(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه10 اردیبهشت ۱۳۹۱ - شماره 20195 

حديث دشت عشق
سهميه 74 كيلو به فنلاند كشيده شد2 سهميه ديگر المپيك براي كشتي آزاد و فرنگي
اخبار كوتاه از فوتبال
درگيري لفظي ناطق نوري با افشارزاده در نشست خبري بوكس
دبير كميته ملي المپيك قهر كرد و رفت!
ليگ برتر بسكتبال در مرحله نيمه نهايي فيناليست ها امروز معرفي مي شوند؟!
18 بازيكن در اردوي تيم ملي خبري از بازيكنان سپاهان، استقلال و پرسپوليس نيست
كسب دومين سهميه المپيك توسط يك قايقران
كلاهبرداري 134 ميليوني از يك فوتباليست
شكست تيم ملي واليبال برابر صربستان
پديده وزنه برداري امروز روي تخته مي رود
در انتظار شكستن ركورد جهان
خواندني از ورزش ايران
قهرماني خراسان رضوي در مسابقات تنيس نونهالان دختر كشور



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «محمد علي حجتي»
در به در بدنبال شهادت
شهيد «محمد علي حجتي» يكي از هسته هاي اوليه سامان دهنده تظاهرات در نجف آباد عليه رژيم پهلوي بود. او درسال 1355 وارد مبارزات سياسي شد و اولين مبارزاتش مخالفت با بي حجابي دختران درمدرسه ها بود كه به همراه يكي از اعضاي خانواده اش دستگير و در شهرباني مورد بازرسي قرارگرفته، پس از شكنجه هايي به ساواك انتقال داده شد و در آنجا مورد آزار جدي قرارگرفت ولي هيچگونه اطلاعاتي به نيروهاي امنيتي شاه نداد. پس از پيروزي انقلاب اسلامي براي دفاع از مردم محروم جنوب لبنان به اين كشور اعزام گرديد. به طوري كه منافقين نام او را به اعضاي خود داده بودند تا او را از بين ببرند. پس از بازگشت ازلبنان چند ماهي به حوزه علميه قم رفت تا به آموختن مباني شريعت بپردازد كه آتش جنگ هر روز فروزان تر و محمد علي احساس مسئوليتش بيشتر مي شد. او از طريق جبهه فارسياب به آبادان مي رود و از طريق جهادسازندگي با هماهنگي برادران ارتشي اولين واحد رزمي را توسط جهاد سازندگي نجف آباد مشترك با گردان تانك المهدي راه اندازي نموده و سرانجام در عمليات بيت المقدس دركنار پل سابله با مسئوليت فرماندهي بر اثر اصابت تير به شهادت مي رسد.
طلبه بسيجي شهيد «محمد علي حجتي» سال 1340 در نجف آباد متولد شد و در 8/9/1360 در عمليات طريق القدس به شهادت رسيد.

 



سهميه 74 كيلو به فنلاند كشيده شد2 سهميه ديگر المپيك براي كشتي آزاد و فرنگي

پرويز هادي آزادكار وزن 120 كيلوگرم و حبيب الله اخلاقي فرنگي كار وزن 84 كيلوگرم ايران سهميه بازيهاي المپيك 2012 لندن را كسب كردند.
پرويز هادي كشتي گير آزادكار وزن 120 كيلوگرم كشورمان كه در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، در دور دوم نوبويوشي آراكيدا از ژاپن را با نتيجه 7 بر صفر مغلوب كرد. هادي در دور سوم فاسون بارو از آلباني را با نتيجه 6 بر صفر شكست داد. هادي براي حضور در ديدار فينال در مرحله نيمه نهايي به مصاف دانيل رارس چينتوان از روماني رفت و در يك كشتي جنجالي با نتيجه 5 بر 1 اين كشتي گير را شكست داد و ضمن حضور در ديدار فينال، سهميه المپيك را كسب كرد. وي در ديدار فينال به دليل عدم حضور كشتي گير آلماني به مقام قهرماني رسيد.
در وزن 84 كيلوگرم كشتي فرنگي حبيب الله اخلاقي نماينده كشورمان در دور نخست ليونگ بك از سوئد را با نتيجه 2- صفر شكست داد، اخلاقي در دور دوم نيز تيگران ساهاكيان از ارمنستان را با همين نتيجه مغلوب كرد. اخلاقي در دور سوم ملونين نمونوي از فرانسه را با نتيجه 2بر صفر شكست داد و انتقام شكست مسابقات جهاني دانمارك را از اين كشتي گير گرفت. اخلاقي در ديدار مرحله نيمه نهايي نيز در سه تايم و با نتيجه 6 بر 4 ولادمير گوگيشيدزه از گرجستان را شكست داد و با حضور در ديدار پاياني اين وزن سهميه المپيك 2012 لندن را نيز به دست آورد. اين كشتي گير در ديدار نهايي نيز برابر حريف رومانيايي خود صاحب برتري شد و به مدال طلا رسيد.
اما در وزن 74 كيلوگرم كشتي فرنگي شرايط تفاوت زيادي با دو وزن ديگر داشت؛ هادي عليزاده پورنيا در دور نخست شريف بخيط از قطر را با نتيجه 2 بر صفر شكست داد اما در دور دوم مقابل ولادمير شاتسيخ از اوكراين با نتيجه 3 بر 1 شكست خورد و با توجه به شكست اين كشتي گير در دور بعدي، عليزاده از دور رقابتها كنار رفت تا فرنگي كار ايران در اين وزن در آخرين رقابتهاي گزينشي در فنلاند كه 15 تا 17 ارديبهشت ماه در شهر هلسينكي برگزار مي شود، به ميدان برود و در صورت فيناليست شدن المپيكي شود.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

اعتراض تماشاگران پرسپوليس
تيم فوتبال پرسپوليس پس از شكست مقابل تراكتورسازي دومين تمرين خود را در حالي در ورزشگاه درفشي فر برگزار كرد كه تعداد زيادي از هواداران اين تيم در اعتراض به نتايج اخير سرخپوشان و عملكرد ضعيف برخي از بازيكنان اين تيم از ابتدا تا انتهاي تمرين پشت درهاي بسته اين ورزشگاه تجمع كردند.
فتح الله زاده: با دروغ گفتن مانع از قهرماني استقلال شدند
فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال پس از پائين آمدن شانس تيمش در كسب عنوان قهرماني ليگ برتر گفت: افرادي كه در مستطيل سبز كارايي ندارند، به تبليغ عليه اين تيم پرداختند و با افراد مختلفي قرار ملاقات گذاشتند و حرف هايي را به دروغ مطرح كردند. فتح الله زاده در پاسخ به اين سوال كه دلايل دور شدن استقلال از قهرماني ليگ برتر چيست؟ گفت: اين مساله تنها به خود ما بستگي ندارد. عده اي از بيرون دوست نداشتند كه استقلال دو جام را بگيرد و تمام تلاششان را به كار بستند تا اين اتفاق نيفتد. بدترين كار را در بازي با شاهين بوشهر انجام دادند كه باعث شد روحيه بازيكنان تضعيف شود.
عيادت رحمتي از طالب لو
بستري شدن وحيد طالب لو دروازه بان شاهين بوشهر به دليل عمل جراحي روي بازويش سبب شد بيمارستان آتيه روز شلوغي را پشت سر بگذارد و شاهد جمعي از اهالي فوتبال باشد. بازيكنان استقلال و جمعي از دوستان فوتبالي طالب لو از ملاقات كنندگان وي بودند. اما در اين ميان حضور مهدي رحمتي جالب توجه بود؛ دروازه بان تيم ملي عليرغم اختلافات كهنه اي كه با طالب لو داشت جمعه شب در بيمارستان حاضر شد و از وي عيادت به عمل آورد. در خصوص طالب لو گفته مي شود كه وي 4 ماه ديگر قادر به بازگشت به ميادين خواهد بود.
الهلال دوشنبه در تهران
كاروان تيم فوتبال الهلال عربستان براي ديدار با پرسپوليس روز دوشنبه هفته جاري وارد تهران مي شود. تيم هاي فوتبال پرسپوليس و الهلال عربستان در چارچوب هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا سه شنبه هفته جاري در ورزشگاه آزادي به مصاف يكديگر خواهند رفت.
محروميت مدافع استقلال
پژمان منتظري با دريافت كارت زرد مقابل شهرداري تبريز سه اخطاره شد و ديدار اين تيم مقابل نفت آبادان را از دست داد. ديدار تيم هاي استقلال و نفت روز يكشنبه 17 ارديبهشت ماه در ورزشگاه تختي آبادان برگزار خواهد شد.
پيروزي تيم نوجوانان برابر تركيه
تيم نوجوانان ايران صبح ديروز در چارچوب تورنمنت قزاقستان، تيم زير 17 سال تركيه را با نتيجه 3 بر 2 شكست داد.
انصراف اوليايي از پذيرش مديرعاملي استقلال
مدير عامل پيشين باشگاه استقلال بازگشت دوباره خود به عنوان مدير عامل به جمع آبي پوشان را منتفي اعلام كرد و گفت: آنچه براي آقايان آرزو است براي من خاطره شده و خيالشان راحت باشد كه من مدير عامل استقلال نمي شوم. كاظم اوليايي اظهار داشت: من در باشگاه استقلال تمام مسيرها را رفته و به قله افتخار كه همان قهرماني آسياست، رسيده ام. امروز هم اين وظيفه را براي خود نمي دانم كه در امور اجرايي باشگاه دخالت كرده و نقشي داشته باشم. آقايان با خيال راحت بروند و به جاي اينكه نيروي خود را صرف سكوها و به هم ريختن افكار عمومي كنند بروند و كار خود را انجام دهند و آخر فصل عاقلانه بهترين تصميم را بگيرند.
مانچيني، بالوتلي را بخشيد
سرمربي منچستر سيتي اعلام كرد كه ممكن است در ديدار حساس تيمش مقابل منچستر يونايتد از ماريو بالوتلي درتركيب تيم استفاده كند. بالوتلي مهاجم ايتاليايي منچستر سيتي به دليل دريافت كارت قرمز در جريان ديدار تيمش مقابل آرسنال، سه جلسه از همراهي منچستر سيتي محروم شد كه اين مسئله خشم و عصبانيت روبرتو مانچيني سرمربي سيتي را در پي داشت. مانچيني پيش از اين اعلام كرده بود كه بالوتلي ديگر تا پايان فصل براي منچستر سيتي به ميدان نخواهد رفت.
گوارديولا شايعه حضورش در چلسي را رد كرد
پس از اعلام رسمي خداحافظي پپ گوارديولا از بارسلونا اخبار متفاوتي درباره مقصد آينده سرمربي موفق بارسلونا مطرح شده است. روزنامه اسپانيايي آس در گزارشي از ملاقات پپ گوارديولا و رومان آبراموويچ مالك ثروتمند چلسي خبر داده است. اين روزنامه مدعي شده اين دو ماه فوريه در پاريس با يكديگر جلسه داشتند، اما پپ گوارديولا با رد اين شايعه اعلام كرد كه چنين خبري صحت ندارد. سايت ساكرنت در گزارشي درباره وضعيت نيمكت آينده تيم چلسي نوشت، با وجود موفقيت روبرتو دي ماتئو، آبراموويچ به دنبال پيدا كردن جانشين مناسبي براي وياس بواس است.

 



درگيري لفظي ناطق نوري با افشارزاده در نشست خبري بوكس
دبير كميته ملي المپيك قهر كرد و رفت!

درگيري لفظي دبير كميته ملي المپيك و رئيس فدراسيون بوكس مهمترين اتفاق نشست خبري روز گذشته ناطق نوري بود!
تيم ملي بوكس كشورمان درمسابقات كسب سهميه المپيك كه به ميزباني قزاقستان برگزار شد توانست با كسب سه سهميه جواز حضور در المپيك لندن را از آن خود كند، به همين دليل روز گذشته مسئولان فدراسيون بوكس نشست خبري خود را در هتل هويزه برگزار كردند. اين نشست يك ميهمان ويژه هم داشت كه كسي نبود جز دبير كميته ملي المپيك؛ اما اتفاقي در اين نشست خبري رخ داد كه منجر به قهر بهرام افشارزاده شد.
ماجرا از اين قرار بود كه در آغاز اين نشست خبري احمد ناطق نوري از بودجه وزارت ورزش به فدراسيون بوكس گلايه هايي را درحضور افشارزاده مطرح كرد. رئيس فدراسيون بوكس گفت: متاسفانه نمي دانم چرا مسئولان وزارت بودجه يك سال فدراسيون بوكس كه اين همه افتخارات كسب كرده و 900 ميليون تومان درسال درنظر مي گيرند اما قرارداد مربيان فوتبال ما براي يك فصل بيش از 800 ميليون تومان است!
افشارزاده هم درپاسخ به صحبت هاي رئيس فدراسيون بوكس اظهار داشت: مبلغ 900 ميليون براي فدراسيون به نظر ما كافي است و با همين مبلغ و با اين اردوهايي كه شما براي ملي پوشان درنظر مي گيريد اضافي هم هست.
دبير كميته ملي المپيك در ادامه اين بحث و گفت وگوها خاطر نشان كرد: مگر شما كه در مجلس بوديد به فكر وزارت ورزش بوديد كه ما بخواهيم به فكر شما باشيم. ناطق نوري نيز در واكنش به اين صحبت ها اظهار داشت: همه شما مثل هم هستيد و هيچكدام تان به فكر بوكس نيستيد. اما پايان بخش اين درگيري لفظي آنجا بود كه افشارزاده به صورت قهر و با ناراحتي نشست خبري را ترك كرد.

 



ليگ برتر بسكتبال در مرحله نيمه نهايي فيناليست ها امروز معرفي مي شوند؟!

دوتيم برتر و فيناليست مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور امروز معرفي مي شوند البته اگر بازهم بخت با مهرام و فولاد يار باشد و تلاش حريفان آنها براي جبران شكست در دو بازي گذشته به نتيجه نرسد.
ديدارهاي سوم مرحله نيمه نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور امروز در تهران و بندرامام برگزارمي شود تا مشخص شود پايان اين ديدارها تعيين كننده تيم هاي فيناليست خواهدبود يا اينكه برگزاري ديدارهاي چهارم و شايد هم پنجم تعيين كننده تيم هاي فيناليست مي شود.
ديدارهاي اول و دوم مرحله نيمه نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور طي روزهاي دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته در تهران و اصفهان برگزارشد كه طي آن مهرام نتيجه هر دو ديدار برگزارشده در تالار بسكتبال آزادي مقابل دانشگاه آزاد را به سود خود تمام كرد. در اصفهان و سالن مخابرات اين شهر نيز تيم فولاد ماهان هر دو ديدار برگزارشده مقابل پتروشيمي بندرامام شد.
مرحله نيمه نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به صورت سه از پنج برگزار مي شود. با اين حساب در صورتيكه برتري مهرام و فولاد در ديدار سوم اين مرحله نيز تكرار شود، پرونده ليگ برتر در مرحله نيمه نهايي بسته خواهد شد در غير اين صورت ديدارهاي اين مرحله حداقل تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.
برنامه ديدارهاي سوم مرحله نيمه نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به اين شرح است:
يكشنبه -10/2/91
¤ مهرام تهران- دانشگاه آزاد تهران (ساعت 17- تالار بسكتبال آزادي)
¤ پتروشيمي بندر امام- فولاد ماهان اصفهان (ساعت 17- سالن انديشه بندر امام)

 



18 بازيكن در اردوي تيم ملي خبري از بازيكنان سپاهان، استقلال و پرسپوليس نيست

18 بازيكن به اردوي تيم ملي براي برگزاري يك اردوي چهار روزه و ديدار دوستانه با تيم ملي موزامبيك دعوت شدند.
مدير رسانه اي تيم ملي در اين خصوص گفت: بازيكنان دعوت شده بايد ساعت 13 امروز خود را در محل هتل آزادي تهران به كادر فني معرفي كنند. وي اسامي بازيكنان دعوت شده به اردو را به اين شرح اعلام كرد:
شهاب گردان، محسن فروزان، حسين ماهيني، شجاع خليل آزاد، سيامك كوروشي، ابراهيم كريمي، احسان حاج صفي، پژمان نوري، رضا حقيقي، قاسم حدادي فر، قاسم دهنوي، اكبر صادقي، ميلاد زنيدپور، آرش افشين، پيام صادقيان، محمد قاضي، رضا نوروزي و محمد غلامي، ديدار تيم هاي ملي ايران و موزامبيك ساعت 30:15 روز چهارشنبه 13 ارديبهشت ماه در ورزشگاه انقلاب كرج برگزار خواهدشد. با توجه به حضور تيم هاي سپاهان اصفهان، استقلال و پرسپوليس در مسابقات ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا بازيكناني از اين تيم ها به اردوي تيم ملي دعوت نشده است.
همچنين به دليل اينكه بازي دوستانه ايران- موزامبيك در روزهاي موردنظر فيفا برگزار نمي شود، نفرات لژيونر نيز به اردوي تيم ملي فراخوانده نشده اند.

 



كسب دومين سهميه المپيك توسط يك قايقران

محسن شادي قهرمان كشورمان در ماده روئينگ تكنفره سنگين وزن مردان روز گذشته در مسابقات انتخابي المپيك كره جنوبي موفق به كسب سهميه المپيك شد.
مسابقات كسب سهميه المپيك روئينگ در قاره آسيا روز گذشته با برگزاري رقابت هاي نيمه نهايي در كره جنوبي ادامه يافت و محسن شادي يكي از نمايندگان شايسته كشورمان در ماده تك نفره سنگين وزن به مصاف حريفان خود رفت. شادي كه در اين مرحله در گروه دوم حضور داشت، با «احرام احرام» از اندونزي «سائوواسو» از هنگ كنگ، «ساواران سينگ» از هند، «سرگي تيان» از ازبكستان و «ولي الله خان» از پاكستان به رقابت پرداخت. با آغاز اين مسابقه حساس شادي و سينگ از هند در رقابتي پاياپاي حركت مي كردند به طوري كه تنها با اختلاف چند صدم ثانيه مسافت 1500 متر را به پايان رساند. در 500 متر پاياني سينگ شتاب قايق خود را بيشتر كرد اما قايقران كشورمان كه با سن كم خود تجربه بالايي دارد فشار زيادي به خود وارد نكرد و تنها با حفظ فاصله با قايق سوم با زمان 84/09/7 دقيقه از خط پايان گذشت و مقام دوم را كسب كرد و علاوه بر صعود به فينال A مسابقات براي دومين بار پياپي جواز حضور در المپيك لندن را دريافت كرد. در اين رقابت ساواران سينگ از هند با زمان
24/02/7 دقيقه اول و سائوواسو از هنگ كنگ با زمان 40/12/7 دقيقه سوم شدند. مسابقه فينال نيز امروز برگزار خواهد شد و محسن شادي براي كسب عنوان اول به مصاف حريفان خود خواهد رفت.

 



كلاهبرداري 134 ميليوني از يك فوتباليست

يكي از دلال هاي فوتبال ايران كه در تهران زندگي مي كند، به كمك برخي از همكاران خود موفق شده از يك بازيكن فوتبال 134 ميليون تومان كلاهبرداري كند.
دبير ستاد منشور اخلاقي با تأييد اين خبر گفت: اين رقم، ركورد كلاهبرداري از يك بازيكن فوتبال را در كشور شكست. متأسفم كه اين خبر را مي دهم. ولي يك بازيكن دسته اولي به نام ع.ا به ما مراجعه كرد و توضيح داد كه 134 ميليون تومان از او كلاهبرداري كرده اند. او درباره چگونگي اين اتفاق، توضيح داد: دلال معروف به همراه دو نفر از دوستانش، اقدام به جعل سربرگ يكي از باشگاه هاي ليگ برتري كرده است. حتي مهر هيئت فوتبال استان اين باشگاه نيز، جعل شده. يعني دلال ها براي آن كه بتوانند نقشه خود را عملي كنند، قرارداد داخلي را روي برگه آورده اند و مهر هيئت فوتبال آن استان را نيز پايان زده اند، به گونه اي كه بازيكن مذكور باور كرد كه قرار است از دسته اول به ليگ برتر برود. درحال حاضر پرونده اين بازيكن در اختيار دادسراي صادقيه قرار گرفته و به زودي اخبار جديدي درباره آن خواهيم داد.
عليپور در پايان تأكيد كرد: خيلي جالب است كه آقاي ع.ا قبل از اينكه يك ريال دريافت كند خودش 134 ميليون به اين دلال ها داده. قرارداد او 200 ميليون بسته شده بود و قرار اين بوده كه تنها 66 ميليون تومان به خودش برسد.

 



شكست تيم ملي واليبال برابر صربستان

تيم ملي واليبال ايران كه براي برگزاري اردو و ديدارهاي تداركاتي به صربستان سفر كرده است، در ديداري دوستانه مغلوب تيم ملي اين كشور شد.
ديدار دوستانه تيم هاي ملي واليبال ايران و صربستان جمعه شب در صربستان برگزار شد كه طي آن ملي پوشان واليبال كشورمان با نتيجه 3بر2 متحمل شكست شدند. بازيكنان تيم ملي واليبال ايران گيم هاي دوم و چهارم اين بازي را با پيروزي (25بر 23) و (25بر21) خود تمام كردند اما ساير گيم ها را به ترتيب با نتايج (26 بر 24)، (25بر22) و (17بر15) واگذار كردند. پيش از اين نيز تيم ملي واليبال ايران دو ديدار در اسلووني و برابر تيم ملي اين كشور برگزار كرد كه طي آن در يك ديدار به پيروزي 3بر يك دست يافت و در يك ديدار هم با نتيجه 3بر 2 شكست خورد. تيم ملي واليبال ايران كه براي حضور در مسابقات انتخابي المپيك آماده مي شود شب گذشته چهارمين ديدار آماده سازي خود را برابر تيم ملي صربستان برگزار كرد.

 



پديده وزنه برداري امروز روي تخته مي رود
در انتظار شكستن ركورد جهان

نماينده وزنه برداري ايران در دسته 105 كيلوگرم در مسابقات وزنه برداري قهرماني آسيا به ميزباني كره جنوبي امروز به روي تخته مي رود.
در ادامه چهل و سومين دوره رقابت هاي وزنه برداري قهرماني آسيا نواب نصيرشلال امروز و در فاصله يك روز مانده به پايان رقابت ها به مصاف حريفان خود مي رود. نصير شلال كه در ركوردگيري كه چندي پيش در تالار وزنه برداري آزادي برگزار شد در وزن 105 كيلوگرم، ركورد مجموع 419 كيلوگرم را بالاي سر برد و موفق شد با شكستن ركورد ايران در دو ضرب با مهار وزنه 236 كيلويي با ركورد المپيك نيز مساوي كند در چند وقت اخير به اوج آمادگي رسيد و توقع مي رود فردا با تكرار اين ركوردها و حتي بيشتر بتواند ركوردهاي آسيا و جهان را به خصوص در دو ضرب جابجا كند.
نصير شلال كه اين روزها خود را به عنوان يكي از پديده هاي وزنه برداري ايران معرفي كرده است، يكي از شانس هاي مسلم اعزام به المپيك به شمار مي رود و در صورتي كه بخواهد در لندن 2012 نيز بدرخشد؛ ميدان آسيايي بهترين فرصت براي زهرچشم گرفتن او از رقيبان است.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ محمد فرهنگ دوست دارنده مدال هاي نقره و برنز كشتي جهان كه بيش از يك سال با بيماري مهلك سرطان دست و پنجه نرم مي كرد، سرانجام در سن 66 سالگي چهره در نقاب خاك كشيد. فرهنگ دوست متولد 1325 و از جمله قهرمانان تحصيلكرده كشتي ايران بوده است كه صاحب بازوبند پهلواني دانشجويان نيز بود. او از هم دوره هاي عبدالله موحد و محمدعلي صنعتكاران بوده و با آن ها در يك باشگاه تمرين مي كرد. سرويس ورزشي كيهان درگذشت اين قهرمان جهان را تسليت مي گويد.
¤ دور برگشت ليگ سبك هاي آزاد كاراته پنجشنبه 14 ارديبهشت ماه در سالن كبكانيان تهران برگزار مي شود.

 



قهرماني خراسان رضوي در مسابقات تنيس نونهالان دختر كشور

مشهد- خبرنگار كيهان:
مهشيد اشتري ورزشكار خراساني، مقام نخست مسابقات قهرماني تنيس روي ميز نونهالان دختر كشور را از آن خود كرد.
نايب رئيس هيئت تنيس روي ميز خراسان رضوي در گفت وگو با كيهان، با اعلام اين خبر گفت: اين مسابقات با حضور 16 ورزشكار از 12 استان به صورت دوره اي برگزار شد و مهشيد اشتري تنها نماينده از خراسان رضوي، توانست براي نخستين بار مقام قهرماني را در بخش نونهالان دختر براي استان به ارمغان آورد.
كاظم مستحقي راد با بيان اين كه نماينده خراسان رضوي با كسب 14 برد و يك باخت توانست به عنوان قهرماني اين مسابقات دست يابد، افزود: پورموسوي از استان البرز در جايگاه دوم ايستاد و فاطمه زهرا مختار رضايي از مازندران مقام سوم را به خود اختصاص داد.
وي همچنين از اعزام مهشيد اشتري به عنوان نونهال دختر خراساني به اردوي تداركاتي تيم ملي تنيس روي ميز خبر داد و اظهار داشت: اين ورزشكار جهت برگزاري اردويي چند روزه در خردادماه سال جاري به همراه تيم ملي به كشور سوئد اعزام خواهد شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14