(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 7 شهریور 1390- شماره 20011

حديث دشت عشق
ورود حدادي به مسابقات دووميداني جهان- دايگو مرادي المپيكي شد، سپهرزاد حذف
اخبار كوتاه از فوتبال
واكنش رئيس فدراسيون به كاهش محروميت وزنه بردار سنگين وزن
رضازاده: راضي نيستيم ، علي حسيني را براي المپيك مي خواهيم
جودو قهرماني جهان-فرانسه رودكي پنجم شد
خواندني از ورزش ايران
براي نخستين بار در تاريخ تير و كمان حضور يك ايراني در فينال جام جهاني
قهرماني تيم ملي واليبال ايران در تورنمنت اسلووني
آرزوي اسكار پيستوريوس محقق شد رقابت «دونده بدون پا» با قهرمانان جهان
اتهام آنها تصرف غيرقانوني است مديرعامل و قائم مقام سابق ذوب آهن بازداشت شدند
سوپر ليگ كاراته 17 شهريور كليد مي خورد



اخبار كوتاه از فوتبال

باران ، تمرين ملي پوشان را لغو كرد
تمرين صبح يكشنبه تيم ملي فوتبال كشورمان به علت بارش شديد باران در شهر تهران لغو شد. تيم ملي فوتبال كشورمان ساعت 20 روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم ملي اندونزي مي رود. اين نخستين بازي تيم ملي فوتبال كشورمان در مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسياست.
مس اميدوار به حضور بلاژويچ در كرمان
گويا حضور ميروسلاو بلاژويچ به عنوان سرمربي در باشگاه مس كرمان قطعي شده كه رئيس هيات مديره اين باشگاه مي گويد: در واقع او يكي از مربيان طراز اول سطح جهان است و شخصيت و اقتدار مديريتي اش مي تواند به مس كمك كند. ما در مس در چند روز اخير روي همين دو موضوع مشكل داشتيم و تيم به همين دلايل دچار مشكل شده بود، اميدوارم بلاژويچ با مديريت خود مشكلات ما را مرتفع كند.
دروگبا از بيمارستان مرخص شد
سومين هفته رقابت هاي ليگ برتر انگليس يك اتفاق تلخ داشت كه طعم پيروزي را براي آبي هاي لندني تا حدي تلخ كرد. ديديه دروگبا در اين ديدار براي تصاحب توپ به هوا بلند شد و با شدت به جان رودي دروازه بان تيم نورويچ برخورد كرد و نفش بر زمين شد. ضربه شديد وارد شده به سر ، مهاجم تنومند چلسي را به حالت بيهوشي فرو برد و پزشكان بلافاصله به دليل خونريزي وي را به بيمارستان منتقل كردند. ستاره ساحل عاجي تيم فوتبال چلسي روز گذشته پس از انجام معاينات پزشكي و اطمينان از سلامتي از بيمارستان مرخص شد.
استعفاي شفاهي مرفاوي پذيرفته نيست
عزيزالله محمدي رئيس سازمان ليگ در مورد قانوني بودن استعفاي شفاهي صمد مرفاوي سرمربي تيم فوتبال مس كرمان گفت: از نظر سازمان ليگ هيچگونه استعفاي شفاهي، حتي اگر به صورت تلويزيوني و راديويي باشد، پذيرفته نيست و براي قطع همكاري يك باشگاه با سرمربي اش ارسال استعفانامه كتبي و يا تفاهم نامه طرفين به سازمان ليگ ضروري است كه تا اين لحظه هيچكدام از اين دو مورد از سوي باشگاه مس كرمان به سازمان ليگ نرسيده است.

 



ورود حدادي به مسابقات دووميداني جهان- دايگو مرادي المپيكي شد، سپهرزاد حذف

در دومين روز از مسابقات دووميداني قهرماني جهان هادي سپهرزاد از دور مسابقات حذف شد و سجاد مرادي جواز حضور در المپيك لندن را بدست آورد.
دومين روز از سيزدهمين دوره رقابت هاي دووميداني قهرماني جهان براي هادي سپهرزاد بسيار خوب آغاز شد. او در ماده 110 متر با مانع با زمان 14 ثانيه و 95 صدم ثانيه به كار خود پايان داد و از اين بخش 856 امتياز گرفت.
همچنين سپهرزاد در دومين ماده اي كه در روز دوم شركت كرد، در ماده پرتاب ديسك با ركورد 50 متر و 6 سانتيمتر به كار خود پايان داد. او از اين ماده نيز 872 امتياز به دست آورد تا مجموع امتيازهايش به 5596 امتياز برسد.
سپهرزاد با اين امتياز در مكان 22 جدول رده بندي قرار گرفته بود و بهترين آسيايي در اين جدول محسوب مي شد. او پس از مسابقه پرتاب ديسك بالاتر از «كارپوف» از قزاقستان كه از مدال داران المپيك است، قرار گرفته بود و نماينده هاي كره جنوبي و ژاپن هم در رده هاي بعدي قرار گرفته بودند، اما او با حذف در ماده پرش با نيزه هيچ امتيازي به دست نياورد تا از دور رقابت ها كنار رود. او البته به غير از ماده پرش با نيزه مي تواند در ماده هاي پرتاب نيزه و 1500 متر نيز شركت كند، اما با توجه به اين كه امتياز پرش با نيزه را از دست داده درجدول رده بندي جايي نخواهد داشت.
با روندي كه سپهرزاد از صبح ديروز آغاز كرده بود، او مي توانست به راحتي سهميه حضور در بازي هاي المپيك لندن را به دست آورد، اما حذف او از پرش با نيزه كه گفته مي شود به خاطر كشيدگي ران بوده همه اميدهايش را نقش برآب كرد.
مرادي به فينال نرسيد
سجاد مرادي از حضور در مرحله نهايي رقابت هاي 800 متر مسابقه هاي جهاني دووميداني باز ماند، اما سهميه حضور در بازي هاي المپيك لندن را گرفت.
سجاد مرادي در گروه نخست مرحله نيمه نهايي دوي 800 متر رقابت هاي جهاني دووميداني ديروز به مصاف تعدادي از دوندگان برتر دنيا رفت كه در پايان با زمان يك دقيقه و 46 ثانيه و 17 صدم ثانيه در مكان هفتم گروه خود قرار گرفت و از صعود به مرحله بعدي به صورت قطعي بازماند.
در مجموع پس از برگزاري رقابت هاي هر سه گروه سجاد مرادي با اين ركورد در مكان چهاردهم قرار گرفت. اين در حالي است كه او در بازي هاي المپيك پكن نهم شده بود.
اين ركورد بهترين ركورد سجاد مرادي در فصل جاري محسوب مي شود و با اين حد نصاب توانست جواز حضور در بازي هاي المپيك لندن را به دست آورد، چرا كه تاكنون او نتوانسته بود در ماه هاي گذشته به ركوردي كمتر از يك دقيقه و 46 ثانيه و 30 صدم ثانيه برسد. در اين دسته محمد امان از اتيوپي با زمان يك دقيقه و 44 ثانيه و 57 صدم ثانيه و مارسين لواندوفسكي از لهستان با زمان يك دقيقه و 44 ثانيه و 60 صدم ثانيه به صورت مستقيم به فينال رسيدند.
دومين تجربه حدادي
احسان حدادي قهرمان پرتاب ديسك ايران و آسيا كه طي 20 روز گذشته در اردوي تداركاتي روسيه به سر مي برد، شنبه شب با ورود به شهر دايگو به اردوي تيم ملي دووميداني كشورمان پيوست.
حدادي صبح امروز در دور مقدماتي رقابت هاي پرتاب ديسك قهرماني جهان شركت خواهد كرد. اين دومين تجربه حضور حدادي در رقابت هاي دووميداني قهرماني جهان است. وي تنها دووميداني كار ايراني است كه توانسته جواز حضور در مرحله نهايي مسابقات دووميداني قهرماني جهان را بدست آورد.

 



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «سيدحسين ناصري نژاد»
حديث عشق را با خون نوشتي
عشق و شور سيد به آموختن معارف اهل بيت (ع) او را با مدرسه آيت الله يثربي كاشان آشنا ساخت و نزد آن بزرگ، علم و معرفت آموخت و ديري نپاييد كه آمادگي لازم را براي استفاده از درياي بي كران حوزه قم و بهره گيري از نيلوفر كوير، حضرت فاطمه معصومه(س) پيدا كرد. در و ديوار مدرسه «قديري» و «كرماني» وجود پرشوق و نماز شب هاي با خلوص او را به ياد دارند.
اين طلبه مجاهد از طريق تيپ 83 امام صادق(ع) به جبهه هاي نبرد اعزام گرديد و هفت بار در صحنه هاي مختلف دفاع مقدس طواف عشق كرد تا در آخرين و هفتمين اعزام در پنجم بهمن ماه سال 65 در عمليات ظفرمند كربلاي 5، تيري پهلوي او را شكافت و به جام شهادت دست يافت. طلبه بسيجي شهيد «سيدحسين ناصري نژاد»، سال 1347 در كاشان متولد شد و در 15/11/1365 در عمليات كربلاي پنج (شلمچه) به شهادت رسيد.

 



واكنش رئيس فدراسيون به كاهش محروميت وزنه بردار سنگين وزن
رضازاده: راضي نيستيم ، علي حسيني را براي المپيك مي خواهيم

رئيس فدراسيون وزنه برداري گفت: خواسته ما اين است كه علي حسيني به المپيك 2012 برسد يا حداقل يك سال بعد اين وزنه بردار را در اختيار داشته باشيم.
حسين رضازاده در مورد راي دادگاه CAS مبني بر محروميت 12 ساله سعيد علي حسيني گفت: با گزارش وكلاي علي حسيني خبر بخشش محروميت سعيد از مادام العمر به 12 سال به ما داده شد. بايد از اين پس با برنامه ريزي و حمايت كاري كنيم تا در آينده اتفاقات بهتري براي اين وزنه بردار جوان به وقوع بپيوندد.
وي در مورد اينكه محروميت 12 ساله براي يك ورزشكار با محروميت مادام العمر تفاوتي ندارد، گفت: براي اولين بار است كه دادگاه CAS راي يك فدراسيون ورزشي را تغيير مي دهد و اين اميدوار كننده است. ما قدم اول را برداشتيم اما بايد اذعان كنم كه حكم محروميت 12 ساله به هيچ وجه راضي كننده نيست. روز شنبه جلسه اي را با وكلاي طرف قراردادمان برگزار كرده و به آنها گفتم كه 12 سال هم مدت زيادي است و بايد كم شود.
رضازاده در مورد درخواستش از وكلاي علي حسيني در اين جلسه تصريح كرد: خواسته ما اين است كه اگر امكانش باشد سعيد را تا المپيك لندن و اگر نشد حداقل تا يك سال پس از المپيك 2012 لندن برساند. آنها هم قول انجام اين كار را به ما دادند.
وي با بيان اينكه از ابتدا هم توافق ما همين بود، گفت: تمام تلاش خود را مي كنيم تا اين اتفاق تا يك سال پس از المپيك 2012 لندن به طور حتم رخ بدهد. وي افزود: منتظريم تا اگر محروميتش به 4 سال برسد با توجه به اينكه 2 سالش گذشته است، او را به تيم ملي دعوت مي كنيم تا به مرز آمادگي مطلوب برسد. سعيد هميشه جايش در تيم ملي است.

 



جودو قهرماني جهان-فرانسه رودكي پنجم شد

محمدرضا رودكي در مسابقه هاي جودو قهرماني بزرگسالان جهان در فرانسه بهترين عملكرد را ميان نمايندگان ايران داشت و توانست در مكان پنجم قرار بگيرد.
در پايان چهارمين روز اين رقابت ها در شهر پاريس در وزن 100+ كيلوگرم محمدرضا رودكي در پايان در مكان پنجم قرار گرفت و از رسيدن به مدال باز ماند. هر چند رودكي با نمايش خوبي كه در اين رقابت ها از خود بر جاي گذاشت، بهترين جودوكار ايران در اين دوره از رقابت ها لقب گرفت.
تيم ملي ايران در اين دوره از مسابقه هاي قهرماني جهان در فرانسه، چهار نماينده داشت كه در وزن 73- كيلوگرم علي معلومات در دور اول به دليل حاضر نشدن حريف خود از جزاير سليمان به دور دوم رفت، اما در اين دور مقابل حريف خود ايپون شد و كنار رفت. در وزن 81- كيلوگرم امير قاسمي نژاد در دوره هاي اول و دوم به خوبي حريفان خود را شكست داد و در دور سوم با ايپون شدن مقابل نماينده ژاپني از دور رقابت ها كنار رفت.
در وزن 100- كيلوگرم هم جواد محجوب در دور دوم ايپون شد و از دور رقابت ها كنار رفت.جودو ايران در دو سال گذشته در ميادين بين المللي نتوانسته بود عملكردي مطلوب از خود نشان دهد. اگر هم موفقيتي كسب شده بود، توسط آماده ترين فرد جودو فعلي ايران يعني «محمدرضا رودكي» بود كه با فيزيك بدني مناسب خود شايد در وزن 100+ كيلوگرم يكي از نوابع جودوي ايران باشد.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ تيم بسكتبال نوجوانان ايران كه خود را براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا آماده مي كند، قرار است براي حضور در تورنمنتي شش جانبه روز 17 شهريورماه عازم آلمان شود. رقابت هاي قهرماني نوجوانان آسيا اواخر مهرماه در ويتنام برگزار خواهد شد.
¤ امين اله ماني، رئيس انجمن فوتبال جانبازان و معلولان از قطعي شدن ميزباني ايران براي رقابت هاي قهرماني جهان در فوتبال قطع عضو خبر داد و گفت: اين رقابت ها آذرماه سال 91 با حضور 16 كشور از سراسر دنيا برگزار خواهد شد و شهرهاي تهران، كيش و مشهد به عنوان شهر ميزبان مدنظر هستند كه پس از بررسي شرايط و امكانات، ميزبان نهايي اعلام مي شود.

 



براي نخستين بار در تاريخ تير و كمان حضور يك ايراني در فينال جام جهاني

با اعلام رسمي فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان ، مهتاب پارسامهر با كسب رتبه اول، مجوز حضور در فينال مسابقه هاي جام جهاني تيراندازي با كمان را كه در تاريخ 2 و 3 مهرماه سال جاري در شهر استانبول كشور تركيه برگزار مي شود را كسب كرد.
مهتاب پارسامهر امسال در مسابقه هاي جام جهاني تيراندازي با كمان در كشور كرواسي مقام هفتم، در مسابقه هاي تركيه مقام اول در مسابقه هاي آمريكا مقام چهارم را كسب كرد و با جمع امتياز 50 و كسب رتبه اول در رشته كامپوند بانوان، توانست به عنوان اولين كماندار كشور به فينال مسابقه هاي جهاني راه يابد.
مهتاب پارسامهر در مسابقه هاي جهاني ايتاليا نيز عنوان چهارم را به خود اختصاص داده بود با توجه به اينكه مرحله چهارم مسابقه هاي جام جهاني از تاريخ 16شهريور ماه در كشور چين برگزار مي شود، امير كاظم پور در صورت كسب عنوان دوم يا سوم اين مسابقه ها و مجيد قبدي و ويدا حليميان نيز در صورت كسب مقام اول شانس حضور در فينال را خواهند داشت.

 



قهرماني تيم ملي واليبال ايران در تورنمنت اسلووني

تورنمنت بين المللي واليبال اسلووني با پيروزي ايران برابر ميزبان و قهرماني تيم ملي كشورمان به پايان رسيد.
در چارچوب روز پاياني تورنمنت بين المللي اسلووني شنبه شب تيم ملي ايران د رمصاف با تيم ميزبان در سه گيم متوالي و با نتايج (25 بر 19)، (25 بر 23) و (25 بر 20 به برتري دست يافت. در ديگر ديدار برگزار شده اين روز تيم ملي فنلاند در مصاف با اسلواكي متحمل شكست 3 بر 2 شد.
بدين ترتيب در پايان تورنمنت بين المللي واليبال اسلووني، تيم ملي واليبال ايران به كسب سه پيروزي متوالي مقابل هر سه حريف خود به عنوان قهرماني دست يافت. رده بندي چهار تيم شركت كننده در تورنمنت بين المللي واليبال اسلووني به شرح زير است: 1-ايران، 2-فنلاند، 3-اسلووني و 4-اسلواكي
در پايان اين مسابقات برترين بازيكنان شركت كننده معرفي و از آنها تقدير شد. فرهاد نظري افشار و امير حسيني دو بازيكن ايراني حاضر در فهرست بهترين ها بودند كه به ترتيب به عنوان بهترين اسپكر و بهترين پاسور معرفي شدند.
تيم «ب» ايران بين هشت تيم هفتم شد!
تيم «ب» واليبال ايران در روز پاياني مسابقات بين المللي جام رياست جمهوري قزاقستان با پيروزي برابر تيم دوم كشور ميزبان به عنوان هفتم دست يافت.
در روز پاياني مسابقات واليبال جام رياست جمهوري قزاقستان تيم «ب» ايران در آلماتي به مصاف تيم دوم ميزبان رفت و با نتيجه 3 بر يك به پيروزي دست يافت.
شاگردان ناصر شهنازي با كسب اين پيروزي در ميان هشت تيم شركت كننده در رقابت هاي جام رياست جمهوري قزاقستان به عنوان هفتم دست يافتند. اين در حالي است كه در دوره پيشين اين رقابت ها تيم ملي ايران صاحب عنوان قهرماني شده بود. تيم «ب» ايران پيش از حضور در مسابقات جام رياست جمهوري قزاقستان در تورنمنت بين المللي قطر نيز در ميان چهار تيم شركت كننده در رده آخر قرار گرفته بود.

 



آرزوي اسكار پيستوريوس محقق شد رقابت «دونده بدون پا» با قهرمانان جهان

«اسكار پيستوريوس» دونده قطع عضو آفريقاي جنوبي، شايد نخستين عضو جامعه بشري در طول جنبش المپيك باشد كه داعيه دار رقابت با ورزشكاران سالم و بدون عيب و نقص است. او ديروز سرانجام به آرزوي ديرينه اش رسيد و در كنار قهرمانان جهان و المپيك در دايگو دويد.
«اسكار پيستوريوس» يك ورزشكار بي نظير است كه توانسته با محدوديت ها مبارزه كرده و حتي داعيه سينه به سينه شدن با ورزشكاران سالم را دارد. او با علاقه و تلاش فراوان بر همه محدوديت ها غلبه كرده و پيش از بازي هاي المپيك پكن نشان داد كه به هر ريسماني براي رسيدن به اهدافش چنگ مي زند، اما موفق به حضور در اين بازيها نشد.
پيستوريوس اگرچه از يك معلوليت بزرگ برخوردار است، ديروز براي نخستين بار در سيزدهمين دوره رقابتهاي جهاني دووميداني، با ورزشكاران سالم در خط استارت قرار گرفت و عملكرد قابل قبولي هم داشت. اين براي اولين بار بود كه يك ورزشكار معلول در كنار دوندگان سالم، آن هم در بالاترين سطح رقابتي دووميداني دنيا مبارزه مي كند و فرياد موفقيت سر مي دهد. او در دور مقدماتي رقابتهاي 400 متر مسابقات جهاني درخشيد و به مرحله نيمه نهايي رسيد، اما با اين حال مسير حضور او در رقابت با ورزشكاران سالم چندان هموار نبود و او براي حضور در كنار آنها، تلاشهاي بيشماري انجام داد.
احقاق آرزوي ديرينه
پيستوريوس اگرچه همچنان در رقابتهاي معلولان جهان يكي پس از ديگري مدالهاي طلا را به خود اختصاص مي دهد، در روز 19 ژوئن در رقابتهاي ايتاليا به ركورد 45 ثانيه و 7 صدم ثانيه رسيد كه بدين ترتيب هم جواز حضور در رقابتهاي جهاني را بدست آورد و هم ركورد ورودي A بازيهاي المپيك لندن. بدين ترتيب پيستوريوس در رقابتهاي جهاني دايگو در قالب دووميداني آفريقاي جنوبي شركت كرد تا جزيي از تيم 4 در 400 متر اين كشور شو دو در رقابت 400 متر به مصاف حريفان رود.

 



اتهام آنها تصرف غيرقانوني است مديرعامل و قائم مقام سابق ذوب آهن بازداشت شدند

روز گذشته خبر عجيبي از طريق رسانه ملي مخابره شد ؛ خبري با اين محتوا كه مديرعامل و قائم مقام پيشين باشگاه ذوب آهن بازداشت شدند.
بنا بر اعلام بخش خبري شبكه سوم سيما اصغر دليلي مديرعامل سابق باشگاه ذوب آهن و فرشته سموعي قائم مقام باشگاه به دليل اختلاس مالي بازداشت شدند. هرچند پس از بركناري مدير عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان خبري در مورد دلايل بركناري وي به طور رسمي اعلام نشد اما پس از بررسي هاي لازم مشخص شد اصغر دليلي به دليل اختلافات مالي به همراه فرشته سموعي قائم مقام اين باشگاه به مراجع قضايي رفتند.
به دنبال اعلام خبر بازداشت مدير عامل و قائم مقام باشگاه ذوب آهن، پرونده اختلاف مالي در اين باشگاه كه گفته مي شود نزديك به 5/4 ميليارد تومان است از سوي مراجع قضايي به جريان افتاد و قرار است بزودي به اتهامات دليلي و سموعي رسيدگي شود. اين پرونده در دادگستري استان اصفهان در حال بررسي است.
اتهام متهمان تصرف غيرقانوني است
در همين خصوص رئيس كل دادگستري استان اصفهان، اتهام مديرعامل و معاون سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان را تصرف غير قانوني يا خيانت در امانت عنوان كرد و گفت كه بحث اختلاس در پرونده اين باشگاه مطرح نيست.
غلامرضا انصاري در رابطه با پرونده باشگاه ذوب آهن اصفهان و بازداشت مديرعامل و معاون سابق اين باشگاه به خبرگزاري ايسنا گفت: اين پرونده دو روز است كه به بازپرسي ارجاع شده و در مرحله تحقيقات مقدماتي قرار دارد. آنچه مسلم است اينكه بحث اختلاس مطرح نيست بلكه بحث تصرف غير قانوني مطرح است و اگر رسانه اي گزارشي تحت عنوان اختلاس تهيه كرده به تاييد ما نمي رسد.
رئيس شوراي قضايي استان اصفهان اظهار كرد: اتهام اين افراد در واقع تصرف غير قانوني يا خيانت در امانت است و بازپرس بايد تحقيقات لازم را پيرامون اتهامات آنان انجام دهد. ميزان تصرف صورت گرفته فعلا مشخص نيست و اين افراد با قرار وثيقه در بازداشت به سر مي برند.
واكنش هيات مديره باشگاه ذوب آهن
اما از سوي ديگر عضو هيئت مديره باشگاه ذوب آهن در واكنش به خبر دستگيري مديرعامل و قائم مقام پيشين اين باشگاه گفت: تا حسابرسي دقيق و اثبات نشدن چيزي نمي توان اظهار نظر دقيقي كرد.منصور يزدي زاده تاكيد كرد: تنها چيزي كه به طور رسمي و قطعي مي توانيم اعلام كنيم اين است كه اصغر دليلي از مديريت باشگاه استعفا كرده است. اينكه در بيرون از باشگاه چه اتفاقي رخ داده، بي خبريم و تا حسابرسي دقيق و اثبات نشدن چيزي نمي توان اظهار نظر دقيقي در مورد اين مسئله كرد. شنيده ها وجود دارد اما هيچ چيزي قطعي و اثبات شده نيست.

 



سوپر ليگ كاراته 17 شهريور كليد مي خورد

جلسه هماهنگي فصل جديد رقابتهاي سوپر ليگ كاراته باشگاه هاي ايران كه قرار بود امروز برگزار شود به هفته آينده موكول شد.
براساس برنامه سازمان ليگ قرار است رقابتهاي فصل جديد سوپر ليگ كاراته باشگاه هاي ايران از 17 شهريورماه در تهران آغاز شود. طبق همين برنامه جلسه هماهنگي و قرعه كشي اين مسابقات قرار بود امروز برگزار شود كه به هفته آينده موكول شد.حسين دهقان سرپرست جديد سازمان ليگ كاراته در اين مورد گفت: تيم هاي فولاد مباركه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامي، نفت اهواز، مقاومت، صنعت برق هرمزگان، شهرداري بندرعباس، ارژن فارس، سپاهان نوين اصفهان و دانشگاه علي آباد كتول تيم هايي هستند كه آمادگي رسمي خود را براي حضور در سوپر ليگ كاراته اعلام كرده اند و احتمال افزايش اين تيم ها نيز وجود دارد.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14