(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 7 تیر 1390- شماره 19961

حديث دشت عشق
مأموران آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ در تهران حضور دارند
نمونه گيري از 9 ورزشكار سرشناس و غيبت يك كشتي گير
اخبار كوتاه از فوتبال
شكست تيم ملي واليبال مقابل تيم «ب» ايتاليا
رئيس فدراسيون فوتبال سرانجام از مردم عذرخواهي كرد
كفاشيان : كناره گيري نمي كنم تا ساختارشكني نشود !
انتقادات ازفوتبال كماكان ادامه دارد برزگر: پول را به آنها مي دهيم مدال را از كشتي مي خواهيم
نخستين گروه كاروان وزنه برداري در مالزي2ملي پوش مشكل خروجي دارند
جام جهاني جودو- برزيل
پايان كار تيم چهار نفره ايران با عنوان پانزدهمي
افشارزاده سرپرست كاروان ورزش ايران در المپيك شد
نامه كميته ملي المپيك به رئيس جمهور براي حمايت بيشتر از ورزش
جام جهاني فوتبال هفت نفره ايران با 8 گل آرژانتين را درهم كوبيد
حضور 12 تيم در تور دوچرخه سواري دنا



حديث دشت عشق

از نوشته سرباز شهيد «علي محمد نوذريان آراني» دست از انقلاب برنداريد

اميدوارم كه درجهان صلح و صفا برقرار شود و ريشه اين ابرجنايتكاران شرق و غرب هرچه زودتر از روي زمين كنده شود. پدر و مادر عزيزم! گمان نكنيد كه شهدا مرده اند كه شهيد شاهد است و جاودانه، شاهدي برظلم ابرجنايتكاران. من از راه دور دست پينه بسته شما را مي بوسم و اين همان دستي است كه پيامبر(ص) مي بوسد.
من براي حفظ اسلام و قرآن و پايداري خودم نسبت به ولايت فقيه به جنگ با دشمنان اسلام رفتم. به همه بستگان توصيه مي كنم كه دست از انقلاب برندارند.
همه فداكاري ها براي اسلام است هرقدر بتوانيم در راه انقلاب خدمت كنيم، نزد خدا اجري بزرگ خواهيم داشت.
سرباز شهيد «علي محمد نوذريان آراني» در 5/1/1360 در شهر بانه كردستان به دست ضد انقلاب به شهادت رسيد.
مركز فرهنگي شهيد شفيع زاده

 



مأموران آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ در تهران حضور دارند
نمونه گيري از 9 ورزشكار سرشناس و غيبت يك كشتي گير

مأموران آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ (وادا) كه با هدف برگزاري المپيك پاك در لندن و نمونه گيري از ورزشكاران اعزامي به اين بازي ها بدون اطلاع قبلي به ايران سفر كرده بودند از 9 ورزشكار كشورمان تست دوپينگ گرفتند.
دو نفر از مأموران آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ چهار روز پيش به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلي به ايران سفر كردند تا براساس اطلاعات شخصي و محرمانه اي كه از برخي ورزشكاران به خصوص ورزشكاراني كه مسابقات انتخابي براي بازي هاي المپيك لندن را پيش رو دارند، نمونه گيري كنند.
افسران وادا كه اصالت روسي هم داشتند سه روز در ايران بودند تا مأموريت خود را براي گرفتن تست دوپينگ از 9 ورزشكار رشته هاي كاراته (2 نفر)، وزنه برداري (3 نفر)، كشتي (فرنگي و آزاد- 4 نفر) و دووميداني (يك نفر) انجام دهند.
احسان حدادي كه طي دو سال گذشته بارها با اقدام ناگهاني مأموران وادا براي تست دوپينگ مواجه شده بود، اين بار نيز در فهرست تعيين شده وادا براي نمونه گيري قرار داشت. حدادي تنها ورزشكار از رشته دووميداني بود كه در اين فهرست قرار داشت و در محل منزل خود تست داد.
اميرحسين پور و علي فداكار هم ورزشكاران كاراته كار بودند كه نمايندگان وادا از آنها نمونه گيري كردند. تست دوپينگ رشته وزنه برداري هم از بهداد سليمي، بهادر مولايي و مجيد عسگري گرفته شد. حميد سوريان، امير علي اكبري و بابك قرباني هم كشتي گيران فرنگي كار بودند كه آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ مأموران خود را مأمور به گرفتن تست دوپينگ از آنها كرده بود.
اين ورزشكاران طبق آمار و اطلاعاتي كه آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ از برخي ورزشكاران در اختيار دارد، در زماني مشخص در محل اردو يا تمرين خود حضور داشتند. اين در حالي است كه رضا يزداني برخلاف برنامه تمريني ارائه شده در محل تمرين غايب بود و تست دوپينگ نداد.
يزداني تنها كشتي گير آزادكاري بود كه مأموران وادا نمونه گيري از وي را در برنامه داشتند اما وقتي براي انجام مأموريت خود به محل تمريني اين كشتي گير مراجعه كردند با غيبت او مواجه شدند! اين در حالي است كه طبق آئين نامه آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ اگر مأموران اين آژانس سه بار با غيبت يك ورزشكار- برخلاف جدول- مواجه شوند او را دوپينگي معرفي كرده و محروميتش را اعمال مي كنند.
در هر صورت نمايندگان وادا طي حضور سه روزه در ايران از 9 ورزشكار تست دوپينگ گرفتند و با رد كردن غيبت براي رضا يزداني ايران را به مقصد كانادا محل مقر آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ ترك كردند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

پيوستن شمس و شمسايي به پيروزي
سرمربي و كاپيتان اسبق تيم ملي فوتسال ايران پس از حضور در باشگاه پيروزي، با حبيب كاشاني به توافق رسيده و در تيم فوتسال اين باشگاه به فعاليت خواهند پرداخت.
از سوي سرپرست باشگاه پيروزي، حسين شمس به عنوان مشاور مدير عامل و مدير فني تيم فوتسال پيروزي منصوب شد. همچنين وحيد شمسايي بازيكن با تجربه فوتسال كشورمان به عنوان بازيكن در تيم پيروزي حضور خواهد يافت. تيم فوتسال پيروزي با هدايت محمدرضا حيدريان در سمت سرمربي و نظام علي گرامي و اصغر قهرماني در سمت مربي، فعاليت خواهد كرد.
ابوالقاسم پور نيامده از پيروزي رفت
ابوالقاسم پور به دليل مشكلات شخصي نمي تواند با پيروزي همكاري كند.
ابوالقاسم پور كه به عنوان مربي در پيروزي حضور يافته بود درباره كناره گيري اش از اين پست تصريح كرد: من دانشجوي فوق ليسانس در بروجرد هستم و اگر يك ترم ديگر درسم را ادامه دهم مي توانم در مقطع دكترا به تحصيل بپردازم. در كنارش در شهرداري هم مشغول به كار هستم. وقتي در كنار پيروزي حضور يافتم احساس كردم كه ديگر نمي توانم به اين دو كارم برسم. وي ادامه داد: در نامه ام همه چيز را براي استيلي توضيح دادم و با وجود اينكه مي دانم ناراحت شده اما مجبور بودم اين تصميم را بگيرم.
ميرزاپور و محمدزاده به شهرداري تبريز پيوستند
پس از امضاي قرارداد ابراهيم ميرزاپور با شهرداري تبريز كه صبح ديروز اتفاق افتاد، مهدي محمدزاده بازيكن فصل گذشته تيم نفت تهران نيز در باشگاه شهرداري حاضر شد و قرارداد داخلي يك ساله با اين تيم امضا كرد. تاكنون نبي الله باقري از مس كرمان و مجيد حيدري از پاس همدان با عقد قرارداد يك ساله به تيم شهرداري تبريز پيوسته اند.
اين بار يك بازيكن سه اخطاره ليگ فوتسال را به هم ريخت
بعد از اشتباهي كه منجر به حذف تيم اميد از مسابقات مقدماتي المپيك شد، يك بازيكن سه اخطاره ليگ فوتسال بانوان را به هم ريخت. كميته بانوان فدراسيون از حضور فاطمه معماري، بازيكن سه اخطاره تيم تجارتخانه جنوب هرمزگان در ديدار با وحدت خوزستان از سري رقابت هاي ليگ برتر فوتسال خبر داد. برهمين اساس، اين تخلف به كميته انضباطي ارسال شده تا تصميم نهايي درخصوص اين بازيكن و نتيجه ديدار گرفته شود.
توافق ميثاقيان با آلومينيوم هرمزگان
اكبر ميثاقيان با باشگاه آلومينيوم هرمزگان براي فصل آينده به توافق رسيد.
تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان كه نتوانست جواز صعود به ليگ برتر فوتبال را به دست بياورد، فصل آينده براي هدايت تيم خود با اكبر ميثاقيان به توافق رسيد تا اين مربي از فصل آينده روي نيمكت اين تيم بنشيند. ميثاقيان هفته آينده قراردادش را با اين باشگاه رسمي كرده و به ثبت خواهد رساند.
دعوت از 21 بازيكن به اردوي تيم فوتبال ساحلي
تمرينات تيم ملي فوتبال ساحلي كشورمان از روز سه شنبه 7 تيرماه با حضور 21 بازيكن پيگيري خواهد شد.
حسين رهاوي، علي اصغري، حامد قربانپور، مهدي قرباني، مهران شياسي، علي نادري، مهدي حسني، اميرحسين اكبري، محمد احمدزاده، فريد بلوك باشي، عبدالله صحرايي، محمدعلي مختاري، مظاهر رويس محمدي، مهران ملكي، حميد جليلي، محمود رنجبر، مرتضي كاظميان، مهران مرشدي زاده، فريبرز بخشنده، سيدحسين سيدصالحي و سيدعلي ناظم نفراتي هستند كه به اردوي تيم ملي فوتبال ساحلي دعوت شدند.
حيدري به داماش نزديك تر شد
سپهر حيدري در آستانه پيوستن به تيم فوتبال داماش گيلان قرار دارد. مدافع فصل گذشته تيم فوتبال پيروزي درباره آخرين وضعيت خود اظهار كرد: به احتمال فراوان تا امروز تيم خود را براي فصل بعد انتخاب خواهم كرد. از دو باشگاه ذوب آهن و داماش گيلان پيشنهاد دارم. وي ادامه داد: عابديني دوست خوب من است و به احتمال فراوان قرارداد خود را با داماش امضا خواهم كرد.
نصرتي به تيم پيروزي پيوست
مدافع پيشين تيم فوتبال تراكتورسازي ديروز پس از ديدار با حبيب كاشاني و حميد استيلي با اين تيم قرارداد امضا كرد. اين مدافع ملي پوش كه دو فصل پيش در پيروزي حضور داشت، پس از انعقاد قرارداد داخلي در باشگاه، براي ثبت قرارداد رسمي به هيئت فوتبال تهران رفت. اين در حالي بود كه اين مدافع چندي پيش با استقلال تهران هم به توافق رسيده بود.
حسيني و اميرآبادي با استقلال ثبت كردند
دو بازيكن تيم فوتبال استقلال قراردادشان را با اين تيم براي حضور در فصل يازدهم ليگ برتر ثبت كردند. مهدي اميرآبادي بازيكن فصل پيش تيم فوتبال استقلال با اين تيم قرارداد يكساله ثبت كرد و ميثم حسيني نيز كه به تازگي از تيم گسترش فولاد تبريز به جمع آبي پوشان ملحق شده است قرارداد دو ساله اش با استقلال را ظهر ديروز در هيئت فوتبال استان تهران به ثبت رساند.

 



شكست تيم ملي واليبال مقابل تيم «ب» ايتاليا

تيم ملي واليبال ايران نخستين ديدار تداركاتي خود در ايتاليا را با شكست برابر تيم «ب» اين كشور پشت سرگذاشت.
ملي پوشان واليبال كشورمان كه به منظور برگزاري اردو و ديدارهاي تداركاتي عازم ايتاليا شده اند، نخستين ديدار تداركاتي خود را در شهر پروجيا و برابر تيم «ب» ايتاليا انجام دادند و طي آن با نتيجه 3 بر يك مغلوب ميزبان شدند.
شاگردان خوليو ولاسكو گيم نخست ديدار برابر ايتاليا را با پيروزي
(30 بر 28) خود تمام كردند اما در ساير گيم ها به ترتيب با نتايج (26 بر 28)، (21 بر 25) و (23 بر 25) واگذار كردند. آرش كشاورزي، حمزه زريني، مهدي بازارگرد، حسام بخششي، جواد محمدي نژاد، اميرحسيني و احسن الله شيركوند تركيب اصلي تيم ملي واليبال را در اين ديدار تشكيل دادند.
قرار بود دومين ديدار تداركاتي تيم هاي ايران و ايتاليا ديروز برگزار شود اما طبق برنامه اعلام شده اين ديدار به امروز موكول شده است.

 



رئيس فدراسيون فوتبال سرانجام از مردم عذرخواهي كرد
كفاشيان : كناره گيري نمي كنم تا ساختارشكني نشود !

رئيس فدراسيون فوتبال مي گويد در اين شرايط عذرخواهي از مردم وظيفه ما است و نمي توانيم از زير بار مسئوليت شانه خالي كنيم.
علي كفاشيان كه براي پاسخگويي به نمايندگان مجلس به كميته تربيت بدني رفته بود، پس از پايان جلسه درباره حذف عجيب تيم اميد از رقابت هاي انتخابي المپيك مطالبي را عنوان داشت كه قسمت هايي از آن در ادامه مي آيد:
¤ به هر حال بايد بپذيريم كه بار اولي نبود كه در رسيدن به المپيك ناكام مانديم. در 9 دوره قبل هم چنين شرايطي داشتيم و اين نشان مي دهد كه ساختار فوتبال ايران ايراد دارد. بايد به دنبال اين باشيم كه چرا چنين ساختاري همواره براي فوتبال ما دردسرساز مي شود. يك اشتباه كوچك، يك اتفاق بزرگ را حادث شده و فوتبال ايران از رسيدن به المپيك باز مانده است. ما بايد به دنبال اين سوال باشيم كه چرا هيچ گاه نمي توانيم به راحتي به جام جهاني برويم. فوتبال ما پتانسيل حضور در ميدان هاي جهاني را دارد، اما همان طور كه همه اذعان دارند، فوتبال ايران ساختار درستي ندارد.
¤ من از منتقدان مي خواهم ريشه يابي كنند كه چرا ساختار فوتبال ايران نمي تواند فضا را براي حضور تيم هاي ايراني در ميادين جهاني فراهم كند. تنها از منتقدان مي خواهم كه ساختارشكني انجام نگيرد. اتفاق خوبي كه براي فوتبال ما افتاده، تشكيل مجمع است و اين يعني اين كه اهالي فوتبال مي توانند براي فوتبال تصميم بگيرند. براي من كاري ندارد كه كنار بروم. اما نمي خواهم ساختارشكني، صورت بگيرد.
¤ آيا دليل اين ناكامي ها عدم سرمايه گذاري، ساختار نامناسب باشگاه ها است يا حضور كفاشيان در فدراسيون فوتبال؟ من چه در اين فوتبال باشم و چه نباشم آرزويم موفقيت فوتبال است و دوست دارم بهترين اتفاقات براي فوتبال بيفتد و همه بايد دست به دست هم دهيم تا مشكلاتي كه وجود دارد را حل كنيم.
¤ من وظيفه خودم مي دانم كه از مردم به خاطر اتفاقي كه افتاد عذرخواهي كنم. به هر حال سرپرست تيم اميد هم منتخب فدراسيون فوتبال بوده و او با اشتباهش چنين اتفاقي را سبب شده است.
¤ سقف قرارداد را سازمان ليگ در شرايطي به صورت قانون در آورد كه باشگاه هاي معترض معتقد بودند با بالا رفتن رقم پيشنهادي بازيكنان بايد تيم هايشان را تعطيل كنند، به همين خاطر و به درخواست باشگاه ها، سازمان ليگ تصميم گرفت كه سقف قرارداد تعيين كند، اما اگر واقعا باشگاه ها قصد اجراي اين قانون را ندارند، سازمان ليگ مي تواند اين قانون را بردارد.
¤ به عزيز محمدي گفته ام كه بايد تمامي اين مسايل را ثبت كند و قطعا با مربيان و بازيكناني كه خداي ناكرده زياده خواهي مي كنند به شدت برخورد شود.

 



انتقادات ازفوتبال كماكان ادامه دارد برزگر: پول را به آنها مي دهيم مدال را از كشتي مي خواهيم

مدير سابق تيمهاي ملي كشتي آزاد گفت: براي حضوري موفق در المپيك لندن نيازمند برنامه المپيكي هستيم.
منصور برزگر سرمربي سابق تيم ملي كشتي آزاد با بيان اين مطلب افزود: من تجربه بسياري از حضور در المپيك ها دارم. ما براي موفقيت در چنين رقابت هايي نيازمند برنامه المپيكي هستيم.
وي ادامه داد: اگر از برنامه ريزي هاي ديگر كشورها در خصوص نحوه آماده سازي شان براي حضور در المپيك آگاه باشيم خواهيم ديد كه تفاوت هايي ميان برنامه هاي ما و اين كشورها وجود دارد.دارنده مدال طلاي جهان تصريح كرد: تمامي اتفاقات در كشتي آزاد ايران امروز در شرايطي رخ مي دهند كه ما همه تمركزمان را صرف شركت در مسابقات جهاني تركيه كرده ايم.
دارنده مدال نقره المپيك در پايان خاطرنشان كرد: البته يكي از مشكلات كشتي ايران نبود امكانات و بودجه مناسب است پول را به رشته اي مثل فوتبال مي دهند كه مقابل عراق مي بازد و آنوقت از كشتي در المپيك انتظار مدال آوري دارند.


 



نخستين گروه كاروان وزنه برداري در مالزي2ملي پوش مشكل خروجي دارند

نخستين گروه كاروان اعزامي تيم وزنه برداري كشورمان براي حضور در مسابقات قهرماني جوانان جهان تهران را به مقصد كوالالامپور مالزي ترك كرد.
مجيد عسگري و جابر بهروزي دو وزنه بردار اوزان 56 و 69 كيلوگرم كشورمان كه به ترتيب بايد در روزهاي پنجشنبه و شنبه، 9 و 11 تير ماه روي تخته بروند، به همراه كوروش باقري سرمربي تيم ملي، حسين رضازاده رئيس فدراسيون وزنه برداري و داراب رياحي نايب رييس اين فدراسيون يكشنبه شب تهران را به مقصد كوالالامپور ترك كردند و بامداد ديروز وارد شهر پنانگ، محل برگزاري سي و هفتمين دوره مسابقات قهرماني جوانان جهان شدند.
گروه دوم كاروان اعزامي كشورمان ساعت 20 چهارشنبه 8 تير ماه راهي مالزي مي شوند و اين درحالي است كه هنوز مشكل خروج از كشور دو وزنه بردار تيم ملي مرتفع نشده است. كيانوش رستمي و كيا قدمي كه هر دو دراوزان 85 و 105 كيلوگرم از شانس هاي مدال به شمار مي روند، ديروز نيز همچون روزهاي گذشته راهي سازمان نظام وظيفه مي شوند تا پيگيري مشكلاتشان براي خروج از كشور و حضور در مسابقات باشند.

 



جام جهاني جودو- برزيل
پايان كار تيم چهار نفره ايران با عنوان پانزدهمي

تيم چهار نفره جودو كشورمان با كسب يك عنوان پنجمي و ايستادن در مكان پانزدهم به كار خود در جام جهاني برزيل پايان داد.
اين دوره از رقابتها روز شنبه در «سائوپائولو»ي برزيل با حضور 259 جودوكار از 53 كشور جهان آغاز شد و در نهايت با قهرماني ميزبان خاتمه يافت. برزيلي ها در مجموع با 4 طلا، 4 نقره و 9 برنز قهرمان شدند. بلژيك با 3 طلا و يك نقره و مغولستان با 2 طلا، يك نقره و يك برنز در جاي سوم ايستاد.
تيم ايران با تنها عنوان پنجمي محمدرضا رودكي در مكان پانزدهم ايستاد. رودكي كه در چند ماه اخير به دليل آسيب ديدگي از تمرينات و مسابقات جودو دور بود، روز يكشنبه مبارزات خوب و اميدواركننده اي به نمايش گذاشت.
سنگين وزن جودو ايران كار خود را با برتري مقابل «مالك المهدي» نفر 39 رنكينگ جهاني از مراكش آغاز كرد. وي سپس با شكست «ديميتري استريچكوف» كه با 498 امتياز در رديف 16رنكينگ جهاني قرار دارد دست به كار بزرگي زد. رودكي دور سوم به ديدار «رافائل سيلوا» از برزيل رفت و در حالي كه هفته گذشته به اين برزيلي نتيجه را واگذار كرده بود، يك بار ديگر در پيكار با او بازنده شد و به گروه بازنده ها رفت. رودكي در گروه بازنده ها «سيمونويچ» نفر 38 رنكينگ جهاني را شكست داد و در ديدار براي كسب مدال برنز در حالي كه با يك امتياز «وازاري» از «آندري ولكوف» ديگر شركت كننده روس ها پيش بود در فاصله 48 ثانيه به پايان مسابقه ضربه فني شد و در مكان پنجم ايستاد.
همچنين اميرقاسمي نژاد در وزن 81- كيلوگرم دور اول مقابل «كالم كاچور» از كانادا با 2 امتياز يوكو به برتري رسيد و دور دوم در پيكار با «لازلو سوكنيال» از مجارستان ضربه فني شد و از گردونه رقابت ها كنار رفت.
تيم ملي جودو ايران بعد از حضور در رقابتهاي گراند اسلم و جام جهاني برزيل امروز به تهران باز مي گردد. در اين مسابقات آرش ميراسماعيلي و علي معلومات در مبارزه اول خود شكست خوردند و حذف شدند.

 



افشارزاده سرپرست كاروان ورزش ايران در المپيك شد
نامه كميته ملي المپيك به رئيس جمهور براي حمايت بيشتر از ورزش

اعضاي هيات اجرايي كميته ملي المپيك بهرام افشارزاده را به عنوان سرپرست كاروان ورزشي اعزامي ايران به المپيك 2012 لندن انتخاب كردند.
نود و هشتمين نشست اعضاي هيات اجرايي كميته ملي المپيك با حضور تمامي اعضا در ساختمان كميته ملي المپيك برگزار شد كه طي آن موارد زير مورد بررسي و تصويب قرار گرفت:
1- بهرام افشارزاده به عنوان سرپرست كاروان انتخاب شد. در اين مورد مقرر شد كليه اعضاي هيات اجرايي همكاري لازم را با سرپرست اعزامي مبذول داشته باشند.
2- در رابطه با حضور اعضاي جامعه ورزش ايران در مجامع بين المللي مقرر شد در تاريخ مشخص از كليه افرادي كه در مجامع بين المللي عضويت دارند دعوت به عمل آيد تا از نزديك مشكلات و مسائلي كه با آنها رو به رو هستند بررسي و كمك هاي لازم در رابطه با حضور ايشان در مجامع بين المللي اعطاء شود.
همچنين در پايان اين نشست مقرر شد تا اعضاي هيات اجرايي با ارسال نامه اي به رئيس جمهور با تشريح وضعيت موجود ورزش كشور و اهميت حضورقدرتمندانه در بازي هاي المپيك لندن خواستار حمايت بيش از پيش دولت ازورزش كشور شوند.


 



جام جهاني فوتبال هفت نفره ايران با 8 گل آرژانتين را درهم كوبيد

ايران در مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي جهاني فوتبال هفت نفره با هشت گل مقابل آرژانتين پيروز شد.
تيم فوتبال ايران كه با سه پيروزي در گروه D رقابت ها مقابل تيم هاي ايرلند، آمريكا و ژاپن به عنوان سرگروه به مرحله يك چهارم نهايي راه پيدا كرده بود يكشنبه شب با هشت گل مقابل آرژانتين پيروز شد.
تيم فوتبال هفت نفره كشورمان امروز در مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها با تيم پرقدرت اوكراين روبه رو خواهد شد. رقابت هاي جهاني فوتبال هفت نفره درهلند برگزار مي شود. هفت تيم برتر اين رقابت ها به مسابقات پارالمپيك 2012 لندن راه پيدا خواهند كرد.

 



حضور 12 تيم در تور دوچرخه سواري دنا

نخستين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري دنا از هشتم تيرماه با حضور 12 تيم داخلي و خارجي در مسير شهرهاي ياسوج و گچساران برگزار مي شود.
نخستين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري دنا از هشتم تيرماه با حضور 5 تيم خارجي از كشورهاي ارمنستان، تركمنستان، تركيه، سوريه، جمهوري آذربايجان و عراق آغاز مي شود. 8 تيم داخلي سورن تبريز، ترافيك تهران، نيروي هوايي عقاب، پيكان تهران، مس كرمان، جوانه گلپايگان، هيئت ياسوج، كهكيلويه و بويراحمد در اين تور شركت مي كنند.
آخرين نشست فني اين تور صبح روز هشتم تيرماه و آئين افتتاحيه اين تور همين روز در سالن ورزشي شهيد پايدار شهرستان ياسوج برگزار خواهد شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14