(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 25 اردیبهشت 1390- شماره 19926

حديث دشت عشق
استيل آذين و پيكان در لبه پرتگاه سپاهان امروز جشن قهرماني مي گيرد؟!
تيم ملي دووميداني راهي چين مي شود
اخبار كوتاه از فوتبال
رقابت هاي كشتي آزاد جام شهيد شيرودي مقام قهرماني به ميزبان رسيد
آناليزور منچستر پس از بازي با بارسلونا مي آيد
كفاشيان : تيم اميد ناكام شود هم فدراسيون مقصر است ، هم كي روش
مسابقات وزنه برداري نوجوانان جهان شروعي خوب با 3 نقره ميلاد اورنگي
مسئولان در حال بررسي هستند
بركناري يك رئيس به خاطر استعمال موادمخدر



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «بهرام مهين خاكي»
پشتيباني از روحانيت كنيد و از خط امام و ولايت دور نشويد
شهيد «بهرام مهين خاكي» پرنده اي بهشتي بود كه در مسيركوچ خويش به باغ هاي سرسبز جاودانگي انسان و بهشت جوار رحمت حق، بر تك درختي از اين ديار خاكي آشيان گرفت. او خود بخوبي مي دانست كه گرچه اينجا آشيان دارد اما در اين ديار غريب، غريبه اي بيش نيست. او بر تك درختي لرزان در مسير كربلا آشيان گزيده بود كه ريشه هاي آن در خاك بود و بهرام مي دانست كه شاخ و برگ سبز اين درخت جز ظاهري فريبنده و دل خوشكنكي بيش نيست. مي دانست كه هر چه زودتر بايد به جمع ديگر پرندگان مهاجري كه از آن مسير خواهند گذشت بپيوندد و از اين ديار وحشت عبوري سرخ داشته باشد. در اين مسير بايد از خود بگذرد و ققنوس وار از خاكسترش پرنده روحش را به پرواز درآورد.
هر وقت بيت معروف «اگر چه كوچك و كم سن و سال است. وليكن در عمل سردار عشق است.» را مي شنوم ناخودآگاه سيماي دلچسب و پاك شهيد «بهرام مهين خاكي» هم در ذهنم قاب مي شود. او از آن جمله بسيجياني بود كه نام بسيج و بسيجي را جاودانه كردند. بهرام كه در 17/1/1345 در كرج متولد شد، تا كلاس دوم نظري در دبيرستان دهخداي كرج درس خواند و پس از آن بود كه با معدل غيرت و شهامت، بصورت جهشي وارد مقطع متعالي تحصيل در مدرسه عشق شد. با سن كم كارها و مسئوليت هاي بزرگ را برعهده مي گرفت. مدتي مربي آموزش نظامي بود و به افراد بزرگتر از خودش درس مقاومت و مبارزه مي داد. اما او كسي نبود كه به اين مسئله راضي باشد و مانند بعضي ها به مردم درس مبارزه دهد و خود در كنج آسايش جاخوش كند.
بهرام يك پرنده بود و در مسير كوچ بهاريش تنها توقف كوتاهي در اين حوالي داشت. او از وقتي كه قدم به سرزمين رويائي جبهه گذاشت پشت پا به تمام وابستگي ها زد. آنقدر در جبهه ماند تا به آرزوي خود كه كوچ سرخ از خاك تيره بود رسيد.اين پرنده سبكبال در يك روز بهاري در 24 ارديبهشت سال 1362 در ارتفاعات سرپل ذهاب ققنوس وار از آشيانه آتش و خون پركشيد.
حالا بهرام گلي از گل هاي بهشت است كه عطر آن مشام هر صاحبدلي را تازه مي گرداند. يكي از بزرگترين افتخارات سراسر زندگيم اين خواهد بود كه روزهائي هر چند كوتاه ولي زيبا و باشكوه ساحل نشين اين درياي بيكران انسانيت و جوانمردي بودم!
فرازي از وصيت نامه شهيد:هيچ وقت نبايد براي شهادت گريه كرد. بلكه بايد هزارها، هزار بار شكر كرد كه انشاءالله مهر شهيد بر پيشاني ما چسبيده است.
... دعا كنيد كه خوني كه از من ريخته مي شود، در راه انقلاب و براي پيروزي اسلام و مسلمين باشد.
... پيام من به مردم اين است كه هميشه پشتيباني از روحانيت كنيد و از خط امام و ولايت فقيه دور نشويد.
از طرف خانواده

 



استيل آذين و پيكان در لبه پرتگاه سپاهان امروز جشن قهرماني مي گيرد؟!

هفته ماقبل پاياني رقابت هاي فوتبال ليگ برتر در حالي پيگيري مي شود كه پيروزي تاثير مستقيمي روي مشخص كردن قهرمان اين دوره از رقابتها خواهد داشت و در صورت شكست يا تساوي، شاگردان قلعه نويي را قهرمان خواهد كرد!
پرونده قهرمان دهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر با كسب تساوي از سوي سپاهان برابر پيروزي بسته مي شود تا شاگردان علي دايي تاثيري مستقيم روي قهرمان ليگ دهم داشته باشند. ضمن اينكه تيم هاي استيل آذين و پيكان بايد برنده از زمين خارج شوند تا اميدوار به بقا در ليگ برتر باقي بمانند.
سپاهان اصفهان - پيروزي
سپاهان اصفهان كه اين روزها با صدرنشيني در مرحله گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا، وضعيتي رويايي دارد ميزبان تيمي است كه بدترين روزهاي تاريخ خود را سپري مي كند. اين تيم در مرحله گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا از ميان چهار تيم چهارم شده كه البته سرمربي اين تيم، كسب چنين جايگاهي را ناشي از بي انگيزگي بازيكنان تيم خود عنوان كرده است.
نفت تهران - ذوب آهن اصفهان
نفتي ها براي ماندن در ليگ برتر در نخستين فصل حضورشان به ميدان مي روند و ذوبي ها براي اينكه دست كم نايب قهرمان شوند. آنها كه تا هفته هاي بسياري بخت نخست قهرماني بودند به يكباره جايگاه خود را در صدر جدول از دست دادند و حالا تلاش مي كنند تا لااقل همچون هميشه نايب قهرمان شوند.
استقلال - ملوان انزلي
اين ديدار در هفته سي وسوم رقابت هاي ليگ برتر مي تواند پيش درآمدي باشد بر ديدار اين دو تيم در مرحله نيمه نهايي جام حذفي در انزلي، انزلي چي ها در اين هفته از رقابت هاي ليگ برتر مي توانند نقش مهمي در تعيين نايب قهرمان ليگ ايفا كنند هرچند كه متوقف كردن استقلال كه روز چهارشنبه هفته گذشته در ديدار با النصر عربستان، يك بازي خوب را ارائه كرد، كار دشواري است. آبي هاي پايتخت حالا در انديشه كسب نايب قهرماني ليگ هستند كه البته پيروزي در اين ديدار، تعيين كننده خواهد بود.
تراكتورسازي - سايپا
مصاف اين دو تيم از جهت اينكه تراكتورسازي تلاش مي كند تا با كسب عنوان چهارمي به كار خود در رقابت هاي اين فصل ليگ پايان دهد و سايپا مي كوشد تا سقوط نكند به اندازه كافي جالب توجه و ديدني خواهد بود.
استيل آذين- شهرداري تبريز
استيل يا بايد اين بازي را ببرد يا با حضور در رقابت هاي ليگ برتر وداع كند. البته شهرداري تبريز هم چندان وضعيت قطعي براي ماندن ندارد و بايد ديد شاگردان حميد درخشان تا چه اندازه سد راه استيلي ها براي كسب اين پيروزي مي شوند.
پيكان قزوين - راه آهن شهرري
پيروزي در اين ديدار از نان شب هم براي قزويني ها واجب تر است هرچند كه راه آهن نيز همچنان در خطر سقوط قرار دارد و بايد در اين ديدار برنده شود تا خيال آنها از بابت ماندن در ليگ برتر آسوده شود.
برنامه ديدارهاي هفته سي وسوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
يكشنبه - 25/2/90
¤ سپاهان اصفهان - پيروزي
¤ نفت تهران - ذوب آهن اصفهان
¤ استقلال - ملوان بندرانزلي
¤ تراكتورسازي تبريز - سايپاي البرز
¤ فولاد خوزستان - پاس همدان
¤ مس كرمان - شاهين بوشهر
¤ صباي قم - نفت آبادان (ساعت 17)
¤ استيل آذين - شهرداري تبريز
¤ پيكان قزوين - راه آهن شهرري
- تمام ديدارهاي فوق به جز ديدار صباي قم - نفت آبادان، ساعت 18 برگزار مي شود.

 



تيم ملي دووميداني راهي چين مي شود

تيم ملي دووميداني براي حضور در جايزه بزرگ آسيايي پنجشنبه هفته جاري راهي چين خواهد شد.
براساس اعلام فدراسيون آسيايي سه دووميداني كار ايراني با توجه به ركوردهاي به ثبت رسيده در فصل گذشته مسابقات، براي حضور در جايزه بزرگ 3 مرحله اي آسيايي در چين دعوت شده اند.
احسان حدادي در پرتاب ديسك، سجاد مرادي در 800 متر و روح الله عسگري در 110 مانع ورزشكاران دعوت شده به اين مسابقات هستند.فدراسيون دووميداني در صورتي كه بخواهد به غير از اين 3 دووميداني كار ورزشكاران ديگري را نيز اعزام كند بايد هزينه آنها را بپردازد.
براين اساس فدراسيون دووميداني براي شركت در اين دوره از مسابقات با توجه به عدم شركت حدادي، محمد صميمي را در اين رشته جايگزين مي كند. به علاوه محمد صميمي در پرتاب ديسك، اميرحسين رهبر در پرش ارتفاع، محمد ارزنده در پرش طول، امير مرادي در 800 متر، سجاد هاشمي در دوي 400 متر، و از بين هادي رحيمي و رضا بوعذار براساس نتايج مسابقات انتخابي تيم ملي كه فردا آغاز خواهد شد يكي را در دوي 400 متر براي رقابت راهي چين مي كند.اين مسابقات در 3 مرحله و در شهرهاي مختلف چين، سوم، پنجم و هشتم خرداد برگزار خواهد شد.
محمد آشتياني سرپرست فدراسيون، محمد علي دباغ به عنوان مربي و محسن سلمان نژاد به عنوان پزشك و سرپرست تيم ملي را در اين دوره همراهي خواهند كرد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

حجازي در فدراسيون فوتبال
پيشكسوت فوتبال كشورمان به همراه مسئولان تيم گسترش فولاد تبريز براي احقاق حق اين تيم به فدراسيون فوتبال رفت.
ليگ دسته يك پايان يافت و تكليف چهار تيم بالاي جدول در دو گروه مسابقات مشخص شد اما گسترش فولاد كه يكي از شانس هاي اول صعود به ليگ برتر بود عليرغم برتري مقابل ابومسلم از صعود به ليگ برتر بازماند.
اين تيم اكنون بدنبال حق از دست رفته خود در بازي مقابل نساجي مازندران است. تيمي كه در بازي روبروي گسترش فولاد از بازيكن خارجي اش بطور غيرقانوني استفاده كرد. آن ديدار با تساوي خاتمه يافت اما اكنون مسئولان تيم تبريزي معتقد هستند كه بايد دو امتياز از دست رفته آن بازي، به حساب اين تيم ريخته شود كه در صورت بروز اين اتفاق، گسترش ليگ برتري مي شود. مسئولان گسترش فولاد در حالي به همراه ناصر حجازي، مشاور ارشد اين تيم در فدراسيون فوتبال حضور يافتند كه قرار است كميته استيناف در اين مورد راي خود را صادر كند. به گفته مسئولان تيم گسترش آنها براي متقاعد كردن كميته استيناف، مستندات كافي در اختيار دارند .
دايي: حرف هايم بماند براي پس از ليگ
علي دايي گفت: بازي سختي با سپاهان داريم اما، تنها به سه امتيازش فكر مي كنيم. سرمربي تيم فوتبال پيروزي درباره ديدار با سپاهان در هفته سي وسوم ليگ برتر اظهار كرد: متاسفانه در چند وقت گذشته مصدوميتهاي زيادي داديم و الان اين موضوع كمي دست ما را بسته. خوشبختانه نورمحمدي بخشيده شده است و مي توانيم از او در بازي مقابل سپاهان استفاده كنيم. با اين حال تنها به سه امتياز بازي با سپاهان فكر مي كنيم تا شانس صعود به آسيا را از راه ليگ برتر حفظ كنيم. علي دايي در پاسخ به اين سوال كه عملكرد پيروزي را در اين فصل چگونه ارزيابي مي كند، گفت: بگذاريد فصل تمام شود، آن وقت درباره همه مسائل صحبت خواهم كرد. فعلا ترجيح مي دهم، چيزي درباره اين موضوع نگويم. صبر كنيد تا بازي ها تمام شود، آن وقت درباره كل مسائلي كه در اين فصل براي پيروزي اتفاق افتاد، صحبت خواهم كرد.
سهميه هاي قطعي ليگ قهرمانان آسيا آبان اعلام مي شود
سهميه هاي قطعي ليگ قهرمان آسيا براي سه فصل آينده آبان ماه از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام مي شود.
ناظران و بازرسان AFC در حال حاضر در كشورمان به سر مي برند تا از امكانات و تجهيزات 18 باشگاه ليگ برتري فوتبال ايران بازديد به عمل آورند تا ضمن بررسي هاي به عمل آمده امتيازات لازم براي كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا طي فصل هاي آينده را اعلام كنند. عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ در اين زمينه اظهار داشت: امسال سال آخري است كه كشور ايران 4 سهميه در ليگ قهرمانان آسيا داشت. وي ادامه داد: پس از بازديدي كه از 18 باشگاه ليگ برتري فوتبال به عمل مي آيد، قرار است توافقنامه اي بين سازمان ليگ، محمدمهدي نبي، دبير فدراسيون فوتبال ايران و سوزوكي دبيركل AFC امضا شود تا طي اين تفاهمنامه متعهد شويم اشكالات و كمبودها را تا مردادماه سال جاري كه دوباره بازرسان و نظران AFC به ايران مي آيند برطرف كنيم. عزيز محمدي تاكيد كرد: آنها امتيازات خود را مي دهند و طبق همين امتيازات آبان ماه امسال سهميه كشورهاي مختلف آسيا براي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا تا 3 سال آينده اعلام مي شود. وي افزود: اگر امتيازات مان كم باشد و در رتبه بندي در سطحي پايينتر قرار بگيريم و با كاهش سهميه روبه رو شويم براي سه فصل پياپي در مورد اين موضوع نمي توان كاري كرد و بايد تا 3 فصل آينده با همان تعداد سهميه اي كه اعلام مي شود به ميدان برويم.
اردوي همزمان تيم اميد و بزرگسالان
سرپرست تيم ملي بزرگسالان از تشكيل اردوي آماده سازي تيم اميد و بزرگسالان به صورت همزمان خبر داد. با اعلام عباس ترابيان طبق نظر كادر فني تيم هاي اميد و بزرگسالان، اردوهاي تداركاتي به صورت همزمان در كمپ تيم هاي ملي از دوم خرداد به مدت 4 روز برگزار مي شود. وي درخصوص گزارش ناظر ديدار تيم هاي النصر و استقلال گفت: بازي در بهترين شرايط برگزار شد و هنوز هيچ گزارشي از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا براي ما ارسال نشده است.
ميثاق در ليگ برتر فوتسال
تيم فوتسال ميثاق جواز حضور در ليگ برتر را به دست آورد.علي اصغر خاني رئيس هيئت مديره باشگاه ميثاق تهران با تأكيد بر اينكه تيم فوتسال اين باشگاه در نخستين فصل حضور خود در ليگ برتر به دنبال يكي از سكوهاي اول تا سوم جدول رده بندي خواهد بود گفت: هدف اصلي ما اين بود كه به ليگ برتر صعود كنيم و خوشبختانه در كمترين زمان ممكن به اين خواسته رسيديم. آنچه مهم است چگونگي صعود ما و زماني است كه از ابتداي تاسيس تيم تا صعود به ليگ برتر طي كرديم. ما در حالي كه نزديك به دو سال از عمر باشگاه ميثاق مي گذرد به ليگ برتر صعود كرديم. وي اصلي ترين هدف تيم فوتسال ميثاق در فصل جاري را رسيدن به يكي از سكوهاي ليگ برتر اين مسابقات عنوان كرد.

 



رقابت هاي كشتي آزاد جام شهيد شيرودي مقام قهرماني به ميزبان رسيد

سومين دوره رقابتهاي كشتي آزاد بزرگسالان جام شهيد شيرودي كه با حضور 14 تيم داخلي و خارجي در شهرستان تنكابن برگزار شد با قهرماني تيم ميزبان به پايان رسيد.
اين رقابتها با حضور 194 كشتي گير از استانهاي برتر كشور و دو تيم خارجي گرجستان و ارمنستان در سالن امام رضا(ع) شهر تنكابن برگزار شد. مسابقات مرحله اول رقابتهاي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد براي شركت در رقابتهاي جهاني تركيه و گزينشي المپيك لندن نيز محسوب مي شد كه نفرات منتخب كادر فني به مرحله نهايي اين رقابتها دعوت مي شوند.
در پايان اين رقابتها تيم شهيد شيرودي با 57 امتياز قهرمان شد و تيمهاي توابع تهران و البرز به ترتيب با 39 و 35 امتياز دوم و سوم شدند. به نفرات و تيمهاي برتر اين رقابتها جايزه 48هزار دلاري تعلق گرفت.

 



آناليزور منچستر پس از بازي با بارسلونا مي آيد
كفاشيان : تيم اميد ناكام شود هم فدراسيون مقصر است ، هم كي روش

اگر تيم فوتبال اميد نتواند راهي المپيك شود هم فدراسيون در ناكامي آن سهيم است و هم كارلوس كي روش.
علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ضمن بيان مطلب فوق به سوالات مختلفي درباره ابهامات و برنامه هاي پيش روي فدراسيون فوتبال پاسخ گفت كه چكيده اي از آن در زير مي آيد:
¤ عربستاني ها درصدد بودند تا فضاي داخلي ايران را ناامن جلوه دهند؛ ما موضوع را به اطلاع AFC رسانديم و آنها گفتند اين موارد مورد تاييد ما نيست و شما هم بهانه دست شان نديد. ما هم با برگزاري چهار مسابقه بين تيم هاي عربستاني و ايراني بدون كوچكترين مشكلي، ثابت كرديم ايران امن ترين مكان براي انجام مسابقات فوتبال است.
¤ اين روزها مشغول صحبت با مسئولان مختلف درباره رقم سقف قرارداد بازيكنان هستيم. به احتمال فراوان رقم 350 ميليون تومان براي فصل آينده پابرجا مي ماند. ممكن است اين سقف كاهش پيدا كند اما قطعاً بيشتر نخواهد شد. ما با باشگاه ها هم جلساتي خواهيم داشت تا همه اين قانون را رعايت كنند.
¤ لغو قانون منع استفاده از دروازه بان خارجي در حيطه كار سازمان ليگ است. اين سازمان نظرات باشگاه ها را خواهد گرفت و در نهايت تصميم نهايي را در اين باره مي گيرد.
¤ فكر مي كنم اگر تيم اميد نتايج لازم را نگيرد و در نهايت نتواند راهي المپيك شود، همه ما در آن ناكامي سهيم هستيم. ما به فكر انداختن مسئوليت به گردن يكديگر نيستيم. در فدراسيون همه تلاش خواهند كرد تا تيم اميد موفق باشد. كي روش هم از اين تيم حمايت مي كند.
¤ اكنون منتظريم مسابقات اروپايي تمام شود تا بتوانيم آناليزور تيم منچستريونايتد را جذب كرده و او را به تهران بياوريم.

 



مسابقات وزنه برداري نوجوانان جهان شروعي خوب با 3 نقره ميلاد اورنگي

ميلاد اورنگي كه به عنوان نخستين وزنه بردار ايراني در دومين دوره مسابقات وزنه برداري قهرماني نوجوانان جهان بر روي تخته رفته بود، با كسب 3 مدال نقره در دسته 77 كيلوگرم، شروعي خوب را براي كاروان وزنه برداري ايران به ارمغان آورد.
اورنگي در حالي رقابت خود را در دسته 77 كيلوگرم آغاز كرد كه پيش از آغاز نخستين حركت او در يكضرب، 8 شركت كننده ديگر، هر 3 حركت خود را انجام داده بودند وتنها «ويكتور گتس» از روسيه روي تخته نرفته بود.
نماينده ايران ابتدا وزنه 125 كيلوگرم را بالاي سر برد و پس از يك استراحت دو دقيقه اي براي مهار وزنه 131 كيلوگرمي روي تخته رفت كه در مهار آن نيز موفق بود. در ادامه نوبت به وزنه بردار روس رسيد. ويكتور گتس حركت نخست يك ضرب خود را با مهار وزنه 135 كيلوگرم سپري كرد.
درخواست بعدي اين وزنه بردار 138 كيلوگرم بود، به همين خاطر نوبت به ميلاد اورنگي رسيد تا براي مهار وزنه 136 كيلوگرمي روي تخته برود. اورنگي كه در دو حركت نخستش تكنيك خوبي را از خود به نمايش گذاشته بود، اين بار نيز در مهار وزنه درخواستي جورج زالاي، سرمربي تيم ملي نوجوانان وزنه برداري ايران، موفق عمل كرد. در ادامه وزنه بردار روس هم در مهار وزنه 138 كيلوگرم موفق بود اما نتوانست براي سومين درخواست خود وزنه 142 كيلوگرم را بالاي سر ببرد تا در رقابتي نزديك با نماينده كشورمان، مدال طلاي حركت يك ضرب دسته 77 كيلوگرم را از آن خود كند. در حركت دو ضرب هم دقيقاً همان روند حركت يكضرب تكرار شد. پس از پايان هر 3 حركت 8 وزنه بردار ديگر نوبت به رقابت ميلاد اورنگي و ويكتور گتس رسيد.
اورنگي در اولين حركت خود وزنه 155 كيلوگرم را درخواست كرد تا با مهار آن مدال نقره دو ضرب و مجموع را نيز براي خود مسجل كند. نماينده كشورمان پس از كنترل اين وزنه براي بالاي سر بردن وزنه 161 كيلوگرم، دوبار روي تخته رفت اما موفق نبود تا در نهايت با مجموع 291 كيلوگرم هر 3 نشان نقره دسته 77 كيلوگرم مسابقات وزنه برداري قهرماني نوجوانان جهان را از آن خود كند. در اين وزن ويكتور گتس از روسيه با مجموع 311 كيلوگرم با اقتدار به عنوان قهرماني جهان دست يافت.

 



مسئولان در حال بررسي هستند
بركناري يك رئيس به خاطر استعمال موادمخدر

اعلام خبر استعمال موادمخدر توسط يكي از روساي هيئت هاي ورزشي استان تهران ماموران حراست را وادار به برخورد با وي كرد.
در پي گزارش رسيده به حراست تربيت بدني شمالشرق مبني بر تخلف مسئولان هيئت جودو و استفاده از موادمخدر در محل هيئت، اواخر هفته گذشته نمايندگان حراست ضمن حضور در محل با عوامل تخلف برخورد كردند. در پي اين تخلف، دفتر هيئت پلمپ و سالن شهيد موگويي كه چند سالي است در اختيار هيئت جودو تهران است نيز به هيئت شطرنج واگذار مي شود.
عليرضا اميني رئيس فدراسيون جودو در اين مورد به خبرگزاري مهر گفت: گزارشي از چگونگي تخلف حاصل شده به فدراسيون نرسيده است ولي به زودي در اين مورد تصميم گيري خواهد شد.
وي با رد پلمپ دفتر هيئت جودو تهران گفت: هيئت جودو كار خود را بدون وقفه انجام مي دهد و هيچ خللي در كار ايجاد نشده است. بزودي پس از هماهنگي با اداره كل تربيت بدني استان سرپرست جديد را معرفي خواهيم كرد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14