(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 5 اردیبهشت ۱۳۹۱ - شماره 20192 

حديث دشت عشق
هشدار دوباره رئيس فدراسيون فوتبال به باشگاه هاي ليگ برتري
باشگاه ها مجوز نگيرند از ليگ كنار گذاشته مي شوند
اخبار كوتاه از فوتبال
تاخير دوباره در سفر بچيروويچ تكرار خلف وعده در آغاز به كار سرمربي تيم ملي بسكتبال!
ليگ قهرمانان اروپا بارسلوناي زخم خورده ميزبان چلسي باانگيزه
پاسخ كميته ملي المپيك به انتقادات سرپرست فدراسيون كشتي
آقاي خطيب در جريان امور كشتي نيستيد!
خواندني از ورزش ايران
ايراني ها نفرات برتر اوزان هشتگانه وزنه برداري آسيا



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «سيدشمس الدين صالحي»
خون شهيدان را ز آب اولي تر است
تولدش كاشان بود و معراجش فكه، در پيچ مهرانگيزان و روز دوشنبه شانزدهم تيرماه! به راستي كه «باي ارض تموت» كسي نمي داند كجا خواهد مرد! اما شهيدان در معراجگاه خود شاهدند و همواره جامه خويش را آماده خون سر خويش مي گردانند كه:
خون شهيدان را ز آب اولي تر است
اين خطا از صد صواب اولي تر است
شهيد سيدشمس الدين صالحي، طلبه مجاهدي بود كه هنگام نواخته شدن شيپور جنگ، جبهه را ميعادگاه خويش ساخت. در عمليات بيت المقدس به شدت مجروح گشت و پس از بهبود دوباره عازم ديار نور شد. در عمليات خيبر و آزادسازي فكه شركت داشت و جانفشاني نمود. در والفجر1 و نيز در آزادسازي جزاير مجنون در عمليات خيبر حضور داشت! در زاهدان شش ماه در مبارزه با قاچاقچيان فاسد و محارب روز و شب نداشت و تلاش بي وقفه مي نمود.
سيد شمس الدين با علاقه اي كه به معارف الهي داشت راه حوزه را برگزيد و درمدرسه آيت الله يثربي در محضر استادان فاضل و مهذب، علم و معرفت آموخت. طلبه بسيجي شهيد «سيدشمس الدين صالحي» سال 1342 در كاشان متولد شد و در 16/4/1365 در منطقه فكه به شهادت رسيد.

 



هشدار دوباره رئيس فدراسيون فوتبال به باشگاه هاي ليگ برتري
باشگاه ها مجوز نگيرند از ليگ كنار گذاشته مي شوند

رئيس فدراسيون فوتبال از همكاري با اتحاديه فوتبال براي كسب مجوز حرفه اي شدن باشگاه ها و رفع نقاط ضعف دوره گذشته براي كسب 4 سهميه فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا خبر داد.
علي كفاشيان در نشست مشترك اتحاديه با فدراسيون فوتبال اظهار كرد: بايد كارهايمان را قانونمند كنيم و باشگاه ها را به سمت حرفه اي شدن پيش ببريم تا در اين صورت كارمان براي پيشرفت هموار شده و دغدغه هاي بنيادي مان از بين برود. ما قصد داريم كاري را كه در چند سال اخير توسط سازمان ليگ انجام شده است، ادامه دهيم و فكر مي كنم در دوره چهار ساله فدراسيون قدم بزرگي براي فوتبال برخواهد داشت.
وي ادامه داد: بحث اعطاي مجوز حرفه اي به باشگاه ها بحث مهمي است كه فدراسيون فوتبال تصميم گرفته كه اين وظيفه را به اتحاديه باشگاه ها تفويض كند تا اين اتحاديه كه عزيز محمدي در راس آن قرار دارد، اين كار را در داخل كشور و AFC پيگيري كند. در اين بين كميته حرفه اي شدن باشگاه ها نيز دستورالعمل مناسبي براي برطرف كردن نقاط ضعف تدوين كرده است.
وي از تصويب پيگيري كسب مجوز حرفه اي شدن باشگاه ها به اتحاديه فوتبال در نخستين جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال در سال جاري خبر داد و افزود: طي قراردادي كه با اتحاديه منعقد خواهيم كرد سازوكار پيگيري اين موضوع را به اتحاديه واگذار و از عزيز محمدي كه در راس اتحاديه قرار دارد مي خواهيم در AFC هم اين مسئله را پيگيري كند تا در اين بخش مشكلات موجود برطرف شود. اميدواريم با تلاش هايي كه علي كاظمي در كميته كسب مجوز حرفه اي انجام مي دهد و كوشش ساير عوامل مرتبط به مشكلي كه سال گذشته داشتيم و باعث كاهش سهميه ها شد برطرف كنيم و بتوانيم 4 سهميه ايران در ليگ قهرمانان را بگيريم كه اين به يك نياز و تلاش همه جانبه نياز دارد.
كفاشيان در پايان گفت: به نظر من بهترين تصميم براي باشگاه هايي كه نتوانند خودشان را به حرفه اي شدن هماهنگ كنند اين است كه آن ها را در مسابقات راه ندهيم. وقتي باشگاهي نتواند حرفه اي شود، بايد برود تا يك باشگاه ليگ يكي كه حرفه اي است جايش را بگيرد.
30 تير آخرين فرصت باشگاه ها
رئيس اتحاديه فوتبال باشگاه هاي كشور با بيان اينكه اگر مشكلات موجود حل نشود تنها 3 باشگاه مجوز حرفه اي شدن اخذ مي كنند، گفت: اميدواريم با حمايت دولت و رفع مشكلات مانع از اين شوند كه فوتبال ايران فرصت حضور در مسابقات معتبر بين المللي را از دست بدهد.
عزيزالله محمدي در پايان نشست شوراي مركزي اتحاديه فوتبال با بيان اينكه در اين نشست بحث حرفه اي شدن باشگاه و رسيدن به الزامات AFC با يك الحاقيه به اتحاديه فوتبال واگذار شد افزود: از نمايندگان AFC خواسته ايم اواخر خرداد يا اوايل شهريور به ايران آمده تا باشگاه هاي ما بتوانند 21 موردي كه در آن ضعف داريم، را برطرف كنند. همچنين بايد تا 30 تيرماه تمام كارها را انجام داده باشيم و اگر باشگاهي در آن زمان مشكل داشت، جايش را به باشگاه ديگري بدهيم.
وي افزود: اميدوارم دولت هرچه زودتر طرحي را در نظر بگيرد كه علاوه بر پرداخت واقعي حق پخش به باشگاه سال نخست در باشگاه ليگ برتري 5 ميليارد، سال دوم 4 ميليارد و ... سال پنجم يك ميليارد به باشگاه ها كمك كند تا آنها روي پاي خود بايستند . اگر اين اتفاق نيفتد تنها 3 باشگاه مجوز حرفه اي شدن را مي گيرند و اين يعني حذف ايران از مسابقات مهم آسيايي.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

پاسخ دنيزلي به منتقدان پرسپوليس
دنيزلي سرمربي پرسپوليس در پاسخ منتقدان خود كه اعتقاد دارند نمايش اين روزهاي سرخپوشان راضي كننده نيست، يادآور شد: من سعي مي كنم هميشه تفكرات خودم را پياده كنم. البته آنها نيز نظر خاص خودشان را دارند كه برايشان محترم است. بعد از هر بازي حرف ها زياد است اما در حوزه اختيارات من كسي نمي تواند حرفي بزند. من هم در مورد حوزه اختيارات آنها نمي توانم حرفي بزنم. حرف ها زياد است از سوي افرادي كه مسئول هستند يا غير. هر كس بايد سرش به كار خودش باشد من اجازه دخالت به هيچ كس را نمي دهم.
دايي فصل بعد هم مربي راه آهن است
مدير عامل باشگاه راه آهن درباره شرايط فعلي راه آهن و برنامه اش براي آينده گفت: اوضاع تيم ما در ليگ برتر بحراني نيست. ما از ابتداي فصل با توجه به اين كه تيم را دير بستيم، به دنبال حضور در رتبه هاي بالاي جدول نبوديم. برنامه هاي ما براي فصل آينده است كه جزئيات آن را پس از جلسه با مالكان باشگاه تعيين مي كنيم. مشكلات مالي ما حدود 60 درصد حل شده است و سرمربي فصل آينده راه آهن هم علي دايي خواهد بود.
مظلومي: نيازي به بنر و پارچه ندارم
مظلومي سرمربي تيم فوتبال استقلال در تازه ترين اظهار نظر خود هر چند اشاره مستقيمي به اقداماتي كه طرفداران امير قلعه نويي انجام داده اند، نمي كند اما در كنايه اي غير مستقيم گفت: من نيازي به بنر و پارچه ندارم و براي ماندن در استقلال توكلم به خداست.
اطمينان خاطر مديرعامل تراكتورسازي بابت ماندن قلعه نويي
مدير عامل باشگاه تراكتورسازي از حضور امير قلعه نويي در اين تيم در فصل آينده خبر داد. مديرعامل باشگاه تراكتورسازي گفت: من به عنوان مدير عامل باشگاه تراكتورسازي اطمينان دارم كه قلعه نويي در تبريز مي ماند، هر چند كه برنامه هاي ارائه داده شده هنوز به تصويب هيات مديره نرسيده است، اما مشكلي وجود ندارد و قلعه نويي سال آينده را هم در تبريز كار خواهد كرد. مدير عامل تراكتورسازي درباره برنامه هاي اين باشگاه براي حضور در فصل نقل و انتقالات گفت: ما هيچ گاه به دنبال ستاره نبوده ايم و تنها بازيكناني را جذب باشگاهمان مي كنيم كه توانمند و با غيرت باشند.
فينال ليگ دسته اول فوتبال 13 ارديبهشت
سازمان ليگ آزادگان زمان و مكان ديدار فينال رقابت هاي ليگ يك را اعلام كرد. بر اساس اعلام سازمان ليگ آزادگان ديدار فينال رقابت هاي ليگ يك بين تيم هاي پيكان تهران و آلومينيوم هرمزگان، ساعت 16 چهارشنبه 13ارديبهشت ماه 91 در ورزشگاه شهداي شهر قدس برگزار خواهد شد. زمان و مكان اين ديدار بنا بر توافق دو باشگاه و موافقت فدراسيون فوتبال مبني بر انجام يك ديدار جهت تعيين مقام قهرماني ليگ دسته يك باشگاه هاي كشور اعلام شده است.
هيئت مديره استقلال فتح الله زاده را نمي خواهد
مديرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران گفت: با توجه به اظهارات فتح الله زاده، هيئت مديره استقلال اصرار دارند كه فرد جديدي مديرعامل اين باشگاه شود. اوليايي كه اين روزها از او به عنوان جانشين احتمالي فتح الله زاده نام برده مي شود، اظهار داشت: جلسه اي با فتح الله زاده داشتم و او دلايلي را بابت رفتن از استقلال مطرح كرد كه بايد آنها را بررسي كنم. هيئت مديره استقلال با توجه به صحبت هاي فتح الله زاده اصرار دارند كه فرد جديدي براي فصل آينده مديريت باشگاه را بر عهده بگيرد.
اخراجي هاي پرسپوليس پس از بازي با الهلال معرفي مي شوند
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: بعد از ديدار با تراكتورسازي و الهلال فهرست بازيكنان اخراجي تيم را اعلام خواهيم كرد. رويانيان اظهار داشت: بعد از ديدار با تراكتورسازي و الهلال ليست آنهايي كه نمي خواهيم اعلام مي كنيم. رويانيان در پايان در خصوص اينكه آيا در راستاي بستن تيم پرستاره با بازيكنان صحبت كرده يا خير گفت: هنوز با هيچ بازيكني صحبت نشده است.
برگزاري جشن برترين هاي فوتبال دنيا در بارسلونا
مراسم جشن و تقدير از بهترين هاي فوتبال جهان در سال گذشته ميلادي و يك دهه ابتداي قرن جاري با حضور بزرگان اين رشته در شهر بارسلونا برگزار مي شود. اين مراسم در تاريخ 17 خرداد در هتل پلاس روزا شهر بارسلونا انجام خواهد شد. در اين مراسم مقامات مسئول در فدراسيون آمار و تاريخ در حضور روساي فيفا از بهترين هاي سال 2011 و همچنين سال هاي 2001 تا 2010 تقدير به عمل مي آورند.
ديدار اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با وزير ورزش
اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس ديروز براي اعلام برخي مشكلات باشگاه به ديدار با محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان رفتند. در اين ديدار مسئولان پرسپوليس درباره مشكلات مالي، اهداف باشگاه در سال جديد و بدهي هاي سرخ پوشان با وزير ورزش صحبت كردند.

 



تاخير دوباره در سفر بچيروويچ تكرار خلف وعده در آغاز به كار سرمربي تيم ملي بسكتبال!

مسئولان فدراسيون بسكتبال تاكنون دو زمان را براي سفر «مهمد بچيروويچ» به ايران و آغاز همكاري رسمي با تيم ملي اعلام كرده اند اما هنوز اين مربي اسلوونيايي به ايران سفر نكرده است.
پس از پايان همكاري با «وسلين ماتيچ» كه در مسابقات 2011 جام ملت هاي آسيا نتوانست تيم ملي آماده اي را براي دفاع از عنوان قهرماني راهي ميدان كند، مسئولان فدراسيون بسكتبال با «مهمد بچيرويچ» براي برعهده گرفتن هدايت تيم ملي به توافق رسيدند.
«بچيرويچ» 51 ساله يك مربي اسلوونيايي و مسلمان است كه 12 بهمن ماه سال گذشته با سفر به ايران و حضور در كميته ملي المپيك قرار داد همكاري با فدارسيون بسكتبال به عنوان سرمربي تيم ملي را منعقد كرد و خيلي زود به كشورش بازگشت تا 20 فروردين ماه به ايران بازگردد و هماري رسمي اش با تيم ملي را آغاز كند.
اين تاريخي بود كه آن زمان از سوي مسئولان فدراسيون بسكتبال به عنوان بازگشت بچيروويچ اعلام شد اما وقتي اين مربي در اين تاريخ به ايران سفر نكرد، اعلام شد كه سفر وي به ايران اول ارديبهشت ماه انجام خواهد شد و حتي تاكيد شد كه بچيرويچ همراه با يك دستيار سفر خود را انجام مي دهد اما چند روز از اول ارديبهشت ماه گذشته و هنوز سرمربي تيم ملي بسكتبال در ايران نيست.
اين در حالي است كه از 26 فروردين ماه مرحله پلي آف مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور آغاز شده است و تيم ملي هم تيرماه بايد در مسابقات غرب آسيا (اردن) شركت كند اما سرمربي تيم ملي پس از گذشت سه ماه از انعقاد قراردادش در هيچ يك از زمان هاي اعلام شده به اين ايران سفر نكرد، گويا مسئولان فدراسيون بسكتبال اطلاع دقيقي از برنامه هاي «بچيروويچ» ندارند يا اينكه اين مربي مقيد به انجام امور هماهنگ شده نيست. در هر صورت در زمان سفر وي به ايران خلف وعده شده است.
بچيروويچ 10 روز ديگر وارد ايران مي شود
محمدرضا مشحون مدير تيم هاي ملي بسكتبال در مورد تاخير بچيروويچ سرمربي تيم ملي بسكتبال گفت: نيازي نيست براي آمدن او عجله كنيم. البته او هم يك سري مسائل شخصي دارد كه با برطرف شدن آنها تا 10 روز آينده وارد ايران مي شود. به محض ورود او كنفرانسي مطبوعاتي خواهيم گذاشت تا رسانه ها با برنامه ها و نقطه نظرات او بيشتر آشنا شوند. وي در پاسخ به اين سوال كه تاخير او شائبه هايي در مورد عدم قبول هدايت تيم ملي به وجود آورده است، گفت: او قطعا سرمربي تيم ملي است و قراردادش هم در كميته ملي المپيك امضاء شده است؛ پس جاي نگراني نيست.

 



ليگ قهرمانان اروپا بارسلوناي زخم خورده ميزبان چلسي باانگيزه

چنانچه بارسلونا امشب نتواند شكست يك بر صفر بازي رفت از مرحله نيمه نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا مقابل چلسي را جبران كند، عملكرد اين تيم در فصل جاري فاجعه آميز مي شود.
بارسا هفته گذشته در عين برتري بر روي ضد حملات مقابل چلسي شكست خورد و بازي امشب مي تواند براي تيم حساسيت ويژه اي داشته باشد. چلسي با اتكا به بازيكنان باتجربه اي چون ديديه دروگبا، جان تري، فرانك لمپارد و پتر چك كه در ديدار رفت باعث پيروزي آبي هاي لندن شدند، مي تواند در بازي برگشت هم براي بارسا خطرساز شود.
بارسلونا روز شنبه هم در ال كلاسيكو مقابل رقيب ديرينه خود رئال مادريد تن به شكست داده و عملا قهرماني لاليگا را از دست داده است. بارسا اگر در ديدار برگشت نتواند جواز صعود به فينال را كسب كند يعني ظرف يك هفته دو قهرماني لاليگا و ليگ قهرمانان را از دست داده و اين در حالي است كه در هر دو رقابت، آبي و اناري پوشان مدافع عنوان قهرماني هستند.
اين دو تيم تا به حال 11 بار با يكديگر روبه رو شده اند كه سهم چلسي چهار پيروزي و سهم بارسلونا سه پيروزي بوده است. چهار بار هم ديدارهاي اين دو تيم با تساوي به پايان رسيده است.

 



پاسخ كميته ملي المپيك به انتقادات سرپرست فدراسيون كشتي
آقاي خطيب در جريان امور كشتي نيستيد!

سرپرست فدراسيون كشتي با انتقاد از كميته ملي المپيك به خاطر حمايت نكردن از كشتي در سال المپيك، گفت: چطور مي شود كه ما دو تيم المپيكي داريم، اما كميته ملي المپيك كمكي به ما نكرده و كشتي را رها كرده است؟
حجت الله خطيب با اشاره به حمايت نكردن كميته ملي المپيك از ورزش اول كشور در سال المپيك، اظهار كرد: از كميته ملي المپيك دل رنجم. كشتي را به حال خودش رها كرده اند. چطور مي شود فدراسيون ما دو تيم ملي المپيكي دارد، اما كميته ملي المپيك نمي خواهد كمك كند و تنها فدراسيون كشتي بايد به آرزوهاي مردم و جامعه ورزش در قبال كشتي جامه عمل بپوشاند.
وي ادامه داد: در سال المپيك قرار داريم و دو تيم ملي المپيكي داريم، اما كميته ملي المپيك حمايتي از اين ورزش نمي كند و در واقع كشتي را به حال خودش رها كرده است. چرا با مشكلاتي كه كشتي با آن مواجه است. كميته ملي المپيك كمك نمي كند.
كميته ملي المپيك پاسخ داد
اما بهرام افشارزاده دبير كميته ملي المپيك در پاسخ به انتقادات خطيب گفت: در خصوص صحبتهاي مطرح شده از سوي سرپرست فدراسيون كشتي فقط اين را مي توانم بگويم كه مطمئنم او در جريان امور فدراسيونش نيست.
وي اظهار داشت: كميته ملي المپيك بيشترين حمايت را از كشتي به عنوان يكي از اميدهاي اصلي كاروان ورزشي اعزامي به المپيك داشته و خواهد داشت. گواه بر اين ادعا صحبتهاي اخير محمدبنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي است كه چندين بار از امكانات خوبي كه برايش در كيش فراهم كرديم تا اردويي مناسب و ايده آل داشته باشد تقدير كرده است. بهتر بود آقاي خطيب پيش از اين اظهار نظر اطلاعاتي را از آقاي رسول خادم مدير تيمهاي ملي كه جلسات منظمي را براي هماهنگي بين كميته و كشتي داشته و دارد مي گرفت. خادم ساعت 6 صبح روز يكشنبه در دفتر من حضور داشت تا آخرين هماهنگي ها صورت گيرد. قطعا واحد امور مالي فدراسيون كشتي نيز مي تواند اطلاعات خوب و در خوري در اختيار آقاي خطيب قرار دهد.
دبير كل كميته ملي المپيك با تاكيد بر اينكه متاسفانه كشتي بودجه دريافتي المپيك را در محلي غير از تيم بزرگسالان هزينه كرده و مي كند، اظهار داشت: كشتي در يك سال گذشته چيزي در حدود چهل ميليارد ريال بودجه دريافت كرده كه فراتر از رقم مصوب هيات اجرايي نيز است.(كميته ملي المپيك تا كنون 90% بودجه خود را دريافت كرده اما بودجه كشتي را بصورت صد در صد پرداخت كرده است). همين اردوي كيش براي فرنگي كاران به همراه 25 بليط رفت و برگشت بيش از 90 ميليون تومان براي كميته هزينه در بر داشت. افشارزاده در پايان با اشاره به بازديدهاي متعدد مسئولين كميته از اردوهاي كشتي گفت: خوشبختانه تمامي مدارك و شواهد نشان مي دهد كه كميته ملي المپيك در حد معقول از اين رشته حمايت كرده و خواهد كرد. تنها موردي كه باقي مي ماند اين است كه بودجه كشتي گيران المپيكي در موارد ديگر هزينه مي گردد و مهمتر اينكه مطمئنا آقاي خطيب از مجموعه تحت سرپرستي اش اطلاع دقيقي نداشته كه اين موضوع را مطرح كرده است. بهتر بود ايشان قبل از مصاحبه سري به فدراسيون مي زد و از همكارانش اطلاعاتي مي گرفت.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ تيم ملي واليبال ايران كه براي برگزاري 2 ديدار دوستانه با تيم ملي اسلووني عازم اين كشور شده امروز نخستين بازي خود را برابر اين تيم برگزار خواهد كرد.ملي پوشان واليبال روز چهارشنبه(فردا) نيز دومين بازي تداركاتي خود را در اين كشور برگزار خواهند كرد و سپس عازم صربستان خواهند شد.
¤ رئيس سازمان ليگ تكواندو گفت: با تماس هايي كه مسئولان باشگاه ها با ما داشتند فكر مي كنم يازدهمين دوره ليگ برتر براي اولين بار با 12 تيم آغاز شود.
¤ تيم ملي شناي ايران با چارچوب برنامه هاي آماده سازمي خود با تركيب هشت شناگر دررقابت هاي شناي كاپ آزاد مالزي كه از 13تا 16 ارديبهشت ماه دركوالالامپور برگزار خواهد شد شركت مي كند.
¤ تيم واليبال دانش آموزي گلستان در مسابقات جهاني واليبال دانش آموزي با تيم هاي صربستان، نروژ و دانمارك هم گروه شد.اين مسابقات از 13 تا 21 خردادماه با شركت 32 تيم به ميزباني فرانسه برگزار خواهد شد.
¤ با صدور حكمي از سوي سجادي معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان، رشيديان به سمت دبير فدراسيون دووميداني منصوب شد.

 



ايراني ها نفرات برتر اوزان هشتگانه وزنه برداري آسيا

با اعلام فهرست اوليه چهل و سومين دوره مسابقات وزنه برداري قهرماني بزرگسالان آسيا، هر 8 وزنه بردار ايران درميان نفرات برتر اوزان خود قرارگرفتند.
با توجه به اينكي چيني ها بدون نفرات اصلي خود و تنها با 6 وزنه بردار دراين مسابقات حاضر شده اند، هم اكنون هم از ايران به عنوان بخت نخست قهرماني در آسيا صحبت مي كنند. البته شاگردان باقري براي كسب اين مهم بايد با كره جنوبي ميزبان كه تيم قدرتمندي را روانه اين رقابت ها كرده مبارزه كنند.
سهراب مرادي و كيانوش رستمي در 85كيلوگرم، نواب نصيرشلال در 105و بهداد سليمي در 105+ به عنوان شانس هاي نخست كسب مدال طلا در اوزان خود معرفي شده اند. سجاد بهروزي در وزن 69 كيلوگرم دوم است، مجيد عسگري در 62 و سجاد انوشيرواني در 105+درجاي سوم قرار دارند و مرتضي رضاييان در 69 هم درجاي چهارم قرار دارد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14