(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 9 خرداد 1391 - شماره 20221

حديث دشت عشق
به بهانه درخواست سركال براي حمايت ايران در انتخابات AFC
فدراسيون فوتبال ايران به بلندگوي حكومت امارات راي مي دهد؟
اخبار كوتاه از فوتبال
واكنش فدراسيون وزنه برداري به مطلب روز گذشته كيهان
هزينه ها را مديريت مي كنيم
ديدار دوستانه تيم ملي واليبال با استراليا يك هفته پيش از بازي رسمي!
تداوم رفتار اشتباه قايقران مطرح كشورمان
شادي: قراردادي ندارم و درالمپيك شركت نمي كنم!
غيبت حدادي و كاظمي در مسابقات غرب آسيا
نخستين غربال بچيروويچ در تيم ملي بسكتبال
خواندني از ورزش ايران
شاگردان ولاسكو وارد سرزمين آفتاب تابان شدند
استقبال ژاپني ها از تيم ملي واليبال كشورمان
تيم ملي فوتبال با يك گل مغلوب آلباني شد
رضايت پس از نخستين شكست



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «علي سيدكريمي»
علمدار پرچم لااله الاالله
من براي دفاع از اسلام در برابر تجاوز بيگانگان داوطلبانه اعزام به جبهه هاي حق عليه باطل شده ام.
پدر و مادر عزيزم مي خواهم كه صبور و بردبار باشيد و براي پيروزي رزمندگان و امام دعا كنيد. مادرم هر وقت خواستي گريه كني به ياد علي اكبرحسين(ع) گريه كني نه به خاطر من. اميدوارم پرچم پرافتخار لااله الاالله بر فراز جهان به اهتزاز درآيد.
بسيجي شهيد «علي سيدكريمي» سال 1339 متولد شد و در 29/7/59 در خرمشهر به شهادت رسيد.

 



به بهانه درخواست سركال براي حمايت ايران در انتخابات AFC
فدراسيون فوتبال ايران به بلندگوي حكومت امارات راي مي دهد؟

هنوز دو ماه از لغو بازي دوستانه ايران و امارات نگذشته كه فدراسيون فوتبال ايران در آستانه تكرار اشتباه گذشته اش است.
انتخابات كنفدراسيون فوتبال آسيا پس از بركناري محمد بن همام در پيش است. از شرق و غرب آسيا براي حضور در انتخابات آتي نامزد شده اند. حسين بن علي شاهزاده متمول اردني با دستاويز قرار دادن حجاب بانوان مي خواهد آراي كشورهاي اسلامي را جذب كند و از آن طرف هم ژانگ جي لانگ سرپرست فعلي AFC تلاش دارد با دادن امتياز به كشورهاي مختلف حضورش را بر مسند رياست كنفدراسيون فوتبال آسيا تمديد كند.
در اين ميان يوسف سركال سرپرست فدراسيون فوتبال امارات و رئيس كميته ليگ قهرمانان آسيا هم خودش را نامزد كرده است؛ كسي كه در لغو بازي دوستانه ايران و امارات به خاطر مسائل سياسي نقش بلندگوي حكومت اين كشور كوچك خليج فارس را ايفا كرد و مدعي شد كه سفر رئيس جمهور ايران به جزيره اماراتي (!) خلاف عرف ديپلماتيك است و امارات حاضر نيست كه به خاطر اين سفر با تيم ملي ايران بازي كند.
هنوز زمان زيادي از اين اظهار نظر گستاخانه نگذشته اما گويا ذهن مقامات فدراسيون فوتبال ايران فراموشكار است. در حالي كه پس از اظهارنظر عجيب سرپرست فدراسيون فوتبال امارات، علي كفاشيان گفت كه احتمال دارد روابط فوتبالي ايران و امارات قطع شود اما حالا مسئولان فدراسيون فوتبال ايران در چرخشي آشكار اعلام كرده اند كه بعيد نيست در انتخابات آتي كنفدراسيون فوتبال آسيا تنها به خاطر مسلمان بودن سركال، به او راي دهند. ابتدا نقل قولي از عباس ترابيان منتشر شد كه گفت در جلسه اش با سركال اعلام آمادگي كرده كه در انتخابات به او راي دهد اما بعد از انتشار اين مصاحبه به ايسنا گفت كه اين تنها نظر شخصي اش است كه ايران در مقابل شرقي ها به نامزدي از غرب آسيا راي بدهد اما اين نظر، لزوما موضع فدراسيون فوتبال نيست.
با اين حال آيت اللهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال ديروز گفت كه هرچند امكان دارد با توجه به كانديداهاي ديگري كه مطرح باشد، فدراسيون ايران از سركال حمايت كند اما هنوز چيزي در اين باره مشخص و قطعي نشده كه اين اظهارنظر هم نشان مي دهد سركال محتمل ترين نامزد مورد حمايت ايران خواهد بود.
سركال همان كسي است كه آبان سال گذشته و يك روز پس از تصميم كنفدراسيون فوتبال آسيا براي كاهش سهميه هاي ايران در ليگ قهرمانان آسيا به ايران قول داد كه سهميه كسر شده فوتبال ايران را بازمي گرداند اما همان زمان مشخص بود كه اين يك وعده انتخاباتي است، درست مثل جي لانگ كه پس از اصرارهاي كفاشيان و عزيزمحمدي براي بازگشت سهميه كسر شده ايران، قول داد كه سهميه فوتبال ايران را برخواهد گرداند اما همان موقع هم معلوم بود كه نه وعده سركال شدني است نه قول شفاهي جي لانگ.
در مجموع اگر مسئولان فدراسيون فوتبال اشتباه شان را در حمايت از نامزدهاي رياست كنفدراسيون فوتبال آسيا تكرار كنند، بايد به دورانديشي آن ها نسبت به معادلات آتي در مديريت فوتبال آسيا شك كرد. اگر به ياد داشته باشيم كه فدراسيون فوتبال ايران با علني كردن حمايتش از بن همام چه فرصت هايي را از دست داد، متوجه مي شويم كه آن ها با وجود تجربه شان در مديريت در ورزش هنوز به خوبي معادلات بين المللي فوتبال را نشناخته اند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

ايران - ازبكستان ؛تكرار فينال 2010 فوتسال آسيا
مرحله گروهي مسابقات قهرماني فوتسال آسيا يك شنبه شب به پايان رسيد و تيم هاي تايلند، قرقيزستان، ژاپن، لبنان، ايران، استراليا، كويت و ازبكستان به مرحله يك چهارم نهايي صعود كردند. تيم ملي فوتسال ايران نيزكه با سه پيروزي قاطع برابر كره جنوبي ،قطرو استراليا با اقتدار در رده نخست گروه سوم قرار گرفت عصر امروز در مرحله يك چهارم نهايي به مصاف ازبكستان مي رود. ازبكستان تا كنون 3 بار در سال هاي 2001، 2006 و 2010 به فينال مسابقات قهرماني آسيا راه يافته اما در هيچ سالي نتوانسته عنوان قهرماني را كسب كند. در ساير مسابقات مرحله يك چهارم نهايي تايلند با لبنان ، ژاپن باقرقيزستان و كويت با استراليا ديدار مي كنند.
خداحافظي زندي از تيم ملي
فريدون زندي از تيم ملي فوتبال ايران خداحافظي كرد. در حالي كه تيم ملي ايران اردوي آماده سازي خود را براي مصاف با ازبكستان در كمپ بشيكتاش تركيه داير كرده است، ظهر ديروز فريدون زندي پس از جلسه اي كه با كارلوس كي روش، سرمربي تيم ملي داشت، از تيم ملي خداحافظي كرد. زندي در اين خصوص اظهار داشت: بعد از بازي با آلباني جلسه اي با آقاي كي روش داشتم و از ايشان خواستم تا با توجه به پتاسيل بازيكنان جوان ايران اجازه خداحافظي از تيم ملي را به من بدهند، فكر مي كنم در اين برهه حساس، تيم ملي به بازيكنان جوان تر نياز دارد تا در جام جهاني بتواند موفق عمل كند.
آمادگي دنيزلي براي ترك پرسپوليس
در حالي كه محمد رويانيان در گفت وگويي اعلام كرده كه با مصطفي دنيزلي جلسه اي خواهد داشت و او در اين جلسه بايد قول قهرماني بدهد، روزنامه وطن تركيه به نقل از دنيزلي نوشته كه او آماده بازگشت به بشيكتاش است و اين اظهارنظر در سايت گل تركيه اي هم بازتاب داشته است. دنيزلي به روزنامه وطن تركيه گفت: من هنوز پيشنهاد رسمي از بشيكتاش دريافت نكرده ام. مسائلي است كه بايد در ايران درباره اش حرف بزنم اما اگر بشيكتاش من را بخواهد آماده ام كه به اين تيم برگردم. مشكلات مالي اخير در باشگاه برايم اهميتي ندارد و بشيكتاش مي تواند با بازيكناني كه در اختيار دارد براي كسب عنوان رقابت كند.
مرگ ليونل مسي بر اثر سكته قلبي!
يك منبع رسانه اي آمريكا با درج خبر نادرست مرگ ليونل مسي به علت سكته، باعث ناراحتي هواداران بيشمار اعجوبه تكنيكي بارسا در جهان شد. روز يكشنبه براي دقايقي اين خبر روي خروجي فاكس اسپورتس درج شد. حتي در بخش پيوند اين منبع خبري در يك سايت اجتماعي، حداقل 250 هزار نفر اين خبر كذب را در اينترنت خواندند كه در نهايت باعث هيجان، غم و تاثر زياد دوستداران وي، بخصوص در زادگاهش شد. در پي وقوع انتشار اين خبر كذب، فاكس اسپورت در مقام تصحيح برآمد و از مخاطبين خود پوزش خواست.
سرخپوش شدن قاضي و بنگر
در حالي كه پس از پايان ليگ برتر زمزمه هايي مبني بر حضور چند بازيكن در پرسپوليس شنيده مي شد، روز گذشته پيوستن محمد قاضي و محسن بنگر به اين تيم قطعي شد. باشگاه پرسپوليس مدعي شد قاضي قرارداد بسته و محسن بنگر هم با محمد رويانيان به توافق كامل رسيده است.
هزينه باشگاه نفت تهران 5 ميليارد و 175 ميليون تومان
باشگاه نفت تهران بيلان مالي خود را در ليگ برتر يازدهم منتشر كرد و بر اين اساس هزينه تيم فوتبال اين باشگاه فقط 5 ميليارد و 175 ميليون تومان بود. باشگاه نفت تهران فصل گذشته تنها باشگاهي بوده كه بيلان مالي خود را به طور شفاف در رسانه هاي گروهي منتشر كرد.مسئله اي كه با استقبال نهادهاي فوتبالي و بازرسي كشور مواجه شد. اين باشگاه امسال هم همين كار حرفه اي را انجام داد و بيلان مالي خود را منتشر كرد.

 



واكنش فدراسيون وزنه برداري به مطلب روز گذشته كيهان
هزينه ها را مديريت مي كنيم

مطلب روز گذشته كيهان واكنش فدراسيون وزنه برداري را به دنبال داشت.
به دنبال انتشار خبري مبني بر برپايي اردوي تيم ملي وزنه برداري در كارخانه پتروشيمي بجنورد و انتقاد روزنامه كيهان از مسئولان به واسطه بي توجهي به رشته هايي چون وزنه برداري، روز گذشته روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري توضيحاتي را دراين باره ارائه كرد.
رضا پورعالي مدير روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري در گفت وگو با خبرنگاركيهان اظهار داشت: برپايي اردوهاي تيم ملي وزنه برداري در كارخانه هايي كه زيرمجموعه شركت پتروشيمي هستند با همت زرين گل نايب رئيس فدراسيون است. ايشان از زمان حضورشان در فدراسيون وزنه برداري بدون هيچ چشمداشتي مقدمات برپايي اردوي تيم ملي را در چند شهر فراهم و تا به امروز رقمي در حدود 200 ميليون تومان هزينه تيم ملي كرده اند.
وي ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز وزارت ورزش و كميته ملي المپيك حمايت هاي خوبي از فدراسيون وزنه برداري داشته اند اما مديريت فدراسيون براين عقيده است كه بايد روي هزينه ها مديريت شود و شايد به همين دليل است كه اردوهايي به اين شكل برگزار مي شود. البته بايد به اين نكته هم اشاره كرد كه در اردوهاي تيم ملي تمام امكانات در اختيار ورزشكاران قرار مي گيرند و ملي پوشان مشكلي از بابت حضور در چنين اردوهايي ندارند.

 



ديدار دوستانه تيم ملي واليبال با استراليا يك هفته پيش از بازي رسمي!

تيم ملي واليبال عصر امروز در ديداري دوستانه به مصاف استراليا مي رود.
استراليايي ها كه براي گرفتن سهميه المپيك سنگ تمام گذاشته اند، با ورود ايران به توكيو با ارسال درخواستي به امير خوش خبر، سرپرست تيم ملي خواسته اند عصر امروز با ايران بازي دوستانه داشته باشند.مسئولان تيم ايران هم با موافقت خوليو ولاسكو دعوت استراليايي ها را پذيرفتند؛ به اين ترتيب تيم ملي امروز در دانشگاه M.J.I توكيو مهمان استراليا خواهد بود. اين اتفاق در حالي رخ خواهد داد كه تيم ملي پيش از اعزام به توكيو نتوانست بازي هاي تداركاتي مناسبي را برگزار كند. به اين ترتيب تيم ملي واليبال در حالي كه هفته آينده در ديداري رسمي و حساس بايد برابر استراليا قرار بگيرد، به جاي تمرين عصرامروز به مصاف استراليا خواهد رفت.

 



تداوم رفتار اشتباه قايقران مطرح كشورمان
شادي: قراردادي ندارم و درالمپيك شركت نمي كنم!

سرويس ورزشي-
ملي پوش قايقراني كشورمان قصد ندارد از مواضع گذشته خود عقب نشيني كند تا جايي كه بارديگر مدعي شد با فدراسيون قراردادي ندارم و تا زماني كه دنيا مالي بازنگردد در المپيك شركت نخواهم كرد.
محسن شادي درپاسخ به اين سؤال كه عده اي مي گويند وي به تمرينات بازگشته و حتي قرار است در المپيك شركت كند، گفت: اردوها كنسل شده و هم اكنون درخانه به سر مي برم، البته براي اينكه بدنم آماده باشد، تمرينات دو و بدنسازي انجام مي دهم، وي ادامه داد: دنيا مالي زحمات زيادي كشيده و از زماني كه رئيس فدراسيون شد تا حالا قايقراني صددرصد تغيير داشته است. اين رشته در گذشته مطرح نبود اما از وقتي دنيا مالي رئيس فدراسيون شد، قايقراني در بازي هاي آسيايي جزو برترين ها بود اما در آخر زحمات را به هدر دادند.
ملي پوش روئينگي ايران با بيان اينكه من نمي گويم دنيا مالي حتما بايد مي ماند، اظهار داشت: هر آمدني رفتني دارد اما اي كاش رفتن دنيا مالي حداقل بعد از المپيك انجام مي شد، همه مي دانند من با چه روحيه اي درمسابقات انتخابي المپيك شركت كردم، هيچ كس حاضر نمي شود وقتي عزيزش را از دست داده راهي مسابقات شود، اما من با آن شرايط كه داشتم در انتخابي المپيك شركت كردم.
وي درباره اينكه قرار است سرپرست جديد فدراسيون ديداري با وي داشته باشد و آيا با درخواست اسبقيان به تمرينات باز خواهد گشت، عنوان كرد: خوشحال مي شوم اسبقيان را ببينم. من كه با او قهر نيستم اما همچنان تاكيد مي كنم تا زماني كه دنيا مالي به فدراسيون بازنگردد، در المپيك شركت نمي كنم. من قراردادي با فدراسيون ندارم.
فدراسيون همه چيز را تكذيب كرد
فدراسيون قايقراني در روزهاي اخير بارها خبر تصميم كناره گيري برخي از اهالي خانواده قايقراني از جمله محسن شادي را تكذيب كرد. ناصر طالبي سرپرست دبيري فدراسيون امروز در راديو ورزش دليل غيبت شادي را آسيب ديدگي عنوان كرد! وي با جديت تاكيد كرد كه شادي از امروز (ديروز) در آذربايجان غربي تمرينات خود را آغاز خواهد كرد، اما قايقران المپيكي ايران در گفت و گو با خبرگزاري فارس اظهارات سرپرست دبيري فدراسيون قايقراني را تكذيب كرد.
رفتار اشتباه شادي
شادي ازقهرمانان بنام قايقراني است كه با مشقت فراوان توانست مجوز حضور در المپيك را كسب كند اما اين ورزشكار درخصوص اتفاقات اخير فدراسيون رفتار خوبي از خود نشان نداده به گونه اي عمل كرده كه كمتر كسي انتظارش را داشت. شايد شادي رابطه عاطفي بسيار خوبي با رئيس سابق فدراسيون قايقراني داشت و از رفتن دنيا مالي به شدت ناراحت باشد اما يك ورزشكار درجايگاهي نيست كه درخصوص رفت و آمد مديران چنين موضع گيري از خود نشان دهد! بركناري رئيس فدراسيون قايقراني چه به حق و چه به ناحق كوچكترين ارتباطي با ورزشكاران ندارد و بهترين تصميم براي شادي آن است كه به تمرينات بازگشته و خود را آماده حضوري موفق درالمپيك لندن كند.

 



غيبت حدادي و كاظمي در مسابقات غرب آسيا
نخستين غربال بچيروويچ در تيم ملي بسكتبال

تيم ملي بسكتبال تمرينات آماده سازي خود را درحالي پيگيري مي كند كه حذف سه بازيكن در مقابل ورود بازيكنان ملي پوش تيم هاي اول و سوم ليگ برتر تغييراتي را در تركيب اين تيم ايجاد كرده است.
نخستين مرحله تمرينات آماده سازي تيم ملي بسكتبال با مربيگري «مهمد بچيروويچ» و دستيار مقدونيه اي وي و به منظور شركت در رقابت هاي قهرماني غرب آسيا از اواخر هفته گذشته با دعوت از 24 بازيكن در تالار بسكتبال مجموعه ورزشي آزادي آغاز شد.
پس از گذشت يك هفته از اردوي تيم ملي بسكتبال، سه بازيكن به نام هاي حسين رحمتي، امير صديقي و محمد زارعي از جمع اردونشينان كنار گذاشته شدند. در مقابل بازيكناني كه به دليل حضور در مرحله ديدارهاي سوم و آخر مرحله فينال و رده بندي مسابقات ليگ برتر طي اين مدت در اردوي تيم ملي شركت نكرده بودند، از ديروز تمرينات خود را با اين تيم از سر گرفتند.
صمد نيكخواه بهرامي، مهدي كامراني (بازيكنان مهرام) و جواد داوري (بازيكن تيم فولاد ماهان) بازيكناني بودند كه پس از چند روز استراحت ديروز به جمع اردونشينان تيم ملي بسكتبال ملحق شدند. البته قرار بود حامد آفاق (بازيكن مهرام) نيز از ديروز تمرينات خود را با تيم ملي آغاز كند اما سفر خارج از كشور وي، پيوستنش به تيم ملي را به تأخير انداخته است. آفاق از روز چهارشنبه با تيم ملي بسكتبال تمرين مي كند.
فريد اصلاني، روزبه ارغوان، رضا لطفي، محمد حسن زاده، اصغر كاردوست، مجيد قاسم زاده، سعيد داورپناه، مهراد آتشي، محمد جمشيدي، اوشين ساهاكيان، آرن داوودي، علي باهران، محمدرضا اكبري، امير صديقي و محمدرضا خبازان ديگر بازيكناني هستند كه در اردوي تيم ملي حضور دارند.البته حامد حدادي، و ارسلان كاظمي، موسي نبي پور و سامان ويسي از بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي هستند كه هنوز به اين اردو ملحق نشده اند. حدادي و كاظمي همچنان در آمريكا به سر مي برند و نمي توانند تيم ملي را در مسابقات غرب آسيا همراهي كنند. حدادي به دنبال قراردادش در ان بي اي است و كاظمي نيز به فصل امتحانات نزديك مي شود.
مسابقات بسكتبال قهرماني غرب آسيا طي روزهاي 22 تا 27 خردادماه در اردن برگزار مي شود.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ وزارت ورزش و جوانان 13 تيرماه را به عنوان زمان برگزاري مجمع انتخابات فدراسيون ورزشهاي رزمي اعلام كرد و بر همين اساس متقاضيان حضور در اين انتخابات از امروزبه مدت 10 روز فرصت دارند براي نام نويسي اقدام كنند.
¤ قرعه كشي رقابت هاي واليبال نشسته پارالمپيك 2012 لندن انجام شد و تيم ايران در گروه B با تيم هاي بوسني، برزيل، چين و روآندا همگروه شد.
¤ چهارمين روز مسابقات تكواندو دانشجويان قهرماني جهان با كسب يك مدال برنز مشترك توسط بهزاد ايلخاني و حذف رضا صفري براي تيم اعزامي ايران پيگيري شد.
¤ تيم ملي تيروكمان كشورمان كه خود را براي حضور در سومين مرحله مسابقات جام جهاني در آمريكا آماده مي كند جهت برگزاري اردوي تمريني 10 روزه صبح امروزبا كادر فني جديد خود به تركيه سفر كرد.

 



شاگردان ولاسكو وارد سرزمين آفتاب تابان شدند
استقبال ژاپني ها از تيم ملي واليبال كشورمان

تيم ملي واليبال ايران به عنوان نخستين تيم حاضر در رقابت هاي انتخابي المپيك يكشنبه شب وارد توكيو شد.
ملي پوشان واليبال عصر روز گذشته از قطر وارد فرودگاه توكيو شدند. واليباليست هاي كشورمان روز شنبه تهران را ترك كردند و پس از توقف چند ساعته و تمرين در دوحه بامداد يكشنبه به توكيو پرواز كردند. هواپيماي قطري تيم ملي واليبال بعد از 12 ساعت پرواز در فرودگاه توكيو به زمين نشست تا ملي پوشان ايران اولين تيم از جمع 7 تيم ديگر شركت كننده در رقابت هاي انتخابي المپيك باشند كه وارد هتل كيوپلازا مي شوند.
ايراني ها كه زودتر از ساير رقبا به توكيو آمده اند، خيلي زود هم با استقبال ژاپني ها روبرو شدند.

 



تيم ملي فوتبال با يك گل مغلوب آلباني شد
رضايت پس از نخستين شكست

كارلوس كي روش با وجود شكست تيم ملي ايران مقابل آلباني از عملكرد شاگردانش ابراز رضايت كرد.
تيم ملي ايران يكشنبه شب در يك ديدار دوستانه كه در استانبول تركيه برگزار شد، به مصاف آلباني رفت و با نتيجه يك بر صفر شكست خورد. سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با وجود اين شكست، گفت: ما در اين مسابقه پنج موقعيت مسلم گلزني داشتيم كه سه بار مهاجمان ما با دروازه بان حريف در موقعيت تك به تك قرار گرفتند، اما متاسفانه نتوانستيم به گل برسيم. آلباني در تمام طول مسابقه تنها دو بار فرصت گل زني ايجاد كرد به همين دليل تيم ما شايسته شكست نبود.
كي روش گفت: مسابقه خوبي بود و بايد آن را تحليل كنيم تا از نقاط قوت و ضعف خود مطلع شويم. از عملكرد مدافعانم رضايت دارم و همچنين از اين كه موفق شديم 90 دقيقه حريف را تحت فشار قرار دهيم، خوشحالم. آلباني تيم قدرتمندي بود كه بسياري از بازيكنانش در تيم هاي اروپايي حاضر بودند، ولي ما در تمام طول مسابقه از آنها سرتر بوديم. پيروزي آلباني به دليل پيش بيني ناپذير بودن فوتبال به دست آمد. وي در پاسخ به دليل نيمكت نشيني بازيكناني همچون مهدي رحمتي، هادي عقيلي، خسرو حيدري، مهرداد پولادي، علي كريمي و غلامرضا رضايي و همچنين به ميدان نرفتن اميد نظري بازيكن دو رگه ايراني و سوئدي كه اخيراً به تيم ملي دعوت شده، گفت: از تعدادي از بازيكنان اصلي خود استفاده نكرديم تا به آنها استراحت بدهيم. مخصوصاً ترجيح دادم از بازيكناني كه چند روز پيش در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا به ميدان رفته بودند، استفاده نكنم. مي خواستم در اين مسابقه اميد نظري را به ميدان بفرستم، اما متاسفانه فيفا هنوز اجازه چنين كاري را به ما نداده است.
ايران تا 12 خرداد در اردوي تركيه حضور خواهد داشت و پس از آن به تاشكند مي رود تا در اولين بازي خود در مرحله انتخابي جام جهاني 2014 برزيل مقابل ازبكستان قرار بگيرد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14