(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 8  آذر 1390- شماره 20085

حديث دشت عشق
استقلال ، فولاد ،شاهين و مس كرمان جشن صعود گرفتند
دربي 73 در جام حذفي
اخبار كوتاه از فوتبال
وزير ورزش و جوانان امروز در مجلس
تشريح كامل اصلاحات اساسنامه فدراسيون فوتبال
كميته تيم هاي ملي و ستاد منشور اخلاقي حذف شد
محمدي: معصومي انتظارات را برآورده نكرد
احتمال تغييرات در كادر فني تيم ملي كشتي آزاد
يك پيروزي ديگر براي پديده جام دوازدهم
واليبال ايران قهرمان آفريقا را از پا درآورد
سفر المپيكي هاي تكواندو به لندن
از دستور وزارت ورزش تا توقف ثبت نام از نامزدهاي رياست
برگزاري انتخابات 9 فدراسيون ورزشي تا پايان سال جاري



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «سيد موسي طباطبايي»
همانطور كه از خدا خواسته بود!
سيدموسي در خرداد 1343 در روستاي حصار حسن بيك از بخش كفن پوشان جواد آباد شهرخون و قيام ورامين از پدري پير اما سخت كوش و از مبارزين 15 خرداد 42 و مادري مؤمنه و سالار زنان روستا چشم به جهان گشود. در سن 15 سالگي حضوري جوانانه در تظاهراتهاي منطقه در جوار برادران و پدر مجاهدش داشت. در مسجد به خاطر سيادت و عشق و علاقه مردم به او مثل پدر نماز جماعت را به رهبري خودش برگزار مي كرد. در سلام كردن، كمك به مردم، فعاليت در مسجد و پايگاه بسيج عشق وافري داشت. از عمليات خيبر در سال 62 وارد ديار عاشقان شد و تا پايان عمليات كربلاي 5 همچنان مقاوم و استوار در جبهه ها حضور داشت.از خدا خواسته بود چند سالي پيكرش مفقود باشد تا در گمنام بودن قبر با مادرش فاطمه زهرا(س) شريك باشد. سيدموسي عاشق شهادت بود و به همين خاطر اولين خواسته اش در نمازها شهادت بود.
آري بسيجي شهيد «سيد موسي طباطبايي» عاقبت در 21/10/1365 در منطقه عملياتي شلمچه به شهادت رسيد و طبق خواسته قلبي اش پس از 10 سال در سال 1375 با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) پيكرش كشف شد و در گلزار شهداي ديارش آرام گرفت.

 



استقلال ، فولاد ،شاهين و مس كرمان جشن صعود گرفتند
دربي 73 در جام حذفي

تيم فوتبال استقلال با برتري برابر سايپا مهر كرج به مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي صعود كرد و حريف پيروزي شد.
مرحله يك هشتم نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي كشور عصر ديروز با برگزاري چهار ديدار به پايان رسيد. در تهران تيم هاي استقلال و سايپامهر البرز از ساعت 15:16 به مصاف هم رفتند. اين بازي كه براي تماشاي آن كمتر از هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادي آمده بودند، در پايان 120 دقيقه تلاش دو تيم به برتري يك برصفر تيم استقلال انجاميد تا اين تيم به مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي صعود كند.
تنها گل اين بازي كه در پايان 90 دقيقه تلاش دو تيم به نتيجه تساوي بدون گل انجاميده بود را علي احمدي در دقيقه 1+105 به اشتباه درون دروازه تيم خودي قرار داد و باعث پيروزي آبي پوشان شد. اين نتيجه در حالي رقم خورد كه تيم سايپامهر از دقيقه 113 به دنبال اخراج روح الله نعمتي با يك بازيكن كمتر به بازي ادامه مي داد. بازيكنان سايپامهر بازي قابل قبولي برابر صدرنشين ليگ برتر ارايه كردند. بدين ترتيب تيم استقلال در مرحله يك چهارم نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي كشور به مصاف تيم پيروزي خواهد رفت.
در مشهد شاگردان فيروز كريمي در تيم شاهين بوشهر با تك گل دقيقه 42 مهدي نوري برابرابومسلم به پيروزي دست يافتند و حريف داماش گيلان در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي شدند.
مس كرمان هم در ورزشگاه خانگي خود برابر فجرسپاسي شيراز به پيروزي 3 بر صفر دست يافت و به جمع هشت تيم برتر مسابقات جام حذفي صعود كرد تا در مرحله بعدي اين مسابقات ميهمان صباي قم شود. ميلاد فخرالديني (19) و قاسم دهنوي (25 و 60) گل هاي مس را در اين ديدار به ثمر رساندند.
در آبادان تيم فولاد خوزستان با برتري برابر صنعت نفت حريف تيم شهرداري ياسوج در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي شد. در اين ديدار كه با قضاوت محسن تركي در ورزشگاه تختي آبادان برگزار شد براي تيم فولاد امين متوسل زاده (12) و آرش افشين (3+90) گل زدند. تيم فولادخوزستان در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي به مصاف تيم شهرداري ياسوج مي رود.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

پيروزي مي تواند دو بازيكن جديد بگيرد
تيم فوتبال پيروزي در صورت ابطال قرارداد شيث رضايي و محمد نصرتي مي تواند دو بازيكن جديد جذب كند.
عليپور رئيس كميته نظارت، بازرسي و ارزشيبابي سازمان ليگ در مورد وضعيت شيث رضايي و محمد نصرتي گفت: باشگاه پيروزي مي تواند به جاي اعتراض به راي كميته انضباطي در مورد اين دو بازيكن همين امروز درخواست ابطال قرارداد شيث رضايي و محمد نصرتي را كند.
وي ادامه داد: در اين صورت قرارداد اين دو بازيكن با باشگاه پيروزي فسخ شده و اگر نصرتي و رضايي پولي بابت قرارداد امسال دريافت كرده باشند، از آنها پس گرفته مي شود و پيروزي مي تواند دو بازيكن جديد به جاي آنها جذب كند؛ دو بازيكني كه هم مي توانند در ليگ برتر و هم در مسابقات آسيايي براي پيروزي بازي كنند.
استعفاي كريمي از شاهين با يك دليل عجيب!
فيروز كريمي از سرمربيگري تيم شاهين بوشهر كناره گيري كرد.كريمي پس از پيروزي يك بر صفر شاهين بوشهر مقابل ابومسلم در جام حذفي در جمع خبرنگاران گفت: به دليل شرايط نامساعد زمين هاي فوتبال در ايران و وضعيت نامطلوب فوتبال از سمت خود استعفا مي دهم. وي افزود: اين استعفا را قبل از بازي به مدير عامل باشگاه تحويل دادم و اگر هم قبول نكند ديگر به اين فوتبال باز نمي گردم تا درست شود.
دربي جام حذفي 18 آذر برگزار نمي شود
رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال درباره تاريخ احتمالي دربي 73 در جام حذفي گفت: ديدار پيروزي و استقلال قطعا 18 آذر برگزار نمي شود.
عزيز محمدي در خصوص اينكه دربي 73 در چه تاريخي برگزار مي شود گفت: پس از صعود استقلال ابتدا بايد در خصوص تاريخ ديدار دربي بررسي هاي لازم را انجام دهيم اما قطعا مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي قبل از تعطيلات نيم فصل برگزار مي شود.
وي در مورد اينكه پيروزي به برگزاري احتمالي ديدار در تاريخ جمعه 18 آذر معترض است، گفت: در تاريخ 18 آذر هفته شانزدهم ليگ بايد برگزار شود. دو تيم پيروزي و استقلال در هفته شانزدهم بايد در تهران بازي كنند و در ورزشگاه آزادي نمي شود دو بازي در فاصله 24 ساعت برگزار شود. به همين دليل بازي يكي از اين دو تيم را بايد 48ساعت زودتر بيندازيم. در نتيجه براي تاريخ دربي بايد همه اين جوانب را در نظر بگيريم.
رئيس سازمان ليگ در خصوص اينكه تعطيلات نيم فصل از چه زماني آغاز مي شود، گفت: از 29 آذر تا 14 دي تعطيلات نيم فصل آغاز مي شود. البته مرحله نيمه نهايي جام حذفي در تاريخ 11 دي برگزار مي شود.
فتح الله زاده نامزد انتخابات فدراسيون فوتبال مي شود؟!
علي فتح الله زاده از احتمال كانديداتوري اش در انتخابات فدراسيون فوتبال خبر داد و اظهار كرد: اگر تيم فوتبال استقلال با نتايجي كه در هفته هاي آينده مي گيرد، بتواند در زمان برگزاري انتخابات رياست فدراسيون، فاصله امتيازي قابل توجهي با ساير حريفان داشته باشد و خيالم از آينده اين تيم راحت باشد، در انتخابات رياست فدراسيون كانديدا خواهم شد. عضو هيات رئيسه فدراسيون درباره اينكه تاكنون كانديداتوري چه كسي قطعي شده است، گفت: هنوز كانديداتوري شخصي به صورت قطعي مشخص نيست اما اگر علي كفاشيان دوباره براي انتخابات كانديدا شوند، بنده ديگر كانديدا نخواهم شد.
منچسترسيتي با 40 ميليون پوند در پي شكار كاواني
باشگاه منچسترسيتي در نظر دارد براي تقويت خط حمله خود كاواني، مهاجم اروگوئه اي ناپولي را به خدمت گيرد. ادينسون كاواني مهاجم اروگوئه اي ناپولي در فصل گذشته رقابت هاي سري A ايتاليا نمايش بسيار خوبي در تركيب تيمش داشت و با 27گل بعد از دي ناتاله 28 گله بهترين گل زن اين رقابت ها بود. روزنامه ديلي استار انگليس در شماره دوشنبه خود نوشت كه مسئولان باشگاه منچسترسيتي قصد دارند با 40 ميليون پوند اين مهاجم اروگوئه اي را به خدمت گيرند.
پيروزي اوساسونا در شب گلزني نكونام
هفته چهاردهم رقابت هاي لاليگا يكشنبه شب با انجام شش ديدار به پايان رسيد كه در مهم ترين آن ها تيم اوساسونا كه جواد نكونام را در تركيب داشت با نتيجه دو بر يك مقابل اسپانيول به پيروزي رسيد و با 18 امتياز خود را به رده هفتم جدول رساند. در اين ديدار كه در ورزشگاه اختصاصي اسپانيول برگزار شد دو تيم در نيمه اول بازي پاياپايي را ارائه دادند و حملاتي را بر روي دروازه ها ترتيب دادند، اما اين تيم اوساسونا بود كه از فرصت هاي به دست آمده به خوبي استفاده كرد و در دقيقه 44 بازي توسط رولاند لاما به گل رسيد و نيمه اول با همين تك گل به پايان رسيد. با شروع نيمه دوم، اين بازيكنان اوساسونا بودند كه بازي را بهتر آغاز كردند و در دقيقه 50 توسط جوادنكونام به گل دوم خود رسيدند. شش دقيقه بعد بازيكنان اسپانيول يكي از گل هاي خورده را توسط واسكيوس جبران كردند.

 



وزير ورزش و جوانان امروز در مجلس

وزير ورزش و امور جوانان امروز براي پاسخ به سؤالات نمايندگان در كميسيون فرهنگي به مجلس مي رود.
درحالي كه بيشتر از چندماه از آغاز به كار وزارت نوپا و تازه تأسيس ورزش و امور جوانان نمي گذرد صبح امروز محمدعباسي ميهمان كميسيون فرهنگي مجلس خواهدبود تا به سؤالات نمايندگان پاسخ دهد.
گفته مي شود بحث تغييرات در فدراسيون هاي ورزشي و به خصوص انتخاب فدراسيون كشتي و هيئت مديره تيم هاي فوتبال استقلال و پيروزي سؤالات اصلي نمايندگان را تشكيل مي دهد.البته روز گذشته خبرهايي مبني بر سفر وزير ورزش به ژاپن و احتمال عدم حضورش در مجلس مخابره شد.

 



تشريح كامل اصلاحات اساسنامه فدراسيون فوتبال
كميته تيم هاي ملي و ستاد منشور اخلاقي حذف شد

با تصويب اصلاحات اساسنامه فدراسيون فوتبال، كميته تيم هاي ملي از اساسنامه حذف و كميته هاي فني و توسعه، اخلاق و نيز اتحاديه هاي مربيان، بازيكنان و داوران تشكيل خواهند شد.
مهدي تاج با اعلام اين خبر درباره جلسه فوق العاده اصلاح اساسنامه فدراسيون فوتبال روز يكشنبه برگزارشد، اظهار كرد: تمام موارد پيشنهادي براي اصلاح اساسنامه فدراسيون غير از بحث انتخابي يا انتصابي بودن نايب رئيس اول، به تصويب رسيد. دراين جلسه حميد سجادي معاون ورزش حرفه اي و قهرماني وزارت ورزش و جوانان حضور فعال داشت و سعي كرد نظارت كارشناسانه وزارتخانه هم اعمال شود. اين جلسه با حضور 13نفر تشكيل شد و اكثر اعضا نسبت به اصلاحات پيشنهادي هم نظر بودند. تنها موضوعي كه به تصويب نرسيد با موافقان و مخالفان متعددي روبه رو شد كه درنهايت راي گيري درباره آن به مجمع فوق العاده فدراسيون موكول شد.نايب رئيس فدراسيون در بيان مهمترين مصوبات اين جلسه گفت: حذف كميته تيم هاي ملي از اساسنامه يكي از مهم ترين اصلاحيه ها بود و تمام وظايف اين كميته به داخل كميته اي تحت عنوان كميته فني و توسعه منتقل شد.
تاج از افزايش اختيارات رئيس فدراسيون در اساسنامه جديد خبر داد و گفت: بنا بر تغييري كه يكي از بندهاي اساسنامه داشت، اختيارات رئيس فدراسيون را افزايش داديم به طوري كه اختيار كامل انتخاب سرمربيان تيم هاي ملي برعهده رئيس فدراسيون است. كميته فني و توسعه گزينه هاي پيشنهادي را بررسي كرده و انتخابش را به رئيس فدراسيون اعلام مي كنند. حال رئيس مي تواند اين انتخاب را تائيد يا نفي كند. پيش از اين انتخاب سرمربيان تيم هاي ملي نياز به موافقت هيئت رئيسه فدراسيون هم داشت كه ديگر چنين نخواهد بود. معتقدم اين حق قانوني رئيس است كه چنين اختياري داشته باشد.
نايب رئيس فدراسيون از كميته شدن ستاد منشور اخلاقي در اساسنامه تغيير يافته فدراسيون هم خبر داد و خاطرنشان كرد: درركن قضايي فدراسيون، سه كميته ديده شده كه شامل كميته انضباطي، استيناف و كميته اخلاق است. پيش از اين مسائلي درستاد منشور اخلاقي پيگيري مي شد كه حال به صورت يك كار كميته اي در كميته اخلاق پيگيري مي شود. وظايف اين كميته ها كاملا از يكديگر تفكيك شده اند. طبق شرح وظايفي كه براي كميته اخلاق فدراسيون تعريف شده، تمامي مسائل و اتفاقات مربوط به خارج از زمين چمن، تباني ها، رشوه ها، بداخلاقي ها،اختلافات و اتهامات مالي، كاري و... درحيطه وظايف اين كميته است. اين كميته برتمامي فعال و دست اندركاران فوتبال نظارت خواهد كرد. فكر مي كنم تشكيلات حراست فدراسيون مي تواند بازوي خوبي براي كميته اخلاق فدراسيون باشد.

 



محمدي: معصومي انتظارات را برآورده نكرد
احتمال تغييرات در كادر فني تيم ملي كشتي آزاد

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد كشورمان با تأييد امكان تغييرات در كادر فني اين تيم گفت: به علت اينكه تنها دو مربي همراه من به رقابتهاي آزمايشي المپيك در لندن اعزام مي شوند، تنها دو مربي به اردوي تيم ملي كشتي آزاد دعوت شده اند.
غلامرضا محمدي، سرمربي تيم ملي كشتي آزاد كشورمان با بيان اين مطلب افزود: به هر صورت احتمال تغيير در كادر فني تيم ملي وجود دارد و اين موضوع پس از جلسه با سرپرست و نايب رئيس فدراسيون كشتي در آينده نزديك به صورت رسمي اعلام مي شود.
دارنده دو مدال نقره جهان در مورد دعوت نشدن امير توكليان و ميرعماديان، مربيان تيم ملي كشتي آزاد كشورمان به اردوي اين تيم اظهارداشت: البته در برهه كنوني به دليل اينكه تنها همراه من دو مربي راهي لندن مي شوند بنابر اين كاوه و مهرابي به اردو دعوت شدند.
وي تصريح كرد: در رقابتهاي آزمايشي المپيك كه يك اردو همراه با مسابقه در روزهاي 17 تا 20 آذرماه است، بيشتر به كشتي گيران جوان ميدان مي دهيم.
دارنده دو مدال برنز جهان در مورد دعوت نشدن فردين معصومي به اردوي تيم ملي اظهارداشت: معصومي يك قهرمان زحمتكش در كشتي ايران است كه براي همه ما قابل احترام است اما متأسفانه در مسابقات جهاني تركيه نتوانست انتظارات را برآورده كند.

 



يك پيروزي ديگر براي پديده جام دوازدهم
واليبال ايران قهرمان آفريقا را از پا درآورد

هفتمين ديدار تيم ملي واليبال كشورمان در رقابت هاي جام جهاني در شرايطي برابر قهرمان آفريقا برگزار شد كه شكست برابر آمريكا انگيزه هاي ملي پوشان براي رسيدن به يك پيروزي قاطع برابر مصر را دوچندان كرده بود و در پايان نيز اين مهم حاصل شد.
در ادامه رقابت هاي دوازدهمين دوره جام جهاني واليبال كه با حضور 12 تيم به ميزباني ژاپن برگزار مي شود از ساعت 30:5 بامداد ديروز تيم ملي واليبال كشورمان در هفتمين ديدار خود به مصاف تيم ملي مصر رفت و در پايان با نتيجه 3برصفر (25بر18)، (25بر21) و (25بر15) حريف خود را شكست داد تا به روند موفقيت هايش ادامه دهد.تيم ملي كشورمان كه در شش ديدار گذشته خود صاحب دو شكست برابر كوبا و آمريكا و چهار پيروزي برابر ژاپن، لهستان، صربستان و آرژانتين شده بود، پس از آنكه بازي روز يكشنبه را به آمريكا واگذار كرد، اين بار با انگيزه اي مضاعف به مصاف قهرمان آفريقا رفت و در همان گيم اول برخلاف ديدارهاي گذشته با ارائه بازي قدرتي و كم اشتباه برابر حريف به پيروزي 25بر18 دست پيدا كرد.
در گيم دوم باز هم اين تيم ايران بود كه ابتكار عمل را از همان امتيازات اول در دست گرفت و با دفاع ها و دريافت هاي عالي حريف را مقهور بازي كم اشتباه خود كرد و با دفاع خوب مهدوي و آبشارهاي كم نقص زريني و بازارگرد امتيازات را يكي پس از ديگري كسب كرد و در نهايت با نتيجه 25بر21 حريف را شكست داد.
در گيم سوم شاگردان «خوليو ولاسكو» با قدرت بيشتري بازي را شروع كردند و روي ضربات خوب پوريا فياضي 5 امتياز از حريف پيش افتادند و باز هم با دريافت هاي خوب فرهاد ظريف و همچنين حمزه زريني به روند خوب تيم ايران ادامه دادند و اختلاف امتياز را با حريف حفظ كردند. در اين گيم مصري ها تلاش زيادي كردند تا اجازه ندهند فاصله امتيازات زياد شود.قهرمان آفريقا كه قصد داشت در گيم سوم كمي هم به سمت مسائل حاشيه اي پيش برود و درگيري لفظي را با بازيكنان ايران راه انداختند در اين گيم توسط «ردا» به امتيازات خوبي دست پيدا كردند اما باز هم اين ملي پوشان ايران بودند كه در دريافت و سرويس موفق عمل كردند و با حفظ فاصله امتيازات در نهايت با نتيجه 25بر15 حريف خود را شكست داد.
در پايان اين بازي عليرضا نادي كاپيتان تيم ملي واليبال كشورمان به عنوان بهترين بازيكن اين ديدار انتخاب شد. تيم ملي كشورمان نيز با اين پيروزي 12 امتيازي شد.

 



سفر المپيكي هاي تكواندو به لندن

تيم دو نفره تكواندوي ايران براي حضور در المپيك آزمايشي بامداد پنجشنبه تهران را به مقصد لندن ترك خواهد كرد.
رقابت هاي تكواندو در بازي هاي المپيك آزمايشي روزهاي شنبه و يكشنبه هفته آينده در لندن برگزار خواهد شد و تيم دو نفره ايران نيز در اين مسابقات شركت مي كند.
براساس تصميم كادر فني تيم ملي تكواندو، اين تيم با تركيب محمد باقري معتمد و يوسف كرمي در اين رقابت ها شركت خواهند كرد. اين تيم دو نفره را فريبرز عسگري و عليمحمد بسحاق به عنوان اعضاي كادر فني، هادي ساعي به عنوان مدير فني و سيدمحمد پولادگر نيز به عنوان رئيس فدراسيون همراهي خواهند كرد.
تيم تكواندوي كشورمان براي حضور در بازيهاي آزمايشي المپيك بامداد پنجشنبه راهي دبي شده و پس از اقامتي كوتاه در فرودگاه اين شهر به لندن سفر خواهد كرد.

 



از دستور وزارت ورزش تا توقف ثبت نام از نامزدهاي رياست

ثبت نام از نامزدهاي رياست فدراسيون پهلواني و ورزش باستاني به دستور وزارت ورزش و جوانان متوقف شد.
ثبت نام از نامزدهاي احراز پست رياست فدراسيون پهلواني و ورزش باستاني و زورخانه اي طبق اعلام وزارت ورزش قرار بود از روز چهارشنبه دوم آذرماه آغاز و به مدت 10روز كاري ادامه يابد اما در همان روز نخست با تماس مسئولين اين وزارتخانه و به دستور آنها اين ثبت نام متوقف شد.
اين توقف كاري در حالي صورت گرفته كه فدراسيون پهلواني و ورزش باستاني و زورخانه در هفته هاي گذشته حواشي بسياري داشته است. اختلافات ميان فدراسيون پهلواني و باستاني ايران و جهاني كه به دست مديران ايراني هدايت مي شود افزايش يافته و حتي تصميمات شوراي حكميت هم نتوانسته آتش اين اختلافات را خاموش كند. در كنار آن رياست چهارساله عليرضا صفارزاده مدتهاست به اتمام رسيده و بايد طبق قوانين مجمع انتخاباتي اين فدراسيون برگزار شود اما با نامه سازمان بازرسي وي نيز همانند يزداني خرم با منع حضور در انتخابات به خاطر دوشغله بودن و بازنشستگي روبرو شده است.

 



برگزاري انتخابات 9 فدراسيون ورزشي تا پايان سال جاري

مجامع انتخاباتي مربوط به 9 فدراسيون ورزشي تا پايان سال جاري برگزار خواهد شد.
واليبال، ژيمناستيك، كشتي، كونگ فو، كوهنوردي، چوگان، دووميداني، بدنسازي و پرورش اندام و ورزش هاي سه گانه 9 فدراسيون ورزشي هستند كه تا پيش از پايان سال جاري مجامع انتخاباتي روساي آنها برگزار مي شود.
به غير از فدراسيون ورزش هاي سه گانه ثبت نام مربوط به نامزدهاي رياست هشت فدراسيون ديگر انجام و كانديداهاي آنها براي شركت در مجامع انتخاباتي مشخص شده اند.
ثبت نام از كانديداهاي فدراسيون ورزشي هاي سه گانه نيز از روز يكشنبه آغاز شده است و به مدت 10 روز كاري ادامه خواهد داشت.
به غير از فدراسيون هاي كوهنوردي، چوگان و كونگ فو، 6 فدراسيون ديگر در حال حاضر به مديريت سرپرستي اداره مي شوند.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14