(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه اول خرداد 1390- شماره 19932

حديث دشت عشق
بهترين ها و برترين ها مشخص شدند «ترين هاي» ليگ دهم از نگاه آمار
بن همام پاسخ جوسازي عربستاني ها را داد ايراني ها در كمال احترام از شما ميزباني كردند
اخبار كوتاه از فوتبال
به دنبال قهرماني نبوديم محمدي : برخي ملي پوشان در حد انتظار كشتي نگرفتند
برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي ووشو
خبري از سهميه نيست قهرمان مسابقات بسكتبال باشگاه هاي آسيا جهاني نمي شود !
سرمربي سپاهان مشاور شد 25 هندباليست در اردوي تيم ملي
تيم ملي دووميداني از 5 خرداد در رقابت هاي جايزه بزرگ چين



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «احمد دردمند»
عشق تو مي كشاندم شهر به شهر و كوي به كو ي
... رزم هاي بي اماني كرد كه هر كدامش يك كتاب خاطره است. عمليات هاي رمضان، محرم، والفجر 4، خيبر، بدر و در نهايت والفجر 8... زادگاهش كربلاي معلا و از معاوديني بود كه به ايران آمده بودند. پس از تحصيلات مقدماتي كه در زادگاهش گذراند به حوزه علميه قم رفت و براي كسب معارف اهل بيت (ع) ثبت نام نمود. شهيد احمد دردمند مجاهدي متقي، طلبه اي فاضل و انساني مشتاق شهادت بود. تلاوت بلند قرآنش و نمازهاي با حالش مثال زدني است.
عشقش به شهادت او را گردان به گردان مي كشاند «عشق تو مي كشاندم شهر به شهر و كو به كو». مي خواست ببيند كدام گردان زودتر به عمليات مي رود تا در آن مشغول شود... يك روز صبح هنگامي كه همه خواب بودند. به حمام مي رود و غسل شهادت مي كند... ساعت 12 شب، احمد و تعدادي از دوستانش داخل سنگر بودند كه سه خمپاره همزمان به طرف آنها فرود مي آيد، ولي آسيبي به آنها وارد نمي كند. خمپـاره چهارم سقف سنگر را مي شكافد و آن را روي آنان فرو مي ريزد و لقاي پروردگارشان را ميسر مي سازد. در قم، همه عشق و نجواي او با كريمه اهل بيت (س) و در سفرهايش به جمكران با امام زمان (عج)، نجواي شهادت بود و خداوند اين فيض عظيم را به او بخشيد.
طلبه بسيجي شهيد «احمد دردمند»، سال 1346 در درچه متولد شد و در 3/12/1364 در عمليات والفجر 8 (فاو) به شهادت رسيد.

 



بهترين ها و برترين ها مشخص شدند «ترين هاي» ليگ دهم از نگاه آمار

رقابت هاي ليگ برتر فوتبال در حالي دهمين فصل خود را سپري كرد كه نسبت به فصل هاي گذشته، وضعيت متفاوتي داشت.
در اين فصل باشگاه ها حداقل در ظاهر بيشتر به سمت حرفه اي شدن پيش رفتند و مي توان گفت نظم و انضباط كلي برگزاري مسابقه ها نسبت به فصول قبل بهتر بود. در اين ميان آنچه بيش از هر چيز مي تواند نمايانگر عملكرد تيم ها و بازيكنان باشد، آمار است؛ آماري كه از طريق آن مي شود به نكات قابل توجهي دست يافت.
آمار كه حكايت گر خوبي و بدي عملكرد تيم ها و بازيكنان است، حاوي نكاتي است كه بررسي و تحليل هاي زيادي را طلب مي كند. آنچه مشخص است، آمار هرگز اشتباه نمي كند و مرجع مناسبي براي تحليل گراني است كه قصد دارند وضعيت فوتبال ايران را بهبود بخشند.
براساس آمار و ارقام ليگ، تيم فوتبال فولاد خوزستان با 58 گل زده، عنوان تهاجمي ترين تيم ليگ را به خود اختصاص داد و از اين نظر ركورد جالبي را به نام خود ثبت كرد.
پس از فولاد، تيم هاي سپاهان اصفهان و استقلال تهران به ترتيب با 56 و 55 گل زده در رتبه هاي دوم و سوم قرار گرفتند. در پايين جدول هم تيم هاي راه آهن شهرري و پاس همدان با 29 و استيل آذين و ملوان انزلي با 30 گل زده كم گل ترين تيم هاي ليگ امسال بودند.
تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز اما در زمينه گل هاي خورده گوي سبقت را از رقبا ربوده و با 27 گل خورده عنوان بهترين خط دفاع ليگ را از آن خود كرد. پس از اين تيم، سپاهان اصفهان با 28 و مس كرمان با 30 گل خورده در رتبه هاي بعدي قرار دارند.
در سوي ديگر تيم فوتبال استيل آذين با 62 گل خورده بدترين خط دفاع ليگ را داشته است. پس از اين تيم پيكان قزوين با 60 و صنعت نفت آبادان با 53 گل خورده، در جايگاه هاي بعدي قرار دارند.
در بازي جوانمردانه باز هم سپاهان بهترين رتبه را به دست آورد. بازيكنان اين تيم با دريافت 41 كارت زرد، كم اخطارترين تيم ليگ برتر بودند تا قهرماني براي اين تيم طعم شيرين تري داشته باشد. در كارت هاي قرمز نيز سايپاي البرز با دريافت تنها يك كارت قرمز بهترين عملكرد را داشته است. راه آهن شهرري با 42 و سايپاي البرز با 46 كارت زرد و پاس همدان و سپاهان اصفهان با 3 كارت قرمز، ساير تيم هاي بااخلاق ليگ دهم، بودند.
فصل دهم ليگ برتر شاهد يك ركوردشكني نيز بود؛ جايي كه رضا نوروزي با به ثمر رساندن 24 گل علاوه بر كسب عنوان آقاي گلي مسابقه ها، ركورد بيشترين گل زده در يك فصل را كه با 21 گل در اختيار رضا عنايتي و آرش برهاني بود شكست تا نامش در فهرست افتخارات ليگ برتر ثبت شود. مهاجم تيم فولاد خوزستان، تا يك هفته مانده به پايان مسابقه ها، 17 گل به ثمر رسانده بود ولي با زدن 5 گل برابر پاس همدان - كه خود ركوردي ديگر محسوب مي شود - گوي سبقت را از رقيب برزيلي اش، ادينهو گرفت و به تنهايي در بالاترين نقطه ايستاد.
پس از وي، ادينهو از مس با 22 و ابراهيم توره از سپاهان با 18 گل در رتبه هاي بعدي قرار دارند.
در جمع بازيكنان بداخلاق ليگ داود حقي از صباي قم با دريافت 11 كارت زرد و عبدالله كرمي از شاهين بوشهر با دريافت 3 كارت قرمز، بداخلاق ترين بازيكنان ليگ برتر بودند. پس از آن ها محمدرضا خلعتبري از ذوب آهن و جهانگير عسگري از پيكان نيز با 10 كارت زرد و كريم شاهوردي از فولاد، مهرداد اولادي از ملوان، فرزاد حاتمي از صباي قم، حسن رودباريان از راه آهن شهرري، عليرضا عباسفرد از پيكان، محمد رستمي از ملوان و كرار جاسم از تراكتورسازي، با دريافت 2 كارت قرمز خشن ترين هاي ليگ دهم بودند.

 



بن همام پاسخ جوسازي عربستاني ها را داد ايراني ها در كمال احترام از شما ميزباني كردند

رئيس قطري كنفدراسيون فوتبال آسيا مي گويد شعارهاي تماشاگران ايران چيزي طبيعي است و ما اين را در تمام ورزشگاه هاي دنيا مشاهده مي كنيم.
مسئولان باشگاه هاي النصر، الاتحاد، الشباب و الهلال عربستان با جوسازي هاي گسترده سعي دارند شرايط ميزباني ايران در ليگ قهرمانان آسيا را زير سوال ببرند. آنها با تنظيم شكايت هايي از مسئولان AFC خواستند ايران را با محروميت و جريمه مواجه كند اما محمدبن همام، رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا پاسخ قاطعي به آنها داد.
به نوشته روزنامه الرياض، محمد بن همام رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا تاكيد كرد: تيم هاي عربستاني با هيچ گونه توهيني در ورزشگاه هاي ايران مواجه نشدند.
بن همام در گفت وگو با برنامه «المرمي» در شبكه العربيه گفت: نمايندگان عربستان به ايران رفتند و با سلامتي برگشتند و هيچ گونه توهين و بي احترامي عليه هيچ تيمي ثبت نشده است، بلكه برعكس تمام امكانات براي نمايندگان عربستاني از بدو ورود تا ترك ايران فراهم شد و ناظران بازي ها هيچ گونه بي احترامي را از سوي نمايندگان ايران به چهار تيم عربستاني در ايران گزارش ندادند و اتفاقي كه در جريان 90 دقيقه بازي منجر به تغيير يا اخلال در بازي شود، رخ نداد.
رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا درباره شعارهاي تماشاگران ايراني در ورزشگاه هم تصريح كرد: چنين شعارهايي در تمام ورزشگاه هاي دنيا شنيده مي شود و فقط مخصوص ايران نيست، بلكه حتي در كشورهاي عربي نيز چنين شعارهايي به گوش مي رسد. آنچه مهم است سلامت بازيكنان و كاروان تيم است كه اين مهم به خوبي انجام شد و گزارشي را از سوي ناظران بازي در راستاي تخلف نمايندگان ايراني دريافت نكرده ايم.
باشگاه النصر تنها نماينده عربستاني است كه در مرحله حذفي در ايران بازي خواهد كرد.
ديدار النصر عربستان با تيم ذوب آهن چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد و كاروان تيم النصر دوشنبه وارد تهران خواهد شد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

زمان ديدار پيروزي- سپاهان تغيير كرد
از سوي سازمان ليگ فدراسيون فوتبال زمان ديدار تيم هاي پيروزي و سپاهان از مرحله يك چهارم نهايي مسابقات جام حذفي تغيير كرد.
پيش از اين قرار بود مسابقه تيم هاي پيروزي و سپاهان از ساعت 30:17 در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شود كه زمان اين بازي از سوي سازمان ليگ با تغيير مواجه شد. بر همين اساس، اين ديدار روز يكشنبه 8 خرداد ماه از ساعت 40:19 در ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي برگزار مي شود.
انتخاب سرمربي جديد تيم سايپا
مديرعامل باشگاه سايپا گفت: سرمربي فصل بعدي براي ما مشخص است و هيأت مديره بايد برنامه هايش را بررسي كند. آرش كوشا درباره وضعيت بقاي سايپا در ليگ دهم عنوان كرد: طبق برنامه ريزي هايي كه باشگاه براي اين فصل انجام داده بود نبايد كارمان به اين جا مي رسيد. ما داراي كادر فني مجرب و بازيكنان شايسته اي بوديم و اين شرايطي كه داشتيم پسنديده و مورد رضايت نبود. وي با بيان اينكه براي فصل بعد محمد مايلي كهن ديگر سرمربي سايپا نيست در پاسخ به اين سؤال كه با چه گزينه هايي وارد مذاكره شده ايد گفت: هنوز با هيچ مربي وارد مذاكره نشديم. دنبال بررسي برنامه ها هستيم و بايد به جمع بندي برسيم. البته براي باشگاه مشخص است كه گزينه مورد نظرمان كيست و بايد هيأت مديره برنامه هاي اين مربي را بررسي كند.
دايي از حضور در جلسه كميته فني پيروزي خودداري كرد
نشست كميته فني باشگاه پيروزي كه قرار بود ديروز برگزار شود، به دليل عدم حضور علي دايي به زمان ديگري موكول شد. پيش از اين قرار بود جلسه كميته فني باشگاه ديروز با حضور تمام اعضاي اين كميته برگزار شود اما علي دايي سرمربي تيم پيروزي اعلام كرد با توجه به مشكلات و مسائل بوجود آمده، در حال حاضر امكان حضور در اين نشست را ندارد. بر همين اساس، برگزاري اين جلسه به زمان ديگري موكول شد.
فصل نقل و انتقالات ليگ يازدهم از 19 خرداد
رئيس سازمان ليگ برتر اعلام كرد فصل نقل و انتقالات ليگ يازدهم بلافاصله پس از پايان مسابقات جام حذفي از روز 19 خردادماه آغاز خواهد شد.عزيزالله محمدي ضمن اعلام اين خبر افزود: طبق آيين نامه سازمان ليگ، مهلت نقل و انتقالات ليگ برتر حدود 2 ماه خواهد بود كه اين مهلت پس از پايان مسابقات جام حذفي از 19 خرداد ماه سال جاري آغاز و تا 10 روز پيش از آغاز ليگ يازدهم ادامه خواهد داشت.
وي با بيان اينكه فصل جديد مسابقات ليگ برتر از 11 مردادماه سال جاري آغاز خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به ديدارهاي تيم ملي در مرحله مقدماتي جام جهاني و ديدارهاي تداركاتي و اردوهاي آماده سازي اين تيم و اميدهاي فوتبال ايران و همچنين حضور دو نماينده كشورمان در مراحل حذفي ليگ قهرمانان آسيا پيش بيني مي كنيم ليگ يازدهم با فشردگي خاصي همراه باشد كه انتظار مي رود باشگاه ها با يك برنامه ر يزي مناسب در جذب بازيكنان، خود را براي رقابت در يك فصل سنگين و فشرده آماده كنند.
حجازي به بيمارستان منتقل شد
ناصر حجازي دچار خونريزي مغزي شد.
ناصر حجازي كه پس از ابتلا به بيماري سرطان ريه در بيمارستان بستري بود، پس از بهبودي نسبي از بيمارستان مرخص شد اما جمعه و در جريان تماشاي ديدار استقلال و پاس و بدون اينكه دچار هيجان شود، وضعيتش غيرطبيعي شد و توسط خانواده اش به بيمارستان كسري منتقل شد.
به گفته يكي از نزديكان حجازي، وي در آخرين ساعات روز گذشته دچار خونريزي مغزي نيز شده و وخامت حال وي هر لحظه بيشتر مي شود.
پاداش ويژه سازمان براي سپاهان
رئيس فدراسيون فوتبال از پرداخت پاداش ويژه به قهرمان ليگ برتر خبر داد.علي كفاشيان در مورد اينكه آيا به سپاهان پاداش ويژه اي داده مي شود، اظهار داشت: طبق جدولي كه داريم سازمان ليگ به تيم هاي اول تا سوم پاداش مي دهد اما سال گذشته سازمان تربيت بدني پاداش ويژه اي به تيم قهرمان ليگ برتر داد و امسال هم من از آقاي سعيدلو اين را خواستم و قرار شد سازمان تربيت بدني به تيم قهرمان پاداش ويژه اي دهد. البته هنوز زمان پرداخت اين پاداش مشخص نيست.
فرگوسن و ويديچ برترين هاي سال فوتبال انگلستان
سرآلكس فرگوسن و نمانيا ويديچ، سرمربي و مدافع تيم فوتبال منچستريونايتد به عنوان برترين هاي فصل جاري مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي انگلستان برگزيده شدند. فرگوسن در اين فصل از رقابت ها موفق شد براي دوازدهمين بار تيم منچستريونايتد را به عنوان قهرماني رقابت هاي ليگ برتر برساند. منچستريونايتد تا به حال 19 بار به عنوان قهرماني فوتبال انگلستان دست پيدا كرده و از اين حيث ركورددار محسوب مي شود.بر پايه گزارش ساكرنت، فرگوسن 69 ساله براي نهمين بار است كه در رقابت هاي فوتبال انگلستان به عنوان بهترين مربي دست پيدا مي كند.

 



به دنبال قهرماني نبوديم محمدي : برخي ملي پوشان در حد انتظار كشتي نگرفتند

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد گفت: هدف كشتي آزاد ايران از شركت در رقابتهاي آسيايي ازبكستان پشتوانه سازي و ميدان دادن به جوانان بود.
غلامرضا محمدي با اشاره به اينكه در اين مسابقات به دنبال قهرماني نبوديم اظهار كرد: ما پيش از حضور در اين مسابقات اعلام كرديم به دنبال نتيجه نيستيم و هدف ما از حضور در اين مسابقات پشتوانه سازي و ميدان دادن به جوانان است كه به اهداف خود دست يافتيم.
به جرات مي توانم بگويم كه سطح اين رقابتها در بعضي از اوزان بالاتر از بازيهاي آسيايي گوانگ جو بود. به طور مثال احسان اميني كه در وزن 84 كيلوگرم به مقام قهرماني رسيد، سوخيف ازبك و عبدالسلام اف تاجيكستاني دارنده مدالهاي جهان و المپيك را شكست داد.
محمدي تاكيد كرد: در مجموع از عملكرد كشتي گيران جوان تيم ايران در اين رقابتها راضي هستم. البته برخي از ملي پوشان در حد انتظار ظاهر نشدند و انتظارات ما را برآورده نكردند.
وي اظهار كرد: به طور مثال حسين خاني اگر به مقام هفتم هم مي رسيد ما قهرمان مي شديم. وي اسير حوادث كشتي شد. به هر حال جوانان با شركت در اين مسابقات تجربه كسب مي كنند و اين در حالي بود كه ازبكستاني ها با قدرت در اين رقابتها شركت كرده بودند و ما با اين تفاسير لياقت را نيز داشتيم زيرا تنها با اختلاف دو امتياز دوم شديم.
دارنده دو مدال برنز در مورد انتقاداتي كه قبل از المپيك وقت جوانگرايي نيست گفت: كشتي تا المپيك نيست و بعد از اين مسابقات نيز جريان دارد و در سال هاي گذشته به اين امر توجه نشده است كه ما در حال حاضر با كمبود پشتوانه روبرو هستيم.وي ادامه داد: البته در حال حاضر با ميدان دادن به جوانان شرايط روز به روز بهتر مي شود و كشتي آزاد ايران كم كم به موقعيت مورد نظر ما نزديك مي شود.
محمدي با اشاره به اينكه كاري به برخي انتقادات هميشگي ندارد، اظهار كرد: در حال حاضر در كنار جوانان، كشتي گيران با تجربه را نيز در اختيار داريم كه برنامه ما ايجاد رقابت مثبت و انگيزه لازم براي كسب نتيجه در رقابتهاي جهاني استانبول و المپيك لندن و داشتن پشتوانه هاي قابل اتكا براي آينده كشتي ايران است.

 



برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي ووشو

دور نخست از رقابت هاي انتخابي تيم ملي ووشو براي حضور در مسابقات قهرماني جهان نيمه خرداد ماه برگزار خواهد شد.
اين مسابقات با حضور نفرات اول تا چهارم مسابقات قهرماني كشور و برخي اعضاي تيم ملي و مدال آوران بازي هاي آسيايي 15 خرداد ماه در تهران برگزار مي شود.
در پايان مسابقات انتخابي تيم ملي ووشو در هر وزن دو نفر به اردوي تيم ملي راه پيدا مي كنند و اردوي اين تيم نيز بعد از پايان مسابقات گزينشي آغاز مي شود.
براساس برنامه كادر فني رقابت هاي انتخابي تيم ملي ووشو براي هر وزن سه بار برگزار مي شود. ووشو كاري جواز حضور در رقابت هاي قهرماني جهان را كسب مي كند كه دو بار موفق به شكست حريف خود شود.
«وي ان دونگ» سرمربي چيني تيم ملي ووشو كشورمان در بخش ساندا نيز تا قبل از برگزاري رقابت هاي انتخابي به تهران آمده و مسابقات را زير نظر خواهد گرفت. يازدهمين دوره رقابت هاي جهاني ووشو از تاريخ 18 لغايت 22 مهرماه به ميزباني تركيه در آنكارا برگزار مي شود.

 



خبري از سهميه نيست قهرمان مسابقات بسكتبال باشگاه هاي آسيا جهاني نمي شود !

رقابت هاي بسكتبال 2011 باشگاه هاي آسيا در شرايطي برگزار مي شود كه قهرمان اين دوره از مسابقات سهميه اي براي حضور در رقابت هاي باشگاه هاي جهان دريافت نخواهد كرد.
براساس برنامه اي كه فدراسيون بين المللي بسكتبال (فيبا) آن را تأييد كرده است نخستين دوره مسابقات باشگاه هاي جهان سال 2012 به ميزباني قطر برگزار خواهد شد. شركت كنندگان در اين رقابت ها نيز در جريان مسابقات باشگاهي قاره اي كه سال آينده ميلادي برگزار مي شود، انتخاب خواهند شد.
برهمين اساس مسابقات بسكتبال 2011 باشگاه هاي آسيا حكم انتخابي ندارد و قهرمان اين مسابقات هيچ سهميه اي براي شركت در پيكارهاي باشگاه هاي جهان به دست نمي آورد. اين رقابت ها اواخر هفته جاري به ميزباني فيليپيني ها آغاز مي شود. مهرام نماينده كشورمان در رقابت هاي بسكتبال قهرماني آسياست.
دو دوره گذشته مسابقات بسكتبال باشگاه هاي آسيا نيز در شرايطي برگزار شد كه قرار بود حكم انتخابي مسابقات باشگاه هاي جهان را داشته باشد اما پس از پايان هر دو دوره رقابت ها در اندونزي و قطر كه با قهرماني مهرام هم همراه بود، برگزاري مسابقات باشگاه هاي جهان لغو شد.
براساس اعلام فيبا، مسابقات بسكتبال باشگاه هاي جهان با شركت قهرمان قاره هاي آسيا آمريكا، اروپا، آفريقا و اقيانوسيه برگزار مي شود ضمن اينكه دو تيم هم بنا به تصميم مسئولان فيبا و از ليگ اروپا و NBA براي شركت در اين رقابت ها انتخاب خواهند شد.

 



سرمربي سپاهان مشاور شد 25 هندباليست در اردوي تيم ملي

سرمربي جديد تيم ملي هندبال ايران 25 بازيكن را به اولين اردوي تداركاتي اين تيم در تهران دعوت خواهد كرد.
«ايويكا ريمانيچ» سرمربي كروات تيم ملي هندبال بزرگسالان كشورمان پس از بررسي بازي هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور در دو هفته باقيمانده اين رقابت ها، نفرات برگزيده خود را به اردوي تداركاتي دعوت خواهد كرد.
اين مربي خارجي قصد دارد در اولين اردوي تداركاتي تيم ملي هندبال بزرگسالان در سال جاري 25 بازيكن را با كمك و مشورت عليرضا حبيبي كمك مربي اين تيم در بازي هاي آسيايي گوانگجو انتخاب و به فدراسيون معرفي كند. حبيبي در حالي قصد مشاوره دادن به اين مربي خارجي را دارد كه هم اكنون به عنوان سرمربي تيم هندبال فولاد مباركه سپاهان اصفهان را در ليگ برتر همراهي مي كند و همراه با اين تيم عنوان قهرماني ليگ سال 89 را براي خود مسجل كرده است.
تيم ملي هندبال بزرگسالان ايران در سال 90 به سرمربيگري «ايويكا ريمانيچ» در رقابت هاي انتخابي المپيك (كره جنوبي) و مسابقات جام ملت هاي آسيا و انتخابي جام جهاني (عربستان) شركت خواهد كرد.

 



تيم ملي دووميداني از 5 خرداد در رقابت هاي جايزه بزرگ چين

دووميداني كاران ملي پوش ايران از 5 خرداد در جايزه بزرگ آسيايي چين به رقابت خواهند پرداخت.
مسابقات جايزه بزرگ دووميداني آسيا در 3 مرحله از 5 خرداد در چين آغاز خواهد شد. سجاد و امير مرادي در 800 متر، روح الله عسگري در 110 مانع، محمود صميمي و محمد صميمي در پرتاب ديسك، اميرحسين رهبر در پرش ارتفاع، محمد ارزنده در پرش طول، سجاد هاشمي و رضا بوعذار در دوي 400 متر تركيب تيم ملي در چين را تشكيل مي دهند. اين مسابقات در 3 مرحله سوم، پنجم و هشتم خرداد و در شهرهاي مختلف چين برگزار خواهد شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14