(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 10 خرداد 1391 - شماره 20222

حديث دشت عشق
ليست اخراجي هاي باشگاه پرسپوليس مشخص شد دنيزلي تنها 10 بازيكن را خواست
اخبار كوتاه از فوتبال
گره كور استقلال به دست وزير ورزش باز شد فتح الله زاده مديرعامل ماند
خبر سرمربيگري قلعه نويي روي سايت باشگاه استقلال نرفت
روابط عمومي يا خصوصي؟!
با شكست ازبكستان و راه يابي به مرحله نيمه نهايي رقم خورد صعودفوتسال ايران به جام جهاني
كاهش سهميه ها ، خطري كه فوتبال ايران را تهديد مي كند باشگاه ها از برنامه اعلام شده عقب هستند
تيم ملي واليبال ايران، استراليا را شكست داد
بازگشت آرامش به قايقراني پس از هفته اي پرتنش
اعزام تيم ملي با 4 شناگر به تركيه



حديث دشت عشق

به يادطلبه بسيجي شهيد «حسنعلي مهديه»
رفتند همراهان و تنها مانده ام من
دوستانش كه با آنها عازم حوزه گرديد، همه شهيد، اسير و برخي هم مجروح شده بودند، روحش بي قرار بود و سرش پرشور، در حال خواندن اصول فقه و لمعه بود كه ديگر بيش از اين تاب نياورد؛ چرا كه فوز عظيم را در شهادت مي دانست و دريافت كه درس عشق در دفتر نباشد و چنين بود كه بال گشود و صفير از شجر طوبي زد. در عمليات ها دوبار مجروح شد، اما از راهش دست برنداشت، نوشته اند مهمترين خصوصيت او تقواي مالي و ساده زيستي او بود و ديگر فهم و بينش سياسي اش! همگان را از انحراف سياسي آگاه مي كرد و در برابر توطئه ها هشدار مي داد. به رهبري و امام خود عشق مي ورزيد. خدمت به محرومان جامعه و تبليغ در مناطق دور افتاده استان چهارمحال بختياري را از ياد نمي برد و در نهايت با خونش پيام مقاومت و ايستادگيش را امضا نمود.
طلبه بسيجي شهيد «حسنعلي مهديه»؛ سال 1341 در نجف آباد متولد شد و در 20/5/1360 در منطقه دزفول به شهادت رسيد.

 



ليست اخراجي هاي باشگاه پرسپوليس مشخص شد دنيزلي تنها 10 بازيكن را خواست

سرويس ورزشي-
با گذشت 14 روز از فصل نقل و انتقالات ، باشگاه پرسپوليس سرانجام ليست بازيكنان مازاد و مورد تاييد خود را براي سال آينده اعلام كرد تا اولين گام مديران اين تيم براي تغيير و تحول و بستن تيمي قدرتمند در ليگ دوازدهم بطور رسمي برداشته شود.
پس از پايان فصل كابوس وار پرسپوليس و وعده وعيدهاي رويانيان و دنيزلي مبني بر آغاز روزهاي خوش سرخپوشان در ليگ دوازدهم ليست بازيكنان مازاد و نفراتي كه قرار است همچنان در اين تيم حضور داشته باشند اعلام شد. بنابر اعلام مصطفي دنيزلي به باشگاه پرسپوليس، مهدي مهدوي كيا، علي كريمي، محمد نوري، غلامرضا رضايي، حميدرضا علي عسگري، امير حسين فشنگچي، رضا نورمحمدي، هادي نوروزي، مهرداد پولادي و ايمون زايد، 10 بازيكني هستند كه براي سال آينده مورد تائيد كادر فني تيم قرار گرفته اند.
بدين ترتيب و با اعلام تاييد اسامي ده نفر توسط دنيزلي براي حضور در پرسپوليس، جدايي وحيد هاشميان، ميثاق معمارزاده، محمد نصرتي، آودوكيچ، ابراهيم شكوري، شيث رضايي، مهرداد اولادي، مامادو تال، حسين هوشيار، مسعود داستاني، عليرضا محمد، مجتبي شيري، جواد كاظميان، سعيد قدمي، روح اله سيف الهي، حسين بادامكي، مازيار زارع، سامان آقا زماني و حسين كنعاني قطعي به نظر مي رسد اما با اين حال بعيد نيست در صورت ناكامي سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات بعضي از اين بازيكنان در تيم فصل بعد بمانند.
رويانيان كه اين روزها سخت در حال مذاكره با بازيكناني چون قاضي، بنگر ،گردان، ماهيني، خلعتبري، سيد جلال حسيني و...است براي هماهنگي نهايي با دنيزلي به صورت تلفني با وي در ارتباط است تا تمام كارها با توافق طرفين انجام شود. هر چند مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از بازي با الاتحاد ازدنيزلي خواستند كه روز 8 خرداد براي مذاكراتي درباره جذب بازيكنان جديد و ليست مازاد به تهران بيايد اما با توجه به سفر رويانيان همراه با وزير ورزش و جوانان به تركيه نشست دنيزلي و رويانيان در تركيه برگزار شد.
دنيزلي در اين نشست بازيكنان مازاد و ليستي كه بايد بازيكنان جديد جذب شوند را به باشگاه اعلام كرد و از همين رو از رويانيان خواست با توجه به اينكه كاري در تهران ندارد 3 روز قبل از شروع تمرينات به تهران بيايد كه با موافقت مديرعامل باشگاه پرسپوليس مواجه شد. البته در شرايطي كه باشگاه پرسپوليس همچنان اعلام مي كند كه دنيزلي آخر هفته به تهران برگردد اما هنوز شايعاتي پيرامون عدم بازگشت وي به ايران شنيده مي شود.
پس از آن كه چند روز پيش در خبري اعلام شد دنيزلي يكي از گزينه هاي سرمربيگري بشيكتاش است و او به همراه 11 مربي ديگر كانديدا بودند، اين مربي در گفت وگويي با روزنامه وطن تركيه اعلام آمادگي كرد كه در صورت تمايل مسئولان باشگاه بشيكتاش حاضر است به تيم سابقش برگردد و اين اظهارات در شرايطي بيان شد كه او هنوز يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد . حال با شروع فصل نقل و انتقالات ، اگر بحث جدايي دنيزلي از پرسپوليس به واقعيت تبديل شود مديران اين باشگاه با مساله جديدي تحت عنوان انتخاب سرمربي جديد روبرو خواهند شد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

قلعه نويي: اخلاق مداري در صدر اهداف ما قرار دارد
سرمربي جديد تيم استقلال گفت:وقت كمي داريم و تمام تلاشم را براي موفقيت و سربلندي تيم خواهم كرد. امير قلعه نويي درباره حضورش در استقلال اظهار داشت:جلسه خوبي را با هيات مديره استقلال داشتيم و مسائل مختلفي را بيان كرديم كه در نهايت تصميم اعضا بر اين شد من در خدمت تيم محبوبم باشم.
وي افزود:بايد كارمان را سريع آغاز كنيم و با توجه به وقت كمي كه داريم،بايد هر چه سريعتر كار را آغاز كنيم و بتوانيم هوادارانمان را شاد كنيم.قلعه نويي تاكيد كرد:به طور حتم اخلاق مداري در صدر توجهات و اهداف ما قرار دارد.در تيمي به بزرگي استقلال،جايگاهها بايد مشخص باشند .علاوه بر اين تلاش مي كنيم تيم قدرتمندي را بسازيم و استقلال را از بعد تاكتيكي هم متحول كنيم.وي درباره فهرست خود براي فصل آتي گفت:هنوز دراين باره به جمع بندي نرسيده ام ولي به زودي ليست بازيكنان را اعلام خواهيم كرد.
بدهي 8 ميلياردي باشگاه ها
نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال از بدهي 8 ميليارد توماني باشگاه ها خبر داد. هادي آيت الهي در مورد اينكه حميد سجادي به عنوان نماينده وزارت ورزش در تيم ملي منصوب شده است، گفت: چنين چيزي نيست و فقط در تركيه صحبت شد كه سجادي به تيم ملي كمك كند همين. وي در مورد ميزان دقيق بدهي هاي باشگاه ها گفت: رقمي كه تاكنون اعلام شده در حدود 8 ميليارد تومان بوده است كه البته اين بدهي بدون احتساب مسايل مالي ليگ گذشته است.
خط قرمز كي روش روي نظري
بازيكن تازه دعوت شده به اردوي تيم ملي فوتبال به دليل صادر نشدن مجوز فيفا در فهرست مورد نظر كي روش براي ديدار با ازبكستان جاي نگرفت. اميد نظري بازيكن ايراني - فيليپيني كه براي نخستين بار از سوي كارلوس كي روش به اردوي تيم ملي فوتبال ايران دعوت شد و در اردوي تركيه به ساير ملي پوشان اضافه شد، براي حضور در ديدار برابر ازبكستان نياز به مجوز فيفا دارد كه تاكنون اين مجوز صادر نشده است. براساس تصميم كارلوس كي روش نام اميد نظري از فهرست بازيكنان مورد نظر براي ديدار روز 14 خردادماه برابر ازبكستان خارج شده است. ضمن اينكه اشكان دژاگه كه به اردوي تيم ملي در تركيه ملحق شده در فهرست كي روش قرار دارد و در صورت برطرف شدن كامل مصدوميت مي تواند براي تيم ملي ايران به ميدان برود.
عنايتي در ليست قلعه نويي نبود
مهاجم جديد تيم فوتبال مس كرمان گفت: اتفاقاتي رخ دادكه باعث شد بين من و استقلال وصلت صورت نگيرد. رضا عنايتي با بيان اين خبر كه با تيم مس كرمان قرارداد امضا كرده است در پاسخ به اين سؤال كه چرا با استقلال قرارداد امضا نكرد، گفت: به خاطر اين كه شنيدم در ليست امير قلعه نويي حضور ندارم تصميم گرفتم به كرمان بروم تا در خدمت اين تيم باشم.ضمن اينكه بعضي اوقات آنچه كه مي خواهيم رخ نمي دهد، متاسفانه آدم ها هرچه مي كشند از خودي است. اتفاقاتي رخ داد كه اين اتفاقات نمي گذارد بين من و استقلال و هوادارانش وصلت رخ دهد.عنايتي افزود: فقط مي توانم بگويم براي بازگشت به استقلال خيلي تلاش كردم. مي توانيد اين موضوع را از فتح الله زاده بپرسيد. وقتي با او صحبت كردم قرارداد سفيد به فتح الله زاده دادم و به او گفتم اگر بخواهم به استقلال بيايم، باشگاه مس كرمان را راضي مي كنم. من هميشه هواداران استقلال را دوست دارم و براي آنها آرزوي موفقيت مي كنم.
آودوكيچ در آستانه امضاي قرارداد با مس
مسئولان باشگاه مس كرمان از حضور قريب الوقوع دروازه بان فصل گذشته تيم پرسپوليس در تيم مس خبردادند. مسئولان باشگاه مس كرمان با آسمير آودوكيچ دروازه بان بوسنيايي تيم پرسپوليس براي امضاي قرارداد به توافق رسيده اند.
دروگبا جايگزين خلعتبري مي شود؟
باشگاه الوصل امارات براي جذب دروگبا با مهاجم آفريقايي چلسي وارد مذاكره شده و به توافق اوليه نيز دست يافته است.روزنامه البيان امارات نوشت: باشگاه الوصل كه هدايتش را ديگو مارادونا بر عهده دارد، براي خريد ديديه دروگبا مهاجم ساحل عاجي چلسي وارد مذاكره شده است. به نوشته اين روزنامه روند اين گفت وگوها مثبت بوده و دو طرف به توافق اوليه نيز رسيده اند.الوصل كه محمدرضا خلعتبري را در اختيار دارد، در فصل گذشته ليگ امارات نتايج بسيار بدي گرفت و در رده هشتم جدول رده بندي ايستاد كه يكي از بدترين نتايج اين تيم در اين چند سال اخير است. آمدن دروگبا به الوصل احتمال ماندن محمدرضا خلعتبري در اين تيم را كمتر خواهد كرد.
احتمال حضور جباري در الوكره قطر
با بازگشت امير قلعه نويي به استقلال احتمال جدايي جباري از اين تيم قوت گرفته است. با تأكيد سرمربي جديد استقلال بر اخلاق مداري در باشگاه،جدايي جباري كه حواشي زيادي در طول فصل براي استقلال به وجود آورده بسيار محتمل شده است.در اين ميان اخباري از پيشنهاد تيم قطري الوكره به جباري به گوش مي رسد،تيمي كه شايد مقصد بعدي فرهاد مجيدي نيز باشد.حتي در محافل رسانه اي مطرح شده كه مجيدي،جباري را به مسئولان اين تيم قطري پيشنهاد داده است.

 



گره كور استقلال به دست وزير ورزش باز شد فتح الله زاده مديرعامل ماند

وزير ورزش و جوانان خواسته تا زمان ارائه گزارش كميته ارزيابي از وضعيت مالي باشگاه استقلال فتح الله زاده به كار خود ادامه دهد.
محمد عباسي وزير ورزش و جوانان گره كور باشگاه استقلال را باز كرد. در شرايطي كه همه منتظر بودند تا هيئت مديره باشگاه استقلال از بين اميدوار رضايي، علي فتح الله زاده و احمد شهرياري يك نفر را به عنوان مديرعامل استقلال معرفي كند و پيش بيني ها بر اين بود كه هيئت مديره راي به ماندن فتح الله زاده نمي دهند روز گذشته خبر رسيد كه فتح الله زاده و رسولي نژاد در دفتر رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال جلسه اي را برگزار كردند.
به نظر مي رسيد كه اين جلسه براي بقاي فتح الله زاده در سمت خود و رفع سوتفاهمات برگزار شده و حضور امير قلعه نويي به عنوان سرمربي آينده استقلال هم بر همين اساس است اما اصل قضيه بر اين است كه عباسي وزير ورزش به هيئت مديره استقلال اعلام كرده تا زماني كه نتيجه كميته ارزيابي وزارت ورزش از وضعيت مالي باشگاه استقلال مشخص نشود هيئت مديره نبايد مديرعامل را مشخص كند و طبق قانون فتح الله زاده به عنوان مديرعامل بايد به كار خود ادامه دهد و باشگاه استقلال تا زمان مشخص شدن نتيجه كميته ارزيابي نبايد از امور روزمره به خصوص در فصل نقل و انتقالات غافل شود. جلسه بين فتح الله زاده و رسولي نژاد نيز بر همين اساس تشكيل شد و به صورت قانوني كه فتح الله زاده به عنوان مديرعامل آبي ها در آن شركت كرد، حكم سرمربيگري امير قلعه نويي زده شد. بنابراين طبق آخرين تصميمات اتخاذ شده فتح الله زاده تا ارائه گزارش كميته ارزيابي به وزارت ورزش به كار خود ادامه مي دهد.

 



خبر سرمربيگري قلعه نويي روي سايت باشگاه استقلال نرفت
روابط عمومي يا خصوصي؟!

عليرغم تغيير و تحولات صورت گرفته در كادرفني استقلال ، خبر بركناري پرويز مظلومي و بازگشت قلعه نويي تا عصر روز گذشته كوچكترين انعكاسي در سايت رسمي باشگاه استقلال تهران نداشت!
امير قلعه نويي عصر روز دوشنبه و پس از حضور در جلسه هيات مديره به عنوان سرمربي استقلال برگزيده شد، خبر بازگشت قلعه نويي به استقلال انعكاس بسياري در جامعه ورزش داشت اما سايت رسمي باشگاه استقلال تا عصر روز گذشته از كنار آن بي تفاوت عبور كرد تا اينكه پس ازانتخاب فتح الله زاده به عنوان مديرعامل استقلال مجبور به انعكاس خبر در 4 خط شد. اختلافات گذشته تعدادي از مسئولان استقلال با قلعه نويي دليل عدم انتشار خبر تغييرات در كادرفني استقلال روي خروجي سايت رسمي اين باشگاه بود. اما نكته اي كه در اين باره بايد به آن يادآور شد اين است كه سايت باشگاه استقلال تهران مرجع رسمي ميليون ها هوادار آبي پوش در اقصي نقاط جهان است و مسئول سايت يا روابط عمومي اين باشگاه اجازه ندارد هوادار را از كسب آخرين اطلاعات باشگاه خود محروم كند!

 



با شكست ازبكستان و راه يابي به مرحله نيمه نهايي رقم خورد صعودفوتسال ايران به جام جهاني

تيم ملي فوتسال ايران با برتري برابر نايب قهرمان دوره گذشته مسابقات فوتسال قهرماني آسيا ضمن صعود به جمع چهار تيم پاياني جواز حضور در جام جهاني تايلند را هم كسب كرد.
تيم هاي ملي فوتسال ايران و ازبكستان از ساعت 16 ديروز و در مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي فوتسال قهرماني آسيا برابر هم به ميدان رفتند كه شاگردان علي صانعي با پيروزي 6 بر 3 برابر نايب قهرمان دوره گذشته مسابقات، جواز حضور در مرحله نيمه نهايي اين مسابقات را بدست آورد.
در اين مسابقه كه در سالن ورزشگاه الوصل دبي برگزار شد، حميد احمدي(4 و 39)، احمد اسماعيل پور(7)، علي اصغر حسن زاده(19)، محمد طاهري(23) و حسين طيبي(32) گل هاي تيم ايران را به ثمر رساندند و شهرت توجيب اف(22 و 28) و دلشاد رحمت اف(39) براي ازبكستان گل زدند.
در دقايق پاياني اين مسابقه تيم ازبكستان با بيرون كشيدن دروازه بان خود، با 5 بازيكن به سمت دروازه تيم ملي ايران حمله كرد اما فوتساليست هاي كشورمان نشان دادند در كارهاي دفاعي هم عملكرد خوبي دارند.
با اين پيروزي شاگردان علي صانعي به مرحله نيمه نهايي صعود كردند و براي راه يابي به ديدار نهايي اين مسابقات مي بايست امروز به ديدار تايلند بروند.
تيم فوتسال تايلندهم با برتري 5 بر3برابر لبنان ضمن بدست آوردن سهميه حضور در مسابقات جهاني، حريف تيم كشورمان در مرحله نيمه نهايي رقابتهاي فوتسال قهرماني آسيا شد.

 



كاهش سهميه ها ، خطري كه فوتبال ايران را تهديد مي كند باشگاه ها از برنامه اعلام شده عقب هستند

در شرايطي كه تمام فكر و ذكر اين روزهاي اهالي فوتبال معطوف به مسابقات مقدماتي جام جهاني و نقل و انتقالات ليگ برتر است رئيس كميته صدور مجوز سازمان ليگ مي گويد كاهش سهميه ها به شدت فوتبال ايران را تهديد مي كند.
علي كاظمي رئيس كميته صدور مجوز سازمان ليگ فوتبال در توضيح روند حرفه اي شدن باشگاه ها و اخذ مجوز فعاليت در فوتبال، گفت: باشگاه هايي مي توانند عضو سازمان ليگ شوند كه حداقل داراي شرايط آيين نامه رابط باشگاه با ليگ را داشته باشند. در اين آيين نامه حتي آمده كه اگر تيم هاي صعود كننده به ليگ برتر، شرايط لازم را نداشته باشند، مي توان آن ها را پشت در ليگ برتر نگه داشت و اجازه صعود نداد. به عنوان مثال در اين آيين نامه به بحث هاي سخت افزاري و ساختار باشگاه ها اشاره شده است.
كاظمي همچنين به قانون بليت فروشي باشگاه ها اشاره كرد و يادآور شد: طبق معيارهاي زيرساختي AFC بليت فروشي ها بايد به باشگاه واگذار شود. سازمان ليگ در اين زمينه آمادگي اش را به باشگاه ها اعلام كرده منتهي ابتدا بايد سيستم به تأييد برسد و كنترل مركزي داشته باشد.
بازرسان AFC براي صدور مجوز حرفه اي به باشگاه ها اواسط مرداد به ايران مي آيند و به نظر مي رسد تا آن موقع مشكلات بسياري حل نشده باقي بماند.
رئيس كميته صدور مجوز در اين رابطه، اظهار كرد: به اعتقادم بعضي از مشكلات پيش رو قابل برطرف شدن است و سخت هم نيست، اما بايد جلسه اي تشكيل شود و هر بخش مسئوليتي را بگيرد تا ايرادات رفع شوند. به هر حال اگر اين ايرادات را متوجه مديريت باشگاه بدانيم به نتيجه اي نخواهيم رسيد، حتي اگر تنها سازمان ليگ را هم مسئول بدانيم، بعيد مي دانم اتفاقي بيفتد. بنابراين مي طلبد تا همه آدم هايي كه مي توانند كمك كنند در يك نشستي وظايف صورت جلسه شود و هر مجموعه اي بداند كه ملزم به انجام چه كارهايي است.
كاظمي، در پايان تأكيد كرد: براي برآورده كردن انتظارات كنفدراسيون فوتبال آسيا اصلاً زمان نداريم. الان اگر بگوييم زمان كافي داريم به فوتبال خيانت كرده ايم. ما حتي از زمان عقبيم و به نظرم حيف است كه موقعيت را از دست بدهيم. همه مي توانيم كمك كنيم و بخش عمده مشكلات قابل حل است و در كوتاه مدت رفع مي شود.

 



تيم ملي واليبال ايران، استراليا را شكست داد

ملي پوشان واليبال ايران در آخرين ديدار تداركاتي خود پيش از رقابت هاي انتخابي المپيك برابر استراليا با نتيجه سه بر دو پيروز شدند.
تيم ملي واليبال ايران كه براي رقابت هاي انتخابي المپيك عازم ژاپن شده است ديروز در آخرين ديدار تداركاتي خود مقابل استراليا به ميدان رفت و موفق شد اين تيم را با نتيجه سه بر دو و امتيازهاي (25-22 ، 25-22 ، 23-25، 22-25 ، 17-15 ) شكست دهد.
رقابت هاي واليبال انتخابي المپيك 2012 از روز 12 خرداد به ميزباني ژاپن آغاز مي شود و تيم ملي ايران بايد در اين مسابقات با حريفاني چون كره جنوبي، چين، استراليا، ونزوئلا ، پورتوريكو، صربستان و ژاپن مبارزه كند.

 



بازگشت آرامش به قايقراني پس از هفته اي پرتنش

با آرام شدن جو حاكم بر قايقراني، 4 پاروزن المپيكي ايران نيز با بازگشت به اردو براي المپيك لندن آماده مي شوند.
پس از هفته اي پرتنش در خانواده قايقراني و منتشر شدن اخباري متفاوت مبني بر انصراف ملي پوشان از رقابت هاي المپيك، امروز چهار قايقران المپيكي ايران با بازگشت به تمرين هاي خود برگشتند تا براي كسب آمادگي بيشتر جهت حضور در المپيك لندن گام بردارند.
محسن شادي صبح امروز با بازگشت به تمرين ها در سد شهر چاي اروميه به حاشيه ها پايان داد و با اقدامي حرفه اي نشان داد كه در مسير المپيك گام برمي دارد.
آرزو حكيمي ديگر پاروزن المپيكي ايران كه در رقابت هاي جهاني عملكرد خوبي داشت هم اعلام كرده كه كمي كم روحيه شده اما به حضورش در المپيك تاكيد كرد. او نيز بدون توجه به اتفاق هاي اخير براي بزرگترين رويداد ورزشي جهان آماده مي شود.
احمدرضا طالبيان پارون زن آب هاي آرام كه در زمان تغييرات در رقابت هاي جهاني به سر مي برد نيز هيچ تصميمي مبني بر انصرافش اعلام نكرده بود. او هم اكنون در ايران است و تمرين هايش را ادامه مي دهد.
سولماز عباسي چهارمين نماينده قايقراني ايران در المپيك لندن است كه او نيز در رقابت هاي جهاني سوئيس حضور داشت و حالا با بازگشت به ايران با ادامه تمرين هايش براي المپيك آماده مي شود. با اين شرايط پس از يك هفته تنش، آرامش به قايقراني برگشته است و پاروزن هاي ايراني به فكر نتيجه اي مطلوب در لندن هستند.

 



اعزام تيم ملي با 4 شناگر به تركيه

ازسوي كميته فني شنا اسامي 4 شناگر تيم ملي براي شركت در مسابقات كاپ آزاد تركيه اعلام شد.
كميته فني شنا تصميم گرفت در چارچوب برنامه هاي كوتاه مدت و ميان مدت آماده سازي ملي پوشان جهت حضور در مسابقات قهرماني آسيا كه آبان ماه جاري در امارات برگزار خواهد شد 4 شناگر به مسابقات كاپ آزاد تركيه اعزام شوند.بر اين اساس محمد بيداريان، محمد عليرضايي، احمدرضا جلالي و افشين عسگري، 4 ملي پوشي هستند كه با كسب بيشترين امتياز در رقابت هاي انتخابي تيم ملي عازم مسابقات كاپ آزاد تركيه كه از 24 تا 27 خردادماه در استانبول برگزار مي شود اعزام خواهند شد. مسابقات شناي كاپ آزاد تركيه آخرين مرحله رقابت هاي انتخابي المپيك 2012 لندن محسوب مي شود.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14