(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 4 مهر 1391 - شماره 20315

حديث دشت عشق
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت و گو با كيهان
از روزهاي بحراني باشگاهش مي گويد
رويانيان: فوتبال ارزش اين همه پول خرج كردن را نداشت
اخبار كوتاه از فوتبال
از اتفاقات عجيب فدراسيون تير و كمان تا ادعاي عجيب تر رئيس سابق
نامه هايي كه جعل مي شدند !
ژوزه به كريمي اجازه تمرين نداد
دومين استعفا در كمتر از يك هفته
حكم هاي سرپرست فدراسيون كشتي يكي يكي پر پر مي شود
داستان تعليق جودو و تماس برخي نامزدهاي رياست اين فدراسيون با كيهان
وزارت ورزش انتخابات را امروز برگزار نكند
اعزام 8 تكواندوكار ايران به روسيه
در مسابقات كشوري نونهال مشهدي به مقام سوم سواركاري دست يافت
بانوي قزويني قهرمان مسابقات تيراندازي شد


حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «سيدقاسم ميرباقري»
وصيت ساده و خالصانه يك بسيجي
با سلام و درود خدمت حضرت ولي عصر(عج) و نايب برحقش امام خميني و با درود بر رزمندگان كفرستيز؛ بنده حقير سخني چند با امت حزب ا... دارم هر چند زبانم قاصر است از گفتن و قلم عاجز است از نوشتن درخواستم اين است: در پاسداري از خون شهيدان خود كوتاهي نكنيد و امام را ياري كنيد هرگز او را تنها نگذاريد چون تنها گذاشتن امام تنها گذاشتن اسلام و ولايت است و در نتيجه زير پا گذاشتن دستور خداوند. بسيجي شهيد «سيدقاسم ميرباقري»، سال 1349 متولد شد و در 22/2/1365 در منطقه فكه به شهادت رسيد.
 


مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت و گو با كيهان

از روزهاي بحراني باشگاهش مي گويد
رويانيان: فوتبال ارزش اين همه پول خرج كردن را نداشت

مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از گذشت نزديك به يك سال از فعاليتش در فوتبال به اين موضوع معترف مي شود كه « فوتبال ارزش اين همه پول خرج كردن را نداشت.»
محمد رويانيان روزهاي دشواري را در باشگاه پرسپوليس پشت سر مي گذارد؛ « پرسپوليس فعلي » از «پرسپوليس آرماني » او كيلومترها فاصله دارد. مديرعامل باشگاه پرسپوليس عليرغم تلاش هاي بسياري كه در اين باشگاه داشته اذعان دارد كه با مشكلات ريز و درشت بسياري روبرو است كه يكي از آنها بازيكن سالاري است. البته رويانيان روي اين موضوع هم تاكيد دارد كه اين شرايط را تغيير مي دهد حتي اگر به قيمت رفتنش از پرسپوليس تمام شود. مديرعامل يكي از پرطرفدارتربن تيم هاي باشگاهي ايران در گفت و گو با خبرنگار كيهان به آخرين وضعيت باشگاه پرسپوليس اشاره دارد كه گزيده اي از صحبت هايش در ادامه مي آيد:
آغاز مشكلات پرسپوليس
مشكلات باشگاه پرسپوليس بعد از بازي دوم آغاز شد؛ اين در حالي بود كه ما تيم خوبي را روانه مسابقات كرده بوديم و تنها به موفقيت فكر مي كرديم ولي حالا اتفاقاتي رخ داده كه متفاوت از تصورات ما بود.
ضعف در خط هافبك
اين موضوع را قبول دارم كه تيم پرسپوليس در خط هافبك با مشكل كمبود بازيكن روبرو است اما انتظار من اين است كه مربي تيم چنين مشكلي را حل كند! در ابتداي فصل بازيكني از برزيل را براي خط هافبك آورديم اما ايشان رباط پاره كرد و به كشورش برگشت؛ بعد از آن به سراغ يك بازيكن كره اي رفتيم كه مشكل ثبت قرارداد او هم تا اين لحظه حل نشده است. سازمان ليگ براي ثبت قرارداد بازيكن كره اي نزديك به 20 روز ما را معطل كرده و مشكلش هم تا به الان حل نشده است .
بحران سازي براي باشگاه
مهمترين چالشي كه اجازه نمي دهد پرسپوليس نفس بكشد، بحران سازي هايي است كه توسط برخي افراد صورت مي گيرد. تا باشگاه آمد كاري را انجام دهد سريع يك بحران برايمان درست شد؛ با اين شرايط چگونه مي توان انتظار داشت تيم نتيجه بگيرد؟!
ژوزه، كريمي را كنار گذاشت
همه مي دانند كه من علي كريمي را دوست دارم و شخص رويانيان مشكلي با اين بازيكن ندارد؛ در حال حاضر ژوزه دوست ندارد از كريمي استفاده كند و من هم تابع تصميم مربي هستم؛ اين مربي چند هفته صبر كرد كه مشكل كريمي با تيم برطرف شود اما اين مهم هرگز محقق نشد. پرسش من از هواداران اين است كه مگر كريمي چه فرقي با ساير بازيكنان دارد كه مربي نتواند با او برخورد كند؟!
كريمي خودش را اصلاح نكرد
دوست ندارم دلايل ژوزه براي كنار گذاشتن كريمي باز شود اما تنها به اين نكته اشاره مي كنم كه يك مربي نمي تواند براي هميشه ساز مخالف بازيكنش را تحمل كند؛ به هر حال او هم براي خودش صبر و تحملي دارد. ژوزه چند هفته صبر كرد تا كريمي خودش را اصلاح كند اما اين اتفاق هرگز رخ نداد. اصلا مي دانيد مشكل باشگاه پرسپوليس چيست؟! بيماري پرسپوليس بازيكن سالاري است؛ يك عده اي از بازيكنان دوست دارند همه كاره تيم باشند!
بلايي كه بازيكنان بر سر دنيزلي آوردند
زمان دنيزلي، وي يكي از بازيكنان مطرح پرسپوليس را در سفر تيم به قطر كنار گذاشت؛ پس از اين اتفاق برخي از بازيكنان چنان بر سر اين مربي ريختند كه از آن به بعد دنيزلي ديگر نتوانست مربيگري كند؛ همان گروه كاري كردند كه دنيزلي تا زمان ترك تهران ديگرنتايج قابل قبولي با پرسپوليس نگرفت! من هم تا به امروز از مشكلات دم نزده بودم اما ديگر نمي خواهم سكوت كنم.
سراغ ژوزه هم مي روم
ترديد نداشته باشيد كه باشگاه پرسپوليس اينقدر بي حساب و كتاب نيست كه سرمربي تيم هر حرفي كه دلش خواست به زبان بياورد؛ اينجا حساب و كتاب دارد و تمام حرف هاي ژوزه به پايش نوشته مي شود. ( اشاره رويانيان به صحبت هاي سرمربي پرسپوليس در پايان بازي با سپاهان است كه گفته بود من از پرسپوليس نمي روم تا اخراجم كنند.)
بازيكن سالاري در پرسپوليس
روي اين موضوع تاكيد دارم كه مشكل اصلي پرسپوليس بازيكن سالاري در اين تيم و وجود افرادي است كه مدعي پرسپوليسي بودن هستند؛ متاسفانه اين افراد ول كن باشگاه پرسپوليس هم نيستند. ترديد نداشته باشيد حتي اگر به قيمت رفتنم از پرسپوليس باشد با اين مشكلات مبارزه مي كنم تا شرايط فعلي را تغيير دهم.
جو وحشتناك فوتبال
نزديك به يك سال است كه در ورزش حضور دارم، تازه متوجه شده ام كه جو فوتبال وحشتناك است، اينجا چيزي كه وجود ندارد قانون و اخلاق است.
شرايط دشوار مديريت در ورزش
اگر مي دانستم شرايط مديريت در ورزش به اين شكل است نه تنها پايم را به باشگاه پرسپوليس نمي گذاشتم؛ بلكه از چند كيلومتري آن هم رد نمي شدم! خدا شاهد است پس از شكست پرسپوليس برابر سپاهان 1 ساعت هم نخوابيده ام.
پول زياد در فوتبال
صراحتا مي گويم كه فوتبال ارزش اين همه پول خرج كردن را ندارد و البته با نهايت تاسف بايد اعلام كنم درهمين فوتبال تيم هايي بودند كه به مراتب بيشتر از پرسپوليس هزينه كردند اما نام ما به عنوان تيم ميلياردي بر سر زبان ها پيچيد!
 


اخبار كوتاه از فوتبال

صعود نوجوانان ايران با برتري پرگل برابر يمن
تيم فوتبال نوجوانان كشورمان با برتري پرگل برابر يمن در دومين ديدارش در مرحله گروهي مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا، به مرحله حذفي اين رقابت ها صعود كرد. سومين ديدار از روز سوم پانزدهمين دوره مسابقات فوتبال قهرماني نوجوانان آسيا از ساعت 17 ديروز در ورزشگاه دستگردي تهران آغاز شد كه طي آن تيم ايران با برتري 4 بر يك برابر يمن صعود خود به مرحله بعدي اين مسابقات را قطعي كرد.
در اين بازي كه با قضاوت «ماساكي توما» از ژاپن برگزار شد، ابتدا «محمد الداهي» در دقيقه سه دروازه ايران را باز كرد اما با تعويض هاي خوب علي دوستي مهر، نوجوانان ايران در نيمه دوم متحول شده و موفق شدند شكست يك بر صفر را با پيروزي 4 بر يك عوض كنند.علي ريگي (53)، سعيد عزت اللهي (62)، ساسان جعفري (65) و رضا كرملاچعب (81) براي تيم ايران گل زدند كه عزت اللهي و جعفري گل هاي خود را روي ضربات زيبايي ايستگاهي به ثمر رساندند. ضمن اينكه سيدمجيد حسيني در دقيقه 68 و سعيد عزت اللهي در دقيقه 70 دوبار تير دروازه يمن را به لرزه در آوردند.
«علوي فدق»، بازيكن تيم يمن در دقيقه 45 از زمين مسابقه اخراج شد و «بلال حيدر» و «منزه الشهامي» از تيم يمن و ساسان جعفري و امير محمد مظلوم از تيم ايران هم بازيكنان اخطاري اين بازي بودند.
با اين پيروزي شاگردان دوستي مهر 6 امتيازي شده و صدر جدول گروه A را از آن خود كردند. تيم هاي كويت با 4 امتياز، يمن با يك امتياز و لائوس بدون امتياز در رده هاي بعدي جدول اين گروه قرار گرفته اند.
4 گزينه براي سرمربيگري گهر دورود
سرمربي جديد تيم گهر دورود در روزهاي آينده معرفي مي شود.پس از جدايي مهدي تارتار از سرمربيگري تيم گهردورود مسئولان اين باشگاه مذاكرات خود را با مايلي كهن، فرهاد كاظمي، محمد احمدزاده و صمد مرفاوي آغاز كردند تا طي روزهاي آينده يك نفر هدايت گهر را بر عهده بگيرد.همچنين پس از برگزاري چند جلسه اضطراري سرانجام شهردار دورود متعهد شد تا قبل بازي با نفت تهران تمامي 20 درصد قرارداد بازيكنان را پرداخت كند.
ملكيان مديرعامل جديد باشگاه پيكان
هيات مديره باشگاه پيكان علي اصغر ملكيان را به عنوان مديرعامل جديد اين باشگاه تهراني انتخاب كرد. نشست هيات مديره باشگاه پيكان تهران ديروز در محل اين باشگاه برگزار شد كه حاضرين در جلسه علي اصغر ملكيان را به عنوان مديرعامل جديد باشگاه انتخاب كردند.البته محمود شيعي، مديرعامل پيشين باشگاه پيكان همچنان به عنوان عضوي از هيات مديره باشگاه فعاليت خواهد كرد.محمد جمشيدي، رئيس هيات مديره، محمد پرورش، محمود شيعي، علي اصغر ملكيان و شهاب الدين عزيزي خادم اعضاي هيات مديره باشگاه پيكان هستند.
تغيير اساسنامه و تشكيل سازمان جديد ليگ
در جلسه مجمع سازمان ليگ حرفه اي فوتبال پيشنهاد تشكيل يك سازمان ليگ جديد براي فوتبال مطرح شد.
ديروز هيئت رئيسه سازمان ليگ حرفه اي فوتبال تشكيل جلسه داد كه مهم ترين بحث آن بررسي ترازنامه مالي فصل گذشته و تاييد آن بود.پس از آن جلسه مجمع عمومي سازمان ليگ حرفه اي فوتبال با حضور علي كفاشيان، غلامرضا بهروان، علي اكبرابرقويي نژاد، هادي آيت الهي، حاج جعفري، محمدرضا ساكت، دهكردي، علي كاظمي، جعفر جعفري (بازرس سازمان ليگ) تشكيل شد.در اين جلسه ماده واحده اي پيشنهاد شد كه براساس آن مقرر مي شود اساسنامه سازمان ليگ حرفه اي فوتبال تغيير كرده و سازمان ليگ جديدي با عنوان سازمان ليگ فوتبال كشور(خليج فارس) تشكيل شود كه مسابقات ليگ برتر و ليگ دسته اول تحت نظر اين سازمان برگزار شود.
شكست ميلان، اينتر و لاتزيو
هفته چهارم رقابت هاي سري آ يكشنبه شب با برگزاري هفت ديدار پيگيري شد كه طي آن تيم هاي مدعي ميلان، اينتر و لاتزيو مقابل حريفان خود مغلوب شدند. ميلان كه در زمين اودينزه و در حضور 18 هزار تماشاگر اين تيم به ميدان رفته بود در نهايت با نتيجه 2 بر يك مغلوب ميزبان خود شد.در اين بازي «كوين پرينس بواتنگ» و «كريستين زاپاتا» دو بازيكن ميلان با دريافت كارت قرمز از زمين اخراج شدند. تك گل ميلان را در اين بازي «استفان الشراوي» در دقيقه 54 به ثمر رساند. گل هاي اودينزه را نيز «ماتياس رانگي» و «آنتونيو دي ناتاله» از روي نقطه پنالتي به ثمر رساندند.در ديگر ديدار مهم اين هفته، اينتر در حضور 44 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سيرو با نتيجه 2 بر صفر مغلوب سيه نا شد. «سيمونه ورگاسولا» و «فرانچسكو والياني» به ترتيب در دقايق 73 و 90 در اين بازي براي سيه نا گلزني كردند.ديدار دو تيم كالياري و رم كه قرار بود به ميزباني كالياري برگزار شود به دليل آنچه مسائل امنيتي مطرح شد لغو گرديد و به زمان ديگري موكول شد.
 


از اتفاقات عجيب فدراسيون تير و كمان تا ادعاي عجيب تر رئيس سابق

نامه هايي كه جعل مي شدند !

رئيس سابق فدراسيون تير وكمان از ارسال ايميلي شخصي از سوي دبيركل فدراسيون جهاني خبر داد و گفت: دبيركل فدراسيون جهاني در اين ايميل اعلام كرده كه منتظر جواب رئيس كميته ملي المپيك ايران درباره انتخابات فدراسيون تير و كمان است.
اگرچه انتخابات فدراسيون تير و كمان برگزار شده و رئيس جديد آن نيز معرفي شده است اما كماكان كريم صفايي خود را رئيس اين فدراسيون مي داند. صفايي در گفت وگوي تازه خود با خبرگزاري ايسنا پرده از اتفاقات ديگري در اين فدراسيون برداشته كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
¤ يكشنبه شب دبيركل فدراسيون جهاني تير و كمان با فرستادن ايميلي شخصي اعلام كرد كه من از برگزاري مجمع واقعاً ناراحتم و چنين اقدامي كار درستي نبوده است. دبيركل فدراسيون جهاني در اين ايميل اعلام كرده كه منتظر جواب رئيس كميته ملي المپيك ايران درباره اين موضوع است و منتظر است تا برخورد اين كميته را ببيند و اگر اقدامي از سوي كميته ملي المپيك ايران نشود اين موضوع به IOC (كميته بين المللي المپيك) منعكس خواهد شد.
¤ من در پاسخ به اين ايميل عنوان كردم كه اين موضوعات را از آقاي علي آبادي بپرسيد و توضيح دادم كه جلسه دوم تدوين اساسنامه روز شنبه اول مهر برگزار شد و من با توجه به اين كه نمي خواهم تير و كمان ايران تعليق شود تلاشم را خواهم كرد. فكر مي كنم هنوز راهي براي حل اين موضوع وجود داشته باشد. تا پايان هفته جاري جلسه سوم تدوين اساسنامه هم برگزار مي شود كه در اين جلسه اساسنامه جديد نهايي خواهد شد.
¤ زماني كه اساسنامه جديد از سوي فدراسيون جهاني مورد تاييد قرار گيرد بلافاصله براي برگزاري مجمع اعلام آمادگي خواهم كرد.
¤ متأسفانه پيش از اين نامه هايي از سوي من جعل مي شد و با اين محتوا كه خودم از رياست فدراسيون كنار رفته ام به فدراسيون جهاني ارسال مي شد. حتي اين نامه ها را در سايت ها چاپ كردند كه به اطلاع من رسيد. زماني كه اين نامه ها را در سايت ها ديدم موضوع را به دادسراي ويژه كاركنان دولت گزارش دادم و به دنبال آن هستم كه كسي كه دستور جعل چنين نامه هايي داده است را پيدا كنيم. پليس فتا كامپيوتر فدراسيون تير و كمان را در ساختمان امجديه برده است تا مشخص شود كه چه كسي جعل اين نامه ها را انجام داده است.
 


ژوزه به كريمي اجازه تمرين نداد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به علي كريمي اجازه حضور در تمرين را نداد. پس از خط خوردن علي كريمي از ليست پرسپوليس و مصاحبه ژوزه مبني بر اينكه كريمي بايد فوتبال را كنار بگذارد، شماره 8 پرسپوليس ساعتي قبل از تمرين ديروز در ورزشگاه درفشي فر حضور پيدا كرد.
وي با لباس شخصي كنار زمين بود و پس از اينكه ژوزه به ورزشگاه درفشي فر آمد با سرمربي پرسپوليس هيچ صحبت و برخوردي نداشت.در حالي كه تمرين پرسپوليس از ساعت 17 شروع شد، ژوزه به علي كريمي اجازه تمرين نداد و هافبك پرسپوليس كه از اظهارات روز گذشته اين مربي پرتغالي ناراحت و عصبي بود محل تمرين را ترك كرد. گفته مي شود احتمال اينكه كريمي در ادامه راه ديگر در پرسپوليس حضور نداشته باشد، وجود دارد.
 


دومين استعفا در كمتر از يك هفته

حكم هاي سرپرست فدراسيون كشتي يكي يكي پر پر مي شود

مشاور سرپرست فدراسيون كشتي كه حدود چهار ماه پيش طي حكمي از سوي سرپرست اين فدراسيون به عنوان مشاور اجرايي منصوب شده بود، در شرايطي از سمت خود استعفا كرد كه تاكيد كرد حرف هاي ناگفته بسياري براي مطرح كردن دارد.
مشاور اجرايي حجت اله خطيب در حالي از سمت خود استعفا كرد كه در سالهاي نه چندان دور به عنوان دبير فدراسيون كشتي و رئيس كميته ليگ، دوران طلايي و موفقي را در فدراسيون داشت. اسداله رضايي در همان طوفان تغيير و تحولات حجت اله خطيب به عنوان سرپرست موقت فدراسيون كشتي و به عنوان مشاور اجرايي منصوب شد. او كه مدتها از عرصه مديريت و اجراي كشتي دور بود، در نخستين روز از خرداد امسال طي حكمي سراسر تعريف و تمجيد از سوي خطيب به عنوان مشاور اجرايي منصوب شد، اما عمر اين همكاري پر فراز و نشيب تا عصر روز 29 شهريور ماه بيشتر طول نكشيد و اين گوش شكسته با تجربه و قديمي رفتن را بر ماندن ترجيح داد، اسدالله رضايي در گفتگويي كوتاه ضمن تاييد خبر استعفا از فدراسيون كشتي گفت: «دلايل اين تصميم بماند براي بعد چرا كه ناگفته هاي زيادي دارم و بايد در آينده اي نزديك به تشريح آن بپردازم.» پيش از رضايي، خالدي مسئول امور بين الملل فدراسيون كشتي نيز استعفا داده بود.
روز گذشته خبرگزاري فارس تحليل جالبي از استعفاهاي فدراسيون كشتي داشت؛ اين خبرگزاري در مطلبي كوتاه يادآور شد: سرپرست فدراسيون كشتي از زمان حضورش در اين فدراسيون تا توانست به صدور احكام براي تعدادي از نزديكان و گوش شكسته هاي كشتي پرداخت اما امروز با همان ها نيز به مشكل خورده است؛ به همين دليل سرپرست فدراسيون كشتي اين روزها خودش را تنهاتر از گذشته مي بيند چرا كه ياراني كه براي خود جمع كرده بود يكي پس از ديگري از اطرافش مي روند و حكم هايش پرپر مي شود.
 


داستان تعليق جودو و تماس برخي نامزدهاي رياست اين فدراسيون با كيهان

وزارت ورزش انتخابات را امروز برگزار نكند

9 كانديدا امروز در سالن همايش وزارت ورزش براي كسب پست رياست فدراسيون جودو با هم رقابت خواهند كرد.
مجمع انتخابات فدراسيون جودو در حالي امروز ساعت 30:10 در محل سالن همايش هاي وزارت ورزش برگزار مي شود كه محمدعلي رستگار (سرپرست فعلي فدراسيون جودو)، احمد آب پرور، سياوش عبدالهي، نيما مجد، اميرحسين سياحي، محمد ابراهيم آبادي، كمال قمي، كيهان رضايي و اميرعلي بخشي با تصديگري پست رياست فدراسيون جودو با هم رقابت خواهند كرد. محمود رشيدي نايب رئيس سابق فدراسيون جودو طي چند روز گذشته از حضور خود در انتخابات فدراسيون جودو خبر داده بود، اما اثري از نام وي در اسامي كانديدها نبود تا اينكه در آخرين ساعات روز گذشته نام وي به ليست نامزدها اضافه شد.
سرويس ورزشي كيهان: البته برگزاري مجمع انتخاباتي جودو در اين مقطع زماني مخالفاني نيز دارد؛ روز گذشته چند تن از نامزدهاي تصدي رياست اين فدراسيون ورزشي در تماس با سرويس ورزشي كيهان خواهان آن بودند كه انتخابات با تاخير برگزار شود؛ استدلال اين افراد آن بود كه وزارت ورزش ابتدا اجازه دهد موضوع تعليق يا عدم تعليق فدراسيون به صورت شفاف مشخص شود و سپس به برگزاري انتخابات اقدام كند. به گفته اين افراد در صورتي كه تخلف مسئولان فعلي فدراسيون جودو در مسابقات انتخابي ازبكستان به اثبات برسد داستان و البته نتيجه انتخابات تا حدود زيادي متفاوت خواهد شد. با اين تفاصيل بايد ديد كه آيا امروز انتخابات فدراسيون جودو برگزار خواهد شد يا خير؟! البته به نظر مي رسد عزم وزارت ورزش و جوانان بر برگزاري انتخابات جزم است.

 


اعزام 8 تكواندوكار ايران به روسيه

در صورت موافقت اتحاديه تكواندو آسيا هشت تكواندوكار به رقابت هاي بين قاره اي در روسيه اعزام مي شوند.
رقابت هاي تكواندو بين قاره اي 21 مهرماه به ميزباني روسيه برگزار خواهد شد و طي آن ديدار دوستانه اي بين دو تيم آسيا و اروپا برگزار خواهد شد. اتحاديه تكواندو آسيا از فرزاد عبداللهي و محمد باقري معتمد براي حضور در اين مسابقات دعوت كرده است. علاوه بر اين دو نفر، مسعود حجي زواره، كوروش رجلي، عليرضا نصر، جلال خدامي، بهزاد ايلخاني و مهران عسگري نيز به اتحاديه آسيا معرفي شدند.
 


در مسابقات كشوري نونهال مشهدي به مقام سوم سواركاري دست يافت

مشهد - خبرنگار كيهان:
سواركار خراسان رضوي مقام سوم مسابقات اسب سواري قهرماني كشور را در ماده پرش با اسب در رده سني نونهالان از آن خود كرد.
«تينا صف شكن» با اسب خود به نام «پاييزان» در پايان 4 دور رقابت بدون هيچ خطايي تنها با اختلاف 2 ثانيه نسبت به نفر اول در جايگاه سوم مسابقات قرار گرفت. اين رقابت ها در مجموعه سواركاري نوروزآباد تهران برگزار شد و صف شكن توانست به عنوان ورزشكار از خراسان رضوي بر روي سكو برود.
 


بانوي قزويني قهرمان مسابقات تيراندازي شد

قزوين- خبرنگار كيهان:
در مسابقات تيراندازي قهرماني كشور، بانوي قزويني توانست به مقام قهرماني دست پيدا كند.
فرزادخواه در بخش تفنگ 50 متر رقابت هاي كشوري با كسب 665 امتياز عنوان نخست را كسب كرد.
گفتني است، در اين مسابقات ابراهيم برخورداري ديگر تيرانداز قزويني با كسب 3 مدال طلا در بخش هاي 10، 25 و 50 متر توانست خود را در اين دوره از مسابقات جاودانه كند.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14