(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 4 اسفند 1389- شماره 19871

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
... و حالا محاكمه ! (يادداشت روز)
نگراني شديد جرج سوروس از محاكمه سران فتنه
فاميل (گفت و شنود)
كيهان و خوانندگان
حجت الاسلام والمسلمين سعيدي: حمايت برخي خواص از فتنه گران مهمترين مانع برخورد با آنها است
دادستان كل كشور: فتنه تمام شد هركس از سران فتنه حمايت كند ضد انقلاب است
ارتش سايبري ايران سايت صداي آمريكا و 95 سايت وابسته به آن را هك كرد
زور الكي زديم! جمهوري اسلامي پايگاه عميق مردمي دارد (خبر ويژه)
بهاءالله مهاجراني هم قطاران خود را دلال و فاسد خواند (خبر ويژه)
انتفاضه همسو با ايران در خاورميانه آمريكا را به بن بست كامل رسانده است (خبر ويژه)
اين همه گروه و حزب براي آتش زدن چند سطل آشغال؟! (خبر ويژه)
واشنگتن تايمز: انقلاب خميني همچنان در حال سركوب قدرت آمريكاست (خبر ويژه)
ضرب شست ايران به اسرائيل از كانال مصر (خبر ويژه)



... و حالا محاكمه ! (يادداشت روز)

حضرت امير عليه السلام در خطبه اي ضمن اشاره به برخي از ابعاد يكي از فتنه هاي آن دوران خويش و راه برون رفت از آن، درباره علت سكوت-موقت- خود مي فرمايند «كسي كه ميوه را قبل از رسيدن و در حالي كه هنوز كال و نارس است بچيند مانند كشاورزي است كه در زمين ديگري كشت كرده است» (خطبه5 نهج البلاغه) حضرت امير(ع) در اين كلام كه مانند همه بيانات ايشان «حكيمانه» و راهگشاست، از يكسو سكوت خود را «موقت» معرفي مي كنند و از سوي ديگر با توجه به غبارآلودگي فضا كه باز هم به قول ايشان يكي از ويژگي هاي فتنه است، بازگو كردن واقعيت ها را به فرو نشستن غبارها و آشكار شدن واقعيت ها براي همگان موكول مي فرمايند. اين سخن هم از آن امام بزرگوار است كه «فتنه ها وقتي از راه مي رسند شبهه مي آفرينند و با حق شباهت دارند ولي هنگامي كه پشت مي كنند-پايان مي پذيرند- حقيقت آنگونه كه هست آشكار مي شود.(خطبه93نهج البلاغه)
فتنه 88 نيز اگرچه ابعادي گسترده تر از تمامي فتنه هاي 3 دهه اخير داشت و تمامي دشمنان ريز و درشت اسلام و انقلاب از داخل و خارج كشور در آن حضور مستقيم و بي پرده داشتند ولي از قاعده ياد شده مستثنا نبود و دقيقاً با همان فرمول كه اميرمومنان(ع) ارائه فرموده اند انطباق داشت. سران داخلي فتنه با مديريت بيروني و بي پرده مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس در حالي به صحنه آمده بودند كه در آغاز پرچم اسلام و امام و انقلاب را در دست داشتند! «علي زمان» اما- كه خدايش به ظهور مراد غايبمان(ع) متصل گرداند- بلافاصله «نيزه داران معاويه» را شناخت. همان ها بودند كه در «بدر» با قرآن و رسول خدا(ص) جنگيده بودند و اكنون در «صفين» زير پاره هاي قرآن سنگر گرفته و با شمشير آخته به قرآن ناطق تاخته بودند! فضا، ولي، مه آلود و غبارگرفته بود و همگان را چراغ مه شكن و نگاه غبار شكاف نبود. آنان كه بصيرت بيشتري داشتند، خروش برداشتند كه حراميان را مهلت ندهيد، «علي زمان» اما كه درايت از اميرمومنان(ع) به ارث برده بود، همان سخن حكيمانه مولاي متقيان را بركام دل مي سرود «كسي كه ميوه را قبل از رسيدن و در حالي كه هنوز كال و نارس است بچيند، مانند كشاورزي است كه در زمين ديگري كشت كرده است» هشدار مي داد كه مبادا به غفلت در زمين دشمن به بازي گرفته شويد! او جرج سوروس صهيونيست را مي ديد كه پارچه اي وام گرفته از رنگ سبز جين شارپ- همان كاخ سبز معاويه- را به خاتمي سپرده است تا «سبزي» آن را به «گنبد سبز» رسول خدا(ص) تشبيه كرده و بر گردن موسوي- همان اشعث بن قيس كه با يهوديان پيمان پنهان داشت- بيندازد و ننگ وطن فروشي و خيانت را به فريب «رنگ» هموار كند. توده هاي عظيم مردم كه در مكتب امام راحل(ره) و خلف حاضر او بصيرت آموخته و در كوران فتنه هاي پيشين آبديده شده بودند، به وضوح مي ديدند كه فرعونيان، با نفوذ به ميان قوم موسي، بار ديگر «گوساله سامري» را به رقص آورده اند، اما هنوز بودند كساني كه در فضاي گرگ و ميش فتنه، «گرگ»ها را به تمام قد تشخيص نداده بودند. جلودار اين همه را مي ديد، در خشت خام و عجب آن كه برخي از خواص در آينه صاف هم نمي ديدند. و اين فاصله پرناشدني ميان «ولي فقيه» با ديگران است. جلودار بايد صبر مي كرد تا بقيه از راه ماندگان هم برسند. مانند مولايش و مولايمان حضرت امير مؤمنان(ع) كه با تحمل خار در چشم و استخوان در گلو، بصيرت افزايي ديگران را دنبال مي فرمود.
«فتنه» هرچه از نقطه آغاز خود فاصله مي گرفت، به علت برخورد با بصيرت رهبر و هوشياري مردم، چهره واقعي خود را بيشتر نمايان مي كرد و از سوي ديگر دشمنان بيروني كه به گواهي اسناد موجود و شواهد آشكار، مديريت فتنه را برعهده داشتند، با مشاهده حركت هوشمندانه امام و امت، «تاب مستوري» از دست داده و هر روز پرده ديگري از چهره نفرت انگيز خود و فتنه گران را به ناچار فرو مي انداختند. اهانت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله عليه السلام، نفي وجود مبارك حضرت صاحب الزمان(عج)، پاره كردن عكس حضرت امام(ره)، شعار به نفع رژيم صهيونيستي در روز قدس كه با ديكته دو روز قبل سايت وزارت خارجه اسرائيل صورت پذيرفت، شعار به نفع آمريكا در روز مبارزه با استكبار جهاني و... سرانجام ماجراي 25 بهمن كه آشكارا با اشاره- كه نه- با دستور مستقيم و مشترك آمريكا، اسرائيل و انگليس تدارك شده و به اعتراف صريح «جو بايدن» معاون رئيس جمهور آمريكا در روز 23 بهمن - 12 فوريه- در سنا و تاكيد سايت وزارت خارجه اسرائيل- 24 بهمن/13 فوريه- هدف اصلي آن اعتراض به حمايت جمهوري اسلامي ايران از مردم مصر بود و همگان ديدند كه دقيقا چنين بود و براي ديرباورترين افراد- عمدتا از خواص- نيز كمترين ترديدي درباره هويت واقعي سران فتنه باقي نگذاشت.
حالا ديگر، محاكمه سران فتنه در دادگاه افكار عمومي پايان پذيرفته است و ارتكاب دهها جنايت از سوي آنان، نظير «ستون پنجم دشمن بيروني»، «وطن فروشي»، «مفسد في الارض»، «قاتل مردم بي گناه كوچه و بازار» و... در افكار عمومي مردم با اسناد و دلايل غيرقابل انكار به اثبات رسيده است و اكنون، نوبت محاكمه آنان در دستگاه قضايي كشور است.
ديروز از يك سو دادستان كل كشور بر محاكمه قريب الوقوع سران فتنه تاكيد كرد و از سوي ديگر جرج سوروس، در مصاحبه اي پراضطراب، نگراني شديد و عميق خود و دوستان آمريكايي و اسرائيلي خويش را از محاكمه آنان ابراز داشت.
سران فتنه اگرچه مرده اند و به قول «زئيف شف» ژنرال بازنشسته و استراتژيست كهنه كار رژيم صهيونيستي «چوب هايي هستند كه سوخته و به ذغال تبديل شده اند» و هر چند ننگ خيانت و جنايت را براي هميشه بر پيشاني خود دارند ولي محاكمه علني آنان به دلايل گوناگون يك ضرورت غيرقابل اجتناب است كه پاسخ به خواست توده هاي عظيم مردم، برملا شدن مستند روابط پنهان و آشكار آنان با سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا، اسرائيل و انگليس، تبديل ماجراي فتنه و ابعاد آن به يك سند محكم تاريخي براي عبرت وطن فروشان و آگاهي نسل هاي آينده و مخصوصا كمك به مردم انقلابي مصر، تونس، يمن، اردن، بحرين، ليبي، عربستان و ساير ملت هاي مسلمان براي شناخت توطئه ها و فتنه هاي مشابهي كه احتمالا از سوي سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه براي مقابله با انقلاب اسلامي و نوپاي آنان تدارك ديده خواهد شد و اين فقره اخير مخصوصا در شرايط كنوني خدمت بزرگي به ملت هاي در حال انقلاب منطقه خواهد بود. نگراني عميق و رسما اعلام شده جرج سوروس و ساير مقامات آمريكايي و اسرائيلي از محاكمه سران فتنه نه به خاطر ادامه حيات سياسي آنان، بلكه وحشت از افشاي برخي روابط پنهان مانده سران فتنه با سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه و برملا شدن چرخه ارتباطي و زد و بندها و بده بستان هاي آنان با افراد و حلقه هايي است كه تاكنون برملا نشده است و هنوز به حيات انگلي خود ادامه مي دهند.
و اما، علاوه بر ضرورت غيرقابل ترديد محاكمه سران فتنه، لازم است كه؛
اولا؛ تمامي مراحل اين محاكمه به صورت علني انجام گرفته و بدون سانسور و به صورت زنده از سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش شود.
ثانيا؛ بدون دغدغه وقت، تمامي موارد جرم همراه با مستندات آن در دادگاه ارائه شده و به متهمان نيز مانند معمول و به روال جاري در دستگاه قضايي كشور، وقت آزاد و فرصت فراوان داده شود تا هر چه در چنته دارند بيرون بريزند. چرا كه مطابق فرمول مشترك و ديكته شده «جرج سوروس، جين شارپ و ريچارد رورتي» سران فتنه از تن دادن به قانون اكيداً منع شده اند و بر پايه دستورالعملي كه طراحان كودتاهاي مخملي نظير «هابر ماس» و «تيمورتي اش» در ملاقات حضوري با فتنه گران به آنان ديكته كرده اند سران فتنه در صورت اجبار به پاسخگويي- نظير حضور در دادگاه- به طفره رفتن توصيه شده اند.
و بالاخره، كيهان آمادگي دارد به عنوان عضوي از خيل عظيم مردم شريف و پاكباخته ايران اسلامي و در صورت امكان به نمايندگي دادستان در دادگاه حضور يافته و با ارائه اسناد و مدارك غيرقابل ترديد و عمدتا برگرفته از خود فتنه گران، ابعاد خيانت و جنايات آنان و مخصوصا ماموريت آنها از سوي سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس و اسرائيل را در ميدان ديد افكار عمومي به چالش قانوني كشانده و اثبات كند.
حسين شريعتمداري

 



نگراني شديد جرج سوروس از محاكمه سران فتنه

سرويس سياسي-
پدرخوانده آمريكايي كودتاهاي مخملي و همكار رده بالاي سازمان سيا از اينكه سران فتنه در ايران به محاكمه كشيده شده و مجازات شوند به شدت ابراز نگراني كرد.
جرج سوروس كه در برنامه جي پي اس شبكه تلويزيوني الجزيره با ميزباني فريد ذكريا شركت كرده بود با اشاره به درخواست هاي فراگير اخير در داخل ايران براي محاكمه سران فتنه گفت به شدت از اينكه «رهبران مخالفان» (!) در ايران گرفتار يك «رويه قضايي» شوند نگران است. سوروس بلافاصله گفت بويژه نگران است كه اين افراد «اعدام» شوند.
وي در ادامه اظهارات خود كه احتمال مي رود با هدف پوشاندن آبروريزي 25 بهمن تدارك ديده شده به تمجيد از باراك اوباما پرداخت و تاكيد كرد كه عقيده دارد اينكه اوباما به صراحت از مخالفان ايراني حمايت نمي كند، سياست «درست» و «هوشمندانه اي» است.
سوروس در ادامه به صراحت گفت عقيده دارد آمريكا بايد به سياستي كه در آن حمايت خود از مخالفان (آشوبگران) در ايران ادامه بدهد چرا كه اگر آشكار شود كه اين جريان وابسته به آمريكاست آن وقت «ادعاهاي» نظام ايران درست از آب درخواهد آمد.
سوروس همچنين گفت: «هرگونه تلاش براي تغيير رژيم در ايران از خارج تاثير عكس خواهد داشت.»
مديرعامل بنياد «جامعه باز» كه به عنوان يكي از موسسات پوششي سيا عمل مي كند در ادامه اين برنامه و در حالي كه گويي از ياد برده بود چند دقيقه قبل چه گفته از اوباما به اين دليل كه «رويه قبلي خود را كنار گذاشته و در حال فشار به ايران در خصوص دموكراسي است» تمجيد كرد. سوروس گفت: «اين تصميمي درست در زمان درست است.»
اشاره او به حمايت هاي صريح و علني است كه اخيرا مقام هاي آمريكايي از فتنه گران در ايران به عمل آورده اند و حدس زده مي شود كه علت آن هراس شديد آنها از مرگ هميشگي و دائمي اين جريان در ايران باشد؛ اتفاقي كه سازمان هاي اطلاعاتي غربي عقيده دارند مدتها قبل رخ داده است.
جرج سوروس در ادامه اين گفت وگو پيش بيني كرد كه نظام جمهوري اسلامي يك سال ديگر سقوط خواهد كرد! وي سپس به مقايسه ايران و شوروي پرداخته و گفته است: «همانطور كه مي دانيد در سال 1991 ميلادي شوروي سابق فرو پاشيد و تغييري مهم در عرصه ژئوپوليتيك به وجود آمد و اين اتفاق در خصوص ايران نيز صدق مي كند و ممكن است با سقوط رژيم ايران دست كم منطقه خاورميانه دچار بي ثباتي و ناآرامي شود.»
سوروس هيچ استدلالي براي اين ادعاي خود عرضه نكرده ولي احتمال مي رود مبناي تحليل وي ارتباطاتي باشد كه با برخي چهره هاي شناخته شده فتنه در داخل ايران دارد و اين ارتباط ها همچنان برقرار است.
محمد خاتمي يكي از افرادي است كه اسناد ملاقات او با سوروس افشا شده است.

 



فاميل (گفت و شنود)

گفت: يك سايت ضد انقلابي خطاب به ساير گروه هاي ضد انقلاب نوشته است؛ رفقا و دوستان! بايد بپذيريم كه در فراخوان 25 بهمن آبروريزي كرده ايم.
گفتم: حيوونكي راست ميگه... نگفته چرا؟!
گفت: نوشته در فراخوان 25 بهمن، مجاهدين(منافقين)، ماركسيست ها، سلطنت طلب ها، بهايي ها، اصلاح طلبان، كومه له، حزب دموكرات، توده اي ها و همه اپوزيسيون دعوت به راهپيمايي كرده بودند و غربي ها هم از آمريكا و اسرائيل گرفته تا انگليس و ايتاليا و فرانسه از ما حمايت مي كردند.
گفتم: خب! اينها رو كه همه مي دانند، تازه چي گفته؟!
گفت: نوشته؛ «نتيجه چه شد؟ آتش زدن چند تا سطل آشغال»! و اضافه كرده «آتش زدن چند تا سطل آشغال كه نياز به اينهمه لشكركشي نداشت»!
گفتم: يارو الاغش مرده بود، يك عده به خيال خودشان براي اين كه او را اذيت كنند به خانه اش رفتند و گفتند اومديم بهت تسليت بگيم! يارو گفت؛ از احساس نوعدوستي شما نسبت به متوفي! خيلي ممنونم! اما اصلا فكر نمي كردم كه الاغ مرحوم من اينهمه فاميل داشته باشه!

 



ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر: 33110065
تمام ساعات شبانه روز:33916546
سامانه پیام کوتاه: 30002323

كيهان و خوانندگان
¤پيشنهاد مي كنم يك روزي هم به خيزش انقلابي شيعيان و اهل سنت فهيم كشور بحرين كه عليه رژيم آمريكايي خود قيام كرده اند اختصاص داده و در راهپيمايي ها، سايت ها، مقاله ها و رسانه هاي مكتوب و غيرمكتوب خودمان از آن ها كه بيشترين مشتركات فرهنگي و اعتقادي با مردم كشور عزيز ما دارند حمايت و ابراز هم دردي كنيم.
عادل حميدي نسب از شادگان و چند تلفن مشابه ديگر
¤حكام حاشيه خليج فارس كه به جاي مبارزه با غده سرطاني رژيم صهيونيستي هراز چندگاهي جلسه مي گذاشتند و ادعاهاي واهي خود درباره جزاير متعلق به ايران در خليج فارس را براي تحت فشار گذاشتن ايران اسلامي مطرح مي كردند امروز شاهدند كه ملت هاي مسلمان اين كشورها چگونه با انقلاب خود پاسخ دندان شكني به آنان مي دهند.
خانم شيرازي-تهران
¤از ارتش مصر مي خواهيم همان طور كه در جنگ با اسرائيل با هم متحد شدند و در مقابل رژيم صهيونيستي قد علم كردند امروز نيز با پيوستن كامل به جنبش مردم عليه رژيم جنايتكار گذشته و پذيرش و اجراي تمام خواسته هاي ملت مصر، يك بار ديگر آزادگي خود را ثابت كنند.
جنت خواه دوست
¤اگر مي خواهيم فتنه را از ريشه بخشكانيم و معتقديم كه تا چند مدت ديگر فتنه مشابه ديگري مردم را آزار ندهد بايد مسئله را ريشه اي ببينيم و به قول آيت الله سيد احمد خاتمي بايد حتي مجمع روحانيون مبارز را هم كه يكي از سرچشمه هاي فتنه است غيرقانوني اعلام كنيم.
يك شهروند
¤ضمن تقدير از عموم مردمي كه در مراسم تشييع شهيد صانع ژاله بسيجي اهل سنت كه به دست مزدوران فتنه گر به شهادت رسيد از دست اندركاران تقاضا مي كنم كه مراسمي را هم در گراميداشت ديگر شهداي اين فتنه از سال 88 تاكنون برگزار كنند. و از كليه بسيجيان و نيروهاي انتظامي و امنيتي به نحوي تقدير و تشكر شود.
يك خانم شهروند
¤از قوه قضائيه تقاضا مي كنم كه در راستاي وظيفه ذاتي خود اجازه ندهند كه سران فتنه از كشور خارج شوند كه اگر اين اتفاق بيفتد مردم قوه قضائيه را مقصر خواهند دانست.
خانم قمصري-تهران
¤به نظر بنده بهترين و منطقي ترين كار درخصوص سران فتنه ابتدا حبس خانگي آنان و سپس محاكمه و مجازاتشان است.
كاشاني
¤ما بازنشستگان شهرستان باغملك استان خوزستان آماده هرگونه شهادت طلبي در مقابل سران فتنه هستيم و هر لحظه كه رهبر معظم انقلاب اراده كنند و فرمان بدهند آماده جان فشاني هستيم. و از برادر محترم آيت الله آملي لاريجاني رئيس محترم قوه قضائيه خواهش مي كنيم كه خارج از اندازه عطوفت اسلامي به خرج ندهند. شهرستان ما محروم ترين شهر استان خوزستان است اما وقتي مي شنويم در پايتخت فتنه گران چه مي كنند دلمان به درد مي آيد.
روحنده
¤من يك پيرزن 80 ساله هستم و خواهشم و استدعايم از قوه قضائيه اين است كه تكليف اين دو نفر فتنه گر كروبي و موسوي كه در اين مدت تا توانستند با خيانت هايشان دل ما را خون كردند مشخص كنند.
مريم عرباني
¤مي خواستم درباره سران فتنه بگويم كه چرا علما و مراجع و روحانيون افراد خيانت پيشه اي مثل كروبي و خاتمي را خلع لباس نمي كنند.
علي عبداللهي-كرج
¤ در روايات است كه ايمان دو نوع است، مستقر و مستودع، افرادي كه زماني با انقلاب و امام(ره) بوده اند و امروز در صف مخالفين نظام هستند ايمان شان از نوع دوم است.
يك هم وطن
¤ سران فتنه با حاشيه سازي هاي بچه گانه خود نمي توانند كاري بكنند فقط لذت ها و حلاوت شيريني بعضي از حماسه هايي كه مردم خلق كرده و مي كنند را كم مي كنند. كه پاسخ آن هم به وقت خودش داده خواهد شد.
محمدي - كرمان
¤ به عنوان يك شهروند به نوبه خودم از اقدام شجاعانه و انقلابي نمايندگان مجلس كه موضع قاطع خود در قبال فتنه و سران فتنه را در مجلس اعلام كردند و آرزوي مرگ براي كروبي و موسوي و توصيه هاشمي به بصيرت را فرياد كردند تشكر كنم.
شهبازي - كردستان
¤ بنده كارخانه داري بودم كه چند ماه پيش در اثر يك كلاهبرداري كه از من شد ورشكسته شدم. نزديك به 7 ماه در زندان بودم و زماني آزاد شدم كه ثبت نام يارانه ها خاتمه يافته بود از آن موقع هرچه تلاش كردم تا ثبت نام كنم ولي در پذيرش شماره حساب با مشكلاتي روبه رو شدم اكنون مي گويند يارانه ماه هاي گذشته به امثال بنده پرداخت نخواهد شد. لطفا پي گيري كنيد تا مشكل بنده و امثال بنده حل شود.
كاظمي - محلات
¤ مي خواستم بگويم كه طرح راه اندازي دانشگاه هاي داراي تفكيك جنسي طرح بسيار خوبي است. از وزارت علوم تقاضا مي كنم كه نسبت به اين طرح توجه جدي داشته باشد.
يك دانشجو
¤ متاسفانه مشاهده مي شود كه برخي از مجريان تلويزيون ظاهري نامتناسب با موازين ديني دارند و حتي زير ابرويشان را برداشته و هيچ فرقي با خانم ها ندارند. چرا صدا و سيما اينطور افراد را به كار مي گيرد. تعيين كننده ظاهر افرادي كه الگوي مردم اند بايد متناسب با احكام صريح رساله هاي عمليه باشد.
آقاي ضرغامي كه خودش فردي متدين و متشرع است چرا اجازه مي دهد محيط صدا و سيما كه به قول امام بايد دانشگاه انسان سازي باشد اينگونه آلوده به زشتي ها شود.
خانم نرگس اميري
¤ واقعا جاي تاسف است كه وزارت ارشاد در برابر فيلم هايي كه به بهانه دهه مبارك فجر به خورد مردم داده مي شود چشم خود را بسته است مخصوصا فيلم «گزارش يك جشن» را اگر ببينيد متوجه خواهيد شد كه وزارت ارشاد چقدر از موضوع غافل است.
امين آبادي - تهران
¤ از روزنامه وزين كيهان مي خواهم كه اين خواسته ما را با دولت محترم در ميان بگذاريد ما به خاطر بيماري حاد پدر و مادرمان در مهلت مقرر نتوانستيم در خصوص يارانه ها ثبت نام كنيم. الان كه موفق شده ايم متاسفانه از اين دو دوره دريافت يارانه محروم شده ايم. لذا از دولت محترم مي خواهيم كه تدابيري بينديشند كه دو ماه ياد شده شامل حال ما هم بشود.
خانم صارمي - شيراز
سامانه پيام كوتاه 30002323
¤ مردم منطقه مسجدآباد روستاي سميران منتظر پاسخ نامه هايي هستند كه در سفر استاني رئيس جمهور به استان همدان تقديم كرده اند.
يكي از اهالي روستاي سميران
¤ ضمن تشكر از طلاب و دانشجويان متقاضي چاپ رساله عمليه امام خامنه اي كه با جمع آوري امضاء زحمت كشيده اند چگونه ما هم مي توانيم آن طومار را امضاء كنيم. خواهشمندم اطلاعات بيشتري در مورد اين ستاد در اختيار ما قرار دهيد.
0597-0935
¤ پدر و مادرم از سر ناچاري و نداري چند سال قبل خودشان را بيمه روستايي كردند در حالي كه ساكن شهر بودند. با توجه به اينكه مدارك يارانه ها را از شهر تنظيم كرده اند اكنون شامل بيمه روستايي نمي شوند با توجه به كهولت سن و پرداخت چند ساله بيمه و بي درآمدي و ناچاري، گره از مشكل ما باز كنيد.
8460-0914
¤ ديديد هنوز عشق لشكر دارد/ ديديد كه اين قافله رهبر دارد، اي مانده ي نهرواني عهدشكن/ اين ملك علي، مالك اشتر دارد
«اللهم احفظ قائدنا الخامنه اي»
7698-0912
¤ از مسئولين حراست دانشگاه آزاد واحد آزاد شهر گلستان درخواست مي شود نسبت به وضع بي بند و باري و فساد و بي حجابي اقدام نمايند نام اين دانشگاه آزاد است. ولي هرج و مرج و بي بند و باري آزاد نيست.
5084-0911
¤ آه مظلومان غزه دامان نامبارك را مي گيرد همان طوري كه آه مظلومين فتنه اخير دامان مسببان آن را گرفت.
2623-0915
¤ از دولت خدمتگزار و عدالت محور انتظار مي رود مشكل گاز شهرستان ميناب هرمزگان را كه ميادين گازي از گوشه و كنار اين شهرستان و اطراف آن مي گذرد حل كند.
8279-0917
¤ از پليس راهور درخواست مي شود نسبت به برخورد با خودروهاي دودزا و موتورسيكلت هاي گوش خراش و با بوق هاي آژيري و... برخورد نمايند. خودروهايي در سطح شهرستانها گاهي ديده مي شود كه شايد عمر 50 ساله داشته باشند ولي هيچ برخوردي صورت نمي گيرد. و فقط اعصاب و سلامتي مردم را به هم مي ريزند.
1410-0915
¤ از وزارت كار تقاضا مي شود نسبت به امنيت شغلي قرارداد و سهام عدالت كارگران شركت خصوصي نگاه ويژه اي داشته باشد.
1902-0913
¤ پيشنهاد مي كنم بجاي تعطيلي مدارس در روزهاي پنجشنبه هر هفته كلاسهاي دين شناسي و بصيرت با حضور اساتيد حوزه دانشگاه برگزار شود. اين كار نتايج بسيار درخشاني خواهد داشت و از طرح هاي ماندگار مي شود.
7926-0919
¤ از مسئولين اداره برق شهرستان ملارد بخواهيد تدبيري بينديشند كه بعضي از شهروندان بي توجه نتوانند به راحتي از برق مجاني استفاده كنند.
م- ن
¤ در جاده بجستان- فردوس در طول سال تصادفات رانندگي زيادي همراه با خسارت هاي جاني و مالي صورت مي گيرد بالا بودن آمار كشته هاي اين جاده مي طلبد كه براي تامين امنيت هم وطنان در اين جاده فكري بشود.
علي شاهي
¤ سخنان اخير سردار رويانيان رئيس ستاد حمل ونقل و سوخت كشور مبني بر اين كه شهروندان بنزين هاي ذخيره شده سهميه اي 100توماني خود را هرچه زودتر مصرف كنند، موجب التهاب جامعه مي شود درحالي كه مسئولين به ويژه در شب عيد بايد به مردم آرامش بدهند.
اخلاقي
¤ محصولات باربي از مصاديق بارز تهاجم فرهنگي غرب است كه در اثر كوتاهي مسئولين فرهنگي كشور توانسته است بازار ايران را پر كند تا حدي كه در بخش لوازم التحرير رقيب ندارد و بسياري از والدين به رغم ميل باطني مجبور به خريد اين محصول تبليغ كننده هويت غرب هستند.
7132-0915
¤ از وزارت ارشاد و ديگر متوليان امور فرهنگي درمورد فروش كتاب هاي غيرقانوني در پياده روهاي خيابان انقلاب درخواست رسيدگي داريم.
ميرزايي
¤ از هيئت محترم دولت تقاضا مي شود كه سختي كار همان گونه كه براي فرهنگيان منظور شده براي نظاميان كه در هواي سرد بدون هيچ حقي مدتها در بيابان ها در مأموريت اند درنظر گرفته شود.
2336-0935
¤ تقديم به باغبان جانباز انقلاب حضرت امام خامنه اي:
سرود و شعر و شعارم امام خامنه اي است
گل هميشه بهارم امام خامنه اي است
پس از خدا و رسول و ائمه اطهار(ع)
تمام دار و ندارم امام خامنه اي است
همتي آبدانان
¤ اگر تصميم بر اين است كه زمان پخش اذان مغرب مسابقه هاي ورزشي از كانال سه قطع شود چرا مسابقه فوتبال را قطع نمي كنند ولي پخش مسابقه فينال كشتي روز سه شنبه (19/11/89) را قطع مي كنند.
پورتقي
¤دانشگاه آزاد صدهزار تومان به شهريه هر دانشجو اضافه كرده است. به چه بهانه اي؟ نكند مهدي هاشمي در لندن پول كم آورده است؟
4823-0912
¤ از مسئولين آستان قدس درخواست مي گردد كه كلمه جلاله را برروي بسته هاي محصولات خوراكي چاپ نكنند كه پس از استفاده آنها دور ريخته مي شود و به نوعي بي حرمتي به حساب مي آيد.
6860-0915
¤ از شهرداري شهرك شهيد محلاتي تهران درخواست مي شود نسبت به ايجاد سرعت گير در خيابان امام علي(ع) اقدام نمايد.
9832-0919
¤ از برق منطقه 17 شهريور درخواست مي شود نسبت به روشنايي كوچه حاج طالبي و بن بست فردوسي كه از خيابان عارف شمالي منشعب مي شود و فاقد پايه چراغ روشنايي است اقدام نمايد.
ناصري
¤ وقتي از نماينده اي درباره علت تصويب ثبت خريد و فروش خودروها در دفاتر ثبت سؤال كردم پاسخ عجيبي داد. او گفت براي اينكه دفاتر هزينه دارند و براي درآمد هزينه زندگي لازم است به آنها كمك شود؟! بنده براي خريد خودرو 890هزار تومان به دفتر ثبت تحويل دادم آيا سزاوار است؟ آيا عدالت است؟ و... از رسانه ها م خواهم كه پيگير باشند و كوتاه نيايند.
عزيزي از اصفهان
¤ از مسئولان ذيربط مي خواهم به جاي كسر كردن از حقوق كسي كه ضامن وام فرد ديگري شده است درصورت عدم پرداخت اقساط در وهله اول از حقوق وام گيرنده كسر كنند. ضامن بيچاره چه گناهي كرده كه بلافاصله پس از خطاي وام گيرنده بايد متضرر بشود.
يك خانم از كاشان
¤ دانشگاه آزاد سمنان 10خط تلفن اعلام كرده است ولي متأسفانه حتي يكي از آنها پاسخگو نيستند.
يك شهروند- گرمسار
¤ از دانشجويان دانشگاه آزاد واحد بناب هستم. مي خواستم بدانم كه چرا به برخي دانشگاه ها وام بلندمدت تعلق مي گيرد اما به برخي دانشگاه هاي ديگر اصلاً وامي پرداخت نمي شود.
خانم محمدي- بناب
¤ ما اهالي بن بست افسريه از زحمات شهرداري منطقه يك و ناحيه يك شهرداري به جهت راه سازي اين محله قدرداني مي كنيم.
اهالي محل
¤ از آقاي سعدالله زارعي به خاطر مطالبش درمورد اخوان المسلمين تشكر مي كنم.
2348-0911
¤ از دادگاه ويژه روحانيت درخواست مي گردد باتوجه به شكستن قداست روحانيت توسط 3تن از سران فتنه (موسوي خوئيني، خاتمي، كروبي) نسبت به خلع لباس نامبردگان اقدام نمايد.
5100-0936
¤ در ميان فيلم هاي تلويزيوني كه از شبكه هاي مختلف سيما تبليغ مي شود خبري از تبليغ فيلم هاي تلويزيوني شبكه قرآن نيست چرا؟ و اين كار چه دليلي مي تواند داشته باشد؟
0355-0915
¤ حافظ رحمت الله عليه جواب تمام خواص فاقد بصيرت و مشكل دار را در اين يك بيت داده است. آنجا كه مي گويد:
خوش بود گر محك تجربه آيد به ميان
تا سيه روي شود هركه در او غش باشد
3629-0918
¤ به سران فتنه بفرماييد عوام فريبي را كنار بگذارند. درخواست راهپيمايي از سوي آنان براي دفاع از مردم مصر نمي تواند خيانت هايي مثل حمايت از صهيونيست ها و جنايت هاي آنان در فتنه سال88 را بپوشاند.
1933-0912
¤ از شهردار جوان منطقه يك تقاضا مي كنم كه با يك اقدام انقلابي بخشي از محوطه امامزاده صالح را كه شهرداران قبلي با كندن درخت ها و از بين بردن فضاي سبز آنجا باعث ايجاد آزار و اذيت زائرين در روزهاي گرم تابستان مي شود، تبديل به فضاي سبز كند.
اشكبوس سعدلو
¤ شهرداري شهرستان لاهيجان به صورت آشكار قوانين مربوط به طرح جامع بافت قديمي كوچه ملاباشي اين شهر را زير پا گذاشته است. اگر قرار باشد هر مسئولي كه قدرت در اختيارش قرار مي گيرد به صورت خود محور عمل كند، نمي شود. در پايان عرض مي كنم از ما جز بيان درد كاري برنمي آيد و سلاح ما شما مطبوعات و رسانه هاي گروهي هستيد كه با تلاش خود جلوي بي قانوني ها را بگيريد.
فرهي
¤ آقاي كيميايي خوب است به جاي دخالت در امور قضايي به شاگردان فيلمساز خود سفارش كند كه نبايد براي شهرت كذايي و زودگذر دنيوي و بردن جوايزي كه صرفا براي مبارزه با فرهنگ ايران اسلامي تدارك ديده شده اقدام به تهيه فيلم از مجاري غيرقانوني نمايد.
سعيدي
¤ ضمن تبريك به مناسبت آغاز امامت حضرت ولي عصر امام زمان(عج) اميدواريم با سقوط فرعون مصر مقدمات نابودي نظام هاي وابسته به غرب در منطقه فراهم بشود و هر چه زودتر خاورميانه اسلامي شكل بگيرد.
فخرالساعه
¤ چرا حقوق دانان بين الملل براي محاكمه سران رژيم صهيونيستي كه در غزه مرتكب جنايات متعدد شده اند اقدامي نمي كنند؟ مگر قسم نخورده اند كه از مظلوم دفاع كنند و نسبت به ظالم تنفر نشان بدهند.
8214---0919
¤ خانمي كه در پايان شب از شبكه 4 سيما اخبار را به زبان انگليسي بيان مي كند داراي آرايش بسيار غليظ است خطاب به مسئولين مربوطه بنويسيد اجازه دادن به اين نوع ظاهر شدن خانم ها در تلويزيون جمهوري اسلامي زبان ما را در امر به معروف و نهي از منكر در جامعه مي بندد.
3616---0912
¤ از مجريان دلسوز برنامه هاي صدا و سيما مصرانه تقاضا مي كنيم روزانه با بيان حداقل يك آيه يا حديث دل ها را به وسيله اين چراغ هدايت نوراني كنند.
سليمان بلغار
¤ مي خواستم از آن دسته از خواصي كه خود را انقلابي مي دانند بپرسم كه چه چيزي و چه كاري مهم تر از نماز بود كه در نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب شركت نكردند.
اصغر ضيايي- كردستان
¤ ضمن اين كه تقدير از جانبازان فتنه 88 جاي تشكر و قدرداني دارد، از آقاي نقدي انتظارمان بيش از اين ها بود و آن اعلام اسامي شهداي فتنه 88 و مكان دفن آن ها بود.
مقدسي- تهران
¤ به مسئولان مي گويم كه ما نيز همچون شما دفترچه خاطراتي را براي شما تهيه كرده ايم و حرف هاي تان را در آن ثبت مي كنيم تا در آينده حرف و عمل تان را مقايسه كنيم. پس سعي كنيد كمتر حرف بزنيد و بيشتر به عمل بپردازيد كه هم ملت و هم خداي ملت ناظر همه است.
3419---0935
¤ خط واحد اتوبوس ميدان كلاهدوز تا بلوار هجرت خيلي بي نظم است. لطفا رسيدگي شود.
يارايي
¤ بنده از طرفداران مقاله هاي روشنگرانه آقاي شريعتمداري هستم، چند بار پيام گذاشتم چاپ نكرديد تو را به خدا اين بار چاپ كنيد و از طرف من از ايشان تشكر كنيد.
عبدالحسيني
¤ در دستگاه هاي خودپرداز بانك ها از كاغذي استفاده مي شود كه نوشته آن قابليت نگهداري ندارد با توجه به اين كه برخي افراد از رسيدها به عنوان سند نگهداري مي كنند از مسئولين بانك مركزي درخواست مي شود تدبيري بينديشند.
2115---0912
¤ از مسئولين شبكه 4 سيما درخواست مي شود برنامه راز را به شبكه يك هم تعميم دهيد تا شهروندان بيشتري از آن استفاده كنند.
محمود افشار از سميرم
¤ درخصوص دريافت وديعه غيرقانوني دويست هزار توماني از تاكسي داران توسط شركت هاي خصوصي چرا شوراي شهر، دست به اقدامي نمي زند؟
2210---0912
¤ گر حنجره هاي سابقون خاموش است
خون جگر بسيجيان در جوش است
تا هست بسيج و حضرت خامنه اي
اي پير جماران علمت بر دوش است.
4859---0914
¤ساكنين كوچه شهيد مهدوي منشعب از خيابان شهيد عسگري شهر مياندوآب از مدت ها قبل پول آسفالت كوچه را به شهرداري داده اند ولي كاري انجام نشده است. درحال حاضر با كوچكترين بارندگي آب داخل كوچه را مي گيرد و براي رفت و آمد روزانه مشكل جدي پيدا مي كنيم. لطفا رسيدگي شود.
3124---0914
¤ بيشتر كارفرمايان در دادن عيدي كارگران اخلال مي كنند و تمام و كمال نمي دهند. درخواست ما اين است كه پرداخت عيدي كارگران توسط وزارت كار يا تأمين اجتماعي انجام بگيرد تا حقي از هيچ كارگري ضايع نشود.
7268---0911
¤ كارت هاي اعطايي بازنشستگي فقط به بعضي از بازنشسته ها ارائه مي شود و اكثر بازنشسته ها از اين امتياز محروم هستند چرا؟ دليل اين تبعيض چيست؟
8214---0919
¤ مي خواستم از طريق اين ستون از دست اندركاران سيستم صوت راهپيمايي روز 22 بهمن تشكر ويژه بكنم چون در طول خيابان آزادي از ميدان انقلاب تا ميدان آزادي كاملا پوشش داده شده بود و سخنراني آقاي رئيس جمهور به وضوح شنيده مي شد.
احمدزاده
¤ به دولت و مسئولين پيشنهاد مي كنم به جاي اعطاي وام هاي كلان به افراد خاص كه معمولا باعث ايجاد معوقات بانكي شده و مشكلاتي را براي دولت و كشور به وجود مي آورد براي هر گروه كوچك از مردم يك كارخانه كوچك و گروه هاي بيشتر كارخانه بزرگتر احداث كند و سهام آن را به مردم واگذار نمايد.
ايراني
¤ روز پنجشنبه مورخ 21/11/89 در بانك ملي شعبه شريعتي كد 142 حدود سه ربع ساعت در انتظار نشستم وقتي نوبتم شد درخواست برداشت شش ميليون تومان پول از حسابم كردم در كمال تعجب گفتند اين مقدار پول ندارند.
9391---0912
¤ با گذشت پنج ماه از حادثه تروريستي مهاباد هنوز كميسيون پزشكي مجروحين حادثه تشكيل نشده است. مسئولين بنياد جانبازان استان اين كوتاهي خود را چگونه توجيه مي كنند.
6466---0936
¤ مردم مظلوم و ستم كشيده مصر در شرايط فعلي بايد مراقب اوضاع و احوال كنوني و دوران پس از سرنگوني رژيم حسني نامبارك ديكتاتور فعلي مصر باشد و افرادي چون آقاي محمدالبرادعي را كه در دوران تصدي رياست آژانس بين المللي انرژي اتمي و دوپهلو گويي ها و موضع گيريها و طرفداريهاي دوجانبه خود از آمريكا و ايران را مي نمود و بيشتر طرف آمريكايي ها را داشت تا مواضع به حق ايران، با توجه و دقت بيشتر زيرنظر داشته باشند و كشور خود را به دست هركس و هر گروهي ندهند.
محمودبليغيان از اصفهان
¤ مردان بزرگ انقلاب و با روحيه بزرگ و از صحابه امام راحل(ره) همچون آيت الله مشكيني، خزعلي، جنتي و محمدي گيلاني بودند كه منافع انقلاب را بر جان فرزندان ناخلف خويش ترجيح دادند و اين سرمشقي است براي خواص كه مانع لغزش فرزندان خود شوند و در صورت عدم توفيق از آنها برائت جويند و به دست عدالت بسپارند.
5010-0913
¤ از اينكه خوان حكمت را به مباحث اخلاقي آيت الله مصباح يزدي اختصاص داديد تشكر مي كنم.
ظفرقندي
¤ موقعيت درخشان سياسي-علمي-فرهنگي دولت دكتر احمدي نژاد با هدايت پيامبرگونه امام خامنه اي و نابودي فتنه 88 موجب انقلاب تونس و مصر و اردن و يمن گرديد.
جمعي از رهروان ولايت سراب
¤ اي كاش دكتر احمدي نژاد فرصت پيدا مي كردند يادداشت روزنامه كيهان باعنوان (بر بام رسانه چرا) را مطالعه مي كردند البته اگر برخي اطرافيان بگذارند.
يكي از ارادتمندان دكتر
¤ از تلاش وزير محترم آموزش و پرورش در خصوص تعطيلي پنج شنبه هاي مدارس ابتدايي تشكر مي كنم.
1747-0912
¤ قطار كوير تهران- مشهد هر نفر 16 هزار تومان با كوپه هاي 6 نفره هر واگن 60 نفر جمعاً 000،960 تومان درآمد دارد. ولي امكانات رفاهي صفر است.از مسئولين امر درخواست رسيدگي داريم. (قطار ساعت 55/15 دقيقه تاريخ
15/11/89)
2505-0912
 



حجت الاسلام والمسلمين سعيدي: حمايت برخي خواص از فتنه گران مهمترين مانع برخورد با آنها است

نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: مهمترين مانع برخورد با فتنه گران اين است كه ممكن است بعد از برخورد فيزيكي با فتنه گران برخي از خواص از آنها حمايت كنند و شرايطي را به وجود بياورند كه به نفع نظام نيست.
حجت الاسلام والمسلمين علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه در نشست خبري كه صبح سه شنبه به مناسبت شهادت شهيد محلاتي و روز روحانيت و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: سپاه يكي از مهمترين و حساس ترين نهاد هاي برخاسته از انقلاب بوده و هست و تفاوت ماهوي زيادي با ديگر نيروهاي مسلح دارد. وي افزود: ويژگي خاص سپاه، پاسداري از انقلاب و دستاوردهاي آن است و اين باعث شد كه امام (ره) از همان ابتدا تصميم به انتخاب يك نماينده در سپاه بگيرند.
سعيدي در ادامه با بيان اينكه شهيد محلاتي از اولين نمايندگان امام خميني(ره) در سپاه بود، تصريح كرد: آيت الله محلاتي يك شخصيت مبارز و خستگي ناپذير قبل از انقلاب و همراه شهيد كاشاني و امام خميني (ره) بودند و بعد از پيروزي انقلاب هرگز از امام (ره) جدا نشدند و عاشق امام و سپاه بودند.
سعيدي با بيان اينكه سپاه نزديكترين نهاد و ارگان به مقام معظم رهبري و انقلاب است، گفت: در سال هاي اخير و به خصوص فتنه 88 و چه قبل از فعاليت و چه بعد از فعاليت فتنه گران، سپاه هوشمند ترين و فعال ترين حركت را داشت و دقيقا در كنار مقام معظم رهبري بود و سالم ترين مواضع را اعلام مي كرد.
وي ادامه داد: آنچه كه امروز در سپاه مي بينيم همان چيزي است كه قانون براي آن مشخص كرده است. اكنون سپاه در جبهه ها مختلف سخت، نيمه سخت و نرم حضور دارد و به انجام فعاليت مشغول است.
وي در ادامه درباره فتنه 88 گفت: در فتنه 88 چپ ترين چپ ها و راست ترين راست ها در يك جبهه واحد در تقابل با انقلاب قرار گرفته بودند و ريشه اين فتنه ها تقابل گفتمان امام و رهبري در برابر ديگر گفتمان ها است.
سعيدي با اشاره به فتنه اخير تاكيد كرد: دستگاه هاي متعددي مسئول برخورد با عوامل فتنه هستند و تنها سپاه مسئول نيست و يك اقدام ملي بايد در اين خصوص انجام شود و سپاه مامور است تدبير را به نحو احسن انجام دهد.
نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اينكه 2 مانع براي برخورد با عناصر فتنه گر وجود داشته و دارد، گفت: يكي عدم توجه برخي مردم نسبت به ذهنيت ها و عملكرد فتنه گران بود كه تا حدودي برطرف شده و افكار عمومي آماده برخورد با فتنه گران است اما ديگري حمايت برخي خواص از فتنه گران است.
وي ادامه داد: مهمترين مانع برخورد با فتنه گران اين است كه ممكن است بعد از برخورد فيزيكي با فتنه گران برخي از خواص از آنها حمايت كنند و آن وقت توجه افكار عمومي جهان به اين افراد جلب مي شود در حاليكه ما نمي خواهيم افكار عمومي جهان امروز به اين مسئله معطوف شوند. اين افراد امروز در افكار عمومي مطرود هستند و حتي جرات خارج شدن از خانه خود را ندارند و اين براي ما كافي است.
سعيدي با اشاره به خواص حامي فتنه گران تاكيد كرد: ما بايد افرادي كه موضع نگرفته اند و ممكن است بعدا از فتنه گران حمايت كنند و جوي را به وجود بياورند كه براي نظام مناسب نباشد، را بشناسيم.

 



دادستان كل كشور: فتنه تمام شد هركس از سران فتنه حمايت كند ضد انقلاب است

محسن اژه اي با تأكيد بر اينكه از فضاي غبارآلود فتنه عبور كرده ايم تصريح كرد كه هر كس از سران فتنه حمايت كند ضدانقلاب است.
حجت الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه اي روز سه شنبه در همايش دو روزه رؤساي سازمان هاي قضايي نيروهاي مسلح و دادستان هاي نظامي سراسر كشور كه در سالن همايش دادگستري قم برگزار شد با بيان اينكه انقلاب اسلامي به خدا وصل است گفت: مسئله طبس و گرفتار آمدن آمريكايي ها در آن طوفان فقط يكي از نشانه ها بوده و بسياري از مسايل مهم تر از طبس هم داريم كه به چشم ما نمي آيد.
وي افزود: بعضي از سران فتنه عقبه درازي در نظام داشتند و به همين دليل برخي در دستگاه هاي مختلف نظام نتوانستند حق را از باطل تشخيص دهند.
دادستان كل كشور با بيان اينكه فضاي فتنه فضايي غبارآلود است، تصريح كرد: ما اكنون از مرحله فتنه در حال عبور هستيم و به مرحله روشن شدن فضا مي رويم و اكنون فضا شفاف شده و بحث ميان انقلاب و ضد انقلاب است.
وي ادامه داد: اگر ديروز كساني با سران فتنه همراهي كردند و غافل بودند و واقعاً نتوانستند تشخيص درستي بدهند، نبايد آنها را مذمت كرد.
محسني اژه اي اضافه كرد: امروز صف انقلاب مشخص شده است و اگر كسي مي گويد اشتباه كردم نبايد او را سرزنش كنيم چرا كه صف ضدانقلاب هم امروز روشن شده است.
وي با اشاره به تفاوت فراخوان 25 بهمن و فراخوان اول اسفند گفت: اگر امروز كسي به نداي فتنه گران گوش كرد، ضدانقلاب است و بايد به عنوان ضد انقلاب با او برخورد كرد.
دادستان كل كشور ادامه داد: هركسي كه بخواهد از سران فتنه حمايت كند ضدانقلاب است و به عنوان حامي ضدانقلاب به او نگاه مي شود و نمي توان او را تحمل كرد.
وي تصريح كرد: اگر تضمين قطعي راه ثواب را مي خواهيم فقط بايد از ولي فقيه اطاعت كنيم و اگر در فتنه هم اين اقدام را انجام مي داديم با موفقيت همراه بوديم.
محسني اژه اي با اشاره به نقش ولي فقيه در جلوگيري از ادامه پيدا كردن فتنه خاطرنشان كرد: نگاه گسترده ولي فقيه مانع از ادامه فتنه شده و فضا شفاف شد.

 



در واكنش به دروغ پردازي و فتنه گري سايتهاي ضدانقلاب
ارتش سايبري ايران سايت صداي آمريكا و 95 سايت وابسته به آن را هك كرد

ارتش سايبري ايران در واكنش به دروغ پراكني ها و فتنه گري هاي سايت هاي ضدانقلاب صداي آمريكا و تمام سايت هاي زيرمجموعه آن را هك كرد.
صداي آمريكا وابسته به سازمانهاي جاسوسي آمريكا است كه ارتش سايبري ايران آن را تصرف كرده است.
مخاطبان اين سايت جاسوسي پس از مراجعه به اين سايت با آرم ارتش سايبري ايران و جمله « ثابت كرده ايم كه مي توانيم» مواجه مي شوند.
علاوه بر آدرس اصلي صداي آمريكا، 95 سايت وابسته به اين سايت نيز توسط ارتش سايبري ايران هك شده اند.
به گزارش منابع خبري، ارتش سايبري متن قابل ملاحظه اي را در اين سايت خطاب به هيلاري كلينتون وزير امور خارجه آمريكا قرار داده اند كه متن آن به شرح زير است:
خانم كلينتون مي خواهي صداي ملتهاي مظلوم را بشنوي؟
ملتهاي اسلامي ديگر حيله گري هاي آمريكا را باور نمي كنند، ما از شما مي خواهيم كه به دخالت در كشورهاي اسلامي ادامه ندهي.

 



زور الكي زديم! جمهوري اسلامي پايگاه عميق مردمي دارد (خبر ويژه)

يك پايگاه اينترنتي وابسته به ضدانقلاب اروپانشين تاكيد كرد آنچه باعث فروپاشي رژيم هاي تونس و مصر شد وابستگي آنها به آمريكا و غرب بود و در مقابل مردمي و ضد آمريكايي بودن جمهوري اسلامي ايران باعث قوت و مصونيت آن نسبت به جريان براندازي مي شود.
سايت «ايران امروز» كه توسط ائتلافي شامل شبه جمهوري خواهان، ماركسيست هاي سابق و سلطنت طلبان مديريت مي شود، در تحليل خود يادآور شده است: عامل اصلي فروپاشي رژيم هاي مصر و تونس، وابستگي آنها به آمريكا بود. ژنرال هاي اين كشورها وابستگي علني به سازمان سيا داشتند و ارتش مصر سالانه دو ميليارد دلار پول از آمريكا دريافت مي كرد. در مصر توده هاي زحمت كش به ميدان آمدند حال آن كه در ايران، از 25 خرداد تا روز عاشوراي سال 88 و 25 بهمن 89، اپوزيسيون نتوانست توده هاي زحمتكش جامعه را با خود همراه كند.
اين رسانه وابسته به ضد انقلاب همچنين تأكيد مي كند: تفاوت مهم ديگر به امر وابستگي سياسي حكومت هاي مصر و تونس به آمريكا و به كشورهاي غربي برمي گردد. دست اندركاران اپوزيسيون در ايران بخوبي درك مي كنند كه اين عامل چه نقش مهمي در پايداري يا ناپايداري حكومت هاي وابسته دارد. همه آنها از وارفتن حكومت شاه پس از مخالفت كارتر با آن خبر دارند. در مقابل، حكومت ايران حكومتي مستقل بوده، و نه تنها پايداري آن، و نيز تصميم گيري هاي سياسي آن به آمريكا يا ديگر نيروهاي خارجي وابسته نمي باشد، بلكه اين امر يعني فشارهاي آمريكا و نيروهاي غربي، برعكس در جهت نزديك كردن نيروهاي ناهمگون آن به هم عمل مي كند.
«ايران امروز» همچنين تاكيد كرده است كه برخلاف كشورهاي مرتجع ارتش و سپاه و بسيج نه تنها وابسته به خارج نيستند بلكه داراي گرايش به شدت ضد آمريكايي هستند و دفاع از انقلاب و نظام را رسالت مهم خود مي دانند و جز از ولايت فقيه، از هيچ كس ديگر اطاعت نمي كنند. همچنين سرشت ايدئولوژيك و ديني رژيم باعث ماندگاري آن شده است. در حالي كه حكومت هاي عربي متهم به فساد هستند، درباره رهبر يا رئيس جمهور ايران گفته مي شود كه براي خود دارايي كلان نيندوخته اند.
آنچه نويسنده ايران امروز نخواسته تصريح كند، جانفشاني ملت ايران براي نظام برآمده از آراء خود است چندان كه در 32سال گذشته از مقابله با اغتشاشگري و تجزيه طلبي گروهك ها گرفته تا جنگ تحميلي و حوادث 2 سال اخير- و اوج آن در 9 دي- به نمايش گذاشتند. اين شعار معرفي كاملي از ملت نستوه ايران است كه همواره گفته اند: «ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند- مگر امت بميرد علي تنها بماند.»





 



بهاءالله مهاجراني هم قطاران خود را دلال و فاسد خواند (خبر ويژه)

عضو اتاق فكر فتنه سبز در لندن مي گويد ما بايد شعار «هم غزه هم قاهره» سر بدهيم.
عطاءالله مهاجراني ضمن مقاله اي كه در «جرس» منتشر شده با تظاهر به غمگساري مردم فلسطين و مصر، به محمود عباس حمله مي كند و مي نويسد: نسبتي وجود دارد بين انقلاب مصر و حركت حماس در غزه. محمود عباس و سازمان فتح شباهت بسياري به مبارك و حاكميت او دارند. اسناد ويكي ليكس به روشني نشان داد، محمود عباس و دولت او و صاحب عريقات مذاكره كننده ارشد تشكيلات خودگردان، حداكثر دلال هايي بوده اند كه بر سر هويت و حيثيت فلسطين با آمريكا و اسرائيل معامله مي كردند. بي دليل نيست كه پس از افشاي مذاكرات دولت محمود عباس با اسرائيل، و امتيازدهي آنان درباره قدس شرقي و آوارگان فلسطيني، عريقات از سمت خود استعفا داد نكته ديگر داستاني كه همه باور دارند، فساد مالي است كه در مغز استخوان تشكيلات خودگردان نفوذ كرده است. در سركوب حماس و نهضت مردم غزه، آمريكا و اسرائيل و دولت مبارك هم نظر و همراه بودند. حمله اسرائيل به غزه براساس يك استراتژي مشترك اتخاذ شده بود تا حماس نابود شود و تشكيلات خودگردان غزه را در اختيار بگيرد. به خوبي به ياد داريم كه در همان روزگار سخت حمله ارتش اسرائيل به غزه، گذرگاه رفح بسته بود، فرياد فلسطيني ها و مصري ها به آسمان رفت. آنها بي دارو و بدون سوخت مانده بودند و برق و بيمارستان نداشتند.
اين موضع منفعلانه پس از قدرت نمايي ملت هاي مسلمان منطقه به ويژه مصر در حالي است كه برخي اعضاي اتاق فتنه در لندن از جمله كساني نظير كديور و سروش و خود مهاجراني ارتباطات وثيقي با رژيم صهيونيستي دارند و مهاجراني سال گذشته در يكي از لابي هاي صهيونيستي در واشنگتن حضور پيدا كرد و پس از سخنراني، پول هنگفتي هم دريافت كرد. طبق اسناد منتشره، محمود عباس به مقامات آمريكايي قول داده بود از طريق يك تاجر همسو با تشكيلات خودگردان، مبلغ 50 ميليون دلار را براي فعاليت هاي رسانه اي در اختيار موسوي وهمكارانش قرار دهد.
به خاطر همين همسويي آشكار با رژيم صهيونيستي بود كه فتنه گران در روز قدس سال 88، شعار نه غزه نه لبنان سر دادند و هويت مزدور مآبانه خود در خدمت اشغالگران قدس را به نمايش گذاشتند. اين رسوايي بزرگ باعث شد كه كديور چندي بعد ادعا كند آشوبگران در روز قدس سال 88 شعار هم غزه هم لبنان مي داده اند. همين ادعا هم باعث انتشار ويدئوهاي مربوط به روز قدس و هو شدن باند مهاجراني- كديور شد.
نكته درخور توجه اين كه بهاءالله مهاجراني از يكسو به اسناد ويكي ليكس درباره فساد محمود عباس اشاره مي كند ولي از سند ديگر ويكي ليكس كه نشان دهنده كمك 50 ميليون دلاري اسرائيل به موسوي از طريق محمود عباس است نامي به ميان نمي آورد.
25 بهمن امسال نيز چند صد تن از اوباش سياسي و وابستگان به گروهك هاي نفاق به بهانه دفاع از مردم مصر وتونس به خيابان آمدند و ضمن آتش زدن چند سطل زباله، تلاش كردند اذهان عمومي را از واقعيت انتفاضه اسلامي در خاورميانه منحرف كنند، بي آن كه حتي يك شعار در حمايت از مسلمانان منطقه سر داده شود. شعارهاي سرداده شده از سوي اوباش در 25 بهمن، دقيقاً همان شعارهايي بود كه روز قبل در سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي سفارش شده بود و پيوند وثيق موسوي و كروبي در ايران، و حلقه جرس در لندن با رژيم صهيونيستي را آشكارتر مي كرد.

 



انتفاضه همسو با ايران در خاورميانه آمريكا را به بن بست كامل رسانده است (خبر ويژه)

گسترش امواج انتفاضه در كشورهاي اسلامي، آمريكا را در وضعيتي بغرنج و بي سابقه قرار داده است.
دويچه وله ارگان رسمي دولت آلمان ضمن انتشار اين تحليل تأكيد كرد: از نگاه سياستمداران آمريكايي رژيم هاي مصر و يمن و اردن و بحرين ستون هاي استراتژي كاخ سفيد در خاورميانه بودند كه اكنون با زلزله مواجه شده اند. به عنوان مثال كشور كوچك بحرين، پايگاه پنجمين ناوگان دريايي آمريكاست كه صد و 3هزار وابسته نظامي را در خود جاي داده است. آنها در اين پايگاه، 30 هزار نظامي دريايي و 30 ناو جنگي را در خليج فارس و درياي سرخ هدايت مي كنند. اكنون همين كشور بحرين دستخوش انقلاب شده است.
دويچه وله در گزارش خود خاطرنشان مي كند: اليوت آبرامز تحليلگر مؤسسه بررسي روابط بين الملل در واشنگتن مي گويد كه «ايران از بودن اين پايگاه ناخشنود است و هدف طبيعي اش اين است كه ناوگان پنجم دريايي آمريكا را از بحرين بيرون براند». اما اوباما در مورد بحرين هم مانند مصر، موضعي دوگانه دارد؛ او به عنوان برنده جايزه صلح نوبل اميدوار است در بحرين نظامي دمكراتيك برقرار شود، اما به عنوان سياستمدار واقع گرا خواستار ثبات در اين كشور است. اين سياست مورد انتقاد قرار گرفته، از جمله «لس آنجلس تايمز» مي نويسد «ساده نيست، هم طرفدار دمكراسي بود و هم از رژيم سلطنتي حمايت كرد.» اوباما نخست در برابر خشونت دولت بحرين سكوت كرد و سرانجام از پادشاه بحرين، خواست دست به انجام اصلاحات بزند. احتمال دارد كه اين موضع گيري از اوباما ناپسند بوده باشد، چون درست دو ماه پيش وزير امور خارجه آمريكا، هيلاري كلينتون، در ديدار از بحرين، از اين كشور به عنوان سرمشق در منطقه و اينكه تلاش مي كند رفتاري دمكراتيك داشته باشد، نام برده بود(!)
اين رسانه آلماني تحليل اخير نيوزويك را مورد توجه قرارداد كه نوشته بود «رويكرد آمريكا به اتفاقات مصر و تونس نشان داد كه ما فاقد هر نوع استراتژي هستيم و اين يك شكست بزرگ در سياست خارجه است» و نتيجه گرفت: واقعيت اين است كه آمريكا با يك مشكل و دو مشكل مواجه نيست. اين روزها دولت اوباما بايد به پرسش هاي بسياري درباره منطقه خاورميانه و خاور نزديك پاسخ دهد. آرون ديويد ميلر، مشاور چند تن از وزراي امور خارجه آمريكا در مورد سياستي كه دولت آمريكا مي تواند اتخاذ كند مي گويد «واقعيت اين است كه ما به بن بست رسيده ايم.»
گزارش ارگان دولت آلمان در حالي منتشر مي شود كه «تزيپي ليوني» وزير خارجه سابق رژيم صهيونيستي گفته است: آمريكا به سوي بن بست پيش مي رود و اين باعث خواهد شد خود و اسرائيل را مقابل جهان ببيند.
به گزارش جروزالم پست، ليوني با اشاره به وتوي قطعنامه «محكوميت شهرك سازي اسرائيل» توسط آمريكا در شوراي امنيت گفته است: تأييد قطعنامه محكوميت شهرك سازي اسرائيل توسط 14 عضو شوراي امنيت در مقابل يك رأي مخالف آمريكا چالش بزرگي هم براي واشنگتن و هم براي تل آويو است. امروز ما كه حتي مي بينيم كشورهايي چون آلمان، بريتانيا و فرانسه كه روزگاري دوستان اسرائيل محسوب مي شدند و تمايل به كمك اسرائيل داشتند الان بر ضد اسرائيل رأي مي دهند. اين موضوع باعث مي شود آمريكا به سوي بن بست پيش رود و خود و اسرائيل را عليه جهان ببيند.

 



اين همه گروه و حزب براي آتش زدن چند سطل آشغال؟! (خبر ويژه)

همه گروه هاي اپوزيسيون در برپايي نمايش 25 بهمن متفقاً به ايفاي نقش و تبليغات پرداخته بودند.
يكي از پايگاههاي اينترنتي وابسته به شماري از روزنامه نگاران زنجيره اي مقيم آمريكا و كانادا در اين زمينه نوشت: چندي پيش «لونا شاد» از شركت در يك مهماني عروسي [در آمريكا] خبر داده بود كه در آن، از اصلاح طلب تا چپ و جمهوري خواه و مشروطه خواه در كنار هم به رقص و پايكوبي پرداخته بودند. اپوزيسيون در ماجراي 25 بهمن نيز همين گونه بود. همه از چريك و چپ تا مجاهدين [تروريست هاي منافق] و طرفدار مبارزه مسلحانه و از طرف ديگر جمهوري خواهان سكولار و سلطنت طلب در يك صف، پيام هايي براي 25 بهمن صادر كردند.
«خودنويس» همچنين نوشت: مسعود رجوي رأساً پيامي در حمايت از تجمع 25 بهمن صادر كرد تا مجاهدين بعد از سالها ايزوله كردن خود و تافته جدا بافته بودن نشان دهند با بقيه گروهها متحد شده اند. همچنين است چپ ها و سوسياليست ها و طرفداران پادشاهي كه به واسطه رضا پهلوي براي تجمع بيانيه دادند.
اين سايت البته فراموش كرده نام گروهك هاي تروريستي كومله و دموكرات و ريگي و همچنين گروهك هاي نهضت آزادي و ملي-مذهبي را به فهرست طولاني گروهك ها كه دسته جمعي موفق شدند روز 25 بهمن چند صد نفر را به خيابان بياورند و چند سطل زباله را آتش بزنند، اضافه كند.

 



واشنگتن تايمز: انقلاب خميني همچنان در حال سركوب قدرت آمريكاست (خبر ويژه)

«تحولات جديد در خاورميانه و ناآرامي در كشورهاي منطقه همان هدفي را دنبال مي كند كه انقلاب اسلامي از سال 1979 به دنبال آن بود و آن هدف تضعيف قدرت و نفوذ آمريكاست».
روزنامه واشنگتن تايمز در ارزيابي قيام ملت هاي مسلمان در خاورميانه و شمال آفريقا نوشت: جنبش هاي زنجيره اي چند هفته اخير همان گونه كه به شدت به نفوذ آمريكا آسيب زده، حيات اسرائيل را نيز به شماره انداخته است.
اين روزنامه آمريكايي با اشاره به خوشحالي ملت و نظام جمهوري اسلامي ايران از انقلاب ملت هاي مسلمان منطقه اضافه كرد: از همان بدو پيروزي انقلاب اسلامي در سال 1979، ايراني ها در پي گسترش الگوي انقلاب خود در ساير كشورهاي منطقه و كمرنگ كردن نفوذ آمريكا بودند و به نظر مي رسد اكنون اين اتفاق عيان شده است.
واشنگتن تايمز مي نويسد: اتفاقات اخير خاورميانه و شمال آفريقا ادامه همان راهي است كه آيت الله خميني آغاز كرد. اينك به رغم ارزيابي غلط تحليلگران غربي، نفوذ ايران رو به افزايش است و شايد در آينده شاهد پايان حيات اسرائيل باشيم.

 



ضرب شست ايران به اسرائيل از كانال مصر (خبر ويژه)

انتشار خبر عزيمت دو رزمناو ايراني به سوريه از طريق كانال سوئز، نگراني توأم با درماندگي مقامات صهيونيستي و آمريكايي را باعث شده است.
بنيامين نتانياهو در واكنش به اين خبر گفته است: خطر امنيتي عليه اسرائيل با توجه به اوضاع به هم ريخته منطقه افزايش يافته است. ايران از وضعيت بحراني منطقه به ويژه كشور مصر بهره برداري مي كند.
وي همچنين مي گويد: ايران از ناآرامي هاي خاورميانه براي گسترش نفوذ خود در منطقه استفاده مي كند.
2 رزمناو ايراني الوند و خارك براي رزمايش مشترك نظامي، عازم بندر لاذقيه سوريه در سواحل مديترانه شده اند. اين اولين بار در طول تاريخ انقلاب اسلامي است كه رزمناو هاي ايراني عازم كانال سوئز و درياي مديترانه مي شوند.
طبق كنوانسيون قسطنطنيه همه كشورها حق عبور از كانال سوئز را دارند اما رژيم مبارك براي خوش خدمتي به آمريكا و رژيم صهيونيستي، اقدام به نقض كنوانسيون بين المللي كرده بود. فروپاشي رژيم مبارك اين نقض حقوق بين المللي را منتفي كرد.
همزمان با واكنش نخست وزير و وزيرخارجه رژيم صهيونيستي عليه عبور رزمناوهاي ايراني از كانال سوئز، روزنامه هاآرتص ضمن تحليلي خاطرنشان كرد: مصر با صدور مجوز، اين علامت را مي دهد كه ديگر نمي خواهد به اتحاد استراتژيك با اسرائيل عليه ايران متعهد باشد بلكه قاهره مايل به بهبود روابط با ايران است.
ارگان وزارت خارجه اسرائيل نيز اعلام كرد تل آويو و واشنگتن علناً از دولت نظامي مصر خواسته اند اجازه عبور به ناوهاي ايراني ندهد.
سايت رسمي اين وزارتخانه نوشت: اسرائيل اقدام ايران را وخيم تلقي مي كند. آگاهان سياسي ابراز نگراني كرده اند كه عبور 2 رزمناو ايراني از سوئز، آغاز همكاري دريايي نظامي ميان تهران و دمشق باشد.
در همين حال شبكه سعودي العربيه در گزارشي اعلام كرد: ايران در شرايط حساس كنوني اهداف مهمي را دنبال مي كند. حتي واكنش توأم با نگراني وزير خارجه و نخست وزير اسرائيل درباره عبور دو ناو ايراني نيز به لحاظ تبليغاتي به نفع ايران بود.
العربيه افزود: ايران اكنون قدرت خود را در خاورميانه به نمايش مي گذارد و اين پيام را به آمريكا و اسرائيل مي دهد كه تبديل به يك قدرت مهم در خاورميانه شده است. تهران مي كوشد موضع شوراي نيروهاي مسلح مصر را درباره تحولات قاهره و همچنين نسبت به ايران تغيير دهد كه ماجراي اعزام رزمناو مقدمه آن است.
شبكه سعودي همچنين گفت: اقدام اخير ايران و اظهارات تازه سيدحسن نصرالله، تأكيد بر اين واقعيت است كه جمهوري اسلامي متحداني در سراسر منطقه دارد و توان موثر نظامي اش افزايش يافته است.
تحليلگر العربيه اضافه كرد: هدف ديگر ايران از اعزام رزمناو به مديترانه و سواحل سوريه، تهديد اسرائيل است به ويژه اينكه چندماه پيش گزارش هايي مبني بر تحرك نيروي دريايي اسرائيل در خليج فارس منتشر شده بود.
يادآور مي شود چندماه پيش اسرائيل مدعي شده بود زيردريايي به منطقه خليج فارس اعزام مي كند.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14