(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه ۲۷  فروردین ۱۳۹۱ - شماره ۲۰۱۸۳

حديث دشت عشق
بررسي شرايط سه تيمي كه شانس كسب قهرماني ليگ برتر را دارند
جام در سه راهي تهران، تبريز و اصفهان
اخبار كوتاه از فوتبال
نامزدي مجدد براي هيئت فوتبال فارس
نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال دو شغله مي ماند؟!
اختصاص بودجه به 18 فدراسيون ورزشي
تهديد آسيايي ها از سوي رئيس فدراسيون بسكتبال اذيت كنند، كناره گيري مي كنيم
پايان قرارداد 15 بازيكن استقلال در انتهاي فصل دردسرهاي فراوان پيش روي مديرعامل آينده
بازگشت خط خورده ها به اردوي تيم ملي كاراته
رودكي در مكان ششم 20 جودوكار المپيكي آسيا



حديث دشت عشق

از نوشته پاسدار شهيد «محسن كريمي»
در صراط مستقيم اي دل كسي گمراه نيست
خداوند ما را به عنوان امانت به پدر و مادرمان داده است و مي خواهد كه اين امانت را دوباره به دست او برسانند پدر و مادر گرامي خداوند ما را به عنوان امانت به شما داد و حالا نيز خداوند امانت خودش را پس گرفت و خداوند ما را از شماها خريد خداوند مشتري شماها بود پس، از اين كه خداوند مشتري شماست ناراحت مباشيد و خداوند را شكر كنيد كه توانستيد اين امانت ها را به دست صاحب اصلي آن برسانيد و خداوند را خشنود كنيد زيرا كه اين دنيا يك راه سفري مي باشد و هر كس كه راه صراط المستقيم را طي كند به منزل اصلي خود بهشت مي رسد و هر كس كه از راه صراط المستقيم خارج شود به منزل نمي رسد چه در اين دنيا و چه در جهان آخرت به منزل اصلي نمي رسد پس شما نيز راه صراط المستقيم را پيشه كنيد همين طور كه تاكنون راه صراط المستقيم را پيش گرفته ايد.

 



بررسي شرايط سه تيمي كه شانس كسب قهرماني ليگ برتر را دارند
جام در سه راهي تهران، تبريز و اصفهان

سرويس ورزشي-
رقابت هاي ليگ برتر به روزهاي حساس خود رسيده است؛ روزهايي كه از دست دادن حتي يك امتياز شايد منجر به از دست رفتن جام قهرماني براي يكي از سه تيم سپاهان، استقلال و تراكتورسازي شود.
با توقف سپاهان در اصفهان و برتري استقلال و تراكتورسازي در خانه مثلث قهرماني در بالاي جدول شكل گرفت. حالا ديگر ترديدي باقي نمانده كه يكي از سه تيم سپاهان، استقلال و تراكتورسازي عنوان قهرماني ليگ يازدهم را از آن خود خواهند كرد. تمام اين اتفاقات در شرايطي رخ داده كه هم اكنون سپاهان با 59، استقلال با 58 و تراكتورسازي با 56 امتياز در رده هاي اول تا سوم قرار دارند. براي خيلي از اهالي فوتبال جالب است كه بدانند اين سه تيم در هفته هاي آينده با چه شرايطي به رقابت خود در ليگ يازدهم ادامه مي دهند. ابتدا برنامه هفته
سي و يكم تا سي و چهارم تيم هاي مدعي قهرماني را بررسي مي كنيم.
هفته سي ويكم:
¤ فولاد خوزستان- سپاهان
¤ شاهين بوشهر- استقلال
¤ راه آهن- تراكتورسازي
هفته سي و دوم:
¤ سپاهان- شاهين بوشهر
¤ تراكتورسازي- پرسپوليس
¤ استقلال - شهرداري تبريز
هفته سي وسوم
¤ ذوب آهن- سپاهان
¤ نفت آبادان- استقلال
¤ مس سرچشمه- تراكتورسازي
هفته سي و چهارم
¤ سپاهان- مس سرچشمه
¤ استقلال- نفت تهران
¤ تراكتورسازي - ملوان
ميزباني بيشتر صدرنشين
نگاهي به بازي هاي اين سه تيم نشان مي دهد كه سپاهان از چهار هفته باقي مانده سه بازي در اصفهان دارد. سپاهان در خانه با شاهين كه در آستانه سقوط است بازي دارد و يك مسابقه هم با مس سرچشمه اي دارد كه سقوطش به دسته اول قطعي شده است. از سوي ديگر اين تيم دربي اصفهان را هم در پيش دارد. تنها بازي خارج از خانه سپاهان با فولاد است. استقلال كه سايه به سايه سپاهان حركت مي كند از چهار بازي دو مسابقه در تهران دارد و در دو ديدار خود بايد به مصاف شاهين بوشهر و شهرداري تبريزي برود كه در آستانه سقوط هستند و يك بازي دشوار هم در آبادان پيش رو دارد. آبي پوشان اين شانس را آورده اند كه ديدار پاياني آنها با نفت تهران در ورزشگاه آزادي است. تراكتورسازي كه منتظر لغزش دو تيم سپاهان و استقلال است، در چهار بازي آينده دو ديدار در تبريز پيش رو دارد. اين تيم دو ديدار با تيم هايي دارد كه خطر سقوط آنها را تهديد مي كند و همچنين پرسپوليس كه به هر حال رقابت دنيزلي و قلعه نويي هر قدر هم كه در جدول براي سرخپوشان بي تأثير باشد حائز اهميت است. تراكتورسازي در هفته پاياني هم در تبريز ميزبان ملوان است كه هم اكنون در جدول وضعيت خطرناكي دارد.
مسير دشوار تا قهرماني
بررسي وضعيت سه تيم در چهار هفته پاياني بيانگر اين است كه هر سه تيم كار دشواري پيش روي خود دارند. سپاهان چون يك امتياز بيشتر از رقبا دارد اختيار قهرماني دست اين تيم است اما استقلال و تراكتورسازي حريفاني نيستند كه به خاطر يك امتياز انگيزه خود را از دست بدهند. صدرنشيني سپاهان اين استرس را به اين تيم وارد مي كند تا مبادا دو تيم پاييني گوي سبقت را بربايند و همين موضوع مي تواند كار شاگردان كرانچار را دشوارتر كند. از سوي ديگر نبايد اين نكته مهم را هم از ياد برد كه اگر كار سه تيم در هفته پاياني به تفاضل گل كشيده شود سپاهان شرايط بسيار ايده آلي دارد زيرا اين تيم در هفته پاياني ميزبان مس سرچشمه است كه سقوطش از هفته سي ام قطعي شده است.



 



اخبار كوتاه از فوتبال

فدراسيون فوتبال در انتظار پاسخ وزارت امور خارجه
وزارت امور خارجه تصميم گيرنده نهايي در خصوص چگونگي روابط فدراسيون فوتبال كشورمان با امارات است. يكي از مقامات فدراسيون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار كيهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: پس از لغو بازي دوستانه ايران و امارات فدراسيون فوتبال گزارشي را به وزارت امور خارجه ارايه كرده تا تصميم نهايي در خصوص چگونگي روابط با فدراسيون فوتبال امارات مشخص شود. لازم به يادآوري است طي روزهاي گذشته و پس از حركت ناپسند فدراسيون فوتبال امارات مبني برلغو يك طرفه ديدار دوستانه با تيم ملي فوتبال كشورمان ، برخي اهالي فوتبال خواستار كاهش روابط فدراسيون فوتبال ايران و امارات شده اند.
مودت دارفاني را وداع گفت
علي مودت يكي از بازيكنان سال هاي دور فوتبال ايران جمعه شب دار فاني را وداع گفت. مرحوم مودت سال ها در فوتبال ايران كار اجرايي انجام مي داد و در سازمان تربيت بدني سابق و هيئت فوتبال تهران مسئوليت هايي نيز برعهده داشت. سرويس ورزشي كيهان درگذشت مرحوم مودت را به جامعه فوتبال و خانواده محترم ايشان تسليت مي گويد.
2 بار تذكر به 3 بازيكن استقلال به خاطر شكل ظاهري
به نظر مي رسد ستاد منشور اخلاقي طي امروز و فردا مجددا روزهاي پررفت و آمدي را خواهد داشت. عليپور دبيراين ستاد روز گذشته در واكنش به اظهارات عبدالله ويسي سرمربي تيم صبا كه مدعي شده بود يكي از تيم ها پيشنهاد رشوه 150 ميليون توماني به او داده است و نيز صحبت هاي مشابه سهراب بختياري زاده در اين رابطه، اظهار كرد: صحبت هاي ويسي در حد اظهار نظر بوده است اما با اين حال ما او و سهراب بختياري زاده را به جلسه امروز (يكشنبه) كميته دعوت كرديم تا اطلاعات لازم را در اختيار ما قرار دهند. تلفن هاي خاصي كه به آنها شده و مواردي از اين دست را با جديت پيگيري خواهيم كرد. عليپور همچنين درباره برخورد با تغييراتي كه در شكل ظاهري برخي بازيكنان از جمله چند بازيكن استقلال بوجود آمده نيز تصريح كرد: ليگ يازدهم با همان مقررات اخلاقي سابق در ليگ كارش را دنبال مي كنند. بي شك تمام سوءاستفاده هاي ناشي از احساس تغيير فضاي نظارت بر فوتبال، رصد مي شود كما اينكه ما براي شكل ظاهري سه بازيكن استقلال به باشگاه تذكر داده ايم. تذكر اول رفت و افاقه نكرد، سپس تذكر دوم را داديم كه باز هم نتيجه اي نداده است. ما تذكر سوم را هم خواهيم داد و در ادامه برخوردهاي جدي تري خواهيم داشت؛ هرچند هر رفتاري جرايم خودش را دارد. ما اين موارد را قطعا براي شروع فعاليت اين بازيكنان در فصل آينده لحاظ خواهيم كرد. ما تذكرها را به مديرعامل باشگاه و سرپرست تيم شان هم ارجاع داده ايم.
بودجه 45 ميلياردي براي فدراسيون فوتبال
دبير فدراسيون فوتبال مدعي شد بودجه اين فدراسيون براي يك سال 45 ميليارد تومان است. مهدي محمد نبي با اعلام اين خبر اظهار داشت: پس از بررسي هاي صورت گرفته توسط هيات رئيسه، بودجه فدراسيون براي فصل فوتبالي 92-91 ، 45 ميليارد تومان در نظر گرفته شد. لازم به يادآوري است كه فدراسيون نشين ها در حالي چنين بودجه اي را براي يك سال خود بسته اند كه اين روزها مشكلات مالي كفاشيان و فدراسيونش را تحت فشار قرار داده تا جايي كه چشم اميد آنها به كمك وزارت ورزش و جوانان است.
دعوت از 7 بازيكن جديد به تيم ملي
هفت بازيكن جديد به اردوي تيم ملي فوتبال دعوت شدند. به دليل لغو ديدار با امارات، محمدرضا خلعتبري با هماهنگي با كادر فني به اين اردو نيامد و آرش افشين نيز بدليل آسيب ديدگي از جمع بازيكنان دعوت شده خط خورد اما كارلوس كي روش، سرمربي تيم ملي كشورمان هفت بازيكن جديد را به اين شرح اعلام كرد: حامد لك، محسن مسلمان، ميلاد زنيدپور، ميلاد فخرالديني، اكبر صادقي، ابراهيم كريمي و احمد حسن زاده.
ديدار دوستانه ملي پوشان با كويت
تيم ملي فوتبال ايران در صورت موافقت كارلوس كي روش سرمربي اين تيم در تاريخ 17 مي (28 ارديبهشت) با تيم ملي كويت ديداري دوستانه خواهد داشت. فدراسيون فوتبال كويت براي انجام برگزاري اين مسابقه درخواستي را به فدراسيون ايران ارايه كرده كه موافقت فدراسيون ايران با اين پيشنهاد در گرو نظر سرمربي تيم ملي است.
ايرماتف داور بازي پرسپوليس - الغرافه
كنفدراسيون فوتبال آسيا قضاوت ديدار برگشت تيم هاي پرسپوليس و الغرافه را به بهترين داور آسيا سپرد.سرخپوشان در هفته چهارم از مرحله گروهي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا روز سه شنبه هفته جاري ميزبان تيم الغرافه قطر هستند. تيم پرسپوليس در ديدار رفت در قطر با نتيجه 3 بر صفر به برتري رسيده بود. قضاوت اين ديدار را روشن ايراماتف، داور سرشناس ازبكستاني برعهده خواهد داشت.
باشگاه پرسپوليس سالن فوتسالش را هم بست
پس از منحل شدن تيم فوتسال پرسپوليس سالن فوتسال اين باشگاه در ورزشگاه درفشي فر بسته شد. قرار است اين سالن به سالن بدنسازي تغيير كاربري دهد.

 



نامزدي مجدد براي هيئت فوتبال فارس
نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال دو شغله مي ماند؟!

شايد يكي از اتفاقات عجيب فدراسيون فوتبال اين باشد كه نايب رئيس اول اين فدراسيون قصد دارد در انتخابات هيئت فوتبال استان نامزد شود!
فدراسيون نشين ها در تمام مصاحبه هايشان اعلام مي كنند كه سال 91 يكي از سخت ترين و پركارترين سالهاي فوتبال ما خواهد بود و توان دو چنداني را مي طلبد تا كارها به سرانجام برسد. مرور تقويم كاري فدراسيون هم همين امر را نشان مي دهد. اما در اين ميان خبر جالبي دهان به دهان مي چرخد و آن هم اين است كه سيدمحمد هادي آيت اللهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال كه به طور همزمان رئيس هيئت فوتبال فارس هم هست قصد دارد بار ديگر در انتخابات هيئت فوتبال آن استان نامزد شود!
سايت گل با انتشار اين خبر يادآور شد كه او قبل از اين تمام وقت هدايت آن هيئت را به دست داشت شاهد سقوط برق به ليگ دسته دوم بود و مخابرات ديگر تيم شيرازي هم در آستانه سقوط به ليگ دسته دوم است. حال با اشتغال همزمان در تهران و شيراز قطعا هم فدراسيون و هم فوتبال استان پهناور فارس آسيب خواهد ديد. نكته جالب توجه اين ماجرا آنجاست كه اساسنامه فدراسيون در اين باره منعي را براي آيت اللهي قائل نشده و تنها دبيركل، رئيس كميته داوران و رئيس كميته انضباطي نمي توانند به جاي ديگري وابستگي داشته باشند اما نايب رئيس از اين امر پيروي نمي كند. انتخابات هيئت فوتبال فارس در تيرماه برگزار مي شود.

 



اختصاص بودجه به 18 فدراسيون ورزشي

كميته ملي المپيك اولين مرحله پرداخت بودجه در سال جديد را از محل اعتبارات سال گذشته و با اختصاص بودجه به 18 فدراسيون ورزشي و كميته پارالمپيك انجام داد.
كميته ملي المپيك تا 31 فروردين ماه مي تواند از اعتبارات باقي مانده سال گذشته خود استفاده كند. بر همين اساس اين كميته طي هفته گذشته از محل اين اعتبارات و براساس اولويت هاي المپيكي بودن، مدال آوري در المپيك، آماده سازي براي كسب سهميه المپيك يا حضور ديگر رويدادها بودجه اي را به 18 فدراسيون ورزشي همراه با كميته پارالمپيك اختصاص داد. كشتي، وزنه برداري، تكواندو، سواركاري، تيروكمان، اتومبيلراني، بدنسازي و پرورش اندام، قايقراني، تنيس، ورزش هاي ناشنوايان، تنيس روي ميز، نجات غريق، واليبال، هندبال، ووشو، دوچرخه سواري، دووميداني و ورزش هاي همگاني هجده فدراسيوني هستند كه همراه با كميته پارالمپيك سهم خود را از اولين مرحله پرداخت كميته ملي المپيك در سال جاري دريافت كرده اند.
اين مرحله از بودجه اين فدراسوين ها از محل اعتبارات سال گذشته كميته ملي المپيك پرداخت شد. اين كميته قصد دارد طي هفته آينده نيز بودجه برخي فدراسيون هاي ديگر از محل همين اعتبارات را به آنها اختصاص دهد.
بودجه اي كه از سوي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري براي سال 90 كميته ملي المپيك تصويب شد 24 ميليارد تومان بود. ضمن اينكه 10 ميليارد تومان هم از رديف بودجه متفرقه براي كميته ملي المپيك پيش بيني شد. البته اين كميته از مجموع 24 ميليارد تومان بودجه رديف اصلي حدود 93 درصد آن را دريافت كرد ضمن اينكه 95 درصد از 10 ميليارد تومان بودجه رديف متفرقه را نيز در اختيار گرفت.

 



تهديد آسيايي ها از سوي رئيس فدراسيون بسكتبال اذيت كنند، كناره گيري مي كنيم

رئيس فدراسيون بسكتبال اعلام كرد كه اگر در رقابت هاي غرب آسيا باشگاه هاي ايراني را اذيت كنند از اين مسابقات كنار مي كشيم.
محمود مشحون درباره اين فصل از رقابت هاي باشگاه هاي غرب آسيا اظهار كرد: اين فصل از رقابت ها نشان داد بسكتبال منطقه كيفيت و قدرت بسيار بالايي دارد. در اين فصل تمامي تيم ها با تمام قدرت گام به عرصه رقابت ها گذاشتند. تيم هاي قدرتمند كه با تمام امكانات و براي كسب نتيجه مبارزه مي كردند كه همين مسئله باعث شد تا فصلي جذاب و نزديك داشته باشيم.
رئيس فدراسيون بسكتبال ايران درباره كارشكني هاي مسئولين عربي وابا تصريح كرد: به عنوان رئيس كنفدراسيون غرب آسيا به كسي وابسته نيستم و تنها به دنبال گرفتن حق هستم. ديني به جوانان ايران دارم كه هميشه آن را ادا مي كنم. به همين دليل برابر تمام حركت هاي ضدعدالت مي ايستم و اجازه نمي دهم كارشكني انجام شود. در اين فصل از رقابت ها نيز برابر كارشكني ها ايستادم تا باشگاه هاي ايراني به حق مسلم خود برسند. بازيكنان ايراني هم شايستگي و توانايي شان را اثبات كردند كه باعث شد دوباره قدرت ايران به حريفان نشان داده شود.
مشحون درباره جلسه اش با هاكوپ خاجيريان، دبيركل كنفدراسيون غرب آسيا نيز بيان كرد: در جلسه با آقاي خاجيريان دبير كنفدراسيون بسكتبال غرب آسيا صحبت و او را تهديد كردم كه اگر قرار است باشگاه هاي ايراني را اذيت كنند از كنفدراسيون غرب آسيا استعفا مي دهيم و تيم هايمان را نيز خارج مي كنيم و پس از آن منطقه ايران در آسيا را تغيير خواهيم داد. در همين موضوع نيز او توضيح داد كه اسپانسرها در اين فصل تمامي هزينه هاي باشگاه را تامين كرده اند و پخش زنده تلويزيوني مي خواهند، به همين دليل آن مسابقه برگزار نشد. البته اين اتفاق در ديدار پتروشيمي و شانفيل نيز افتاد اما برابر آنها ايستادگي كردم كه مسابقه برگزار شد.

 



پايان قرارداد 15 بازيكن استقلال در انتهاي فصل دردسرهاي فراوان پيش روي مديرعامل آينده

قرارداد 15 بازيكن تيم فوتبال استقلال در پايان فصل جاري رقابت هاي ليگ برتر به اتمام مي رسد.
پس از اينكه اعلام شد قرارداد 23 بازيكن پرسپوليس در پايان ليگ يازدهم به اتمام مي رسد اين موضوع البته با شدت كمتر شامل حال ديگر تيم پايتخت يعني استقلال هم مي شود. از بين بازيكناني كه اين روزها ساق هاي خود را پرتوان كرده اند تا استقلال را به قهرماني برسانند 15 بازيكن در پايان فصل ديگر قراردادي با اين باشگاه نخواهند داشت.
استقلال كه قهرمان جام حذفي شده و در ليگ هم مدعي است براي حضور مقتدر در ليگ قهرمانان آسيا به شاكله اصلي تيم خود نياز دارد و با اين شرايط در نقل و انتقالات روزهاي سختي خواهد داشت. چه فتح الله زاده به عنوان مديرعامل اين باشگاه بماند و چه مدير ديگري بيايد كار سختي در پيش دارد. اين در حالي است كه قرارداد 2 ساله پرويز مظلومي سرمربي استقلال نيز در پايان فصل به اتمام مي رسد. استقلال در اين فصل با نفراتي كه جذب كرد لقب كهكشاني را به خود اختصاص داد و بايد ديد كهكشاني ها در اين تيم مي مانند يا خير؟
از جمله بازيكناني كه قراردادشان در پايان فصل به پايان مي رسد مي توان به نام مهدي رحمتي، خسرو حيدري، حنيف عمران زاده، پژمان منتظري، مجتبي جباري، علي حمودي، آندرانيك تيموريان، ميلاد ميداوودي، فريدون زندي و آرش برهاني اشاره كرد.

 



بازگشت خط خورده ها به اردوي تيم ملي كاراته

دور جديد تمرينات تيم ملي كاراته در حالي از امروز در قم آغاز مي شود كه با تصميم مدير فني تيم هاي خط خورده ها يك بار ديگر فرصت حضور در اردوها را پيدا كرده اند.
رقابتهاي انتخابي تيم ملي كاراته جمعه گذشته با حضور 42 كاراته كا برگزار شد و در نهايت مدير تيم ها پس از جلسه با كادر فني و بررسي نتايج در اوزان مختلف اسامي 30 كاراته كا را براي حضور در اردوي نخست اعلام كرد. اين انتخاب با واكنش هاي متفاوتي از سوي كارشناسان و انتقاد از سوي خط خورده ها مواجه شد. حضور كاراته كاهاي صاحب نامي چون، فرخي، عزيزي، جودت، الهامي، ياري و در بين اين اسامي دليل اصلي همين واكنش ها بود. از سوي ديگر مدير تيم هاي ملي به كاراته كاهايي فرصت داده بود كه به لحاظ شرايط سني مي توانند در آينده براي كاراته ايران مفيد باشند و دعوت دوباره از پا به سن گذاشته ها شايد براي كاهش شدت انتقادها بود. به هر حال حذف شده ها نيز دوباره به اردو دعوت شدند تا در يك جدال تكراري به مصاف ديگر اردونشينان بروند و سپس تمرينات تيم ملي آغاز شود.

 



رودكي در مكان ششم 20 جودوكار المپيكي آسيا

فدراسيون جهاني جودو نام 20 جودوكاري كه تا اين لحظه سهميه المپيك را به صورت مشروط از آسيا دريافت كرده اند اعلام كرده اند كه نام محمدرضا رودكي بين آن ها ديده مي شود.
طبق قوانين فدراسيون جهاني جودو غير از جودوكاراني كه در رنكينگ 22 نفره جهان قرار مي گيرند و سهميه مستقيم ورود به المپيك لندن را دريافت مي كنند در هر قاره جودوكاران برتر نيز سهميه المپيك را دريافت مي كنند كه از قاره آسيا 20 نفر سهميه مي گيرند (12 مرد و 8 زن). در ليست 20 نفره اي كه فدراسيون جهاني براي قاره آسيا اعلام كرده است نمايندگان كشورهاي كره جنوبي، فيليپين، امارات، فلسطين، اندونزي، كره شمالي، چين، مغولستان، چين تايپه، قرقيزستان، ازبكستان، تركمنستان، هنگ كنگ، قزاقستان، عربستان، تاجيكستان، يمن، ويتنام و تايلند حضور دارند كه محمدرضا رودكي از ايران در وزن 100+ كيلوگرم با 236 امتياز در مكان ششم ديده مي شود. رودكي در رنكينگ جهاني در مكان سي و يكم قرار دارد. طبق قانون فدراسيون جهاني از هر كشور و در هر وزن دو نفر مي توانند در المپيك حضور داشته باشند. مسابقه هاي قهرماني آسيا در ازبكستان كه از هشتم ارديبهشت در تاشكند برگزار خواهد شد آخرين مرحله انتخابي قاره آسيا است كه ممكن است با عملكرد خوب يا ضعيف جودوكاران نفراتي وارد ليست شده يا از آن حذف شوند.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14