(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 - شماره 20203 

حديث دشت عشق
بنا به قهر خود از تيم ملي پايان داد و به خانه كشتي بازگشت
حواشي ريز و درشت در كشتي فرنگي و غفلت سرپرست فدراسيون
اخبار كوتاه از فوتبال
با رد پذيرش مشروبات الكلي
توره: به مسلمان بودنم افتخار مي كنم
دو بازي بدون تماشاگر، جايگزين كسر دو امتياز شد
لحظه شماري پرسپوليس براي پايان فصل
جايزه قهرماني ام را نگيرم، خيلي قشنگ تر است
سوريان: 4 سال منتظر طلاي المپيك بوده ام
خواندني از ورزش ايران
برگزاري اردوي بجنورد تيم ملي با حضور 10وزنه بردار
آغاز تمرينات تيم ملي واليبال با حضور 2 بازيكن جديد



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «جعفر خليلي» مي رويم تا خط امام بماند
ما چاره اي جز ريشه كن كردن متجاوز نداريم، چرا كه ما جنگ را شروع نكرديم و خواهان آن نبوديم و نيستيم بلكه بر ما تحميل شد. جنگي كه بر عليه اسلام و قرآن و مملكت اسلامي ما مي باشد و بر ما واجب است كه براي حفظ اسلام و قرآن تا سر حد شهادت دفاع كنيم و بايد هم مبارزه كرد و كناره گيري نكرد.
خطي كه از ابراهيم آغاز شد و در تداوم سرخ خويش با دستهاي پاك محمد(ص) و علي(ع) به قلب پرشور امام امت رسيد تا رنجبران زمين را از جور حكومت قابيليان برهانند. خطي كه پيام پيروزمند مستضعفان را بر تارك تاريخ خواهد داشت و پوزه كثيف جلادان را سرانجام به خاك خواهد ماليد. خطي كه پاسدار خون رزمندگان دلير و شهداي به خون خفته امت قهرمان ايران است و دژ مستحكم توحيد را در دور دستها بر پا خواهد داشت. مي رويم تا خط امام بماند. پدر و مادر و برادران عزيز امام را دعا كنيد و اسلام خود را از اسلام امام جدا نكنيد. چرا كه هر چه داريم از وجود او داريم و همچنين دست از روحانيت برنداريد.
شهيد «جعفر خليلي»، سال 1345 متولد شد و در 11/11/1365 در عمليات كربلاي پنج به شهادت رسيد.

 



بنا به قهر خود از تيم ملي پايان داد و به خانه كشتي بازگشت
حواشي ريز و درشت در كشتي فرنگي و غفلت سرپرست فدراسيون

محمد بنا كه به حالت قهر در روزهاي ابتدايي اردوي تيم ملي كشتي فرنگي شركت نكرده بود، با حضور كشتي گيران در منزل وي، به اردوي تيم ملي برگشت.
تيم ملي كشتي فرنگي ايران در حالي كه 40 سال است مدال المپيك نگرفته، حالا به يكي از اميدهاي كاروان ايران در المپيك 2012 لندن تبديل شده است، اما گويا حاشيه ها و تداخل وظايف نمي خواهد اجازه دهد تيم محمد بنا يك ركورد تاريخي به جاي گذارد.
حال و روز ناخوش محمد بنا
در دو ماه اخير
يكي، دو ماهي بود كه محمد بنا حال و روز خوشي نداشت. با حضور در تمرينات تيم ملي به خوبي مي شد اين مساله را احساس كرد. جسته و گريخته حرف هايي كه به واقعيت نزديك بود، زده مي شدند مبني بر اين كه برخي ها قصد دخالت در كار سرمربي تيم ملي را دارند، اما محمد بنا در اين باره لب به سخن نگشود. او پس از مسابقات گزينشي المپيك در قزاقستان غير مستقيم به اين مساله اشاره كرد و اعلام داشت كه هر كسي را مي خواهند به جاي او بياورند و سرمربي تيم ملي بگذارند اما بنا باز هم حاضر نشد صراحتا در اين باره صحبت كند.
كاسه صبر بنا لبريز شد
اين مسايل گذشت تا اين كه در جريان مسابقات گزينشي چين باز هم حاشيه هايي به وجود آمد. قصد پرداختن به ريز جزئيات را نداريم، اما محمد بنا در چين اعلام مي كند كه از اين مسايل خسته شده است. در بازگشت به تهران، بنا به اردوي تيم ملي ملحق شد، اما فقط به تماشاي تمرين كشتي گيران پرداخت و كارها را به ناصر نوربخش واگذار كرد. در گزارشي هم كه چند روز قبل خبرگزاري ايسنا از اردوي تيم ملي نوشت، اشاره شده بود كه بنا تنها از طبقه دوم و از روي صندلي هميشگي اش نظاره گر عملكرد شاگردانش بود و روي تشك نرفت.
قهر بنا با شروع اردوي جديد
با شروع دور جديد تمرينات تيم ملي، محمد بنا كه هميشه زودتر از همه در خانه كشتي حاضر مي شد، به اردو محلق نشد. وي كه از دخالت ها به تنگ آمده بود تصميم مي گيرد در خانه بماند و به اردو نرود، تا اين كه شنبه شب كشتي گيران به همراه داود ميرزايي كه از دوستان قديمي بنا و از پيشكسوتان كشتي است، به خانه سرمربي تيم ملي مي روند و از سرمربي خود مي خواهند كه در فاصله كمتر از سه ماه تا المپيك آن ها را تنها نگذارد.
دخالت در محدوده اختيارات سرمربي تيم ملي
بنا در شرايطي به تمرينات تيم ملي برگشته كه همچنان از دخالت در كارش ناراحت است. وقتي سكان هدايت يك تيم به سرمربي داده مي شود، بايد به محدوده اختيارات او هم احترام گذاشت. محمد بنا در اين چند ساله نتايج تاريخي با كشتي فرنگي ايران به دست آورده و نشان داده كه كارش را به خوبي بلد است اما حالا كه به المپيك نزديك مي شويم، برخي دخالت ها در حال به حاشيه كشاندن تيم ملي فرنگي هستند.
مسئول فدراسيون
وارد عمل شود
رسول خادم به عنوان مدير تيم هاي ملي به حمايت از محمد بنا پرداخته و تا امروز همواره از وي پشتيباني كرده است. خادم در ابتداي ورودش به كشتي اعلام كرد كه تمام اختيارات تيم ملي كشتي فرنگي بر عهده محمد بنا است و تا امروز بدون اين كه كوچك ترين دخالتي داشته باشد، عنان كار را به بنا داده است اما برخي دخالت ها از سوي افرادي كه از زمان روي كار آمدن خطيب در فدراسيون پست گرفته اند، مشكلاتي را براي تيمهاي ملي كشتي بوجود آورده اند. در اين ميان به نظر مي رسد وظيفه اصلي سرپرست فدراسيون كشتي نظارت بر زير مجموعه اش است و بايد در موارد حساس كه برخي دخالت ها باعث لطمه خوردن به تيم ملي مي شود، وارد عمل شود و اجازه اين كار را ندهد. مسئول فدراسيون نبايد اقداماتي كه باعث به حاشيه كشيده شدن كشتي فرنگي مي شود را ناديده بگيرد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

كريمي قصد خداحافظي از فوتبال را ندارد
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس با رد اين موضوع كه مي خواهد خداحافظي كند، گفت: حالا حالاها مي خواهم بازي كنم. طي چند هفته گذشته صحبت هاي زيادي مبني بر خداحافظي علي كريمي از فوتبال شنيده شده است اما كريمي در اين خصوص اظهار داشت: من نمي دانم منبع اين اخبار كجاست، اما براي آنهايي كه اين مسائل را مطرح كرده اند بايد بگويم حالا حالاها قصد بازي كردن دارم.
خداحافظي احتمالي ويسي از صبا
سرمربي تيم فوتبال صباي قم از جدايي احتمالي خود از اين باشگاه خبر داد.عبدالله ويسي در مورد شايعه خداحافظي اش از بازيكنان صبا بعد از بازي با فولاد خوزستان، گفت: هنوز يك بازي ديگر از ليگ برتر باقي مانده است. من از بازيكنان صبا خداحافظي نكرده ام اما به احتمال فراوان از صبا جدا مي شوم.وي در مورد اينكه پيشنهاد دارد يا نه گفت: از چند باشگاه پيشنهاد دارم و در پايان فصل براي آينده ام تصميم گيري مي كنم.
جلالي: صلاح نيست در فولاد بمانم
مجيد جلالي سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به عدم پيروزي تيمش در هشت مسابقه گذشته گفت: ما در اين هشت بازي 12 گل خورده ايم كه دريافت اين گل ها براي من غيرقابل تحمل و غيرقابل هضم است. در مجموع امسال يك فصل عجيبي را در فولاد داشتم كه در تمام مدت مربيگري ام كمتر به ياد دارم. جلالي در پاسخ به اين سوال كه «آيا تمايلي براي ادامه همكاري با فولاد دارد يا خير؟»، گفت: وقتي احساس مي كنم باشگاه در مورد من به ترديد افتاده است ديگر احساس خوبي براي ماندن ندارم. به همين خاطر به صلاح نمي دانم فصل بعد در فولاد بمانم، به خصوص اينكه از شش هفته پيش شنيده ام باشگاه فولاد براي فصل بعد با مربيان ديگر صحبت كرده است.
اعلام اسامي بازيكنان اخطاري تيم ملي
كميته برگزاري رقابت هاي مقدماتي جام جهاني در نامه اي به همه فدراسيون هاي كشورهايي كه در رقابت هاي مرحله نهايي مقدماتي جام جهاني حضور دارند اسامي بازيكنان اخطاري را اعلام كرد. اسامي 8 بازيكن اخطاري تيم ملي ايران به اين شرح است: خسرو حيدري،مازيار زارع،ميلاد ميداوودي،آندرانيك تيموريان،حسين ماهيني،جواد كاظميان،غلامرضا رضايي و سيد جلال حسيني
بكهام ثروتمندترين ورزشكار بريتانيا
ديويد بكهام بتازگي از سوي روزنامه ساندي تايمز به عنوان ثروتمندترين ورزشكار بريتانيايي برگزيده شد. بكهام 37 ساله با 160 ميليون پوند (259 ميليون دلار) يكي از 48 فوتباليست حال و گذشته بريتانيا است كه نام وي در فهرست 100 ورزشكار ثروتمند دنيا قرار گرفته است.ساندي تايمز همچنين اعلام كرد بكهام در فهرست ثروتمندترين چهره هاي ورزشي جهان هم در رده دهم قرار دارد. «تايگر وودز» با ثروت تخميني 538 ميليون پوند در صدر جدول قرار دارد و ميشاييل شوماخر، راننده آلماني فرمول يك و مايكل جردن، بسكتباليست پيشين آمريكايي در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.
نكونام : بعد از بازي هاي تيم ملي درباره آينده ام تصميم مي گيرم
در كنار تمامي بحث هاي روز فوتبال ايران اين روزها، آينده فوتبالي كاپيتان تيم ملي هم يكي از موضوعاتي است كه جاي مهمي را در تيتر روزنامه ها پيدا كرده است. جواد نكو نام در اين خصوص گفت: من قرارداد پنج ساله با اوساسونا دارم و اين خبرها كه در سايت ها و روزنامه ها درباره مذاكره من با تعدادي باشگاه مطرح شده، كذب محض است. نمي گويم پيشنهادي نبوده. من از تركيه، قطر و ايران پيشنهادهايي دارم، اما اين كه مي گويند قراردادي بسته ام يا مذاكره كرده ام به هيچ عنوان صحت ندارد. من در اسپانيا نه خانه ام را تحويل باشگاه داده ام و نه ماشينم را فروخته ام!تنها چيزي كه مي توانم بگويم اين است كه بعد از پايان فصل و پس از بازيهاي تيم ملي درباره آينده ام تصميم مي گيرم.مطمئن باشيد تصميمي كه مي گيرم به نفع خودم و فوتبال ايران خواهد بود.
هنكه: در استقلال به حرف من گوش نمي دادند
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: اعضاي كادرفني به حرف من گوش نمي دادند.ميشائيل هنكه در حاشيه تمرين ديروز استقلال در پاسخ به اين سؤال كه آيا كادر فني اين تيم به توصيه هاي او توجه مي كرد، گفت: قهرمان شدن در ليگ ايران آسان بود اما متأسفانه نتوانستيم به قهرماني برسيم. من هميشه همه تجربيات و نظراتم را به همكارانم مي گفتم اما آنها گوش نكردند و گاهي اوقات اتفاقات آنطور كه بايد مي شد، نمي شد.
گهر - ايران جوان، چهارشنبه در خرم آباد
ديدار تيم هاي گهر زاگرس و ايران جوان بوشهر با يك روز تاخير روز چهارشنبه در خرم آباد برگزار مي شود.ديدار برگشت پلي آف ليگ دسته اول فوتبال كه قرار بود عصر امروز بين دو تيم گهر زاگرس و ايران جوان بوشهر در دورود برگزار شود، به علت درخواست مسئولان استان لرستان و موافقت مسئولان فدراسيون فوتبال روز چهارشنبه 20 ارديبهشت ماه از ساعت 30:16 در خرم آباد برگزار مي شود.

 



با رد پذيرش مشروبات الكلي
توره: به مسلمان بودنم افتخار مي كنم

بازيكن ارزشمند تيم فوتبال منچسترسيتي مقابل چشم بينندگان تلويزيوني با افتخار به باورهاي خود به دين مبين اسلام از پذيرش مشروبات الكلي خودداري كرد.
يحيي توره يكشنبه شب در پيروزي 2 بر صفر «آبي هاي آسماني» در خانه نيوكاسل نقش بسزايي داشت. او در دقايق 70 و 89 دو گل براي تيمش زد تا پيروزي در زمين حريف قطعي شده و تيمش در آستانه كسب عنوان قهرماني ليگ برتر قرار بگيرد. در عين حال وي كه هميشه به باورهاي ديني خود افتخار و خود را يك مسلمان معتقد معرفي كرده، يك بار ديگر نشان داده اعتقاد راسخي به دين مبين اسلام دارد. ستاره اول من سيتي در ديدار برابر نيوكاسل پس از آنكه در مقابل دوربين هاي تلويزيون همراه با جولين لسكات، به سؤالات گزارشگر شبكه اسكاي پاسخ گفت، در پايان گفت وگو زماني كه هم تيمي اش به وي بطري مشروبات الكلي را تعارف كرد، بدون هيچ درنگي آن را رد كرد و گفت: نه. من مسلمان هستم و مشروب استفاده نمي كنم.

 



دو بازي بدون تماشاگر، جايگزين كسر دو امتياز شد
لحظه شماري پرسپوليس براي پايان فصل

سرويس ورزشي-
سرانجام پس از گذشت 29 روز كميته استيناف فدراسيون فوتبال حكم كميته انضباطي درباره ديدار پرسپوليس برابر داماش را لغو كرد.
28 روز پيش كميته انضباطي فدراسيون فوتبال رايي را اعلام كرد كه حرف و حديث هاي زيادي را به دنبال داشت. اين كميته تيم فوتبال پرسپوليس را به دليل تخلف تماشاگرانش در ديدار برابر داماش به كسر دو امتياز محروم كرد؛ حكمي كه از همان ابتدا جنجال رسانه اي و كارشناسي زيادي را به راه انداخت و باعث شد كه افراد زيادي در حمايت يا رد آن لب به سخن بگشايند. همان زمان باشگاه پرسپوليس به دليل آنچه «حكم عجيب و غريب و خلاف قانون» خواند نسبت به حكم كميته انضباطي اعتراض كرد. به اين ترتيب بود كه پاي پرونده پرسپوليس به كميته استيناف باز شد.
حكم تغيير كرد
اما انتظارات در خصوص صدور راي كميته استيناف به پايان رسيد و روز گذشته صالحي رئيس كميته استيناف درباره حكم اين كميته گفت: در جلسه كميته استيناف كه با حضور 4 عضو از 5 عضو برگزار شد، بررسي هاي لازم انجام شد اما اكثريت آرا بدست نيامد و به همين دليل قرار شد در جلسه 16 ارديبهشت تكليف راي كميته استيناف معلوم شود. وي ادامه داد: در نهايت در جلسه 16 ارديبهشت كه باحضور همه اعضا برگزار شد پس از بررسي هاي لازم با اكثريت آرا همه به اين راي رسيدند كه دو امتياز كسر شده به پرسپوليس بازگردد ولي دو بازي داخلي تيم پرسپوليس تهران در حالي كه اين تيم ميزبان است بدون تماشاگر برگزار شود. در واقع ما كسر دو امتياز را به دو جلسه محروميت از حضور تماشاگران تبديل كرديم كه شامل اولين و دومين بازي فصل آينده اين تيم در ليگ برتر خواهد شد.
اهميت صدور راي
اهميت صدور اين حكم در اين مقطع زماني وقتي مشخص مي شود كه بدانيم هفته سي وسوم ليگ برتر فوتبال يكشنبه شب با برگزاري 9 ديدار انجام شد كه در پايان آن تيم هاي شهرداري تبريز و شاهين بوشهر به دسته اول سقوط كردند. اين در حالي است كه شهرداري 34 امتيازي است و پرسپوليس 39 امتياز دارد. اگر كميته استيناف راي كميته انضباطي را مبني بر كسر دو امتياز از پرسپوليس تاييد مي كرد و امتياز سرخپوشان پايتخت به عدد 37 تقليل پيدا مي كرد، شهرداري تبريز اين شانس را داشت كه با پيروزي در آخرين ديدار خود در فصل يازدهم و با شكست احتمالي پرسپوليس برابر فولاد كه چندان هم دور از ذهن نيست در ليگ برتر ماندني شود و اين پرطرفدارترين تيم آسيا باشد كه به ليگ آزادگان سقوط كند!
لحظه شماري براي پايان فصل
پرسپوليس يك فصل بد را به پايان رساند، عملكرد ضعيف اين تيم در يازدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر همه جور قرباني گرفت؛ از مديرعامل و سرمربي گرفته تا بازيكن و تماشاگر! قطعا آرزوي تمام هواداران پرسپوليس به پايان رسيدن اين ليگ و توجه مسئولان به تيمي است كه هيچ نشاني از پرسپوليس پرافتخار سال هاي گذشته نداشت.

 



جايزه قهرماني ام را نگيرم، خيلي قشنگ تر است
سوريان: 4 سال منتظر طلاي المپيك بوده ام

صاحب پنج مدال طلاي جهان مي گويد شرايط سختي در چهار سال اخير براي كسب مدال المپيك تحمل كرده و فقط براي مدال طلا به لندن مي رود.
حميد سوريان در آخرين مصاحبه خود كه روز گذشته با خبرگزاري ايسنا انجام داد به تشريح آخرين وضعيت خود پرداخته كه قسمتي از صحبت هاي وي در ادامه مي آيد:
¤وقفه يك سال و نيمه اي بين تمرينات و مسابقات برايم بوجود آمد كه قطعا لطمه خودش را زد. اما براي المپيك از روزهاي اول اردو، باانگيزه بالا حضور پيدا كردم و با برنامه ريزي كادر فني به آمادگي كه مد نظرم است مي رسم. در اين چهار سال كه منتظر المپيك بودم، سختي هاي زيادي كشيدم. هدفم كسب مدال طلاي المپيك است.
¤حريفانم را آناليز كرده ام، شناخت نسبي از آن ها دارم. سال قبل كه من در رقابت هاي جهاني حضور نداشتم، كشتي گير آذربايجاني توانست به قهرماني برسد. كشتي گير روسيه كه طلاي المپيك دارد. اين ها حريفان اصلي من هستند، نفرات ديگري هم هستند كه با آمادگي به المپيك مي آيند. هيچ كس براي شكست به لندن نمي رود.
¤در سال هاي گذشته با نامهرباني ها و ناملايمتي ها روبرو بوده ام. در 10 سال اخير با تمام وجود در تمرينات حضور داشته ام. تنها چيزي كه به من انگيزه مي دهد عشق به مردم است. تبعيض هاي زيادي نسبت به ورزش كشتي و ديگر ورزش ها مي شود. سال 2010 در مسابقات جهاني مسكو طلا گرفتم، از آن روز تاكنون نزديك دو سال مي گذرد و به المپيك نزديك شده ايم. تازه به اين فكر افتاده اند كه جايزه ها را بدهند.
¤جايزه آن مسابقات تعدادي سكه بود كه بايد سكه ها را بدهند، اما اعلام كرده اند كه مبلغ سكه ها را مي دهند كه آن هم به نرخ روز همان سال، يعني 300 هزار تومان براي هر سكه. هيچ عقل سليمي اين قضيه را قبول نمي كند، چون مبلغ ناچيز 30 ميليون تومان الان نسبت به دو سال قبل ارزشي ندارد. من به شخصه احساس مي كنم اگر اين مبلغ را دريافت نكنم، خيلي قشنگ تر است و راضي نيستم اين پول را دريافت كنم. حداقل به خودم مي گويم كه به خاطر دل خودم كشتي گرفتم. واقعيت قضيه اين است كه هيچ احتياجي هم به اين مبلغ ندارم. چون احساس مي كنم يك تبعيض خيلي بزرگ بين رشته هاي ورزشي قائل شده اند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ محمد حسن حق شناس بسكتباليست نوجوان آملي كه در تيم نوجوانان مازندران بازي مي كرد، روز شنبه حين تمرين دچار ايست قلبي شد و در گذشت.
¤ با اعلام كادر فني تيم ملي كشتي آزاد مسابقه انتخابي وزن 120 كيلوگرم با حضور فردين معصومي و كميل قاسمي جهت شركت در جام جهاني، امروز ساعت 16 در خانه كشتي برگزار مي شود.با توجه به مصدوميت و شركت نكردن آذرشكيب، مسابقه انتخابي وزن 120 كيلوگرم بين فردين معصومي و كميل قاسمي سنگين وزن هاي كشتي آزاد براي انتخاب نفر دوم تيم ملي در جام جهاني برگزار مي شود.
¤ حسين رضازاده رئيس و داراب رياحي دبير فدراسيون وزنه برداري كشورمان براي حضور در اجلاس ساليانه فدراسيون جهاني بامداد امروزتهران را به مقصد آنتي گوا، محل برگزاري سي وهشتمين دوره مسابقات وزنه برداري قهرماني جوانان جهان ترك كردند.
¤ مسابقات جايزه بزرگ آسيا در تايلند از امروز با حضور دوندگان ايراني آغاز مي شود.
¤ كميته فني فدراسيون تيراندازي با كمان امروز با حضور اعضاي اين كميته تشكيل جلسه مي دهد تا در مورد پارك و لي، سرمربيان كره اي تيم ملي ريكرو ايران پس از كسب نتايج ضعيف رقابت هاي جام جهاني شانگهاي چين و آنتالياي تركيه تصميم گيري كند. جلسه اي كه به نظر مي رسد ماحصل آن خداحافظي اين مربيان پس از 7 سال از تيم هاي ملي باشد.

 



برگزاري اردوي بجنورد تيم ملي با حضور 10وزنه بردار

با توجه به آماده سازي تيم ملي جوانان براي حضور در مسابقات قهرماني جهان، هم اكنون 16وزنه بردار در اردوي تيم ملي حضور دارند، اما پس از مسابقات گواتمالا، جمع اردونشينان به 10وزنه بردار كاهش پيدا خواهد كرد.
8 وزنه بردار اعزامي به مسابقات قهرماني بزرگسالان آسيا و دو وزنه بردار برتر تيم وزنه برداري جوانان، 10وزنه برداري خواهند بود كه در اردوي بجنورد براي حضور در تركيب 6 نفره تيم ملي وزنه برداري در رقابت هاي المپيك 2012 لندن رقابت خواهند كرد. كادر فني درنظر دارد در پايان اردوي بجنورد از اين جمع 10نفره، حداقل يك و حداكثر 3 وزنه بردار را خط بزند تا مراحل پاياني اردوي آماده سازي تيم ملي وزنه برداري، با نفراتي كه بخت بيشتري براي حضور در المپيك دارند برگزار شود.

 



آغاز تمرينات تيم ملي واليبال با حضور 2 بازيكن جديد

«خوليو ولاسكو» سرمربي تيم ملي واليبال يكشنبه شب به ايران بازگشت تا مجددا هدايت اين تيم را در دور جديد تمرينات آماده سازي برعهده بگيرد.
تيم ملي واليبال كه براي برگزاري ديدارهاي تداركاتي در كشورهاي اسلووني، صربستان و بلغارستان عازم اروپا شده بود پنجشنبه گذشته به تهران بازگشت. البته سرمربي تيم ملي واليبال كه به منظور رسيدگي به كارهاي شخصي تيم ملي را در بازگشت به ايران همراه نكرده بود، يكشنبه شب به تهران رسيد. با بازگشت خوليو ولاسكو، دور جديد تمرينات تيم ملي واليبال از ديروز در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي آغاز شد. اين مرحله از اردو با حضور تمام بازيكنان اعزامي به اردو و ديدارهاي تداركاتي اخير پيگيري مي شود ضمن اينكه سعيد مصطفي وند و ياشار شاهيني نيز دو بازيكن جديد هستند كه به حضور در اين مرحله از اردو دعوت شده اند.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14