(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 8 بهمن 1390- شماره 20129

گزارش مستند كيهان از فعاليت هاي مخفي شبكه دانشجويي بهائيت
دام اختاپوس
عدم ارزشيابي مدارك كارشناسي ارشد پژوهشي خارج از كشور
امضاهاي همكاري دانشجويان با سازمان انرژي اتمي به بيش از 4000 امضا رسيد
كشف سرقت علمي در يكي از نشريات داخلي



گزارش مستند كيهان از فعاليت هاي مخفي شبكه دانشجويي بهائيت
دام اختاپوس

به جرأت مي توان ادعا كرد هيچ حزب و گروه و مسلكي نزد دشمنان اسلام نقش و جايگاه بهائيت را ندارد چون اين فرقه گمراه براي مقابله با اسلام و ارزش هاي مورد تأكيد اديان ابراهيمي طراحي شده و ريشه در پروتكل هاي يهود و صهيونيسم و نقشه هاي استعماري جريان شوم فراماسونري دارد و از حمايت كامل دشمنان اسلام برخوردار است. لذا ساده انگاري و كوتاه فكري است اگرچنين بپنداريم كه دشمنان اسلام دست از حمايت اين فرقه برداشته و يا حاضر شوند روي آن معامله كنند.
به طور قطع در آينده نيز بهائيت يكي از بيشترين حمايت هاي مالي، سياسي مستكبرين را به خود اختصاص خواهد داد و تا يهود و صهيونيسم به حيات ننگين خود ادامه دهند اين وليده منفور آنان، نيز به عنوان تهديد عليه اسلام و جمهوري اسلامي ايران مطرح خواهد بود. چون دفتر مركزي و عقبه سياسي، اعتقادي بهائيت در فلسطين اشغالي و حتي قبله اين فرقه ضاله به طرف اسرائيل دشمن شماره يك اسلام و انقلاب اسلامي است، و بهائيت به عنوان زاييده منفور اين رژيم نيز تهديد شماره يك اسلام و جمهوري اسلامي ايران به حساب مي آيد. بهائيت يك مذهب نيست بلكه يك حزب منحرف و ضداسلام است كه وظيفه جاسوسي براي غرب و رژيم صهيونيستي را برعهده دارد.
در گزارش مستند پيش رو برخي ابعاد پنهاني فعاليت هاي فرقه ضاله بهائيت در دانشگاه ها به منظور آگاهي و هوشياري مسئولين امر از نظر خوانندگان محترم
مي گذرد.
جاسوسي مدرن با نقاب آكادميك
اگر چه بهائيت فرقه اي ضداسلامي و ضدملي و جاسوس مي باشد و خيانت آنان به اسلام و منافع ملي برهمگان ثابت شده است و از سال 1342 عناد آنان با انقلاب اسلامي و رهبر كبير انقلاب امام خميني-ره- علني بوده است، ولي پس از پيروزي انقلاب با اين فرقه جاسوس مدارا شد به نحوي كه از همه امكانات زندگي مثل ساير شهروندان ايران از قبيل وسايل معاش و حقوق عمومي مثل دفترچه بسيج اقتصادي، گذرنامه، اجازه كار و غيره برخوردار شدند. اين فرقه در حالي كه از بدو ظهور مخل امنيت و آرامش كشور بوده پس از انقلاب در كمال امنيت مشغول زندگي است و حتي بخشي از اموالي كه به ناحق با كمك مستشاران يهودي و مسيحي و سلسله پهلوي كسب كردند در اختيار آنان است. منتهي هرگاه مشغول خيانت و جاسوسي شده و يا علناً سرگرم تبليغ تفكرات الحادي خود شده اند با آنان برخورد شده است.
ولي به واسطه اينكه نوكران استعمار يعني باب و بهاء را خدا مي دانند و اصول اديان الهي را قبول ندارند از طرف تمام علما اعم از سني و شيعه و حتي بسياري از علماي يهودي و مسيحي مطرود و محكوم به نجاست مي باشند پس از انقلاب اسلامي براي جلوگيري از رشد و توسعه اعتقادات و افكاراستعماري و نحس بهائيت محدوديت هايي براي آنان مقرر شد كه عمدتاً دربخش آموزش عالي و استخدام در نهادهاي دولتي قابل مشاهده است.
طبق مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي كليه بهائيان حق تحصيل در مقاطع ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان را دارند و مثل آحاد ملت ايران در مدارس دولتي به صورت رايگان از آموزش اوليه و متوسطه برخوردارند، منتهي در مدارس حق ندارند عقايد خود را اظهار نمايند و يا دست به تبليغ بزنند. معمولاً دانش آموزان بهائي در محل تحصيل كاملاً شناخته شده اند و در مراسم مذهبي مدرسه مثل جشن تكليف و نمازجماعت و غيره شركت نمي كنند و دروس قرآن و تعليمات ديني را براي نمره مي خوانند. اين افراد در تعطيلات رسمي بهائيان مرخصي مي گيرند و مكرر اتفاق افتاده در صورت عدم موافقت با مرخصي به مديران مدارس اعتراض نموده اند در حالي كه حتي در آمريكا و غرب هم اهميتي براي تعطيلات بهائيان قائل نيستند ولي از جمهوري اسلامي ايران توقع دارند سالروز تولد و مرگ جاسوسان و ملحديني نظير علي محمد باب و ميرزا حسين نوري را به عنوان تعطيل رسمي بهاييان بپذيرد!
از اول انقلاب به علت اينكه فرقه ضاله بهائيت طبق راي كنفرانس اسلامي در همه كشورهاي اسلامي مطرود، وحكم كفار حربي را دارند،راه ورود دانشجويان بهايي به دانشگاه و آموزش عالي و استخدام در نهادهاي دولتي مسدود شد در دوره سلطه مدعيان اصلاحات بر قوه مقننه و مجريه جسارت و تهور بهائيان به جايي رسيد كه براي دستيابي به تحصيلات دانشگاهي و استخدام در قوه مجريه دست به نامه نگاري به رييس جمهور و مسئولين دولتي زدند كه سرانجام وزارت علوم آقاي خاتمي در آذر ماه سال 82 رسماً اعلام نمود در تقاضانامه آزمون از دين و مذهب افراد سؤال نمي شود. فقط سؤال خواهد شد در آزمون سراسري دانشگاه ها چه معارفي را امتحان خواهيد دادكه اين امر مقدمه اي براي ورود دانشجويان بهايي دررشته زبان هاي خارجي به دانشگاه هاي دولتي و آزاد گرديد.ولي كماكان ارسال نامه سرگشاده و تظلم نامه به بعضي مسئولين تداوم يافت و در سال هاي اخير براي مظلوم نمايي بيشتر، كميته پي جويي حق تحصيل بهائيان را داير نموده اند.
همكاري دانشگاه بهاييت
با شبكه هاي كوئست
فرقه ضاله بهائيت زير نظر بيت العدل و برنامه ريزان اسرائيلي سعي نموده با دريافت كمك هاي بي دريغ دشمنان اسلام خلأ موجود در بهره گيري از نظام آموزشي رسمي كشور را پر كند. به همين منظور علاوه بر اينكه تعداد زيادي از بهائيان به عنوان مسلمان يا يهودي با كتمان مسلك خويش در دانشگاه ها به تحصيل مشغول مي شوند از اوايل دهه هفتاد شمسي اقدام به تأسيس دانشگاه علمي بهائيت نموده اند. اين دانشگاه به صورت پنهاني اداره مي شود و در رشته هاي مختلف پس از برگزاري آزمون سراسري در كل كشور دانشجو مي پذيرد كه متأسفانه برخي از اساتيد دانشگاه هاي دولتي و آزاد به واسطه پرداخت حقوق هاي كلان با علم به بهائي بودن آنان با آن ها همكاري مي كنند.
طبق تحقيقات انجام شده اين مؤسسه در رشته هاي زبان ، روانشناسي ، كامپيوتر و آي تي، جامعه شناسي ، حقوق ، علوم سياسي و غيره دانشكده داير نموده و براي هر كدام رئيس، معاون آموزش و رابط آموزشي و تشكيلات اداري طراحي نموده است در حال حاضر مركزيت اين دانشگاه مخفي در تهران بزرگ و بعضي قسمت ها در كرج و شهرك هاي اقماري تهران مي باشد. بسياري از كلاس ها در منازل برگزار مي شود ولي براي دروسي كه بايد واحدهاي عملي ارائه دهند از امكانات آزمايشگاهي و كارگاهي خصوصي و شركت هاي وابسته به آموزش فني حرفه اي يا شهرداري ها استفاده مي كنند.
در حال حاضر اين دانشگاه تا مقطع كارشناسي ارشد آموزش مي دهد و پس از اينكه يك دانشجو دروس لازم را گذراند اگر رتبه مورد نياز را كسب كرده باشد با نامه اي به دانشگاه هاي آمريكا و كانادا معرفي و از آن جا با مدرك تحصيلي به كشور وارد مي شوند. اين فرقه با استفاده از اينترنت و ثبت نام در دانشگاه هاي مجازي خلأ كمبود استاد و غيره را رفع مي نمايند.
شايد در نگاهي سطحي وجود اين دانشگاه تهديد محسوب نشود ولي طبق گزارش هاي موثق اين دانشگاه هاي مخفي از اساتيد پول پرست و حريص مسلمان نيز بهره مند مي شوند به علاوه با طرح درس ها و پروژه هاي هدفمند به عنوان ابزاري براي جاسوسي در دست سازمان هاي جاسوسي آمريكا، اروپا و كانادا مي باشند. طبق اظهارات برخي از شاهدان، سران دانشگاه بهائيت با دانشگاه «هاوايي» و بعضي شركت هاي «گلدكوئستي» مرتبط مي باشند. مدارك اين دانشگاه توسط مؤسسات بسيار مشكوك ماسوني و صهيونيستي در آمريكا و كانادا صادر مي شود. يكي از شعب مهم اين دانشگاه در تهران خيابان اشرفي اصفهاني، بلوار سيمون بليوار، ايستگاه مخابرات، جنب مؤسسه قلم در سال 1380 به برگزاري آزمون اقدام نمود و در سايه تسامح و تساهل دولت اصلاحات به محل تردد دانشجويان بهائي از ساير شهرستان ها مبدل شده بود كه هم اكنون در ظاهر تعطيل مي باشد.
طبق تحقيقات خبرنگار كيهان كه در استان تهران، دماوند، رودهن و چنددانشگاه در شمال كشور انجام شده داير كردن كافي نت و خدمات اينترنتي وخدمات تايپ و تكثير در كنار دانشگاه ها و آموزشگاه هاي مجاز، و نفوذ در كلاس هاي زبان انگليسي،از ديگر شگردهايي است كه بهائيان با آن جوانان مسلمان را به دام انداخته و مورد تبليغ قرار مي دهند.در اين راستا، بهائيان با شناسايي و جذب دانشجويان فقير مسلمان آنان را به انجام پروژه هاي تحقيقاتي جهت دار تشويق مي نمايند به عنوان نمونه از دانشجويي با هويت معلوم در دانشگاه پيام نور آمل خواسته اند تحقيقاتي در مورد بهائيان كشته شده با فتواي مراجع تقليد انجام دهند و يا به فردي در بلوار مؤذن كرج گفته اند اگر دانشجوي مقطع فوق ليسانس و يا دكتري خواهان خدمات تايپ و تكثير بود به بهائيان معرفي شودتااز خدمات نيم بها يا رايگان استفاده نمايد. و يا از فردي كه شاغل در آموزش و پرورش كرج مي باشد خواسته اند دانش آموزان فقير و با استعداد را براي دريافت كمك هاي به اصطلاح بشر دوستانه بهائيت به مسئولين امر آن منطقه معرفي نمايد.
مايه تعجب آن كه بعضي از پايگاه هاي جاسوسي بهائيت كه با پوشش كافي نت و يا خدمات تايپ و تكثير در كنار دانشگاهها به خصوص دانشگاههاي آزاد و پيام نور ايجاد شده براي گمراه كردن مسئولين حراست دانشگاهها و نهاد هاي انتظامي از نصب نماد هاي اسلامي و انقلابي در مغازه هاي خود استفاده مي نمايد.بهائيان در اين پايگاه هاي جاسوسي پس از شناسايي دانشجويان با استعداد و فقير با دادن خدمات ارزان اينترنتي و تايپ و تكثير از پايان نامه هاي آنان سوءاستفاده نموده و حتي به هدايت پايان نامه دانشجوي جذب شده مي پردازند.

 



عدم ارزشيابي مدارك كارشناسي ارشد پژوهشي خارج از كشور

شوراي عالي ارزشيابي وزارت بهداشت در جديدترين تصميم خود اعلام كرد مدارك دوره كارشناسي ارشد خارج از كشور كه صرفاً پژوهشي - By Research - باشند، قابل ارزشيابي نيستند.
به گزارش مهر، دوره هاي كارشناسي ارشد در بيشتر دانشگاههاي جهان به صورت دوره تئوري by course- - و پژوهش - by Research - برگزار مي شود.
پيش از اين نيز ضوابط ارزشيابي مدارك تحصيلي دانش آموختگان رشته هاي علوم پايه پزشكي در كارشناسي -S. B -، كارشناسي ارشد S. M - و دكتري تخصصي - Ph.D - از سوي وزارت بهداشت به تفكيك دانشگاهها و كشورهاي مختلف اعلام شده است.

 



امضاهاي همكاري دانشجويان با سازمان انرژي اتمي به بيش از 4000 امضا رسيد

بعد از شهادت مظلومانه استاد مصطفي احمدي روشن، برخي از دانشجويان كشورمان به صورت خودجوش با نوشتن نامه اي آمادگي خود را براي ادامه راه شهيدان جهاد علمي و همكاري داوطلبانه با سازمان انرژي اتمي اعلام كردند.
ديگر دانشجويان نيز با امضاي اين نامه آمادگي خود را براي اين كار اعلام مي كنند. هم اكنون تعداد امضاهاي اين نامه كه خطاب به فريدون عباسي، رياست سازمان انرژي اتمي جمهوري اسلامي ايران نوشته شده است به بيش 4هزار امضا رسيده است.
دانشجويان با نوشتن نام و نام خانوادگي خود و همچنين رشته و دانشگاه محل تحصيل خود در پايين اين نامه، آمادگي خود را براي همكاري داوطلبانه با سازمان انرژي اتمي اعلام مي كنند.
تعداد امضاكنندگان اين نامه هر روز در حال افزايش است و هر روز شاهد اسم هاي بيشتري در پايين اين نامه هستيم.
دانشجويان در بخشي از اين نامه نوشته اند: «اينك كه خدمت در آن سازمان و كمك به پيشرفت علمي در زمينه ي هسته اي كشور را بابي يافتيم به سوي اين آرزويمان مشتاقانه و با تمام وجود اعلام مي داريم كه آماده ايم با صلاحديد حضرت عالي علاوه بر خدمت و تلاش در سنگر دانشگاه،براي سرافرازي پرچم اسلام هر كاري كه از دستمان بر مي آيد،انجام دهيم.از جاروكشي و حفاظت از ساختمان ها و سايت هاي هسته اي گرفته تا كارهاي علمي و پژوهشي. باشد كه ما همچون مصطفي لياقت داشته باشيم و ناممان را در زمره شهدا قرار دهند.»

 



كشف سرقت علمي در يكي از نشريات داخلي

سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام ISC- - از كشف يك تقلب علمي در يكي از نشريات علمي توسط يكي از دانشگاه هاي غيردولتي خبر داد.
به گزارش فارس، جعفر مهراد سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام- ISC - با اعلام اين خبر، گفت: نظر به اينكه پايگاه استنادي علوم جهان اسلام در تحليل استنادي و اعتباربخشي فني به نشريات علمي نقش مؤثري دارد، پيگيري فرآيند مطالعات و تطبيق ساختار مقالات، استناددهي، استناد پذيري و نيز توجه به شيوه نويسندگي از كارهاي مهم و اساسي ISC است كه براين اساس ISC به راحتي مي تواند در شناخت نقاط ضعف و قوت نشريات در مقايسه با يكديگر اطلاعات دست اولي را در اختيار كاربران قرار دهد.
وي افزود: علاوه بر اين امروز به بركت انقلاب اسلامي و افزايش تعداد دانشگاه ها و به تبع آن رشد چشمگير دانشجويان تحصيلات تكميلي و جذب بي شمار اعضاي هيئت علمي در دانشگاه ها و مؤسسات تحقيقاتي، جامعه علمي به مطالعه و پژوهش علاقه مند است و در نتيجه متخصصان در رشته هاي موضوعي از آنچه كه در نشر مقالات در مجلات معتبر علمي مي گذرد به خوبي آگاه است و سوء استفاده از نوشته هاي افراد و ناديده گرفتن حقوق نويسندگان و ناشران از چشم تيزبين صاحبان قلم به دور نمي ماند.
سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام خاطرنشان كرد: آنچه كه اكنون مايلم درباره آن اطلاعاتي را ارائه دهم مقاله اي ا ست كه در سال 2010 ميلادي در نشريه Plant Science از انتشارات الزوير چاپ شده و متأسفانه اين مقاله با همان ساختار و در قالب همان جملات و عبارات، از چكيده گرفته تا پايان مقاله عيناً در يك نشريه انگليسي زبان داخلي مربوط به يكي از دانشگاه هاي غيردولتي كپي برداري شده و بدين ترتيب كليت اين اثر تنها با حذف نام نويسندگان اصلي و جايگزيني نام هاي جديد در مجله مورد اشاره به چاپ رسيده كه كاري بسيار ناپسند است.
مهراد تصريح كرد: اين گونه سرقت هاي فاحش متأسفانه در سال هاي اخير در بسياري از كشورها باب شده كه تعداد آنها نيز قابل توجه است. نمونه ديگري از اين سرقت ادبي پايان نامه وزير دفاع سابق آلمان است كه به استعفاي وي منجر شد. وي بروز اين گونه سرقت هاي ادبي را ناشي از بي توجهي به حقوق ديگران دانست كه در اين مورد چنان به صورت فاحش رخ داده است كه لفظ بي اخلاقي براي توصيف آن بسيار كم بنيه است.
سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام اظهار داشت: در اين مورد چندين نامه به ISC رسيده و پيگيري اين موضوع به شدت دنبال
مي شود.
وي در ادامه گفت: در يكي از نامه هاي دريافتي، نويسنده نامه از برلين آلمان به افرادي كه نام خود را به عنوان نويسنده در اين مقاله درج كرده اند شديداً اعتراض كرده و عنوان داشته است كه »البته بي انصافي نيست كه شما در تهيه مقاله زحمت كشيده ايد، مثلاً آدرس را عوض كرده ايد و يا بخش تشكر را حذف كرده ايد... شما به مقدس ترين دستاورد بشر كه علم و قلم است و خداوند نيز به آن سوگند مي خورد دست درازي كرده ايد. شما آبروي كشور را در حساس ترين مقطع تاريخي ما در جهان مي بريد و ...»
مهراد تأكيد كرد: رعايت حقوق معنوي افراد، اصلي است كه در تمام كشورهاي پيشرفته پذيرفته شده و براي آن قوانين محكمي تدوين شده است و در جمهوري اسلامي ايران نيز گام هايي در اين حوزه برداشته شده اما لازم است قوانين به صورتي تدوين و اجرا شود كه حتي تصور سرقت ادبي به خاطر جرايم سنگيني كه مي تواند بر اين مقوله حاكم باشد به ذهن افراد جاعل خطور نكند. واقعيت اين است كه سرقت از ديگران عملي است غيراخلاقي و دير يا زود در گذر زمان مشخص مي شود كه اصل انديشه متعلق به كيست. سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام براي جلوگيري از سرقت ادبي، داوري علمي مقالات را توصيه كرد و گفت: داوري علمي دقيق مقالات باعث مي شود كه سردبير از اعتبار و كيفيت اطلاعات علمي مطلع شود. امروزه جامعه علمي براي داوري علمي اهميت ويژه اي قائل است.
مهراد در مورد سرقت ادبي اخير گفت: به احتمال زياد، سردبيري و هيئت تحريريه نشريه، اهميت لازم را براي داوري آثار علمي قائل نشده و اين مقاله از گذرگاه داوري عبور نكرده و در نتيجه اتفاقي كه افتاده نامطلوب و متأسفانه فضاي علمي را با اين عمل غيراخلاقي آلوده كرده است.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14