(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 24 تير 1391 - شماره 20255

حديث دشت عشق
گزارشي از آخرين روز نقل و انتقالات ليگ برتر در پايتخت
از بازگشت ناگهاني جباري به استقلال تا تمديد قرارداد مهاجم خارجي پرسپوليس
اخبار كوتاه از فوتبال
تيم ملي واليبال يك شنبه در روسيه
انگيزه هاي بالاي قهرمان پنج دوره جهان براي كسب طلاي المپيك
سوريان: ديگر آن جوان 4 سال قبل نيستم
قبول دارم ركوردهايم افت كرده است
سليمي: در المپيك به دنبال طلا هستم نه ركوردشكني!
خواندني از ورزش ايران
سرمربي تيم ملي از آخرين وضعيت بسكتبال مي گويد
مهرام به جاي تيم ملي در تورنمنتي شركت نمي كند
در مسابقات پينگ پنگ اراك نونهال قزويني قهرمان تنيس روي ميز ايران شد


حديث دشت عشق

به ياد شهيد «احمد بركت»گوهر خون شما زينت ميهن شده است
سال 1345 آن هنگام كه پيروان آل علي(ع) در بزرگداشت مصيبت سالار شهيدان امام حسين(ع) به سوگ مي نشينند، غزل زيستن را خواندن آغاز كرد. روزگار ناموافق و نامراد در سن دوازده سالگي او را از وجود مادر اين آيت مهرباني و شفقت بي بهره كرد تا بقيه عمرش در سايه استوار پدر سپري شود. در مكتب تعليم و تربيت پدرش رشد كرد و باليد و با آموزه هاي عالي دين آشنا گشت و آن ها را در زندگي به كار بست.
حريم ملكوتي خانه خدا، محلي بود براي لحظات ناب تنهايي اش و خلوت با دوست. از اين رو با پرواز مرغ دلش به سوي باغ پرگل آيات قرآن كريم و توسل به ائمه اطهار(ع)، استحكام بيشتري به پايه هاي اين ارتباط عرفاني مي بخشيد.
مدتي از پيروزي انقلاب نگذشته بود كه حمله ناجوانمردانه غول بي شاخ و دم دشمن چهره آذين بسته شهر را برهم زد و خانه و كاشانه مردم را ويران ساخت. از اين رو به خيل بسيجيان پيوست و لباس سربازي بر تن كرد. 6 ماه شجاعانه نبرد در مقابل دشمن سفاك را وجهه همت خود قرار داد تا اين كه سرانجام سال 1361 در منطقه دشت عباس (عمليات محرم) پذيراي مقام بلند شهادت گشت.
 


گزارشي از آخرين روز نقل و انتقالات ليگ برتر در پايتخت

از بازگشت ناگهاني جباري به استقلال تا تمديد قرارداد مهاجم خارجي پرسپوليس

مهلت نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال درحالي روز پنجشنبه هفته گذشته تمام شد كه در آخرين روز استقلال پر سر و صداترين تيم بود.
در آخرين روز مهلت نقل و انتقالات دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال، هيئت فوتبال استان تهران بازيكنان زيادي را به خود ديد كه در اين ميان استقلال به همراه راه آهن روز شلوغي را پشت سر گذاشتند. شايد مهم ترين اتفاق روز پنجشنبه تمديد قرارداد مجتبي جباري با استقلال بود. در حالي كه گفته مي شد اين بازيكن با قلعه نويي و فتح الله زاده به توافق نرسيده و در فصل جديد راهي تراكتورسازي خواهد شد، شماره 8 جنجالي استقلال به ناگهان با حضور در هيئت فوتبال تهران قراردادش را با آبي ها ثبت كرد و در مصاحبه خود پس از ثبت قرارداد هم گفت اين يكي از بهترين قراردادهاي عمرم بود!
جلسه جباري با قلعه نويي
البته شواهد حاكي از آن بود كه جباري حتي بليت هواپيما براي سفر به تبريز را هم آماده كرده و به طور كاملاً ناگهاني و در لحظات آخر با استقلالي ها به توافق رسيده است. اين موضوع وقتي عجيب تر مي شود كه بدانيم فتح الله زاده روز پنجشنبه در آخرين مصاحبه خود گفته بود: من به اندازه كافي براي جباري وقت گذاشتم. الان هم اعلام مي كنم كه در مذاكرات با او به نتيجه نرسيديم. او بازيكن من بوده است اما حالا مي توانم بگويم كه او را نمي خواهم. يعني جباري در تيم فصل آينده استقلال جايي ندارد!
با اين حال برگزاري يك جلسه با امير قلعه نويي كه چند ساعتي طول كشيد مجتبي جباري را در استقلال ماندگار كرد تا سنت فصول گذشته فصل نقل و انتقالات در مورد جباري حفظ شود و اين بازيكن بدون اينكه در دوران بدنسازي تيمش شركت كند، قراردادش را تمديد كند و دوباره شماره 8 آبي ها را بر تن كند. از بازگشت جباري به استقلال كه بگذريم ديگر اتفاق عجيب روز پاياني فصل نقل و انتقالات به فسخ قرارداد ايمان مبعلي با استقلال مربوط مي شد. مبعلي كه از چند هفته پيش با استقلال به توافق رسيده بود و در تمرين هاي پيش فصل تيم امير قلعه نويي هم شركت كرده بود، پنجشنبه با حضور در هيئت فوتبال قرارداد خود را با آبي ها فسخ كرد و به پيكان تهران پيوست. پيش از اين هم در ظهر پنجشنبه محمد محمدي دروازه بان استقلال قرارداد خود را با اين تيم فسخ كرده بود و به جمع شاگردان علي دايي در راه آهن پيوسته بود تا يك جاي خالي براي جانواريو باقي بماند.
آبي ها در انتظار نكونام
البته استقلالي ها قصد داشتند در آخرين روز فصل نقل و انتقالات يك بمب ديگر هم منفجر كنند اما موفق نشدند، هرچند كه آنها براي انجام اين كار هنوز وقت دارند. استقلالي ها هنوز منتظر مشخص شدن وضعيت جواد نكونام هستند تا او را به تيم خود اضافه كنند.
استقلال هنوز براي جذب اين بازيكن فرصت دارد و بايد ديد در روزهاي آتي چه اتفاقاتي رخ خواهد داد. در اردوگاه رقيب ديرينه استقلال هم روز پنجشنبه دو مهاجم قراردادشان را با پرسپوليس تمديد كردند. ايمون زايد مهاجم محبوب هواداران پرسپوليس و همچنين روح الله سيف اللهي دو بازيكني بودند كه با حضور در هيئت فوتبال قرارداد خود را با پرسپوليس تمديد كردند. ساير بازيكنان پرسپوليس پيش از اين قرارداد خود را ثبت كرده بودند.
ركورد راه آهن
همچنين پنجشنبه 22 بازيكن راه آهن همزمان در هيئت فوتبال حضور يافته و قرارداد خود را با اين تيم ثبت كردند. پيروز قرباني، بهادر عبدي، فرشيد كريمي، محمد محمدي، فيض علي حسيني، ميرهاني هاشمي، ابراهيم كريمي، حامد نورمحمدي، امير طهمورث، حسين كعبي، فرزاد آشوبي، حسين پاشايي، علي غلام، محمدرضا ماماني، بهشاد ياورزاده، ايمان رزاقي راد، جهانگير عسكري، عليرضا عباس فرد، مهرداد كفشگري، محمد رجب زاده، نادر هوشيار و عليرضا حيدري اين 22 بازيكن بودند.


اخبار كوتاه از فوتبال

فتح الله زاده: مسئوليت جباري با قلعه نويي است
مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص تمديد قرارداد مجتبي جباري گفت: در جلسه اي كه با قلعه نويي داشتم وي اعلام نياز كرد و گفت جباري را مي خواهد، من هم به نظر سرمربي احترام گذاشتم. علي فتح الله زاده در پاسخ به اين سؤال كه نمي ترسيد دوباره جباري مصاحبه كند و همان اتفاقات قبل تكرار شود؟ افزود خير، از اين لحظه به بعد مسئوليت جباري با سرمربي است و من مطمئنم قلعه نويي در برخورد با بازيكنان كارش را بلد است. سعي من هم اين است كه فقط مديريت و در مواقع لزوم ورود كنم.
هافبك پيشين استقلال به ليگ آمريكا رفت
هافبك پيشين تيم فوتبال استقلال راهي ليگ آمريكا شد. داريوش يزداني كه فصل گذشته با تيمي قرارداد امضا نكرد و يك فصل از بازي كردن فاصله گرفت به تازگي با باشگاه آمريكايي لابلوز قرارداد دو ساله امضا كرده است. يزداني بازيكن سال هاي دور استقلال و برق شيراز شب گذشته به آمريكا رفت تا در سال اول قرارداد خود به عنوان بازيكن- مربي و در سال دوم به عنوان مربي فعاليت خود را آغاز كند.
رفيعي: زورم به خودم رسيد و داوري را كنار گذاشتم
داور پيشين فوتبال ايران گفت: زورم به خودم مي رسد و داوري را كنار گذاشتم. محمود رفيعي در مورد تقديري كه در حاشيه جلسه توجيهي داوران از او به عمل آمد، گفت: جا دارد از كميته داوران تشكر كنم. من سال ها در امر قضاوت تلاش و عمر خود را در اين راه سپري كردم. رفيعي در مورد اتفاقات بازي پرسپوليس و داماش سال گذشته كه منجر به خداحافظي او از جامعه داوري شد، تصريح كرد: دوست ندارم در مورد آن اتفاقات صحبت كنم. هر چقدر هم كه از آن مسئله بگذرد در موردش صحبت نمي كنم ضمن اين كه بعد از آن بازي ديگر نخواستم داوري كنم من فقط زورم به خودم مي رسد و داوري را كنار گذاشتم.
خطيبي سرمربي گسترش فولاد تبريز شد
رسول خطيبي با هدف بومي سازي سرمربي تيم دسته يك گسترش فولاد تبريز شد. وي ضمن تاييد اين خبر يونس باهنر و علي اكبر استاد اسدي را به عنوان كمك هاي خود در اين تيم نام برد و افزود: غياثوند به عنوان مربي دروازه بانان و آلوسي به عنوان مربي بدنساز جذب اين باشگاه شده و يك دستيار ديگر نيز به زودي معرفي خواهم كرد.
محمدي: به خاطر حفظ دوستي ها از استقلال رفتم!
دروازه بان جديد تيم راه آهن با بيان اين كه با رحمتي مشكلي ندارد گفت: به خاطر اين كه دوستي ها در حد تماس تلفني باقي بماند از استقلال رفتم. محمد محمدي در خصوص دلايلي جدايي اش از استقلال در دقايق پاياني فصل نقل و انتقالات افزود: فقط همين را بگويم كه به خاطر اين كه مشكلي نيايد و دوستي هايمان حتي در حد تلفني باقي بماند اين تصميم را گرفتم اما چيزهايي است كه شايد براي خيلي ها قابل تحمل باشد، اما من احساس كردم كه برايمان قابل تحمل نيست، اين را هم بگويم كسي به من چيزي نگفته اما شرايط طوري بود كه بهتر بود جدا شوم.
مربي تيم ملي فوتسال از اسپانيا مي آيد
رئيس كميته فوتسال براي مذاكره با مربي اسپانيايي به مادريد خواهد رفت. كميته فوتسال پس از ناكامي تيم ملي فوتبال در جام ملت هاي آسيا دست به تغييراتي در كادر فني تيم ملي زد و اكنون پس از بركناري ژورانديرو، يك مربي اسپانيايي دستيار صانعي خواهد شد. از همين رو عباس ترابيان در هفته پيش رو به مادريد مي رود تا از نزديك با اين مربي مذاكره كند. البته به گفته ترابيان حضور اين مربي در كادر فني ايران قطعي است و اين مذاكرات تنها براي مهيا كردن حضور وي و گفت وگو پيرامون شرايط و برنامه تيم ملي ايران براي حضور پرقدرت در جام جهاني خواهد بود.
پيروزي نوجوانان ايران برابر ژاپن
تيم فوتبال نوجوانان كشورمان در ديدار دوستانه مقابل نوجوانان فوتبال ژاپن به يك پيروزي پرگل دست پيدا كرد. تيم هاي فوتبال نوجوانان ايران و ژاپن روز پنج شنبه هفته گذشته در ديداري تداركاتي به مصاف هم رفتند. اين ديدار دوستانه كه با قضاوت سعيد بخشي زاده در ورزشگاه دستگردي تهران برگزار شد در پايان به پيروزي 4 بر يك تيم ايران انجاميد. براي تيم فوتبال نوجوانان كشورمان در اين بازي تداركاتي اميرمحمد مظلوم (12 و 20)، سوتگي ريكي يا (73-گل به خودي) و رضا كربلا چعب (84) گل زدند. تيم هاي فوتبال نوجوانان ايران و ژاپن خود را براي حضور در مسابقات فوتبال قهرماني نوجوانان آسيا كه مهرماه امسال در تهران برگزار مي شود، آماده مي كنند.
 


تيم ملي واليبال يك شنبه در روسيه

كاروان واليبال ايران يكشنبه شب 25 تيرماه جهت برگزاري دو ديدار دوستانه با تيم ملي روسيه، تهران را به مقصد مسكو ترك خواهد كرد.
كاروان واليبال ايران يكشنبه شب 25 تير ماه جهت برگزاري دو ديدار دوستانه با تيم ملي روسيه، تهران را به مقصد مسكو ترك خواهد كرد. تيم ملي واليبال مردان ايران كه چندي پيش از سوي كنفدراسيون واليبال آسيا به عنوان نماينده اين قاره جهت حضور در مسابقات انتخابي ليگ جهاني 2013 انتخاب شده است براي آمادگي هرچه بيشتر جهت حضور در اين رقابت ها، علاوه بر ديدار با روسيه، حضور در جام واگنر لهستان و جام مردان آسيا(AVC) را نيز در دستور كار خود دارد. تيم ايران كه بطور مستقيم به دور دوم رقابت هاي انتخابي ليگ جهاني راه پيدا كرده است، براي كسب مجوز حضور در ليگ جهاني 2013، بايد در ابتدا با نماينده آفريقا پيكار كند و در صورت برتري به مصاف تيم شانزدهم ليگ جهاني 2012 برود.
تاريخ برگزاري اين رقابت ها توسط فدراسيون جهاني واليبال تعيين و اعلام مي شود.
 


انگيزه هاي بالاي قهرمان پنج دوره جهان براي كسب طلاي المپيك

سوريان: ديگر آن جوان 4 سال قبل نيستم

حميد سوريان معتقد است كه المپيك لندن براي او تفاوت بسيار زيادي با پكن دارد و ديگر آن جوان 4 سال قبل نيست.
دارنده 5 مدال طلاي كشتي فرنگي جهان و يكي از پرافتخارترين كشتي گيران تاريخ ايران، مدال المپيك را در كلكسيون مدال هايش خالي مي بيند به همين خاطر قصد دارد در لندن كلكسيونش را تكميل كند.
¤المپيك لندن براي تو چه تفاوتي با پكن دارد؟
-از آن المپيك تا اين المپيك تفاوت زيادي وجود دارد. تجربه ام بيشتر شده و ديگر جوان چهار سال قبل نيستم. فضاي المپيك را بهتر لمس مي كنم به همين خاطر با انگيزه و اميد بيشتري تمرين مي كنم تا نتيجه خوبي بگيرم. چند ماه است كه سفت و سخت به كشتي چسبيده ام كه تقريبا از آبان ماه سال گذشته بوده است. مربيان هم برايم خيلي زحمت كشيده اند. نسبت به يكي دو سال اخير كه كمتر با ورزش بوده ام در اين چند ماهه زحمت بيشتري كشيده ام. ان شاءالله كه نتيجه بگيرم.
¤دليل دوري ات از ورزش در يكي دو سال اخير چه بود؟
-حضور در بازيهاي آسيايي و شكست در آنجا باعث شد تا از فضاي ورزش دور شوم. واقعيت اين است كه احساس مي كنم سال قبل هم كه به مسابقات جهاني اعزام نشدم كمي مورد كم لطفي قرار گرفتم اما مربيان كمك كردند تا دوباره به كشتي برگردم. پس از آن نيز سهميه المپيك را گرفتم. اگر دوباره برگشته ام با انگيزه مدال المپيك بوده است.
¤اگر به گذشته برگرديم آيا بلافاصله پس از مسابقات جهاني حاضر مي شوي در بازيهاي آسيايي هم شركت كني؟
-به گذشته برگردم به هيچ وجه در بازيهاي آسيايي شركت نمي كردم. در آن زمان شرايط ايده آل نداشتم و اگر به گوانگجو نمي رفتم مسابقات جهاني سال بعد را هم از دست نمي دادم.
¤به نظر مي رسد براي اولين بار است كه تيم ملي كشتي فرنگي ايران اين گونه در المپيك مدعي است.
-تيمي كه با اين 6 نفر تشكيل شده خيلي منسجم است. هر 6 نفر ما مدال جهاني داريم و هيچ كس به لندن نمي آيد تا فقط شركت كننده باشد. به اين تيم اميد زيادي داريم.
 


قبول دارم ركوردهايم افت كرده است

سليمي: در المپيك به دنبال طلا هستم نه ركوردشكني!

وزنه بردار فوق سنگين كشورمان تاكيد كرد هدفش در رقابت هاي المپيك 2012 لندن كسب مدال طلا است و ركوردشكني اولويتش نيست.
بدون ترديد بهداد سليمي پراميدترين ورزشكار كشورمان براي كسب مدال طلاي المپيك است اما شكل صحبت هاي وي نشان مي دهد كه از آمادگي صددرصد بهره مند نيست. گزيده اي از صحبت هاي وي كه روز گذشته با خبرگزاري فارس داشت در ادامه مي آيد:
¤ در المپيك صددرصد از تجربيات رضازاده استفاده مي كنم. وي هميشه تجربياتش از مسابقات جهاني و المپيك را در اختيار من و ساير ملي پوشان قرار مي دهد و نقش موثري در موفقيت هاي كسب شده داشته است.
¤ تقريبا با رفع مصدوميتم از شرايط خوبي برخوردار هستم. هنوز به مرز آمادگي صددرصد نرسيده ام و حدود 90 درصد آماده ام. با اين حال بيشتر اردونشينان در حالي كه روزهاي زيادي به رقابت هاي المپيك 2012 لندن باقي نمانده از آمادگي صددرصدي برخوردار هستند.
¤ در ركوردگيري اردوي بجنورد نيازي به ركورد زدن نداشتم اما به دو دليل ركوردهايم افت داشت. اول آسيب ديدگي زانويم بود كه اجازه نداد خيلي خوب كار كنم و دوم اين كه ركوردگيري بجنورد براي من و كيانوش رستمي و برخي ديگر فرماليته بود و براي انتخابي المپيك نقشي نداشت و خود كوروش باقري هم اين موضوع را تاييد كرده بود.
¤ در لندن تمام تلاشم براي كسب مدال طلا است. بيشتر براي كسب مدال طلا برنامه ريزي كرده ام تا ركوردشكني. البته همه چيز به شرايط روز مسابقه بستگي دارد و امكان رقم خوردن هر اتفاقي وجود دارد.


خواندني از ورزش ايران

¤ دومين روز از پنجمين دوره بازي هاي دانش آموزان آسيا ديروز در رشته جودو در كشور روسيه پيگيري شد و نمايندگان كشورمان صاحب يك مدال نقره توسط سبحان رسولي و دو مدال برنز توسط ايمان نيك اقبال و ميلاد فتحي پور شدند.
¤ تفتيان دونده تيم ملي ايران در مسابقات جوانان جهان با طي كردن 100 متر در مدت زمان 10 ثانيه و 46 صدم ثانيه با قرار گرفتن در جايگاه دهم به كار خود پايان داد.
¤ مدير روابط عمومي باشگاه ذوب آهن اصفهان از فعاليت رسمي 22 تيم اين باشگاه خبر داد و گفت: انحلال تيم هاي غيرفوتبالي اين باشگاه صحت ندارد.
¤ محمد صادق فرجي رييس فدراسيون كاراته پيش از آغازمسابقات قهرماني آسيا در ازبكستان گفت: باتوجه به تلاشهايي كه ملي پوشان انجام داده اند مطمئنا نتيجه دلخواه را مي گيريم. مسابقات كاراته قهرماني آسيا 24 تا 27 تير برگزار خواهد شد كه رقابتهاي رده سني بزرگسال 26 و 27 تير ماه برگزار مي شود.
¤ مسابقات انتخابي تيم كشتي آزاد جوانان به منظور انتخاب نفرات برتر براي حضور در رقابت هاي جهاني عصرديروزدر محل خانه كشتي تهران برگزار شدو در پايان در وزن 55 كيلوگرم فرزاد عموزاده، در وزن 60 كيلوگرم بهنام احسان پور و در وزن 96 كيلوگرم مهران ميرزايي موفق شدند با شكست حريفانشان صاحب دوبنده تيم ملي شوند.


سرمربي تيم ملي از آخرين وضعيت بسكتبال مي گويد

مهرام به جاي تيم ملي در تورنمنتي شركت نمي كند

سرمربي تيم ملي بسكتبال ايران تورنمنت هاي خارجي پيش رو را براي تيم ملي مي داند و معتقد است ملي پوشان بايد با حضور در اين رقابت ها براي مسابقات قهرماني آسيا آماده شوند.
بچيروويچ كه هم اكنون در اروپا تيم جوانان را همراهي مي كند از وضعيت داخلي بسكتبال بي خبر نيست. او از صحبت هاي كاپيتان صمد نيكخواه بهرامي با خبر شده و تاثيرهاي آن را بر بسكتبال نيز مي داند. در كنار اين مسايل اردوي تيم ملي نيز در حال آغاز شدن است، اما باشگاه مهرام نيز در همين مقطع زماني ملي پوشانش را مي خواهد تا براي باشگاه هاي آسيا آماده شود. همين چند مبحث بهانه اي بود تا سرمربي تيم ملي گفت و گويي را انجام دهد. چكيده اي از صحبت هاي سرمربي تيم ملي بسكتبال در ادامه مي آيد:
¤ منظور صمد اين بودكه ملي پوشان شان بالا و نياز به امكانات خوبي دارند. در شان ملي پوشان نيست كه در خوابگاه هاي آزادي بخوابند و به همين دليل در اردوي نخست آنها را در هتل المپيك مستقر كرديم. بازيكنان به امكانات خوب نياز دارند تا به خوبي تمرين كنند تا بتوانند نتيجه بگيرند. حرف هاي صمد اين ها بود نه آن چيزي كه برداشت شد.
¤ تابستان زمان تمرينات تيم ملي است. هم اكنون تمام تيم هاي رده هاي مختلف سراسر دنيا در كمپ هاي تمريني هستند. پس تابستان زمان استراحت باشگاه ها و فعاليت تيم هاي ملي است. دليل ندارد باشگاه ها كار كنند. من تمام برنامه هاي تيم ملي را عملي مي كنم و فدراسيون نيز تمام خواسته هاي من را انجام خواهد داد.
¤ قطعا با باشگاه مهرام همكاري مي كنم، اما نمي شود فدراسيون و تيم ملي همه چيز را آماده كند تا باشگاه استفاده ببرد. مهرام مي تواند خودش تورنمنتي باشگاهي پيدا و در آن شركت كند. اگر ما جام استانكوويچ را همانند يك لقمه آماده در اختيار هاشمي قرار دهيم، اشتباه است. وظيفه من آماده سازي مهرام نيست.
¤ مهرام به كمك نياز دارد و ما نيز به آنها كمك خواهيم كرد. اين كه مي گويند بازيكنان را به ما بدهند تا به جاي تيم ملي عازم تورنمنت هاي خارجي شويم، اشتباه است به اين دليل كه اين تورنمنت ها براي تيم ملي است و ما بايد در آنها شركت كنيم و شخصيت به دست بياوريم. سال آينده قهرماني آسيا و انتخابي جام جهاني را پيش رو داريم و زمان پيش رو فرصتي براي من است تا تيم را آماده كنم. هم اكنون بازيكنانم را نمي شناسم و آنها نيز از من شناختي ندارند و اين رقابت ها فرصتي است تا اين هماهنگي و شخصيت به دست بيايد.
 


در مسابقات پينگ پنگ اراك نونهال قزويني قهرمان تنيس روي ميز ايران شد

قزوين- خبرنگار كيهان:
تنيس باز نونهال قزويني موفق به كسب عنوان قهرماني مسابقات تنيس روي ميز خردسالان كشور شد.
«كيارش زين العابدين» در تركيب 4 نفره تيم قزوين، در مسابقات قهرماني كشور، شهر خود را نمايندگي مي كرد.
در اين دوره از مسابقات كه به ميزباني اراك برگزار شد، تيم پينگ پنگ قزوين به عنوان ششمي بسنده كرد.
تيم تنيس روي ميز خردسالان استان قزوين، توسط «حيدر جليلوند» مربيگري مي شود.


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14