهارم نهايي و پلي آف برتر امروز (يكشنبه) در شهرهاي مختلف آغاز مي شود و در مهم ترين بازي ها تيم هاي داماش و اروميه به ترتيب ميزبان كاله و سايپا هستند.
دور برگشت مرحله يك چهارم نهايي و ليگ برتر واليبال امروز با رويايي 16تيم در قالب هشت ديدار آغاز مي شود. در همين چارچوب و در حساس ترين بازي داماش گيلان در شهر رشت به مصاف كاله آمل مي رود. شاگردان حسين معدني كه بازي رفت را با نتيجه 3 بر صفر در آمل واگذار كردند حالا براي انتقام اين شكست با پشتوانه هواداران پرشور خود اميد زيادي به پيروزي برابر كاله دارند.
تيم واليبال كاله در كنار پيكان از مدعيان اصلي قهرماني به حساب مي آيند. بازيكنان اين تيم تمايل زيادي دارند با تكرار نتيجه دور رفت صعود خود را به جمع چهار تيم برتر ليگ قطعي كنند.
مصاف سرمربي و مربي سابق تيم ملي و همچنين رويارويي ملي پوشان هر دو تيم، اين بازي را به جذابترين رويداد ورزشي مرحله چهارم نهايي تبديل خواهد كرد. در ديگر ديدار مهم امروز محبوب آذربايجاني ها ميزبان سايپاي البرز است. تيم واليبال سايپا با تركيبي از بازيكن جوان اما حرفه اي و با انگيزه خود نتايج چشمگيري را در مرحه مقدماتي كسب كرده است.
سايپا در خانه خود اروميه را با نتيجه 3 بر صفر مغلوب كرد. اما بازي در شهر اروميه و زيرفشار تشويق هاي بي امان 6هزار هوادار آذري كار ساده اي نيست و حتي تيم سوم جهان نيز نتوانسته است از خانه اروميه دست پر برگردد.
بازي ابومسلم و باريج اسانس كاشان در شهر مشهد يك نبرد جانانه واليبال را نويد مي دهد. هر دو نماينده اصفهان و خراسان تيم تقريبا يك دست و بدون ستاره اي دارند. با اين حال با خلق شگفتي و برخلاف پيش بيني مفسران به جمع هشت تيم برتر ليگ صعود كردند. باريج اسانس در خانه ابومسلم را در 3گيم متوالي مغلوب كرد تا امروز اميد زيادي به پيروزي در برابر حريف خود در مشهد و صعود به نيمه نهايي داشته باشد.
همه طرفداران واليبال، تيم جوان و با انگيزه كرمان را براي نتايج خوبي كه در مرحله نهايي مقدماتي گرفت، تحسين كردند. بازي رفت اين دو تيم با نتيجه 3 بر 1 به سود ميزبان پايان يافت. در كرمان جوانان اين تيم به آب و آتش مي زنند تا آرزوي صعود به نيمه نهايي را فراموش نكند. بايد ديد بازيكنان پيكان قادر خواهند بود تير خلاص را به كرمان شليك كنند و يا بازي سوم دو تيم تكليف صعودكننده را مشخص خواهد كرد.
در پرتگاه سقوط به دست يك نيز تيم بازرگاني جواهري گنبد براي حفظ سهميه ليگ برتر بايد برابر دانشگاه آزاد به ميدان برود. نتيجه ديگر اين دو تيم در تهران سه بر يك به نفع دانشگاه آزاد پايان يافت. حالا مردم واليبال دوست شهر گبند همه اميد خود را به بازي فردا و پيروزي تيم محبوبشان برابر دانشگاه آزاد بستند.
در شرايط مشابه تيم ارتعاشات صنعتي ايران در تهران ميزبان پتروشيمي بندر امام است. پتروشيمي در ماهشهر ارتعاشات را سه بر يك از پيش رو برداشت و پيش بيني مي شود بتواند اين نتيجه را در تهران تكرار كند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

اعلام برنامه اردوها و بازيهاي تداركاتي تيم ملي فوتبال
عباس ترابيان درباره جلسه كي روش و دستيارانش با رئيس فدراسيون فوتبال گفت: كي روش برنامه هايش را در دو طرح كوتاه مدت و بلندمدت ارائه داد.
سرپرست موقت تيم ملي و سرپرست كميته روابط بين الملل درباره اين جلسه كه پيش از ظهر ديروز برگزار شد، گفت: اين جلسه با حضور علي كفاشيان، كارلوس كي روش، آنتوني سيموئز، مك درموت، دن گاسپار و بنده برگزار شد و در آن كي روش برنامه هايش را درباره نحوه آماده سازي تيم ملي بزرگسالان، اميد و جوانان به صورت كلي به رئيس فدراسيون فوتبال ارائه داد. ترابيان در ادامه گفت: «در اين برنامه كه به صورت كلي ارائه شد كي روش دو طرح كوتاه مدت و بلندمدت را به فدراسيون فوتبال ارائه داد، كه طرح كوتاه مدت شامل تيم هاي اميد، بزرگسالان و جوانان بود. در اين طرح قرار بر اين شد كه بزودي كارلوس كي روش سرمربيان تيم هاي اميد و جوانان را معرفي كند تا كارشان را آغاز كنند و البته قرار بر اين شد كي روش در تدوين برنامه هاي تيم هاي ملي بزرگسالان، اميد و جوانان بدون دخالت مستقيم در كار سرمربي به كادر مربيگري اين تيم ها كمك كند و به عنوان سوپروايزر كارهاي لازم را انجام خواهد داد. ضمن اينكه در اين برنامه اردوها و بازيهاي تداركاتي كه براي اين تيم هاي موردنظر كي روش است به فدراسيون ارائه شد. وي گفت: برنامه بلندمدت كي روش درباره پس از صعود از پلي آف المپيك و جام جهاني است. البته قرار است در يكي و دو روز آينده جلسه اي با عزيزاله محمدي رئيس سازمان ليگ درباره نحوه تطابق برنامه هاي ليگ برتر و برنامه هاي آماده سازي تيم ملي كه شامل اردوها و بازي تداركاتي است، برگزار شود.
دايي: شايد فصل بعد در پيروزي نباشم
علي دايي سرمربي تيم فوتبال پيروزي در خصوص حمايت همه جانبه كاشاني از وي گفت: آقاي كاشاني هميشه نسبت به من لطف داشته است. من هم در حال انجام دادن كارم هستم. گفته ام كه يك روزي كاشاني من را به فوتبال باز گرداند و يك روز هم مي تواند من را كنار بگذارد. هر موقع دوست داشته باشد اين كار را مي كند. فوتبال همين است اما من تا روزي كه هستم با قدرت كار مي كنم و كاري به مسايل حاشيه اي ندارم. من دوست دارم پيروزي موفق شود به همين دليل تمام سعي خودم را مي كنم. وي در پاسخ به اين سوال كه اگر به مرحله بعدي ليگ قهرمانان صعود كرديد چند درصد اين تيم بايد تغيير كند؟ گفت: درباره اين مسايل حرفي نزنيد. شايد فصل آينده اصلا من در پيروزي نباشم. شايد فرد ديگري باشد. فعلا اجازه دهيد كارمان را در حال حاضر دنبال كنيم.
ياوري چهار بازيكن استيل آذين را كنار گذاشت
محمود ياوري عذر چهار بازيكن استيل آذين را خواست. پس از شكست استيل آذين برابر شاهين بوشهر ياوري مسئول فني استيل آذين حسين كعبي، مهرزاد معدنچي، محمد غلامي و حسن اشجاري را از تركيب تيمش كنار گذاشت. ياوري در گفت وگويي كوتاه با تاييد اين خبر گفت: نمي خواهم از لفظ اخراج درباره اين بازيكنان استفاده كنم. اما من از عملكرد آن ها رضايت ندارم و آن ها را به مرخصي فرستادم! استيل آذين اصلي ترين نامزد سقوط به دسته يك است.
شكايت باشگاه پاس از عوامل ضرب و شتم مديرروستا
باشگاه پاس از عوامل ضرب و شتم مديرروستا شكايت كرد. مسئولان باشگاه پاس همدان از ابوذر رحيمي، ميثم آقايي و حامد نورمحمدي كه از عوامل اصلي ايجاد تنش و زد و خورد در پايان بازي روز جمعه پاس مقابل راه آهن و عاملان اصلي ضرب و شتم اصغر مديرروستا سرمربي پاس بودند به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت كردند. اين سه بازيكن در پايان بازي روز گذشته ضمن حمله به سرمربي تيم پاس، وي را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
بازديد سرنوشت ساز ناظران AFC از فوتبال ايران
رئيس سازمان ليگ برتر از سفر روز 26 ارديبهشت ماه گروه ارزيابان كنفدراسيون فوتبال آسيا به ايران خبر داد و گفت: سهميه قطعي كشورمان در فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا پس از اين بازديد تعيين خواهد شد و تيم هاي ليگ برتري بايد نسبت به رفع نواقص موجود اقدام كنند.
عزيز محمدي ضمن اعلام اين خبر افزود: گروه 6 نفره ارزيابان AFC اواخر ارديبهشت ماه با سفر به ايران و بازديد از 18 باشگاه ليگ برتري در خصوص تعيين سهميه نهايي ايران در ليگ قهرمانان آسيا براي سالهاي 2012 تا 2014 تصميم گيري خواهند كرد. رئيس سازمان ليگ در پايان از احتمال مشخص شدن برنامه بازي هاي جام حذفي پس از هفته سي و دوم ليگ خبر داد و گفت: البته باز هم به طور دقيق نمي توان گفت پس از هفته سي و دوم مي توانيم زمان برگزاري ادامه بازي هاي جام حذفي را تعيين كنيم. پيش بيني ما از روند برگزاري بازي ها و تقويم مسابقات اينگونه است كه در آن زمان، برنامه را اعلام كنيم. بايد در اين رابطه به جمع بندي نهايي برسيم چرا كه رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا هم در ميان تقويم ما وجود دارد.

 



برگزاري ليگ در اردوي تيم ملي! باقري : ملي پوشان اجازه خروج از اردو را ندارند

كوروش باقري سرمربي تيم ملي وزنه برداري گفت :مطمئنم با همين وزنه برداران، نتيجه اي بهتر از گوانگ جو خواهيم گرفت.
وي افزود: بعداز مسابقه هاي بزرگسالان آسيا حدود دو هفته به ساير وزنه برداران بيرون اردو فرصت داده مي شود تا در صورت ارائه عملكرد مناسب بتوانند در تركيب تيم ملي جاي بگيرند اما به خاطر حساسيتي كه وجود دارد تا قبل از پايان خرداد 11-12 نفري كه قرار است از ميان آن ها 8 نفر اصلي تيم براي جهاني پاريس مشخص شود را تعيين خواهيم كرد.
سرمربي تيم ملي وزنه برداري با اشاره به آسيب ديدگي بهداد سليمي از ناحيه مچ و كتف گفت: سليمي بعداز اينكه ركورد جهان را زد آنقدر بر روي او تاثير گذاشت كه حدود سه هفته تمرين نكرد. سلامتي او و مسابقه هاي جهاني براي من خيلي مهم تر است ولي بهداد در رقابت هاي بزرگسالان آسيا نيز به جز طلا به چيز ديگري فكر نمي كند. كسي كه مي خواهد در وزنه برداري بزرگ باشد و از الان به فكر المپيك 2012 لندن است نبايد براي يك لحظه به جز طلا به چيز ديگري فكر كند. خدا را شكر بهداد سليمي به اينجا رسيده كه باختن براي او غيرقابل قبول است و من دوست دارم كه تك تك وزنه برداران به اين شكل باشند و به ركوردهايشان راضي نباشند.
او با اشاره به اينكه سال 2011 سال پركاري براي وزنه برداري است گفت: با توجه به اهدافي كه فدراسيون و آقاي رضازاده براي ما مشخص كرده، بايد هم براي تيم بزرگسالان و هم تيم جوانان برنامه ريزي كنيم. ما بعداز رقابت هاي بزرگسالان آسيا اردو را حتي براي مدت كوتاهي نيز تعطيل نخواهيم كرد. در ارديبهشت رقابت هاي نوجوانان جهان را درپيش داريم و در اوايل تيرماه مسابقه هاي جوانان جهان پيش روي ماست. در ادامه درشهريور بايد در مسابقه هاي قهرماني جوانان و نوجوانان آسيا شركت كنيم و در نهايت در آبان مسابقه هاي قهرماني بزرگسالان جهان در پاريس برگزار مي شود كه مهمترين تورنمنت پيش روي تيم ملي است كه انتخابي المپيك لندن نيز محسوب مي شود. اميدوارم 6 سهميه المپيك را به طور كامل به دست بياوريم و بتوانيم بهترين نتيجه تاريخ وزنه برداري كشورمان را در المپيك لندن كسب كنيم.
سرمربي تيم ملي وزنه برداري با بيان اينكه فرصت 8 ماهه از جهاني پاريس تا المپيك لندن فرصت كمي است، گفت: بعداز رقابت هاي جهاني حدود يك ماه به وزنه برداران فرصت مي دهيم تا استراحت كنند و اگر احيانا آسيب ديدگي دارند برطرف كنند و بلافاصله اردو شروع خواهد شد كه البته اردويي متفاوت خواهد بود. در اين هشت ماه تمركز ما فقط بر روي المپيك خواهد بود. حتي اگر وزنه برداران حاضر در اردو بخواهند در مسابقه هاي ليگ نيز شركت كنند داوران از فدراسيون به محل تمرين ما خواهند آمد و اجازه خروج از اردو به ملي پوشان داده نخواهد شد.

 



نحوه انتخاب ملي پوشان كشتي آزاد اعلام شد 3وزن انتخابي، 4وزن انتصابي

مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي آزاد براي حضور در رقابت هاي آسيايي ازبكستان در سه وزن برگزار خواهد شد.
باتصميم كادر فني تيم ملي كشتي آزاد اين مسابقات در سه وزن برگزار مي شود و در چهار وزن باقي مانده مربيان تيم ملي دست به انتصاب مي زند.
براين اساس در وزن 60كيلوگرم عباس دباغي با مصطفي آقاجاني، در وزن 74كيلوگرم حسام مقدم با مرتضي رضايي قلعه و در وزن 96كيلوگرم عباس طحان با عرفان اميري روز شنبه 27 فروردين ماه در يك تك كشتي با دو كيلوگرم ارفاق وزن با مصاف هم مي روند.
كادر فني تيم ملي كشتي آزاد هنوز در مورد چهار وزن باقي مانده تصميم گيري نكرده است و قصددارد در مرحله دوم اردو در اوايل ارديبهشت ماه تركيب نهايي تيم ملي در اين رقابت ها را اعلام كند.
رقابت هاي كشتي قهرماني بزرگسالان آسيا از 29 ارديبهشت ماه در شهر تاشكند ازبكستان آغاز مي شود.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ تيم فوتبال 5 نفره نابينايان ايران در فينال چهارمين دوره مسابقات جهاني نابينايان و كم بينايان در آنتاليا تركيه با غلبه بر تيم ملي فرانسه (نايب قهرمان جهان در سال 2010) به مقام قهرماني دست يافت . در اين ديدار كه عصر ديروز برگزار شد تيم فوتبال 5 نفره كشورمان با حساب 3 بر صفر مقابل فرانسه به پيروزي رسيد و جام قهرماني را بالاي سر برد .
¤دكتر محمد توكل به عنوان مسئول كميته پزشكي و ضد دوپينگ فدراسيون جهاني كشتي در رقابت هاي المپيك 2012 لندن انتخاب شد. اين مسئوليت با تصميم رافائل مارتينتي رييس سوئيسي فيلا به اين عضو پرسابقه فدراسيون جهاني كشتي اعطا شده است.
¤ نخستين گروه كاروان وزنه برداري ايران براي حضور در چهل و يكمين دوره مسابقه هاي قهرماني بزرگسالان آسيا كه متشكل از كوروش باقري، سرمربي تيم ملي وزنه برداري، مجيد عسگري وزنه بردار دسته 56 كيلوگرم و مرتضي رضائيان وزنه بردار دسته 69 كيلوگرم كشورمان بودند صبح ديروز از طريق دبي عازم پكن شدند . گروه دوم كاروان وزنه برداري كشورمان متشكل از حسين رضازاده، رئيس فدراسيون، 6 ملي پوش وزنه برداري، فريدون غزاليان مربي تيم و همينطور داراب رياحي كه در اين سفر مسئوليت سرپرستي تيم ملي را برعهده دارد، امشب به كشور چين سفر خواهد كرد. چهل و يكمين دوره مسابقات وزنه برداري قهرماني بزرگسالان آسيا از روز چهارشنبه 24 فروردين ماه در شهر تانگ لينگ آغاز مي شود و تا روز يكشنبه 28 فروردين ادامه خواهد داشت.

 



اولتيماتوم به غايبان مسابقات دو وميداني

سرپرست فدراسيون دووميداني از نقل مكان مجموعه اجرايي و در نهايت مديريتي اين فدراسيون به ورزشگاه تخصصي آفتاب انقلاب تهران خبر داد.
محمدرضا كاظمي آشتياني ضمن بيان اين مطلب گفت: فدراسيون دووميداني مجموعه كامل و تخصصي در شرق تهران دارد كه به نظر مي رسد كادر اجرايي بايد در كنار ورزشكاران باشند تا بتوانند مديريت بهتري اعمال كنند.
وي افزود: در حال حاضر قصد داريم مجموعه كادر عملياتي فدراسيون شامل دبير، كميته تيم هاي ملي و كميته مسابقات را به مجموعه آفتاب انقلاب انتقال دهيم.سرپرست فدراسيون دووميداني تصريح كرد: ستاد مديريتي فعلا در همان مكان قبلي مي ماند تا بتواند كارهاي كنفدراسيون دووميداني آسيا را انجام و ارتباط مربوطه را قطع نكند.
وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا ورزشكاران ملي پوش هم در مسابقات قهرماني كشور در شيراز شركت مي كنند؟، گفت: به غير از 5نفري كه در گوانگجو مدال گرفته اند مابقي ورزشكاران بايد براي حضور در اردوهاي تداركاتي و عضويت در تيم ملي در مسابقات شيراز غيبت نكنند وگرنه از تركيب تيم خط خواهند خورد.
رقابت هاي دووميداني قهرماني كشور پس از 26 سال وقفه از 24تا 26 فروردين ماه در شيراز برگزار مي شود.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14