(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 20 آذر 1390- شماره 20093

حديث دشت عشق
حال و هواي سرخپوشان 24 ساعت پس از شكست در دربي
سرمربي خارجي پيروزي انتخاب شد
اخبار كوتاه از فوتبال
تيم ملي دوچرخه سواري دوشنبه در مالزي
بدنه ديپلماتيك ورزش سازماندهي مي شود
تشكيل كميته صيانت از كرسي هاي بين المللي
درخشش رضايي در رقابت هاي كشتي فرنگي آزمايشي المپيك دست سوريان از رسيدن به مدال طلا كوتاه ماند
كاپيتان تيم ملي تكواندو از مسابقات آزمايشي لندن مي گويد
كرمي :كار دشواري در المپيك پيش رو دارم
آغاز اردوي نيمه رسمي تيم ملي وزنه برداري
20 بوكسور به دور جديد اردوهاي تيم ملي دعوت شدند
بازگشت پس از سال ها خداحافظي!
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «سيدمحمد موسويان»
خون سرخت روسفيدت مي كند روز جزا
پدر و برادران همه مبلغ اسلام و قرآن و در كسوت روحاني اند و او نيز شاگرد مكتب امام صادق(ع) در مدرسه امام صادق(ع). تحصيلاتش سطح خارج بود و در مسير تكامل معنوي نيز پويا و جدي! در دوران پر شور انقلاب اسلامي اعلاميه و نوارهاي امام(ره) را پخش مي كرد و شركت در راهپيمايي و گاهي هم درگيري با مزدوران رژيم شاه داشت. به خاطر آنكه بارش روي دوش خانواده نباشد، روزهاي تعطيل را كار مي كرد و مخارج تحصيل خود را فراهم مي ساخت. با جبهه آشنايي ديرينه داشت: دارخوين، سليمانيه، طريق القدس در فتح بستان و خرمشهر، كه در همان مكان از ناحيه پا مجروح مي شود. بعد هم در عمليات محرم و فرماندهي گردان امام سجاد(ع)... و آخرين صفحه خونين زندگي اش در تاريخ26 آبان61 ورق مي خورد و شاهد شهادت را در آغوش مي كشد.
طلبه بسيجي شهيد «سيدمحمد موسويان»، سال 1340 در فريدن متولد شد و در 26/8/1361 در عمليات محرم (منطقه موسيان) به شهادت رسيد.

 



حال و هواي سرخپوشان 24 ساعت پس از شكست در دربي
سرمربي خارجي پيروزي انتخاب شد

سرويس ورزشي-
مدير عامل باشگاه پيروزي از انتخاب سرمربي خارجي به عنوان جانشين حميد استيلي خبر داد.
سرانجام شكست در دربي 73 طوفان تغييرات را در باشگاه پيروزي به پا كرد، پس از استعفا و جدايي حميد استيلي از باشگاه پيروزي حالا صحبت از آمدن يك مربي خارجي است، مردي كه قرار است از چند روز ديگر زمام امور سرخپوشان را در دست گيرد تا شايد اين باشگاه مردمي در هفته هاي آينده روي خوش به خود ببيند. خبر توافق با مربي خارجي را محمد رويانيان اعلام كرد. مديرعامل باشگاه پيروزي روز گذشته در گفت وگويي اظهار داشت: ظرف 48 ساعت آينده سرمربي جديد معرفي مي شود و با مشخص شدن وضعيت سرمربي از نيم فصل، تكليف سرمربي فصل آينده هم مشخص مي شود.
وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا هنوز روي گزينه خاصي به توافق رسيده ايد، گفت: براي ما نام سرمربي پيروزي مشخص شده است و تنها مي توانم بگويم كه او خارجي است و از نيم فصل كارش را آغاز مي كند.
رويانيان در پاسخ به اين سؤال كه آيا پس از رفتن استيلي همكاران او هم از پيروزي جدا مي شوند گفت: كادر فني ما ضعيف بوده، اما فعلاً همكاران استيلي در كادر فني حفظ مي شوند. تيم ما بازيكنان خوبي دارد كه بايد به خوبي از آن ها بازي گرفته شود.
سرمربيگري پيروزي
براي استيلي زود بود
البته انتخاب سرمربي جديد براي پيروزي تمام اتفاقات 24 ساعت گذشته اين باشگاه بزرگ نيست. مديرعامل سرخپوشان پس از شكست سنگين تيمش در دربي 73 دست به قلم شد و به بيان گوشه اي از مشكلات باشگاه پيروزي پرداخت. در قسمتي از يادداشت رويانيان كه روي خروجي سايت باشگاه پيروزي قرار گرفت آمده است: مثل روز برايم روشن بود كه در داربي شانسي نداريم و اين عقيده و پيش بيني من دلايل زيادي داشت اما نمي توانستم با اشاعه اين تفكر در بين بازيكنان روحيه آنها را تضعيف كنم. چرا كه مرسوم نيست كه فرمانده قبل از يك نبرد بزرگ، سربازانش را تخليه روحي و رواني كند. شايد معجزه فوتبال به دادمان مي رسيد و از حداقل شانس سود مي برديم اما اينگونه نشد.
به چند دليل نتوانستيم بازي را ببريم. در فصل نقل و انتقالات تيم بد بسته شد و حواشي فراواني دامن پيروزي را گرفت. ضرب المثل «خشت اول چون نهد معمار كج تا ثريا مي رود ديوار كج» مبين حال پيروزي است. حميد استيلي اگرچه از فوتباليست هاي بزرگ ما بشمار مي رفت اما سرمربيگري پيروزي براي او زود بود و يكي از عوامل ناكامي تيم همين انتصاب در اول فصل براي هدايت پيروزي قلمداد مي شود.
من با وارد كردن برخي شوك ها تيم را تقويت كردم تا استيلي، شكست خورده كنار نرود اما متأسفانه فرصت او تمام شد. من در بحراني ترين شرايط پيروزي، قبول مسئوليت كردم و براي اصلاح شرايط نيز دست به هر كار قانوني خواهم زد.»
تغييرات در كادر فني باشگاه پيروزي در شرايطي رخ داد كه بسياري از كارشناسان اعتقاد دارند كه مشكل اين تيم ضعف فني حميد استيلي و دستيارانش نبود، بلكه عدم وجود بازيكناني در حد و اندازه باشگاه پيروزي درد اصلي اين تيم است و حضور مربي خارجي نيز مرهمي بر زخم هاي سرخپوشان نيست! با اين اوصاف بايد به انتظار نشست و تماشا كرد كه آيا اصلاحات رويانيان در باشگاه پيروزي جواب مي دهد يا خير؟!

 



اخبار كوتاه از فوتبال

احضار كاپيتان پيروزي به كميته انضباطي
با اعلام رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، علي كريمي بخاطر رفتارش در قبال عزيزالله محمدي رئيس سازمان ليگ در داربي جمعه به كميته انضباطي احضار مي شود. حسن زاده در اين باره افزود: در رسانه ها عكس هايي ديده ايم و مصاحبه هايي از علي كريمي خوانده ايم كه درگيري علي كريمي و عزيزمحمدي را نشان مي دهد. البته من خودم ناظر ويژه انضباطي داربي بودم و اين اتفاق ناخوشايند را هم ديدم. در اين باره تشكيل پرونده مي دهيم و پس از آن كه گزارش بازي در اين باره برسد، علي كريمي را احضار خواهيم كرد و در صورت وقوع تخلف مطمئنا علي كريمي با جريمه روبرو خواهد شد چرا كه در آيين نامه انضباطي توهين و حمله به مقامات فدراسيون و سازمان ليگ جرايمي دارد و علي كريمي هرگز از اين قاعده مسثني نخواهد بود.
پاسخ رئيس سازمان ليگ به ادعاي كريمي
عزيزالله محمدي رئيس سازمان ليگ درباره انتقادهاي تند علي كريمي از برنامه ريزي دربي توسط سازمان ليگ اظهار كرد: ما پيش از برگزاري اين بازي دلايل مان را براي برگزاري اين بازي در هجدهم آذر اعلام كرديم و فكر نمي كنم كه ديگر نيازي باشد توضيح بدهم. ضمن اينكه من نمي توانم بگويم چه كسي مصاحبه انجام بدهد و چه كسي حرف نزند. وي كه تمايلي به پاسخ دادن به حرفهاي علي كريمي را نداشت گفت: نمي خواهم درباره بحث هايي كه پيش آمد صحبت كنم اما بايد بگويم اگر آقاي كريمي مطلبي درباره من دارد، بگويد چرا كه اگر اين كار را نكند به فوتبال ايران خيانت كرده است. ضمن اينكه مطمئن باشد بيان مشكلات من باعث خداحافظي او از فوتبال نمي شود.
بلاژويچ سرمربي پيروزي نمي شود
مدير عامل فوتبال مس كرمان با ردشايعه مذاكره ميروسلاو بلاژويچ با تيم فوتبال پيروزي براي قبول سرمربيگري اين تيم گفت: بلاژويچ به ما تعهد دارد و تا پايان فصل هم از ما جدا نخواهد شد، نمي دانم اين صحبت ها از كجا مطرح مي شود، هر كسي كه مي خواهد اين بحث ها در كنار تيم مس وجود داشته باشد به فكر ما نيست و به دنبال حاشيه سازي است. وي در پاسخ به اين سوال كه رويانيان در مصاحبه اي گفته بود سرمربي بعدي پيروزي انتخاب شده و خارجي خواهد بود گفت: شايد منظور او لوكا بوناچيچ يا هر مربي بوده است، مگر فقط بلاژويچ خارجي است. شك نكنيد كه اين موضوع صحت ندارد و بلاژويچ هم با قدرت به كارش در مس ادامه مي دهد.
انتقام AFC از فدراسيون فوتبال
تاج، نايب رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به اينكه به فوتبال ايران بي مهري شده است، گفت: در حاليكه ايران موضعش را به صورت رسمي اعلام نكرد اما فكر مي كنم مسئولان AFC تصور كرده اند كفاشيان از بن همام حمايت كرده و به نوعي مي خواهند از ما انتقام بگيرند.
حدادي فر در تمرينات تراكتورسازي
قاسم حدادي فر هافبك تيم ذوب آهن اصفهان كه براي گذراندن خدمت سربازي به تيم تراكتورسازي تبريز ملحق شده است ديروز در اين باشگاه حاضرشد و در تمرينات اين تيم شركت كرد. حدادي فر با رفع مصدوميتش مي تواند در بازي هاي تيم قلعه نويي شركت كند.
دستگيري نايب رئيس فدراسيون و رئيس كميته داوران كرواسي
به دليل تباني هاي رخ داده در فوتبال كرواسي نايب رئيس فدراسيون و رئيس كميته داوران اين كشور دستگير شدند.پس از اعلام اين خبر در كرواسي، يوفا اعلام كرد به فدراسيون فوتبال اين كشور براي انجام تحقيقات در اين زمينه كمك خواهد كرد. يكي از اعضاي كميته اجرايي فوتبال اروپا در اين خصوص گفت: يوفا آمادگي اين را دارد كه در هرگونه تحقيقي در اين زمينه كمك كند. ما تمام پيشرفت ها و توسعه هاي انجام گرفته در زمينه مبارزه با تباني را زير نظر خواهيم گرفت و با آن ها هماهنگ خواهيم بود.زليكو سيريچ، نايب رئيس فدراسيون فوتبال و استپان جدوديچ، رئيس كميته داوران فدراسيون كرواسي به اتهام دست داشتن در تغيير نتيجه و تباني در حداقل يك ديدار از ليگ اين كشور دستگير شده اند. اين اتفاق در پي تباني هاي گسترده اي است كه در فوتبال اروپا، آفريقا و آسيا رخ داده است.
دروسي پيشنهاد منچستري ها را نپذيرفت
كاپيتان دوم جالوروسي اعلام كرد كه بدون شك در المپيكو باقي مي ماند.در تابستان گذشته خبرهاي بسياري مبني بر حضور دانيله دروسي در تيم هاي شهر منچستر شنيده شد ولي اين بازيكن ملي پوش در تيم خود ماند اما قرارداد خود را نيز با اين تيم تمديد نكرد. هواداران رم در المپيكو نام او را با عنوان كاپيتان آينده فرياد مي زنند. آن ها بارها از وي خواسته اند قراردادش را تمديد كرده و خيال همه را راحت كند ولي او هنوز از تمديد قطعي قرارداد خود حرفي به ميان نياورده است.

 



تيم ملي دوچرخه سواري دوشنبه در مالزي

تيم ملي دوچرخه سواري ايران براي شركت در مسابقات كاپ آسيايي دوشنبه راهي مالزي خواهد شد.
17 ركابزن در دو بخش زنان و مردان و در دو رده سني جوانان و بزرگسالان در رقابت هاي آسيايي مالزي شركت مي كنند. اين مسابقات در مواد پيست از 25 تا 28 آذرماه در پيست «چراس» شهر كوالالامپور مالزي برگزار خواهد شد. دوچرخه سواران رده سني بزرگسالان در مواد (اسپرينت، تعقيبي انفرادي، تعقيبي تيمي، يك كيلومتر، 500 متر، كايرين، تيم اسپرينت و اومنيوم) با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.
در رده سني جوانان نيز مسابقات در مواد (اسپرينت، تعقيبي انفرادي، يك كيلومتر، 500 متر، كايرين و دور امتيازي) به مصاف هم مي روند.

 



بدنه ديپلماتيك ورزش سازماندهي مي شود
تشكيل كميته صيانت از كرسي هاي بين المللي

سرانجام پس از سال ها سردرگمي، «كميته صيانت از كرسي هاي بين المللي» در كميته ملي المپيك تشكيل شد؛ كميته اي كه هدفش برنامه ريزي، حفظ و ارتقاء جايگاه ايران در بدنه نهادهاي بين المللي ورزشي است. كميته اي كه سال هاست مديران بين المللي ورزش ايران از نبود آن رنج مي برند.
پس از تصويب هيات اجرايي كميته ملي المپيك، ديروز كميته ملي المپيك از همه كساني كه به نوعي در فدراسيون ها، كنفدراسيون ها و نهادهاي بين المللي عضو هستند دعوت به عمل آورده تا ضمن پر كردن فرم هاي لازم، وضعيت آن ها در مجامع بين المللي بررسي شود و براي حمايت از آن ها برنامه ريزي لازم صورت گيرد.
از جمله مهمترين عللي كه در تشكل اين كميته نقش داشته، از دست رفتن برخي كرسي هاي مهم قاره اي و جهاني در چند سال اخير بوده و اين كميته در آينده در تلاش خواهد بود تا با هماهنگي ها و لابي هاي بين المللي از سوي كميته ملي المپيك ايران ضمن حفظ جايگاه اين افراد، به ماندگاري آن ها در اين كرسي كمك كند.
همچنين يكي از ديگر موارد مطرح شده در مورد كرسي هاي بين المللي، موضوع تغيير در فدراسيون هاي ملي بوده كه در برخي موارد اين تغييرها باعث شده تا مديران جديد حمايت هاي لازم از مديران پيشين كه داراي كرسي بين المللي هستند را به عمل نياورند و اين حمايت نكردن ها باعث از دست رفتن كرسي هاي بين المللي ايران در برخي موارد شده است. حال با تشكيل اين كميته ضمن اين كه كميته ملي المپيك، كميته اي مدون و سازمان يافته در مورد كرسي هاي بين المللي خواهد داشت، بلكه مي توان اميدوار بود كه سهم ايران در بدنه ديپلماتيك ورزش بيشتر شود.

 



درخشش رضايي در رقابت هاي كشتي فرنگي آزمايشي المپيك دست سوريان از رسيدن به مدال طلا كوتاه ماند

حميد سوريان دارنده پنج مدال طلاي جهاني نتوانست مدال طلاي وزن 60 كيلوگرم مسابقات كشتي آزمايشي لندن را بدست آورد.
در پايان مرحله مقدماتي رقابت هاي كشتي فرنگي آزمايشي المپيك 2012 لندن يك فرنگي كار كشورمان راهي ديدار فينال شد، سه كشتي گير ديگر راهي ديدار رده بندي شدند، سامان عبدولي به مدال برنز دست يافت و باباجان زاده از دور رقابت ها كنار رفت.
قاسم رضايي در وزن 96 كيلوگرم اين مسابقات در دور اول الو توم از استوني را با نتيجه يك بر صفر و يك بر صفر شكست داد. وي در دور دوم مقابل اصلان بيك خوشتوف، كشتي گير سرشناس روس و قهرمان المپيك با نتايج مشابه يك بر صفر به پيروزي رسيد. وي در مرحله نيمه نهايي به مصاف رامي آنترو هيتانمي از فنلاند رفت و موفق شد حريف خود را از پيش رو برداشته و فيناليست شود. او در ديدار فينال به مصاف كشتي گير ايتاليايي رفت.
در وزن 55 كيلوگرم كه 6 كشتي گير حضور داشتند، سامان عبدولي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله نيمه نهايي مقابل چوي گيو جين، دارنده مدال نقره جهان از كره جنوبي با نتيجه 2 بر صفر و يك بر صفر مغلوب شد و به مدال برنز دست يافت.
همچنين حميد سوريان كه در اين رقابت ها در وزن 60 كيلوگرم به ميدان رفته است، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم وينچنزو ماستري از ايتاليا را با نتيجه 2 بر صفر و 3 بر صفر شكست داد. وي در مرحله نيمه نهايي مقابل ارسلان عبدلين از روسيه با نتيجه يك بر صفر، صفر بر 4 و صفر بر 2 مغلوب شد تا براي كسب مدال برنز به روي تشك برود.در وزن 66 كيلوگرم اميد نوروزي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ژن ژي از چين را با نتيجه 2 بر صفر و 3 بر صفر مغلوب كرد اما در مرحله نيمه نهايي با نتيجه 3 بر صفر، صفر بر يك و صفر بر يك مقابل آدام كوراك از روسيه شكست خورد تا براي كسب مدال برنز به مصاف مارگاريان از فرانسه برود.محسن قاسمي ديگر نماينده كشورمان بود كه در وزن 74 كيلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم سه سا كاسينن از فنلاند را با ضربه فني شكست داد اما در مرحله نيمه نهايي مقابل الكساندر چخيركين از روسيه با نتيجه 2 بر صفر، صفر بر 2 و صفر بر 3 مغلوب شد. وي براي كسب مدال برنز به مصاف چانگ از چين رفت.
بشير باباجان زاده نيز در وزن 120 كيلوگرم در دور نخست مقابل هيكي نابي از استوني با نتيجه صفر بر 2 ، 2 بر صفر و يك برصفر به پيروزي رسيد. وي در دور دوم مقابل يوهان يورن از سوئد با نتايج مشابه 2 بر صفر شكست خورد.
رقابت هاي كشتي فرنگي آزمايشي المپيك 2012 لندن شب گذشته به پايان رسيد.

 



كاپيتان تيم ملي تكواندو از مسابقات آزمايشي لندن مي گويد
كرمي :كار دشواري در المپيك پيش رو دارم

سرگروه تيم ملي تكواندوي كشورمان گفت: در سخت ترين وزن مسابقات تكواندوي المپيك بايد مبارزه كنم و بدون شك براي رسيدن به مدال اين رقابت ها كار دشواري پيش رو خواهم داشت.
يوسف كرمي با بيان مطلب فوق افزود: رقابت هاي آزمايشي المپيك در سطح فني خوبي برگزار شد. برخي از مدعيان اوزان المپيكي به لندن آمده بودند تا وضعيت آمادگي خود را محك بزنند و فكر مي كنم كادر فني به اهدافي كه از قبل تعيين شده بود دست پيدا كرده باشد.وي در مورد شكست مقابل نماينده انگلستان گفت: تاكنون با «آرون كوك» مبارزه نكرده بودم. من با آمادگي نسبي راهي لندن شدم با اين حال مبارزه خوبي با او داشتم. فكر مي كردم اين تكواندوكار انگليسي به لحاظ فني در سطح بالايي باشد ولي اين چنين نبود.
كرمي با بيان اينكه در وزن 80- كيلوگرم مدعيان فاصله زيادي دارند، افزود: در سخت ترين وزن مسابقات تكواندو بازي هاي المپيك حضور دارم. اين وزن مدعيان زيادي دارد ولي من خود را مدعي اصلي اين وزن مي دانم و سخت تلاش مي كنم تا در بهترين شرايط راهي لندن شوم.قابل ذكر است يوسف كرمي هفته گذشته در جريان مسابقات آزمايشي المپيك موفق به كسب مدال برنز شد.

 



آغاز اردوي نيمه رسمي تيم ملي وزنه برداري

تيم ملي وزنه برداري ايران از امروز فعاليت نيمه رسمي خود را در كمپ تيم هاي ملي آغاز كرد تا وزنه برداران كشورمان براي حضور در جام رياست جمهوري روسيه آماده شوند.
در حالي كه از چند روز آينده رقابت هاي وزنه برداري جام رياست جمهوري در روسيه آغاز خواهد شد، ايران قصد دارد با دو وزنه بردار جوان خود در اين رقابت ها شركت كند. سعيد محمدپور، قهرمان دسته 94 كيلوگرم جوانان جهان در سال 2011 و نفر سوم بزرگسالان جهان در پاريس در كنار بهادر مولايي، وزنه بردار سنگين وزن ايران كه در رقابت هاي جوانان جهان قهرمان شد و چندي پيش نيز در رقابت هاي باشگاه هاي آسيا بدنش را گرم كرد دو وزنه برداري خواهند بود كه قرار است در واپسين روزهاي سال 2011 در رقابت هاي جام رياست جمهوري روسيه شركت كنند.
اگر چه اين رقابت ها از چندان اعتبار بالايي در رده بين المللي برخوردار نيست، اما حضور دو وزنه بردار جوان مي تواند تاثير زيادي براي افزايش دانش تجربي آن ها داشته باشد.
با اين اوصاف محمدپور و مولايي از ديروز تمرين هاي رسمي خود را زير نظر كوروش باقري - سرمربي تيم هاي ملي آغاز كردند. اگر چه اين دو وزنه بردار اكنون چند روزي است كه در اردو تمرين مي كنند، اما از ديروز با اضافه شدن كوروش باقري، شرايط رنگ و بوي رسمي تري به خود گرفته است.

 



20 بوكسور به دور جديد اردوهاي تيم ملي دعوت شدند
بازگشت پس از سال ها خداحافظي!

20 بوكسور به دور جديد اردوهاي تيم ملي بزرگسالان براي حضور در مسابقات انتخابي المپيك لندن دعوت شدند.
كادر فني تيم ملي در وزن 49 كيلوگرم جعفر ناصري، در وزن 52 كيلوگرم، ايمان طيبي و رضا كرزور در وزن 56 كيلوگرم، آرمين امجديان و احسان سپهوندي در وزن 60 كيلوگرم، فروتن گل آرا و محمد موميوندي در وزن 64 كيلوگرم، مهدي طلوتي و مهدي شفيع رعيت در وزن 69 كيلوگرم، امين قاسمي پور و شهروز تراديده در وزن 75 كيلوگرم، محمد ستارپور در وزن 81 كيلوگرم، احسان روزبهاني و مجيد حاج عباس در وزن 91 كيلوگرم، علي مظاهري و محمد نوري در وزن 91+ كيلوگرم، احسان سپهوندي، جاسم دلاوري، علي سلماني و روح الله حسيني را به اردوها دعوت كردند.
نكته جالب ليست جديد، حضور روح الله حسيني در وزن 91+كيلوگرم است كه سال هاست از تيم ملي خداحافظي كرده. البته طبق شنيده ها او تنها قرار است در تمرينات شركت كند و تصميمي براي اعزام ندارد.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ مراسم ترحيم حاج اسماعيل زرافشان عكاس موسسه كيهان و مجله كيهان ورزشي امروز (يكشنبه) از ساعت 13 تا 15 در مسجد نور واقع در ميدان فاطمي برگزار مي شود. زرافشان يكي از با اخلاق ترين و از پيشكسوتان بنام عكاسي بود كه شاگردان زيادي را تحويل جامعه عكاسي داد و تا چند ماه اخير در تمام مسابقات حضور فعالي داشت.
¤ وزير ورزش و امور جوانان در حكمي محمود شعاعي را به عنوان سرپرست فدراسيون كوهنوردي و صعودهاي ورزشي منصوب كرد.
¤ اعزام تيم ملي وزنه برداري به بازي هاي كشورهاي اسلامي با اعلام كميته ملي المپيك لغو شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14