(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 24 مهر 1391 - شماره 20332

حديث دشت عشق
سومين بازديد رئيس جمهور از تمرينات تيم ملي فوتبال
احمدي نژاد: مي توانيم به عنوان تيم نخست راهي جام جهاني شويم
اخبار كوتاه از فوتبال
تلاش سرپرست فدراسيون كشتي براي بازگشت بنا
رفع تعليق فدراسيون جودو
معرفي اعضاي كميته مشترك از سوي وزارت ورزش
2مدال آور المپيك زير تيغ جراحي
رئيس فدراسيون قايقراني مدعي شد
برايم مهم نيست كه فدراسيون هاي جهاني قبولم ندارند !
خواندني از ورزش ايران
برگزاري انتخابات كميته ملي المپيك در زمان مقرر


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «محمدرضا معيني نجف آبادي»
فلاح زاده اي در مسير فلاح
طلبه شهيد محمدرضا معيني نجف آبادي كشاورز زاده اي مومن و جواني متدين بود كه به تناسب اشتياقش به علوم اهل بيت(ع) وارد حوزه علميه نجف آباد شد و ضمن فراگيري علوم حوزه به تهذيب اخلاق و تربيت روح و روان خود پرداخت. اين مجاهد نستوه براساس تعهد الهي خويش، با آغاز جنگ تحميلي پس از يك دوره آموزش در عزيز آباد نجف آباد و تهران عازم جبهه كردستان شد و به دفاع از كشور اسلامي پرداخت. سرانجام در منطقه ديواندره، بر اثر برخورد با مين به همراه سه تن ديگر از همرزمانش به ملاقات خدا رسيدند.شهيد معيني نجف آبادي از همان دوران راهنمايي به كتاب هاي مذهبي و انقلابي علاقه مند بود و در جهت جذب دوستانش نيز كمك مي كرد، در تظاهرات و راهپيمايي ها عليه رژيم منحوس پهلوي شركت فعالانه داشت. او همواره سعي مي كرد خدماتش از ديد ديگران مخفي بماند. طلبه بسيجي شهيد «محمدرضا معيني نجف آبادي»، سال 1343 در نجف آباد متولد شد و در 7/3/1360 در ديواندره كردستان به شهادت رسيد.
 



سومين بازديد رئيس جمهور از تمرينات تيم ملي فوتبال

احمدي نژاد: مي توانيم به عنوان تيم نخست راهي جام جهاني شويم

محمود احمدي نژاد، رئيس جمهور ايران براي سومين مرتبه در هفت سال اخير از اردوي تيم ملي فوتبال بازديد كرد و گفت كه بايد با اتحاد ملي شرايط شكست كره جنوبي را فراهم كرد.
رئيس جمهور كه به همراه وزير ورزش و جوانان، رئيس فدراسيون فوتبال، دبيركل و چند نفر از اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال در زمين شماره «دو» ورزشگاه آزادي حاضر شده بود، پس از شنيدن صحبت هاي كارلوس كي روش و كاپيتان تيم ملي گفت: اگر خودتان را باور داشته باشيد و بدانيد كه شما جزو بهترين نسل هاي فوتبال ايران هستيد، قطعاً موفق مي شويد. اگر باور داشته باشيد در سطح بين الملل حضور داريد، قطعاً بين المللي مي شويد. اگر فكر كنيد در سطح آسيا قرار داريد، در سطح آسيا مي مانيد و اگر فكر كنيد به اندازه محله تان هستيد، در همان سطح خواهيد بود. با اين حال باور من اين است كه سطح فوتبال ايران جهاني است. ما به لحاظ استعداد، در سطح جهاني هستيم.
رئيس جمهور با اشاره به موفقيت هاي اخير رشته هايي نظير واليبال، اظهار داشت: فوتبال ايران ريشه دارتر و سابقه دارتر از واليبال است و فوتبال در گذشته از اين رشته ها جلوتر بوده است، اما ديديد كه آنها جهاني شدند و اكنون پايين كشيدن آنها كار آساني نيست. من از شما مي خواهم كه اين باور را در خودتان تقويت كنيد كه سطح فوتبال ما سطح جهاني است. وقتي به اين باور رسيديد آن وقت مي توانيم، خودمان را تجهيز كنيم و با كار كردن بيشتر در همان سطح بمانيم. جوانان ما در هر جايي به اين باور رسيدند، موفق شدند. نظير اين مسئله را در مسائل علمي مي بينيم. اكنون كشور ما با همين باور بالاترين سطح پيشرفت علمي در جهان را دارد. فوتبال ما هم مي تواند با اين باور در سطح جهاني باقي بماند.
احمدي نژاد با اشاره به بازي تيم ملي فوتبال ايران برابر كره جنوبي گفت: اعتقادم اين است كه ما مي توانيم در همين گروه هم اول شويم و به عنوان تيم نخست به جام جهاني برويم. با يك باخت و يك مساوي اتفاقي نيفتاده است و ما بازي هاي ديگري را پيش رو داريم. اين كه من يا شخص ديگري سر اردوي تيم ملي آمده ايم، نبايد باعث شود به شما فشار بيايد. از شما مي خواهم وقتي خداحافظي كردم و از پيش شما رفتم ديگر به حضور من در تمرينات فكر نكنيد و تنها كار خودتان را انجام دهيد. مطمئن هستم كه شما تمام تلاشتان را خواهيد كرد و تاكتيك هاي مربي را در بازي ارائه مي دهيد.
وي افزود: من بايد از كي روش هم تشكر كنم، او در مدت حضورش در ايران دلسوزانه كار كرده است و جزو مربيان برتر دنيا است. دعا مي كنم كه باعث خوشحالي مردم شويم.
رئيس جمهور با اشاره به انتقاد از رفتار برخي رسانه ها در نقد وضعيت فوتبال كشورمان گفت: من اگر بازيكن فوتبال بودم به هيچ رسانه اي نگاه نمي كردم در سياست هم همين طور است. دو، سه نفر بيكار نشسته اند و مي خواهند به ما بگويند كه چه موضوعي مهم است. در حالي كه ما بايد بگويبم كه چه موضوعي اهميت دارد. به نظر من برخي از مطالب ارزش خواندن ندارد، چون از قلب دلسوز بيرون نيامده است. چه ضرورتي دارد آدم فكر و دل و وقتش را صرف مطالبي كند كه معلوم نيست به چه دليلي نوشته شده است.
وي در پاسخ به اين پرسش كه چرا سرزده به اردوي تيم ملي فوتبال كشورمان آمده است، گفت: من مسافرم و سفري در پيش دارم و به همين خاطر امروز به اردوي تيم ملي آمدم تا خاطرات زنده شود و حمايت خود از تيم ملي را نشان دهم.
رئيس جمهور از پيش بيني نتيجه ديدار ايران- كره جنوبي خودداري و تنها به گفتن اين جمله اكتفا كرد كه بچه ها خوب هستند!
وي در پاسخ به اين پرسش كه «آيا براي تماشاي ديدار ايران- كره جنوبي به ورزشگاه خواهيد رفت؟»، گفت:«من در ايران نيستم و سفري خارجي در پيش دارم. »
رئيس جمهور بر لزوم حمايت از تيم ملي فوتبال كشورمان تأكيد كرد و در خصوص اين موضوع كه در زمان انتقاد و حمله به اين تيم، او تنها به حمايت از ملي پوشان فوتبال ايران پرداخت، گفت: هميشه بايد اين طور باشد. من آن زمان ديدم هجمه زيادي عليه بازيكنان به وجود آمده كه هيچ منطقي پشت آن نيست. وي افزود: مسابقات مقدماتي جام جهاني يك دوره است كه در ميان آن هجمه زيادي عليه بازيكنان به وجود آوردند كه به هيچ عنوان درست نبود. اگر به سياستمداران نيز اين هجمه وارد مي شد، آنها نيز روحيه خود را مي باختند چه رسد به اين بازيكنان جوان.رئيس جمهور سپس با اعضاي تيم ملي فوتبال عكس يادگاري گرفت.
در اين ديدار جواد نكونام، كاپيتان تيم ملي 10 دقيقه به صورت خصوصي با رئيس جمهور به گفت و گو پرداخت.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

كي روش به قطر نمي رود
رئيس فدراسيون فوتبال بار ديگر تاكيد كرد كه حتي در صورت شكست برابر كره جنوبي، تغييري در كادر فني تيم ملي به وجود نخواهد آمد و تيم ملي تا خرداد با كارلوس كي روش به كارش ادامه خواهد داد. علي كفاشيان در حاشيه تمرين ديروز تيم ملي فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: كارلوس كي روش تا خرداد با ما قرارداد دارد و تا پايان رقابت هاي انتخابي جام جهاني قطعا به كارش ادامه خواهد داد، حتي اگر تيم ملي برابر كره جنوبي شكست بخورد ما تنها آن باخت را نگاه نمي كنيم و مجموعه كار را مي بينيم و با متخصصان و مشاوران صحبت مي كنيم، تكليف تيم ملي مشخص است. خبرهايي كه درباره توافق كي روش با قطر مطرح مي شود صحت ندارد. او با ما قرارداد دارد و هيچ جا نمي رود.
آغاز به كار 22 نمايندگي پرسپوليس در كشور
باشگاه پرسپوليس 22 نمايندگي در نقاط مختلف كشور ايجاد مي كند.مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اعلام اين مطلب اظهار كرد: اين نمايندگي ها كه در مركز استان ها هستند كار خود را آغاز كرده اند و به زودي تعداد اين نمايندگي ها به 30 مي رسد تا در 30 استان كشور كارهاي فرهنگي و ورزشي انجام دهند. وي افزود: همچنين در آينده باشگاه پرسپوليس آمادگي دارد تا مدرسه فوتبال پرسپوليس را در همه نقاط كشور ايجاد كند. فروش كارت هواداري، فروش لباس و وسايل بازي پرسپوليس، آموزشگاه هاي فوتبال و ديگر محصولات فرهنگي از جمله خدماتي است كه در اين نمايندگي ها به مردم ارائه مي شود و در واقع يك شبكه بزرگ ايجاد مي شود تا در بستر آن كار فرهنگي صورت گيرد.
انصراف از حضور در استيل آذين لرستان
مدير عامل استيل آذين گهر لرستان از انصراف حسين هدايتي از سرمايه گذاري در اين تيم خبر داد.رضا آيت الله زاده با اعلام اين خبر افزود: به دليل مصاحبه شنبه شب آقاي قائدرحمت، نماينده مردم دورود در مجلس شوراي اسلامي، آقاي هدايتي گفتند كه ضرورتي ندارد با اين شرايط تيمداري كنند.وي ادامه داد: وقتي نمي توانيم در اسم تيم و ميزباني دخالت كنيم چه لزومي دارد هزينه كنيم و با اين شرايط هدايتي انصراف داده است. آيت الله زاده با بيان اينكه اردوي كردان كرج را منحل كرده است، اضافه كرد: ما مي گوييم چون استاديوم دورود آماده نيست، بازي ها را در خرم آباد برگزار كنيم آيا اين چيز غيرمنطقي است؟ چرا بايد از وجود هواداران و امتياز ميزباني بي بهره باشيم و در استان ديگري بازي كنيم؟!
جان واريو سه شنبه در تهران
سرپرست استقلال تهران در خصوص آخرين وضعيت فابيو جان واريو گفت: اين بازيكن برزيلي مشكلي با استقلال تهران ندارد و قطعا تا روز سه شنبه به تهران برمي گردد. ماجدي در خصوص وضعيت توزي نيز اظهار داشت: با مدير برنامه هاي او صحبت كرديم و قرار شد به تهران بيايد و با فتح الله زاده مذاكره كند تا به جمع بندي برسند. اين گونه صحبت ها و تهديد كردن كاري را درست نمي كند. فقط او نيست كه پول نگرفته است، بازيكنان ديگر هم با مديرعامل صحبت كردند و به نتيجه رسيدند.
تغيير تاريخ مراسم معرفي برترين هاي فوتبال آسيا
تاريخ برگزاري مراسم بهترين هاي آسيا تغيير كرد.بر اساس اعلام كنفدراسيون فوتبال آسيا، اين مراسم قرار بود 29 اكتبر 2012 برابر با 8 آبان 91 برگزار شود كه طي نامه اي كه آلكس سوسي دبيركل كنفدراسيون فوتبال آسيا خطاب به دبيران كل فدراسيون هاي عضو نوشته است اين تاريخ به 29 نوامبر 2012 برابر با پنجشنبه 9 آذر تغيير پيدا كرده است. سال گذشته هادي عقيلي مدافع تيم ملي ايران در ميان سه نامزد نهايي دريافت توپ طلاي آسيا قرار داشت اما در نهايت سرور جبارف بازيكن تيم ملي ازبكستان اين عنوان را از آن خود كرد. امسال هنوز كنفدراسيون فوتبال آسيا نامزدهاي دريافت عناوين برترين را معرفي نكرده است.
جريمه فيفا براي اوتمارهيتزفيلد
سرمربي تيم ملي فوتبال سوئيس به دليل اهانت به داور از سوي كميته انضباطي فدراسيون بين المللي فوتبال جريمه خواهد شد. رسانه هاي سوئيسي پس از پايان ديدار تيم هاي سوئيس و نروژ در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني كه با نتيجه تساوي يك بر يك همراه بود، عكسي را منتشر كردند كه در آن سرمربي سوئيس با حالت دست خود به داور مسابقه اهانت كرده بود. هيتزفيلد حركت خود را نتيجه عصبانيت از داويد فرناندز بوربالان، داور اسپانيايي مسابقه، اعلام كرده است.
حمله هوادار سنگالي به ديديه دروگبا
يكي از هواداران تيم فوتبال سنگال در حين برگزاري ديدار اين تيم با ساحل عاج با حضور در ميدان به سمت «ديديه دروگبا» حمله كرد. ديدار تيم هاي فوتبال سنگال و ساحل عاج در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام ملت هاي آفريقا به دليل شورش هواداران تيم ميزبان نيمه كاره ماند. اين اتفاق در فاصله 15 دقيقه به پايان بازي و زماني كه ساحل عاج بازي را با نتيجه 2 بر صفر پيش بود، روي داد. هواداران خشمگين سنگالي بر روي جايگاه ها آتش روشن كردند و صندلي ها را از جا كنده و به طرف بازيكنان پرتاب كردند. بر پايه گزارش سان، زماني كه ديديه دروگبا گل دوم تيمش را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند، يك هوادار سنگالي به سمت وي حمله ور شد كه البته نيروهاي امنيتي مانع از اين شدند كه بازيكن پيشين تيم فوتبال چلسي آسيبي ببيند.
 


تلاش سرپرست فدراسيون كشتي براي بازگشت بنا

سرپرست فدراسيون كشتي در نظر دارد با برگزاري نشست هاي مختلف با مربيان تيم ملي كشتي فرنگي، ضمن دلجويي از همكاران محمد بنا، زمينه بازگشت وي را نيز به تيم ملي مهيا سازد.
در همين راستا «ايرج اسفندياري فر» يكي از مربيان تيم ملي كشتي فرنگي كه در طول برگزاري اردوهاي آماده سازي و بازيهاي المپيك 2012 لندن همواره در كنار محمد بنا بود، صبح ديروز به فدراسيون كشتي رفت تا ضمن نشستي ويژه با حجت الله خطيب، زمينه بازگشت محمد بنا را فراهم آورد.گويا يكي از دلايل عدم بازگشت محمد بنا و اظهار گله مندي او از وضعيت كنوني كشتي، ميزان پاداش هاي عجيب و دور از ذهن به مربيان تيم ملي بود كه محمد بنا و همكارانش شديداً به اين موضوع اعتراض داشتند.
چندي پيش مسئولان وزارت ورزش با اهداي 20 سكه به مربيان المپيكي تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان از آنان تجليل كردند. اين در حالي بود كه پاداش مربيان اعزامي به بازيهاي آسيايي 2010 گوانگجو با توجه به اهميت كمتر اين پيكارها نسبت به المپيك 2012 لندن در حدود 60 سكه بود! به هر حال حجت الله خطيب در نظر دارد تا با كسب رضايت مربيان و همكاران محمد بنا، از آقاي خاص كشتي ايران دلجويي كرده و همچنان به بازگشت او اميدوار باشد. محمد بنا چندي پيش بعد از دريافت نشان درجه يك شجاعت از دكتر احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان، صراحتاً اعلام كرد با فدراسيون كنوني همكاري نخواهد كرد و تا زماني كه شرايط و امكانات مورد نياز او و همكارانش فراهم نشود به تيم ملي كشتي فرنگي باز نمي گردد.
 


رفع تعليق فدراسيون جودو

رئيس فدراسيون جودو از رفع تعليق موقت فدراسيون جودوي ايران خبر داد.
محمدعلي رستگار براي ديدار و گفت وگو با مسئولان فدراسيون جهاني و اتحاديه آسيا در حاشيه مسابقات جايزه بزرگ ابوظبي راهي امارات شده بود.
وي در مورد نتايج اين سفر گفت: از حدود 20 روز قبل كه يك نامه مبني بر تعليق موقت جودوي ايران به فدراسيون رسيد، تلاش هاي فراواني براي گفت وگو با مسئولان اتحاديه آسيا داشتيم تا بتوانيم تيم هاي خود را در مسابقات آسيايي چين تايپه شركت دهيم ولي موفق به انجام اين تماس نشديم. لازم است تاكيد كنم پس از آن هيچ نامه ديگري مبني بر تعليق فدراسيون ارسال نشده است.
وي افزود: رقابت هاي جايزه بزرگ ابوظبي بهترين فرصت بود تا بتوانيم با مسئولان اتحاديه آسيا گفت وگوي مستقيم داشته باشيم به همين دليل راهي امارات شده و ملاقات ها و رايزني هاي متعددي با مقامات اتحاديه آسيا و فدراسيون جهاني داشتيم.رستگار افزود: در جريان اين ملاقات با تشريح شرايط جودوي ايران و اين كه غيبت جودوكاران ما در ميادين بين المللي باعث افت جودو در كشور شده و هر تصميمي مي تواند به افت جودوي ايران منتهي شود و اين خلاف اهداف فدراسيون جهاني و اتحاديه آسياست درخواست خود را مبني بر رفع مشكل ارائه داديم.رئيس فدراسيون جودو با اشاره به اينكه در اين مدت كوتاه مذاكرات فشرده و زيادي با افراد متعدد داشتيم در نهايت مشكل تعليق موقت جودو كشور رفع شد و از اين پس مي توانيم در هر رويدادي حضور داشته باشيم.
 


معرفي اعضاي كميته مشترك از سوي وزارت ورزش

اعضاي كميته مشترك وزارت ورزش معرفي شدند.
براساس تصميماتي كه در نشست رئيس و اعضاي هيئت اجرايي كميته ملي المپيك در حضور وزير ورزش و جوانان مبني بر انتخاب يك كميته تخصصي جهت بازي هاي آسيايي اينچوان كره جنوبي، المپيك 2016 و اصلاح اساسنامه هاي فدراسيون هاي ورزشي اتخاذ شد، وزارت ورزش و جوانان يك گروه سه نفره را مامور كرد تا همراه با گروه معرفي شده كميته ملي المپيك به اين مهم بپردازند و آن را پس از تاييد نهايي وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك به نهادهاي رسمي ورزش و IOC ارسال كنند.
بر اين اساس سيدحميد سجادي، معاون ورزش قهرماني و حرفه اي، عبدالرضا ساور، معاون توسعه منابع و پشتيباني و مرتضي فلاح، سرپرست اداره حقوقي وزارت ورزش و جوانان اعضاي كميته 3 نفره اصلاح اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي هستند.
پيش از اين نيز،- قدمي، خسروي وفا و شهنازي از سوي كميته ملي المپيك معرفي شدند.
 


2مدال آور المپيك زير تيغ جراحي


با اعلام رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي دو ورزشكار المپيكي ايران در نوبت عمل جراحي قرار دارند.
با اعلام لطفعلي پوركاظمي، رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي، سجاد انوشيرواني و محمدباقري معتمد، نايب قهرمانان ايران در رشته هاي وزنه برداري و تكواندو در المپيك 2012 لندن كه با حضور در اين رقابت ها دچار مصدوميت شدند، در نوبت جراحي قرار دارند و به زودي زير تيغ جراحي خواهند رفت.
 


رئيس فدراسيون قايقراني مدعي شد ب

رايم مهم نيست كه فدراسيون هاي جهاني قبولم ندارند !

رئيس فدراسيون قايقراني ايران با بيان اينكه فدراسيون اين رشته ورزشي دچار تعليق نيست گفت: برايم مهم نيست كه فدراسيون هاي جهاني قبولم نداشته باشند.
سيد محمد شروين اسبقيان در اين خصوص اظهار داشت: قرار بود تيم ملي قايقراني كشورمان براي حضور در مسابقات شبيه سازي شده قهرماني آسيا 25 مهر راهي ازبكستان شود كه گويا اين امر محقق نشد. قرار نيست تيم ملي به اين مسابقات اعزام شود چرا كه نيازي به حضور در اين برنامه نيست. در فدراسيون تشخيص داديم كه در اين رقابت شركت نكنيم و منابع را براي مسابقات قهرماني آسيا كه قرار است سال آينده برگزار شود، حفظ كنيم.
رئيس فدراسيون قايقراني در پاسخ به اين سؤال كه دليل فني عدم شركت در مسابقات شبيه سازي شده چيست؟ خاطر نشان كرد: تصميم گرفتيم براي حفظ منابع مالي در اين مسابقات شركت نكنيم.
وي در پاسخ به اين سؤال كه فكر مي كنيد مشكلات تعليق فدراسيون قايقراني چه زماني رفع شود؟ تأكيد كرد: فدراسيون قايقراني تعليق نيست و چيزي در اين خصوص به ما نگفته اند. چه كسي اعلام كرده كه فدراسيون قايقراني تعليق است؟ IOC در نامه هاي ارسالي مواردي از جمله تغيير اساسنامه را قيد كرده است و اصلاً بحث در خصوص تعليق قايقراني وجود ندارد.
رئيس فدراسيون قايقراني افزود: چگونه تعليق هستيم وقتي مي توانيم در مسابقات بادباني و روئينگ شركت كنيم؟ بحث تعليق با اين صحبت ها متفاوت است. «سايت هاي رسمي فدراسيون هاي جهاني و همچنين مجامع بين المللي شما را به رسميت نشناخته اند.» اسبقيان در اين خصوص خاطرنشان كرد: آنها براساس همان نامه هاي كميته بين المللي المپيك چنين كاري را انجام مي دهند. آنها يك چيزي مي گويند ولي ما اينجا كار خودمان را انجام مي دهيم. ضمن اينكه اصلاً برايم مهم نيست كه فدراسيون هاي جهاني قبولم نداشته باشند.
 


خواندني از ورزش ايران

¤اميررضا واعظي آشتياني عضو هيات رئيسه كنفدراسيون دوچرخه سواري آسيا از فرصت يك ماهه براي دوچرخه سواري ايران جهت اصلاح اساسنامه و تاييد آن توسط IOC خبر داد و گفت: اگر در اين مدت پيش رو اساسنامه فدراسيون دوچرخه سواري اصلاح نشود، صددرصد تعليق مي شويم.
¤در دومين اجلاس شمشيربازي غرب آسيا باقرزاده به عنوان نايب رئيس، پيمان فخري در سمت رئيس كميته داوران و عباسعلي فاريابي به عنوان عضو كميته فني كنفدراسيون شمشيربازي غرب آسيا با اكثريت آراء انتخاب و معرفي شدند.
 


برگزاري انتخابات كميته ملي المپيك در زمان مقرر

دبيركل كميته ملي المپيك از برگزاري مجمع انتخاباتي كميته ملي المپيك ايران در زمان مقرر خبر داد.
افشارزاده در تازه ترين صحبت هاي خود با اشاره به موضوع اصلاح اساسنامه اظهار داشت: با مشخص شدن نفرات كميته مشترك فكر نمي كنم بيش از يك ماه اين امر به طول كشيده شود. ضمن اينكه هنوز هيچ اساسنامه اصلاح شده اي به جايي ارسال نشده است. وي در پاسخ به اين سوال كه انتخابات كميته ملي المپيك چه زماني برگزار مي شود؟ تاكيد كرد: اين انتخابات در زمان مقرر و حدود دو ماه ديگر برگزار خواهد شد. افشارزاده در پاسخ به اين سوال كه آيا براي حضور در انتخابات رياست كميته ملي المپيك كانديد مي شويد؟ تصريح كرد: خير براي رياست كانديدا نخواهم شد.
بهرام افشارزاده در پاسخ به اين سوال كه چرا از هيات رئيسه باشگاه استقلال استعفا داديد؟ اظهار داشت: احساس كردم شايد نتوانم آنطور كه بايد و شايد انجام وظيفه كنم. به همين دليل سعي كردم در جايي كه هستم، مثمرثمر باشم.
افشارزاده با بيان اينكه كار كميته ملي المپيك خيلي سنگين است، ادامه داد: احساس كردم فضا به گونه اي نيست كه بخواهم كار كنم. ضمن اينكه باشگاه استقلال رشته هاي ورزشي ديگري هم ندارد. اصلاح اساسنامه و آيين نامه هاي جديد، وقت زيادي از ما مي گيرد. ضمن اينكه وقتي وظيفه اي برعهده كسي قرار مي گيرد بايد در آن غرق شود تا بتواند وظيفه خود را به خوبي انجام بدهد.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14