(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 28 شهریور 1390- شماره 20027

حديث دشت عشق
نگاه اهالي فوتبال به مجمع فدراسيون فوتبال طرح آقاي رئيس رأي مي آورد؟!
حال و هواي عجيب نخستين تمرين پيروزي پس از شكست در دربي بازيكنان متهم به كم كاري شدند!
مخالفت وزارت ورزش با رئيس فدراسيون كاراته نايب رئيس بركنار شده به محل كار خود بازگشت !
اخبار كوتاه از فوتبال
حذف زود هنگام معصومي و دو مدال با ارزش تقوي و گودرزي در آخرين روز
تيم كشتي آزاد ايران نايب قهرمان جهان شد
رضا يزداني از تلاش هايش براي كسب مدال طلا مي گويد:
خيلي آماده نبودم اما با تمام وجود مبارزه كردم
جام جهاني جودو- تاشكند
خودداري محجوب از مبارزه با نماينده رژيم اشغالگر قدس
بسكتبال قهرماني آسيا- چين مالزي اولين حريف ايران شد



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «ابوالحسن نادعليزاده»
گسترده اند شهپرشان را به كهكشان
بسيجي شهيد «ابوالحسن نادعليزاده» سال 1333 در روستاي خرماكلاي قائم شهر متولد شد. درس و مشق را درحالي آغاز كرد كه زمين هاي شاليزار پدرش هم شاهد زحمات او بود. هوش و استعداد خوبي داشت و اهل جمعه و جماعت بود و حضورش در پايگاه بسيج به ديگران دلگرمي مي داد. در سن 17سالگي جبهه را انتخاب كرد. در وصيت نامه اش مي نويسد من به فرمان امام و ولي فقيه آمدن به جبهه را واجب دانستم و اگر سعادت شهادت نصيبم شد افتخار مي كنم و ثابت مي شود كه به مولا علي اقتدا كرده ام.
همگان بدانند بهشت زير سايه شمشيرهاست و شمشير سنبل اسلحه جنگي است و امروز بر حسب سفارش امام حسين(ع) مرگ به جز سعادت و زندگي با ستمگران جز بدبختي نيست و ما رهرو همان امام هستيم. از مردم مي خواهم پيرو صددرصد امام باشند فريب مقام و دنيا را نخورند همچنان پشتيبان سرسخت ولايت فقيه و روحانيت متعهد و پيرو خط امام باشند.
بسيجي شهيد ابوالحسن نادعليزاده با حضوري فعال در جبهه هاي حق عليه باطل عاقبت در سن 21سالگي در منطقه عملياتي والفجر 8 در شهر فاو در تاريخ 22/11/1364 به شهادت رسيد و امروز پايگاه بسيج و تنها مركز فرهنگي اين روستاي استان مازندران به نام اين شهيد مزين شده است.

 



نگاه اهالي فوتبال به مجمع فدراسيون فوتبال طرح آقاي رئيس رأي مي آورد؟!

سرويس ورزشي-
مجمع عمومي ساليانه فدراسيون فوتبال در حالي امروز برگزار مي شود كه قرار است در اين مجمع پيشنهاد انتخاب نواب رئيس از سوي رئيس اين فدراسيون به اعضاي مجمع ارائه شود.
مجمع عمومي ساليانه فدراسيون فوتبال از ساعت 10 صبح امروز در سالن همايش آكادمي ملي المپيك واقع در مجموعه ورزشي انقلاب برگزار خواهد شد. در اين مجمع قرار است علاوه بر مطرح شدن برخي تغييرات در اساسنامه فدراسيون موارد مختلفي به رأي گذاشته شود كه از مهمترين آنها مي توان به انتخاب نواب رئيس فدراسيون فوتبال از سوي رئيس فدراسيون اشاره كرد.
تا پيش از اين و براساس آنچه در اساسنامه فدراسيون فوتبال به تصويب رسيده بود، نواب رئيس فدراسيون در روز انتخابات اين فدراسيون توسط اعضاي مجمع انتخاب مي شدند كه در صورت تاييد طرح جديد در مجمع عمومي امروز اين اختيار از آنها صلب و به رئيس فدراسيون واگذار مي شود.
پديد آمدن اختلافات اساسي ميان كفاشيان و نايب رئيس اول و دوم اصلي ترين دليل اتخاذ اين تصميم از سوي رئيس فدراسيون فوتبال است. آتش اختلافات ميان كفاشيان و همكارانش به اندازه اي شعله ور شده و آقاي رئيس در آخرين مصاحبه خود مدعي شده كه در كجاي دنيا معاونان عليه رئيس خود لابي مي كنند؟!
شايد اين اظهار نظر كفاشيان پاسخي به تحركات چند ماه گذشته تاج است، زيرا از مدتها قبل در محافل ورزشي عنوان مي شد كه نايب رئيس فدراسيون فوتبال خيز بلندي براي رياست فدراسيون فوتبال داشته و قصد دارد رسماً وارد گود انتخابات شود.
اتحاديه طرح كفاشيان
را وتو كرد
اما در نخستين واكنش به پيشنهاد علي كفاشيان، اتحاديه باشگاه هاي فوتبال اعلام كرد تغييرات در اساسنامه فدراسيون را در شرايط فعلي، منطبق با مصالح فوتبال نمي داند. دبير اتحاديه باشگاه هاي فوتبال با ارسال نامه اي به رئيس فدراسيون فوتبال اين موضوع را اعلام كرده تا كفاشيان بداند كه اتحاديه فوتبال موافق نظرات او نيست.
تغيير موضع آقاي رئيس
اما لحظاتي پس از مخالفت اتحاديه فوتبال با طرح كفاشيان وي مواضع قبلي خود را تغيير داد و گفت: در تمام مدت فعاليتم در فدراسيون فوتبال كمال همكاري و همدلي را با اعضاي هيئت رئيسه در چهار سال گذشته داشته و در حد توانمان به رفع مشكلات فوتبال پرداخته ايم.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: اگر هم مشكلي بين مجموعه نواب رئيس مخصوصاً مهدي تاج وجود داشته باشد، در كمال متانت و منطق و با سعه صدر با من و هيئت رئيسه مطرح كرده و در تمام موارد، ايشان در صورت تصويب اكثريت اعضا، حمايت كافي از تمامي مصوبات را داشته اند، لذا از ايشان و تمام اعضاي هيئت رئيسه كمال تشكر را دارم.
تصميم سرنوشت ساز مجمع
تصميم امروز مجمع فدراسيون فوتبال تا حدودي شرايط انتخابات دي ماه را نيز مشخص مي كند؛ اگر طرح پيشنهادي كفاشيان امروز رأي نياورد وي به يقين مي رسد كه در انتخابات فدراسيون فوتبال نيز شانس چنداني براي تصدي مجدد صندلي رياست فدراسيون فوتبال نخواهد داشت.

 



حال و هواي عجيب نخستين تمرين پيروزي پس از شكست در دربي بازيكنان متهم به كم كاري شدند!

اولين تمرين پيروزي پس از شكست برابر استقلال تحت تاثير درگيري بوقچي ها با بازيكنان اين تيم برگزار شد تا سرخپوشان همچنان در حاشيه سير كنند.
بازيكنان تيم پيروزي پس از شكست از استقلال در دربي 71 صبح روز گذشته در ورزشگاه درفشي فر حاضر شدند تا برگزار كننده يكي ديگر از تمرينات خود باشند اما سر و صداي چند بوقچي و درگيري آنها با تعدادي از بازيكنان همه چيز را تحت تاثير خود قرار داده بود. حوالي ساعت 30/10 بازيكنان پيروزي كه مقابل استقلال به ميدان رفته بودند به دويدن دور زمين پرداختند؛ در اين هنگام در شرايطي كه محمد نوري در حال تمرين بود 10 تن از بوقچي هاي عصباني تيم شروع به داد و بيداد كردند كه مخاطب اصلي آنها شماره 14 سرخپوشان بود.
آنها به دليل از دست رفتن پنالتي توسط نوري در بازي دربي به شدت از او ناراحت و عصباني بودند. اين بوقچي ها با الفاظي ناشايست بازيكن تيم خود را خطاب قرار دادند و به شدت عليه او موضع گرفتند. آنها چند بار به نوري يادآور شدند كه بازيكن دايي است زيرا چندي قبل بر سر تمرينات راه آهن شده رفته بود!
محمد نوري كه از شرايط پيش آمده ناراحت شده بود به سمت فنس رفت و از پشت فنس با بوقچي ها رو در رو شد. آنها دست يكديگر را گرفته و كشيدند. در اين هنگام بوقچي ها به نوري متذكر شدند كه بالاخره تمرين تمام مي شود و وقت تسويه حساب نيز مي رسد.هافبك پيروزي كه از اين وضعيت بهت زده شده بود ترجيح داد در گوشه اي از زمين بنشيند و نظاره گر اعتراض ها باشد. البته اين پايان بخش حواشي تمرين تيم پيروزي نبود زيرا وقتي تمرين تمام شد و بوقچي ها منتظر خروج بازيكنان از زمين بودند با غلامرضا رضايي روبه رو شدند. آنها با اين مهاجم برخورد بدي كردند تا او هم از كوره در برود و با بوقچي ها دست به يقه شود.
تمرين روز گذشته پيروزي با حواشي ريز و درشت خود به پايان رسيد ؛ حواشي زيادي كه به ظاهر پس از شكست در دربي به اردوگاه سرخپوشان آمده است. هر چند كه روز گذشته برخي از اهالي فوتبال پس از اطلاع از اتفاقات تمرين پيروزي مدعي شدند كه خود اين حواشي نيز محصول طراحي و نقشه افرادي است كه سعي دارند در ناكامي سرخپوشان همچنان پشت پرده بمانند و اين بار به جاي مربي، بازيكنان را مقابل بوقچي ها و تماشاگران ناراضي قرار دهند!

 



مخالفت وزارت ورزش با رئيس فدراسيون كاراته نايب رئيس بركنار شده به محل كار خود بازگشت !

وزارت ورزش و جوانان با بركناري سيروس يزداني از نايب رئيسي فدراسيون كاراته مخالفت كرد تا وي به محل كار خود بازگردد.
سيدعباس احمد پناهي رئيس فدراسيون كاراته 14 روز قبل با ارسال نامه اي به وزارت ورزش حكم عزل نايب رئيس بخش آقايان را امضاء كرد. حكمي كه خبر آن سه روز بعد منتشر شد و سيروس يزداني هم كه با راي اعتماد مجمع به اين سمت انتخاب شده بود راهي خيابان سئول شد تا با حميد سجادي در اين رابطه ديدار و گفت وگو كند. در پايان اين جلسه هم سجادي با ارسال نامه اي به فدراسيون كاراته با اين بركناري مخالفت كرد و راي به ادامه كار يزداني داد.
طبق ماده 10 از تبصره سه قانون انتخابات فدراسيون هاي ورزشي، پناهي براي بركناري نايب رئيس خود مي بايست نظر مثبت مجمع را جلب مي كرد. همين ماده قانوني هم باعث شد تا سيروس يزداني به محل كار خود در فدراسيون بازگشته و كار خود را ادامه دهد.
اين كه حضور دوباره يزداني چاشني حواشي جديدي خواهد بود يا خير معلوم نيست. ولي به نظر مير سد بازگشت نايب رئيس و در پي آن هموار شدن حضور دوباره اميدها در اردوي تيم ملي نويد بخش روزهاي آرامي بعد از طوفان در فدراسيون كاراته باشد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

سرپرست موقت پيروزي كجاست؟!
سوالي كه اين روزها شايد بيش از همه ذهن هواداران پيروزي را به خود مشغول كرده باشد اين است كه حبيب كاشاني سرپرست باشگاه محبوب شان كجاست؟ دقايقي پس از باخت پيروزي به استقلال، علي فتح الله زاده كه بر خلاف همتايش به ورزشگاه آزادي آمده بود به خبرنگاران گفت كه احتمالا كاشاني به خاطر درد كمر به استاديوم نيامده است اما از آن زمان تا حالا كه حدود 72 ساعت گذشته كسي از اهالي رسانه از كاشاني خبر ندارد. روز گذشته خبرگزاري ايسنا با طرح اين پرسش يادآور شد شايد اگر هيات مديره اي بود، كارها منطقي تر پيش مي رفت و يك نفر پيدا مي شد كه پاسخگوي هواداران باشد؛ هواداراني كه هميشه در حرف يار دوازدهم اين فوتبال خوانده مي شوند اما وقتي پاي عمل به ميان مي آيد، آنها كمترين اهميت را براي مديران ورزشي دارند.
كي روش پيشنهاد فدراسيون فوتبال را رد كرد
كارلوس كي روش پيشنهاد بازي تداركاتي تيم ملي با تيمي متشكل از بازيكنان خارجي شاغل در ليگ برتر را نپذيرفت. سرپرست تيم ملي فوتبال اظهار كرد: اين پيشنهاد را به كي روش داديم اما او با آن موافق نبود. به هر حال ما هم به خاطر اينكه تمام تيم هاي عربي از مدت ها پيش براي سفرهاي متعددي در چهاردهم مهرماه برنامه ريزي كردند و نمي توانستند با تيم ايران بازي كنند، پيشنهاد فوق را مطرح كرديم. تنها تيم كويت باقي مانده بود كه آنها هم قرار است به لبنان سفر كنند.
بارسلونا 8 بار دروازه اوساسونا را فرو ريخت
هفته چهارم رقابت هاي لاليگاي اسپانيا شنبه شب با برگزاري پنج ديدار آغاز شد كه در مهمترين ديدار بارسلونا در ورزشگاه نيوكمپ با نتيجه 8 بر صفر اوساسونا را در هم كوبيد. در اين ديدار جواد نكونام و مسعود شجاعي دو بازيكن ايراني اوساسونا در فهرست 18 نفره تيم شان هم حضور نداشتند. مسي ستاره ديدار بارسلونا - اوساسونا بود و به تنهايي سه گل براي آبي و اناري ها به ثمر رساند.ساير گل هاي بارسلونارا سسك فابرگاس، داويد ويا (2 گل)، ژاوي و روورسيو (گل به خودي) زدند.
چهارشنبه سرنوشت ساز براي پيروزي و استيلي
عضو كميته فني باشگاه پيروزي از تشكيل جلسه اين كميته در روز چهارشنبه هفته جاري خبر داد.
محمد پنجعلي در مورد وضعيت كادر فني تيم پيروزي گفت: طبق آنچه باشگاه به ما اعلام كرده قرار است روز چهارشنبه ساعت 14 جلسه كميته فني تشكيل شود. در اين نشست قطعا در مورد وضعيت كادر فني بحث و بررسي خواهد شد. تا آن زمان حرف زدن فايده اي ندارد.وي در مورد اسامي اعلام شده مربيان براي جايگزيني استيلي گفت: تمام اين اسامي شايعه است و پس از جلسه كميته فني وضعيت كادر فني مشخص مي شود.
العربي با هادي عقيلي متوقف شد
تيم فوتبال العربي در حالي كه از وجود سيدهادي عقيلي در تركيب خود بهره مي برد، مقابل الاهلي متوقف شد.
هفته نخست مسابقات فوتبال ليگ ستارگان قطر شنبه شب با برگزاري دو بازي آغاز شد كه طي آن جدال تيم هاي الاهلي و العربي به نتيجه تساوي بدون گل انجاميد و تيم الريان هم در خانه ام صلال با نتيجه تساوي يك بريك متوقف شد.تيم العربي كه از وجود هادي عقيلي در تركيب اصلي خود بهره مي برد، در ورزشگاه حمد بن خليفه دوحه به مصاف الاهلي رفت و در پايان مقابل ميزبان خود به نتيجه تساوي بدون گل رضايت داد.
درخشان: اگر نمي توانند پيروزي را درست كنند، بروند
سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر ضمن رد شايعه مذاكره با پيروزي گفت: آقايان اگر نمي توانند پيروزي را درست كنند از اين باشگاه بروند.
حميد درخشان در مورد شايعه ديدارش با حبيب كاشاني و مذاكره با وي براي سرمربيگري پيروزي گفت:اين خبر كذب محض است. من نه كاشاني را ديدم و نه ارتباطي با او داشتم. وي در پاسخ به اين سوال كه اگر باشگاه تصميم به تغيير داشته باشد، شما حاضريد با آنها مذاكره كنيد؟گفت:امكان ندارد كه چنين كاري كنم.آن زمان كه با پاي خودمان به باشگاه رفتيم اين بلا را سرمان آوردند. آدم كه يك بار بيشتر از يك سوراخ گزيده نمي شود.
ارايه مستندات قاسمپور و جلالي براي مقابله با ناپاكي در فوتبال
دبير هيئت رسيدگي به تخلفات فوتبال حرفه اي از ارايه مستندات دو مربي براي مقابله با ناپاكي خبر داد. عليپور اظهار داشت: بعد از صحبت هايي كه مجيد جلالي و ابراهيم قاسمپور در مورد پرداخت رشوه برخي بازيكنان براي بازي در تيم ملي و همچنين دلالي داوران در يك برنامه زنده تلويزيوني مطرح كردند به طور جدي پيگير اين مسئله شديم. با مجيد جلالي در اهواز ديدار كردم و ايشان مستندات خود و حتي نام بازيكني كه با پرداخت پول به تيم ملي راه پيدا كرده را به ما داد.وي ادامه داد: فردا(امروز) با ابراهيم قاسمپور ديدار خواهم كرد و ايشان نيز مستنداتش را در اختيار ما قرار مي دهد تا بتوانيم با ناپاكي ها در فوتبال مقابله كنيم.

 



حذف زود هنگام معصومي و دو مدال با ارزش تقوي و گودرزي در آخرين روز
تيم كشتي آزاد ايران نايب قهرمان جهان شد

تيم ملي كشتي آزاد ايران به مقام نايب قهرماني جهان رسيد.
در روز سوم و پاياني رقابتهاي كشتي آزاد قهرماني جهان و گزينشي المپيك لندن در شهر استانبول دو عضو تيم ملي كشتي آزاد كشورمان علاوه بر صعود به ديدار فينال، دو سهميه المپيك لندن را براي ايران به ارمغان آوردند.
عصر ديروز مهدي تقوي كشتي گير وزن 66 كيلوگرم كه براي حضور در مرحله نيمه نهايي كشتي گيراني از مقدونيه، قزقيزستان، بلاروس و روسيه را شكست داده بود در ديدار نيمه نهايي «لوپز» كوبايي را نتيجه 3 بر صفر و يك بر صفر مغلوب كرد تا در ديدار فينال به مصاف برنده ديدار كشتي گيران بلغارستان و ژاپن برود.
صادق گودرزي كشتي گير وزن 74 كيلوگرم نيز كه براي حضور در ديدار نيمه نهايي كشتي گيراني از گينه بيسائو، مولداوي، بلاروس و گرجستان را شكست داده بود در مرحله نيمه نهايي »عبدالحكيم شاپيف« كشتي گير كهنه كار قزاقستاني را در سه تايم مغلوب كرد و راهي ديدار فينال شد. حريف گودرزي در ديدار فينال »جوردن باروگس« از آمريكاست كه موفق شد دنيس چارگوش كشتي گير روسيه اي را مغلوب كند.
با راهيابي اين دو كشتي گير به فينال و با توجه به شرايطي كه كشتي گيران روس دارند، قهرماني روسيه در اين دوره از رقابتها قطعي شد و تيم ملي كشتي آزاد ايران نيز به مقام نايب قهرماني رسيد. تيم آمريكا نيز به عنوان سوم دست پيدا كرد.ضمن اينكه كاروان تيم ملي كشتي آزاد كشورمان در اين رقابتها موفق شد چهار سهميه المپيك كسب كند.
وداع تلخ معصومي
فردين معصومي وداع تلخي با مسابقه هاي جهاني كشتي آزاد داشت.
در ادامه اين مسابقات فردين معصومي آزادكار وزن 120 كيلوگرم كشورمان در دور اول مقابل حريف گرجستاني شكست خورد. در مرحله بعد داويت مود زامانشويلي از گرجستان مقابل الكسي شيماروف از بلاروس شكست خورد تا فردين معصومي هم وداع تلخي با مسابقه هاي جهاني داشته باشد.
يورش مربيان ترك به طالبي!
اميد اول تركيه براي كسب مدال طلا، در دور دوم مسابقات جهاني شكست خورد.
در ادامه مسابقات وزن 66 كيلوگرم كشتي آزاد قهرماني جهان، رمضان شاهين قهرمان المپيك پكن از تركيه در يك كشتي جنجالي با نتيجه 2 بر صفر به شعبان اف از بلاروس باخت. در وقت دوم اين ديدار و در كلينچ مربيان ترك معتقد بودند شاهين خاك نشده است اما بهمن طالبي داور المپيكي ايران يك امتياز به كشتي گير بلاروس داد تا وي پيروز ميدان باشد. در پايان اين كشتي سه مربي ترك به سمت بهمن طالبي يورش بردند تا اعتراض خود را نشان دهند كه اين غائله با دخالت مارتينتي و احمد آئيك به پايان رسيد.

 



رضا يزداني از تلاش هايش براي كسب مدال طلا مي گويد:
خيلي آماده نبودم اما با تمام وجود مبارزه كردم

قهرمان وزن 96 كيلوگرم كشتي آزاد جهان گفت: كسب مدال طلا در رقابت هاي جهاني تركيه آغاز راه براي مدال المپيك است.
رضا يزداني پس از ايستادن بر سكوي نخست جهان اظهار كرد: در كشتي فينال، ترك ها همه شرايط را براي پيروزي خود فراهم كرده بودند اما من پيش از آغاز مسابقه تمام موارد را مي دانستم و با اجراي فنون زيباي ايراني نگذاشتم تركها با حربه هايشان مدال طلا را از دستم درآورند. البته پيش از حضور در تركيه باز هم از ناحيه معده دچار بيماري شدم اما با چند روز مداوا نسبتا در شرايط مسابقه قرار گرفتم و اين بيماري مزمن را پشت سر گذاشتم.
وي با اشاره به اينكه نخستين مدال طلاي خود را در رقابتهاي جهاني به خانواده ام و تمامي مردم ايران تقديم مي كنم، اظهار كرد: من بايد سالهاي پيش اين مدال را كسب مي كردم اما به دليل برخي مشكلات اين امر ميسر نشد. در استانبول، در شرايطي كه خيلي آماده نبودم با تمام وجود بر روي تشك مبارزه حاضر شده و خوشبختانه صاحب مدال طلا شدم.
دارنده دو مدال برنز جهان در پايان خاطرنشان كرد: براي حضور در رقابت هاي جهاني در مسابقات انتخابي شركت كردم كه در اين مسابقات قهرمان نشدم ولي كادر فني به من اعتماد كرد.

 



جام جهاني جودو- تاشكند
خودداري محجوب از مبارزه با نماينده رژيم اشغالگر قدس

رقابتهاي جام جهاني جودو با حذف دو نماينده ايران در وزن 81-كيلوگرم و مبارزه نكردن جواد محجوب در مصاف با جودوكاري از رژيم اشغالگر قدس پيگيري شد.
در ادامه مبارزات روز دوم از جام جهاني جودو كه در تاشكند ازبكستان جريان دارد علي كريميان و امير قاسمي نژاد در وزن 81-كيلوگرم نتيجه را به حريفان خود واگذار كردند و حذف شدند.
در رقابتهاي وزن 81كيلوگرم علي كريميان در پيكار با «كالم كاچور» نفر 48 رنكينگ جهاني از كانادا در فاصله يك دقيقه و 19ثانيه ضربه فني شد و از دور مسابقات كنار رفت. ديگر نماينده ايران در اين وزن امير قاسمي نژاد بود كه در مصاف با «كاواكامي» جودوكار ناشناخته ژاپن كه در مكان 168 رنكينگ جهاني است در فاصله دو ثانيه به پايان دقيقه سوم مبارزه ضربه فني شد و او نيز از جدول مسابقات خارج شد.
همچنين جواد محجوب كه در وزن 100-كيلوگرم دور نخست «محمد شاريپوف» از كشور ميزبان را ضربه فني كرده بود، خود دور دوم مقابل «لوسيانو كاررا» كه داراي رنكينگ 17 جهان است شكست خورد و به گروه بازنده رفت. محجوب براي كسب مدال برنز در گروه بازنده ها بايد دو مبارزه مي كرد كه در اولين پيكار بايد به مصاف نماينده رژيم اشغالگر مي رفت كه به دليل پاسداشت آرمانهاي ايران اسلامي از رويارويي با اين حريف خودداري كرد و به عنوان هفتم دست يافت.

 



بسكتبال قهرماني آسيا- چين مالزي اولين حريف ايران شد

برنامه ديدارهاي تيم ملي بسكتبال ايران و 11 تيم ديگر صعود كرده به مرحله دوم مسابقات قهرماني مردان آسيا اعلام شد.
در پايان مرحله مقدماتي بيست و ششمين دوره رقابت هاي بسكتبال قهرماني مردان آسيا سه تيم برتر هر گروه راهي مرحله دوم شدند تا از امروز در قالب دو گروه ديدارهاي خود را برگزار كنند. در روز نخست اين مرحله از مسابقات تيم ملي ايران كه با صدرنشيني از گروه B صعود كرد به مصاف مالزي مي رود و سپس به ترتيب با تيم هاي لبنان و كره جنوبي ديدار خواهد كرد. برنامه ديدارهاي ايران در مرحله دوم مسابقات بسكتبال قهرماني مردان آسيا به شرح زير است:
دوشنبه 28/6/90
¤ ايران - مالزي
سه شنبه 29/6/90
¤ ايران- لبنان
چهارشنبه 30/6/90
¤ كره جنوبي- ايران

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14