(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 22 شهریور 1390- شماره 20022

حديث دشت عشق
مسئولان فدراسيون از عمدي بودن برخورد قرعه نمايندگان ايران با رژيم اشغالگر قدس خبر دادند
توطئه فيلا عليه كشتي فرنگي ايران
اخبار كوتاه از فوتبال
پايان كار ركابزنان ايراني با 4 مدال در كاپ آسيايي
رده بندي دووميداني كاران جهان صعود چشمگير احسان حدادي در رنكينگ
آخرين خبر
عبدولي سهميه المپيك را كسب كرد
ليگ قهرمانان اروپا تقابل پر افتخارترين تيم هاي قاره سبز در نيوكمپ
ابراهيمي پارالمپيك لندن را يكي از بهترين دوره ها پيش بيني كرد
ايران با 110 ورزشكار راهي لندن مي شود
بعد از حضور در ازبكستان تيم ملي جودو به قزاقستان، آذربايجان و باكو سفر مي كند



حديث دشت عشق

از نوشته دانش آموز بسيجي شهيد «مهرداد عزيزاللهي»
امروز همه كفر در مقابل همه اسلام لشكركشي مي كنند
- هر كه به جبهه بيايد ساخته مي شود؛ از همه لحاظ، و در جبهه معصيت نمي شود.
- من به جبهه آمدم تا شايد بتوانم در راه خدا كمكي كنم و از گناهان پاك شوم.
- امروز كشور ما، كشور آقا امام زمان(عج) است و نايب او بالاي سر ما فرمان مي دهد.
- فرمان امام خميني، فرمان امام زمان(عج) و فرمان امام زمان فرمان پيامبر(ص) و فرمان پيامبر فرمان خداست. پس اي مردم بيائيد تا دير نشده در اين معركه امتحان پس بدهيد.
- آنروز ما كربلا نبوديم ولي امروز خداوند كربلا را نشان ما مي دهد و مي گويد اي مردم هر روز فرزند يزيد در مقابل فرزند حسين(ع) عربده مي كشد. هر كس حسيني است بيايد در مقابل يزيد بجنگد و هر كس نيايد فردا پشيمان است.
- امروز طبق فرمايش امام، همه كفر در مقابل همه اسلام لشكر كشي مي كنند پس خداوندا ما را جزء لشكر اسلام به رهبري ولايت فقيه در مقابل لشكر پوشالي كافران پيروز كن. دانش آموز بسيجي 13 ساله «مهرداد عزيز الهي»، سال 1352 متولد شد و در سال 1365 در كربلاي شلمچه قاسم وار با دشمنان خدا جنگيد و با لب تشنه به شهداي كربلا اقتدا كرد و در جوارشان سيراب شد.

 



مسئولان فدراسيون از عمدي بودن برخورد قرعه نمايندگان ايران با رژيم اشغالگر قدس خبر دادند
توطئه فيلا عليه كشتي فرنگي ايران

سرويس ورزشي -
وزن كشي سه وزن نخست رقابتهاي كشتي قهرماني جهان در حالي برگزار شد كه دو فرنگي كار كشورمان در چيدمان قرعه با حريفان رژيم اشغالگر قدس روبرو و شانس كسب سهميه المپيك را از دست دادند.
رقابتهاي كشتي فرنگي قهرماني جهان و گزينشي المپيك لندن از عصر ديروز بوقت استانبول تركيه آغاز شد كه نمايندگان اوزان 55، 66 و 96 كيلوگرم يكشنبه شب بر روي باسكول رفتند و حريفان خود را شناختند.
بر اين اساس محسن حاجي پور در وزن 55 كيلوگرم كه 37 كشتي گير حضور دارند در دور نخست به مصاف «دونير اسلام اف» از مولداوي رفت و باشكست مصلحتي مقابل اين حريف حاضر به رويارويي با كشتي گيري از رژيم اشغالگر قدس نشد.
قاسم رضايي در وزن 96 كيلوگرم كه 44 نفر وزن كشي كردند پس از استراحت در دور نخست در دوم نمي تواند مسابقه دهد چون كشتي گير رژيم اشغالگر قدس را پيش رو دارد. به اين ترتيب تيم ايران شانس كسب دو سهميه المپيك لندن را از دست داد.
يزداني خرم: تمام مشكلات را
با دل و جان مي پذيريم
محمدرضا يزداني خرم پس از همگروهي دو ملي پوش ايران با كشتي گيران رژيم اشغالگر قدس اظهار داشت: نمايندگان كشتي ايران در مسابقات جهاني، رژيم اشغالگر قدس را به عنوان يك حريف به رسميت نمي شناسند و از كشتي گرفتن با آنها امتناع خواهند كرد. هر مشكلي در اين رابطه ايجاد شود را با دل و جان مي پذيريم چرا كه به تصميمي كه گرفته ايم اعتقاد داريم.
وي تاكيد كرد: اگر در مسابقات جهاني به آنچه استحقاقش را داريم نرسيم در مسابقات آتي جبران خواهيم كرد و نگران اتفاقي كه براي اين دو نماينده كشورمان افتاد نيستيم چرا كه آنها هنوز شانس كسب سهميه المپيك را دارند.
وي در ادامه افزود: مطمئنا در ساير اوزان با كسب نتايج مناسب در كسب مدال موفق مي شويم و بدون توجه به جايگاه در مسابقات جهاني تنها به كسب سهميه المپيك مي انديشيم.
رئيس فدراسيون كشتي تصريح كرد: مسابقات جهاني امسال با كيفيت بالايي برگزار مي شود و اينكه از همين حالا جايگاه خاصي را براي كشورمان پيش بيني كنيم، كار درستي نيست. كشتي فرنگي طي اين مدت نتايج بسيار مناسبي كسب كرده است و اميدوارم اين روند را در مسابقات جهاني نيز ادامه دهد.
خطر محروميت رفع شد
اما جعفر اولياء سرپرست كاروان ورزشي ايران در استانبول در تشريح شرايط بوجود آمده اظهار داشت: واقعا نمي دانم چه بگويم، فكرش را نمي كردم كه در دور اول دو كشتي گير خوب ما با نماينده هاي رژيم صهيونيستي مواجه شوند. بعد از اين كه ما اعلام كرديم مقابل نماينده هاي رژيم اشغالگر قدس مسابقه نمي دهيم، مي خواستند تيم ما را محروم كنند. من يكشنبه شب گذشته در يك ميهماني سراغ رئيس فدراسيون جهاني رفتم. او به من گفت كه « تيمت را به ايران برگردان»، من گفتم كه چنين چيزي امكان ندارد. او هم به من گفت «پس بايد مسابقه بدهيد»، اما وقتي اين ها را مي گفت مي دانست كه بر اساس سياست هاي ما امكان ندارد ما مقابل نماينده هاي رژيم اشغالگر قدس به ميدان برويم، در چند دوره اخير نمونه هاي آن را در روماني كه رقابت هاي جوانان جهان بود و باكو (رقابت هاي بزرگسالان جهان) ديده بود، اما باز هم به من گفت كه امكان ندارد بتواند اين دفعه با ما راه بيايد. اما من به او اصرار كردم و به او گفتم كه خروج ايران از اين مسابقه ها لطمه بزرگي به جايگاه رقابت هاي جهاني مي زند. شايد بحث ما چند ساعت به طول انجاميد و اكنون كه يك روز از آن موضوع مي گذرد، به هر حال او بر اساس دوستي قديمي و مسايلي كه من عنوان كردم قبول كرد كه دو نسخه پزشكي براي اين دو نفر ساخته شود و آن ها از دور رقابت ها خارج شوند. اما اميدوارم كه اين اتفاق در وزن هاي ديگر رخ ندهد، چرا كه ديگر نمي توانيم با هيچ توجيهي اين مساله را حل كنيم. اگر در يك وزن ديگر به نماينده هاي رژيم صهيونيستي برخورد كنيم بايد به سرعت به فرودگاه برويم و به ايران بازگرديم.
وي در مورد شائبه هايي كه از تعمدي بودن برخورد نماينده هاي ايران با رژيم صهيونيستي خبر مي دهد نيز گفت: شك نكنيد كه همين طور است. اسرائيلي ها در يكي دو سال اخير برنامه ريزي زيادي كردند كه از اين راه با ورزش ايران مقابله كنند. از طرفي قرعه كشي ها كامپيوتري شده است، مگر نمي شود برنامه كامپيوترها را دستكاري كرد. بي شك اين برنامه ها دستكاري شده اند تا نماينده هاي ايران را مقابل رژيم صهيونيستي قرار دهند. من در اين مورد شك ندارم. در همان دور اول ما با آن ها برخورد مي كنيم، حتي اين مساله را من به «مارتينتي » هم گفتم اما او ناراحت شد و گفت كه چنين چيزي امكان ندارد. به نظر من اينها برنامه ريزي كرده بودند تا حميد سوريان، امير علي اكبري يا بابك قرباني را زمين بزنند، اما به هر حال آن ها در اين رقابت ها شركت نكردند. اما نفرات جايگزينشان كه كشتي گيران خوبي بودند با اين مشكل مواجه شدند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

قهرماني ، داور دربي 71 تهران
كميته داوران فدراسيون فوتبال پس از نشست ظهر ديروز خود تيم داوري هفتاد و يكمين دربي تهران را انتخاب كرد و قرار است روز چهارشنبه به طور رسمي معرفي كند. در جلسه اي كه ظهر دوشنبه در فدراسيون فوتبال به پايان رسيد از بين چهار گزينه محسن تركي، سعيد مظفري زاده، محسن قهرماني و عليرضا فغاني در نهايت محسن قهرماني به عنوان داور و عليرضا فغاني نيز به عنوان داور چهارم انتخاب شدند.انتخاب رضا سخندان هم به عنوان يكي از كمك داوران اين ديدار قطعي شده و از بين رسول فروغي و محمدرضا ابولفتحي نيز كمك داور دوم اين بازي مشخص خواهد شد.اين خبر را روز گذشته خبرگزاري مهر رو ي خروجي خود قرار داد اما سخنگوي كميته داوران حاضر به تائيد يا تكذيب آن نشد!
اولتيماتوم تمام شد؛ هيئت مديره سرخابي ها معرفي نشدند!
رئيس سازمان ليگ گفت كه مدارك باشگاه ها را به AFC ارسال كرده اما هنوز هيئت مديره استقلال و پيروزي معرفي نشده است. او همچنين در مورد هيئت مديره استقلال و پيروزي گفت: در حالي كه مدارك همه باشگاه ها را ارسال كرده ايم اما هنوز هيئت مديره استقلال و پيروزي معرفي نشده اند. وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به معرفي نشدن اعضاي هيئت مديره اين دو تيم چه اتفاقي خواهد افتاد گفت: بايد ببينيم كه AFC در مورد اين موضوع چه تصميمي خواهد گرفت.
حريف سپاهان وارد اصفهان شد
تيم السد قطر براي ديدار با تيم سپاهان در چارچوب مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا روز گذشته با يك فروند هواپيماي اختصاصي وارد اصفهان شد. ديدار رفت اين دو تيم قرار است چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود. ديدار برگشت دو هفته ديگر برگزار خواهد شد. تيم السد دو ملي پوش اصلي تيم خود را به نام هاي يوسف احمد و محمد كسولا را به خاطر آسيب ديدگي در ديدار قطر با بحرين در مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در اختيار ندارد اما با اين وجود فوساتي سرمربي تيم تاكيد كرد كه بازيكنان جانشين در بازي دوستانه اخير تيم به هماهنگي لازم با ديگر بازيكنان رسيده اند.
روسيه قهرمان فوتبال ساحلي جهان
جام جهاني فوتبال ساحلي كه در راواناي ايتاليا برگزار شد، با انجام ديدار رده بندي و فينال به پايان رسيد و چهار تيم روسيه، برزيل، پرتغال و السالوادور در رده هاي نخست ايستادند. در پايان رقابت ها، روسيه در ديداري تماشايي و پرگل با نتيجه 12 بر 8 برزيل را شكست داد. پيش از اين بازي پرتغال در ديدار رده بندي به سختي با نتيجه 3 بر 2 السالوادور را از پيش رو برداشت و سوم شد. در پايان رقابت ها ايران در رده بندي نهايي در ميان شانزده تيم در رده سيزدهم قرار گرفت.
پيروزي اوساسونا در غياب نكونام و شجاعي
هفته سوم لاليگا يكشنبه با انجام پنج ديدار به پايان رسيد كه در مهم ترين آنها اوساسونا در حالي كه جواد نكونام و مسعود شجاعي را به دليل آسيب ديدگي در اختيار نداشت، موفق شد با نتيجه 2 بر يك از سد اسپورتينگ خيخون بگذرد و اولين سه امتياز خود را دشت كند. در اين ديدار كه در ورزشگاه اختصاصي اوساسونا برگزار شد، تيم ميزبان در دقايق 28 و 30 توسط خوان مارتينز و آلوارو سجودو به گل رسيد.
حمله شديد مارادونا به فدراسيون فوتبال آرژانتين
ديگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتين بار ديگر زبان به انتقاد از فدراسيون فوتبال كشورش گشود و آن را به موزه تشبيه كرد. وي در نشست خبري كه در دوبي برگزار شد، گفت: فدراسيون فوتبال آرژانتين همچون موزه اي است كه اشيا قديمي را در خود جاي داده است. گراندونا رييس اين فدراسيون با آنكه به سن 90 سالگي نزديك شده اما نمي خواهد به هيچ وجه از پست خود كناره گيري كند. مارادونا كه پيش از اين هم چند بار با گراندونا درگير شده است، بر اين باور است كه علت كنار گذاشته شدن او از هدايت تيم ملي آرژانتين پس از جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي شخص گراندونا بوده است.
معرفي بازيكن دوپينگي ليگ برتر
رئيس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال از برگزاري جلسه بدوي رسيدگي به پرونده بازيكن دوپينگي ليگ برتر خبر داد و گفت: راي اين كميته امروز يا فردا ابلاغ مي شود. هاشميان درباره آخرين وضعيت پرونده بازيكن دوپينگي ليگ برتر، اظهار كرد: يكشنبه جلسه بدوي رسيدگي به اين پرونده برگزار شد و اعضاي كميته امروز يا فردا راي خود را درباره آن ابلاغ مي كنند. اگر بازيكن دوپينگي تا سه روز پس از ابلاغ راي درخواست استيناف ندهد نام و مشخصات او را به رسانه ها اعلام مي كنيم، چرا كه در آن صورت راي كميته قطعي تلقي خواهد شد.

 



پايان كار ركابزنان ايراني با 4 مدال در كاپ آسيايي

ركابزنان ايراني با كسب يك مدال طلا، يك نقره و 2 برنز به كار خود در كاپ آسيايي تايلند پايان دادند.
تيم ملي ايران با تركيب ابوالفضل زارع زاده، محمد دانشور، علي علي عسگري، احسان خادمي، علي رياحي، محمد زنگي آبادي، عليرضا زهري، مهدي عبدالهي، محمدصادق مظفري، علي خادمي، كاظم نجفي، ريحانه طالبي و فروغ عباسي در رقابت هاي كاپ آسيايي تايلند شركت كرد كه در انتها با كسب يك مدال طلا، يك نقره و 2 برنز به كار خود پايان داد. نتايج ملي پوشان به شرح زير است:
در ماده 200 متر جوانان ابوالفضل زارع زاده موفق به كسب تنها مدال طلاي تيم ملي ايران شد. در ماده تيم اسپرينت تيم ايران با تركيب محمد دانشور، احسان خادمي و علي علي عسگري موفق به كسب مدال نقره شد، در اين ماده تيمهاي كره و ژاپن مقام هاي اول و سوم را كسب كردند، در ماده 200 متر دختران و در رده سني جوانان ريحانه طالبي با كسب مدال برنز، اولين مدال تاريخ دوچرخه سواري بانوان ايران را در مواد انفرادي به دست آورد. در ماده 200 متر بزرگسالان احسان خادمي موفق به كسب مدال برنز شد.
همچنين فروغ عباسي ديگر نماينده تيم ملي بانوان ايران در ماده 200 متر بزرگسالان در رده هفتم قرار گرفت.

 



رده بندي دووميداني كاران جهان صعود چشمگير احسان حدادي در رنكينگ

احسان حدادي درآخرين رده بندي جهاني دووميداني با دو پله صعود در مكان چهارم پرتاب ديسك دنيا و 105دووميداني كاران جهان قرارگرفت.
آخرين رده بندي دووميداني كاران دنيا درماده هاي مختلف و در بخش هاي زنان و مردان پس از رقابت هاي جهاني دووميداني دركره جنوبي انجام شد و طي آن احسان حدادي با مدال برنزي كه دراين رقابت ها گرفت، 30 امتياز به امتيازهايش افزوده شد و با جهشي چشمگير از رده ششم پرتاب ديسك دنيا به رده چهارم رسيد.
پيشرفت او از اين جهت مورد اهميت است كه جا به جايي در بين 5 نفر اول دنيا بسيار سخت و تنها با موفقيت در رقابت هاي بسيار معتبر به دست مي آيد. احسان حدادي هم اكنون با 1296 امتياز در رده چهارم پرتاب ديسك و در رده 105 همه دووميداني كاران جهان در ماده هاي مختلف قرار دارد.
حدادي تنها ورزشكار ايراني است كه توانسته دراين جدول رده بندي به جمع 10نفر برتر دنيا راه پيدا كند.

 



آخرين خبر
عبدولي سهميه المپيك را كسب كرد

فرنگي كار وزن 66 كيلوگرم با شكست حريفاني از لهستان، آلمان و قزاقستان با صعود به مرحله نيمه نهايي رقابتهاي جهاني سهميه حضور در المپيك 2012 را در شرايطي بدست آورد .
در ادامه مسابقات روز نخست رقابتهاي كشتي فرنگي قهرماني جهان و گزينشي المپيك لندن كه از ديروز در شهر استانبول تركيه آغاز شده است، سعيد عبدولي موفق به كسب سهميه المپيك لندن شد.عبدولي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ماتيژوانك از لهستان را در دو تايم با نتيجه يك بر صفر شكست داد. اين كشتي گير خوزستاني در دور سوم مقابل«فرانك استابلر» از آلمان در دو تايم با نتيجه يك بر صفر به پيروزي دست يافت.
عبدولي در مرحله يك چهارم نهايي مقابل دارخان باياخميتوف از قزاقستان در دو تايم با نتايج مشابه يك بر صفر صاحب برتري شد و با حضور در جمع چهار كشتي گير برتر سهميه ورودي المپيك لندن را بدست آورد. حريف عبدولي در مرحله نيمه نهايي يكي از كشتي گيران آذربايجان و كره جنوبي است.

 



ليگ قهرمانان اروپا تقابل پر افتخارترين تيم هاي قاره سبز در نيوكمپ

در اولين شب از رقابتهاي گروهي ليگ قهرمانان اروپا در فصل جديد امشب قهرمان آبي و اناري پوش اين پيكارها به استقبال از ميلان مي رود و در استامفوردبريج لندن كاپيتان اسبق ژرمن ها با ياران سابق ملاقات مي كند.
بارسلونا كه فصل قبل تحت رهبري پپ گوارديولا و با درخشش ستارگاني همچون ليونل مسي، ژاوي هرناندز، اينيستا و.... عنوان نخست اين پيكارها را كسب كرد، امشب در اولين سري از فصل جديد پذيراي ميلان حريفي نام آشنا خواهدبود. اين ديدار تقابل دو قدرت اسپانيا و ايتاليا در ورزشگاه نيوكمپ از گروه هشتم است، بارسا 4 بار قهرمان اروپا شده است و ميلان با 7 بار از پرافتخارترين تيم هاي اين پيكارها محسوب مي شوند.
از جمله ديدارهاي مهم امشب مصاف چلسي انگليس با باير لوركوزن آلمان در ورزشگاه استامفوردبريج شهر لندن خواهدبود. در يك سوي اين ميدان آندره وياس بواس، مربي جوان و تازه وارد پرتغالي مقابل لوركوزني مي ايستد كه يك مربي جوان و با ايده هاي تهاجمي همچون روبين دوت را دارد. البته اين موضوع تنها نكته رقابتي اين مصاف مهيج نيست، در كادر بازيكنان لوركوزني ستاره قديمي همچون ميشائيل بالاك 34 ساله، به عنوان كاپيتان اسبق آلمان حضور دارد كه تا تابستان سال گذشته وداع تلخي با چلسي داشت. برنامه كامل مسابقات امشب در گروه پنجم تا هشتم به اين شرح است:
گروه پنجم
¤ گنك بلژيك- والنسيا اسپانيا
¤ چلسي انگليس- بايرلوركوزن آلمان
گروه ششم:
¤ بورسيادورتموند آلمان- آرسنال انگليس
¤ المپياكوس يونان- المپيك مارسي فرانسه
گروه هفتم:
¤ آپونل قبرس- زنيت روسيه
¤ پورتو پرتغال- ساختار دونتسك اوكراين
گروه هشتم:
¤ ويكتوريا جمهوري چك- بات بلاروس
¤ بارسلونا اسپانيا- آث ميلان ايتاليا

 



ابراهيمي پارالمپيك لندن را يكي از بهترين دوره ها پيش بيني كرد
ايران با 110 ورزشكار راهي لندن مي شود

غلامرضا ابراهيمي پيش بيني كرد رقابت هاي پارالمپيك 2012 لندن هم به لحاظ كيفي و هم به لحاظ كمي يكي از بهترين دوره ها باشد.
دبيركل كميته ملي پارالمپيك درنشست خبري كه با حضور نمايندگان رسانه ها درمحل كميته ملي پارالمپيك برگزار شد، با بيان اين مطلب گفت: در بازديد سه روزه اي كه به همراه آقاي خسروي وفا رئيس كميته ملي پارالمپيك از لندن داشتم مشخص شد كه برگزاركنندگان اين دوره ازرقابت هاي پارالمپيك امكانات خوبي را فراهم آورده اند.پيش بيني ما اين است كه رقابت هاي پارالمپيك لندن هم ازحيث كيفيت برگزاري مسابقات و هم از لحاظ نفرات شركت كننده يكي از بهترين دوره ها خواهد بود.
وي تصريح كرد: با توجه به هماهنگي هايي كه صورت گرفته ما از برنامه زمان بندي جلوتر هستيم و انشاء الله در خصوص ثبت نام ها و كلاس بندي ها بدون هيچ مشكلي كار خود را انجام خواهيم داد. درجلسه اي كه درماه مه 2012 دركوالالامپور برگزار مي شود تكليف نهايي نفرات شركت كننده دراين رقابت ها مشخص مي شود. دبيركل كميته ملي پارالمپيك گفت: پيش بيني مي كنيم كه بين 100تا 110 ورزشكار را به اين رقابت ها ببريم.
البته بايد منتظر گذشت زمان شد تا تكليف نهايي كساني كه مي توانند مجوز حضوردر اين بازي ها را كسب كنند مشخص شود.

 



بعد از حضور در ازبكستان تيم ملي جودو به قزاقستان، آذربايجان و باكو سفر مي كند

حضور در سه رويداد رسمي در تقويم فدراسيون جهاني براي كسب امتيازات لازم در راه كسب سهميه المپيك در دستور كار تيم ملي جودو قرار گرفته است.
تقويم فدراسيون جهاني تا پايان سال 2011 شاهد برگزاري 7 جام جهاني، يك گراند پريكس و دو گراند اسلم مي باشد كه در نقاط مختلف دنيا برگزار شده و همگي داراي امتياز ورودي المپيك هستند. از ميان اين 10 رويداد رسمي و مهم فدراسيون جودو كشورمان سه جام جهاني و يك گراند پريكس را براي اعزام تيم ملي در دستور كار خود قرارداده كه اولين آن اعزام تيم ملي باتركيب كامل به ازبكستان است.
جام جهاني تاشكند 26 و 27 شهريورماه برگزار خواهد شد كه تيم ايران با تركيبي كامل در اين مسابقات به ميدان خواهد رفت. بعد از پايان اين رقابتها، تيم ايران به تهران نمي آيد و تمرينات خود را در همان تاشكند پيگيري مي كند.
رودكي، معلومات، قاسمي نژاد و محجوب براي حضور در جام جهاني آلماتي از تاشكند راهي قزاقستان مي شوند . اين مسابقات اول و دوم مهرماه برگزار مي شود.
جام جهاني باكو 16 و 17 مهرماه برگزار مي شود كه تيم ايران با همان چهار جودوكار راهي آذربايجان خواهد شد. ضمن اينكه مسابقات گراند پريكس امارات هم 24 و 25 مهرماه در ابوظبي برگزار خواهد شد. در صورتي كه مربي ايتاليايي تيم ملي جودو موافقت كند از ميان اردونشينان تيم ملي برخي از جودوكاران به اين سفرها اعزام خواهند شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14