(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 2 اسفند 1390- شماره 20149

حديث دشت عشق
صحبت هاي فوتبالي وزير ورزش در اختتاميه مسابقات بين المللي بدمينتون
دلواپس انتخابات فدراسيون فوتبال نباشيد
اخبار كوتاه از فوتبال
براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا 11 ملي پوش وزنه برداري معرفي شدند
درپي حواشي به وجود آمده و نتايج ضعيف جودو
اميني بركنار شد، رستگار آمد
راي كميته انضباطي اعلام شد
باخت فني گيتي پسند اصفهان مقابل كاله آمل
كار سخت چلسي در زمين ناپولي
رئال در يخبندان مسكو به ميدان مي رود
مرحله پلي آف بسكتبال باشگاه هاي غرب آسيا
كار آسان مهرام در تهران
65 قطعه از موزه تاريخ المپيك باستان يونان به سرقت رفت
خبري از محروميت نيست
اسامي 4 فوتباليست خاطي اعلام شد
بررسي برنامه المپيكي ها در تعطيلات نوروزي



حديث دشت عشق

از نوشته پاسدار شهيد «ابراهيم وكيل زاده»
راه امام خميني راه خدا و صراط مستقيم است
خدايا! فردا به جبهه مي روم، فردا روزيست كه به آرزوي ديرينه خود مي رسم، آرزوي رفتن و به مقصد رسيدن، رفتن و به الله رسيدن.
خدايا! در اين راه از تو ياري مي خواهم و از تو كمك مي طلبم كه از اين آزمايش بزرگ موفق بيرون بيايم. راه امام خميني كه راه خداست را ادامه دهيد. صراط مستقيم، صراط امام خميني است. اگر لحظه اي از او نافرماني كنيد كه انشاءالله نمي كنيد، دوباره همان وضع اول بازمي گردد. ما پاسداران روح الله با ياد حسين بن علي(ع) به جبهه مي رويم و در راهي كه او مي جنگيد مي جنگيم و براي هدفي كه او كشته شد، كشته مي شويم. سردار شهيد، «ابراهيم وكيل زاده»، متولد روستاي ديزج از توابع شهر اسكو، فرمانده تعاون لشكر 25 كربلا و سپاه قائم شهر (1339-1366هـ ش) در سال 1356 فعاليت خود را به همراه ديگر دوستانش بر عليه رژيم ستم شاهي با پخش اعلاميه هاي حضرت امام شروع كرد. و بعد از پيروزي انقلاب در تبريز به عضويت رسمي سپاه درآمد. در اواسط سال 1359 به سپاه قائم شهر انتقال يافت و در سپاه قائم شهر مسئوليت تعاون سپاه را بعهده گرفت. و بنياد شهيد را نيز تشكيل داد.
شهيد وكيل زاده فرمانده تعاون لشكر 25 كربلا بود و از آغاز جنگ تحميلي در اكثر عملياتها شركت نمود و سرانجام در تاريخ 10/2/66 در عمليات غرورآفرين كربلاي 10 در ارتفاعات مشرف بر شهر ماووت عراق به درجه رفيع شهادت نائل و به خيل عظيم شهداي اسلام پيوست.

 



صحبت هاي فوتبالي وزير ورزش در اختتاميه مسابقات بين المللي بدمينتون
دلواپس انتخابات فدراسيون فوتبال نباشيد

مديران ورزشي و اهالي فوتبال در انتخابات فدراسيون شركت خوبي داشته اند و اين مويد آن است كه بستر بسيار بازي وجود دارد و اين افراد خودشان وارد صحنه شده اند.
محمد عباسي وزير ورزش و جوانان در حاشيه اختتاميه مسابقات بين المللي بدمينتون دهه فجر در جمع خبرنگاران درباره شايعات انتخاب «حسين علي قريب» از سوي وزير براي حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال گفت: فضاي مديريتي وزارت ورزش يك فضاي سياست گذاري و حمايتي است و وزارت هم در عرصه انتخابات فدراسيون فوتبال حضور دارد و اين موضوع را رها نمي كند چون وظيفه اين دستگاه حاكميتي است كه انتخابات را برگزار كرده و نظم برقرار كند.
وي ادامه داد: در حال حاضر هم مي بينيد كه مديران ورزشي و اهالي فوتبال در انتخابات فدراسيون شركت خوبي داشته اند و اين مويد آن است كه بستر بسيار بازي وجود دارد و اين افراد خودشان وارد صحنه شده اند.
وزير ورزش و جوانان با بيان اين كه براي اولين بار است كه در انتخابات فدراسيون فوتبال، فوتبالي ها و مديران فوتبال حضور پيدا كرده اند، افزود: اين موضوع يك نكته جدي است و وزارت ورزش تلاش دارد تا زمينه هاي برگزاري چنين انتخاباتي را به دست خبرنگاران خود بسپرد.
عباسي در عين حال تصريح كرد: طبيعي است كه براساس آيين نامه، ضوابطي را كه اداره كل مشترك فدراسيون ها در وزارت ورزش دنبال مي كند را همه بايد مراعات كنند. اين انتخابات مانند انتخابات فدراسيون دووميداني كه چند روز پيش برگزار شد، انجام خواهد شد. اما اين فضا مخصوص به فوتبال است كه به نظر من كمي ساختگي است و يك مقدار هم نبايد درباره آن دلواپسي داشته باشيم.
وزير ورزش و جوانان در پاسخ به اين سوال كه مطرح شده آقاي قريب از بين يك ليست 13 نفره از سوي وزارتخانه انتخاب شده است، تنها به گفتن اين كه «بر اجدادشان صلوات» اكتفا كرد و درباره شايعه برگزاري جلساتي با قريب در وزارتخانه گفت: خير من با تمام فوتبالي ها در طول سال جلسه مي گذارم.
عباسي در پاسخ به سوالي درباره اظهارنظر دهقان نماينده مجلس پيرامون تشكيك در سلامت انتخابات دووميداني گفت: وارد صحبت هاي افراد نشويد چون ما نمي توانيم حرف هاي متفرق نسنجيده را پاسخ دهيم و من به همه دوستان هم گفته ام كه پاسخ نكات نسنجيده را ندهند چون ما متولي ورزش هستيم و بنا نداريم كه وارد اين اظهارنظرها شويم و من هم وارد اين حاشيه ها نمي شوم. از شما هم تقاضا دارم كه من را وارد اين حواشي نكنيد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

معرفي اعضاي كميته بررسي صلاحيت نامزدها
اعضاي كميته بررسي صلاحيت نامزدهاي انتخابات فدراسيون فوتبال و كميته استيناف اين انتخابات اعلام شد. مهدي محمد نبي، علي رغبتي و مسئول حقوقي فدراسيون فوتبال كار بررسي صلاحيت نامزدهاي انتخابات فدراسيون فوتبال را برعهده خواهند داشت كه پس از بررسي شرايط نامزدها، نسبت به تاييد صلاحيت نامزدهاي واجد شرايط اقدام خواهند كرد. همچنين در صورتي كه هر يك از نامزدها به هر دليلي نتوانست صلاحيت لازم را براي شركت در انتخابات كسب كند، مي تواند شكايت خود را به كميته استيناف كه شامل علي كفاشيان، علي كاظمي (دبير سازمان ليگ) و دكتر صالحي (رئيس كميته استيناف فدراسيون فوتبال) مي شود، ارائه دهد.
اختلاف 10 امتيازي بارسلونا با رئال حفظ شد
تيم فوتبال بارسلونا با برتري پرگل مقابل والنسيا اختلاف 10 امتيازي خود با رئال مادريد در صدر جدول رده بندي لاليگاي اسپانيا را حفظ كرد. هفته بيست و چهارم رقابت هاي فوتبال لاليگاي اسپانيا شب گذشته با برگزاري 6 ديدار به پايان رسيد كه طي آن تيم هاي بارسلونا، آتلتيك بيلبائو و مايوركا مقابل حريفان خود به برتري دست يافتند. در مهمترين ديدار شب گذشته آبي و اناري هاي بارسلونا در حضور بيش از 74 هزار تماشاگر ورزشگاه نيوكمپ با درخشش «ليونل مسي» 5 بر يك والنسيا را شكست دادند. ستاره آرژانتيني در اين ديدار فوق العاده بود و چهار گل از پنج گل تيمش را به ثمر رساند. «ژاوي هرناندز» نيز در دقيقه 90 بازي گل پنجم بارسلونا را به ثمر رساند. مسي با اين چهار گلي كه به ثمر رساند، اختلاف خود با كريستيانو رونالدو در صدر جدول بهترين گلزنان لاليگا را تنها به يك گل رساند. بارسا با وجود اين پيروزي پرگل هنوز 10 امتياز با رئال مادريد صدرنشين فاصله دارد. جدول رده بندي: 1-رئال مادريد 61 امتياز، 2-بارسلونا 51 امتياز، 3-والنسيا 40 امتياز و
رئيس كميته فوتسال سرانجام به خواسته اش رسيد
عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال سرانجام به خواسته اش رسيد و ژورانديرو را به عنوان مربي تيم ملي انتخاب كرد تا وي علي صانعي را در رقابت هاي پيش روي ايران همراهي كند. ژورانديروي برزيلي از سوي كميته فوتسال بار ديگر براي نشستن روي نيمكت پرافتخارترين تيم آسيا انتخاب شد تا علي صانعي را در رقابت هاي حساسي چون مسابقات غرب آسيا در اروميه، جام ملتهاي آسيا در امارات و جام جهاني در تايلند همراهي كند. ژورانديرو كه در حال حاضر هدايت تيم اميد ايران را هم برعهده دارد در سال هاي 2005-2006 سرمربي تيم ملي بزرگسالان بود و در جام ملتهاي آسيا تيم ملي را به مقام دومي رساند كه ضعيف ترين نتيجه تاريخ ايران در اين مسابقات بود.
اردوي 3 روزه پيروزي در دبي
با تصميم مسئولان باشگاه پيروزي و دنيزلي، سرخپوشان قبل از رويارويي با الهلال در دبي اردو تشكيل مي دهند. تيم فوتبال پيروزي 17 اسفند سال جاري اولين ديدار خود را در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا برابر الهلال عربستان برگزار مي كند. طبق آخرين برنامه هاي دنيزلي و موافقت مسئولان باشگاه بازيكنان پيروزي سه روز قبل از سفر به عربستان عازم دبي خواهند شد و سپس از امارات براي ديدار مقابل الهلال به عربستان، رياض خواهند رفت. اردوي پيروزي در دبي 13 اسفند آغاز مي شود.
تغيير در زمان برگزاري جام ملت هاي فوتسال آسيا
زمان جام ملت هاي فوتسال آسيا كه پيش از اين قرار بود از 28 ارديبهشت آغاز شود، تغيير كرد و قرار است اين بازي ها از 12 تا 19 خرداد در امارات برگزار شود. اين خبر را AFC به فدراسيون فوتبال ايران اطلاع داده و دليل آن را هم همزمان بودن جام ملت هاي آسيا با سمينار فيفا عنوان كرده است. همچنين كميته فوتسال به خاطر همزمان بودن برگزاري تورنمنت چين با جام ملت ها، به AFC هشدار داده و اعلام كرده اگر زمان جام ملت ها تغيير كند، برگزاري تورنمنت چين نيز بايد به زمان ديگري موكول شود تا تيم ها بتوانند در هر دو تورنمنت حضور داشته باشند.
تعداد بازي هاي مسي در بارسلونا از مرز 200 گذشت
تيم فوتبال بارسلونا بامداد ديروز در چارچوب رقابت هاي لاليگا با نتيجه 5 بر يك از سد والنسيا گذشت. ليونل مسي در اين ديدار چهار گل به ثمر رساند و تعداد گل هاي خود در اين فصل از رقابت ها را به عدد 27 رساند. مسي در كل رقابت هاي اين فصل 42 گل براي بارسا به ثمر رسانده و اين سومين فصل پياپي است كه تعداد گل هايش در يك فصل از مرز 40 گل مي گذرد. اين در حالي است كه تعداد گل هاي مسي در بارسلونا در مجموع به 146 گل رسيده است.
بازسازي كامل زمين شماره يك آزادي در سال 91
درويشي مدير مجموعه ورزشي آزادي گفت: در سال 91 زمين شماره يك آزادي مورد بازسازي كامل قرار مي گيرد. طي يك سال گذشته بارها در اين زمينه اقدام كرده بودم كه تلاش هاي ما بي نتيجه مانده بود اما با پيش بيني بودجه لازم اين اتفاق در سال پيش رو صورت مي پذيرد.

 



براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا 11 ملي پوش وزنه برداري معرفي شدند

فدراسيون وزنه برداري اسامي 11 ملي پوش را براي حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا به كنفدراسيون وزنه برداري آسيا ارسال كرد.
مجيد عسكري در وزن 62 كيلوگرم، مرتضي رضائيان، سيدمهدي پانزوان و سجاد بهروزي در وزن 69 كيلوگرم، كيانوش رستمي و سهراب مرادي در وزن 85 كيلوگرم، سعد محمدپور در وزن 94 كيلوگرم، نواب نصيرشلال در وزن 105 كيلوگرم و بهداد سليمي، سجاد انوشيرواني و بهادر مولايي در وزن 105+ كيلوگرم؛ نفراتي هستند كه نام شان در فهرست اوليه كادر فني براي حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا قرار دارد.
در اين ميان با توجه به حضور سعيد محمدپور در مسابقات وزنه برداري قهرماني جوانان جهان در گواتمالا، اين احتمال وجود دارد كه او در مسابقات قهرماني آسيا در تركيب نهايي قرار نگيرد. ضمن اينكه دو وزنه بردار هم در اوزان 69 و 105+ كيلوگرم از فهرست اوليه نفرات شركت كننده در مسابقات قهرماني آسيا خط خواهند خورد. چهل و سومين دوره مسابقات وزنه برداري قهرماني آسيا طي روزهاي اول تا دهم ارديبهشت ماه سال 1391 در شهر يونگ تانگ كره جنوبي برگزار خواهد شد.

 



درپي حواشي به وجود آمده و نتايج ضعيف جودو
اميني بركنار شد، رستگار آمد

وزير ورزش و جوانان طي حكمي محمدعلي رستگار را به عنوان سرپرست فدراسيون جودو منصوب كرد.
درپي حواشي به وجود آمده در رشته المپيكي جودو و نتايج ضعيف اين تيم در رقابت هاي بين المللي به خصوص رقابت هاي كسب سهميه المپيك، وزارت ورزش و جوانان تصميم به تغيير در راس اين فدراسيون گرفت كه براين اساس محمدعلي رستگار به عنوان سرپرست مسئوليت فدراسيون جودو را برعهده گرفت.
عليرضا اميني از سال 1370 به عنوان مربي تيم ملي جودو مشغول به كار در فدراسيون اين رشته ورزشي شد و پس از آن مسئوليت هاي مديريت تيم هاي ملي و نايب رئيسي فدراسيون را تجربه كرد تا اينكه هفتم ارديبهشت ماه 1388 و در پي استعفاي رضوي به عنوان سرپرست فدراسيون انتخاب شد. اميني دوازدهم دي ماه همان سال از مجمع انتخابي فدراسيون جودو راي اعتماد گرفت تا به عنوان رئيس كار خود را در اين فدراسيون پيگيري كند. اميني پس از 778 روز رياست بر فدراسيون جودو از اين مسئوليت استعفا كرد و محمدعلي رستگار به عنوان سرپرست اين فدراسيون انتخاب شد. محمدعلي رستگار پيش از اين مسئوليت كميته هاي آموزش، مربيان و مسابقات فدراسيون جودو و در سال 1383 مسئوليت دبيري اين فدراسيون را برعهده داشته است.

 



راي كميته انضباطي اعلام شد
باخت فني گيتي پسند اصفهان مقابل كاله آمل

جلسه كميته انضباطي فدراسيون واليبال در خصوص بازي روز يكشنبه گيتي پسند و كاله مازندران صبح ديروز با حضور اعضا برگزار شد.
اين جلسه با حضور دبير فدراسيون، رئيس و دبير كميته انضباطي، نمايندگان وزارت ورزش، رئيس سازمان ليگ و ناظر و داور مسابقه در فدراسيون واليبال برگزار شد.
كميته انضباطي فدراسيون واليبال با بررسي حوادثي كه در ديدار گيتي پسند اصفهان - كاله آمل رخ داد، راي به باخت فني تيم اصفهاني داد. براين اساس بازي به برتري 3 بر صفر تيم كاله و با نتايج (25 بر صفر)، (25 بر صفر) و (25 بر صفر) انجاميد.
در جريان ديدار تيم هاي واليبال گيتي پسند و كاله كه يكشنبه شب در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد، ماموران نيروي انتظامي براي كنترل جو سالن و تماشاگران كه حاشيه ساز شده بودند اقدام به استفاده از گازاشك آور كردند كه همين مسئله موجب ترك سالن از سوي بسياري از تماشاگران و در نهايت لغو بازي شد.

 



كار سخت چلسي در زمين ناپولي
رئال در يخبندان مسكو به ميدان مي رود

دور رفت از مرحله يك هشتم نهايي رقابت هاي فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا امشب با برگزاري دو ديدار ديگر پيگيري خواهد شد.
رئال مادريد اسپانيا در حالي براي بازي با زسكاي روسيه در مسكو به سر مي برد كه برف و سرما حتي بر كيفيت زمين محل برگزاري مسابقه نيز تأثير گذاشته است.
دماي هوا در مسكو در حال حاضر 10 درجه زير صفر است كه اين امر بي ترديد براي رئالي ها كه عادت به بازي در چنين شرايط جوي اي را ندارند مشكلاتي را در پي خواهد داشت؛ هر چند كه مشكل بزرگ زسكا هم آماده نبودن اين تيم به دليل تعطيلات زمستاني ليگ روسيه است و اينكه بازيكنان به ميزان قابل قبول، آمادگي بدني ندارند.
ديگر بازي امشب بين تيم هاي ناپولي ايتاليا و چلسي انگلستان برگزار مي شود. «آندره ويلاس بوآس» وضعيت مساعدي در چلسي ندارد و چه بسا شكست با اين تيم و حذف از رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا بتواند سرنوشت اين مربي پرتغالي را دستخوش تغيير كند. در واقع پس از حذف منچستريونايتد و منچسترسيتي از ليگ قهرمانان و حذف قريب الوقوع آرسنال، چلسي تنها نماينده انگليس در اين دوره از رقابت ها خواهد بود.
ناپولي در رقابت هاي مرحله گروهي نشان داده كه تيم توانمندي است و حتي باعث حذف من سيتي از اين مرحله شده است. البته اين موضوع باعث واهمه ويلاس بوآس نشده است.

 



مرحله پلي آف بسكتبال باشگاه هاي غرب آسيا
كار آسان مهرام در تهران

تيم بسكتبال مهرام در ديدار دور برگشت مرحله پلي آف ميزبان آرامكس اردن است و مي تواند با استفاده از شرايط ميزباني به جمع چهار تيم نخست باشگاه هاي غرب آسيا اضافه شود.
تيم بسكتبال مهرام در ديدار دور برگشت مرحله پلي آف باشگاه هاي غرب آسيا امروز در سالن بسكتبال استاديوم آزادي ميزبان آرامكس اردن است. شاگردان مصطفي هاشمي كه در ديدار دور رفت اين تيم اردني را با نتيجه قاطع 91 بر 52 شكست داده اند كار دشواري در تهران پيش رو نخواهند داشت. با توجه به اينكه ديدارهاي مرحله پلي آف به صورت دو از سه برگزار مي شود، مهرامي ها در صورت پيروزي راهي مرحله نيمه نهايي خواهند شد. در صورت صعود مهرام، حريف اين تيم در نيمه نهايي امروز در ديدار ذوب آهن برابر المتحد لبنان مشخص خواهد شد.
مصطفي هاشمي درباره اين مسابقه گفت: اردني ها مي دانند در صورت شكست در اين مسابقه حذف خواهند شد و به همين دليل چيزي براي از دست دادن ندارند. همين مساله باعث مي شود تا اين تيم با تمام توان به تهران بيايد تا از هر طريقي كه مي تواند به پيروزي برسد. معتقدم كار دشواري در اين مسابقه خواهيم داشت و به هيچ وجه نبايد از حريف غافل شويم.

 



65 قطعه از موزه تاريخ المپيك باستان يونان به سرقت رفت

سارقان مسلح به موزه المپيك يونان دستبرد زده و ده ها قطعه اشياي با ارزش را با خود بردند.
دو سارق مسلح با حمله به موزه تاريخ المپيك باستان در 320 كيلومتري جنوب غرب آتن و خلع سلاح نگهبان، صدها قطعه اشياء متعلق به قرون 4 تا 9 قبل از ميلاد را به سرقت بردند. سارقان با بستن دست و پاي نگهبان، ويترين ها را شكستند و 65 قطعه اشياي برنزي و سفالي متعلق به دوران المپيك باستان را به سرقت بردند. تيميوس كوتسياس شهردار منطقه درباره ارزش اشياي مسروقه گفت: بايد صبر كنيم تا باستان شناسان و كارشناسان نظر خود را اعلام كنند، ولي اشياي مسروقه غير قابل قيمت گذاري هستند. همچنين اعلام شده است كه در پي اين اتفاق وزير فرهنگ يونان از سمت خود كناره گيري كرده است، اما هنوز معلوم نيست كه استعفاي او مورد موافقت قرار گرفته است يا خير. اين دومين سرقت از موزه هاي يونان در چند ماه اخير است و برخي معتقدند كاهش هزينه هاي امنيتي در پي بحران مالي اين كشور، در اين سرقت ها موثر بوده است.

 



خبري از محروميت نيست
اسامي 4 فوتباليست خاطي اعلام شد

كميسيون بدوي رسيدگي به دوپينگ مهدي اميرآبادي، ميثم حسيني، مهرداد پولادي و حسين كياني مقدم را بازيكناني خواند كه به خاطر استفاده از ماده ممنوعه «متيل هگزان آمين» به اخطار كتبي محكوم شدند.
نشست كميسيون بدوي رسيدگي به تخلفات دوپينگ درحالي بعدازظهر شنبه تشكيل جلسه داد كه پرونده سه بازيكن ليگ برتري و يك بازيكن ليگ دسته اول مورد بررسي قرار گرفت. در اين نشست به دليل عدم درخواست استيناف از سوي بازيكنان و براساس قوانين، اسامي بازيكناني كه به اخطار كتبي بدون گذراندن دوره محروميت محكوم شدند، اعلام شد كه شامل؛ مهدي اميرآبادي و سيدميثم حسيني (استقلال تهران)، مهرداد پولادي (اين بازيكن در حال حاضر در باشگاه پيروزي بازي مي كند اما زماني كه تست كنترل دوپينگ از وي گرفته شده در تيم مس كرمان حضور داشت) و حسين كياني مقدم (شهرداري اراك) است. لازم به ذكر است اين بازيكنان به دليل اينكه فاقد پيشينه قبلي محكوميت تخلف از قوانين مبارزه با دوپينگ هستند و از ماده ممنوعه متيل هگزان آمين استفاده كردند، شامل تخفيف شده و به اخطار كتبي بدون گذراندن دوره محروميت محكوم شدند. كميسيون بدوي رسيدگي به تخلفات دوپينگ اعلام كرد، اين توبيخ به منزله يك بار تخلف است و در صورت تكرار از سوي بازيكن در مراحل رسيدگي بعدي از نظر ملاك تصميم گيري با تشديد مجازات مدنظر قرار خواهد گرفت.

 



بررسي برنامه المپيكي ها در تعطيلات نوروزي

نشست هيات اجرايي كميته ملي المپيك امروز صبح برگزار مي شود.
نشست هيات اجرايي كميته ملي المپيك قرار است امروز صبح از ساعت 30:6 به مدت يك ساعت و نيم و به رياست محمدعلي آبادي در محل كميته برگزار شود. در اين نشست قرار است اصغر رحيمي دبير ستاد تداركاتي بازي هاي المپيك و آسيايي گزارشي از برنامه فدراسيون هاي المپيكي در تعطيلات نوروز به اعضاي هيات اجرايي ارائه دهد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14