(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 9 اسفند 1388- شماره 19593
 

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
پيگرد متهم رديف اول پرونده ريگي (يادداشت روز)
لاريجاني:رفتار آژانس تابع شدت فشارهاست
كيهان و خوانندگان
جهنم (گفت و شنود)
آيت الله موسوي اردبيلي: كساني كه ولايت فقيه را قبول ندارند با حكومت اسلامي مخالفند
وزارت اطلاعات خبر داد انهدام يك گروهك تروريستي وهابي در آذربايجان غربي
همايش بين المللي امام موسي صدر در مشهد برگزار شد
3هفته در اغما و تكرار لطيفه هاي 3 كله پوك (خبر ويژه)
هواپيماي قرقيز قرار بود ريگي را به ملاقات هالبروك ببرد (خبر ويژه)
مبارزه مدني آن قدر خوبه كه نگو... ولي ترور، كيفش بيشتره! (خبر ويژه)
خودتان يه كاريش بكنيد موسوي و كروبي خجالت مي كشند از آتش بپرند! (خبر ويژه)
رقيب ناكام آراي باطله براي رهبري امام عيب جويي مي كند (خبر ويژه)
محمدحسين صفارهرندي: اصلاح طلبان مي كوشيدند نظام را از جنبه اسلامي خارج كنند



پيگرد متهم رديف اول پرونده ريگي (يادداشت روز)

بازداشت عبدالمالك ريگي سركرده گروهك تروريستي موسوم به جندالله توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) پرده اي ديگر از اقتدار ايران اسلامي در طي همين چند ماه گذشته را به نمايش گذاشت. اقتداري كه دشمنان بيروني نظام در ائتلافي نانوشته و از مجراي فريب خوردگان و معاندان داخلي آن را نشانه رفته بودند و سعي داشتند با لطايف الحيل و با به صحنه آوردن تمامي ظرفيت مادي و رسانه اي خود اين اقتدار را تضعيف نمايند اما فرجام كار نتيجه معكوسي را درپي داشت؛ بطوري كه در امتداد فتنه پس از انتخابات در چندين مقطع ايران اسلامي اقتدار و قدرت مادي و متافيزيكي خود را با صلابت به رخ دشمنان كشيد و از سوي ديگر ناكامي بزرگ دشمنان تابلودار و دنباله هاي داخلي آنها در اين برهه زماني براي هميشه در تاريخ ثبت شد.
در شرايطي كه رسانه هاي غربي و ضد انقلاب طي ماه هاي گذشته يكسره و به كرات عليه اقتدار ايران اسلامي سمپاشي مي كردند و مي كوشيدند دروغ و شبهه و تفرقه را در مقياسي وسيع به افكار عمومي پمپاژ كنند، حمايت چند ده ميليوني آحاد ملت در 9 دي و 22 بهمن از نظام مقدس جمهوري اسلامي و رهبري آن ثابت كرد كه مردم سرمايه واقعي اين نظام هستند و دشمنان لايعقل و فريب خوردگاني كه در توهم به سر مي بردند- و كماكان در لانه توهم آشيانه كرده اند- از درك اين واقعيت عاجز و ناتوانند.
جمهوري اسلامي افزون بر اين عقبه بي نظير مردمي، در آستانه دهه فجر و پس از آن پيشرفت هاي دفاعي خود را با توليد انبوه موشك هاي ضد مركاوا و آپاچي به نمايش گذاشت و در همين راستا پيشرفت هاي فضايي خود را تكميل كرد و علاوه بر رونمايي از ماهواره هاي طلوع و مصباح 2، براي اولين بار كاوشگر 3 را با موجودات زنده به فضا فرستاد.
در ادامه اين موفقيت هاي چشمگير نظامي و دفاعي، دستگاه اطلاعاتي جمهوري اسلامي سركرده گروهك تروريستي جندالشيطان را به دام انداخت تا اقتدار ايران اسلامي با مولفه هايي چون عقبه چند ده ميليوني مردمي، توانمندي نظامي و تكنولوژيك، اشراف اطلاعاتي و از همه مهمتر «ماهيت ايدئولوژيك نظام» (كه در ساختار امت- امامت معنا مي شود) بيش از پيش در صحنه بين المللي رخ بنمايد.
اما درباره موفقيت دستگاه اطلاعاتي در دستگيري عبدالمالك ريگي كه رسانه هاي غربي از وي به عنوان «بن لادن ثاني» ياد كردند و نقش آمريكا در حمايت از ريگي بايد گفت؛ اعترافات صريح و بي پرده «ريگي» در شبكه تلويزيوني پرس.تي.وي كه در تمام جنايات ددمنشانه خود از حمايت، پشتيباني و تشويق سازمان اطلاعاتي آمريكا- CIA- برخوردار بوده است آشكارا بر اين نكته دلالت دارد كه به رغم ادعاي مخالفت آمريكا با تروريسم، اين كشور خود عامل و حامي اصلي اقدامات تروريستي محسوب مي شود همچنان كه با اعلام خبر دستگيري عبدالمالك ريگي، برخي رسانه هاي غربي با بازتاب اين خبر از نقش آمريكا در حمايت از تروريسم پرده برداشتند و در حالي كه كاخ سفيد بلافاصله پس از خبر دستگيري «ريگي» هرگونه ارتباطش را با گروهك تروريستي جندالله تكذيب كرد، روزنامه هاي آمريكايي «كريستين ساينس مانيتور» و «مك كلاچي» نوشتند: «گزارش هاي زيادي وجود دارد كه نشان مي دهد سازمان جاسوسي آمريكا، ريگي را حمايت و تشويق كرده است.»
البته سابقه حمايت واشنگتن از اقدامات تروريستي و ضد انساني گروهك ريگي به چند سال قبل برمي گردد؛ زماني كه شبكه خبري «اي.بي.سي» آمريكا طي گزارشي در آوريل سال 2007 تصريح كرد گروهك جندالله به طور مخفيانه از سال 2005 به بعد از سوي سازمان اطلاعاتي آمريكا مورد تشويق و حمايت قرار گرفته و مشورت هاي لازم به اين گروهك داده مي شده است.
برخي از رسانه هاي انگليسي همچون گاردين و ديلي تلگراف نيز حمايت هاي مالي آمريكا(با ذكر ارقامي هنگفت) به گروهك تروريستي ريگي را افشاء كردند. طرفه آن كه؛ نام گروهك تروريستي جندالله در فهرست 45 گروهي كه توسط وزارت خارجه آمريكا به عنوان تروريست شناخته مي شود ذكر نشده است. عبدالمالك ريگي تحت اختيار دستگاه هاي اطلاعاتي و قضايي جمهوري اسلامي است و قطعا در زماني مناسب پس از محاكمه در دادگاه صالح در ايران به جزاي اعمال پليد و سبعانه اش مي رسد اما از آنجايي كه عقبه اقدامات تروريستي او به عملكرد تروريسم دولتي آمريكا برمي گردد و با توجه به اسناد متقن و غيرقابل خدشه كه جمهوري اسلامي علاوه بر اعترافات ريگي و يا افشاگري هاي برخي از رسانه هاي غربي در اين باره در دست دارد (همچنانكه حجت الاسلام مصلحي وزير محترم اطلاعات هفته گذشته در نشست خبري با خبرنگاران ابعادي از اين قضيه را فاش كرد).
آنچه ضروري مي نمايد؛ اين است كه جمهوري اسلامي نسبت به حمايت آمريكا از اقدامات تروريستي گروهك ريگي در محيط بين الملل طرح دعوا نمايد و با پيگيري قضايي و حقوقي از حق مسلم خود صرفنظر ننمايد.
از همين روي؛ پرسشي كه به ذهن خطور مي كند اين است كه جمهوري اسلامي براي پيگيري قضايي اين قضيه و تحت پيگرد قراردادن مقامات كاخ سفيد كه در واقع عاملان اصلي جنايات تروريستي در سطح منطقه و جهان هستند چه ابزارهاي حقوقي براي اقامه دعوا بطرفيت آمريكا در اختيار دارد و مجموعه مقررات حقوق بين الملل چه مكانيسم هايي در اين باره پيش بيني كرده است؟
واقعيت آن است كه ساختار نظام بين الملل و سازمان ملل متحد و همينطور نهادهاي قضايي بين المللي به گونه اي طراحي و مهندسي شده است كه جنبه پشتيباني آن از باج خواهي ها، چپاولگري ها و جنايات پيدا و پنهان قدرت هاي غربي و بخصوص آمريكا به وضوح قابل رويت است و سياست هاي دوگانه و تبعيض آميز چند كشور مستكبر و زورگو و زياده خواه بر تصميم گيري هاي قضايي و حقوقي سيطره دارد و خروجي اين مسئله ارمغاني جز تضييع حق مظلوم و جرات بخشيدن به ظالم در پي ندارد.
مثالي كه در اين خصوص ناخودآگاه به ذهن متبادر مي شود مسئله رژيم جعلي و كودك كش صهيونيستي است كه در واقع نماد تروريسم دولتي است و در كارنامه سراسر سياه آن طي 6 دهه گذشته كلكسيوني از جنايات بي شرمانه و گستاخانه ثبت شده است و همواره نيز مقامات آدم كش تل آويو از پيگرد قضايي در محيط بين الملل با پشتيباني آمريكا و نفوذ در نهادهاي قضايي بين المللي گريخته اند.
البته پس از جنايات مقامات صهيونيستي در غزه، موج و خروش ملت هاي مسلمان و آزاده دنيا در اقصي نقاط عالم در حمايت از فلسطيني ها و محكوميت اقدامات صهيونيست ها سبب شد تا ناگزير كميته حقيقت ياب سازمان ملل به رياست قاضي گلدستون تشكيل شود و انواع و اقسام جنايات جنگي و جنايت عليه بشريت و نسل كشي اين رژيم را محكوم كند اما باز مي بينيم كه آمريكا متعهد شده است كه گزارش گلدستون به شوراي امنيت ارجاع نشود و يا در غير اين صورت آن را وتو كند.
بنابراين در مسئله پيگيري قضايي جمهوري اسلامي ايران نسبت به تروريسم دولتي آمريكا كه اسناد و مدارك و شواهد متقني بر آن تاكيد دارند طرح دعوا در مجامع بين المللي و از جمله شوراي امنيت سازمان ملل متحد- كه وظيفه اصلي آن حفاظت از صلح و امنيت بين المللي است- با مانعي چون حق وتوي آمريكا و برخي ديگر از همپيمانانش روبروست.
همچنين طرح دعوا در نهادهاي قضايي بين المللي نيز با توجه به وظايف و صلاحيت آنها و خلأهاي نظام حقوق بين الملل موانعي را بوجود آورده است.
به عنوان نمونه مي توان به ديوان كيفري بين المللي (ICC) بعنوان يك نهاد قضايي بين المللي اشاره كرد كه طبق اساسنامه، اين ديوان صلاحيت رسيدگي به جرايم «نسل كشي»، «جنايات جنگي»، «جنايت عليه بشريت» و بالاخره «تجاوز» را داراست و به علت اختلاف نظر در تعريف «تروريسم» اين پديده مجرمانه در فهرست جرايم تحت صلاحيت ديوان نيامده است.
و اما، اگرچه به لحاظ حقوقي اينطور به نظر مي رسد كه طرح دعوا در مجامع بين المللي يا نهادهاي قضايي بين المللي عليه آمريكا به اتهام بزرگ، «تروريسم دولتي» با موانعي روبرو خواهد شد اما با اين حال، جمهوري اسلامي بايد نسبت به پيگيري قضايي خود در عرصه بين المللي اقدام كند و از همين رهگذر دستگاههاي ديپلماسي، قضايي و اطلاعاتي كشور بايد به كمك يكديگر و از طريق مجاري و كانال هايي همچون سازمان كنفرانس اسلامي و يا حتي مجمع عمومي سازمان ملل متحد اقدامات قضايي خود عليه مقامات تروريست آمريكا را دنبال نمايد.
در اين ميان اگر مجامع بين المللي بخواهند با مسئله به گونه اي سياسي- و غيرحقوقي- برخورد نمايند بدون ترديد حقانيت جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين الملل بطور رسمي ثبت خواهد شد و افكار عمومي دنيا عاملان تروريسم دولتي را محكوم و مطرود خواهند كرد و از سوي ديگر اين اتفاق به محركي تبديل خواهد شد تا هرچه زودتر ملت ها و دولت هاي آزاده با جديت و با پيگيري مستمر شرايط تغيير در ساختار نظام فرسوده و بي خاصيت سازمان ملل و مخصوصا حذف حق ظالمانه وتو را دنبال كنند.
حسام الدين برومند

 



لاريجاني:رفتار آژانس تابع شدت فشارهاست

علي لاريجاني ضعف سيستم آژانس انرژي اتمي را تغيير موضع در اثر برخي فشارها دانست و تأكيد كرد اين گونه كاستي ها بايد در بازنگري NPT اصلاح شود.
علي لاريجاني كه به دعوت رسمي رئيس مجلس ژاپن به اين كشور سفر كرده است طي كنفرانسي خبري در توكيو گفت: مشكل NPT اين است كه در خصوص خلع سلاح هسته اي هيچ قدرتي ندارد و تنها اين موارد بر روي كاغذ نوشته شده است. از زماني كه NPT تشكيل شده تاكنون حتي يك كلاهك هسته اي كم نشده است و در اين زمينه آژانس نمره رد مي گيرد.
وي با ابراز تأسف نسبت به تأثير پذيري آژانس از فعل و انفعالات سياسي برخي قدرت ها تأكيد كرد: اين از همان موارد ضعف سيستم آژانس است كه با برخي از فشارها تغيير موضع مي دهد و اين گونه كاستي ها بايد در بازنگري NPT اصلاح شود.
رئيس مجلس همچنين در ضيافت شام ايرانيان مقيم ژاپن كه در محل سفارت كشورمان در توكيو برگزار شد تأكيد كرد: مخالفت ايران موجب شد تا آمريكا نتواند به اهداف شوم خود در افغانستان، عراق، لبنان و فلسطين جامه عمل بپوشاند.
وي افزود: ما افتخار مي كنيم كه همواره از مظلوميت فلسطين حمايت كرده و توانستيم هيبت 60 ساله رژيم صهيونيستي را در هم شكسته و اجازه ندهيم اين رژيم غاصب در غزه به اهداف خود برسد.
لاريجاني در ادامه تأكيد كرد: استراتژي هدفمند جمهوري اسلامي ايران موجب شد سياست هاي يكجانبه گرايانه آمريكا با شكست مواجه شود.
لاريجاني همچنين پس از بازديد از يادمان صلح شهر ناكازاكي و اداي احترام به قربانيان بمباران اتمي اين شهر در جنگ جهاني دوم، حادثه بمباران اتمي شهرهاي ناكازاكي و هيروشيما را بزرگترين فاجعه تاريخي دانست و گفت: اطلاعاتي داريم كه آمريكايي ها در جريان حمله به عراق از بمب خفيف شده اورانيوم استفاده كردند و اين نشان مي دهد كه دولتي كه امام خميني آن را شيطان بزرگ ناميد هنوز دست از شيطنت برنداشته است.
وي با بيان اينكه ملت ژاپن حق دارد هيچ گاه آمريكايي ها را نبخشد و دنيا هم فرياد بزند كه چرا سلاح هاي كشتار جمعي تا اين حد گسترش يافته است، خاطرنشان كرد: گوش آمريكا و برخي قدرت ها عادت كرده صداها را نشنوند، اما ملت ها بايد براي خلع سلاح هسته اي قيام كنند.

 



كيهان و خوانندگان

¤ به كساني كه مي گويند طرح كميسيون ملي انتخابات براي بازگرداندن اعتماد مردم به نظام است بفرمائيد كه در وقايع 8 ماه اخير، نه تنها اعتماد مردم به نظام كاهش نيافته، كه واقعيت اين است كه اين اعتماد افزايش هم يافته است.مصداق بارز اين اعتماد نيز، حضور 85 درصدي مردم در انتخابات و برگزاري دو راهپيمايي عظيم 9 دي و 22بهمن است. اين وسط، عده اي ويژه خوار كه هوشياري مردم را در تضاد با منافع خود مي دانند، اعتمادشان از نظام سلب شده است.
حسين علوي زاده
¤ به روزنامه كيهان پيشنهاد مي شود كه مجموعه مقالات خودش درباره عملكرد سران فتنه را در يك كتاب منتشر كند.
يعقوبي
¤ جاي تعجب است در شرايطي كه سران فتنه آزاد هستند، مديرمسئول روزنامه كيهان به خاطر افشاي منافقين محاكمه مي شود.
مهدي-م
¤ محاكمه مديرمسئول كيهان بسيار شگفت انگيز است. شكايت مشتي فاسد خيانتكار در قوه قضائيه اجابت مي شود و يك نيروي انقلابي پاي ميز محاكمه مي آيد، اما شكايت ميليوني امت حزب الله عليه سران فتنه، هيچ گاه رسيدگي نمي شود.
جواد برهمندپور از كرج و دهها تلفن مشابه ديگر
¤ از روشنگري مديرمسئول كيهان و افشاي خط نفاق از سوي ايشان تشكر مي كنم.
مهدوي از تهران
¤ دو سال است كه به خاطر طلب كاري از شخصي، به دادگاه شكايت كرده ام، اما هنوز رسيدگي نشده است. چرا قوه قضائيه نسبت به شكايات مردم اين همه تعلل مي كند؟
وكيلي
¤ يك كارگر نانوايي بودم كه به دليل آسيب ديدگي بيكار شده و از بيمه بيكاري استفاده مي كنم. از دولت محترم تقاضا مي شود كه به مستمري بگيران بيمه بيكاري نيز عيدي پرداخت شود.
يك شهروند از آمل
¤ اشتغال و ازدواج، دو مسئله اساسي جوانان است كه به دليل مشكلات اقتصادي گريبان گير اين بخش از جامعه هستند. به همين دليل از دولت محترم تقاضا مي شود كه در اين مورد تلاش و پي گيري بيشتري نمايد.
اكبري از تهران
¤ در روستاي ما در شهرستان چالوس، نان 45توماني، ناگهان 75 تومان شده است. يعني 30درصد افزايش يافته است. از مسئولان مربوطه تقاضاي رسيدگي و نظارت بيشتر مي شود.
يك هموطن
¤ چند ماه پيش براي رسيدگي به مشكلات شهرك نرگس پاكدشت، جلسه اي با حضور مسئولان تشكيل شد. اما به خاطر عدم وجود مديريت در اين شهرك، هنوز هيچ مشكلي مرتفع نشده است. اين شهرك دچار معضلاتي در زمينه هاي بهداشت، فضاي سبز و امنيت است. اما با توجه به اين كه هنوز مشخص نشده كه اين شهرك زيرنظر شوراي مسكن است يا شهرداري، اقدامي براي حل مشكلات نمي شود.
حري از شهرك نرگس
¤ از دولت محترم تقاضا مي شود، همان طور كه نسبت به وضعيت افراد تحت پوشش كميته امداد رسيدگي مي شود، به وضعيت اعضاي سازمان بهزيستي هم توجه شود. چون مستمري بگيران اين سازمان نيز وضع اقتصادي چندان مناسبي ندارند و لازم است كه نسبت به پرداخت عيدي و سهام عدالت براي آن ها، بيشتر عنايت شود.
كاشي از قم
¤ در پارك شريعتي تهران، فساد اخلاقي و حضور معتادان به چشم مي خورد. از نيروي انتظامي تقاضاي رسيدگي مي شود.
صفري
¤ به دليل عدم وجود دستورالعمل مشخص درباره صدور گواهي فوت، پزشكان به طور خودسرانه، هزينه را تعيين مي كنند.
حسين جعفريان
¤ 7 ماه است كه نامه هاي وام هاي رياست جمهوري به مستمري بگيران كميته امداد داده شده است، اما هنوز اعتبارات پرداخت اين وام ها تأمين نشده است.
شيرازي از تهران
¤ از مسئولان سؤال دارم كه چرا برخلاف جانبازاني كه شغل آزاد دارند و حقوق دريافت مي كنند به جانبازان كارمند هيچ حقوقي پرداخت نمي شود؟
خيرانديش از يزد
¤ گزارش صفحه اقتصادي درباره بدهكاران ميلياردي را خوانديم. واقعاً چرا بايد نظام بانكي ما اين همه ضعيف عمل كند و به آن افراد بدهكار، مجوز تأسيس بانك خصوصي دهد؟ از دولت محترم تقاضاي اصلاح نظام بانكي ايران مي شود.
يك خواننده
¤ آموزش و پرورش بروجرد، طي چند مرحله از كارمندانش 10ميليون تومان دريافت كرده تا مسكن بسازد. اما هنوز با گذشت چند سال هيچ اقدامي نشده است.
اسلامي از بروجرد
¤ اداره آب در خيابان دولت، شعبه ديباجي، قبض جديد را چند برابر اعلام كرده است. به طوري كه پول آب ما هر ماه بين 15 تا 20 هزار تومان مي شده اما در اين ماه 42 هزار تومان شده است. وقتي شكايت كرديم، گفتند كه گران شده و از اين به بعد بايد همين مقدار بدهيد. اين در حالي است كه هنوز طرح هدفمندسازي يارانه ها اجرا نشده است. پس چرا اين اداره قيمت را دو برابر كرده است؟
يك خانم خانه دار
طبق اعلام نظر كارشناسان، آلودگي هواي اهواز در روزهاي اخير 35 برابر شده است. اما متأسفانه براي تعطيلي ادارات هماهنگي نشد. به طوري كه پس از حضور ما در ادارات، اعلام كردند كه تعطيل هستيم.
مهدي مژدهي از اهواز

 



جهنم (گفت و شنود)

گفت: چرا موسوي و كروبي و خاتمي عليه جنايات عبدالمالك ريگي موضع نگرفته و سكوت كرده اند؟
گفتم: اي عوام! مگه يادت نيست كه ريگي با صدور اطلاعيه از سران فتنه حمايت كرده بود؟! خب! چاقو كه دسته خودش را نمي برد!
گفت: يعني سران فتنه خجالت نمي كشند كه همه عالم و آدم جنايات وحشيانه ريگي را محكوم كرده اند ولي اينها لام تا كام عليه او حرفي نمي زنند؟!
گفتم: شايد صبر كرده اند چند روزي بگذرد و بعداً اطلاعيه بدهند.
گفت: بعد از چند روز كه ديگر فايده اي ندارد. مي خواهند چه بگويند؟!
گفتم: كروبي مي گويد خودم شاهد بودم كه در زندان به ريگي تجاوز شده است! موسوي مي گويد؛ ريگي يكي از «مردان خداجو» است! و خاتمي مي گويد؛ جرج سوروس در «رساله عمليه» خود حمايت از ريگي را «واجب عيني» دانسته است!
گفت: منافقين اوليه اندكي هم تظاهر به اسلام و انقلاب مي كردند ولي سران فتنه به جايي رسيده اند كه ديگر نياز به ظاهرسازي هم نمي بينند!
گفتم: يارو از نردبان افتاد و مرد، پسرش او را در خواب ديد و پرسيد؛ از سوال و جواب و شب اول قبر چه خبر؟ و يارو گفت؛ حساب من به اندازه اي روشن بود كه نيازي به سوال و جواب نداشت، از نردبان كه افتادم يكراست وارد جهنم شدم!

 



آيت الله موسوي اردبيلي: كساني كه ولايت فقيه را قبول ندارند با حكومت اسلامي مخالفند

يك مرجع تقليد تاكيد كرد: كساني كه ولايت فقيه را قبول ندارند با حكومت اسلامي مخالفند و مي خواهند حكومت عرفي باشد.
به گزارش مركز خبر حوزه، آيت الله موسوي اردبيلي در ديدار جمعي از دانشجويان دانشگاه هاي تهران با اشاره به جايگاه ولي فقيه در حكومت اسلامي گفت: در گذشته هر كس قدرت زيادي داشت با زور مردم را مطيع خود كرده و بر آنها حكومت مي كرد و در نهايت خود را سايه خدا مي دانست.
وي افزود: با بالا رفتن افكار مردم، به تدريج اين حكومت ها به پايان رسيد و دنيا خواستار حكومتي بهتر شد.
اين مرجع تقليد بيان كرد: انقلاب اسلامي، حكومت سلطنتي را برداشت و حضرت امام(ره)جمهوري اسلامي را به راي مردم گذاشتند كه بالاترين راي را آورد.
وي تصريح كرد: بايد قوانين را به اسلام عرضه كرد كه اگر مطابق با اسلام باشد، پذيرفتني است . جمهوري اسلامي بر طبق قوانين اسلام پي ريزي شده است.
وي با اشاره به شعار «سياست ما عين ديانت ما و ديانت ما عين سياست ماست» افزود: رژيم پهلوي با فعاليت هاي سياسي روحانيون مخالف بود در حاليكه آنان با الگوگيري از امير مومنان علي (ع) به دو بعد سياست و ديانت توجه دارند.

 



وزارت اطلاعات خبر داد انهدام يك گروهك تروريستي وهابي در آذربايجان غربي

وزارت اطلاعات از دستگيري يك گروه تروريست جنايتكار با گرايشات وهابي در استان آذربايجان غربي خبر داد.
به گزارش روابط عمومي وزارت اطلاعات، به دنبال دريافت گزارشات مردمي از فعاليت افرادي معلوم الحال و با گسترش چتر اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان آذربايجان غربي، يك گروه از افراد تندرو و جنايتكار كه از طريق رخنه در برخي از مراكز مذهبي و ديني و سوء استفاده از احساسات مذهبي جوانان اقدام به ترور افراد مي كردند، شناسايي و با هماهنگي مرجع قضايي دستگير شدند.
براساس اين گزارش، متهمين داراي گرايشات وهابي بوده و با تهيه سلاح و مهمات علاوه بر به شهادت رساندن سرباز وظيفه نگهبان بانك ملي، يكي از روحانيون اهل سنت شهرستان مهاباد را در حين عزيمت به مسجد براي فريضه نماز صبح در سال گذشته ترور كرده اند.
به گزارش وزارت اطلاعات، متهمين درصدد عمليات مشابه ديگري عليه برخي از شهروندان بودند كه قبل از هرگونه اقدام به دام افتادند.
شايان ذكر است از دستگيرشدگان شش قبضه سلاح كلاشينكف و كلت كمري و مقاديري مهمات مربوطه كشف و ضبط شده است.

 



همايش بين المللي امام موسي صدر در مشهد برگزار شد

همايش بين المللي «امام موسي صدر، انسان عقل و اخلاق» ديروز در مشهد برگزار شد.
به گزارش ايرنا، دبير علمي اين همايش در حاشيه برگزاري آن گفت: اين همايش يك روزه با شركت دانشمنداني از لبنان و ايران برگزار شد.
هادي وكيلي افزود: در همايش امام موسي صدر، «شيخ مصطفي ملص»، پدر «آنتوان ضو» و «حسن قبلان» از كشور لبنان شركت كرده بودند و «زين الموسوي» سفير لبنان در ايران نيز در اين همايش حضور داشت و سخنراني كرد.
وي گفت: در اين همايش كه به همت موسسه فرهنگي، تحقيقاتي امام موسي صدر و دانشگاه فردوسي مشهد برگزار شد پس از افتتاحيه، طي سه جلسه، 10 مقاله پيرامون انديشه ها، آرا و تفكرات و منش و روش امام موسي صدر توسط انديشمندان ايراني و لبناني ارائه شد.
وكيلي افزود: در اين همايش تعدادي از بستگان امام موسي صدر از جمله خانم «حورا صدر» دختر و «حميد صدر» پسر ايشان حضور داشتند.

 



3هفته در اغما و تكرار لطيفه هاي 3 كله پوك (خبر ويژه)

نامزد نشان شده جبهه استكبار براي فتنه پس از انتخابات، 3هفته بعد از راهپيمايي دشمن شكن 22بهمن به موضع گيري عليه اين خيزش ملي پرداخت و مواضع رسانه هاي ضدانقلاب را طوطي وار تكرار كرد.
موسوي در اين گفت وگوي مكتوب! با سايت خود، برخلاف تشكر چند روز پيش از مردم به خاطر حضور در راهپيمايي، مدعي شد اين راهپيمايي مهندسي شده بود و مردم را با قطار و اتوبوس و «شكل هاي خاص اداري»! به راهپيمايي آورده بودند. اين در حالي است كه حزب مشاركت، سازمان مجاهدين و مجمع روحانيون پس از غافلگيري در برابر اقيانوس ملت مدعي شده بودند افزايش امسال جمعيت به خاطر دعوت اصلاح طلبان و سبزها بوده است.
موسوي در اين گفت وگو اظهار داشت: امسال مراسم 22بهمن تحت تاثير انتخابات و اتفاقات بعد از آن بود و دولت با هزينه گزاف و بسيج اتوبوس ها و قطارها از سراسر كشور و شكل هاي خاص اداري سعي كرد اثرات حضور جنبش سبز را در آن خنثي كند. در هيچ سالي اين همه ]؟![ نيروهاي نظامي و انتظامي و امنيتي به خيابان ها آورده نمي شد.
وي توضيح نداد كه اگر آن جمعيت انبوه از سراسر كشور به تهران آورده شده بودند پس انبوهي جمعيت بي سابقه در مشهد و قم و شيراز و ساري و تبريز و اصفهان و... همه شهرها و مراكز استان ها از كجا تامين شده بود؟! اين عنصر آلت دست دشمنان انقلاب در عين حال عينا اظهارات مزدوراني چون سازگارا و نوري زاده و مهاجراني (سه كله پوك) و رسانه هايي نظير صداي آمريكا و بي بي سي و راديو فردا را تكرار كرد و با انكار امتداد سيل خروشان جمعيت از ميدان امام حسين تا آزادي و خيابان هاي اطراف اين مسير چند ده كيلومتري مدعي شد ميدان آزادي خالي از جمعيت بوده است.
موسوي پس از توهين به شعور مردم و تقلا براي كوچك نمايي تودهني بزرگ ملت ايران به مستكبران عالم و عوامل آنها، در موضعي متناقض و منافقانه گفت: ما اعتقاد داريم اگر دعوت جنبش سبز و تشكل هاي اصلاح طلب و مراجع عظام و ديگر شخصيت ها نمي بود، امسال ما يك راهپيمايي بي رمقي داشتيم كه اكثريت آن را نيروهاي نظامي و انتظامي كه از سراسر كشور جمع شده بودند، تشكيل مي داد.
وي با تكرار تعبير راهپيمايي مهندسي شده براي حماسه 22بهمن، گفت «هزينه هاي گزاف و استفاده از اهرم هاي استخدامي و امكانات دولتي براي جمع كردن جمعيت محكوم است». اين اهانت به ملت و نظام و پيروي از سياست هاي تبليغي استكباري در تخطئه و مخدوش ساختن حماسه 22بهمن در حالي است كه جريان فتنه اي كه موسوي قطعه اي از پازل آن است، مشخصا از سوي خبيث ترين و ضدانساني ترين رژيم هاي دنيا (آمريكا و انگليس و اسرائيل) سازمان دهي و حمايت شده است.
برخلاف رويه ساختارشكنانه، ديكتاتورمآبانه و قانون شكنانه فتنه پس از انتخابات كه مشخصا به فحاشي عليه جمهوري اسلامي، ولايت فقيه، امام خميني و اصل اسلام و متقابلا دفاع از آمريكا و رژيم صهيونيستي در روزهاي 16آذر و 13آبان امتداد يافت، موسوي ادعا مي كند: هدف ما تغيير در چارچوب نظام است.
وي هرچند در برابر انتخاب اكثريت ملت به صورت يك ياغي و راهزن عمل كرد، مدعي حمايت از انتخابات آزاد و رقابتي شد و اين در حالي است كه تاييد صلاحيت فردي با مختصات ساختارشكنانه وي از سوي شوراي نگهبان در هيچ سيستم سياسي دنيا امكانپذير نيست و نفس تاييد عنصر آلوده و قانون شكني چون وي، واقعيت انتخابات آزاد و رقابتي را نشان مي دهد.
نكته قابل تامل در اظهارات اخير موسوي عبرت گرفتن از رسوايي دعوت هاي قبلي و جا زدن براي فراخوان كذايي روز چهارشنبه سوري است.
اين نكته از آن جهت قابل تامل است كه طي 8ماهه گذشته ابتدا محافل و رسانه هاي ضدانقلاب به طراحي تشنجات خياباني مي پرداختند و مدتي بعد موسوي و كروبي همان سناريو را تاييد مي كردند اما موسوي اين بار درباره چهارشنبه سوري مي گويد: «توجه كنيم كه ممكن است مخالفان جنبش بخواهند با برنامه اي كه قبلا هم مشابه آن را اجرا كرده اند، جنبش سبز را بدنام كنند. بنده مطمئنم كه سبزها در هيچ برنامه هنجارشكنانه يا تخريبي كه موجب آزار و اذيت مردم بشود شركت نخواهند كرد. ايجاد انفجار و آتش سوزي با مشي جنبش سبز سازگاري ندارد.»
اين تعابير را مقايسه كنيد با اظهارات وي پس از حرمت شكني و آتش افروزي اوباش در روز عاشورا كه عوامل آن از سوي موسوي به عنوان «مردم خداجو» معرفي شدند.
موسوي در اين مصاحبه مفصل روشن نكرد كه چرا پس از 3 هفته، تازه از كما درآمده و درباره راهپيمايي 22بهمن به اظهارنظر و ارزيابي مي پردازد. مصاحبه اخير موسوي از آن جهت كه حاوي هيچ نكته جديد و قابل اعتنايي براي محافل ضدانقلاب نيست، روشن مي كند كه وي اين گفتگوي مكتوب را انجام داده تا صرفا بگويد كه چون حرف مي زند پس هست و تمام نشده است! موسوي همچنين درباره بازداشت سركرده گروهك ريگي نيز با وجود سپري شدن 5 روز سكوت كرده است. گروهك ياد شده در حوادث 8 ماهه اخير مرتبا از فتنه سبز حمايت مي كرد و مي شود حدس زد كه وقتي سيستم امنيتي و اطلاعاتي ايران قدرت خويش را به رخ جبهه استكبار مي كشد، حال و روز نوچه ها و نشان شده هاي ديگر مستكبران چگونه باشد.

 



هواپيماي قرقيز قرار بود ريگي را به ملاقات هالبروك ببرد (خبر ويژه)

قرقيزستان پس از چند روز سكوت، دروغ برخي رسانه هاي غربي و ضد انقلابي مبني بر دستگيري ريگي در پاكستان و تحويل شدن وي به ايران را آشكار كرد.
شركت هواپيمايي قرقيزستان سكوت خود درباره توقف هواپيماي مسافربري اين كشور در ايران را شكست و تاييد كرد هواپيماي مسافربري اين كشور هنگام عبور از حريم ايران توسط دو جنگنده جمهوري اسلامي مجبور به فرود اجباري شده و دو مسافر آن كه يكي از آنها عبدالمالك ريگي است، دستگير شده است.
معاون اين شركت گفت: هواپيماي ما با دو فروند جت جنگنده ايراني، اسكورت و مجبور به فرود اجباري در شهر بندرعباس شده است. مقامات ايراني هواپيما را به مدت 3 تا 4 ساعت نگاه داشتند و پس از بازرسي آن دو نفر را بازداشت كردند.
پيش از اين دو طيف رسانه هاي غربي و ضد انقلابي مدعي شده بودند ريگي توسط نيروهاي اطلاعاتي ايران و از طريق نشاندن هواپيماي قرقيزي در بندرعباس دستگير نشده بلكه وي توسط پاكستاني ها بازداشت و تحويل ايران شده است.
از سوي ديگر يك روزنامه نگار آمريكايي اعلام كرد ريگي به قرقيزستان مي رفت تا در پايگاه آمريكايي ماناس با معاون ريچارد هالبروك فرستاده ويژه اوباما در امور پاكستان و افغانستان ديدار كند.
«واين مدسن» به راشا تودي گفت: ريگي در گفت وگو با تلويزيون ايران مي گويد مي خواسته با يكي از مقام هاي ارشد آمريكا در قرقيزستان ديدار كند. استنباط من اين است كه آن مقام آمريكايي، ريچارد هالبروك بوده كه در همين زمان در بيشكك به سر مي برد.

 



مبارزه مدني آن قدر خوبه كه نگو... ولي ترور، كيفش بيشتره! (خبر ويژه)

گروهك تروريستي كومله به روال همه گروهك هاي ضدانقلاب كه پروژه براندازي را با نقاب مبارزه مدني پيش مي برند، اعلام كرد: شرايط كنوني مرحله مبارزه مدني و دور از خشونت است كه با ساز و كارهاي مدني و مسالمت جويانه و مدرن پيش مي رود.
حزب كومله شاخه زحمتكشان كه از حزب كومله جدا شده، با انتشار بيانيه اي اعلام كرد:ما براي نيل به مقصود در شرايط كنوني، از كليه راه ها و مكانيزم هاي موجود بهره جسته و تاكيد مي كنيم تا روند اين مبارزه مردمي و مدني سالم و مسالمت جويانه و به دور از خشونت پيش برود. ما با درك مسئوليت سياسي خود اعلام مي داريم كه سنگرمان سنگر مبارزه مدني و تقويت و انسجام بخشيدن به جنبش دموكراسي خواهي مردم است.
اين گروهك تروريستي در عين حال بازي با الفاظ را تاب نياورد و ضمن فحاشي به جمهوري اسلامي نوشت: واقعيات انكارناپذير، مبارزه مسلحانه با رژيم را بر ما تحميل مي كند. ما درك مي كنيم كه شيوه هاي مبارزه دگرگون گشته و ساز و كار متناسب با روز را مي طلبد اما باور داريم كه هنوز مبارزه پيشمرگانه با نيروي مسلح، يكي از سنگرهاي جنبش رهايي بخش است. به همين خاطر در حفظ و تقويت آن مي كوشيم گرچه بايد هرگونه حركت پيشمرگانه در اين شرايط متناسب با وضعيت و در جهت تقويت مبارزه مدني باشد]![
گروهك مذكور كه اخيراً و در پي اعزام تيم هاي تروريستي به داخل كشور چند بار تلفات سنگيني را متحمل شده، با هشدار نسبت به اقتدار امنيتي و اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد: هشدار مي دهيم كه موج جديد سركوب در راه است. براي ناكام ماندن اين نقشه و جلوگيري از اقدامات رژيم بايد هوشيار و دقيق بود و هرگونه حركت پيشمرگ را حساب شده طراحي نمود. بايد خود را بازخواني و اشتباهاتمان را رفع كنيم. اكنون 4 پيشمرگ ما توسط رژيم كشته شده اند. برخي احزاب صريحاً از ما انتقاد كرده اند اما متاسفانه حزب كومله كردستان در 2 بيانيه فارسي و كردي (به سان نامه دو پهلويشان) براي 2 خواننده و تم سياسي و بسيار نادوستانه درصدد گل آلود كردن آب هستند. آنها نامسئولانه حكم محكوميت ما را صادر كردند و اعلام كردند كشته ها، پيشمرگ آنها نيستند.
گفتني است همه گروهك هاي ضدانقلاب بالاتفاق بر ادعاي گزاف مبارزه مدني مسالمت آميز تظاهر مي كنند تا حاشيه امنيتي براي خود بتراشند و در عين حال همه آنها بالاتفاق از آشوب و ناامني و هرج و مرج و صف آرايي در برابر نظام و قانون و مردم حمايت مي كنند.

 



خودتان يه كاريش بكنيد موسوي و كروبي خجالت مي كشند از آتش بپرند! (خبر ويژه)

طراحان پروژه اسب تروا براي راهپيمايي 22بهمن، از عناصر ضدانقلاب خواستند به حاشيه سازي در روز چهارشنبه سوري بپردازند.
سايت جرس وابسته به زوج مهاجراني-كديور كه از لندن مديريت مي شود، درباره راهپيمايي 22بهمن نوشت: «بزرگ ترين آسيب اين روز نداشتن برنامه مشخص و حساب شده بود تا در دام نظام قرار نگيريم كه متاسفانه چنين نشد. و هزينه هاي سنگين از طبعات ]تبعات[ تلخ آن بود».
برخلاف اين ادعا، هم سايت ياد شده و انبوه شبكه ها و رسانه هاي ضدانقلاب و هم خاتمي و موسوي و گروهك هاي مدعي اصلاح طلبي خواستار «حضور متمايز و با حفظ هويت» از سوي عناصر ضد انقلاب در روز 22 بهمن شده بودند اما كوه تبليغات حتي موش هم نزاييد.
جرس در ادامه تحليل خود نوشت: رهبران اصلي جنبش مهندس موسوي و شيخ اصلاحات، با توجه به سوابق بالاي مديريتي شان در گذشته نظام، و فضاي فرهنگي متفاوت و غيرمذهبي (نه ضد مذهبي) چهارشنبه سوري، معذوريتهاي زيادي براي دعوت مردم در چنين روزي خواهند داشت. مي توانيم از بانوي سبز جنبش خانم دكتر رهنورد كه محبوبيت فوق العاده اي ميان دختران و پسران دارد، دعوت كنيم براي برگزاري بهتر اين روز ملي اطلاعيه دهند و يادبود شهداي جنبش را به نحو مقتضي در برنامه هاي چهارشنبه سوري سبز بگذارند(!)
جرسي ها پس از بيانيه 17 موسوي (بعد از حوادث روز عاشورا) خود را اتاق فكر و ابوذرهاي سران جنبش معرفي كرده بودند اما در مدتي كوتاه موضع گيري هاي تند گنجي و كديور و سروش مهاجراني عليه يكديگر، اتاق فكر كذايي را تبديل به اتاق بوكس كرد.

 



رقيب ناكام آراي باطله براي رهبري امام عيب جويي مي كند (خبر ويژه)

رقيب ناكام آراي باطله در انتخابات 22 خرداد ضمن ادعاي علاقه به امام خميني مدعي شد امام الگويي بي عيب و نقص نيست و تندروي هايي هم صورت گرفته است!
مهدي كروبي در گفت وگو با روزنامه ايتاليايي كوريه دلاسرا و درباره اين سوال كه «آيا همچنان امام خميني يك مدل رفتاري و عملي براي شماست»، با بيان اينكه مبارزات من در سال 1341 شروع شد، گفت: من به امام علاقه داشتم و دارم و ايشان را الگوي خود مي دانم. ايشان داراي تقوا و بصيرت و دورانديشي بودند. اين علاقه من پس از رحلت ايشان حتي افزايش يافت.
وي در عين حال گفت: امام در بدترين شرايط (دهه اول انقلاب) رهبري كرد. آن زمان شرايط كشور در جنگ بود و سران بزرگ و كوچك كشور ترور و شهيد مي شدند لذا با توجه به شرايط آن زمان ممكن است تصميم گيري هاي خاص نيز صورت گرفته باشد اما زماني كه من مي گويم الگو، نمي خواهم بگويم الگويي بي عيب و نقص بوده است. بلكه رفتارها و تصميمات را بايد در همان زمان خودش مورد بررسي قرار داد.
كروبي كه در انتخابات از 40 ميليون رأي تنها آراي 330 هزار نفر (كمتر از يك درصد) را به خود جلب كرده، به جاي آنكه اعلام كند اعتبارش نزد مردم به خاطر آلودگي به مفاسد شهرام جزايري و سواري دادن به گروهك هاي ضدانقلاب در حزب و روزنامه اش آسيب جدي خورده، مدعي شد: من نمي خواهم بگويم از جمهوري اسلامي چيزي باقي نمانده، ولي آسيب بسيار جدي به آن وارد شده است... هنوز به جمهوري اسلامي معتقدم ولي نه به جمهوري اسلامي اين چنيني. جمهوري اسلامي كه 98 درصد رأي مردم را همراه خود داشت.
كروبي در اين مصاحبه توضيح نداد كه كدام بخش از سيره حضرت امام را توأم با عيب و نقص و تندروي!! مي داند؟ آيا تاكيد حضرت امام بر ميزان رأي ملت، «جمهوري اسلامي نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد» و قانون گرايي و ولايت فقيه را عيب و نقص مي داند يا مرزبندي و مقابله صريح آن حضرت با جبهه استكبار را و زراندوزان و مفسدان اقتصادي را؟! كروبي در حوادث پس از انتخابات، افراطي گري و آلت دستي ضد انقلاب را شدت بخشيد و ضمن ائتلاف صريح با گروهك هاي منافق مطرود حضرت امام نظير نهضت آزادي و باند مهدي هاشمي، به ابراز ارادت به شيخ مطرود حضرت امام پرداخت و باني تجمعات ضدانقلابي شد كه در آن با خط زدن شعار جمهوري اسلامي، «جمهوري ايراني» و «نه غزه نه لبنان» سر داده شد.
گفتني است مدعيان اصلاح طلبي از سال ها پيش به تدريج اعلام كردند كه برخي مواضع حضرت امام را نمي پسنديدند. از جمله كساني نظير بهزاد نبوي و موسوي خوئيني ها اعلام كرده اند كه با ولايت فقيه از اول مشكل داشته اند اما به خاطر فضاي انقلابي جرئت نكرده اند مخالفت خود را علني كنند.

 



محمدحسين صفارهرندي: اصلاح طلبان مي كوشيدند نظام را از جنبه اسلامي خارج كنند

محمدحسين صفارهرندي گفت: در دوره اصلاحات سعي بر اين بود كه نظام اسلامي را از جنبه ايماني، اعتقادي و اسلامي خارج كرده و يك نظام عرفي راجايگزين آن كنند.
وي گفت: اين مسئله تنها يك آرزو نبوده بلكه با برنامه ريزي دقيق در حال اجراي آن بوده اند تا بدون تغيير قانون اساسي و با همين قانون عمومي نظام را از حكومت ديني به حكومت غيرديني تبديل كرده و جالب اينكه تمام اين اهداف در وزارت كشور برنامه ريزي مي شد.
به گزارش خبرنگار كيهان از اهواز وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت نهم در ادامه افزود: اين افراد اگرچه متولد ايران بوده و داراي شناسنامه شيعه اثنا عشري هستند اما خبيث تر از وهابيون و سلفيان عمل مي كنند.
صفارهرندي در بيست ودومين گردهمايي رزمندگان گردان كربلا كه با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اهواز برگزار شد، با بيان اين كه برخي از دولت هاي شكل گرفته در انقلاب اسلامي، با بي معرفتي به شاكله نظام صدمه وارد كردند، اظهار داشت: جفاهاي صورت گرفته در برخي از دولت ها به حدي بود كه در دوراني كه مدعي اصلاح امور بود، ارزش هاي به دست آمده در انقلاب اسلامي مورد هجمه قرار گرفت.
وي افزود: خاستگاه شعارهاي منافقانه اي نظير «توپ تانك بسيجي ديگر اثر ندارد» و يا «بسيجي واقعي همت بود و باكري» در همان سالهايي است كه افرادي اذعان داشتند با اتمام جنگ پاسداران ارزشي و بسيجي هاي جان بر كف بايد به پادگان ها برگردند و اجازه دهند كه مملكت در آسايش و آرامش قرار گيرد.
حال آنكه آرامش پديد آمده در جامعه نشات گرفته از حضور بسيجي ها و پاسداران و همچنين راهبري هاي متعالي معمار كبير انقلاب است.
وي خاطرنشان ساخت: آنها به گونه اي به ارزش هاي مبنايي ما هجوم آوردند كه نظام اسلامي ديگر دليلي براي بقاء نداشته باشد و درصدد بودند كه از طريق تمسخر قرآن، توهين به اعتقادات و انتشار مطالبي با عنوان اينكه بسيجي باعث عقب ماندن مملكت شده است، به بسيجيان و شهدا جسارت كرده و باعث منفور شدن آنها نزد مردم شوند تا از اين راه، اهداف خود را در جامعه محقق سازند.
صفارهرندي با بيان اين كه بعد از جريان منحوس 18 تير سال 78، عده اي از اراذل و اوباش در خيابان هاي تهران به راه افتادند و د رحالي كه اين شعارها را سر مي دادند، با پرتاب سنگ و گل به عكس شهيد همت و ديگر شهدا، اين چهره هاي آسماني را مورد توهين و جسارت قرار دادند، اظهار داشت: همان افرادي كه در حال حاضر شعار بسيجي واقعي همت بود و باكري را سر مي دهند؛ در آن سالهاي سياه به مقدسات مردم در روزنامه ها به صورت رسمي توهين كردند و علاوه بر آن به ساحت مقدس پيامبراكرم(ص) و حضرت اباعبدا...الحسين(ع) نيز جسارت كردند به طوري كه برخي از اين افراد ادعا كردند اگر امام حسين(ع) شهيد شد تقاس خونهايي بود كه پدران امام حسين در جنگ هاي گذشته از پدران يزديان ريخته بودند.
وي افزود: اين افراد با توجيه كار يزديان، ابن سعدها و شمرها به اعتقادات مردم صدمات و لطمات بسيار بزرگي وارد كردند و با طرح مسئله اي مبني بر اينكه قرآن كتاب خشونت است و بايد از زندگي مردم حذف شود و همچنين با عدم پرداختن به مناسبات مذهبي و عزاداري براي معصومين سعي در التهاب جامعه داشتند.
صفارهرندي همچنين تصريح كرد: پس از گذشت اين دوران دولت جديد با شعار خدمت به مردم روي كار آمد كه خود را مديون خون هاي به ناحق ريخته شده فرزندان اصلي مملكت مي دانست.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14