(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 15 فروردین 1391- شماره 20173

حديث دشت عشق
اميد قائمي: مهمترين برنامه بورس توسعه ابزارهاي مالي در سال جاري است
سومين ديدار نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا
ميزباني استقلال و سپاهان از حريفان اماراتي و قطري
سال سرنوشت سازي داريم كفاشيان: بهAFC و فيفا اطمينان دادم مشكلي نيست
اخبار كوتاه از فوتبال
تصويب و ابلاغ چارتي كه خبرساز شد
كميته ملي المپيك زيرمجموعه وزارت ورزش و جوانان!
انتظار شكست در ديدار فينال را نداشتم سوريان : جبران مي كنم
خودداري شمشيرباز كشورمان از رقابت با ورزشكار رژيم اشغالگر قدس
بايرن به رئال مادريد مي انديشد ميزباني بارسلونا از ميلان
پرداخت پاداش كشتي گيران المپيكي
قهرمان پيشين شيرجه ايران و آسيا درگذشت
برگزاري اختتاميه ليگ واليبال در تهران يا آمل



حديث دشت عشق

از نوشته دانش آموز بسيجي شهيد «سيناپناه برهاني»
رفتند همراهان و تنها مانده ام من!
خدايا! ياران همه رفتند، حسين ها، رسول ها، مهدي ها و همه ياران با هم براي شوق ديدارت رفتند و من خسته دل با كوله باري از غم دوري تو در گرد و غبار گم گشتم.
خدايا! آمده ام تا اين جان ناقابل را برايت هديه دهم، آمده ام تا اين پوسته صدفي بي ارزش را براي قربت و عشق فدا نمايم.
دانش آموز بسيجي، شهيد «سينا پناه برهاني» متولد تبريز (1349- 1365هـ.ش) در تاريخ 7/5/65 در منطقه عملياتي شمال كارخانه نمك شهر فاو به ملكوت اعلي پيوست. صداي قرآن و اذان شهيد سينا در خط مقدم خاموش شد اما براي هميشه صداي حق طلبي شهدا در امتداد قرون و اعصار شنيده خواهد شد.

 



اميد قائمي: مهمترين برنامه بورس توسعه ابزارهاي مالي در سال جاري است

مديرعامل فرابورس سال 91 را سال توسعه ابزارهاي مالي در بورس دانست.
مصطفي اميد قائمي گفت: تا امروز بيش از 60 شركت در بازار پايه فرابورس درج شده اند و هم اكنون معاملات اين شركت ها در اين بازار در حال معامله است.
وي با اشاره به پذيرش شركت هاي جديد در سال 90 افزود: با ورود شركت هاي جديد، حجم بازار فرابورس افزايش قابل توجهي يافت.
اميد قائمي با اشاره به افزايش حجم معاملات بازار اوراق مشاركت افزود: حجم سپرده هاي جذب شده در اوراق مشاركت حاضر در فرابورس به مرحله اي رسيد كه از حجم سپرده هاي يك بانك خصوصي كوچك فراتر رفت.
مديرعامل فرابورس درخصوص برنامه هاي سال جديد اين بازار گفت: مهمترين برنامه سال 91، توسعه بازار پايه و راه اندازي ابزارهاي مالي جديد است.
اميد قائمي، سال 91 را سال توسعه ابزارهاي مالي دانست و گفت: بازار سرمايه در سال جديد به سمت تامين مالي حركت خواهد كرد.
وي معتقد است با توجه به جا افتادن مفاهيم تامين مالي در بازار سرمايه و آماده شدن زيرساخت ها، سال جديد زمان اجرا و حركت بازار به سمت تامين مالي است.

 



سومين ديدار نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا
ميزباني استقلال و سپاهان از حريفان اماراتي و قطري

تيم فوتبال استقلال ايران در سومين ديدارش در ليگ قهرمانان آسيا امروز در حالي به مصاف الجزيره امارات مي رود كه با اندوخته 4 امتياز از 2 بازي مي تواند كارش را در دور برگشت آسان كند.
تيم فوتبال استقلال ايران در چارچوب گروهي ليگ قهرمانان آسيا امروز به مصاف الجزيره امارات مي رود كه در دو بازي گذشته خود صاحب يك پيروزي و يك تساوي شده و اكنون بايد در برابر صدرنشين گروه خود قرار بگيرد.
الجزيره امارات هم در هر دوبازي نخست خود در اين مرحله برابر تيم هاي قطر و نسف قارشي ازبكستان به پيروزي رسيده و هم اكنون با شش امتياز درصدر جدول گروهA قرار دارد. به نظر مي رسد اين تيم اماراتي جدي ترين حريف آبي پوشان براي صعود از گروه به عنوان تيم اول است.
شاگردان پرويز مظلومي در ديدار روز سه شنبه اين شانس را دارند كه از حضور پرشور تماشاگران خود استفاده كنند و فضاي ورزشگاه را به سود خود تغيير دهند. آبي پوشان به جز ديدار برابر ملوان كه موفق شدند با يك گل ازسد آن بگذرند، در سه بازي پياپي قبل از آن در ورزشگاه آزادي برابر راه آهن، ذوب آهن و نسف قارشي ازبكستان متوقف شده اند و اين نگراني را دربين هوادارانشان ايجاد كرده اند كه در اين بازي هم، تساوي و يك امتياز سهم تيم محبوبشان باشد. هم اكنون الجزيره امارات با شش امتياز در صدر گروهA قرار دارد و تيم هاي استقلال با چهار، نسف قارشي ازبكستان با يك و الريان قطر با صفر امتياز در رتبه هاي بعدي قرار دارند. ديدار دو تيم سه شنبه ساعت 20 در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.
در ديگر ديدار امروز، سپاهان ايران در خانه ميزبان لخوياي قطر است. سپاهان در سال هاي اخير هميشه يك پاي ثابت ليگ قهرمانان آسيا بوده و به راحتي به مراحل حذفي اين رقابتها راه پيدا كرده است و امسال هم اميد زيادي دارد كه با كسب نتايج قابل قبول به مراحل بالاتر راه پيدا كند. اين تيم كه در كارنامه خود عنوان نايب قهرماني آسيا را نيز دارد، درفصل جاري رقابتها چشم اميد زيادي به كسب جام قهرماني بازي ها دارد. سپاهان از دو بازي گذشته خود، صاحب يك پيروزي برابر الوصل امارات و يك تساوي در برابر الاهلي عربستان شده است و در سوي ديگر لخوياي قطر از دو بازي قبلي خود، يك پيروزي و يك شكست در كارنامه دارد.
هم اكنون سپاهان با چهار امتياز صدرنشين گروه C رقابتها است و النصر امارات با سه و لخوياي قطر با همين تعداد امتياز و الاهلي عربستان با يك امتياز در جايگاه هاي بعدي قرار دارند. ديدار دو تيم، سه شنبه ساعت 21 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار مي شود.
سومين ديدار، سومين نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا نيز، چهارشنبه برگزار مي شود كه در طي آن پيروزي ايران در قطر به مصاف الغرافه اين كشور مي رود. الغرافه در تركيب خود از حضور فرهاد مجيدي، كاپيتان پيشين استقلال سود مي برد.

 



سال سرنوشت سازي داريم كفاشيان: بهAFC و فيفا اطمينان دادم مشكلي نيست

رئيس فدراسيون فوتبال كه پس از انتخابات پرسروصداي اسفندماه مورد سؤال مسئولان كنفدراسيون آسيا و فدراسيون بين المللي فوتبال قرار گرفته بود، گفت: در نشستي كه با مسئولان AFC داشتم و نامه نگاري كه به فيفا صورت گرفت، اطمينان خاطر دادم مشكلي وجود ندارد.
علي كفاشيان با اشاره به حضورش در مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا كه ابتداي فروردين ماه جاري صورت گرفت گفت: در سفر به مالزي ديدارهايي با آلكسي دبيركل كنفدراسيون و جيلانگ سرپرست كنفدراسيون داشتيم و درمورد مسائل مختلف با آنها صحبت كرديم. البته پس از گزارش هايي كه در مورد وضعيت فوتبال ايران ارائه كردم سرپرست كنفدراسيون فوتبال آسيا از شرايط حاكم ابراز رضايت كرد كه بيشتر رضايت وي از پروژه آسياويژن در ايران بود.
وي با بيان اينكه مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا حمايت كاملي از مجموعه فعلي فدراسيون ايران داشتند خاطرنشان كرد: البته برخي مسئولان كشورهاي عربي پيشنهادهايي را مطرح كردند كه درنهايت منجر به كاهش سهميه ايران مي شد. آنها مي خواستند امتياز برخي فاكتورها مثل حضور تماشاگران و سطح فني كاهش پيدا كند و درمقابل امتياز ورزشگاهها و امكانات بيشتر شود كه ما با اين طرح مخالفت كرديم.
علي كفاشيان در ادامه گفت وگويش به اتفاقات پس از انتخابات اشاره كرد و گفت: ما پاسخ نامه مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا را داديم و به آنها اطمينان خاطر داديم كه هيچ مشكلي براي فوتبال ايران وجود ندارد و تنها برخي مسائل و مشكلات داخلي است كه آنها را هم خودمان برطرف خواهيم كرد.
كفاشيان در مورد سال 91 و اتفاقات پيش روي فوتبال ايران نيز گفت: سال گذشته ما در عرصه بين المللي موفق بوديم اما امسال سال سخت و سرنوشت سازي پيش رو داريم. بازيهاي حساس تيم ملي و راهيابي به جام جهاني را در پيش داريم. ضمن اينكه دنبال كرسي هاي بين المللي نيز هستيم و بايد تلاش كنيم تا زمينه كسب كرسي هاي مهم در كنفدراسيون فوتبال آسيا را فراهم كنيم.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

صعود استقلال و پيروزي ، سقوط سپاهان و ذوب آهن
سايت فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال، روز دوشنبه رده بندي نهايي بهترين باشگاه هاي فوتبال جهان را تا روز سي ام مارس سال 2012 اعلام كرد كه بر اين اساس بارسلوناي اسپانيا با كسب 382 امتياز در صدر اين رده بندي قرار گرفت.براساس اين گزارش، در رده بندي بهترين تيم هاي باشگاهي دنيا تيم استقلال تهران با 120 امتياز و 37 پله صعود از رده 141 دنيا به رده 104 صعود كرد و علاوه بر كسب عنوان تيم چهارم قاره آسيا، عنوان بهترين تيم ايراني در اين رده بندي را از آن خود كرد.سپاهان اصفهان با كسب 110 امتياز از رده 99 به رتبه 125 جهان سقوط كرد، پيروزي هم با 81 امتياز از رده 285 به رده 239 صعود كرد كه با 46 پله صعود، بيشترين پيشرفت را در بين تيم هاي ايراني داشت. ذوب آهن اصفهان هم با 5/78 امتياز از رتبه 177 دنيا به جايگاه 252 سقوط كرد.
عماد رضا به سپاهان برمي گردد
رحيمي مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص حضور نيافتن عماد رضا در تمرينات اين تيم اظهار داشت: در اين خصوص مشكل خاصي وجود ندارد و وي به تمرينات تيم بر مي گردد، چون در حال حاضر عماد رضا اعلام كرده كه مصدوم است و هنوز مصدوميت وي بر طرف نشده است. قرار است هفته آينده در مورد اين بازيكن در كميته انضباطي باشگاه تشكيل جلسه داده و دلايل غيبت وي را بررسي كنيم.
لغو اردوهاي تيم فوتبال زير 22 سال و جوانان
اردوي تيم هاي فوتبال زير 22 سال و جوانان كشورمان كه قرار بود فروردين ماه سال جاري برگزار شود، مجددا لغو شد.قرار بود نخستين مرحله از اردوي آماده سازي تيم فوتبال زير 22 سال كشورمان در سال 91 طي روزهاي 21 و 22 فروردين ماه در كمپ تيم هاي ملي برگزار شود كه اين اردو مجددا لغو شد.بر پايه اين گزارش، پيش از اين هم قرار بود اردوي شاگردان ماركار آقاجانيان در روزهاي سوم و چهارم فروردين ماه برگزار شود كه به علت فشردگي برنامه هاي تيم ملي و خستگي بازيكنان لغو شد. از سوي ديگر اردوي تيم جوانان هم كه قرار بود از 16 تا 20 فروردين ماه در كمپ تيم هاي ملي برگزار شود، به دليل برگزاري هفته هاي پاياني مسابقات ليگ اميد و جوانان كشور و قرار گرفتن بازيكنان در شرايط مسابقه لغو شد. همچنين به نظر مي رسد به همين دليل اردوي بعدي اين تيم كه قرار است از 25 تا 30 فروردين ماه در اهواز برگزار شود، هم كنسل شود.
شباهت صبا به استقلال زمان قلعه نويي
رضا عنايتي بهترين گلزن تاريخ ليگ برتر كه اين روزها در تعقيب فونيكه سي براي رسيدن به صدر جدول گلزنان است در خصوص دلايل موفقيت تيم صبا گفت: فكر مي كنم شرايط صبا شبيه استقلالي است كه امير قلعه نويي هدايت آن را بر عهده داشت و من در كنار سياوش اكبرپور، عليرضا نيكبخت و ساير بازيكنان تنها به موفقيت تيم فكر مي كرديم. در تيم صبا هم تمام بازيكنان به فكر سه امتياز هستند نه موفقيت شخصي. به همين خاطر است كه نتايج مناسبي گرفته ايم.
درگيري بكهام با هم تيمي هاي خود در گالكسي
ديويد بكهام با دو تن از هم تيمي هاي خود در تيم فوتبال لس آنجلس گالكسي بشدت درگير شد. تيم فوتبال گالكسي در ديدار با نيوانگلند با نتيجه 3 بريك تن به شكست داد و اين در حالي است كه بكهام در بين دو نيمه با شان فرانكلين و مارسلو سارواس درگير شد.
درخواست عراقي ها براي رفع محروميت ميزباني
چنانچه فدراسيون بين المللي فوتبال، فيفا، با درخواست عراقي ها مبني بر رفع محروميت اين كشور براي ميزباني رقابت هاي فوتبال موافقت كند، استراليا در ماه اكتبر 2012 به اين كشور سفر خواهد كرد.فيفا سال گذشته به دليل نبود امنيت در ورزشگاه هاي عراق، اين كشور را از ميزباني مسابقات فوتبال محروم كرد. فيفا پس از ديدار عراق - اردن كه در تاريخ دوم سپتامبر 2011 در ورزشگاه فرانكو حريري در اربيل برگزار شد، چنين تصميمي را اتخاذ كرد.استراليا در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2012 با عراق همگروه است و در تاريخ 16 اكتبر با اين تيم بازي دارد.اين ديدار مقرر شده كه در زمين بيطرف برگزار شود اما عراقي ها درصددند فيفا را متقاعد كنند تا ديدارهاي خود را در ورزشگاه هاي خانگي برگزار كنند.
ملي پوش پيشين ايتاليا درگذشت
جورجيو چيناليا در سن 65 سالگي بر اثر حمله قلبي در منزل خود در آمريكا درگذشت. جورجيو چيناليا، ملي پوش ايتاليايي تيم هاي لاتزيو و نيويورك كاسموس، صبح يكشنبه در منزل خود واقع در فلوريدا به علت حمله قلبي درگذشت.چيناليا در 209 بازي براي لاتزيو 98 گل به ثمر رساند و سپس راهي نيويورك كاسموس آمريكا شد. وي در 213 بازي براي اين تيم، 193 گل به ثمر رساند.بر پايه گزارش ساكرنت، چيناليا 14 بازي با پيراهن تيم ملي ايتاليا در كارنامه دارد و در جام جهاني 1974 براي تيم ملي كشورش به ميدان رفت.

 



تصويب و ابلاغ چارتي كه خبرساز شد
كميته ملي المپيك زيرمجموعه وزارت ورزش و جوانان!

چارت وزارت ورزش و جوانان تصويب و ابلاغ شد.
چارت وزارت ورزش و جوانان شامل شش معاونت ساماندهي امور جوانان، امور فرهنگي و تربيتي، توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي، امور بانوان و توسعه ورزش همگاني، حقوقي، امور مجلس و هماهنگي امور استان ها و توسعه منابع و پشتيباني است. شوراي عالي ورزش و جوانان، شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي، خبرگزاري برنا، كميته ملي المپيك، كميته ملي پارالمپيك و گزينش بخش هايي هستند كه به صورت مستقيم با شخص وزير در ارتباط خواهند بود.
همچنين، دفتر ارزيابي عملكرد پاسخگويي به شكايات، اداره كل حراست، مركز فن آوري و اطلاعات، ارتباطات و تحول اداري، دفتر حوزه وزارتي، مركز مطالعات و پژوهش هاي راهبردي، اداره كل روابط عمومي، دفتر نظارت فني بر اماكن ورزشي و دفتر امور بين الملل دفاتري هستند كه به صورت مستقيم زيرنظر وزير فعاليت خواهند داشت. ادارات كل ورزش و جوانان استان ها نيز در ساختار جديد مستقيم با وزير در ارتباط هستند.
اما نكته جالب توجه چارت جديد قرار گرفتن كميته ملي المپيك در مجموعه وزارتخانه ورزش و جوانان است؛ اتفاقي كه تا پيش از اين رخ نداده بود. بهرام افشارزاده دبير كميته ملي المپيك در اين باره گفت: من در اين باره اطلاعي ندارم و بايد با وزير صحبت كنم. اين ها ارگان مستقل هستند و از چارت جديد اطلاعي ندارم، بنابراين نمي توانم صحبتي كنم. بايد در اين خصوص تحقيق و مطالعه شود و بعد اظهار نظر كنم. وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا با اين چارت جديد استقلال كميته از بين خواهد رفت، اظهار داشت: پس از صحبت با وزير در اين خصوص اظهارنظر مي كنم.
در چارت جديد وزارت ورزش و جوانان كميته هاي ملي المپيك و پارالمپيك بايد زيرنظر شخص وزير فعاليت كنند كه با توجه به غيردولتي بودن اين نهادها جاي تعجب دارد.

 



انتظار شكست در ديدار فينال را نداشتم سوريان : جبران مي كنم

دارنده پنج مدال طلاي كشتي فرنگي جهان گفت: رقابت هاي گزينشي قاره آسيا در قزاقستان يك تجربه بزرگ براي من بود.
حميد سوريان با كسب مدال نقره در مسابقات گزينشي المپيك توانست سهميه المپيك بگيرد.
سوريان دراين باره گفت: پس از حدود يك سال ونيم دوري از ميادين رسمي كشتي، در رقابت هاي گزينشي قزاقستان به ميدان رفتم و خوشحالم كه توانستم سهميه المپيك را بدست آورم. انتظار شكست مقابل هاسه گاواي ژاپني در ديدار فينال را نداشتم و تلاش مي كنم تا در آينده اين نتيجه را جبران كنم. سوريان در پايان خاطر نشان كرد: تمام هدفم حضور در رقابت هاي المپيك 2012 لندن و كسب افتخار در اين رويداد است و براي رسيدن به اين مهم بايد سخت كار كنم.

 



خودداري شمشيرباز كشورمان از رقابت با ورزشكار رژيم اشغالگر قدس

امير رضا كنعاني در حمايت از مردم مظلوم فلسطين، در برابر حريفش از رژيم اشغالگر قدس حاضر نشد و از ادامه مسابقات انصراف داد.
مسابقات شمشيربازي قهرماني جهان در بخش نوجوانان وجوانان با حضور ورزشكاراني از سراسر جهان در مسكو در حال برگزاري است كه امير رضا كنعاني ،ملي پوش اسلحه اپه ايران دربخش نوجوانان ، مرحله نخست با حريفي از رژيم اشغالگر قدس روبه رو شد كه در حمايت از مردم مظلوم فلسطين از مبارزه مقابل نماينده رژيم اشغالگر قدس انصراف داد.

 



بايرن به رئال مادريد مي انديشد ميزباني بارسلونا از ميلان

مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاري دو ديدار پيگيري مي شود.
ديدارهاي برگشت از مرحله يك چهارم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با دو ديدار پيگيري مي شود. بارسلونا كه در ديدار رفت در ورزشگاه سن سيرو با نتيجه تساوي بدون گل مقابل ميلان متوقف شده، در نيوكمپ ميزبان اين تيم است.ميلاني ها تيم باتجربه اي هستند و يك مساوي با گل مي تواند باعث صعود اين تيم به دور بعدي شود كه همين امر مسئولان باشگاه اسپانيايي را نگران مي كند.
ديگر ديدار امشب را تيم هاي بايرن مونيخ و المپيك مارسي برگزار خواهند كرد. نماينده آلمان در ديدار رفت با نتيجه 2 بر صفر به برتري رسيده و مي توان از هم اكنون رويارويي مردان يوپ هاينكس با تيم خوزه مورينيو را متصور بود. رئال مادريد هم با توجه به برتري 3 بر صفر در ديدار رفت مقابل آپوئل، كار دشواري براي صعود به دور بعدي اين رقابت ها ندارد.

 



پرداخت پاداش كشتي گيران المپيكي

كميته ملي المپيك طي هفته جاري پاداش چهار كشتي گيري كه موفق به كسب سهميه المپيك شدند و كادر اجرايي آنها را پرداخت خواهد كرد.
قاسم رضايي (96 كيلوگرم)، مسعود اسماعيل پور (60 كيلوگرم)، احسان لشگري (84 كيلوگرم) و حميد سوريان (55 كيلوگرم) كشتي گيراني هستند كه در جريان مسابقات گزينشي المپيك با راهيابي به مرحله نهايي رقابت هاي اوزان خود موفق به كسب سهميه المپيك شدند. اين رقابت ها از 11 فروردين ماه در آستانه پايتخت قزاقستان آغاز شد.در همين راستا كميته ملي المپيك بر اساس برنامه مصوب خود براي پرداخت پاداش ويژه به ورزشكاراني كه صاحب سهميه المپيك شده اند و كادر اجرايي آنها، پاداش كشتي گيران المپيكي را پرداخت مي كند.بر اين اساس هر يك از چهار كشتي گيري كه در قزاقستان صاحب سهميه المپيك شدند همچون ساير ورزشكاران المپيكي هفت ميليون تومان پاداش دريافت مي كنند. 50 درصد از مجموع پاداش هاي پرداخت شده به اين كشتي گيران نيز در اختيار فدراسيون كشتي قرار مي گيرد تا به كادر اجرايي و مربيان آنها اختصاص داده شود.
42 ميليون تومان (28 ميليون تومان براي كشتي گيران المپيكي و 14 ميليون تومان براي مربيان آنها) پاداش كشتي گيران المپيكي و كادر اجرايي است كه طي هفته جاري پرداخت خواهد كرد. پيش از اين ديگر ورزشكاراني كه موفق به كسب سهميه حضور در بازي هاي المپيك لندن شدند و مربيان آنها پاداش هاي خود را دريافت كرده اند.

 



قهرمان پيشين شيرجه ايران و آسيا درگذشت

قهرمان پيشين شيرجه آسيا و سرمربي پيشين تيم ملي شيرجه ايران دار فاني را وداع گفت.
محمود پاكيزه تن يكشنبه شب بر اثر كهولت در سن 76 سالگي به ديار باقي شتافت. قهرماني ارتش هاي جهان، قهرماني در مسابقات جام اكو و 12 دوره قهرماني كشور از جمله افتخارات اين پيشكسوت ارزنده شيرجه است . پيكر مرحوم پاكيزه تن صبح فردا سه شنبه از مقابل فدراسيون شنا واقع در ضلع جنوبي ورزشگاه شهيد شيرودي تشييع و در بهشت زهراي تهران به خاك سپرده مي شود.
سرويس ورزشي كيهان اين مصيبت را به خانواده محترم پاكيزه تن و جامعه ورزش تسليت مي گويد.

 



برگزاري اختتاميه ليگ واليبال در تهران يا آمل

رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال از برنامه اين سازمان براي برگزاري مراسم اختتاميه مسابقات ليگ برتر سال 90 خبر داد و گفت: البته هنوز در مورد محل برگزاري اين مراسم به نتيجه نرسيده ايم!
منوچهر پور حسن با يادآوري اينكه كاله آمل قهرمان مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور درسال گذشته شد، اظهار داشت: پيش از اين براي برگزاري مراسم اختتاميه در تهران برنامه ريزي كرده بوديم اما با توجه به قهرماني كاله برگزاري مراسم در آمل را هم مدنظر قرار داده ايم. به هرحال بد نيست آمل به عنوان شهري كه نماينده آن قهرمان ليگ برتر ايران شده است ميزبان مراسم اختتاميه هم باشد اما از طرفي بايد رفت و آمد مسئولان، مربيان و بازيكنان تيم هاي دوم و سوم و همچنين مسئولان فدراسيون را هم براي حضور در اين مراسم درنظر گرفت.
پورحسن همچنين به برنامه سازمان ليگ فدراسيون واليبال براي معرفي بهترين هاي مسابقات باشگاهي اشاره كرد و گفت: 10 نفر از بهترين هاي مسابقات ليگ برتر را انتخاب كرده ايم تا از آنها در مراسم اختتاميه با اهدا لوح تقدير شود اگرچه ممكن است تعداد آنها با نظر مسئولان فدراسيون كمتر يا بيشتر شود.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14