(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 11  آبان  1391 - شماره 20347

حديث دشت عشق
پيروزي ملوان و فجر، توقف صبا و ذوب آهن
پرسپوليس جشنواره گل به راه انداخت
اخبار كوتاه از فوتبال
درخشش نام ايران با حضور سوريان و سليمي در ماكائو
پيروزي برابر ژاپن و حضور در ديدار نهايي جام قهرماني
امروز به واليباليست هاي نوجوان مي رسد؟!
نامه نگاري كميته ملي المپيك به رئيس جمهور
افشارزاده : اعضاي مجمع از 66 نفر به 49 نفر كاهش پيدا مي كند
آغاز فصل جديد ليگ برتر بسكتبال
نبرد 10تيم براي فتح يك جام
رايزني با فيفا براي ثبت جهاني بمباران زمين فوتبال «چوار»


حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «عليرضا نم نبات»
تصويرساز عاشورا در كربلاي ايران !
سال 1345 غنچه وجود عليرضا با تبسم بر گلشن حيات پذيراي زندگي گرديد و در پيچ و خم دنيا راه و رسم خوب زيستن را از پدر و مادر آموخت و قدم در راه بندگي نهاد.دوران نوجواني و بلوغش همزمان بود با شكوفايي انقلاب، او كه در همان زمان مشغول علم آموزي هم بود مدرسه را نه فقط محيط درس خواندن كه محل روشنگري افكار هم مي دانست با بحث و جدل با دوستان، شعارنويسي ها و نوشتن انشاهاي انقلابي براي بصيرت دادن به دانش آموزان تلاش فراوان نمود و در اين بين مورد تهديد مسئولان مدرسه و حتي دستگيري توسط ساواك قرار گرفت.با پيروزي انقلاب و شروع جنگ ايران و عراق، عليرضا راهي ميدان رزم شد و پس از چندين ماه ايثارگري با اصابت تركش بر گردن و بريده شدن رگ هايش تصويري از عاشورا در كربلاي ايران به نمايش گذاشت و همان گونه كه مادر پيش از تولدش در خواب ديده بود، با پيشاني بند يازهرا(سلام الله عليها) بر پيشاني به ديدار مولايش شتافت.بسيجي شهيد عليرضا نم نبات، سال 1345 متولد شد و سال 1361 در پاسگاه زيد به شهادت رسيد.
يادواره شهداي هيات بني فاطمه(س) اصفهان
 


پيروزي ملوان و فجر، توقف صبا و ذوب آهن

 پرسپوليس جشنواره گل به راه انداخت

سرويس ورزشي-
تيم فوتبال پرسپوليس كه در ليگ دوازدهم نتوانسته انتظارات طرفدارانش را برآورده كند و جزو تيم هاي انتهاي جدول است، پس از مدتها در ورزشگاه آزادي به يك پيروزي پرگل دست پيدا كرد و با شكست پيكان سه پله در جدول رده بندي صعود كرد.
آخرين ديدار از هفته چهاردهم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر عصر ديروز به قضاوت سعيد مظفري زاده و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد كه طي آن تيم فوتبال پرسپوليس با نتيجه 6 بر صفر پيكان را درهم كوبيد. مانوئل ژوزه كه قبل از اين بازي در خطر اخراج قرار داشت و تيمش در رده چهارم جدول رده بندي مانده بود، در شرايطي به يك پيروزي پرگل دست پيدا كرد كه ساعاتي قبل از اين بازي كارلوس كي روش در بيانيه اي انتقادي عليه او موضع گرفته بود. سرمربي تيم ملي فوتبال ايران يكي از تماشاگران ويژه اين بازي بود كه در جايگاه ويژه حضور داشت. پرسپوليس كه در ديدار هفته گذشته برابر مس كرمان شكست خورده بود، در اين بازي كاملا متحول شده بود و موقعيت هاي پرتعدادي را روي دروازه پيكان ايجاد كرد. در اين ديدار كريم انصاريفرد كه به خاطر گل نزدن هايش مورد انتقاد بود سه بار دروازه پيكان را باز كرد تا شرايطش نسبت به قبل بهتر شود. در اين ديدار كريم انصاريفر(36 ،48و57)، رضا نورمحمدي(42)، محمد نوري(63) و محمد قاضي(86) براي پرسپوليس گل زدند تا اين تيم 17 امتيازي شود و به رده يازدهم جدول رده بندي صعود كند. شاگردان عبدالله ويسي نيز كه شرايط خوبي در ليگ دوازدهم ندارند با پذيرش اين شكست سنگين 15 امتيازي ماندند تا همچنان در رده سيزدهم باشند. لازم به يادآوري است كه در پايان بازي هم هواداران پرسپوليس يكصدا كريمي را تشويق كردند. عبدالله ويسي پس از اينكه از جبران نتيجه نااميد شده بود، دقايق پايان بازي را روي نيمكت نشست و با چهره اي درهم و گرفته حتي به بازي هم نگاه نمي كرد.
پيروزي ملوان و فجرسپاسي
اما در ساير ديدارها نيز نتايج جالب توجهي رقم خورد. در شيراز فجر سپاسي موفق شد با يك گل سايپا را شكست دهد. در اين بازي كه با قضاوت سعيد بخشي زاده در ورزشگاه دستغيب شيراز برگزار شد، عباس محمدرضايي در دقيقه 90 گل برتري تيم فوتبال فجرسپاسي را به ثمر رساند. درانزلي ملوان يك پيروزي ديگر كسب كرد. ملوان با گل دقيقه 87 محمد نزهتي از سد آلومينيوم هرمزگان گذشت تا چهارمين پيروزي متوالي اش در ليگ برتر را جشن بگيرد. شاگردان محمد احمدزاده با اين پيروزي 25 امتيازي شدند و به خاطر تفاضل گل كمتر نسبت به تيم استقلال در رده دوم قرار گرفتند. در اصفهان ذوب آهن برابر راه آهن تهران به تساوي بدون گل رضايت داد. اين سومين ديداري بود كه فرهاد كاظمي هدايت ذوب آهن را برعهده داشت اما باز هم از كسب پيروزي ناكام ماند. راه آهن پس از دو شكست متوالي، با تساوي برابر حريف اصفهاني، تا حدودي به وضعيتش سروسامان داد. در قم هم جدال تيم هاي صبا و فولادخوزستان با تساوي بدون گل به پايان رسيد. هر دو تيم با اين تساوي 20 امتيازي شدند و فولاد به خاطر تفاضل گل بهتر در رده هشتم باقي ماند و صبا هم جايگاه نهم ايستاد . در آبادان هم صنعت نفت در ورزشگاه تختي ميزبان مس كرمان بود كه جدال دو تيم در پايان 90 دقيقه به تساوي بدون گل انجاميد.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

ديدار تيم ملي فوتسال با اسپانيا
جام جهاني فوتسال از امروز آغاز مي شود و ايران در اولين ديدارش روز جمعه به مصاف اسپانيا مي رود. هفتمين دوره جام جهاني فوتسال از عصر امروز با حضور 24 تيم در بانكوك تايلند آغاز مي شود. 3 تيم از آفريقا، 5 تيم از آسيا، 7 تيم از اروپا، 4 تيم از آمريكاي شمالي و مركزي، يك تيم از اقيانوسيه و 4 تيم از آمريكاي جنوبي تيم هاي حاضر در اين دوره هستند. تيم ملي فوتسال ايران هر چند در جام ملت هاي آسيا با ناكامي روبرو شد و پس از 10 قهرماني، دومين عنوان سومي خود را تجربه كرد، اما توانست جواز حضور در جام جهاني را كسب كند.
بيانيه پرتغالي ها عليه يكديگر
سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران در بيانيه اي پاسخ هموطن خود در تيم پرسپوليس را داد. ژوزه سرمربي پرسپوليس پيش از اين در مصاحبه اي عنوان كرده بود كه كي روش عامل بهم خوردن رابطه او با علي كريمي بود. كي روش در قسمتي از بيانيه خود گفته: بدرفتاري هاي آقاي مانوئل ژوزه برخورد كاملاً غيرمحترمانه اي است مقابل تيم ملي فوتبال ايران و كاملاً غير قابل قبول و مستحق يك برخورد جدي و مناسب است. نحوه رفتار و اخلاق مانوئل ژوزه مرا شگفت زده نمي كند. وقتي به شرايط فعلي مربيگري او در پرسپوليس نگاه مي كنم نوع اخلاق ژوزه برايم شگفت انگيز نيست چون وي در حال فرار از شرايط فعلي است.
كويتي ها از توافق عمادرضا با استقلال خبر دادند
سايت الارزق كويت از توافق نهايي استقلال با عماد رضا مهاجم سابق سپاهان خبر داد.چند روز پيش علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال از توافق با عماد محمدرضا، مهاجم عراقي سابق سپاهان خبر داد و اعلام كرد كه اين مهاجم عراقي هفته آينده به تهران مي آيد.سايت الارزق كويت خبر پيوستن عماد رضا به استقلال را تاييد كرد و نوشت: مسئولان باشگاه استقلال پس از ابراز علاقه امير قلعه نويي به جذب عماد رضا با اين مهاجم عراقي رسما قرارداد امضا كردند. اين روزنامه كويتي در ادامه نوشت: عماد رضا هفته آينده وارد تهران خواهد شد و پس از ثبت قراردادش در فدراسيون فوتبال ايران به تمرين استقلال اضافه خواهد شد.
تقديم پيروزي به 3 فرزند
سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز برتري برابر سايپا را ارزشمند خواند. محمود ياوري پس از پيروزي يك بر صفر فجر سپاسي برابر سايپا گفت: اين بازي همچون بازي با تراكتورسازي براي من مهم بود و نتيجه با ارزشي هم كسب كرديم، البته بازي كيفيت خاص خود را نداشت. به علت شرايط زمين توپ دائماً روي هوا بود. وي ادامه داد: نتيجه خوبي كسب كرديم و اين پيروزي را به سه فرزندم كه امروز، فردا و جمعه تولدشان هست، تقديم مي كنم. همچنين اين پيروزي را به هواداران تقديم مي كنم. در ديدار امروز چهار مصدوم داشتيم كه در بازي هاي آينده با بازگشت آنها بهتر بازي مي كنيم.
خبر خوش فابيو براي استقلالي ها
بازيكن برزيلي استقلال از بازگشتش به ايران در روزهاي آينده خبر داد. فابيو جان واريو كه براي مرخصي به برزيل رفته ولي هنوز به ايران بر نگشته است در صفحه اجتماعي خود از برگشت به استقلال در چند روز آينده خبر داد. وي گفت: اول از همه از تمام پيغام هايي كه براي من فرستاده شده تشكر مي كنم. من براي احساساتي كه ايرانيان نسبت به من دارند احترام زيادي قائلم و به تمام چيزهايي كه در ايران به دست آوردم افتخار مي كنم. از اينكه موقعيت فعلي ام را همه درك مي كنند خوشحالم و بايد بگويم كه با باشگاه استقلال صحبت هاي زيادي داشتيم. مشكلات حل شده است و در روزهاي آينده بايد به ايران برگردم. من يك سري مشكلات شخصي در برزيل داشتم كه مجبورم كرد بيش از زماني كه مقرر شده بود، در برزيل بمانم.
رويانيان از بازگشت كريمي خبر داد
مدير عامل باشگاه پرسپوليس با اعلام اينكه مانوئل ژوزه در خصوص پذيرش و بازگشت علي كريمي اعلام آمادگي كرده است، گفت: مانوئل اعلام كرده كه كريمي براي بازگشت مشكلي ندارد. ضمن اينكه 12 بازيكن تيم نيز هنگام صرف ناهار با مانوئل ژوزه در خصوص مسائل مختلف از جمله بازگشت علي كريمي صحبت كردند كه مانوئل براي پذيرش و بازگشت علي كريمي ابراز آمادگي كرد.
اميدهاي استقلال ،پرسپوليس را شش تايي كردند
تيم فوتبال اميد استقلال، داربي تهران را با يك پيروزي تاريخي پشت سرگذاشت. آبي پوشان ظهر ديروز در يك بازي برتر و با نتيجه 6 بر يك از سد پرسپوليس گذشتند. در اين بازي كه از سري مسابقات باشگاههاي تهران در ورزشگاه امام رضا(ع)آغاز شد، تيم اميد استقلال كه تحت سرمربيگري علي لطيفي،مهاجم سالهاي گذشته آبي پوشان قرار دارد، با گل هاي محمد ثانوي ، محمد حسيني پور ، مرتضي حسيني ، محمد حسين پور ، عرشيا جباري و ابوطالب ميرزايي در برابر تك گل دقيقه دانيال جواهري با نتيجه 6 بر يك به پيروزي رسيد.
 


درخشش نام ايران با حضور سوريان و سليمي در ماكائو

اسامي نهايي 20 ورزشكار برتر آسيا كه قرار است در روز 18آبان در ماكائو مورد تقدير قرار گيرند، اعلام شد.
شوراي المپيك آسيا براي نخستين بار از 10ورزشكار مرد و 10ورزشكار زن آسيايي كه توانستند در بازي هاي المپيك لندن به مدال طلا دست پيدا كنند، به صورت ويژه در مراسم شامي با حضور تمام مديران ورزشي قاره كهن با اهداي هدايايي تقدير خواهد كرد. اين در حالي است كه همان طور كه پيش از اين اعلام شده، دو تن از اين 20ورزشكار برتر آسيا حميد سوريان و بهداد سليمي از ايران هستند. اسامي 10ورزشكار مرد برگزيده آسيايي كه قرار است در ماكائو از آنها تقدير شود، به شرح زير است: بهداد سليمي (وزنه برداري- ايران)، ايليا ايلين (وزنه برداري-قزاقستان)، اون گوك كيم (وزنه برداري- كره شمالي)، حميد سوريان (كشتي فرنگي- ايران)، آرتور تايمازوف (كشتي آزاد-ازبكستان)، چين دينگ (دووميداني- چين)، جين جون گو (تيراندازي-كره جنوبي)، كوهي اوچي مورا (ژيمناستيك- ژاپن)، سون يانگ (شنا- چين)، رايوتا موراتا (بوكس- ژاپن)
همچنين قرار است در اين مراسم بزرگ شام از 7 كميته ملي المپيك برتر آسيا نيز تقدير شود. اين كميته ها عبارتند از چين، كره جنوبي، ژاپن، قزاقستان، ايران، كره شمالي و ازبكستان.
 


پيروزي برابر ژاپن و حضور در ديدار نهايي جام قهرماني

امروز به واليباليست هاي نوجوان مي رسد؟!

تيم واليبال نوجوانان ايران با شكست ژاپن به ديدار پاياني رقابت هاي قهرماني نوجوانان آسيا راه پيدا كرد. ملي پوشان ايران در شرايطي اين ديدار نفسگير را با پيروزي پشت سرگذاشتند كه قبل از اين مجوز حضور در جام جهاني را كسب كرده بودند.
واليباليست هاي نوجوان ايران ديروزدر ديدار نيمه نهايي رقابت هاي قهرماني نوجوانان آسيا در ديداري نفسگير و نزديك در سالن واليبال ورزشگاه آزادي مقابل ژاپن با نتيجه 3 بر 2 به برتري رسيد. در اين ديدار كه تا گيم آخر شاهد رقابت پاياپايي از سوي هر دو تيم بوديم، ملي پوشان ايران گيم هاي اول، چهارم و پنجم را از حريف خود بردند و گيم هاي دوم و سوم را واگذار كردند. تيم ملي واليبال نوجوانان ايران گيم اول را 29 بر 27 به سود خود پايان داد اما در گيم هاي دوم و سوم با نتايج مشابه 23 بر 25 مغلوب ژاپني هاي سختكوش شد اما در دو گيم بعدي 25 بر 22 و 15 بر 5 حريف خود را شكست داد و فيناليست شد. تيم ايران امروز در ديدار پايان ياياني رقابت ها با برنده ديدار تيم هاي چين و كره جنوبي بازي خواهد كرد.
 


نامه نگاري كميته ملي المپيك به رئيس جمهور

افشارزاده : اعضاي مجمع از 66 نفر به 49 نفر كاهش پيدا مي كند

دبيركل كميته ملي المپيك مي گويد طبق اساسنامه جديد، بايد اعضاي مجمع كميته المپيك از 66 نفر به 49 نفر كاهش پيدا كنند.
افشارزاده همچنين با توجه به بالا رفتن نرخ ارز و دلار و مشكلاتي كه ورزش با آن دست به گريبان است، گفت: كميته قصد دارد براي گرفتن ارز دولتي به رئيس جمهور نامه بنويسد.
روز گذشته بهرام افشارزاده به تشريح آخرين شرايط ورزش ايران پرداخت كه گزيده اي از صحبت هاي وي در ادامه مي آيد.
¤ در واقع از 52 مربي موجود قرار داد 25 مربي لغو و يا در حال لغو شدن است و 27 مربي هم در حال حاضر در فدراسيونهاي مختلف در حال فعاليت هستند كه آنها هم به سه گروه تقسم مي شوند. گروه اول مربياني هستند كه رشته آنها شانس كسب مدال دارند و در صورت حذف، در بازيهاي آسيايي 2014 لطمه خواهيم خورد كه مقرر شد در هر صورت آنها را حفظ كنيم. گروه دوم مربياني هستند كه در رشته هاي پايه فعاليت مي كنند و در بازيهاي آسيايي داخل سالن سال آينده در اولويت هستند كه مقرر شد اين گروه تا حد ممكن حفظ شوند. گروه سوم هم كه در اولويت نيستند و با حذف آنها مشكلي براي ورزش ايجاد نمي شود كه قرارداد اين گروه لغو خواهد شد.
¤ با توجه به تورم و عدم پرداخت 12 ميليارد تومان باقي مانده از بودجه 30 ميلياردي ويژه المپيك، ما با مشكلات زيادي مواجه شديم و به همين دليل ناچار بوديم كه از بودجه فدراسيون براي ساير امور هزينه كنيم! اگر مابقي بودجه را به كميته پرداخت مي كردند مشكلي نبود، ولي متاسفانه اين اتفاق صورت نگرفته است.
¤ ما نياز به هفت ميليارد تومان پول داريم تا مشكلاتمان را برطرف كنيم. عدم پرداخت پول مربيان و لغو قراردادها قطعا در نتايج بازي هاي آسيايي كره لطمه بزرگي به ما خواهد زد.
¤ يكي از بندهاي قرارداد كميته با مربيان خارجي اين است كه 15 روز قبل از ترك كار به آنها اطلاع داده شود كه ديگر قصد ادامه همكاري با مربيان خارجي را نداريم. بعد از اعلام ما هم قرارداد خود به خود يك طرفه فسخ مي شود. اين بند در تمام قرارداد مربيان خارجي لحاظ شده است.
¤ قرار است نامه اي به رئيس جمهور بنويسيم و از ايشان بخواهيم كه مانند گذشته به ما ارز دولتي با مبلغ 1260 تومان بدهند. در نامه اي كه براي رئيس جمهور و بانك مركزي خواهيم نوشت اشاره مي كنيم كه علاوه بر مربيان خارجي، ما در اعزام تيم هاي ملي به مسابقات هم مشكل داريم.
¤ ما بايد روند اصلاح اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي را تسريع كنيم تا انتخابات فدراسيون ها هم دوباره روي روال انجام شود.
اصلاح اساسنامه يك روند ساده است ولي به تصميمات وزير ورزش و جوانان برمي گردد. عباسي علاقه دارد كه اين كار هر چه سريع تر انجام شود. رونوشت نامه هاي IOC هم در اختيار مجامع جهاني قرار مي گيرد. من فكر مي كنم تا پايان آذر ماه موضوع اصلاح اساسنامه برطرف شود و مشكلي براي برگزاري انتخابات وجود نداشته باشد.
¤ ما ناچار هستيم منتظر نامه جديد IOC باشيم و اصلاحاتي كه مورد نظر كميته ملي المپيك است را انجام دهيم. پس از آن هم بلافاصله انتخابات را برگزار كنيم. دوره چهار ساله كميته روز گذشته به پايان رسيد و ما موظف به برگزاري انتخابات هستيم. ما همين اساسنامه اي كه در سال 2001 به تاييد IOC رسيده را برايشان ارسال كرديم. دو سال قبل در اجلاس انجمن كميته هاي المپيك در كپنهاگ اصلاحات جديدي براي اساسنامه انجام شد. اما اين اصلاحيه در اساسنامه كميته ملي المپيك ايران لحاظ نشد. در حال حاضر 66 نفر عضو مجمع هستند كه طبق اصلاحيه كپنهاگ بايدبه 49 نفر كاهش پيدا كند. در واقع طبق اساسنامه جديد اعضاي مجمع ريزش خواهند داشت.
 


آغاز فصل جديد ليگ برتر بسكتبال

نبرد 10تيم براي فتح يك جام

چهاردهمين دوره ليگ برتر بسكتبال ايران از امروز آغاز مي شود و مدعيان، ميزبان حريفان خود هستند.
فصل آينده ليگ برتر بسكتبال از پنجشنبه آغاز مي شود كه اين دوره از رقابت ها با 10تيم برگزار خواهد شد. 10تيمي كه نسبت به دوره هاي گذشته كارشان را در زمان مناسب تري آغاز كردند و بايد پيش از سال جديد به كارشان خاتمه نيز بدهند. ليگ برتر بسكتبال از يازدهم آبان با پنج ديدار برگزار مي شود و تيم ها در شرايطي به مصاف يكديگر خواهند رفت كه تركيب 10تيم اين دوره دستخوش تغييرات زيادي شده و انتظار مي رود اين فصل شاهد رقابت هاي نزديكي باشيم. ليگ برتر ديگر ذوب آهن ندارد، اما استقلال تازه وارد از قشم و البدر از بندر كنگ نخستين سال ليگ برتري شان را تجربه مي كنند. ديگر تيم اصفهاني ستاره جمع كرده و مي خواهد كهكشاني بسكتبال باشد و مدافع عنوان قهرماني يكي از غول هايش را از دست داده و پس از باشگاه هاي آسياي پرحرف و حديث، تازه براي ليگ آماده شده است. برنامه هفته نخست ليگ برتر به اين شرح است:
پنجشنبه 11/8/1391
¤ صنايع ماهشهر- البدر بندر كنگ
¤ فولاد ماهان اصفهان- همياري شهرداري زنجان
¤ پتروشيمي بندر امام(ره)- شهرداري گرگان
دوشنبه 15/8/1391
¤ دانشگاه آزاد- نفت سپاهان
¤ مهرام تهران- استقلال زرين قشم.
 


رايزني با فيفا براي ثبت جهاني بمباران زمين فوتبال «چوار»

جهت ثبت جهاني چگونگي «بمباران هوايي زمين فوتبال چوار» كه در سال 1365 اتفاق افتاد، با رئيس «فيفا» رايزني هايي از سال 90 آغاز شده است.
حجت الله هاشم بيگي عضو ستاد يادواره شهداي زمين فوتبال چوار در ايلام گفت: پيش از ثبت جهاني اين واقعه ابتدا بايد از طريق كنفدراسيون فوتبال آسيا اقدام مي شد كه ما اين كار را در سال 87 انجام داديم، لذا اين واقعه هم اينك در فهرست اين كنفدراسيون به عنوان اثري بي سابقه به ثبت رسيده است. وي با اشاره به اين كه اين واقعه در طول عمر تاريخ شكل گيري ورزش فوتبال در جهان بي سابقه است، اضافه كرد: براي ورود اين واقعه در ذخيره گاه «فيفا» از طريق «كفاشيان» رئيس فدراسيون فوتبال كشور با دكتر سپ بلاتر، رئيس فدراسيون بين المللي فوتبال «فيفا» مكاتباتي به عمل آمده است.
هاشم بيگي با بيان اينكه در اين حادثه ناجوانمردانه كه در 23 بهمن ماه سال 65 رخ داد هواپيماهاي ارتش صدام زمين فوتبال چوار را بمباران كردند، افزود: در اين حادثه كه دو تيم جوانان ايلام و چوار مشغول بازي بودند، 15 تن از جمله تعدادي از فوتباليست ها شهيد و ده ها تن ديگر زخمي شدند.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14