(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 30 مرداد 1390- شماره 20005

حديث دشت عشق
احتمال كاهش محروميت علي حسيني قوت گرفت رضازاده: سليمي شانس اول مدال طلاي المپيك است
اخبار كوتاه از فوتبال
دعوت از 21 كشتي گير به آخرين اردوي تيم ملي كشتي فرنگي
بنا روي نام سوريان خط قرمز كشيد
اعتصاب در فوتبال اسپانيا هفته اول ليگ اسپانيا به علت اعتصاب بازيكنان به تاخير افتاد.
سفري ديگر در كارنامه سرپرست فدراسيون دووميداني
آشتياني: 9 روز زودتر مي روم تا مقدمات را مهيا كنم!
رقابت هاي جهاني از اول شهريورماه آغاز مي شود تيم ملي جودو با 4 ورزشكار در پاريس
خواندني از ورزش ايران
خودداري تيم واليبال ايران از رويارويي با رژيم صهيونيستي
راي نهايي ورزشكاران مشكوك به دوپينگ ارسال نشد
احتمال تخفيف يا تبرئه شدن كشتي گيران قوت گرفت
13 بازيكن در اردوي تيم ملي واليبال باقي ماندند



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «علي گرائيلي»
چهارمين شهيد روستا
بسيجي شهيد «علي گرائيلي» در بهمن 1344 در روستاي خرماكلاي قائمشهر متولد شد. سختي هاي دنيا يكي پس از ديگري بر علي وارد شد. در كودكي پدر و مادرش از هم جدا شدند و در سن 8 سالگي مادر را از دست داد و در سن 9 سالگي از نعمت پدر محروم شد ولي مشكلات و نداشتن مهرباني هاي مادر و تامين مخارج از سوي پدر او را نااميد نكرد و مثل دوست عزيزش شهيد نصيري، شهيد موسوي و شهيد نادعلي زاده از سن 4 سالگي به فراگيري قرآن همت نهاد و با هزاران مشكل و همت والاي مادر درس را ادامه داد و با رحلت مادر و پدر دائي مهربانش مخارج تنها فرزند ذكور خواهر را تقبل كرد.
در سن 13 سالگي در جمع مخالفين رژيم درآمد و با شنيدن نام زيباي امام صلوات بلند مي فرستاد و به بچه ها مي گفت آرزو دارم امام را زيارت كنم و واقعا چند روز بعد به آرزويش رسيد و در مدرسه علوي تهران امام را زيارت كرد.
عاقبت چهارمين شهيد روستاي خرماكلاي قائمشهر مثل يارانش در 21 سالگي پس از يك عمر مبارزه با مشكلات زندگي و جهاد در راه خدا در سال 1365 در منطقه عملياتي شلمچه به شهادت رسيد و در جوار ياران شهيدش آرام گرفت.

 



احتمال كاهش محروميت علي حسيني قوت گرفت رضازاده: سليمي شانس اول مدال طلاي المپيك است

حسين رضازاده بسيار اميدوار است كه سعيد علي حسيني پس از بازي هاي المپيك لندن بتواند در رقابت هاي وزنه برداري شركت كند؛ چرا كه مي گويد تاكنون فدراسيون و كميته ملي المپيك حداقل 220 ميليون تومان براي اين مسأله خرج كرده اند.
موضوع محروميت سعيد علي حسيني يكي از غم انگيزترين اتفاقهاي تاريخ ورزش ايران بوده، قهرماني كه به راحتي مي توانست يك نشان طلاي المپيك به كارنامه ورزش ايران اضافه كند، با سهل انگاري و دست به دست هم دادن برخي موارد به صورت هميشه از حضور دررقابت هاي ورزشي محروم شد. اما گويا اين حكم پس از پيگيري هاي خانواده اش، كميته ملي المپيك و فدراسيون وزنه برداري در حال بازگشت است.
حسين رضازاده، رئيس فدراسيون وزنه برداري ايران در اين باره گفت: من واقعاً در اين روزهاي عزيز دعا مي كنم كه مشكل سعيد علي حسيني حل شود. تاكنون خيلي زحمت كشيديم كه بتوانيم رأي محروميت هميشگي او را بشكنيم. خودتان خوب مي دانيد كه وقتي ورزشكاري محروم شد، ديگر بازگشت محروميتش خيلي سخت است، اما ما تلاشمان را كرديم كه سعيد بتواند به رقابت هاي ورزشي برگردد. تاكنون 220 ميليون تومان براي اين مسأله هزينه شده و پس از جلسه اي كه در سوئيس داشتيم اميدوارم كه مشكل علي حسيني حل شود. نظر وكلا در اين مورد مثبت است و فكر مي كنم حكم محروميت سعيد از مادام العمر به چهار سال كاهش پيدا كند. اگر اين اتفاق بيفتد او يك سال پس از المپيك لندن مي تواند وارد چرخه رقابت هاي وزنه برداري شود. البته رساندن محروميت او به چهار سال هدف ما نيست، هدف ما اين است كه بتواند در المپيك لندن وزنه بزند.
وي در مورد رقابت ايران در مسابقات جهاني نيز گفت: ما سعي مي كنيم با بهترين نفرات به پاريس برويم. مدال گرفتن در جهاني به اين بستگي دارد كه سطح يك مسابقه چگونه مي شود. شما مي دانيد كه همه تيم ها به صورت كامل و با قدرت حاضر مي شوند، اما تيم ما هم شبانه روزي زحمت كشيدند، تمرينات سخت كردند و مربي زحمتكشي مانند كوروش باقري در همه ساعت هاي زندگي در كنار آن ها بوده و بايد موفق شوند.
رضازاده در پاسخ به اين سؤال كه آيا بهتر نبود ركوردهاي تمريني بهداد سليمي اعلام نشود تا رقيبان نسبت به وضعيت او مطلع نباشند؟ گفت: من هم با اين موضوع موافقم، وقتي خودم وزنه مي زدم به همه مي گفتم كه ركوردهايم را اعلام نكنيد. من در تمرينات 270 كيلو مي زدم، اما اين خبر را اعلام نمي كرديم، چون باعث مي شد فشار زيادي بر من وارد شود. در مورد سليمي هم اين اعتقاد را داريم، نبايد ركوردهايش اعلام مي شد، اما او وزنه بردار قدرتمندي است و اگر آسيب نبيند شانس اول مدال طلاي المپيك است. ركوردهايي كه او رسيده بسيار با ارزش است. 260 كيلوگرم در دو ضرب را من مي فهمم يعني چه. اميدوارم اين ركوردها را در مسابقه هاي جهاني و المپيك تكرار كند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

تشكيل كميته فني در باشگاه استقلال منتفي شد ؟!
مخالفت تعدادي از اعضاي باشگاه استقلال تهران با تشكيل كميته فني سبب شد كه راه اندازي اين كميته تا آخرين ساعات روز گذشته منتفي شود. پس از افشاگري حسن روشن درخصوص اتفاقات تيم هاي پايه استقلال و اينكه مديران آكادمي از 12 بازيكن براي بازي كردن در استقلال پول گرفته اند، مديريت اين باشگاه تصميم گرفت تشكيل كميته فني را به تاخير بيندازد و از صدور حكم اعضاي كميته فني ممانعت به عمل آورد. قرار بود جلسه معارفه روشن و ساير پيشكسوتان اين باشگاه روز پنج شنبه برگزار شود كه اين اتفاق رخ نداد. روشن كه از اين اتفاقات باخبر شده، از طريق دوستان نزديك خود به اطلاع فتح الله زاده رسانده كه ديگر در باشگاه استقلال تهران حاضر نمي شود و بهتر است وي پرونده تشكيل كميته فني را به بايگاني بسپارد. گفته مي شود علاوه بر سر و صداي ايجاد شده در تيم هاي پايه، مخالفت پرويز مظلومي سرمربي استقلال نيز با تشكيل كميته فني يكي ديگر از دلايل عدم صدور حكم روشن بود.
محروميت انصاري فرد و زارع از ديدار مقابل اندونزي
فيفا با ارسال نامه اي به فدراسيون فوتبال از محروميت دو بازيكن تيم ملي فوتبال ايران در مقابل اندونزي در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل خبر داد. طبق اعلام كميته انضباطي فيفا و بنا بر گزارشات داور ديدار ايران - مالديو در تاريخ 6 مرداد 90، هادي عقيلي، كريم انصاري فرد، پژمان نوري و مازيار زارع دراين بازي كارت زرد دريافت كرده اند و كريم انصاري فرد و مازيار زارع به علت دريافت دو كارت زرد در دو بازي مختلف، در ديدار مقابل اندونزي كه در تاريخ 11 شهريور 90 در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود محروم خواهند بود.
سرپرست موقت پيروزي استعفاي مايلي كهن را فداكاري دانست
حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پيروزي اقدام محمد مايلي كهن در كناره گيري از پست مديريت فني تيم فوتبال اين باشگاه را فداكارانه توصيف كرد و گفت: مايلي كهن براي اينكه حركت تيم متوقف نشود و تضادي در كادر فني بوجود نيايد خود را كنار كشيد. محمد مايلي كهن روز جمعه از سمت مديريت فني تيم فوتبال پيروزي كناره گيري كرد. اين تصميم او به دنبال اختلاف نظرهايي كه با اعضاي فني تيم پيروزي داشت، اتخاذ شد.
حذف سوريه از رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014
فيفا اعلام كرد تيم ملي فوتبال سوريه از جام جهاني 2014 برزيل حذف شده و تيم ملي تاجيكستان دوباره به اين بازي ها باز مي گردد. كميته انضباطي فيفا در تاريخ 17 آگوست 2011 نتيجه بازي رفت در رقابتهاي مرحله دوم ميان سوريه - تاجيكستان كه در تاريخ 23 جولاي 2011 برگزار شده است را 3-0 به سود تاجيكستان اعلام كرد زيرا به گفته فيفا تيم ملي سوريه در اين بازي از بازيكني غيرمجاز استفاده كرده بود.
مورينيو پشيمان شد
سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد از رفتار زشت و غيراخلاقي خود برابر دستيار گوارديولا پشيمان شده است. روزنامه ماركا كه يكي از نشريه هاي طرفدار باشگاه رئال مادريد به شمار مي رود، پس از حركت غيرورزشي سرمربي تيم رئال مادريد در پايان ديدار مقابل بارسلونا در سوپرجام اسپانيا به تقبيح اين حركت مربي پرتغالي پرداخت و روز شنبه هم در گزارشي بدون اين كه منبع خاصي را ذكر كند، مدعي شد كه مورينيو از حركتش پشيمان و متاسف شده است، اما اين موضوع را تنها با عده اي از نزديكانش در ميان گذاشته است.
ليگ برتر سالانه 750 هزار توريست جذب مي كند
ليگ برتر انگليس علاوه بر حضور بازيكنان طراز اول، مقصد توريست هاي زيادي از سراسر جهان است. بنا به آماري كه سازمان جهانگردي انگليس منتشر كرد، سالانه 750 هزار توريست براي مشاهده ديدارهاي ليگ برتر انگليس وارد اين كشور مي شوند و بازي تيم هاي محبوبشان را از نزديك نگاه مي كنند. ورود اين تعداد جهانگرد سالانه 6.979 ميليون دلار وارد چرخه اقتصاد متزلزل انگليس در اين شرايط بحراني مي كند.
تراكتورسازي به دنبال حريف خارجي
كادرفني تيم تراكتورسازي از مسئولان باشگاه خواسته اند تا در روزهاي تعطيلي ليگ كه بعد از هفته پنجم شروع مي شود، براي برگزاري يك ديدار تداركاتي به تركيه يا اربيل عراق بروند. باشگاه تراكتورسازي در تلاش است تا اين بازي دوستانه فراهم شود.
روز شلوغ كميته انضباطي پيروزي
كميته انضباطي باشگاه پيروزي امروز (يكشنبه) تشكيل جلسه مي دهد. در اين جلسه عليرضا حقيقي، محسن عاشوري و سومديك بدليل انجام برخي مصاحبه ها و جواد كاظميان به علت نحوه شادي پس از گل و دريافت كارت زرد در بازي برابر مس سرچشمه به كميته انضباطي اين باشگاه دعوت شدند. همچنين مازيار زارع به دليل انجام مصاحبه و نحوه بيرون رفتن از زمين پس از تعويض در بازي برابر شهرداري تبريز به اين كميته دعوت شده است.

 



دعوت از 21 كشتي گير به آخرين اردوي تيم ملي كشتي فرنگي
بنا روي نام سوريان خط قرمز كشيد

آخرين اردوي تيم ملي كشتي فرنگي پيش از مسابقات جهاني با حضور 21 كشتي گير و بدون حميد سوريان برگزار مي شود.
مرحله آخر اردوي آماده سازي تيم ملي كشتي فرنگي براي شركت در رقابت هاي جهاني استانبول از روز چهارشنبه سوم شهريور در خانه كشتي تهران آعاز مي شود و تا 18 شهريور ادامه مي يابد. حميد سوريان دارنده پنج مدال طلاي كشتي فرنگي جهان كه در اواسط اردوي قبلي، تيم ملي را ترك كرد، به مرحله جديد تمرينات دعوت نشده است تا غايب بزرگ مسابقات جهاني لقب گيرد. مسابقات جهاني كشتي از 21 تا 27 شهريور در استانبول تركيه برگزار مي شود.
21 كشتي گير دعوت شده به اردو به ترتيب زير هستند:
55 كيلوگرم: سامان عبدولي (خوزستان) محسن حاجي پور (مازندران) دانيال نيك بين (كردستان)
60 كيلوگرم: اميد نوروزي (فارس) عبدالمحمد پاپي (خوزستان) ابوذر نورزاد (البرز)
66 كيلوگرم: سعيد عبدولي (خوزستان) علي محمدي (تهران) افشين بيابانگرد (اردبيل)
74 كيلوگرم: فرشاد عليزاده (تهران) محسن قاسمي (لرستان) كمال محمدعليزاده (فارس)
84 كيلوگرم: حبيب الله اخلاقي (خوزستان) طالب نعمت پور (لرستان) علي قيطاسي (فارس)
96 كيلوگرم: قاسم رضايي (مازندران) مهدي عسگري زاده (خوزستان) شهاب قوره جيلي (فارس)
120 كيلوگرم: بشير باباجان زاده (مازندران) اسماعيل نظري (تهران) بهروز يوسفي (مازندران)

 



اعتصاب در فوتبال اسپانيا هفته اول ليگ اسپانيا به علت اعتصاب بازيكنان به تاخير افتاد.

سازمان ليگ اسپانيا اعلام كرد كه هفته اول ليگ برتر اين كشور كه قرار بود ديروز (شنبه) برگزار شود، به علت اعتصاب بازيكنان به تعويق افتاد.
اين سازمان عنوان كرد كه با اتحاديه بازيكنان هنوز به توافق كامل نرسيده اند، اما درباره ادامه گفت وگوها به توافق رسيده اند و قرار است روند اين گفت وگوها دوشنبه دنبال شود.اتحاديه بازيكنان اسپانيا خواستار آن است كه سازمان ليگ كشور ضمانت لازم را براي دريافت حقوق و مزاياي آن ها از باشگاه ها تامين كند. اين اتحاديه بر اين باور است كه باشگاه ها حدود 50 ميليون يورو بدهكار هستند و ايجاد صندوق 40 ميليون يورويي براي حل اين مشكل كافي نيست. اولين نشست بين دو طرف چهارشنبه گذشته بي نتيجه ماند. خوزه لويس استيازاران رئيس سازمان ليگ يك و دو كه شامل 42 باشگاه است، گفت: ترجيح مي دهم در اين باره صحبت نكنم. بايد هر چه زودتر راه برون رفت را پيدا كنيم تا اعتصاب به هفته دوم هم نكشد.

 



سفري ديگر در كارنامه سرپرست فدراسيون دووميداني
آشتياني: 9 روز زودتر مي روم تا مقدمات را مهيا كنم!

در حالي كه 9 روز تا آغاز رقابتهاي جهاني دووميداني در دايگوي كره جنوبي باقي مانده، محمدرضا كاظمي آشتياني به محل برگزاري رقابتها سفر كرد؛ سفري كه به قول خودش براي «هماهنگي امور تيم و شركت در اجلاس فدراسيون بين المللي» است.
سيزدهمين دوره رقابتهاي جهاني دووميداني از 9 روز ديگر در شهر دايگوي كره جنوبي آغاز مي شود و در اين ميان سرپرست فدراسيون تصميم گرفته تا در فاصله باقي مانده در دايگوي كره جنوبي حاضر شود.
وي در مورد علت سفر زود هنگامش به كره جنوبي به خبرگزاري ايسنا مي گويد: «من در ابتدا تصميم داشتم براي بازي هاي دانشجويان جهان به چين برويم، اما صلاح ديدم كه دبير فدراسيون همراه تيم اعزام شود. براي همين تصميم گرفتم به كره بروم، چون كنگره جهاني از روز چهارشنبه برگزار مي شود. كاروان ايران هم روز سه شنبه به محل برگزاري اين رقابت ها مي رسد. به همين دليل من بايد قدري زودتر به كره بروم تا زمينه لازم را براي ورود كاروان ايران و همچنين حضور در كنگره آماده كنم.» هرچند آشتياني توضيحاتي را ارائه مي كند اما حرفهاي او به درستي مشخص نمي كند كه او به چه دليلي 9 روز زودتر از بازيها و پنج روز پيش از كنگره راهي كره جنوبي مي شود.
بسياري از منتقدان سرپرست فدراسيون به سفرهاي متعدد او خرده مي گيرند، چرا كه در حدود 6 ماه حضور در فدراسيون دووميداني تاكنون يك دوره 10 روزه در چين بوده، يك دوره بيش از 10 روز به ژاپن رفته و اكنون هم چيزي حدود 10 روز به رقابتهاي جهاني كره جنوبي مي رود. اين مسئله اي است كه تاكنون در ميان روساي سابق فدراسيون سابقه نداشته و براي حضور در مسابقات از ساير عوامل از جمله مربيان و كادرفني بيشتر استفاده مي شد.

 



رقابت هاي جهاني از اول شهريورماه آغاز مي شود تيم ملي جودو با 4 ورزشكار در پاريس

تيم ملي جودوي كشورمان با چهار جودوكار عصر امروز براي حضور در رقابت هاي قهرماني جهان راهي پاريس خواهد شد.
رقابت هاي جودوي قهرماني جهان از صبح سه شنبه اول شهريورماه در سالن «پيردوكوبرتن» شهر پاريس آغاز مي شود و تيم ملي كشورمان به منظور حضور در اين دوره از رقابت ها ساعت 13 يكشنبه با پروازي مستقيم تهران را به مقصد پاريس ترك مي كند.
اين دوره از رقابت هاي جودوي قهرماني جهان در جدول امتيازات كسب سهميه المپيك از بيشترين امتياز برخوردار است، به همين دليل تمام كشورها با بهترين نفرات خود راهي پاريس خواهند شد.
تيم ايران نيز با چهار جودوكار روي تاتامي جهاني حاضر مي شود كه براساس اعلام كادرفني علي معلومات (73-كيلوگرم)، امير قاسمي نژاد (81 -كيلوگرم)، جواد محجوب (90-كيلوگرم) و محمدرضا رودكي (100+كيلوگرم) تيم چهار نفره جودوي ايران را در اين مسابقات تشكيل مي دهند. «جيرولامو جيووينازو» به عنوان سرمربي و محمدرضا حاج يوسف زاده نيز به عنوان مدير تيم هاي ملي اين تيم را در رقابت هاي جهاني همراهي خواهند كرد.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ يازدهمين همايش تجليل از ورزشكاراني كه از رويارويي با نمايندگان رژيم صهيونيستي امتناع ورزيده اند توسط سازمان بسيج ورزشكاران و با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، كميته ملي المپيك و جمعي از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش روز چهارشنبه دوم شهريورماه در مركز همايش هاي سازمان صدا و سيما برگزار مي شود.
¤جمعه شب تيم واليبال نوجوانان ايران در نخستين ديدار خود در مسابقات جهاني واليبال نوجوانان به مصاف اسپانيا رفت كه در سه گيم پياپي با نتايج 25 بر 22 ، 27 بر 25 و 25 بر 21 از حريف خود شكست خورد. شاگردان بهروز عطايي شب گذشته و در دومين ديدار به مصاف صربستان رفتند كه قهرمان دوره قبل مسابقات است.

 



خودداري تيم واليبال ايران از رويارويي با رژيم صهيونيستي

تيم واليبال دانشجويان ايران جمعه در بازي هاي جهاني در حالي كه مي دانست حريفش در مرحله بعد بازي ها نماينده رژيم غير قانوني اشغالگر قدس است، باز هم در ديدار برابر مكزيك پيروز شد تا به يك مسابقه اي غير ممكن برسد.
بر اساس برنامه رقابت هاي واليبال بازي هاي دانشجويان جهان ساعت 20 ديروز بايد دو تيم ايران و نماينده رژيم صهيونيستي به مصاف هم مي رفتند كه قائم مقام كاروان ورزشي ايران پيش از ظهر ديروز تاكيد كرد كه تيم واليبال كشورمان در اين بازي حاضر نخواهد شد. نادر كشتي دار در اين باره گفت: يا به طور كلي تيم به سالن مسابقه ها نمي رود يا چند نفر مي روند كه بازي انجام نشود. مي دانيم كه در نهايت جريمه يا حتي محروم خواهيم شد. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين كار احتمال محروميت براي كاروان ورزشي ايران به وجود نمي آورد، يادآور شد: فكر نمي كنم اين گونه شود. بايد ببينيم كه در نهايت چه خواهد شد. اما آخرش اين است كه تيم واليبال ما را محروم مي كنند و ما پس از بازگشت به ايران از طريق فدراسيون بين المللي ورزش هاي دانشجويي موضوع را پيگيري مي كنيم اما به هر حال ما بايد اعتراض مان را نسبت به اين رژيم غيرقانوني اعلام كنيم.

 



راي نهايي ورزشكاران مشكوك به دوپينگ ارسال نشد
احتمال تخفيف يا تبرئه شدن كشتي گيران قوت گرفت

دبيركل ستاد ملي مبارزه با دوپينگ گفت: جريان كشتي گيران فرنگي و استفاده از مواد نيروزا وارد فاز جديدي شد و احتمال تخفيف در محروميت يا تبرئه شدن آنها قوت گرفت.
پوركاظمي اظهار كرد: ديروز (شنبه) قرار بود پاسخ نهايي دو ملي پوش فرنگي ايران كه نمونه A آن ها مثبت اعلام شده بود، صادر شده و به فدراسيون كشتي و «نادو» ايران ارسال شود كه خوشبختانه تا اين لحظه اين نتايج ارسال نشده است. اين عدم ارسال را به فال نيك مي گيريم، چرا كه اين پرونده وارد فاز جديدي شد و از طريق يك پروسه حقوقي «وادا» و «فيلا» اين پرونده را پيگيري خواهند كرد.وي افزود: حالا كه اين جواب ها ارسال نشده راي نهايي در مورد اين كشتي گيران مهر يا آبان ماه صادر خواهد شد. در اين شرايط «وادا» پذيرفته كه شايد مستندات ارائه شده از سوي فدراسيون كشتي قابل بررسي بيشتر باشد. «وادا» اكنون به صرف زمان بيشتر مي خواهد بررسي كند كه آيا اين دو كشتي گير مجرم واقعي هستند يا نه.

 



13 بازيكن در اردوي تيم ملي واليبال باقي ماندند

سرمربي تيم ملي واليبال در آستانه اعزام به تورنمنت بين المللي اسلووني عليرضا بهبودي، پاسور اين تيم را از جمع اردونشينان خط زد.
حذف عليرضا بهبودي در حالي انجام شد كه تيم ملي واليبال بامداد سه شنبه به منظور حضور در تورنمنت بين المللي عازم اسلووني مي شود. با كنار رفتن عليرضا بهبودي و با توجه به مشكل خروج از كشور فرهاد قائمي كه مانع از سفر وي به اسلووني شده است، 13 بازيكن در اردوي تيم ملي واليبال باقي مانده اند.
امير حسيني، مهدي مهدوي، عليرضا نادي، محمد موسوي عراقي، جواد محمدي نژاد، حسام بخششي، حمزه زريني، فرهاد نظري افشار، آرش كمالوند، آرش كشاورزي، علي حسين، فرهاد ظريف و امير غفور بازيكناني هستند كه در اردوي تيم ملي واليبال تمرينات خود را دنبال مي كنند.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14