(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 11 بهمن 1390- شماره 20132

حديث دشت عشق
پس لرزه هاي اعلام پنالتي اشتباه براي استقلال در تبريز
محروميت احتمالي تراكتورسازي و حذف نام تركي از داوري در دربي
اخبار كوتاه از فوتبال
با برگزاري پيكارهاي انتخابي 12 نفر به اردوي تيم ملي تكواندو راه يافتند
دعوت از 18 وزنه بردار به اردوي تيم ملي
خيلي ها فكر مي كردند آمدن خادم و رنگرز حاشيه مي سازد اما...
بنا: كشتي فرنگي در 3 سال گذشته راه خودش را پيدا كرده است
خواندني از ورزش ايران
برگزاري مسابقات دووميداني بين المللي دهه فجر از اواسط بهمن
بودجه تازه در راه كميته ملي المپيك



حديث دشت عشق

از نوشته هنرمند بسيجي شهيد «حسين دل خاك»
عمر فاني را گرفت و عمر جاويدان عطا كرد
خداي را شكر كه دعايم مستجاب شد، و به آرزويم رسيدم. و لباس خونينم را در برابر گناهانم در روز محشر به دستم مي گيرم تا پيش خدا زياد شرمنده نباشم.خداي را شكر كه، ما را در عصري قرارداد كه رهبري است آن را چون، روح الله.خداي را شكر كه، از اين همه راههاي انحرافي كفر و شرك ما را در راهي قرارداد كه پيروان آن عهدنامه خود را با خدا و رهبر خويش با خونشان امضاء مي كنند.
خداي را شكر كه، توفيق شركت در جهاد في سبيل الله را نصيب ما گرداند و ننگ در بستر مردن را از ما گرفت، و ما را نيز طرف معامله خويش قرارداد و عمر فاني را گرفت و عمر جاويدان عطا فرمود.هنرمند بسيجي، شهيد «حسين دل خاك»، متولد تبريز (1340- 1363هـ.ش) در تاريخ 29/12/63 در عمليات بدر در منطقه شرق دجله به خيل شهداي اسلام پيوست.

 



پس لرزه هاي اعلام پنالتي اشتباه براي استقلال در تبريز
محروميت احتمالي تراكتورسازي و حذف نام تركي از داوري در دربي

سرويس ورزشي-
پس لرزه هاي قضاوت ضعيف محسن تركي در بازي استقلال و تراكتورسازي ادامه دارد تا جايي كه روز گذشته نايب رئيس كميته داوران از حذف نام اين داور براي قضاوت دربي هفتاد و چهارم خبر داد.
حسين عسگري درخصوص قضاوت بازي استقلال و تراكتورسازي توسط محسن تركي و اعتراض تيم ميزبان به نحوه داوري وي اظهار داشت: متأسفانه تركي كه يكي از كم اشتباه ترين داوران ماست، در اين بازي روز موفقي را نداشت و فكر مي كنم كه يكي از روزهاي بد خاطره براي او باشد چرا كه او قضاوت بدي را انجام داد. در صحنه پنالتي اول استقلال مشخص شد كه توپ با دست بازيكن تراكتورسازي برخورد نكرده و به همين دليل اخراج بازيكن تراكتورسازي نيز اشتباه بوده است. البته اگر خطاي هند اتفاق مي افتاد، اخراج بازيكن درست بود، اما چون هندي در كار نبود، طبيعتا اخراج هم اشتباه است. كارت قرمز احسان حاج صفي بخشيده نمي شود و امكان تكرار بازي نيز وجود ندارد، زيرا داور تصميم خود را گرفته است. نايب رئيس كميته داوران در مورد گزينه هاي داوري دربي هفتاد و چهارم نيز گفت: چند گزينه را مدنظر داريم كه البته هدايت الله ممبيني به دليل اين كه نتوانست در تست ما قبول شود و همچنين عدم شركت در تست AFC در ميان گزينه ها قرار ندارد. محسن تركي نيز از گزينه هاي داوري بازي استقلال و پيروزي نيست.
تشكيل تيم ويژه
در كميته داوران
البته اين پايان انتقادات از تيم داوري بازي استقلال و تراكتورسازي نبود تا جايي كه رئيس كميته داوران اعلام كرد كميته اي براي بررسي وضعيت داوري تشكيل خواهد داد. مهدي تاج گفت: من عادت ندارم در مورد مسائل فني داوران اظهارنظر كنم. در دپارتمان داوري افرادي چون عسگري، غياثي و صفيري هستند كه مي توانند با جمع بندي نظرات فني خود را اعلام كنند. با اين حال بازي استقلال و تراكتورسازي را ديدم و گلايه هايي به داوري اين مسابقه دارم و اين گلايه ها را به كميته داوران انتقال دادم. وي تصريح كرد: امروز (ديروز) دستور دادم يك تيم داوري شامل اعضاي كميته داوران به ارزيابي دقيق تر ضعف هاي داوري تراكتورسازي و استقلال بپردازند. اين ماموريت را به كميته داوران دادم و نتيجه تشريح وضعيت داوري اين مسابقه از سوي كميته به زودي اعلام مي شود.
احتمال محروميت تراكتورسازي
اشتباهات در داوري امري طبيعي است و هيچ كس نيز منكر آن نمي شود. موضوعي كه تمام كارشناسان داوري روي آن اتفاق نظر دارند اين است كه خوشبختانه اشتباهات در داوري فوتبال ايران سهوي است و عمدي در آن مشاهده نمي شود. با اين تفاسير به نظر مي رسد كه برخي تيم ها كه در هفته هاي اخير از ناحيه داوري متضرر شده اند بايد آستانه تحمل خود را بالا ببرند و اجازه ندهند اعتراضات به سمت و سويي برود كه در پايان يك بازي شاهد شكسته شدن هزاران صندلي باشيم! شايد به همين دليل است كه رئيس كميته انضباطي در تازه ترين اظهارنظر خود و در واكنش به رفتار تماشاگران تراكتورسازي عنوان داشت: رفتار اين تماشاگران در بازي مقابل استقلال و شكستن صندلي هاي ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز جاي تأسف دارد. حسن زاده اظهار داشت: هفته گذشته بود كه طرفداران تبريزي را به خاطر انجام رفتارهاي ارزشي در ديدار مقابل داماش گيلان تشويق كرديم ولي متأسفانه روز يكشنبه آنها اين اقدام ارزشي را زير سؤال بردند. من شنيده ام كه داوري در اين اتفاقات نقش داشته است اما ما به دنبال اين نيستيم كه اشتباهات داوري را از نظر فني تحليل كنيم. ضمن اينكه اشتباه يك داور مجوزي براي تخريب و اغتشاش تماشاگران نيست.
وي همچنين دامنه جريمه تراكتورسازي را گسترده خواند و تصريح كرد: در قانون براي چنين رفتارهايي مجازات هاي مختلفي پيش بيني شده است، از محروميت تماشاگران تا سلب ميزباني و كسر امتياز كه بسته به نوع اتفاق مي توانيم با آن برخورد كنيم.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

پاسخ نايب رئيس كميته داوران به صحبت هاي قلعه نويي
نايب رئيس كميته داوران در پاسخ به حرف هاي امير قلعه نويي و اعتقادش به وجود دست هاي پشت پرده گفت: مي خواهم خطاب به امير قلعه نويي سرمربي بادانش و موفق فوتبال ايران بگويم چطور است آن روزها كه تراكتور با اشتباه داوري به يك پنالتي در بازي با داماش و يك گل آفسايد در بازي با شهرداري تبريز رسيد، دست هاي پشت پرده اي در كار نبود؟ اما روز يكشنبه كه اشتباه داوري اتفاق افتاده ايشان دست هاي پشت پرده را مقصر مي داند و ادعا مي كند كه اشتباهات داوري از پيش تعيين شده بوده است و مي خواهد از فوتبال خداحافظي كند. در دو بازي 6 امتياز براي تراكتورسازي توسط اشتباهات داوري به دست آمد و خود قلعه نويي گفت كه در اين دو بازي خوش شانس بوده است و حالا هم در يك بازي اشتباه داوري سه امتياز را از تراكتور گرفته است. همه اين اتفاقات نشان مي دهد اشتباهات داوري سمت و سو ندارد.
درخواست راه آهن مبني بر تكرار بازي با مس سرچشمه
باشگاه راه آهن خواستار تكرار بازي اين تيم برابر مس سرچشمه است. در همين خصوص علي دايي گفت: بر اساس ماده 38، بازي بايد تكرار شود. ما هم كاملا پيگير اين مسئله هستيم و پرونده را به كميته انضباطي ارجاع داده ايم. از كميته هاي داوران و انضباطي فدراسيون و سازمان ليگ مي خواهيم كه قانون را اعمال كنند. ما در رسيدن به هدفمان كه تكرار بازي است، كوتاه نمي آييم. لازم به يادآوري است كه در بازي راه آهن و مس يك بازيكن مس سرچشمه از داور دو كارت زرد دريافت كرد اما از زمين بازي اخراج نشد!
توني رسما به النصر پيوست
باشگاه النصر امارات اعلام كرد كه با لوكا توني مهاجم يوونتوس به توافق نهايي رسيده و رسما قرارداد امضا كرده است. مهاجم سابق بايرن مونيخ جانشين رودريگو كاريكا برزيلي در اين تيم مي شود. قرارداد توني شش ماهه است، اما رقم آن هنوز اعلام نشده است. النصر با هدايت والتر زنگا دروازه بان اسطوره اي فوتبال ايتاليا در اين فصل نمايش بسيار خوبي داشته و با 24 امتياز و فاصله سه امتيازي نسبت به العين در رده دوم جدول رده بندي قرار دارد.
مارادونا گزينه مربيگري تيم ملي امارات
يوسف السركال رئيس فدراسيون فوتبال امارات در گفت وگو با روزنامه الاتحاد اعلام كرد كه ديگو مارادونا به عنوان يكي از گزينه هاي احتمالي پست سرمربيگري تيم ملي فوتبال امارات مدنظر مسئولان اين فدراسيون است. وي خاطر نشان كرد كه به جز مارادونا چند گزينه ديگر نيز وجود دارند و فدراسيون فوتبال امارات لزوما به دنبال جذب يك مربي صاحب نام نيست.
اخراج 5 بازيكن در يك دقيقه!
داوري كلمبيايي در اقدامي عجيب در يك دقيقه پنج بازيكن از يك تيم را اخراج كرد. داور كلمبيايي در يكي از ديدارهايي كه در ليگ دسته پايين اين كشور برگزار شد، در يك دقيقه پنج بار از كارت قرمز خود استفاده كرد و در حالي كه از شروع بازي تنها سه دقيقه بيشتر نمي گذشت بازي را پايان يافته اعلام كرد. در قوانين رسمي فيفا آمده است كه يك تيم نمي تواند با شش بازيكن به بازي ادامه دهد و بايد بازي پايان يابد.
سفر احتمالي «بلاتر» به ايران ونام نويسي كفاشيان و تاج براي رياست
نشست هيات رئيسه فدراسيون فوتبال صبح ديروز به رياست علي كفاشيان برگزار شد و مهمترين تصميم اين هيات، نام نويسي همزمان علي كفاشيان و مهدي تاج در انتخابات پيش روي فدراسيون بود. نشست هيات رئيسه اين فدراسيون با حضور اعضا برگزار شد و اعضا در خصوص موارد مختلفي بحث و بررسي كردند كه در مهمترين تصميم، هيات رئيسه به اتفاق آرا تصويب كردند كه به منظور ادامه فعاليت هاي كنوني فدراسيون فوتبال براساس برنامه هاي مصوب، علي كفاشيان و مهدي تاج در انتخابات فدراسيون ثبت نام كرده و در صورت عدم تمايل علي كفاشيان جهت حضور در اين دوره مهدي تاج در اين انتخابات حضوري فعال داشته باشد. مصوبات جلسه ديروز هيات رئيسه فدراسيون فوتبال به شرح زير است:
¤ مذاكره در خصوص سفر احتمالي بلاتر به ايران.
¤ پيگيري مطالبات دلاري فدراسيون فوتبال ايران از فدراسيون جهاني فوتبال
¤ برگزاري انتخابات فدراسيون براساس اساسنامه جديد در تاريخ 15 اسفند 90.
¤ تاييد آيين نامه نقل و انتقالات پيشنهادي سازمان ليگ برتر، مربوط به فصل 92-91 جهت ارائه به فيفا.
پولادي امروز با پيروزي ثبت مي كند
مسئولان باشگاه مس كرمان رضايتنامه مهرداد پولادي را براي انتقال به پيروزي صادر كردند. مسئولان باشگاه مس كرمان بعدازظهر ديروز رضايت نامه مهرداد پولادي را صادر كردند و قرار است تفاهم نامه اي بين مسئولان مس كرمان، باشگاه پيروزي و پولادي امروزامضاء شود. قرار است پولادي امروز با حضور در باشگاه پيروزي قرارداد خود را تا انتهاي فصل در اين تيم براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا به ثبت برساند.

 



با برگزاري پيكارهاي انتخابي 12 نفر به اردوي تيم ملي تكواندو راه يافتند

مرحله چهارم از رقابت هاي تكواندوي انتخابي تيم ملي با راهيابي 12 تكواندوكار به اردوي آماده سازي اين تيم براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا پيگيري شد.
اين مسابقات ديروز در خانه تكواندو و با حضور 20 نفر از مدعيان اوزان مختلف برگزار شد كه در نهايت 12 تكواندوكار به دور جديد تمرينات راه پيدا كردند. بيژن مغانلو، مهدي بي باك و هادي افشار به عنوان اعضاي كادر فني تيم ملي تكواندو نظارت بر مسابقات را برعهده داشتند. از اتفاقات جالب توجه اين رقابت ها حضور عليرضا نصرآزاداني در وزن چهارم بود. وي كه تا پيش از اين در وزن پنجم مدال هاي جهاني و آسيايي كسب كرده، براي آزمايش شانس خود جهت رسيدن به المپيك وزنش را تغيير داده است.
ميثم باقري، دارنده دو مدال قهرماني جهان در وزن اول به همراه مهران عسگري، قهرمان دانشجويان جهان با دو شكست از دور مسابقات حذف شدند و فرزاد عبدالهي نيز در رقابت هاي انتخابي شركت نكرد.
علي شاكري و حسين بيات در وزن اول، ياسين اكبرنتاج در وزن دوم، رضا نادريان و داود عبدالرضايي در وزن سوم، عليرضا نصرآزاداني در وزن چهارم، فرزاد ذوالقدري در وزن پنجم، مسعود حجي زواره و بهزاد ايلخاني در وزن ششم، احمد محمدي در وزن هفتم، حسين تاجيك و سجاد مرداني در وزن هشتم به اردوي تيم ملي تكواندو راه پيدا كرده اند.
رقابت هاي تكواندوي قهرماني آسيا ارديبهشت ماه سال آينده در ويتنام و در 6 وزن برگزار مي شود كه كادر فني تيم ملي تكواندوي ايران بايد 6 تكواندوكار را از جمع اين 12 نفر انتخاب كند.

 



دعوت از 18 وزنه بردار به اردوي تيم ملي

سرمربي تيم ملي وزنه برداري پس از ارزيابي دقيق مسابقات قهرماني كشور، جام جهان پهلوان نامجو از 18 وزنه بردار براي حضور در دور بعدي تمرينات تيم ملي دعوت به عمل آورد.
دعوت از چهار ملي پوش جديد و كشيدن خط قرمز روي نام سه وزنه برداري كه تا پيش از جام نامجو در اردو حضور داشتند، از نكات قابل توجه فهرست جديد كوروش باقري است. سرمربي تيم ملي جابر بهروزي، سجاد بهروزي و علي ميري را از جمع اردونشينان وزنه برداري كنار گذاشت و به جاي آنها سيدمهدي پانزوان، عباس زارعي، ايمان شاه قليان و همايون تيموري كه عملكرد خوبي در مسابقات جام نامجو داشتند براي حضور در اردو دعوت كرد. ليست 18 نفره تيم ملي وزنه برداري كه 9 نفر از آنها در رده سني جوانان و 9 نفر هم در رده سني بزرگسالان وزنه مي زنند به شرح زير است:
دسته 62 كيلوگرم: مجيد عسكري، مهدي كردي، ايمان شاه قليان
دسته 69 كيلوگرم: مرتضي رضائيان، سيدمهدي پانزوان
دسته 77 كيلوگرم: حسين بيرانوند، عباس زارعي
دسته 85 كيلوگرم: سهراب مرادي، كيانوش رستمي، ايوب مرادي
دسته 94 كيلوگرم: سعيد محمدپور
دسته 105 كيلوگرم: نواب نصيرشلال، سعيد سيار، ميلاد رستگار
دسته 105+كيلوگرم: بهداد سليمي، سجاد انوشيرواني، بهادر مولايي، همايون تيموري
دور جديد تمرينات تيم ملي وزنه برداري از روز شنبه 15 بهمن ماه در آبادان برگزارمي شود. براين اساس ملي پوشان وزنه برداري تا روز پنجشنبه 13 بهمن، زيرنظر كوروش باقري و جورح زالاي به تمرينات خود ادامه مي دهند و جمعه براي برپايي اردوي يك ماهه خارج از تهران راهي آبادان مي شوند.

 



خيلي ها فكر مي كردند آمدن خادم و رنگرز حاشيه مي سازد اما...
بنا: كشتي فرنگي در 3 سال گذشته راه خودش را پيدا كرده است

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي با اعتماد كامل به شاگردان خود در وزن هاي 84 و 96 كيلوگرم به كسب سهميه گفت: در وزن هاي پنجم و ششم سهميه كسب مي كنيم اما كار ما در 74 و 55 كيلوگرم سخت است. همچنين همه بايد بدانند كه در تيم ملي نفر اصلي و فرعي نداريم.
محمدبنا كه روند آماده سازي كشتي گيران را خوب ارزيابي مي كند، در حاشيه تمرين عصر يكشنبه تيم ملي كشتي فرنگي در خانه كشتي به تشريح وضعيت تيم ملي پرداخت كه گزيده اي از صحبت هاي وي در ادامه مي آيد:
¤ در مجموع كشتي فرنگي در سه سال گذشته راه خودش را بسيار خوب پيدا كرد. بعد از مسابقات جهاني استانبول پنج اردو برگزار شد، در اين مدت تغيير و تحولاتي به وجود آمد كه تا حدودي اوضاع بهتر شده است. در ابتداي آمدن رسول خادم و حسن رنگرز به فدراسيون و قبول مسئوليت آن ها، همه فكر مي كردند كه اين تغييرات حاشيه هايي ايجاد كند، اما با گذشت زمان شرايط بهتر شد. دوران آماده سازي را در اردوها پشت سر گذاشته ايم. تا اينجاي كار كشتي گيران در اردوها خوب كار كرده اند. آنها شرايط و تمرينات سخت و فشرده را بسيار خوب تحمل كرده اند.
¤ در فروردين ماه بايد در اولين مرحله به چهار سهميه برسيم و بعد از آن به فكر المپيك باشيم. در اين مسير چند ماهه دو اوج كاري پيش رو داريم. اوج اول كاري يكي مسابقات گزينشي است كه بايد تمام نيروي خودمان را بگذاريم و چهار سهميه را كسب كنيم و اوج دوم، رسيدن به بهترين شرايط آمادگي براي المپيك است. در مسابقات گزينشي سهميه المپيك اگر اتفاق خاصي رخ ندهد، در وزن هاي 84 و 96 كيلوگرم قطعا سهميه ها را كسب مي كنيم اما در وزن 74 و 55 كيلوگرم كار كمي سخت است. البته در وزن 74 كيلوگرم دو كشتي گير آماده داريم كه كار انتخاب از بين اين دو سخت است و در وزن 55 كيلوگرم حميد سوريان را داريم كه خودش قهرمان جهان است.
¤ در تيم ملي كشتي فرنگي نفرات اصلي و فرعي نداريم. ما در وزن ها نفراتي داريم كه هر كدام قهرمان آسيايي و جهاني هستند. شناخت كامل از نفرات تيم ملي داريم و احتياجي نمي بينم كه اينها را در مسابقات انتخابي شركت دهيم كه چه كسي را بفرستيم. تفكرات مربيان و كادر فني، طوري است كه ما خودمان صلاح ديده ايم كه چه كساني را به مسابقات آسيايي اعزام كنيم.
¤ قبل از المپيك در خردادماه در دو تورنمنت شركت خواهيم كرد كه البته مشخص نيست با چه نفراتي شركت كنيم. تقاضاي اردوي دو هفته اي برون مرزي به يكي از كشورهاي بلاروس، بلغارستان و لهستان را به فدراسيون داده ايم.
¤ تيم جوانان در دو سال گذشته در مسابقات جهاني و آسيايي نتايج خوبي نداشت به همين دليل در جلسه اي با رسول خادم با توجه به شناختي كه از عبدالله چمن گلي دارم اين مربي را به مدير تيم هاي ملي پيشنهاد دادم كه گزينه اي خوب براي هدايت جوانان است. با توجه به نياز فني در تيم ملي بزرگسالان نيز صلاح ديديم كه ناصر نوربخش را به تيم بزرگسالان بياوريم و از تجربيات وي در تيم ملي استفاده كنيم.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ با پايان يافتن مهلت نام نويسي از كانديدهاي احراز پست رياست فدراسيون كاراته سه نفر نامزد شدند. در حالي كه چند روز از پايان مهلت نام نويسي از كانديداهاي رياست فدراسيون كاراته مي گذرد و دبير فدراسيون و امور مجامع وزارت ورزش و جوانان از معرفي اسامي كانديداها امتناع مي كردند، سرانجام مشخص شد كه صادق فرجي، كامران هروي و فتح الله حسنلويي سه نفري هستند كه براي شركت در انتخابات نام نويسي كرده اند. انتخابات فدراسيون كاراته به احتمال فراوان در روزهاي پاياني بهمن ماه برگزار مي شود.
¤ سه وزنه بردار جانباز و معلول تيم ملي، براي حضور در رقابت هاي بين المللي وزنه برداري مالزي، روز پنج شنبه 13 بهمن تهران را به مقصد كوالالامپور ترك خواهند كرد. علي صادق زاده در دسته 100 كيلوگرم، يوسف يوسفي در دسته 52 كيلوگرم و سيدحامد صلحي پور در دسته 90 كيلوگرم سه وزنه برداري هستند كه به اين رقابت ها اعزام مي شوند.
¤ حقوق 6 ماهه دوم مربيان بزرگ از طرف كميته ملي المپيك پرداخت شد. كميته ملي المپيك در راستاي ايجاد انگيزه و رفع دغدغه هاي مالي مربيان بزرگ و زحمتكش ايراني چند ماه قبل طرح پرداخت حقوق ماهانه 5ميليوني براي سرمربيان و 5/3 و 3 ميليوني براي مربيان رشته هاي كشتي آزاد و فرنگي، تكواندو و وزنه برداري را مطرح كرد و به تصويب رساند.

 



برگزاري مسابقات دووميداني بين المللي دهه فجر از اواسط بهمن

رقابت هاي دووميداني داخل سالن بين المللي دهه فجر 15 بهمن ماه در مشهد آغاز خواهدشد.
اين رقابتها 15 و 16 بهمن ماه در 2 بخش زنان و مردان در مواد سالني برگزار مي شود. همچون روال هرسال كه شاهد حضور تيم هاي خارجي در اين دوره از مسابقات بوديم، امسال نيز براساس اعلام فدراسيون دووميداني تاكنون شاهد اعلام آمادگي 16 كشور خارجي براي شركت در اين مسابقات بوده ايم. فدراسيون دووميداني براي حضور در مسابقات قهرماني داخل سالن آسيا در چين آماده مي كند.
به نظر مي رسد رقابتهاي مشهد فرصتي مجدد براي آن دسته از دو وميداني كاراني كه نتوانستند در انتخابي تيم ملي به حد نصاب فدراسيون براي اعزام به چين دست پيدا كنند، خواهدبود تا مجددا شانس خود را به محك بگذارند. درجريان مسابقات انتخابي تيم ملي 11 دووميداني كار در 2 بخش زنان و مردان به حدنصاب حضور در تيم ملي داخل سالن ايران دست پيدا كردند.

 



بودجه تازه در راه كميته ملي المپيك

بخشي از اعتبارات كميته ملي المپيك تا پايان هفته پرداخت مي شود.
تاكنون 83 درصد از اعتبارات اصلي كميته ملي المپيك كه چيزي بالغ بر 24 ميليارد تومان است از سوي دولت پرداخت شده است و قرار است تا پايان هفته بخشي از 8 درصد ديگر از 17 درصد باقي مانده به حساب كميته ملي المپيك واريز شود. اين تخصيص قرار است در دو مرحله، يكي تا پايان اين هفته و ديگري در اسفندماه پرداخت شود. كميته ملي المپيك در نظر دارد بلافاصله پس از دريافت اين بخش از اعتبارات، بودجه را با اولويت فدراسيون هاي مدال آور در بازي هاي المپيك توزيع كند.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14