(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 27 تير 1391 - شماره 20258

حديث دشت عشق
ادامه اتفاقات عجيب فدراسيون قايقراني در سكوت وزارت ورزش
ازنوشتن طومار عليه رئيس بركنار شده تا حذف مخالفان!
اخبار كوتاه از فوتبال
اظهارنظر عجيب از ورزشي ترين معاون وزارت ورزش
سجادي : ترسي از تعليق نداريم!
عباسي تلويحا بازگشت دنيامالي را رد كرد
همه سر جاي خودشان هستند و به كارشان ادامه مي دهند
هجوم دلالان فوتبال به بازار دكل حفاري
سيدبندي رقابت هاي تكواندو المپيك مشخص شد
مسير نامشخص كرمي؛ قرعه نسبتاً راحت باقري معتمد


حديث دشت عشق

به ياد شهيد «فريدون كريمايي»
سينه خيز تا قرب الهي!
در دوران انقلاب فعاليت هاي بسياري داشت، يكي از كارهايي كه ايشان انجام داد كندن لوح «انقلاب شاه و مردم» از ميدان فرامه بود. كه پس از بارها تلاش بالاخره آن لوح ننگين را از ميدان كند و آن را نابود كرد. پس از چندين ماه تلاش در جبهه غرب و مبارزه عليه حزب دموكرات به جائي رسيده بود كه حزب دموكرات درصدد ترور ايشان بود. روزي كه تنها با يك ماشين تويوتاي سپاه در جاده غرب داشت مي رفت، به كمين افراد حزب دموكرات برخورد كرد، به سمت ماشينش شليك كردند. او سريع در ماشين را باز كرده و به بيرون پريد و خود را در جوي آب كنار جاده انداخت و تا محل پايگاه چند كيلومتر بود كه به صورت سينه خيز رفت. ضدانقلاب به خيال اينكه ايشان شهيد شده است در راديوي خود اعلام كرد كه «فريدون كريمايي» كشته شده است. شهيد «فريدون كريمايي»، سال 1339 متولد شد و در 29/12/1360 در عمليات فتح المبين (كارخانه نورد اهواز) به شهادت رسيد.
واحد فرهنگي شهيد آويني دماوند
 


ادامه اتفاقات عجيب فدراسيون قايقراني در سكوت وزارت ورزش

ازنوشتن طومار عليه رئيس بركنار شده تا حذف مخالفان!

سرويس ورزشي-
اتفاقات عجيب در فدراسيون قايقراني كماكان ادامه دارد تا جايي كه خبر رسيد روز يكشنبه جلسه اي به بهانه بدرقه ورزشكاران المپيكي تشكيل شده و در آن از روساي هيئت هاي استاني قايقراني خواسته شده طوماري را عليه رئيس بركنار شده امضاء كنند!
ماجرا از اين قرار است كه روز يكشنبه جلسه اي با حضور اهالي قايقراني برگزار شد. طبق اعلام فدراسيون هدف از برگزاري اين جلسه بدرقه شايسته 4 ملي پوشي بود كه قرار است به عنوان نماينده ايران در بازي هاي المپيك حاضر شوند اما در خلال مراسم اتفاقاتي رخ داده كه كمتر كسي انتظارش را داشت. گويا در هنگام صرف نهار توسط ميهمانان فردي با مراجعه به روساي هيئت هاي استاني قايقراني از آنها خواسته طوماري را عليه دنيا مالي رئيس بركنار شده فدراسيون امضاء كنند كه مورد مخالفت برخي روساي هيئت هاي استاني قرار گرفت؛ اين موضوع را دبير بركنار شده هيئت قايقراني استان خوزستان در گفت وگو با خبرگزاري فارس عنوان كرد.
بي خبري آقاي سرپرست
اسبقيان سرپرست فدراسيون قايقراني در پاسخ به اين سؤال كه جريان امضاء كردن طوماري بر عليه دنيا مالي چيست؟ مي گويد: من از اين جريان اطلاع چنداني ندارم. به طور دقيق نمي دانم كه چنين اتفاقي افتاده است يا نه، اما بايد بگويم كه هيچ وقت راضي به اين كارها نيستم. من به عنوان يك كارمند مسئول انجام كارهاي فدراسيون قايقراني هستم و سعي مي كنم كه در اين راه وظايفم را به خوبي انجام دهم. وي پاسخ به سوال ايسنا كه عنوان شده «امضاي طومار كاملا خودجوش بوده» آيا چنين عملي از سوي روساي هيئت ها شدني است؟، اظهار كرد: اگر گفته اند حتماً خودجوش بوده. اما همان طور كه گفتم اطلاع زيادي از اين مساله ندارم.
بركناري به واسطه انتقاد
اما اين تمام اتفاقات مراسم بدرقه قايقرانان نبود؛ گويا صفاريان كه تا يكشنبه به عنوان دبير هيئت قايقراني خوزستان فعاليت مي كرد در پايان اين مراسم به دليل انتقاد از بركناري دنيا مالي از رياست فدراسيون و امضاء نكردن طومار بر عليه دنيا مالي از كار بركنار مي شود! وي در گفت وگويي با خبرگزاري ايسنا در تشريح اين ماجرا مي گويد: چند روز قبل دعوت نامه اي با عنوان «بدرقه المپيكي ها» به هيئت قايقراني خوزستان ارسال شد. اين مراسم در آكادمي المپيك برگزار شد. با اين كه مراسم بدرقه المپيكي ها بود، صحبت هاي متفاوتي در مجمع مطرح شد و بيشتر درباره استعداديابي صحبت شد. وي ادامه داد: وقتي اظهارات حميد سجادي به پايان رسيد، باتوجه به اين كه در خوزستان مردم مرتب درباره دلايل بركناري دنيا مالي از من سؤال مي كنند، از سجادي پرسيدم كه علت بركناري وي چه بوده است. من همچنين از سجادي به عنوان كسي كه در بازي هاي المپيك و جهاني و آسيايي حضور داشته و مي داند كه چه فشارهايي را ورزشكاران تحمل مي كنند، پرسيدم كه چه تضميني وجود دارد كه ورزشكاران ما با روحيه به بازي هاي لندن وارد شوند؟ من گفتم چهره هاي ورزشكاران ما زير آفتاب سوخته و هر كدام 05-04 كيلومتر در سال اخير پارو زدند و اين شوخي نيست. من به وزير كاري ندارم، اما سجادي به عنوان كسي كه ورزشي است بايد تدبير ديگري مي كرد. آيا ورزشكاران ما با اين شرايط مي توانند در مسابقات از نام ايران دفاع كنند؟
دبير بركنار شده هيئت قايقراني خوزستان اضافه كرد: متاسفانه سجادي در پاسخ به سؤالات من مي گفت «ان شاء الله»، «حرف شما را قبول دارم». او قاطعانه نگفت كه بالاخره المپيكي هاي قايقراني اعزام مي شوند يا نه. بعد هم يك خانم آمد و به من گفت كه بركنار شدم! من در جلسه به سجادي گفتم كه بركنار شدم. او به من گفت كه با مدير كل خوزستان صحبت مي كنم تا ببيند براي چه بركنار شدم. اما من گفتم كه بركناري مهم نيست. شما برويد و دل مردم را شاد كنيد. در پايان جلسه هم كه مسئولان هيئت ها صورت جلسه ها را امضاء مي كردند، نام يك فرد ديگر به جاي من نوشته شده بود كه اين فرد هم نامه را امضاء كرده بود. صفاريان از امضاي طومار براي بركناري دنيا مالي در نشست مجمع قايقراني خبر داد و خاطر نشان كرد: من در سالن غذاخوري آكادمي بودم كه نامه اي كه با فونت ريز نوشته شده بود، آوردند و گفتند امضاء كنيد. من به همراه مسئول هيئت مشهد سر يك ميز نشسته بوديم، او به من گفت اين نامه بر عليه دنيا مالي است، دارند امضا جمع مي كنند كه بگويند دنيا مالي از نظر فني ضعيف بوده است. ما هر دو نفر اين نامه را امضاء نكرديم، زيرا اعتقاد داشتيم دنيا مالي در كارش موفق بوده است.
نمي خواهند شرايط درست شود
اتفاقات اخير قايقراني نشان مي دهد كه برخلاف انتظار وزارت ورزش و جوانان قصد ندارد آب رفته را به جوي بازگرداند و با تصميمات منطقي به حواشي اخير پايان دهد. در شرايطي كه از سوي مجامع بين المللي اعلام مي شود كه براي جلوگيري از تعليق احتمالي بايد روساي بركنار شده رشته هاي ورزشي به كار خود برگردند برخي تازه براه افتاده و طوماري عليه دنيا مالي جمع مي كنند كه نه تنها از نظر فني، بلكه از بعد اخلاقي نيز كار غلط و ناپسندي است!


اخبار كوتاه از فوتبال

تهديد پرسپوليس از سوي فدراسيون فوتبال
نايب رييس فدراسيون فوتبال با هشدار به پرسپوليسي ها گفت: اگر در دو بازي متوالي حاضر نشوند از ليگ كنار گذاشته مي شوند. آيت الهي اظهار داشت: با پرسپوليس يا هر تيم ديگري كه بخواهد در ماه مبارك رمضان از حضور در بازي هاي ليگ كناره گيري كند طبق قانون برخورد مي كنيم. قانون در اين باره مي گويد اگر تيمي در دو بازي متوالي شركت نكند، بايد از رقابت هاي ليگ برتر كنار گذاشته شود.
نامه نگاري براي لغو محروميت قلعه نويي
وكيل امير قلعه نويي در مورد راي كميته انضباطي مبني بر محروميت قلعه نويي از همراهي تيم مربوطه به مدت دو جلسه نامه اي به رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال نوشت و خواستار لغو محروميت سرمربي استقلال شد. استدلال وكيل قلعه نويي اين بود كه در متن حكم آمده وي به عنوان سرمربي تراكتورسازي از همراهي اين تيم محروم شده و حالا كه به استقلال آمده بايد اين حكم لغو شود.
نكونام غايب استقلال در هفته نخست ليگ
جواد نكونام را بايد آخرين صيد استقلال در فصل نقل و انتقالات دانست؛ بازيكني كه هر چند هنوز قراردادي با آبي ها نبسته اما مشكلي هم بر سر راه حضورش در اين تيم وجود ندارد. هر چند برخي رسانه ها اعلام كرده اند كه نكونام با استقلال قرارداد داخلي بسته اما تنها تاكنون توافق نهايي صورت گرفته و قراردادي بين دو طرف به امضا نرسيده و قرار شده پس از بازگشت فتح الله زاده از مالزي قرارداد بين استقلال و كاپيتان تيم ملي منعقد شود؛ قراردادي كه به احتمال فراوان روز پنج شنبه و همزمان با آغاز دوازدهمين دوره ليگ برتر در هيات فوتبال تهران به ثبت خواهد رسيد و اين چنين نكونام در نخستين بازي ليگ غايب اصلي تركيب استقلال خواهد بود.
منبع درآمد جديد براي تراكتورسازي
جعفري مديرعامل باشگاه تراكتورسازي در نامه اي از علي كفاشيان خواسته بود فروش بليت رقابتهاي اين فصل ليگ برتر را به اين باشگاه واگذار كند اما با توجه به سابقه اي كه پيش تر وجود داشت اين اتفاق بعيد به نظر مي رسيد اما ديروز تراكتورسازي اعلام كرد كه بليت فروشي از بازي هفته نخست تراكتورسازي برابر سايپا به اين باشگاه واگذار شده است.سايت باشگاه تراكتورسازي همچنين نوشت: بر خلاف سال هاي قبل درآمد حاصل از بليت فروشي بازي ها مستقيما به حساب باشگاه واريز شده و اين كار باعث تسريع در برنامه هاي باشگاه خواهد بود.
رعد و برق جان 2 بازيكن را گرفت
بنابراعلام رسانه هاي محلي تگزاس، دو بازيكن فوتبال اين ايالت روز گذشته بر اثر اصابت رعد و برق كشته شدند. پليس محلي تگزاس اعلام كرد: اين دو مرد كه زير يك درخت پناه گرفته بودند مورد اصابت رعدوبرق قرار گرفتند. اين دو بازيكن فوتبال كه نامي از آنان منتشر نشده به هنگام شديد شدن باران و براي فرار از خيس شدن به زير اين درخت در شمال هوستون پناه بردند كه دچار حادثه شدند.در اين سانحه همچنين يك تن ديگر از بازيكنان اين تيم فوتبال مجروح و به بيمارستان منتقل شد.
بارسلونا براي نيمار 71 ميليون دلار مي پردازد
بارسلونا با پرداخت 71 ميليون دلار به سانتوس در آستانه به خدمت گرفتن نيمار قرار دارد. بارسلونا اميدوار است اين بازيكن را پس از رقابت هاي المپيك به نيوكمپ بياورد البته بعيد است تا قبل از فصل 14-2013 اين انتقال صورت پذيرد. اين بازيكن 20 ساله به تازگي قرارداد خود را تا پايان رقابت هاي جام جهاني 2014 با سانتوس تمديد كرده است.
حل شدن مشكل قرارداد سرمربي پرسپوليس
مانوئل ژوزه به دليل عدم پرداخت مبلغ قرارداد و مشكل در دو بند از قراردادش با مسئولان باشگاه پرسپوليس براي امضاي قرارداد به توافق نرسيده بود. همين موضوع باعث شد اين مربي بدون قرارداد كار خود را با پرسپوليس آغاز كند.پس از اين موضوع، شايعه ناراحتي و حتي قهر ژوزه از پرسپوليس مطرح و حتي گفته شد اين مربي به همين دليل تمرين عصر روز گذشته را تعطيل كرده است اما پس از پيگيري هاي رويانيان و جلساتي كه انجام شد مشكلات قرارداد ژوزه حل شد. ژوزه مبلغي از پول خود را نيز دريافت كرده است. قرارداد اين مربي يك ساله است اما ژوزه به رويانيان اعلام كرده آمادگي اين را دارد كه دو سال در پرسپوليس بماند. يكي ديگر از ناراحتي هاي ژوزه نيامدن دروازه بان برزيلي پرسپوليس بود. سرمربي پرسپوليس از اين بابت ابراز نگراني كرده بود كه اين مشكل نيز حل شد و قرار است دروازه بان گيمارش به تهران بيايد.
كاپلو سرمربي جديد تيم ملي روسيه
فابيو كاپلو سرمربي ايتاليايي سابق تيم ملي فوتبال انگليس، سرانجام پس از چند روز مذاكره با مقامات فدراسيون فوتبال روسيه با عقد قراردادي دو ساله به عنوان سرمربي اين كشور انتخاب شد.


اظهارنظر عجيب از ورزشي ترين معاون وزارت ورزش

سجادي : ترسي از تعليق نداريم!

در حالي كه خطر تعليق كاروان ورزشي ايران را در المپيك لندن تهديد مي كند معاون ورزشي وزارت ورزش و جوانان در اظهارنظري عجيب مدعي شد طبق اساسنامه وزارت ورزش و جوانان كارها را پيش مي بريم و از تعليق ترسي نداريم. چرا كه كار غيرقانوني مرتكب نشده ايم.
حميد سجادي معاون ورزشي وزارت ورزش و جوانان كه برخي از جمله مهدي هاشمي رئيس فدراسيون تيراندازي وي را از عاملان جابجايي هاي اخير در رأس روساي فدراسيون هاي ورزشي مي داند درحاشيه مجمع ساليانه فدراسيون اسكيت مطالبي را درخصوص احتمال تعليق ورزش عنوان كرده كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
¤ هيچ خطري كاروان ايران را در المپيك تهديد نمي كند. سوالاتي هم اگر بوده به صورت مكتوب از سوي كميته ملي المپيك و روابط بين الملل وزارت ورزش و جوانان پاسخ داده شده است. درخصوص بركناري ها هم بايد بگويم ما طبق اساسنامه امور وزارت ورزش را انجام مي دهيم و كار غيرقانوني نكرديم كه از تعليق فدراسيون ها هراس داشته باشيم وقتي مطالب طور ديگري به بيرون از كشور منعكس شود، آنها خودشان را موظف مي دانند از ما سؤال كنند كه اين سؤالات نيز توسط مسئولان پاسخ داده شده است.
¤ مكاتبات با مراجع بين المللي در چند هفته گذشته اتفاق افتاد و درحال مديريت كردن اين مسئله هستيم. ابهاماتي بود كه با پاسخ برطرف شد و تا اينجا كه من با شما صحبت مي كنم، مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد.
¤ خبرنگاران بايد سؤالاتي بپرسند كه به درد ورزش بخورد و به درد المپيك باشد، گذشته ها گذشت فكر آينده و المپيك باشيد.
كيهان: تعجب اهالي ورزش از صحبت هاي سجادي زماني بيشتر مي شود كه وي را ورزشي ترين معاون وزارت ورزش و جوانان مي دانند اما در چند ماه اخير اظهارنظرات و البته عملكرد قهرمان اسبق دووميداني كشورمان به گونه اي بوده كه گويا وي كيلومترها از جامعه ورزش فاصله گرفته است. درضمن بايد اين نكته را به سجادي يادآور شد كه ترس داشتن يا نداشتن شما از تعليق كوچكترين اهميتي ندارد. موضوع مهم آن است كه وزارت ورزش و جوانان به گونه اي عمل نكند كه خداي ناكرده در المپيك مجبور به عدم شركت در مسابقات شويم!


عباسي تلويحا بازگشت دنيامالي را رد كرد

همه سر جاي خودشان هستند و به كارشان ادامه مي دهند

محمد عباسي در واكنش به احتمال بازگشت احمد دنيامالي گفت: همه سر جاي خودشان هستند و به كارشان ادامه مي دهند.
وزير ورزش و جوانان در حاشيه مجمع عمومي كميته ملي المپيك ابتدا از پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره احتمال بازگشت دنيامالي در راس فدراسيون قايقراني امتناع كرد اما وقتي كه با اصرار خبرنگاران مواجه شد، در واكنش به اين مسئله به گفتن يك جمله بسنده كرد و يادآور شد: همه سر جاي خود هستند و به كارشان ادامه مي دهند. وزير ورزش و جوانان درباره حضورش در فراكسيون ورزش مجلس اضافه كرد: نمايندگان موضوع خاصي نداشتند، فراكسيون ورزش تازه تشكيل شده است. اين ديدار بيشتر جنبه معارفه داشت خوشبختانه اين تعداد از دوستان داوطلبانه اعلام آمادگي كردند كه به ما كمك كنند و وزارت ورزش و جوانان را مورد حمايت قرار دهند.


هجوم دلالان فوتبال به بازار دكل حفاري

با وجود مقابله با تحريم هاي بين المللي اما ورود غير قانوني برخي از دلالان و واسطه هاي سابق فوتبال به بازار خريد و فروش دكل هاي حفاري نفت و گاز منجر به ايجاد يك حباب قيمتي كاذب براي ورود دكل هاي جديد حفاري به صنعت نفت كشور شده است.
گويا ديگر فضاي فوتبال پاسخگوي نيازهاي تمام نشدني برخي دلالان نيست زيرا حالا خبررسيده آنها راهي مناطق جنوبي كشور شده اند و رو به دلالي تازه آورده اند. بر اساس برخي گزارش ها حفظ و نگهداشت توليد فعلي نفت و افزايش روزانه يك ميليون بشكه اي توليد نفت از مهمترين اولويت هاي صنعت نفت كشور در برنامه پنجم توسعه است. به منظور تحقق اهداف افزايش ظرفيت توليد نفت و گاز بايد تا سال 1393 حدود دو هزار و 500 حلقه چاه جديد نفت و گاز در بخش هاي مختلف خشكي و دريايي ايران حفاري شود كه براي انجام اين عمليات گسترده حفاري به حدود 40 ميليارد دلار سرمايه گذاري نياز است. در شرايط فعلي در كنار حفاري چاه هاي جديد نفت و گاز، تامين دكل هاي حفاري و خشكي به يكي از مهمترين پيش نيازهاي توسعه اي بخش بالادستي صنايع نفت و گاز كشور تبديل شده است. از اين رو براي توسعه ناوگان حفاري خشكي و دريايي صنعت نفت علاوه بر سفارش ساخت تعدادي از دكل هاي حفاري خشكي به پيمانكاران و سازندگان داخلي، سفارش هايي هم براي خريد دكل به برخي از سازندگان خارجي و به ويژه چيني ها ارائه شده است. از سوي ديگر همزمان با واگذاري طرح توسعه اكثر ميادين نفت و گاز ايران به پيمانكاران داخلي، تامين دكلهاي حفاري اين ميادين هم به پيمانكاران ايراني واگذار شده است و اين شركتها براي تامين دكل شامل خريد و يا اجاره دست به دامن شركت هاي واسطه اي شده اند.
ورود دلالان فوتبال به بازار حفاري ايران
در حال حاضر با اجراي همزمان چندين طرح بزرگ مشترك و غير مشترك در بخش بالادستي صنعت نفت همچون فازهاي مختلف پارس جنوبي، طرح توسعه لاوان، هنگام، فروزان، اسفنديار، فرزاد اي، فاز سوم دارخوين، آذر، آزادگان شمالي، آزادگان جنوبي و يادآوران هزينه خريد و يا اجاره دكل به ميزان قابل توجهي افزايش يافته است. يك مقام مسئول در گفتگو با مهر با بيان اينكه براي خريد يك دستگاه دكل حفاري با توان 2000 اسب بخار در بازار چين و سنگاپور تا 2 سال قبل حدود 150 ميليون دلار پرداخت مي شد، اظهار داشت: اما در شرايط فعلي هزينه خريد همين دكل از سازندگان چيني به 270 تا 280 ميليون دلار افزايش يافته است. وي با تاكيد بر اينكه برخي از دلالان و واسطه ها كه پيشتر در نقل و انتقال بازيكنان فوتبال فعاليت مي كردند، به بازار خريد و فروش دكل هاي دسته دوم براي پيمانكاران ايراني روي آورده اند، اظهار داشت: فعاليت همين واسطه ها و دلالان به افزايش چند برابري هزينه خريد يك دكل دريايي منجر شده است.
 


سيدبندي رقابت هاي تكواندو المپيك مشخص شد

مسير نامشخص كرمي؛ قرعه نسبتاً راحت باقري معتمد

سيدبندي مسابقات تكواندو بازي هاي المپيك 2012 لندن و جدول فرضي مسابقات مشخص شد.
براساس اعلام فدراسيون جهاني تكواندو (WTF) و طبق رنكينگ تكواندوكاران در هر وزن كه فدراسيون جهاني هر ماه اعلام مي كند سيدبندي مسابقات المپيك 2012 لندن اعلام شد كه براين اساس هشت نفر اول هر وزن كه در اين سيدبندي حضور دارند سر گروه تعيين شده و هشت نفر بعد هم به شكل تصادفي در جدول مسابقات قرار مي گيرند. مسابقات تكواندو بازي هاي المپيك در چهار وزن بخش زنان و چهار وزن بخش مردان برگزار خواهدشد كه هر كشور تنها در دو وزن مردان و در دو وزن زنان مي تواند نماينده داشته باشد. ايران دو سهميه در بخش مردان توسط يوسف كرمي و محمد باقري معتمد و يك سهميه در بخش زنان توسط سوسن حاجي پور كسب كرده است. سيدبندي رقابت ها به گونه اي است كه باقري معتمد كار چندان دشواري ندارد، اما وضعيت يوسف كرمي به هيچ وجه مشخص نيست و بايد منتظر قرعه او ماند.
در وزن 68- طبق اين سيدبندي و قرار گرفتن سروت و باقري معتمد در بالا و پايين جدول، محمد باقري معتمد چنانچه در دور اول حريف خود را شكست دهد، در دوره هاي دوم و سوم احتمالاً با نمايندگان افغانستان و اردن دارد كه بين هشت نفر اول هستند، روبرو مي شود. به اين ترتيب نماينده ايران در اين وزن تا فينال رقابت ها با تزه گل كه جدي ترين رقيب باقري معتمد به شمار مي رود روبرو نخواهد شد. اما در وزن 80- يوسف كرمي از ايران به همراه نمايندگان افغانستان، ارمنستان، قرقيزستان، هلند، نيوزلند، تاجيكستان و آمريكا در سيدبندي اوليه گروه نيستند و به صورت تصادفي بايد با هشت نفر بالا مبارزه كنند. نكته جالب هشت نفر دوم اين وزن اين است كه يوسف كرمي دارنده مدال برنز المپيك 2004 آتن، استيون لوپز آمريكايي دارنده مدال طلاي المپيك سيدني 2000 و برنز المپيك آتن، احمد نثاربهاوي از افغانستان دارنده مدال برنز المپيك پكن هم ديده مي شود. دليل اين مسأله حضور اين تكواندوكاران در وزن غيراصلي است. در بين هشت نفر اول نماينده ايتاليا دارنده مدال نقره المپيك پكن و نماينده آرژانتين نفر اول قاره آمريكا حضور دارند. باتوجه به حضور كرمي در بين ورزشكاراني كه به شكل تصادفي در جدول قرار مي گيرند، احتمال هرگونه قرعه سخت و آساني براي او وجود دارد. تنها موضوع قطعي اين است كه كرمي در دور نخست با استيون لوپز آمريكايي كه پرافتخارترين تكواندو كار تاريخ جهان است روبرو نخواهد شد، اما اين كه كرمي تا رسيدن به مدال چه حريفاني پيش رو دارد به هيچ وجه مشخص نيست و همه چيز كاملاً به قرعه اول بستگي دارد.


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14