(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 19 تیر 1390- شماره 19970

حديث دشت عشق
ايران، چين و لبنان به دنبال هدف هاي بزرگ
ملي پوشان بسكتبال جواز حضور در المپيك را كسب مي كنند؟
اخبار كوتاه از فوتبال
تعطيلي 50 روزه اردوي تيم ملي تكواندو
كماندار ايراني نايب قهرمان جهان شد
دووميداني قهرماني آسيا - ژاپن
مرادي و مهاجر شجاعي به فينال 800 متر رسيدند
آغاز اردوي تيم ملي كشتي فرنگي از 25 تير ماه
فرانسه ، چين يا روسيه مقصد بعدي ملي پوشان ووشو
گلايه هاي سرمربي تيم هندبال جوانان پيش از اعزام به يونان چرا يك سوم تيم به جام جهاني نمي رود؟
با برگزاري انتخابي دستمان در خيلي از وزن ها پر شد
محمدي: تكليف برخي اوزان را در لهستان مشخص مي كنيم
حضور پيكان در رقابت هاي واليبال جام باشگاه هاي آسيا
تيم ملي بوكس با 5 بوكسور در مسابقات روسيه



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «احمدعلي نوذريان»
درحسرت مقام برادر

¤ پدرو مادر عزيزم! هرانساني به سهم خود وظيفه و مسئوليتي دارد و من هم در اين موقعيت حساس مسئوليت و وظيفه شخصي خود را انجام مي دهم. مي دانم كه شما خيلي مصيبت و چشم انتظاري ديگر فرزندانتان را كشيده ايد ولي من نمي توانم از سهم خود جهت حضور درجبهه هاي حق عليه باطل بگذرم و من به برادرم علي رضا قول داده ام كه ان شاء الله درعمليات بعدي حتماً راه كربلا باز خواهد شد.
پدر و مادرگرامي من! اگر لياقت شهادت را داشتم مثل برادرم علي محمد خواهم بود و اگر مفقود شدم مثل پسردايي ام عباس جوبيان خواهم بود و اگر اسير شدم مثل هزاران رزمنده بسيجي كه در اسارت بعثيان مي باشند، خواهم بود. بسيجي شهيد «احمد علي نوذريان» در 7/11/1365 درمنطقه شلمچه (پاسگاه زيد) به شهادت رسيد.

 



ايران، چين و لبنان به دنبال هدف هاي بزرگ
ملي پوشان بسكتبال جواز حضور در المپيك را كسب مي كنند؟

پس از قرعه كشي و گروه بندي تيم هاي بسكتبال براي جام ملت هاي آسيا ملي پوشان ايران در گروه B با حريفاني نه چندان دشوار هم گروه شدند.
مراسم قرعه كشي جام ملت هاي آسيا برگزار شد تا چهارده تيم راه يافته به اين رقابت ها حريفان خود را بشناسند، در اين قرعه كشي تيم ملي ايران كه به عنوان مدافع عنوان قهرماني عازم چين خواهد شد، در گروه B با تيم هاي قطر، چين تايپه و نماينده اي از آسياي ميانه مبارزه خواهد كرد.
در اين مراسم تيم هاي لبنان، مالزي، كره جنوبي و نماينده اي از آسياي ميانه در گروه A قرار گرفتند. در اين گروه لبنان قهرمان سومين دوره جام استانكوويچ و كره جنوبي دو تيم قدرتمند آسيا هستند كه بايد براي صعود به مرحله بعدي برابر يكديگر صف آرايي كنند. در گروه B ايران، قطر، چين تايپه و نماينده ديگري از آسياي ميانه هم گروه شدند.
مهران حاتمي مربي تيم ملي، ايران را در «دشوارترين» گروه مي بيند، اما اگر حداقل به نام كشورها توجه كنيم نمي توان حريف دشواري در اين گروه براي مدافع عنوان قهرماني پيدا كرد و شايد اين شانس بزرگي بود كه در مرحله مقدماتي براي بسكتبال ايران به وجود آمد.
در گروه C ژاپن، اندونزي، سوريه و اردن قرار دارند. تيم هاي دوم و سوم غرب آسيا دوباره برابر يكديگر ظاهر شدند، اما در كنار آن ها ژاپن نيز حضور دارد كه براي كسب جايگاه مناسب در گروه بازي خواهد كرد. حضور سه تيم به نام بسكتبال آسيا در گروه C شايد بر روي كاغذ اين گونه نشان مي دهد كه اين گروه دشوارترين رقابت ها يا حداقل نزديك ترين رقابت ها را در خود شاهد باشد.
اما ميزبان اين رقابت ها و اصلي ترين حريف ايران براي قهرماني مجدد تيم چين است كه در گروه آخر (D) بايد با فيليپين، امارات و بحرين رودررو شود. چين كه در دوره قبلي برابر ايران تن به شكست داد و نتوانست به قهرماني برسد، در اين دوره با برنامه ريزي متفاوتي خود را براي حضور در جام ملت ها و كسب سهميه المپيك حاضر مي كند. چيني ها در اين گروه جز نام رايكو ترومن نگراني خاصي نخواهند داشت. ترومن در بيست و پنجمين دوره جام ملت ها سرمربي تيم ملي ايران بود كه در ديدار فينال توانست بسكتباليست هاي چيني را شكست دهد و به قهرماني برسد و هم اكنون به عنوان سرمربي تيم ملي فيليپين دوباره بايد برابر چيني ها حاضر شود. حضور دو تيم از غرب آسيا نيز نمي تواند براي چين دردسرساز شود.
اما بيست و ششمين دوره قهرماني بسكتبال آسيا كه بليت اعزام به المپيك 2012 را نيز به همراه دارد، شرايط متفاوتي خواهد داشت. در اين دوره ديگر چين ميزبان المپيك نيست كه حتي با عدم موفقيت در جام ملت ها در بازي هاي المپيك حاضر باشد. در طرف ديگر ايران به عنوان مدافع عنوان قهرماني به دنبال راهيابي مستقيم به لندن است و علاقه دارد در «ووهان» كار خود را يكسره كند. اما اين پايان بسكتبال آسيا نيست. لبناني ها شرايط نويني دارند. شركت نكردن در بازي هاي آسيايي گوانگجو، برنامه ريزي دقيق در ليگ داخلي، حضور قدرتمند در رقابت هاي بسكتبال غرب آسيا و خارج كردن جام قهرماني از دستان مهرام، حضور فوق العاده در باشگاه هاي آسيا و دوباره شكست مهرام و قهرماني لبناني ها، همه نشان از برنامه ريزي و هدفمندي لبناني ها دارد كه با انگيزه بالايي در انديشه بازگرداندن شخصيت بسكتبالي از دست رفته خود هستند.
اميدواري و برنامه ريزي لبناني ها شرايط بسيار دشواري را به وجود خواهد آورد. تيم هايي كه از گروه A به مرحله بعد صعود مي كنند برابر تيم هاي صعودكننده از گروه B حاضر مي شوند يعني گروهي كه تيم ايران در آن حاضر است و اين مي تواندبه حساسيت مرحله دوم بيفزايد.
در مرحله مقدماتي تيم ها در چهار گروه چهار تيمي مبارزه خواهند كرد و در انتها از هر گروه سه تيم به مرحله بعدي صعود مي كنند. سه تيم نخست گروه هاي A و B برابر هم و سه تيم نخست گروه هاي C و D برابر يكديگر حاضر خواهند شد. چهار تيم برتر هر قسمت وارد مرحله يك چهارم پاياني خواهند شد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

24 نمونه دوپينگ فوتبال منفي اعلام شد
نتايج 24 نمونه كنترل دوپينگ درحالي از سوي آزمايشگاه كلن آلمان اعلام شد كه كليه نتايج اعلام شده منفي است. فدراسيون فوتبال اعلام كرد اطلاعات دريافتي از سوي آزمايشگاه در حال رمزگشايي است كه به محض گشوده شدن رمز نمونه هاي دريافت شده ،اطلاعات تكميلي در اختيار عموم قرار مي گيرد.
ترشيز، مولايي و زاهدي به مس سرچشمه پيوستند
تيم فوتبال مس سرچشمه سه بازيكن ليگ برتري جديد به خدمت گرفت.
مجتبي ترشيز و علي مولايي از تراكتوسازي به همراه علي زاهدي از راه آهن بازيكنان ليگ برتري هستند كه با مسئولان باشگاه مس سرچشمه به توافق رسيده اند و امروز قرارداد خود را رسمي مي كنند.
همچنين نجمي زاده از ايران جوان بوشهر و خزايي از شيرين فراز كرمانشاه امروز قرارداد خود با مس سرچشمه را به طور رسمي ثبت مي كنند.
سرپرست ذوب آهن: چرا استقلالي ها مزاحم بازيكن ما مي شوند؟
اصغر فروتن سرپرست تيم فوتبال ذوب آهن با انتقاد شديد از تماس هاي معاون اجرايي باشگاه استقلال با فرشيد طالبي گفت: وقتي بازيكن با تيم ما قرارداد بسته و به اردو آمده است، چرا مزاحم او مي شوند؟ وي ادامه داد: وقتي بازيكني با ما قرارداد بسته و به اردو آمده است، ديگر نبايد مزاحم او بشوند و مكرراً با او تماس بگيرند. من نمي دانم اين آقاي اميري كيست كه دائماً با طالبي تماس مي گيرد و مزاحم تمرين او مي شود. فرشيد با ما قرارداد بسته است و قصد ندارد از تيم جدا شود. ضمن اين كه اگر استقلالي ها او را مي خواستند، چرا پيش از اين كه او با ما قرارداد ببندد با او مذاكره نكردند؟
حسيني: پس از بازگشت از اتريش قراردادم را ثبت مي كنم
در شرايطي كه باشگاه استقلال در آخرين موضع گيري اش اعلام كرد كه همچنان بر روي امضاي قرارداد سيد جلال حسيني «حساب» باز كرده اما اين مدافع ملي پوش مي گويد پس از بازگشت تيم ملي از اتريش، قراردادش را با سپاهان در هيئت فوتبال اصفهان ثبت خواهد كرد.
سيد جلال حسيني در پاسخ به اين سؤال كه صحبتهاي ضد و نقيضي درباره وضعيت آينده شما مطرح شده و استقلال و سپاهان هر كدام نظر متفاوتي درباره تيم فصل آتي تان دارند گفت: حرف زيادي براي گفتن ندارم اما واقعيت هماني است كه از سوي سايت باشگاه سپاهان اعلام شد. انشاا... پس از اينكه تيم ملي دوشنبه به ايران آمد، قراردادم را با باشگاه سپاهان امضاء خواهم كرد. وي در پايان گفت: فصل بعد سپاهاني خواهم بود و پس از بازگشت تيم ملي از اتريش درباره تصميمم صحبت خواهم كرد.
قرارداد پترويچ و لك چيرا با شاهين تمديد شد
قرارداد بازيكنان خارجي تيم فوتبال شاهين بوشهر براي يك فصل ديگر تمديد شد.ايوان پترويچ هافبك و لك چيرا مدافع تيم فوتبال شاهين پس از توافق نهايي با مسئولان باشگاه شاهين قراردادشان را به مدت يك فصل ديگر با اين تيم بوشهري تمديد كردند.در فصل نقل و انتقالات ليگ يازدهم تاكنون هادي شكوري، وحيد طالب لو، مصطفي شجاعي، مهدي شكوهي، علي انصاريان و محمد پروين با تيم فوتبال شاهين قرارداد رسمي امضا كرده اند.
آشنا و شاه علي دوست با سايپا ثبت كردند
دروازه بان فصل گذشته تيم نفت تهران و هافبك پاس به سايپا پيوستند.
حسين آشنا ديروز قراردادش را با باشگاه سايپا به مدت يك فصل در هيئت فوتبال كرج ثبت كرد. آشنا فصل گذشته دروازه بان تيم نفت تهران بود. باشگاه سايپا همچنين روزبه شاه علي دوست هافبك فصل گذشته پاس همدان را با امضاي قراردادي دوساله به خدمت گرفت.
عاشوري مربي جديد پيروزي
محسن عاشوري به عنوان مربي تيم فوتبال پيروزي با اين باشگاه قرارداد امضا كرد . اين پيشكسوت سرخ پوشان روز گذشته به عنوان مربي تيم بزرگسالان پيروزي به كادر فني اين تيم ملحق شد .

 



تعطيلي 50 روزه اردوي تيم ملي تكواندو

بعد از حضور تيم ملي تكواندو در دو رويداد مهم قهرماني جهان و انتخابي المپيك كادر فني آغاز اردوي آماده سازي را براي حضور در جام جهاني و المپيك لندن به بعد از ماه مبارك رمضان موكول كرد.
اردونشينان تكواندو نزديك به شش ماه است كه در تمرينات پرفشار تيم ملي براي حضور در رقابتهاي قهرماني جهان و پس از آن انتخابي المپيك حضور دارند و با توجه به آنكه تا چند ماه آينده تورنمنت و يا رويداد رسمي مهمي پيش رو ندارند كادر فني تمرينات تيم را تا بعد از ماه مبارك رمضان تعطيل كرد. اين تيم در ماه هاي پاياني سال جاري رقابتهاي جام جهاني را پيش رو دارد كه تاكنون زمان دقيق آن اعلام نشده و تيم ملي بايد براي دفاع از عنوان قهرماني خود آماده حضور در اين مسابقات شود.
ضمن اينكه معتمد و كرمي بايد براساس يك برنامه زمانبندي مناسب آماده حضور در بازيهاي المپيك تابستاني 2012 لندن شوند. كادر فني پس از اعلام برنامه خود به فدراسيون، بعد از ماه مبارك رمضان اردوي آماده سازي را با نفرات مورد نظر آغاز نمايند. از سوي ديگر رضا مهماندوست براي برپايي يك كلاس هماهنگي و آموزشي به تاجيكستان دعوت شده كه در صورت فراهم شدن مقدمات اين سفر، وي اواخر ماه جاري به مدت يك هفته به دوشنبه سفر مي كند.

 



كماندار ايراني نايب قهرمان جهان شد

تيم ملي كامپوند زنان كشورمان نخستين نشان خود در مسابقات تيراندازي با كمان قهرماني جهان را كسب كرد.
روز شنبه و در ادامه ششمين روز از مسابقات تيراندازي با كمان قهرماني جهان در ايتاليا، تيم ملي كامپوند زنان كشورمان با كسب نشان نقره، ايران را صاحب اولين مدال اين رشته در مسابقات قهرماني جهان كرد.
اين تيم با تركيب سيده ويدا حليميان، مهتاب پارسامهر و شبنم سرلك در مسابقه فينال با نتيجه 231 بر 223 برابر آمريكا نتيجه را واگذار كرد تا مدال نقره جهان را كسب كند. اين اولين مدال كمانداران ايران در مسابقات قهرماني جهان است. پيش از اين تيم تير و كمان ايران در بخش ميكس هم براي اولين بار به مقام چهارم جهان رسيده بود. چهل و ششمين دوره مسابقات تيراندازي با كمان قهرماني جهان و انتخابي المپيك لندن از 12 تا 19 تيرماه در «تورين» ايتاليا برگزار مي شود.

 



دووميداني قهرماني آسيا - ژاپن
مرادي و مهاجر شجاعي به فينال 800 متر رسيدند

سجاد مرادي و احسان مهاجر شجاعي به فينال دوي 800 متر آسيا راه يافتند.
در سومين روز از رقابت هاي دووميداني قهرماني آسيا در شهر كوبه ژاپن 24 دونده 800 متر در سه گروه به مصاف هم رفتند كه در پايان سجاد مرادي و احسان مهاجر شجاعي هر دو در گروه هاي جداگانه عنوان دومي دسته خود را كسب كرده و به فينال راه يافتند. در گروه اول اين رقابت ها مهاجر شجاعي كه مدال برنز بازي هاي آسيايي دوحه را در كارنامه دارد با زمان يك دقيقه و 52 ثانيه و 28 صدم ثانيه از دونده هندي به فينال رقابت ها راه يافت.
اين در حالي است كه دوندگان بحريني و عربستاني كه از برترين دوندگان آسيا محسوب مي شدند نتوانستند به فينال راه پيدا كنند. در اين گروه دونده هندي با زمان يك دقيقه و 51 ثانيه و 76 صدم ثانيه اول شد.
همچنين در گروه سوم رقابت ها كه سجاد مرادي در آن حضور داشت نيز اتفاقي مشابه افتاد و سجاد مرادي قهرمان بازي هاي آسيايي گوانگ جو پس از دونده هندي به عنوان دومين نفر از خط پايان گذشت تا انرژي اش را براي فينال ذخيره كند. او اين مسابقه را با زمان يك دقيقه و 53 ثانيه و 2 صدم ثانيه به پايان رساند. اما در مقابل دونده هندي با زمان يك دقيقه و 52 ثانيه و 97 صدم ثانيه در گروه خود اول شد تا به عنوان نفر نخست اين گروه به فينال راه پيدا كند. رقابت فينال دوي 800 متر در نوزدهمين دوره رقابت هاي دووميداني قهرماني آسيا امروز در آخرين روز رقابت ها برگزار مي شود.

 



آغاز اردوي تيم ملي كشتي فرنگي از 25 تير ماه

اردوي تيم ملي كشتي فرنگي از 25 تيرماه با دعوت از 27 كشتي گير آغاز مي شود.
اردوي آمادگي تيم ملي كشتي فرنگي از 25 تير تا 8 مرداد ماه در مجموعه ورزشي انقلاب تهران برگزار خواهد شد. اسامي نفرات دعوت شده به اردو به شرح زير است:
55 كيلو: حميد سوريان، محسن حاجي پور، باقر توكليان و هدايت كبيري60 كيلو: اميد نوروزي، عبدالمحمد پاپي، محمد فقيري و جاسم اميري66 كيلو: سعيد عبدولي، علي محمدي، افشين بيابانگرد و مهرداد بهرامي74 كيلو: فرشاد عليزاده و يوسف قادريان، هادي عليزاده پورنيا و كمال محمدعليزاده 84 كيلو: طالب نعمت پور، حبيب الله اخلاقي و داود اخباري 96 كيلو: اميرعلي اكبري و مهدي علياري، بابك قرباني و داود گيل نيرنگ 120 كيلو: بشير باباجان زاده، امير قاسمي منجزي، اسماعيل نظري و محمد قرباني

 



فرانسه ، چين يا روسيه مقصد بعدي ملي پوشان ووشو

تيم ملي ووشو قبل از حضور در يازدهمين دوره رقابتهاي قهرمان جهان با ووشوكاران يكي از كشورهاي فرانسه، چين يا روسيه اردوي مشترك برگزار مي كند.
اردوي آماده سازي تيم ملي ووشو روز پنجشنبه با برگزاري مرحله نخست رقابتهاي انتخابي پايان يافت و دور جديد تمرينات اين تيم از روز دوشنبه هفته جاري در آكادمي ووشو آغاز مي شود.هم اكنون در 10 وزن 20 ووشوكار در اردوي تيم ملي هستند كه بعد از مشخص شدن نفرات اصلي و پشت سر گذاشتن مراحل مختلف اردو، شش ووشوكار به مسابقات جهاني اعزام مي شوند. يازدهمين دوره رقابتهاي ووشو قهرماني جهان 18 تا 22 تير ماه در آنكارا برگزار مي شود.

 



گلايه هاي سرمربي تيم هندبال جوانان پيش از اعزام به يونان چرا يك سوم تيم به جام جهاني نمي رود؟

سرمربي تيم هندبال جوانان ايران از اين كه 30 درصد بازيكنان اصلي نمي توانند تيم را در يونان همراهي كنند، ابراز گلايه كرد.
محمدنقي ناري گفت: متاسفانه 30 تا 40 درصد از بازيكنان كليدي و موردنظر تيم به دليل مشمول نظام وظيفه بودن اجازه خروج از كشور را ندارند و نمي توانند تيم را در يونان همراهي كنند. بايد ديد مقصر چه كسي است و چرا نبايد بتوانيم با تمام قدرت در جام جهاني حاضر شويم. اگر در فدراسيون سازمان تيم هاي ملي وجود داشت تا موارد اين چنيني را مديريت مي كرد، اكنون پس از يك سال با چنين مشكلاتي دست به گريبان نبوديم.
سرمربي تيم ملي خاطرنشان كرد: مهمترين مشكل تيم امروز يك دست نبودن بازيكنان است. نمي توان همه فشار تيم را روي يك نفر مثلا استكي گذاشت. از طرفي ساير بازيكنان تجربه حضور در ميدان هاي بين المللي را ندارند. به هر حال امروز تيم را براي كسب تجربه به يونان اعزام مي كنيم، ولي باز جاي سؤال دارد حالا كه هدف كسب تجربه است، چرا بازيكناني را به يونان نمي فرستيم كه بتوانيم در دوره هاي بعدي بازي هاي جوانان از آن ها استفاده كنيم؟ زيرا از تركيب اعزامي تنها دو يا سه نفر از نظر سني مي توانند در دوره بعدي بازي ها حاضر شوند.

 



با برگزاري انتخابي دستمان در خيلي از وزن ها پر شد
محمدي: تكليف برخي اوزان را در لهستان مشخص مي كنيم

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد، گفت: تكليف چند وزن را كه هنوز در آن به جمع بندي نهايي نرسيده ايم با حضور در جام زيلكوفسكي لهستان مشخص مي كنيم.
غلامرضا محمدي در مورد اردوهاي تيم ملي كشتي آزاد گفت: پس از پايان مرحله اول اردو در تهران در خرم آباد تمرينات به صورت اختصاصي تر پيگيري مي شود و كم كم فشار تمرينات بيشتر مي شود. تعدادي از كشتي گيران بايد در جام موحد و حبيبي به ميدان بروند و 12 نفر هم براي حضور در جام زيلكوفسكي به لهستان اعزام مي شوند.سرمربي تيم ملي كشتي آزاد در مورد احتمال برگزاري انتخابي اوزان 84 و 120 كيلو در جام زيلكوفسكي گفت: حضور كشتي گيران ما در لهستان مي تواند معيار و ملاك خوبي براي انتخاب ملي پوشان اين اوزان باشد. اين رقابت ها محكي جدي است و ممكن است تكليف چند وزن را كه هنوز در آن به جمع بندي نهايي نرسيده ايم با حضور در جام زيلكوفسكي مشخص كنيم.
وي ادامه داد: البته كادرفني نگاه ويژه اي هم به جام حبيبي و موحد دارد چون تعدادي از كشتي گيران شاخص ما در ساري به ميدان مي روند. برنامه ما هم همين بوده است و بعد از بررسي تمام شرايط و عملكرد كشتي گيران در اين دو جام، اسامي نفرات اعزامي به مسابقات جهاني را اعلام خواهيم كرد.
محمدي با اشاره به شرايط خوب اردوها عنوان كرد: خوشبختانه شرايط خوبي در اردوهاي تيم ملي حاكم است. برگزاري مسابقات انتخابي نتيجه خوبي براي ما داشت و چهره هاي جوان و جديدي معرفي شدند و دست مان در خيلي از وزن ها نسبت به گذشته پرتر شد. در مجموع راضي هستم. ذات انتخابي به اين برد و باخت ها است و چيزي قابل پيش بيني نيست.

 



حضور پيكان در رقابت هاي واليبال جام باشگاه هاي آسيا

قهرمان ليگ برتر واليبال ايران 28 تير عازم رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا مي شود.
تيم واليبال پيكان به عنوان قهرمان ليگ برتر ايران در روز 27 تير براي شركت در جام باشگاه هاي آسيا به شهر پالم بانگ اندونزي سفر مي كند. سپيدپوشان پايتخت ايران براي دفاع از شش دوره قهرماني خود در آسيا و با هدف حضور مقتدرانه در رقابت هاي جام باشگاه هاي جهان در اين دوره از بازي هاي آسيايي حاضر مي شوند.

 



تيم ملي بوكس با 5 بوكسور در مسابقات روسيه

تيم ملي بوكس ايران دوشنبه هفته جاري با 5 نفر راهي مسابقات بين المللي روسيه مي شود.
ايمان طيبي در وزن 52 كيلوگرم، امين قاسمي پور در وزن 69 كيلوگرم، احسان روزبهاني در وزن 81 كيلوگرم، رضا مرادخاني در وزن 91 كيلوگرم و جاسم دلاوري در وزن 91+ كيلوگرم نفرات اعزامي به پيكارهاي روسيه هستند.
تيم ملي دوشنبه به اين رقابت ها اعزام خواهد شد. پيش از اين بوكسورهاي تيم ملي در قالب 2 تيم در پيكارهاي اندونزي و اوكراين شركت كردند كه حاصل آن فقط يك مدال برنز از سوي آرمين امجديان بود.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14