(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 10 آبان 1390- شماره 20063

حديث دشت عشق
دعوت از 23 بازيكن براي ديدار با بحرين
كي روش: بهترين هاي فوتبال ايران به تيم ملي دعوت شدند
اخبار كوتاه از فوتبال
مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي پيروزي مهمان شد،استقلال ميزبان
سرانجام احمدپناهي رفت فرجي سرپرست فدراسيون كاراته شد
هندبال انتخابي المپيك- كره جنوبي
تيم ملي شانس حضور در لندن را از دست داد
خواندني از ورزش ايران
اثرات مربيان چيني به كشورمان
تيم ملي ژيمناستيك به چين مي رود!
در فاصله 4 روز تا مسابقات جهاني پاريس اتفاق افتاد
افزايش شانس 2 مدال ايران در دسته فوق سنگين
براي دومين سال متوالي، بانوان كاراته كا مسجدسليمان قهرمان كشور شدند



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «حسين بيك محمدي»
معبر سرخ آسمان
شهيد «حسين بيك محمدي» سال 1354 درسازمان ژاندارمري استخدام شد. در مسابقات تست موفق شد رتبه دوم ژاندارمري را بدست آورد. پس از مدتي خدمت رساني به مردم در پاسگاه و پايگاههاي استان گيلان خاصه پاسگاه چمخاله لنگرود از گيلان به اهواز منتقل شد. شهيد حسين بيك محمدي درسال 1335 درتهران زميني شد و درچهارم ارديبهشت ماه سال 1360 درجبهه فارسياب اهواز آسماني گشت.

 



دعوت از 23 بازيكن براي ديدار با بحرين
كي روش: بهترين هاي فوتبال ايران به تيم ملي دعوت شدند

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان 23 بازيكن را به اردوي جديد اين تيم براي ديدار با بحرين و اندونزي دعوت كرد كه در ميان آنها نام بازيكن جديدي ديده نمي شود.
اسامي بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي فوتبال كشورمان به شرح زير است:
دروازه بانان: سيدمهدي رحمتي، شهاب گردان و عليرضا حقيقي
مدافعان: هادي عقيلي، سيدجلال حسيني، پژمان منتظري، مازيار زارع، خسرو حيدري، حسين ماهيني، مهرداد پولادي و احسان حاج صفي
بازيكنان مياني: جواد نكونام، علي كريمي، محسن مسلمان، آندرانيك تيموريان، مجتبي جباري و پژمان نوري
مهاجمان: محمدرضا خلعتبري، كريم انصاريفرد، محمد قاضي، جواد كاظميان، غلامرضا رضايي و ميلاد ميداودي
بازيكنان دعوت شده بايد ساعت 30:11 صبح امروز خود را در محل هتل المپيك به كادرفني تيم ملي معرف كنند. فهرست تيم ملي در حالي اعلام شده است كه قرار بود در اين اردو بازيكناني چون اشكان دژاگه به جمع ملي پوشان فوتبال ايران اضافه شوند اما كي روش با كمترين تغيير فهرست تيم ملي را اعلام و بازيكن جديدي را به اردو دعوت نكرد.
تيم ملي فوتبال ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 روزهاي 20 و 24 آبان ماه در منامه و جاكارتا به ترتيب با تيم هاي ملي بحرين و اندونزي ديدار خواهد كرد. تيم ملي كشورمان هم اكنون با كسب هفت امتياز از سه بازي در صدر جدول گروه E اين رقابت ها قرار دارد.
اتفاقات اخير براي فوتبال ايران ناخوشايند بود
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان تاكيد كرد، اتفاقاتي كه براي بازيكنان پيروزي و استقلال در ديدارهاي اخير رقم خورده است، براي فوتبال ايران ناخوشايند بود اما بزودي فراموش مي شوند.
كارلوس كي روش در ابتدا در خصوص سفرش به اروپا و زير نظر گرفتن بازيكنان ايراني شاغل در ليگ هاي اروپايي گفت: برخلاف آنچه كه در برخي از رسانه ها مطرح شد ملاقاتي با اشكان دژاگه نداشته ام. حضور من در اروپا يك پروسه است در انتخابات بازيكناني كه شايستگي حضور در تيم ملي را داشته باشند.وي با ابراز رضايت از شرايط بازيكناني كه به اردوي تيم ملي دعوت شده اند، گفت: اين بازيكنان در حال حاضر بهترين هاي فوتبال ايران هستند و از همه آنها كاملا راضي ام. دعوت از بازيكنان شاغل در ليگ اروپا نيز براي اين است كه وضعيت تيم ملي بهتر شود.
وي در خصوص اينكه گفته شده وي از كيفيت رقابت هاي ليگ برتر راضي نيست، گفت: روزي كه رهبر يك گروه از همه شرايط راضي باشد بايد كار خود را تمام شده بداند و برود. من همواره به دنبال راهكارهايي براي پيشرفت هستم. يك مربي حرفه اي بايد به اين اصل پايبند باشد. من نگفتم سطح فني ليگ ايران بد و پايين است بلكه گفتم مسير همچنان براي پيشرفت وجود دارد.
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در خصوص اتفاقات پيش آمده در رقابت هاي ليگ برتر براي بازيكنان تيم پيروزي و استقلال گفت: اين اتفاقات بخشي از فوتبال است كه براي سوژه رسانه ها خوب بود ولي براي فوتبال ايران ناخوشايند. اين اتفاقات باعث نمي شود كه روند رو به رشد فوتبال متوقف شود و مطمئن باشيد چند روز ديگر فراموش خواهند شد.
وي در خصوص بازي تيم ملي مقابل بحرين گفت: من همچنان اعتقاد دارم كه تيم بحرين سخت ترين تيم گروه ماست. بحريني ها براي بازي برگشت قوي تر و آماده تر شده اند. اگر آنها در بازي رفت حريفي سخت بودند در حال حاضر تيمي به مراتب سخت تر و باانگيزه تر هستند. بازيكنان ما بايد برد 6 بر صفر مقابل اين تيم را فراموش كرده و ديگر به آن فكر نكنند و با احترام مقابل اين تيم بازي كنيم.
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص اظهارات فيروز كريمي مبني بر اينكه سرمربي تيم ملي با اينكه امكان پرواز به شهرستان ها را دارد تا بازي هاي تيم هاي شهرستاني را از نزديك ببيند اما اين كار را انجام نمي دهد، گفت: من در اين خصوص دو نكته را مي گويم نكته اول اينكه وقتم خيلي باارزش تر از اين است كه در خصوص اين مسائل بي ارزش صحبت كنم! نكته دوم اينكه فدراسيون به من حقوق مي دهد تا براي فوتبال ايران كار انجام دهم و نتيجه بگيرم و براي مسافرت رفتن به من حقوق نمي دهند!
وي با ذكر اين جمله كه «تلفن من براي همه مربيان باز است»، افزود: نبايد اين نكته را فراموش كنيم كه همه ما از اعضاي يك خانواده هستيم و نتايج تيم ملي به همه ما باز مي گردد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

رضايي و نصرتي تا اطلاع ثانوي از حضور در فوتبال محروم شدند
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال دو مدافع پرسپوليس را تا اطلاع ثانوي از فوتبال محروم كرد. كميته انضباطي فدراسيون پس از مشاهده فيلم ديدار تيم هاي داماش گيلان و پيروزي كه در هفتم آبان در ورزشگاه عضدي رشت برگزار شد، راي خود را صادر كرد. شيث رضايي و محمد نصرتي بازيكنان تيم پيروزي به دليل تخلفات انتسابي تا اطلاع ثانوي و با صدور قرار دستور موقت از همراهي تيم مربوطه و حضور در تمامي مسابقات رسمي و كليه اماكن ورزشي محروم و تعليق شدند. راي صادره قطعي و لازم الاجراست. جلسه رسيدگي متعاقبا تعيين و اعلام خواهد شد. لازم به ذكر است اين حكم به ستاد رسيدگي تخلفات حرفه اي فوتبال ارسال شده و تخلفات ديگر بازيكنان در دست بررسي براي صدور حكم لازم است.
مظلومي: 2 جام مي گيرم و مي روم
سرمربي استقلال با نام بردن از تراكتورسازي و سپاهان به عنوان رقيبان اين تيم در راه قهرماني گفت: پيروزي براي كسب سهميه آسيايي مي جنگد. پرويز مظلومي در پاسخ به اين سوال كه بعد از گذشت 12 هفته كدام تيم را مدعي مي دانيد؟ گفت:قضاوت زود است اما استقلال، تراكتورسازي و سپاهان تيم هاي بسيار خوبي هستند و مدعي خواهند بود.ضمن اينكه پيروزي هم تلاش مي كند سهميه آسيارا بگيرد. وي در ادامه گفت:اگر اجازه بدهند كار كنيم، موفق مي شويم. مطمئن باشيد اگر حاشيه سازي نكنند و سنگ اندازي انجام نشودما دربي چهارم را هم از پيروزي مي بريم و امسال دو جام كسب خواهيم كرد و آن زمان مظلومي با خيال راحت دين خود را ادا كرده و از استقلال مي رود.
كرانچار پنج شنبه به اصفهان مي رود
سرمربي جديد سپاهان پنجشنبه وارد اصفهان مي شود. با تعطيلي ليگ برتر براي بازي هاي تيم ملي در مقدماتي جام جهاني تمرينات تيم سپاهان نيز تا روز جمعه تعطيل شد.قرار است كرانچار سرمربي جديد تيم سپاهان پنج شنبه وارد اصفهان شود و پس از جلسه با مسئولان تيم براي معارفه با بازيكنان برنامه ها مشخص شود.
تكليف تيم اميد هفته آينده مشخص مي شود
سرپرست تيم ملي فوتبال ايران گفت: با توجه به شناختي كه از فيفا دارم به بازگشت تيم اميد خيلي خوشبين نبودم. ترابيان افزود: تا آن جا كه اطلاع دارم كمابيش مكاتبات و ارتباطات فدراسيون ادامه دارد. من شخصاً با توجه به شناختي كه از فيفا دارم خيلي خوشبين نبودم اما اميدوارم اين اتفاق ميمون رخ دهد. قرار شده است در هفته آينده نتيجه نهايي مشخص شود.
خوردبين : رويانيان تصميم گيرنده نهايي است
سرپرست تيم فوتبال پيروزي گفت: در جلسه اي با رويانيان مديرعامل باشگاه پيروزي به مدت يك ساعت شركت كردم و تمام حرف هايم را به او زدم خوشبختانه او نيز حرف هايم را خوب گوش كرد.
محمود خوردبين اظهار داشت: قصد مصاحبه و تخريب كسي را ندارم. براي من موفقيت پيروزي از همه چيز مهم تر است. تكليف نهايي درباره حضور من در پيروزي يا عدم حضورم را رويانيان مشخص مي كند. من حرف هايم را زده ام و بايد افراد ديگر نتيجه اش را اعلام كنند.
به گزارش فارس احتمال بازگشت محمود خوردبين به پيروزي زياد است.
كاسانو در قسمت بيماران مغز و اعصاب بستري شد!
باشگاه ميلان ايتاليا پس از بازي اين تيم مقابل رم از بستري شدن آنتونيو كاسانو مهاجم اين تيم در قسمت بيماران مغز و اعصاب بيمارستان ميلان خبر داد. باشگاه ميلان بعد از بازگشت تيم به شهر ميلان اعلام كرد كه آنتونيو كاسانو مهاجم اين تيم دچار بيهوشي شده و به بيمارستان انتقال داده شده و در آنجا بعد از معاينات اوليه پزشكي در قسمت بيماران مغز و اعصاب بستري شده است. رسانه هاي اسپانيايي به نقل از پزشك ميلان نوشتند: كاسانو در حالت خوبي به سر نمي برد. مشغول بررسي وضعيت او هستيم.
پيروزي اوساسونا در حضور 90 دقيقه اي نكونام
تيم فوتبال اوساسونا درحاليكه از وجود جواد نكونام در تركيب خود بهره مي برد، مقابل تيم لوانته كه تا پايان هفته نهم لاليگا صدرنشين جدول رده بندي اين مسابقات بود به برتري رسيد.
هفته يازدهم مسابقات فوتبال لاليگاي اسپانيا روز يكشنبه با برگزاري پنج ديدار ديگر پيگيري شد كه در مهمترين بازي ها تيم هاي اوساسونا، اتلتيكومادريد و مالاگا مقابل حريفان خود به برتري رسيدند.
تيم فوتبال اوساسونا در حاليكه 90 دقيقه جواد نكونام را در تركيب خود داشت موفق شد با نتيجه 2 بر صفر از سد لوانته صدرنشين رقابت ها بگذرد. در ديگر ديدارهاي اين هفته اتلتيكومادريد با سه گل از سد رئال زاراگوزا گذشت و مالاگا نيز بعد از سه شكست پياپي بالاخره طعم پيروزي راچشيد و با نتيجه 2 بر يك اسپانيول را مغلوب كرد.

 



مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي پيروزي مهمان شد،استقلال ميزبان

مراسم قرعه كشي مرحله يك هشتم نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي كشور با معرفي تيم هاي ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران به عنوان ميزبانان ديدارهاي اين مرحله برگزار شد.
مراسم قرعه كشي مرحله يك هشتم نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي كشور ساعت 14 ديروز در محل سازمان ليگ برگزار شد.
براين اساس در مرحله يك هشتم نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي كشور تيم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر ميزبان پيروزي خواهد بود و استقلال هم از سايپا مهركرج پذيرايي مي كند. برنامه كامل ديدارهاي اين مرحله به شرح زير است:
¤ ذوب آهن اصفهان - پيروزي تهران
¤ استقلال تهران - سايپا مهر كرج
¤ نفت آبادان - فولاد خوزستان
¤ مس كرمان - فجرسپاسي شيراز
¤ ابومسلم خراسان - شاهين بوشهر
¤ سياه جامگان مشهد - شهرداري ياسوج
¤ ماشين سازي تبريز - داماش گيلان
¤ مس سرچشمه كرمان - صباي قم
- زمان اين ديدارها متعاقبا اعلام مي شود.

 



سرانجام احمدپناهي رفت فرجي سرپرست فدراسيون كاراته شد

پس از آنكه سيدعباس احمدپناهي از رياست فدراسيون كاراته كناره گيري كرد با ابلاغ وزير ورزش و جوانان محمد صادق فرجي به عنوان سرپرست اين فدراسيون انتخاب شد.
به دنبال استعفاي سيدعباس احمدپناهي از رياست فدراسيون كاراته، محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان طي حكمي محمد صادق فرجي را به عنوان سرپرست اين فدراسيون منصوب كرد.
وزير ورزش و جوانان در حكم خود به فرجي همچنين تأكيد كرده است: لازم است با هماهنگي معاون امور ورزش وزارت ضمن انجام امور محوله حداكثر تا 6 ماه نسبت به فراهم نمودن مقدمات برگزاري انتخابات فدراسيون اقدام فرمائيد.
محمد صادق فرجي، سرپرست جديد فدراسيون كاراته پيش از اين 9 سال مسئوليت اداره كل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان (سازمان تربيت بدني سابق) را برعهده داشته است. وي همچنين چندين سال عضو هيأت رئيسه و نايب رئيس فدراسيون جودو بوده است. درپي استعفاي عباس پناهي از رياست فدراسيون كاراته، داريوش قاسمي، دبير فدراسيون نيز از سمت خود استعفا كرد.
لازم به يادآوري است موضع كناره گيري رئيس فدراسيون كاراته از چند هفته قبل مطرح شده بود.

 



هندبال انتخابي المپيك- كره جنوبي
تيم ملي شانس حضور در لندن را از دست داد

تيم ملي هندبال ايران با شكست برابر كره جنوبي از راهيابي به بازي هاي المپيك لندن بازماند.
تيم ملي هندبال ايران كه در رقابت هاي انتخابي المپيك در كره جنوبي حضور دارد، روز گذشته در ادامه رقابت هاي خود در مرحله نيمه نهايي به مصاف تيم قدرتمند كره جنوبي رفت كه در پايان با نتيجه 25 بر 33 برابر حريف شكست خورد تا شانسي براي حضور در فينال و راهيابي به بازي هاي المپيك نداشته باشد.
در اين رقابت كه تيم ايران به عنوان تيم دوم گروه به مصاف تيم گروه مقابل رفته بود، در ا بتدا بازي را به صورت پاياپاي آغاز كرد. به طوري كه در نيمه نخست حتي اختلاف امتياز بين يك يا دو گل بود، اما در اواخر نيمه نخست اندك اندك فاصله كره اي ها بيشتر شد تا اين كه نيمه اول بازي با نتيجه 15 بر 11 به سود كره جنوبي به پايان برسد.
تيم ايران ابتداي نيمه دوم را خوب آغاز كرد و توانستند با نتيجه 9 بر 7 از ميزبان پيش بيفتند، اما كره جنوبي فاصله را جبران كرد و اين رقابت شانه به شانه تا امتياز حدود 20 به طول انجاميد، اما پس از امتياز 20 تيم ايران نشان داد كه بسيار خسته تر از حريف است و اندك اندك فاصله كره جنوبي با ايران بيشتر شد. تيم كره جنوبي كه نسبت به بازي هاي «گوانگجو» بسيار قوي تر و جوان تر شده بود، در اين ديدار توانست با هشت امتياز اختلاف تيم كشورمان را شكست دهد. به اين ترتيب بايد ايران در انتظار بازنده تيم هاي ژاپن و عربستان باشد تا براي كسب عنوان سومي با آن تيم رقابت كند. تيم قهرمان اين دوره از رقابت ها به صورت مستقيم راهي المپيك خواهد شد و تيم دوم نيز در پلي آف تيم هاي اروپايي شركت مي كند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ جلسه هماهنگي و گروه بندي ليگ برتر كشتي آزاد ساعت 13 امروز (سه شنبه) برگزار مي شود.
¤ اولين مرحله اردوي آماده سازي دووميداني نابينايان جهت حضور در پارالمپيك 2012 لندن با حضور 18 ورزشكار از پانزدهم آبان به مدت 5 روز در تهران برگزار خواهد شد.
¤ پس از امضاي قرارداد جبريل سدگورني ، مربي الجزايري با فدراسيون دووميداني وي بامداد ديروز تهران را به مقصد الجزاير ترك كرد و قرار است مرادي نيز هفته آينده عازم اين كشور شود تا تمرينات خود را جهت كسب آمادگي بيشتر براي حضور در المپيك در الجزاير آغاز كند.
¤ با تصميم كادرفني تيم ملي وزنه برداري، مجيد عسكري وزنه بردار دسته 62 كيلوگرم تيم ملي ايران كه در روزهاي اخير با مشكل آسيب ديدگي از ناحيه كتف دست و پنجه نرم مي كرد و همين موضوع روي عملكرد وي تاثير گذاشته و ركوردهايش را كاهش داده بود از جمع ملي پوشان خط خورد تا اردوي تيم ملي وزنه برداري با 9 ملي پوش ادامه داشته باشد. با اعلام كوروش باقري، سرمربي تيم ملي، از بين نواب نصيرشلال، احد سنجابي و اصغر ابراهيمي روز چهارشنبه آخرين خط خورده تيم ملي وزنه برداري اردوي تيم ملي را ترك مي كند تا تركيب كامل 8 ملي پوش اعزام به رقابت هاي قهرماني جهان مشخص شود. به گفته باقري شانس ابراهيمي از دو وزنه بردار ديگر براي حضور در تركيب اصلي به مراتب بيشتر است.
¤ سرمربي جديد تيم ملي تكواندوي كشورمان دارنده مدال برنز مسابقات تكواندوي قهرماني جهان در سال 2011 را به اردوي اين تيم دعوت كرد. دور جديد تمرينات تيم ملي تكواندوي كشورمان از صبح ديروز در خانه تكواندو آغاز شد . عسگري كه 6 تكواندوكار را به اردوي آماده سازي اين تيم فراخوانده بود، از كوروش رجلي هم براي حضور در اين اردو دعوت بعمل آورد.
¤ با تصويب هيئت رئيسه كنفدراسيون تيراندازي با كمان آسيا، فدراسيون تيراندازي با كمان ايران به عنوان ميزبان سومين مرحله مسابقات جايزه بزرگ آسيا كه در مهرماه سال 1391 برگزار مي شود، برگزيده شد. مرحله اول اين مسابقات در سال 2012 ميلادي در كشور تايلند و دومين مرحله آن در قزاقستان برگزار خواهد شد.

 



اثرات مربيان چيني به كشورمان
تيم ملي ژيمناستيك به چين مي رود!

تيم هاي ملي ژيمناستيك ايران در تمامي رده هاي سني بخش پسران و مردان به دنبال نيامدن مربيان چيني به كشورمان، براي اولين بار در يك كمپ مجهز و مطرح چين اردو خواهند زد.
پس از اينكه تلاش دو ساله فدراسيون ژيمناستيك كشورمان براي حضور مربيان مطرح چيني به منظور هدايت ملي پوشان كشورمان نتيجه نداد، اين فدراسيون تدارك حضور ورزشكاران ايراني را در كمپ هاي مجهز اين كشور ديده است.
به همين منظور قرار است تيم هاي ملي ژيمناستيك ايران در رده هاي سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به همراه مربيان زبده كشورمان، اواخر آذرماه به مدت دو هفته براي تمرين به يكي از كمپ هاي مجهز چين اعزام شوند.
قرار است هر سه ورزشكار به همراه يك مربي ايراني در اين زمان با يكي از مربيان اين كمپ مطرح ژيمناستيك تمرين كنند.
فدراسيون ژيمناستيك به همين منظور اين روزها در حال گزينش مربيان كشورمان براي همراهي تيم هاي ملي به منظور آموزش و بهره از تخصص مربيان چيني است.
همچنين قرار است سرپرست فدراسيون ژيمناستيك در حاشيه اين اردوي تداركاتي با مسئولان فدراسيون ژيمناستيك چين به صورت رودررو براي استخدام مربي وارد مذاكره شود.

 



در فاصله 4 روز تا مسابقات جهاني پاريس اتفاق افتاد
افزايش شانس 2 مدال ايران در دسته فوق سنگين

در فاصله كمتر از 4 روز تا آغاز هفتاد و نهمين دوره مسابقات وزنه برداري قهرماني بزرگسالان جهان در پاريس، تيم ملي روسيه ليست نفرات خود را تغيير داد كه طي آن مي توان به حذف نام «يوگني چيگيشف» ملقب به «خرس روسي» كه دارنده 3 مدال نقره جهان و المپيك در دسته فوق سنگين است، اشاره كرد.
روسها كه پيش از اين نام چيگيشف را در فهرست 6 وزنه بردار اصلي شان براي كسب سهميه المپيك قرار نداده بودند، وزنه بردار 32 ساله خود و قهرمان سال گذشته سنگين وزن اروپا را از ليست نفرات اعزامي به پاريس كنار گذاشتند. پيش از اين نيز «ماتياس اشتاينر» از آلمان به عنوان قهرمان المپيك پكن به دليل مصدوميت از دور رقابتها كنار رفته بود.بهداد سليمي و سجاد انوشيرواني دو وزنه بردار ايران در دسته فوق سنگين هستند كه هر دوي آنها از شانسهاي اصلي كسب مدال جهاني محسوب مي شوند. اين دو وزنه بردار در بازيهاي آسيايي گوانگ جو سكوهاي اول و سوم را به خود اختصاص دادند. در صورت مدال آوري اين دو وزنه بردار در رقابتهاي پاريس، براي نخستين بار در طول تاريخ وزنه برداري ايران است كه ايران به دو مدال فوق سنگين جهان دست پيدا مي كند.

 



براي دومين سال متوالي، بانوان كاراته كا مسجدسليمان قهرمان كشور شدند

مسجد سليمان-خبرنگار كيهان:
بانوان كاراته كا نفت مسجد سليمان با دفاع از عنوان قهرماني سال گذشته كشور بار ديگر قهرماني كشور را از آن خود كردند.
به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجد سليمان، تيم كاراته بانوان نفت و گاز مسجد سليمان كه با 22 ورزشكار در اين مسابقات حضور يافته بود با جام قهرماني اين مسابقات به خانه بازگشتند.
بانوان افتخارآفرين مسجد سليمان در اين مسابقات موفق شدند 12 مدال طلا، 6 نقره و 2 برنز كسب نمايند و در امتيازات تيمي قهرمان كشور شوند.
بانوان مسجدسليماني در اين مسابقات كه به مدت دو روز در تاريخ 28/7 تا 29/7 با حضور 540 كاراته كا و 17 تيم در رده هاي سني نوجوانان-جوانان و بزرگسالان به ميزباني شهر تهران برگزار شد با كنار زدن ساير رقبا براي دومين مرتبه متوالي قهرمان كشور شدند.
شاگردان استاد طيبه عباسي قهرمان و مربي ارزنده كشور و مربي سابق تيم ملي كه سابقه درخشاني در شناسايي و رشد استعدادهاي نهفته دارد با كسب اين قهرماني، شايستگي و توانايي ورزشكاران اين منطقه را براي رسيدن به مدارج عالي بار ديگر به رخ همگان كشيدند.
اسامي ورزشكاران مدال آور تيم نفت و گاز مسجدسليمان بدين شرح است: سميه يوسفي، كيميا كاشاني، سحر كاشاني، پرستو طهماسبي، زهرا اشترايه، آفرين خيري، فاطمه موري، شكوفه پيروند، سمانه سلطاني، سپيده ذوالفقاري، مهسا اميدي و صدف كاشاني (مقام اول-طلا).
سميرا زمانپور، ساناز محمدي، ليلا اميدي، عصمت شهبازي، فرنوش طاهري و نسترن صالحي (مقام دوم-نقره) انيس كهيش و سارا نفري (مقام سوم-برنز).

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14