(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 28 بهمن 1389- شماره 19867

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
رژه مورچه ها (يادداشت روز)
كيهان و خوانندگان
عفونت (گفت و شنود)
اختصاص 30هزارميليارد تومان براي اشتغالزايي جوانان
در حاشيه سفر رئيس جمهور به بوشهر
انجمن اسلامي دانشجويان ايراني مقيم اروپا: سران فتنه مسئول خون هاي بر زمين ريخته هستند
خيانت جديد فتنه گران خدمت بزرگ به نظام و انقلاب (خبر ويژه)
آقاي موسوي! آيا واقعاً آشوب ما براي انقلاب و امام بود؟! (خبر ويژه)
سوتي دسته جمعي اوباش به روايت ستاد آشوب در لندن (خبر ويژه)
هيجان آشوب خوابيد حالا با افسردگي آن چه غلطي بكنيم؟! (خبر ويژه)



رژه مورچه ها (يادداشت روز)

پديده شناسي دقيق اتفاقات 25 بهمن 1389 مستلزم اتخاذ منظري راهبردي است. مهم ترين ويژگي اين منظر بايد آن باشد كه تلاش كند مجموعه متغيرهاي داخلي و خارجي سازنده اين حادثه را تركيب كرده و آن را از دريچه تحولات كلان استراتژيك منطقه تحليل كند. بويژه مهم است كه بتوانيم از منظر طرف خارجي به موضوع نگاه كنيم و ببينيم آنها در پي چه بودند و آنچه را كه رخ داد چگونه تحليل كردند.
اول- نخستين نكته اين است كه دقت كنيم در 25 بهمن در واقع چيزي كه بتوان نام آن را يك رخداد با اهميت گذاشت اساسا رخ نداده است. چند ساعت، در چند خيابان هميشه شلوغ تهران، چند صد نفر به اوباش گري پرداختند و بعد بلافاصله، بعد از اينكه نيروهاي انتظامي و مهم تر از آنها مردم را در مقابل خود ديدند، از صحنه غيب شدند. همين. در يك شهر 10 ميليون نفري، در شهري كه ميرحسين موسوي چيزي قريب به دو ميليون رأي داشته است و در يك كشور 70 ميليوني، بعد از هفته ها تبليغات بي امان، گسيل انواع و اقسام گروه هاي تروريستي از گوشه و كنار به تهران و به كار گرفتن همه انواع شيوه هاي عمليات رواني و دروغ گويي، سرجمع، چند صد نفر اوباش گرد هم آمدند. آيا اين پديده اي است كه لازم باشد به لحاظ امنيت ملي و استراتژيك آن را جدي بگيريم؟ قطعا چنين نيست. در اين شهر بزرگ، حتما اين تعداد اراذل پيدا مي شود و براي تشخيص اينكه اينها «مردم» نيستند فقط دو چشم لازم است كه البته در مواردي يا نيست يا اگر باشد گشوده نمي شود. اين نكته اي است كه غربي ها هم دريافته اند. از هيلاري كلينتون، باراك اوباما و شيمون پرز كه خاورميانه را بر سر خود ويران شده مي بينند و طبعا حال و روز درست و حسابي ندارند اگر بگذريم، حتي يك تحليلگر نام و نشان دار غربي نگفته است كه آنچه روز 25 بهمن در تهران رخ داد ارزش جدي گرفته شدن دارد. اين گام اول است. يك گام بسيار مهم كه تاكيد مي كند آنچه روز 25 بهمن در تهران گذشت در قياس با امواج عظيمي كه در حال درنورديدن منافع حياتي آمريكا در خاورميانه است، به راستي هيچ نيست و همه اميد آمريكايي ها هم اين است كه با توسل به ماشين پروپاگاندا اين «هيچ» را امري درخور اعتنا جلوه بدهند و خلأ واقعيت را با رسانه پر كنند. در اين دام نبايد افتاد.
دوم- آمريكا در پي چيست؟ در اين ترديدي نيست كه برنامه ريزي و اجراي حادثه 25 بهمن با آمريكا و اسراييل بوده است. اينجا جاي بحث تفصيلي در اين باره نيست اما اجمالا اين مقدار را بايد گفت كه آمريكايي ها با واسطه MI6 موسوي و كروبي را به انتشار بيانيه تجمع در اين روز ترغيب كردند (مستندات شفاف آن موجود است)،شبكه هاي نفاق را براي خونين كردن تجمع به تهران فرستادند (دستگيري ها اين موضوع را ثابت كرده است)و تمامي شبكه هاي ماهواره اي، اينترنتي و پيامكي در اختيار خود را براي ايجاد آشوب در اين روز با همه ظرفيت فعال كردند (مستندات اين موضوع آشكار است). اگر اينطور باشد -كه قطعا هست- سوال اين است كه هدف چه بوده است؟ اين سوال 4 پاسخ مهم دارد. اول اينكه مهم ترين هدف آمريكايي ها - كه كدهاي فراواني براي اثبات آن وجود دارد- انتقال بحران از منطقه به داخل ايران و سبك كردن بار خود است. آمريكايي ها تصور مي كنند براي كنترل تحولات منطقه بايد ايران را به خود مشغول كنند. دوم اينكه طرف هاي غربي تصور مي كنند اگر داخل ايران بحراني شود، تحركات انقلابي در منطقه كه همه از الگوي استوار ايران تاثير پذيرفته رو به خاموشي خواهد رفت. سوم، تحليل آمريكايي ها اين است كه اگر داخل ايران بحراني شود اعتماد به نفس ايران كم مي شود و نمي تواند از تحولات منطقه براي خود در آينده فرصت سازي و ظرفيت سازي كند و نهايتا چهارمين هدف اين است كه آمريكايي ها فكر مي كنند آشوب آفريني داخل ايران باعث مي شود به لحاظ تبليغاتي از انفعال 3 هفته گذشته خارج شوند و بتوانند ادعا كنند تحولات منطقه از ايران تاثير نپذيرفته و ضد آمريكايي نيست.
سوم- آيا 25 بهمن آمريكا را به اين هدف خود رساند؟ در وهله اول ثابت شد كه آشوبگران در خيابان تهران «مردم» نيستند بلكه جمعي اوباش و ترويستند كه فقط مي توانند ظاهر و غايب شوند و بيشتر از شيشه شكستن كاري از آنها برنمي آيد. علنا نه، اما در خفا حتما هستند كساني در سيا و موساد، كه بنشينند و با خود فكر كنند روي كدام ديوار در حال يادگاري نوشتن هستند و با وجود خيزش عظيمي شبيه آنچه در 22 بهمن رخ داد توقع ايجاد حركت سياسي از جانب فتنه سبز مثل آن است كه از اموات توقع شركت در مسابقه بيس بال و بعد هم برنده شدن داشته باشند! نكته بعدي اين است كه آمريكايي ها ظاهرا حواسشان نيست كه با كشاندن موسوي و كروبي به ورطه اقدام تروريستي تنها كاري كه كرده اند تبديل كردن آنها به يك مسعود رجوي ديگر بوده كه اين بار نه در مخفي گاه هاي پاريس و لندن، بلكه وسط تهران و در دسترس مردمند و طبعا در زماني كوتاه هم توجيه و هم اراده كافي و فراگير براي برخورد با آنها بوجود خواهد آمد. مبارزه سياسي يك چيز است، محاربه و تروريسم و آدم كشي چيز ديگر. اولي را تحمل مي كنند اما دومي را به قبرستان مسلمين هم راه نخواهند داد. مسئله بعدي بسيج خواص بعضا ساكت عليه سران فتنه است كه حقيقتا بايد آن را دستاورد سياسي مهمي به حساب آورد كه اگرچه ديرهنگام است اما در هر حال همين جاي خوشوقتي دارد و يكي از هدف گذاري هاي مهم نظام در عمليات بصيرت افزايي بوده كه اكنون به لطف بي خردي آمريكايي ها محقق شده است. حالا مقايسه كنيد: مقداري ناآرامي ايجاد شده و خسارتي مختصر به شهر خورده اما در مقابل مطالبه برخورد بسيار سنگين با سران فتنه در ميان توده مردم فراگير شده و خواص ساكت به مردم پيوسته اند. چه كسي برنده است؟
چهارم- در اينجا فرصتي براي فهرست كردن شكست هاي آمريكا نيست. آمريكايي ها مدت ها تصور مي كردند اگر مسئله ايران را حل كنند مسئله خاورميانه را حل كرده اند. حالا كم كم در حال متوجه شدن اين نكته هستند كه قدرت نرم ايران در منطقه مدت هاست پايه دژهاي به ظاهر مستحكم آنها را ويران كرده اما آنها زماني متوجه اين موضوع شده اندكه بناي آن دژها يكي پس از ديگري در حال فرو ريختن است و فرصتي براي مرمت نيست. براي متوقف كردن ايران مدتهاست دير شده است. آمريكايي ها در منطقه مردم را رها كردند و ديكتاتورها را چسبيدند اما نظام ايران هرگز حاضر نشد ميان خواست مردم خود و خرده فرمايشات آمريكا دومي را انتخاب كند. آمريكا مي خواهد قدرت نرم ايران در قاهره، منامه، امان و رياض را با عمليات نيمه سخت در تهران مهار كند يا پاسخ بدهد اما اين هدف گذاري مسخره تر از آن است كه دست يافتني باشد. آمريكايي ها اكنون در ميانه پارادوكسي عميق گرفتار شده اند. در اظهارات ديروز اوباما كه مثلا براي قوت قلب بخشيدن به موسوي و كروبي و اوباش حامي آنها بيان شده بود هيچ اشاره اي به يمن، بحرين، عربستان، كويت و اردن نشد در حالي كه سيل خروشان مردم در آن كشورها كه همگي متحدان استراتژيك آمريكا محسوب مي شوند هفته هاست در خيابان جاري است و برخلاف اوباش حامي موسوي و كروبي در تهران كه همه هنرشان حمله به نوجوانان بي دفاع است، دستاوردهاي سياسي مهمي همچون ساقط كردن چند دولت داشته است. آمريكايي ها چند صد نفر ازاذل را در تهران مردم مي دانند اما ميليون ها مرد و زن معترض در كشورهاي زير بليط خود را نايده مي گيرند و همين اعتبار اخلاقي لازم براي توليد قدرت نرم در منطقه را از آنها گرفته است.
پنجم- پاسخ انقلاب را با هرج و مرج نمي توان داد. در هيچ كجاي تاريخ اوباش حريف مردم نشده اند. حقيقتي را كه پيش چشم همه است تحريف مي توان كرد -آن هم براي زماني كوتاه- اما تغيير نمي توان داد. انقلاب ضد آمريكايي خاورميانه با رژه مورچگان درتهران متوقف نخواهد شد و بلكه برعكس جان خواهد گرفت چرا كه همه ملت هاي خاورميانه اكنون مي بينند ايران به مثابه يگانه الگوي انتفاضه آنها كشوري بانشاط و استوار و برخوردار از حمايت بي دريغ مردم است كه روزانه چند بار پيچيده ترين توطئه هاي كينه توزترين دشمنان خود را با موفقيت خنثي مي كند و خم به ابرو نمي آورد. ضربه اي كه آمريكا در منطقه خورده بسيار سنگين است اما ضربه اي كه تلاش مي كند به ايران وارد كند از حد بازيچه اي كودكانه فراتر نمي رود. پروژه تهران كه شكست خورد، آمريكايي ها بايد منتظر پاسخ آن در پايتخت هاي ديكتاتوري هاي منطقه باشند.
مهدي محمدي

 



ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر: 33110065
تمام ساعات شبانه روز:33916546
سامانه پیام کوتاه: 30002323

كيهان و خوانندگان

¤ تا كي بايد شاهد پرپر شدن و به شهادت رسيدن جوانان اين مملكت به دست عده اي مزدور و آشوبگر باشيم؟ تا كي بايد شاهد به آتش كشيدن اموال عمومي و خصوصي مردم به دست نوكران اجانب باشيم؟ تا كي بايد شاهد حرمت شكني ها و اهانت به ارزشهاي ديني خود باشيم؟ چرا قوه قضائيه دست روي دست گذاشته و تماشا مي كند؟ به عنوان يك جانباز و آزاده و پدر شهيد از دستگاه قضايي مي خواهم كه بيش از اين با سران فتنه مماشات نكنند و اجازه ندهند اين مزدوران آمريكا و صهيونيسم بيش از اين دل داغدار شهدا را بسوزانند، اگر شما دست تان بسته است، كار را به مردم واگذاريد تا مردم به حساب اين جيره خواران اجنبي برسند.
عبدا... عزيزيان جانباز، آزاده و پدر شهيد
¤ جاي بسي تاسف است كه قوه قضائيه در برخورد با سران فتنه اين قدر مماشات مي كند تا خونهاي به ناحقي بر زمين بريزد. چه كسي پاسخگوي خون شهيد به زمين ريخته 25 بهمن 89 است؟ از قوه قضائيه درخواست مي شود با سران فتنه به شدت و در اسرع وقت برخورد صورت گيرد و از مسئولين امر نيز درخواست مي شود از شهيد بسيجي 25 بهمن تجليل لازم صورت گيرد.
جانباز فخرالساعه
¤ از قوه قضائيه بپرسيد تا كي با اين فتنه گران خائن و تنها اميدهاي آمريكاي مستاصل در ايران مي خواهيد مماشات كنيد تا اين گونه بهترين جوانان را به شهادت برسانند و به اموال عمومي خسارت وارد كنند. مردم چه گناهي كرده اند كه هم مسامحه قوه قضائيه را ببينند و هم آسيب هاي اراذل و اوباش را تحمل كنند.
بخشي و تماس هاي متعدد مشابه
¤ از اقدام انقلابي نمايندگان مجلس در محكوميت سران فتنه و شعار «مرگ بر موسوي و خاتمي و كروبي» آنها در صحن علني مجلس تقدير و تشكر مي شود. انتظار مردم از وكلاي خود كه جزء خواص هستند هميشه اين است كه در وسط ميدان و پشت سر ولايت باشند و لحظه اي از فتنه ها و فتنه گران غفلت نكنند كه دشمن بيدار است و هميشه درصدد ضربه زدن. مجلس كه به فرموده امام راحل در راس امور است نبايد به شعار اكتفا كند. بلكه بايد از طريق همكاري با قوه قضائيه درس عبرت آموزي به همه فتنه گران بدهد.
طاهري، احمدزاده
¤ به مسئولين پيشنهاد مي كنم كار فتنه گران را به امت و رزمندگان و ايثارگران دفاع مقدس و رهروان شان واگذارند تا براي هميشه بساط شياطين برچيده شود. آخر تحمل و مدارا تا كي؟
مهرداد ستوهي از تهران
¤ سران فتنه و همپالگي هايشان اگر راست مي گويند و به دفاع از ملت مصر و تونس قصد راهپيمايي داشتند روز يوم ا... 22 بهمن كجا بودند و خدا از آنها نگذرد و دستگاه قضايي بايد هر چه سريعتر آنها را محاكمه كند.
خانم قدمي از همدان
¤ از آيت ا... آملي لاريجاني مي پرسم آيا بايد با مفسدين في الارض باز هم مماشات كرد؟ تا كجا؟ و تا كي؟ خواهش مي كنم تا صبر مردم لبريز نشده نسبت به دستگيري و محاكمه و مجازاتشان اقدام كنند و نگذارند سران خائن و منافق فتنه به اميد آمريكا و صهيونيست ها تبديل شوند و هر از چندگاهي تحركي از خود نشان دهند.
ستاري - بازنشسته ارتش
¤ سران خائن و فتنه گران همراه آنان چون حرفي براي گفتن ندارند اقدام به آتش زدن اموال عمومي مي كنند ولي بدانند راه به جايي نخواهند برد و ما پشتيبان ولايتيم و هرچه امر كنند ما اقدام خواهيم كرد.
خانم الوندي
¤ به سران فتنه و اراذل و اوباش كه رهرو آنها هستند:
گر سيل عالم پر شود
هم موج چون اشتر شود
مرغان آبي را چه غم
تا غم خورد مرغ هوا
اگر مقام عظماي ولايت بفرمايند كربلاي ديگري رقم خواهيم زد.
عسگرزاده
¤ پرچم استكبار جهاني خاصه صهيونيسم جهانخوار و آمريكاي جنايت كار علناً در دست سران فتنه خودنمايي مي كند و بوي تعفن آنها از حركتي كه در 52 بهمن 98 انجام دادند بلند شده و همه اين برنامه ها به خاطر انحراف اذهان عمومي از مسئله انقلاب اسلامي مردم مصر و ديگر كشورهاي اسلامي منطقه است. واقعاً چه دستهايي در داخل باعث اين رفتار شنيع است كه هر از گاه فشار به نظام را تشديد مي كند اينها همه نشان مي دهد خواص بي بصيرت هنوز ايفاي نقش مي كنند و خبرگان رهبري در جلسه آتي خود بايد به موقع نقش خود را براي پاكسازي دروني آغاز نمايد و قوه قضائيه نيز خاصه نمايندگان مجلس و ملت با بصيرت و ديگر خواص را در محاكمه سران فتنه به اجرا درآورد كه مصلحت انديشي ديگر محلي از اعراب ندارد.
محمودي
¤ حضور پرشور مردم فهيم در يوم الله 22 بهمن و صدور پيام جهاني انقلاب اسلامي و بيداري اسلامي سراسري ملل مسلمان و سقوط ديكتاتورهاي دست نشانده غربگرا ما را به حقانيت راهمان مصمم تر و گامهايمان را استوارتر كرده و بدخواهان كوردل و فتنه گران منافق صفت را براي هميشه به زباله دان تاريخ فرستاده است.
0545---0916
¤ آقاي البرادعي مهره شناخته شده آمريكا در مصر براي اينكه بتواند در انتخابات رياست جمهوري اين كشور در آينده موفق به كسب رأي بالا بشود، از هم اكنون قصد دارد از وجهه ايران در بين مردم مصر سوء استفاده كند و به ظاهر از لزوم قطع رابطه مصر و اسرائيل صحبت مي كند.
معتمد
¤ سهام عدالت رانندگان تاكسي تهران را كي پرداخت مي كنند. از مسئولين امر درخواست مي شود اطلاع رساني كنند.
2528---0912
¤ در قطارهاي مترو تهران-كرج ازدحام جمعيت زياد است. مسئولين امر مساعدت كنند اين مشكل را حل بكنند.
6403---0912
¤ قسم به خون شهدا تشكيل سازمان ملل متحد خاورميانه اسلامي حق مسلم مسلمين است. پيشنهاد مي شود طي چندين جمعه متوالي درآينده با هماهنگي مسئولين ذيربط به عنوان مثال جمعه اول به عنوان: روز خلع يد نهايي از معاهده و پيمان رسواي كمپ ديويد و همچنين تشكيل سازمان ملل متحد اختصاصي براي خاورميانه و شمال آفريقا نامگذاري شود تا ما مسلمانان با تظاهرات منسجم همگاني در كل منطقه خاورميانه شكست هاي پي درپي را براي استكبار جهاني و صهيونيست بين الملل پايه ريزي و نهايي نماييم.
عابدي از خمين
¤ برگزاري جشنواره براي سينمايي كه دغدغه انقلاب اسلامي ندارد معني ندارد.
8165---0912
¤ با تمامي احترامي كه براي وزير محترم ارشاد قائل هستم ولي بايد بگويم، آينده و تاريخ قضاوت خوبي از عملكرد ايشان نخواهد داشت.
يك شهروند
¤ از مسئولين سازمان بازنشستگي كشوري درخواست مي شود در جهت ترميم حقوق بازنشستگان كشوري اقدام كنند. با 350 هزار تومان حقوق و بيش از 6 سر عائله و دانشجوي دانشگاه آزاد داشتن زندگي بيشتر بازنشستگان به سختي مي گذرد.
7125---0916
¤ از قوه قضائيه و پليس درخواست مي شود تدابير شديدتري براي ارتقاي ضريب امنيت اجتماعي به كارگيرند تا عده اي اراذل و اوباش امنيت اجتماعي و بويژه بانوان را در معرض خطر قرار ندهند.
6650---0919

 



عفونت (گفت و شنود)

گفت: شبكه تلويزيوني «فرانس 24» در يك تفسير خبري گفت؛ موسوي و كروبي و خاتمي خيلي شانس دارند كه جمهوري اسلامي هنوز با آنها برخورد جدي نكرده است.
گفتم: بايد به حاميان بيروني سران فتنه كه مديران و كارفرمايان موسوي و خاتمي و كروبي هستند گفت؛ شانس ستون پنجم آنها دوام زيادي ندارد و به زودي محاكمه و مجازات خواهند شد.
گفت: دارند به سران فتنه گوشزد مي كنند كه بايد در فرصت باقيمانده هم به ماموريت خود ادامه دهند.
گفتم: در يك بيمارستان، پزشك به بيماري كه تمام وجودش را ميكروب و عفونت فرا گرفته بود گفت؛ تا وقتي زنده هستي هر روز صبح كه از خواب بيدار مي شوي دو كار را انجام بده. اول؛ خدا را شكر كن كه هنوز زنده اي و زندگي مي كني و دوم؛ برو حمام، چون بقيه هم مي خواهند راحت زندگي كنند!

 



احمدي نژاد در اجتماع پرشور مردم بوشهر خبر داد
اختصاص 30هزارميليارد تومان براي اشتغالزايي جوانان

رئيس جمهور خطاب به مستكبران با بيان اينكه دوره اي كه بخواهيد با فريب كاري ديكتاتورهاي نوكر خود را حفظ كنيد گذشته است، گفت: مستكبران بدانند راهي كه آينده شان را تضمين مي كند، اين است كه صداقت پيشه كرده و با احترام به حقوق ملت ها با آنها همراهي كنند.
به گزارش خبرگزاري فارس، دكتر محمود احمدي نژاد صبح ديروز (چهارشنبه) در جمع پرشور مردم بوشهر در ورزشگاه شهيد بهشتي اين شهر با بيان مطلب فوق افزود: آنها (آمريكا و هم پيمانانش) فهميده اند در دل ملت هاي منطقه و عالم يك انرژي سنگيني عليه مستكبران، شيطان صفتان و براي مطالبه عدالت، حق حاكميت، آزادي، عزت و كرامت ذخيره شده. بنابراين خيال كرده اند كه اين انرژي را منحرف، مديريت و خودشان سوار آن موج شده و برخي ديكتاتوري هاي حاكم بر جهان را دوباره به شكل و نام ديگري بر ملت ها حاكم كنند.
رئيس جمهور گفت: آنها (آمريكا و هم پيمانانش) مي خواهند با يك فريب كاري و اصلاحات جزئي رژيم صهيونيستي را نجات دهند و بگويند با هم صلح كنيد و رژيم صهيونيستي كه ماموريت جز فتنه و تهاجم و تخريب كشورهاي منطقه ندارد، را در جاي خود نگه دارد.
وي در ادامه سخنان خود آزادي بيان، حق تعيين سرنوشت، آزادي مطالبه عدالت و عزت را حق ملت ها برشمرد و تصريح كرد: ملت ها بايد حاكمان خود را خودشان انتخاب كنند.
رئيس جمهور با بيان اينكه ديكتاتورها به نسبت ديكتاتوري از يك طرف از ملت هايشان جدا شده و از سوي ديگر به قدرت هاي استكباري وابسته تر مي شوند، خاطرنشان كرد: هر جا هر ديكتاتوري هست مورد حمايت مستكبران قرار دارد البته همه بايد توجه كنند آن چيزي كه در 07-06 سال پيش از دولتمردان آمريكايي ديده ايم، بي وفايي و ناجوانمردي است. ديكتاتورهايي كه عامل اوامر مستكبران هستند هر جا كه به مشكل مي خورند آمريكايي او را قرباني كرده و خود را نجات مي دهند.
احمدي نژاد خطاب به كشورهاي مستكبر گفت: دوره اي كه بخواهيد ملت ها را فريب دهيد و سيستم هايي را كه دربست نوكر شما هستند، با يك فريبكاري و با سوار شدن بر موج حركت هاي مردمي حفظ كنيد، گذشته است. شما آخر خط هستيد و بايد راهتان را عوض كنيد.
وي همچنين يادآور شد: شما (كشورهاي مستكبر) دو راه بيشتر نداريد. راهي كه آينده شمار ا تضمين كند اين است كه صداقت پيشه كرده و به ملت ها احترام بگذاريد و با آنها همراهي كنيد.
رئيس جمهور افزود: راه دوم ادامه راه استكبار و دغلكاري است كه بنده به نمايندگي از ملت ايران به شما (كشورهاي مستكبر) مي گويم اگر راه دوم (استكبار و دغلكاري) را انتخاب كنيد، ملت هاي عالم بيدار شده اند دست خدا از آستين اين مردم بيرون مي آيد و شما را از كاخ هايتان به زير خواهد كشيد.
احمدي نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به موضوع هسته اي نيز تصريح كرد: بعد از ماجراهايي كه اتفاق افتاد گفتند مي خواهيم مذاكره كنيم كه ما گفتيم هميشه آماده گفت وگو بر اساس عدالت و احترام هستيم.
وي افزود: در اسلامبول گفت وگو كردند البته انتظار نداشتيم همه مسائل در اسلامبول حل شود چرا كه مسائل سابقه داشته و پيچيده شده اما اگر راه همكاري را انتخاب كنند امكان رسيدن به نتيجه وجود دارد.
رئيس جمهور با بيان اينكه اگر اين كشورها (طرف مذاكره با ايران) در چارچوب قانون، احترام به حقوق ملت ايران و صادقانه جلو بيايند، نتيجه مي گيرند، اظهار داشت: ما هميشه از منطق عدالت و احترام استقبال كرديم بنابراين كنار گذاشتن اخلاق گذشته شان و پايبندي به قانون راه حل اين موضوع است. البته بدانيد اگر گوشه ذهن بعضي از شما اين است كه خيال مي كنيد با كش دادن موضوع در ايران كسي پيدا مي شود سرسوزني از حقوق ملت ايران كوتاه بيايد، اشتباه مي كنيد چرا كه اين ملت بر سر حق خود ايستاده و سر سوزني عقب نشيني نخواهند كرد.
محمود احمدي نژاد در ادامه سخنان خود اظهار داشت: قدرت هاي جهاني بدانند ملت ايران مسير پيشرفت خود را پيدا كرده و به تبليغات توجهي نمي كند و تا فتح همه قله ها از پا نمي نشيند.
رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه ساختن كشور وظيفه هر ايراني است گفت: براي ساختن ايران بايد همه دست به دست هم بدهيم و در اين راه نيازمند به همراهي، كار و تلاش هستيم.
رئيس جمهور بيان داشت: دشمن از پيشرفت ايران ناراحت است و نمي خواهد احساس عزت ملت ايران ادامه يابد.
احمدي نژاد اضافه كرد: بعضي آدم هاي دنيا طلب و خودخواه كه يك دوره با انقلاب همراه بودند خود را مالك ملت و صاحب ايران مي دانند و مي خواهند جلوي پيشرفت ملت ايران را سد كنند.
رئيس جمهور با اشاره به قانون هدفمندي يارانه ها اضافه كرد: قانون هدفمندي يارانه ها يك گام به سمت عدالت است و با پشتيباني ملت ايران اين طرح مسير خود را طي مي كند.
احمدي نژاد ادامه داد: يكي از مهمترين كارها تلاش براي ايجاد اشتغال و رفع بيكاري در تمام نقاط ايران به ويژه بوشهر است.
رئيس جمهور يادآور شد: براي سال آينده علاوه بر بودجه هاي معمول دولت 30 هزار ميليارد تومان براي سرمايه گذاري و ايجاد اشتغال براي جوانان اختصاص داده است ضمن اينكه در تلاش هستيم تا قبل ا ز پايان سال و يا حداكثر فروردين ماه سهميه استان ها را ابلاغ كنيم.
احمدي نژاد با اشاره به خدمات وزارت نفت در استان بوشهر گفت: وزارت نفت بايد توجه كند كه سرمايه گذاري و ايجاد اشتغال بايد براي منفعت مردم بوشهر و جوانان آن باشد.
 



در حاشيه سفر رئيس جمهور به بوشهر

¤جمعيت مستقر در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر با استقبال از رئيس جمهور با در دست داشتن پلاكاردهايي خواستار محاكمه سران فتنه از قوه قضائيه شدند.
¤رئيس اتحاديه صيادان استان بوشهر با اشاره به لغو قانون بازنشستگي مشاغل سخت و زيان آور براي صيادان، از رئيس جمهور خواست تا در سفر خود به بوشهر، اين حق را بار ديگر به جامعه زحمتكش صيادي استان بدهد.
¤طي مراسمي با حضور سرپرست وزارت راه و ترابري محور ارتباطي بوشهر-جزيره شيف به بهره برداري رسيد. به گفته مديركل راه و ترابري استان بوشهر براي اجراي اين محور ارتباطي 25 ميليارد ريال هزينه شده است.

 



انجمن اسلامي دانشجويان ايراني مقيم اروپا: سران فتنه مسئول خون هاي بر زمين ريخته هستند

اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان ايراني در اروپا با صدور بيانيه اي به مناسبت آشوب هاي 25 بهمن، سران فتنه را ايادي غرب و مسئول خون هاي به زمين ريخته دانستند.
اين اتحاديه در بيانيه خود، حوادث اخير را توطئه اي خارجي براي انحراف اذهان از انقلاب هاي جديد در منطقه خوانده و در ادامه نوشت: «آنان اين بار نيز به طراحي توطئه اي جديد روي آوردند تا با تخريب وجهه جهاني ايران بتوانند از اين جريان بيشترين بهره تبليغاتي و رسانه اي را ببرند. از اينرو، با استفاده از ايادي داخلي خود، كه بارها آنان را «بزرگترين سرمايه هاي اسرائيل در ايران» ناميده و آنان را كساني دانسته بودند كه «به نمايندگي از اسرائيل با جمهوري اسلامي مي جنگند»، سعي در عملياتي كردن اين طرح نمودند. مزدوراني كه قريب به دو سال است كه از سعه صدر نظام اسلامي و رأفت ولي امر مسلمين جهان، حضرت آيت الله خامنه اي سوءاستفاده مي كنند، اين بار نيز، همچون مگسي كه عرصه سيمرغ را جولانگه خويش مي سازد، هواداران ناچيز خود را براي ايجاد اغتشاش، ناامني و انتقام گيري از مردم به خيابانها فرا خواندند تا بار ديگر عرض خود برده و براي ديگران ايجاد زحمت بدارند.
اين مرحله جديد از توطئه، بار ديگر روسياهي سران فتنه را نشان داد و آنان و اربابان غربي شان را بيش از پيش رسوا ساخت و استانداردهاي دوگانه آنان را فاش نمود. اينان در حالي كه بارها در حيطه نظر و عمل ثابت كرده بودند كه عليرغم دم زدن آنان از امام راحل، ذره اي به آرمان آن عزيز سفر كرده پايبند نبوده و در راه مخالفت با انديشه ظلم ستيزي و حمايت از مردم مظلوم لبنان و غزه گام برداشته بوده و از شعارهايي همچون «نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران» پشتيباني كرده و اغتشاشگران و هتاكان به حريم امام حسين را «مردم خداجو» ناميده بودند؛ به بهانه حمايت از قيام اسلام خواهانه و اسرائيل ستيزانه مردم مصر، سعي در به خيابان كشاندن عده اي مزدور و هتاك كردند تا نشان دهند كه جريان فتنه و يا بقول خودشان «جنبش سبز» نمرده است. از سوي ديگر، اربابان غربي شان كه بارها از آنان حمايت كرده بودند، اين بار نيز به طرفداري تمام عيار از آنان روي آوردند.»
در پايان اين بيانيه ضمن هشدار به فتنه گران آمده است: «ايادي داخلي غرب و سران فتنه نيز بدانند كه خود در توهم محض به سر مي برند و هرچه بيشتر از دامان مردم فاصله گرفته و با خواست و اراده عمومي مردم انقلابي ايران مخالفت كنند، راه بازگشت آنان سخت تر خواهد بود و سعه صدر نظام اسلامي، مردم شريف ايران و ولي امر مسلمين جهان بيش از اين شامل حالشان نخواهد شد. لذا همچنان كه مولا و مقتدايمان تاكيد فرمودند، آنان مسئول خونهاي ريخته شده هستند و بايستي در پيشگاه خداوند و ملت ايران و ملت هاي مظلوم مسلمان پاسخگو باشند.»

 



خيانت جديد فتنه گران خدمت بزرگ به نظام و انقلاب (خبر ويژه)

اقدام اخير فتنه گران به عنوان حركتي اورژانسي در خدمت آمريكا و اسرائيل، خسارت بزرگي را به اصل «فتنه» وارد كرد.
فتنه گراني چون خاتمي و موسوي و كروبي طي يك سال اخير با مشاهده شكست سنگين خود تلاش كرده بودند دوباره تابلوي قانون اساسي، دغدغه ارزشها و نگراني براي جمهوري اسلامي را بلند كنند.آنها همچنين كوشيدند با در پيش گرفتن مظلوم نمايي و تاكيد بر بحث هاي اختلافي در ميان خانواده بزرگ انقلاب، فتنه را بازسازي كنند. اما خبط اخير آنان در راه اندازي آشوب ضمن اينكه باعث آشكارتر شدن هويت برانداز و ساختارشكن فتنه گران گرديد، انسجام و اتحاد در ميان اصحاب انقلاب و خانواده بزرگ اصولگرايان را تقويت كرد.
البته فتنه گران در ارتكاب خبط بزرگ اخير فاقد هرگونه اختياري بودند. پروژه اخير هنگامي طراحي شد كه توفان انقلاب مصر، لرزه بر اندام آمريكا و رژيم صهيونيستي انداخته بود و آنها مجبور شدند براي مهار انقلاب مصر دو كار را انجام دهند1-حاشيه سازي در نقطه اي ديگر براي انحراف توجه افكارعمومي جهاني و فراهم شدن فرصت سركوب 2- كاستن از شدت الهام گيري مسلمانان مصر و ديگر ملت هاي منطقه از انقلاب اسلامي به واسطه تخريب حيثيت جمهوري اسلامي. براي اجراي اين دو پروژه، لازم بود در ايران آشوب خياباني رخ دهد. عناصري چون موسوي و كروبي با هدايت برخي مشاوران فراري و خارج نشين مامور اجراي آن 3 روز پس از راهپيمايي باشكوه 22بهمن شدند و در واقع يك انتحار حيثيتي بزرگ كردند.
اما آنچه در عمل رخ داد درست برخلاف مهندسي سازمان خارجي و داخلي فتنه بود چرا كه اولا با وجود حجم سنگين تبليغات، جز چند خودنمايي نقطه اي و لحظه اي -مجموعاً چند صد نفره- حركت در خور اعتنايي در كف خيابان رخ نداد ثانياً هويت واقعي منافقين جديد آشكارتر شد و خشم كم سابقه سلايق سياسي متنوع اما وفادار به انقلاب را برانگيخت به نحوي كه طي روزهاي اخير طيفي از موضع گيري هاي معطوف به اعلام انزجار و اعتراض و محكوميت را از مراجع عظام تقليد و حوزه هاي علميه گرفته تا چهره هايي نظير آقايان محسن رضايي و ناطق نوري شاهد بوده ايم. شدت خيانت فتنه گران به حدي بود كه حتي عضو اقليت مجلس (محمدرضا خباز) در نطق پيش از دستور به محكوميت فتنه گران و آشوب طلبان پرداخت و آنها را ضدولايت فقيه و ضدجمهوري اسلامي توصيف كرد.
طي دو روز گذشته اگر در قم حضرات آيات عظام وحيد خراساني، مكارم شيرازي، صافي گلپايگاني، نوري همداني و جوادي آملي اقدام به تعطيلي دروس خود كردند تا انزجار و برائت خود را نسبت به فتنه گران نشان داده باشند، آيت الله امامي كاشاني هم در تهران تصريح كرد: جنگ سران فتنه در داخل با دين و اسلام است. دعواي عوامل اغتشاشات با اسلام ناب محمدي(ص) است و جنگ با دين خدا را به هر صورت حتي با طرح شعارهاي فريبنده ادامه داده اند و اين اقدام اغتشاشگران عين وطن فروشي است. سران فتنه با شعارهاي فريبنده زمينه فريب برخي جوانان را فراهم مي كنند.
در مجلس شوراي اسلامي نيز كه تا پيش از اين برخي اختلاف سليقه اي در ميان فراكسيون اصولگرايان جريان داشت، فتنه حماقت آلود 25 بهمن باعث شد تا انسجامي كم سابقه و آميخته با الفت و برادري ميان اصولگرايان از لاريجاني و توكلي گرفته تا زارعي و رسايي و حسينيان رقم بخورد و حتي برخي اعضاي اقليت مجلس نيز در اعلام انزجار عليه فتنه گران همراه شوند.
اگر محسن رضايي در واكنش به تحرك كور منافقين، به درستي اين حركت را به آمريكا نسبت داد و سران فتنه را با جبهه ملي مرتد مقايسه كرد، علي اكبر ناطق نوري هم احساس تكليف كرد كه موضع انقلابي بگيرد. رئيس اسبق مجلس درباره سران فتنه به شبكه خبر گفت: اگر كمترين هوش سياسي و غيرت داشتند بايد خود و اندك هوادارانشان را در روز 22 بهمن فرا مي خواندند تا ضمن دفاع از آرمان هاي امام و انقلاب و رهبري، از مردم مصر و قيام آنان حمايت كنند. قوه قضائيه بايد با مسببين حادثه شرم آور 25 بهمن برخورد قاطع كند. ملت ايران پاي اصول انقلاب، نظام، رهبري و ولي فقيه ايستاده اند و جان خود را دراين راه فدا خواهند كرد. فتنه گران در حساس ترين شرايط خاورميانه، عملي ضد انقلابي انجام دادند و خوراك تبليغاتي براي دشمنان ايران و اسلام فراهم كردند.
دكتر احمد توكلي عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هم با حمله تند به موسوي و كروبي، آنان را خائن و مواضع آنها را مزخرف توصيف كرد و گفت: اشتياق قدرت آنها را كور كرد و به لجاجت انداخت. آنها در صف آمريكا و اسرائيل و منافقين و سلطنت طلب ها ايستادند و بايد پاسخگوي خيانت هاي 20 ماهه باشند.
بدين ترتيب به جرئت مي توان گفت كه طي 20 ماهه پس از انتخابات خرداد 88، اتفاق نظر عمومي در بين خواص درباره اعلام انزجار و تنفر نسبت به فتنه گران هرگز مانند امروز ( پس از خبط 25 بهمن فتنه گران) نبوده است.
در اين ميان سكوت خاتمي و مجمع روحانيون در برابر تحرك ضد انقلابي فتنه گران علت ديگري دارد و نشان مي دهد كه تحرك چند ماهه اخير آنان در تظاهر به همراهي با نظام و انقلاب و بازگشت به عرصه انتخابات چيزي جز سناريوي فريب نبوده است.

 



آقاي موسوي! آيا واقعاً آشوب ما براي انقلاب و امام بود؟! (خبر ويژه)

كليدزنندگان اغتشاش در 25 بهمن با صدور بيانيه هاي متناقض و سردرگم، از اوباش و آشوبگران و وابستگان منافقين تشكر كردند.
بيانيه موسوي در اين زمينه به قدري آشفته و پريشان بود كه حتي صداي اعتراض محافل رسانه اي ضدانقلاب را درآورد. او در بيانيه خود از «راهپيمايي شكوهمند ملت شريف ايران با شركت همه قشرهاي مردم سلحشور جامعه»!! تشكر كرده اما با آگاهي از تنگ شدن قافيه ادعا كرد بيگانگان و موج سواران بين المللي براي پي گرفتن مطامع خود تلاش كرده اند جنبش را به صهيونيسم و آمريكا و اذناب آنان منتسب كنند!
وي همچنين نوشته است: اين در حالي است كه افتخار بزرگ جنبش سبز در استقلال و تكيه آن بر نيروي عظيم ملت بوده است. جنبش سبز همواره با بيگانگان فاصله داشته و اهداف اصلي آن احياي ارزش هاي انقلاب و آرمان هاي امام راحل و مطالبات آزادي خواهانه و متكثر ملت شريف ايران بوده است.
اين بيانيه منافقانه در حالي صادر شده كه راه اندازي اغتشاش 25 بهمن پس از چند روز ارسال پالس توسط كساني چون رئيس جمهور و وزير خارجه و سخنگوي وزارت خارجه آمريكا و سخنگوي كاخ سفيد... مبني بر اين كه چرا حكومت ايران كه از حركت مصر حمايت مي كند به جنبش سبز اجازه راهپيمايي نمي دهد، توسط موسوي و كروبي كليد خورد.
همچنين طي دو روز گذشته كساني چون اوباما، كلينتون و شيمون پرز از «شجاعت اپوزيسيون سبز در راه اندازي راهپيمايي» تمجيد و تشكر كرده اند. اوباما در اين باره گفت: «مخالفان بايد شجاعت لازم براي آزادي بيان را داشته باشند و به اعتراض ادامه دهند. ما به شدت از سركوب مخالفان انتقاد مي كنيم.
هيلاري كلينتون هم در دفاع از اوباش و فتنه گران گفته است ما به صراحت و به وضوح و به طور مستقيم حمايت خود را از معترضان در خيابان هاي تهران اعلام مي كنيم.
وي همچنين به تلويزيون عربي الحره گفت: ايران نشان داد نمي تواند الگويي براي مردم مصر باشد. ما به شدت سركوب معترضان در ايران را محكوم مي كنيم. آنچه در ايران اتفاق افتاد بيانگر شجاعت مخالفان است.
كلينتون همچنين گفت «ايران يك ديكتاتوري مذهبي است. انقلاب ايران تنها انقلابي است كه در دنيا دزديده شده است». اين سخنان يادآور اظهارات 30 سال پيش كارتر درباره نگراني از سرنوشت اسلام در ايران است كه با واكنش حضرت امام مواجه شد مبني بر اين كه حالا آقاي كارتر هم اسلام شناس شده است!
روزنامه كريستين ساينس مانيتور درباره سخنان كلينتون تصريح كرده است: سخنان وزير خارجه آمريكا به شدت رياكارانه است چرا كه وي از اعتراضات مردم مصر و اردن و يمن حمايت نمي كند.
درباره رويكرد منافقانه موسوي، يادآوري موضع ديروز شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي نيز ضروري است. به گزارش روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونوت، پرز گفته است: اميدوارم مخالفاني كه 14 فوريه [25 بهمن ] در تهران به خيابان آمدند بتوانند رژيم اسلامي را ساقط كنند. به نظر مي رسد فشارها و عوامل خارجي در سقوط حكومت موثر نخواهد بود و تمام اميد ما به مخالفان در داخل است. من از اظهارات نمايندگان پارلمان ايران و شعار اعدام براي سران مخالفان متاسفم.
اگر چه حركت اخير موسوي و كروبي در دعوت به آشوب خياباني باعث استقبال سران استكبار شد اما در اين ميان رسانه هاي ضدانقلاب رويكرد دوگانه آنها در ادعاي احياي ارزش هاي انقلاب و قانون اساسي را تحمل نكردند. اين رسانه ها در حالي كه نقش فعالي در زمينه سازي اغتشاش 25 بهمن داشتند اما به بخش هايي از بيانيه موسوي اعتراض كردند.
سايت صهيونيستي بالاترين در اين باره خطاب به اوباش و آشوبگران نوشت: دوستان! آيا شما براي احياي ارزش هاي انقلاب به خيابان رفتيد؟ آقاي موسوي! آيا واقعاً مخالفان براي احياي ارزش هاي انقلاب يا آرمانهاي امام راحل به خيابان مي روند؟ آيا خميني [...] براي تظاهركننده ها كوچكترين ارزشي دارد؟ آيا آنها نفهميده اند كه خميني چه بلايي بر سرشان آورد؟ ظاهراً بايد شعارهاي بيشتري عليه جمهوري اسلامي و خميني بدهيم.
يادآور مي شود كروبي هم در بيانيه مشابهي نوشت: علي رغم عدم نياز به درخواست مجوز، تقاضاي مجوز برگزاري راهپيمايي كرديم. ما به عهد و ميثاق خود با مردم و خواسته هاي ملت و امام كه در آرمان هاي انقلاب اسلامي 57 تجلي يافت همچنان پايبنديم و آماده پرداخت هرگونه هزينه اي در اين راه پر فيض [!؟] هستيم.
در بيانيه موسوي و كروبي هيچ اشاره اي به بهانه راه اندازي اغتشاش- حمايت از مردم مصر- نشده است همچنان كه در اغتشاش چند ساعته وابستگان منافقين نيز تنها چيزي كه شنيده نشد دفاع از ملت هاي مسلمان منطقه و اعتراض به آمريكا و اسرائيل بود.

 



سوتي دسته جمعي اوباش به روايت ستاد آشوب در لندن (خبر ويژه)

يكي از اوباش همكار حلقه لندن گزارش جالبي از دقايق حضور خود در اغتشاش ناكام اخير ارسال كرد.
وي در گزارش خود كه در «جرس» منتشر شده مي نويسد: ساعت 2 بعد از ظهر در خيابان انقلاب بودم. اما همه چيز عادي به نظر مي ر سيد. مغازه ها باز بود و مردم خيلي معمولي خريدشان را مي كردند. كمي نااميد شدم و گفتم يك ساعت به تظاهرات بايد حداقل كمي از نشانه ها را ببينم.
اين آشوبگر با اشاره به شكل گيري يك تجمع كم شمار و سر دادن شعار كه با مواجهه نيروهاي بسيجي همراه شده نوشت: تا آنها به ميان ما آمدند، با وحشت دويديم و فرار كرديم. در يكي از خيابان ها يك نفر را بازداشت كرده بودند. به چند نفر گفتم بريم دسته جمعي آزادش كنيم. اما هرگز نه اونها و نه من جرأتش را نداشتيم. يك سوتي دسته جمعي هم داديم. همون طور كه دنبالمون مي كردند و ما هم در حال فرار بوديم شعار داديم نترسيم نترسيم ما همه با هم هستيم. آدم وقتي هوله، اصلاً خودش هم نمي دونه چي داره ميگه. چند نفر سطل زباله رو به آتش كشيدند. مدت زمان كوتاهي توانستيم توقف كنيم و شعار بديم، خيلي كوتاه بود. رفتيم در يك پياده رو. جوگير شدم و دو انگشتمو به نشانه پيروزي بالا بردم.
وي با اشاره به تحت تعقيب قرار گرفتن و زمين خوردنش حين فرار مي نويسد: خيلي ترسيدم. نمي دونم لباس شخصي ها چرا دستگيرم نكردند. رفتم سمت چمران. چند نفر پليس راديدم. نمي دونم چرا ترسيدم و برگشتم... از يكي شنيدم ساعت 11 شب قراره ميدان آزادي جمع بشن. با هزار بيم و اميد رفتم اما از جمعيت خبري نبود. يكي گفت نريد و اشتباه عاشوراي پارسال رو تكرار نكنيد. متأسفانه از فرصت استفاده نكرديم. جوجه بسيجي هاي 15 ساله رو ديدم كه شست و شوي مغزي شده و مقابل ما ايستاده بودند. هنوز هم وحشت دارم. احساس مي كنم قراره اتفاق بدي برام بيفته.

 



هيجان آشوب خوابيد حالا با افسردگي آن چه غلطي بكنيم؟! (خبر ويژه)

با پايان گرفتن توهمات محافل ضد انقلاب درباره اغتشاش در كشور، مجدداً يأس و سردرگمي به اين اردوگاه بازگشت. گفته مي شود تعداد كم شمار آشوبگران و فرار آنها از صحنه در تشديد اين سردرگمي و نااميدي موثر بوده است.
محافل رسانه اي ضد انقلاب اكنون تاكيد مي كنند ادامه روند به بن بست رسيده فعلي بي فايده است و جز دادن هزينه و انهدام بيشتر سازمان آشوب و نهايتاً بي اعتباري نزد افكارعمومي حاصل ديگري ندارد. پايگاه اينترنتي بالاترين به عنوان يكي از ترمينال هاي هماهنگي آشوبگران دراين باره متذكر شده است: تصميم نادرست شكست قطعي را به همراه مي آورد. وحشت اصلي از بلاتصميمي است و مثل هميشه شكست قطعي تلخي را به همراه خواهد داشت.
يكي از نويسندگان حرفه اي اين شبكه ضدانقلاب هم تاكيد مي كند: با اطمينان مي گويم اگر نتوانيم كار جدي و تازه اي بكنيم، با محكوميت شديد و حتي اعدام چند تن از دستگيرشدگان روبه رو خواهيم شد و اعضاي سازمان بيش از گذشته در ترس فرو خواهند رفت.
همكار ديگر اين شبكه مي نويسد: اگر موسوي و كروبي را دستگير كردند چه مي كنيم؟ 1- چون به خميني و نظام فحش ندادند، بهتره كه دستگير بشن؟ 2- بادكنك هوا مي كنيم اون هم سبز! 3- الله اكبر مي گوييم 4- هيچي 5- كامنت هاي خفن در بالاترين مي گذاريم 6-نبرد مسلحانه. اين مسئله خيلي مهم است اما جواب نداريم.
يكي ديگر از عناصر فعال در آشوب هم نوشت: ما نياز به رهبر نداريم اما به يك شوراي هماهنگ كننده نياز داريم. بالاترين و فيس بوك مفيدند اما كافي نيستند براي نياز مبرم ما.
بالاترين همچنين با اعتراف به تمام شدگي و بي كفايتي موسوي و كروبي مي نويسد: ما نياز به فرد سومي در خارج از ايران داريم. ما نتوانستيم تجمع را ادامه دهيم. حالا ديگه حتي يك خبر خشك و خالي از جنبش براي تجمع در فيس بوك نيست. بايد يكي ما رو از خارج هدايت كنه.
[اين قبيل نوشته ها براي آماده سازي آشوبگران در جهت تبعيت از دستورات مستقيم خارجه و مأنوس تر شدن با كساني چون مشاوران فراري موسوي و كروبي و خاتمي است].
سايت گروهكي اخبار روز هم از «قلدري و اثرناپذيري رژيم در برابر حضور خياباني» خبر داده و پيشنهاد كرد: زور مدني ما براي تغيير كافي نيست. بايد همه گروه هاي مخالف رژيم همگرايي بيشتري داشته باشند و فشارهاي خارجي به رژيم هم افزايش يابد.
سايت ضد انقلابي خودنويس نيز خطاب به موسوي و كروبي نوشت: از محذورات شما آگاهيم ولي بايد كار را تمام كرد. اگر مي خواهيد همين رژيم بماند و كمي چانه زني كنيد، صريح بگوييد. اگر هم فكر مي كنيد رژيم بايد برود باز هم صادق باشيد، با استخوان لاي زخم گذاشتن و تأخير انداختن كار درست نمي شود. البته ما از محذورات شما آگاهيم.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14