(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 13 شهریور 1390- شماره 20014

حديث دشت عشق
در روز نخست از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 رقم خورد
صدرنشيني ايران در شب ناكامي عربستان
تيم ملي جاي بهترين هاست ...! - نكته ورزشي
تيم هاي ملي 18 و 23 شهريور به استانبول مي روند
تركيب تيم هاي ملي كشتي در مسابقات جهاني اعلام شد
انتقاد سرمربي تيم ملي فوتبال از عملكرد فدراسيون
كي روش : به مسئولان بيدارباش اعلام مي كنم
تيم هايي در ليگ برتر شركت مي كنند كه يك ريال هم بدهي نداشته باشند
مشحون : ليگ را با 4 تيم برگزار مي كنيم !
آغاز دور جديد اردوي تيم ملي هندبال از10 مهر
مسابقات مقدماتي يورو 2012 ايتاليا سومين تيم صعود كننده لقب گرفت
اخبار كوتاه از فوتبال



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «عليرضا كتابچي»
رهبرم! چيزي جز جانم ندارم فدايت كنم

رهبرم، امام عزيزم، خميني جان! چيزي بالاتر از جانم ندارم كه فدايت كنم وگرنه تقديمت مي كردم. مي دانم كه اگر نبودي اسلام در ايران زنده نمي شد و همه در خواب غفلت فرو مي ماندند، اگر نبودي و اگر لطف شما نبود من پايم به اينجا كشيده نمي شد و معلوم نبود كه درچه دام وحشتناكي گرفتار مي شدم. بسيجي شهيد «عليرضا كتابچي»، سال 1349 متولد شد و در 15/5/1366 در 17سالگي در منطقه سردشت به شهادت رسيد.

 



در روز نخست از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 رقم خورد
صدرنشيني ايران در شب ناكامي عربستان

روز نخست از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا با پيروزي تمامي تيم هاي مدعي به غير از عربستان پيگيري شد.
مرحله سوم از مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا با برگزاري 10 بازي در گروه هاي پنجگانه آغاز شد كه طي آن تيم هاي ايران، چين، اردن، كره جنوبي، كويت، ژاپن، ازبكستان و استراليا مقابل حريفان خود به برتري رسيدند و دو بازي نيز به نتيجه تساوي بدون گل انجاميد.
در روزي كه تيم هاي مدعي قاره آسيا موفق به شكست حريفان خود شدند، تيم ملي عربستان با هدايت «فرانك ريكارد» هلندي در ورزشگاه «السيب» مسقط مقابل تيم ملي عمان با نتيجه تساوي بدون گل متوقف شد تا استراليا را صدرنشين جدول گروه D مرحله سوم از مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا ببيند.
ديگر ديداري كه با نتيجه تساوي بدون گل خاتمه يافت، جدال تيم هاي هم گروه ايران يعني بحرين و قطر بود كه جمعه شب در ورزشگاه ملي شهر منامه برگزار شد. با اين نتيجه ايران مقتدرانه صدرنشين جدول رده بندي گروه E مسابقات شد. در ديگر اين گروه نيز تيم ملي فوتبال كشورمان در شرايطي نخستين ديدار خود را با يك پيروزي پرگل برابر اندونزي پشت سر گذاشت كه جواد نكونام با زدن دو گل و كارلوس كي روش با انجام تعويض هاي تأثيرگذار نقش اول را در اين پيروزي ايفا كردند.
در اين ديدار كه در حضور بيش از 70هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادي برگزار شد تيم ملي كشورمان با نتيجه3 برصفر و با گل هاي جواد نكونام (53و 73) و آندرانيك تيموريان (86) حريف خود را شكست داد.
تيم ملي فوتبال ايران با سيدمهدي رحمتي، سيدجلال حسيني، خسرو حيدري، هادي عقيلي، جواد نكونام، علي كريمي، قاسم حدادي فر (70 آندرانيك تيموريان)، مهرداد پولادي، غلامرضا رضايي (64 حسين ماهيني)، محمدرضا خلعتبري(65 احسان حاج صفي) و فرهاد مجيدي به مصاف حريف شرقي خود رفت.
نتايج ديدارهاي روز نخست از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا به شرح زير است:
گروه:A
¤ چين2- سنگاپور يك
¤ عراق صفر- اردن 2
گروه:B
¤ كره جنوبي6- لبنان صفر
¤ امارات2- كويت3
گروه:C
¤ ژاپن يك- كره شمالي صفر
¤ تاجيكستان صفر- ازبكستان 1
گروه:D
¤ استراليا2- تايلند يك
¤ عمان صفر- عربستان صفر
گروه: E
¤ ايران3- اندونزي صفر
¤ بحرين صفر- قطر صفر

 



تيم ملي جاي بهترين هاست ...! - نكته ورزشي

سرويس ورزشي-
تيم ملي فوتبال ايران در اولين ديدار از مرحله دوم رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014، موفق شد در شرايط ميزباني تيم اندونزي را 3-0 شكست دهد و گام اول در اين راه سخت و طولاني را محكم و اميدواركننده بردارد. تيم ملي ايران پس فردا(سه شنبه) دومين بازي خود را در كادر همين رقابت ها در دوحه مقابل تيم ملي قطر انجام خواهد داد. حريفي كه در بازي اول مقابل بحرين 0-0 متوقف شد.
پيروزي بر اندونزي هرچند هدف مربيان تيم ملي از اين بازي- يعني كسب 3 امتياز- را تامين كرد و هرچند باعث خوشحالي و اسباب نشاط هفتاد و پنج هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و ميليون ها ايراني در سراسر كشور شد، اما نبايد غرور ناشي از اين پيروزي، مسئولان و مربيان فوتبال و تيم ملي را از توجه به واقعيات غافل كند و چشم آنان را بر اشكالات و ضعف هاي فني و تاكتيكي غيرقابل انكار در تيم ببندد... اشكالات و ضعف هايي كه بايد هرچه زودتر تقليل يابند تا در مصاف با حريفان سخت تر آينده تيم ما را دچار دردسر نسازند. ضمن اين كه نبايد فراموش كنيم اندونزي از تيم هاي درجه 3 آسيا و از بازندگان سنتي و هميشگي فوتبال ايران محسوب مي شود و در نتيجه غرور ناشي از پيروزي بر اين تيم از اساس بي معني است!
بدون ترديد آنچه در اولين بازي تيم ملي- علي رغم ناهماهنگي هاي موجود و عدم انسجام لازم فني و تاكتيكي- عامل اصلي پيروزي به حساب مي آيد، گذشته از حضور پرشور و گرم تماشاگران- كه مثل هميشه به بهترين وجه وظيفه خود را در قبال تيم ملي كشورشان انجام دادند- وجود بازيكنان باتجربه و آماده اي است كه حضورشان در كنار يكديگر به تيم ملي هم قدرت كافي را براي غلبه بر تيمي چون اندونزي داده بود و هم به آن شخصيت و جذابيتي بخشيده كه پس از مدت ها نزديك به هشتاد هزار تماشاگر را به حضور در ورزشگاه ترغيب نمايد. متاسفانه چند سالي است تقريبا از دوران بلاژويچ و علي الخصوص دوره برانكو مربيان تيم ملي- البته به تحريك و تحت فشار مقامات ارشد و گروه هاي صاحب نفوذ در فوتبال و...- در دعوت از بازيكنان تيم ملي به شدت «خطي» و جهت دار» عمل مي كنند، به طوري كه به گواه بسياري از كارشناسان اين عملكرد هم باعث ايجاد شائبه حق خوري در نزد هواداران فوتبال شده و هم پديده اي به نام «انگيزه كشي» را در نزد فوتباليست هاي ما ايجاد كرده است. عملكردي كه متاسفانه از آقاي كروش هم در اردوي اتريش و هم در بازي رفت و برگشت مقابل مالديو ديده شد و به وضوح مشاهده شد كه در تيم ايشان هم- حتما تحت تاثير فشارها و تحميل هاي اشاره شده- بسياري از شايسته هاي غيرقابل انكار فوتبال ايران كنار مانده و كساني كه در ليگ كارنامه قابل قبولي ندارند و اصلا حضورشان در تيم هاي بزرگ باشگاهي هم جاي سؤال است بدون هيچ تاثير و خاصيتي در تيم ملي شلتاق كرده و عرض اندام مي كنند!
تيم ملي ايران، اما، در ديدار مقابل اندونزي نشانه هايي از اميدواري برجاي گذاشت و خوشبختانه در اين تيم جمعي از بهترين هاي فوتبال ايران بازي مي كردند- كه تيم ملي جاي بهترين هاست و جاي پارتي بازي و حتي تجربه اندوزي نيست- و از بازيكنان سفارشي و... در اين تيم خبري نبود، هرچند رد پاي بعضي از آنها هنوز روي نيمكت تيم ملي ديده مي شود و هنوز هستند شايسته هاي غيرقابل انكاري كه از حضور در ليست سرمربي تيم پرتغالي محروم مانده اند كه اميدواريم اين اشكالات نه چندان كوچك هم هرچه سريع تر حل شود و دست افراد و جريانات مداخله گر و زياده خواه از دخالت در كار و بار تيم ملي كوتاه شود. فراموش نكنيم، تيم ملي متعلق به همه مردم كشور است و احساسات ناب و علائق پاك و بي شائبه يك ملت را به خود جذب كرده و كسي حق ندارد به آن مثل ملك شخصي و ارث پدري نگاه كند. درباره تيم ملي به ويژه در راه رسيدن به جام جهاني همه بايد به وظيفه خود به بهترين وجه عمل كنند- چنان كه تماشاگر در بازي با اندونزي عمل كرد- و همه بايد فراتر از منافع شخصي و علائق تيمي و گرايش هاي رنگي و... اهداف و منافع تيم ملي را در نظر بگيرند تا اين تيم هم بتواند به آنچه واقعا استحقاق دارد برسد و از درون دوباره ضربه نخورد و هم با رسيدن به جام جهاني به احساسات و انتظارات به حق مردم علاقمند پاسخ شايسته بدهد.

 



تيم هاي ملي 18 و 23 شهريور به استانبول مي روند
تركيب تيم هاي ملي كشتي در مسابقات جهاني اعلام شد

تركيب تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران براي شركت در رقابتهاي جهاني تركيه اعلام شد.
در حالي كه رقابتهاي كشتي قهرماني جهان و گزينشي المپيك لندن روزهاي 20 تا 27 شهريورماه در شهر استانبول تركيه برگزار مي شود، تركيب تيمهاي ملي كشتي ايران براي حضور در اين رقابتها اعلام شد. نفرات اول تا پنجم اوزان هفتگانه، سهميه المپيك 2012 لندن را كسب مي كنند.
براين اساس اين تركيب در حالي اعلام شده است كه در وزن 60 كيلوگرم كشتي آزاد نام مصطفي آقاجاني و سيداحمد محمدي براي حضور در رقابتهاي جهاني رد شده است و كادر فني كه قصد دارد هر دو كشتي گير را راهي استانبول كند و مي توانند تا پيش از زمان وزن كشي ملي پوش اين وزن را انتخاب كنند.تركيب تيمهاي ملي كشتي و فرنگي ايران در اين رقابتها به شرح زير است:
كشتي آزاد
55 كيلوگرم: حسن رحيمي
60 كيلوگرم: مصطفي آقاجاني و سيداحمد محمدي
66 كيلوگرم: مهدي تقوي
74 كيلوگرم: صادق گودرزي
84 كيلوگرم: عليرضا گودرزي
96 كيلوگرم: رضا يزداني
120 كيلوگرم: فردين معصومي
كشتي فرنگي
55 كيلوگرم: محسن حاجي پور
60 كيلوگرم: اميد نوروزي
66 كيلوگرم: سعيد عبدولي
74 كيلوگرم: فرشاد عليزاده
84 كيلوگرم: حبيب اله اخلاقي
96 كيلوگرم: قاسم رضايي
120 كيلوگرم: بشير باباجان زاده

 



انتقاد سرمربي تيم ملي فوتبال از عملكرد فدراسيون
كي روش : به مسئولان بيدارباش اعلام مي كنم

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران به شدت از عملكرد فدراسيون بخاطر پشتيباني نكردن لازم از تيم ملي انتقاد كرد.
كارلوس كي روش پس از تمرين صبح ديروز تيم ملي فوتبال با اعلام هشدار به مسئولان فوتبال كشور اظهار كرد: وقتي ما مي توانيم انتظار تغيير نوع بازي تيم ملي ايران را داشته باشيم كه در خارج از مستطيل سبز هم از اين تيم پشتيباني و حمايت هاي كافي صورت بگيرد. من بعد از پنج ماه حضور در ايران با وجود تلاش ها و نگرش افراد حاضر در فدراسيون به ويژه رييس فدراسيون اما عملا تغيير خاصي در وضعيت پشتيباني تيم ملي نديدم. در اين شرايط كار كردن بسيار دشوار خواهد بود چرا كه كشورهاي ديگر نمي ايستند و روز به روز در حال پيشرفت هستند. بايد هم در برنامه هاي كوتاه مدت و هم درازمدت از تيم ملي حمايت شود.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين انتقادها را به رييس فدراسيون منعكس كرده ايد و چه جوابي شنيديد، گفت: اين سوال را اصلا از من نپرسيد. پاسخ اين سوال را بايد كساني بدهند كه وظيفه حمايت از تيم ملي را دارند. از تيم ملي حمايت لازم انجام نمي شود؛ 207 كشور در جهان هستند كه مي خواهند به جام جهاني راه پيدا كنند اما در آخر فقط 32 تيم به اين رقابت ها راه پيدا مي كنند. همه كشورها مي خواهند به مقصد نهايي شان يعني حضور در جام جهاني برسند و هر روز بيشتر از گذشته تلاش مي كنند. پيشرفت هاي زيادي در كشورهاي مختلف ديده مي شود لذا ما كار آساني در پيش نداريم. فقط بهترين ها هستند كه به جام جهاني مي رسند؛ بهترين بازيكنان، بهترين مربيان، بهترين تمرين ها، بهترين تيم ها، بهترين حمايت ها و بهترين مديران!
كي روش در پاسخ به اين سوال كه با اين وضعيت چقدر مي توان به موفقيت تيم ملي اميدوار بود؟ گفت: نمي دانم. فقط مي توانم به مسئولان فوتبال ايران هشدار دهم و به آنها بيدارباش اعلام كنم كه بحث حمايت از تيم ملي را جدي بگيرند. من اين مسايل را فقط بخاطر احساس مسئوليت نسبت به تيم ايران مطرح مي كنم.
وي در واكنش به اينكه با اين شرايط مي توان نسبت به بحث انتخاب سرمربي تيم جوانان از وي سوالي پرسيد، سري تكان داد و گفت: من هنوز نمي توانم به طور صددرصد روي تيم خودم متمركز شوم حالا با اين وضعيت چطور براي تيم جوانان تصميم گيري كنم؟! هنوز اوضاع و احوال رسيدگي به تيم بزرگسالان خوب نيست و فكرم را به شدت مشغول خود ساخته، پس چگونه مي توانم درباره تيم جوانان فكر كنم؟! براي همين پاسخي براي سوال شما ندارم.

 



تيم هايي در ليگ برتر شركت مي كنند كه يك ريال هم بدهي نداشته باشند
مشحون : ليگ را با 4 تيم برگزار مي كنيم !

رئيس فدراسيون بسكتبال گفت: تيم هايي حق حضوردر ليگ برتر را خواهند داشت كه يك ريال هم بدهي نداشته و ورودي مسابقات را به طور كامل به حساب فدراسيون واريز كرده باشند.
محمود مشحون درجلسه هماهنگي ليگ برتر بسكتبال اظهارداشت: تمام تلاش خود را در 2ماه گذشته انجام داديم تا آيين نامه جامعي را براي ليگ برتر طراحي كنيم تا تمام نواقصي كه در فصل هاي گذشته بود برطرف شده و با كمترين مشكل ليگ را آغاز كنيم.
رئيس فدراسيون بسكتبال افزود: متاسفانه درچند سال گذشته اكثر تيم ها كمترين توجه را به بازيكنان جوان داشته اند و آنها را به يك نيمكت نشين تبديل كرده اند. 10سال است كه فدراسيون بازيكن سازي مي كند و باشگاه ها از آن استفاده مي كنند و اين درحالي است كه اين بازيكنان ساخته شده نيز در باشگاه ها تحليل مي روند و افت مي كنند.
مشحون گفت: مربيان فقط چارچوب شخصي خود را دنبال مي كنند و به دنبال نتيجه گيري هستند. درتمام دنيا كار باشگاه ها بازيكن سازي است، اما درايران اين كار را فدراسيون انجام مي دهد.
وي درمورد حضور بازيكنان خارجي و اينكه چرا تعداد آنها نسبت به فصل گذشته كمتر شده است، عنوان كرد: تمام توجه ما به پيشرفت بازيكنان ايراني و پشتوانه سازي براي بسكتبال كشور است و به همين دليل دراين فصل تيم ها را به جاي استفاده از 2 بازيكن خارجي ملزم به استفاده از يك يار خارجي كرديم. البته استفاده از يار خارجي درمرحله پلي آف به دليل حساسيت مسابقات به 2بازيكن افزايش مي يابد.
وي در مورد تيم هاي حاضر براي فصل جديد گفت: تيم هايي شركت داده خواهند شد كه يك ريال هم بدهي نداشته باشند و ورودي مسابقات را به طور كامل به حساب فدراسيون واريز كرده باشند. ضمن اينكه 7 درصد قرارداد بازيكنان نيز پس از ثبت قرار داد پرداخت شده باشد. درسال هاي گذشته تيم هاي زيادي بدون در نظرگرفتن اين شرايط در ليگ برتر شركت كردند، اما دراين فصل اگر قرار باشد با 4 تيم كه مشكلي نداشته باشند هم ليگ را برگزار كنيم اين كار را انجام خواهيم داد.
پاي منشور اخلاقي
به بسكتبال هم كشيده شد
مشحون با تاكيد بر رعايت اخلاق در فصل جديد اظهارداشت: ما به دنبال اين هستيم كه اخلاق و فرهنگ حرف اول را در بسكتبال بزند. به نظر من اگر بازيكني در مسابقات رفتار جوانمردانه را انجام داد بايد مجسمه طلاي او را ساخت و نشان داد كه در ورزش اولويت با اخلاق است. از تمامي رسانه ها نيز مي خواهيم در ليگ 90 توجه ويژه اي به منشور اخلاقي كنند. فدراسيون دراين فصل ميليمتري از تخلفات بازيكنان و مربيان گذشت نخواهد كرد.

 



آغاز دور جديد اردوي تيم ملي هندبال از10 مهر

رئيس فدراسيون هندبال درخواست كتبي چندين باشگاه را عامل اصلي عقب افتادن آغاز رقابت هاي ليگ برتر عنوان كرد و گفت: به دليل حضور چندين بازيكن سپاهان در تيم ملي برنامه مشتركي براي موفقيت هر دو تيم داريم.
جلال كوزه گري اظهار كرد: پيش از اين قرار بود رقابت هاي ليگ برتر را در دو مرحله برگزار كنيم، اما پس از جلسه اي كه با نمايندگان باشگاه ها داشتيم به دليل درخواست هاي رسمي و غيررسمي اكثر تيم ها تصميم گرفتيم كه ليگ را از آغاز مرحله دوم يعني دهه دوم آبان ماه شروع كنيم و به دليل حضور دو تيم سپاهان و ذوب آهن به عنوان نمايندگان ايران در جام باشگاه هاي آسيا در چهار هفته اول براي اين دو تيم بازي نگذاريم.
رئيس فدراسيون هندبال از احتمال آغاز دور جديد اردوي تيم ملي در تاريخ دهم مهرماه خبر داد و گفت: بازيكنان از 10 مهرماه به اردوي تيم ملي مي روند و تا اول آبان كه اعزام به رقابتهاي انتخابي المپيك است، به تمرين با يكديگر مي پردازند، اميدوارم بتوانيم در رقابت هاي انتخابي المپيك و همچنين باشگاه هاي آسيا نمايندگان شايسته اي اعزام كنيم.

 



مسابقات مقدماتي يورو 2012 ايتاليا سومين تيم صعود كننده لقب گرفت

تيم هاي فوتبال هلند و آلمان در ادامه مسابقات مقدماتي جام ملت هاي اروپا مقابل سان مارينو و اتريش به پيروزي پرگل رسيدند درحالي كه ايتاليا مجوز صعود دريافت كرد.
شب گذشته اين پيكارها در گروه هاي مختلف قاره سبز پيگيري شد. هلندي ها در خانه و در گروه پنجم موفق شدند با نتيجه 11 بر صفر سان مارينو را مغلوب كنند. در اين بازي روبين فان پرسي 7، 65، 67 و 79، وسلي اسنايدر 12، 87، جان هايتينگا 17، ديرك كوييت 49، يان كلاس هونتلار 56، 77 و جيورجينو وينالدم 90 براي تيم تحت رهبري فان مارويك، جشنواره گل كردند.
در ورزشگاه ولتينز آره نا شهر گيلزن كرشن، آلمان موفق شد با ارائه بازي روبه جلو اتريش را 6 بر 2 از گروه اول مغلوب كند.دراين ديدار مسعود اوزيل، بازيكن تكنيكي عضو رئال مادريد هت تريك كرد و سه گل در دقايق 8، 23 و 47 به ثمر رساند. ضمن آنكه لوكاس پودولوسكي 28، آندره شورله 84 و ماريو گوتسه در دقيقه 89 گلزني كردند.
ايتاليا نيز از گروه سوم نزد جزاير فارو با تك گل دقيقه 11 آنتونيو كاسانو به برتري رسيد. همين پيروزي خفيف باعث شد تا لاجوردي پوشان با 19 امتياز پس از اسپانيا و آلمان، سومين تيمي شد كه به مرحله نهايي اين پيكارها صعود كرد.
همچنين تيم انگليس در بلغارستان دست به كار بزرگي زد و با سه گل او گري كي هيل در دقيقه 13 و وين روني در دقايق 21 و 45 اين تيم را شكست داد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

تيم ملي فوتبال امشب به دوحه مي رود
تيم ملي فوتبال كشورمان براي رويارويي با قطر در دومين روز از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا امشب به دوحه سفر مي كند.
براساس برنامه 24 بازيكن تيم ملي فوتبال كشورمان كه احتمال دارد جمع آنها به 23 نفر كاهش يابد، ساعت 40:22 امشب تهران را به مقصد دوحه ترك مي كنند تا سه شنبه شب با تيم ملي قطر روبه رو شوند.
ديدار با قطر ساعت 21 روز سه شنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد السد برگزار مي شود.
حدادي فر بازي با قطر و پيروزي را از دست داد
هافبك ملي پوش تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان به دليل مصدوميت در ديدار با اندونزي، مسابقه ايران برابر قطر و بازي ذوب آهن مقابل پيروزي را از دست داد.
كادر پزشكي تيم ملي پس از اين مصدوميت اعلام كرد حدادي فر دچار كشيدگي رباط زانوي پاي چپ شده است و به همين دليل نمي تواند تيم ملي ايران را در ديدار روز سه شنبه برابر قطر و تيم ذوب آهن را در بازي روز پنجشنبه مقابل پيروزي همراهي كند.
هافبك فولاد به شاهين ساري پيوست
سعيد رمضاني، هافبك فصل گذشته تيم فوتبال فولاد خوزستان با عقد قراردادي يكساله به تيم دسته اولي شاهين ساري پيوست.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14