(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 4 تیر 1391 - شماره 20239

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
نمايندگان ايران صدر نشين مسابقات بين المللي قرآن كريم شدند
احمدي نژاد در ونزوئلا : موج انقلاب ها در آمريكاي لاتين تا ريشه كني امپرياليسم ادامه مي يابد
پاي درس علي (ع)
از سوي رئيس جمهور قانون اصلاح هدفمند كردن يارانه ها ابلاغ شد
لاريجاني : كسي كه سپاه را تخريب كند نفهم سياسي است
نظريه پرداز آمريكايي: ايران اگر در فكر دستيابي به سلاح هسته اي باشد مشروع است
هاآرتص: حمايت از گروهك منافقين در راستاي منافع آمريكا و اسرائيل است

نمايندگان ايران صدر نشين مسابقات بين المللي قرآن كريم شدند

قاسم مقدمي و حسين معتمدي نمايندگان جمهوري اسلامي ايران در مسابقات بين المللي قرآن كريم به عنوان برترين قاري و حافظ مسابقات انتخاب شدند .
به گزارش فارس و ايكنا، در مرحله پاياني بيست و نهمين دوره مسابقات بين المللي قرآن كريم، قاسم مقدمي نماينده جمهوري اسلامي ايران در رشته قرائت از سوي هيئت داوران به عنوان نفر اول انتخاب شد. حسين معتمدي ديگر نماينده كشورمان در مسابقات نيز با اختلاف امتياز بسيار بالا به عنوان نفر اول حفظ قرآن كريم معرفي شد.
بنا بر اين گزارش، عزت السيد راشد از مصر، محمود سلمان علي از بحرين، نجم الدين الحسن از بنگلادش، عبدالرحمان صبرالدين از اندونزي مقام هاي دوم تا پنجم بيست و نهمين دوره مسابقات بين المللي قرائت قرآن كريم را كسب كردند .
همچنين عين العارفين از بنگلادش، عبدالله عمر حامد از ليبي، مهدي خيرالبليل از سودان، عبدالمالك محمد رحيم از افغانستان مقام هاي دوم تا پنجم رشته حفظ قرآن كريم را بدست آوردند.
حسين معتمدي متولد 1365 در شهر قم و ساكن شهر اصفهان و در حال حاضر مشغول تحصيل در سال هشتم دروس حوزوي است.
به گفته معتمدي، او در يك ماه اخير با خواندن روزانه 5 جزء قرآن آمادگي لازم براي شركت در مسابقات را كسب كرد .
اين حافظ كل قرآن كريم به فارس گفت: پس از مسابقات بين المللي قرآن كريم مهم ترين هدفش تدريس و تربيت حافظان قرآن است .
قاسم مقدمي متولد سال 1363 در خوزستان است و در رشته علوم تربيتي در مقطع كارشناسي تحصيل كرده است .
اين قاري قرآن كريم، سال گذشته بعد از پنج سال شركت متوالي در مسابقات كشوري و راه يافتن به فينال آن، موفق به كسب رتبه نخست شد تا نماينده شايسته كشورمان در مسابقات بين المللي قرآن كريم باشد.
 

 
احمدي نژاد در ونزوئلا : موج انقلاب ها در آمريكاي لاتين تا ريشه كني امپرياليسم ادامه مي يابد

رئيس جمهور گفت: موج انقلابي كه امروز منطقه آمريكاي لاتين را فرا گرفته است قطعا تا ريشه كني همه بنيان هاي امپرياليسم با قدرت ادامه خواهد يافت.
دكتر محمود احمدي نژاد مراسم استقبال رسمي همتاي ونزوئلايي خود كه در كاخ رياست جمهوري اين كشور انجام شد گفت: نشانه هاي اضمحلال امپرياليسم در جهان آشكار شده است و به لطف خدا و با ايستادگي ملت ها هيمنه زشت آنها فرو خواهد ريخت.
وي ادامه داد: مطمئنا ملت هاي عدالت خواه و آزادي طلب مانند ايران و نزوئلا خارج از سلطه امپرياليسم كشورهاي خود را مي سازند و به قله هاي پيشرفت خواهند رساند.
احمدي نژاد با اشاره به اينكه «رسيدن به اهداف بلند همواره با سختي هايي همراه بوده است»، اظهار كرد: امپرياليسم همه توان خود را براي اعمال فشار بر ملت هاي مستقل و آزاديخواه بسيج كرده است اما هر فشاري كه به ملت ها وارد مي كنند، قطعا خودشان متحمل سختي هاي شديدتري خواهند شد.
وي افزود: امروز مسابقه اي به نام مقاومت در جهان شكل گرفته است و مطمئنا ملت هاي آزاديخواه پيروز اصلي اين مسابقه خواهند بود.
همچنين، هوگو چاوز- رئيس جمهور ونزوئلا- در اين مراسم، از جمهوري اسلامي ايران به عنوان كشوري تاثيرگذار و بااهميت در عرصه بين الملل نام برد و اظهار كرد: قطعا تهديدها و تحريم ها عليه ايران بي اثر است و به جايي نخواهد رسيد.
رئيس جمهور ونزوئلا با بيان اينكه «دولت و ملت ونزوئلا همواره پشتيبان و در كنار ملت ايران بوده و باقي خواهد ماند»، بر لزوم تقويت مناسبات و گسترش روابط ميان ايران و ونزوئلا و نيز بر عزم مسئولان دو كشور براي ارتقاي سطح مناسبات همه جانبه تاكيد كرد.
افتتاح 384 واحد مسكوني
در ونزوئلا توسط احمدي نژاد
همزمان با سفر رئيس جمهور به ونزوئلا، 384 واحد مسكوني از پروژه هاي ساخت مسكن توسط ايران در اين كشور افتتاح شد و در اختيار مالكان آنها قرار گرفت.
در جريان سفر محمود احمدي نژاد به ونزوئلا و در حاشيه مذاكرات هيات هاي عالي رتبه دو كشور، روساي جمهور ايران و ونزوئلا از طريق ويدئو كنفرانس با محل احداث پروژه هفت هزار واحدي شهر جديد «اوخداء» در ونزوئلا، 384 واحد مسكوني اين شهر را افتتاح كردند.
احمدي نژاد در مراسم بهره برداري از اين واحدهاي مسكوني، ضمن ابراز خرسندي از ارائه اين خدمت به ملت ونزوئلا از سوي كشورمان گفت: جمهوري اسلامي ايران آمادگي دارد تا بيش از گذشته تجربيات خود را در زمينه ساخت و ساز مسكن در اختيار كشور دوست و برادر ونزوئلا قرار دهد.
 

 
پاي درس علي (ع)

مردم سه گروهند!
كميل بن زياد نقل كرده است كه روزي اميرالمؤمنين علي(ع) دستم را گرفت و به سوي قبرستان كوفه برد. آنگاه آه پردردي كشيد و فرمود:
اي كميل بن زياد!
اين قلبها مانند ظرف هايي هستند كه بهترين آنها، فراگيرترين آنهاست.
پس آنچه را مي گويم نگاهدار!
مردم سه دسته اند:
دانشمند الهي
و آموزنده اي بر راه رستگاري
و (بقيه عوام الناسي هستند كه مانند) پشه هاي دستخوش باد و طوفان و هميشه سرگردانند كه دنبال هر سروصدايي مي روند و با وزش هر باد (سياسي) حركت مي كنند نه از روشنايي دانش نور گرفته اند و نه در پناهگاه استواري پناه يافته اند!
نهج البلاغه
حكمت 147
 

 
از سوي رئيس جمهور قانون اصلاح هدفمند كردن يارانه ها ابلاغ شد

رئيس جمهور قانون اصلاح ماده يك قانون هدفمند كردن يارانه ها را براي اجرا ابلاغ كرد.
قانون اصلاح ماده (1) قانون هدفمند كردن يارانه ها كه در مجلس شوراي اسلامي تصويب و به تأييد شوراي نگهبان رسيده است از سوي رئيس جمهور براي اجرا ابلاغ شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، براساس اصلاحات بندهاي (الف) و (ب) ماده (1) قانون هدفمند كردن يارانه ها مصوب 15 دي 1388 در بند (الف) ماده (1) بعد از عبارت «نود درصد قيمت» عبارت «و بيشتر از قيمت» اضافه مي شود.
همچنين در بند (ب) ماده (1) بعد از عبارت «معادل هفتاد و پنج درصد» عبارت «و حداكثر معادل» اضافه شد.
براين اساس، در تبصره بند (ب) ماده (1) نيز بعد از عبارت «قيمت خوراك» عبارت «گاز و مايع» اضافه شد.
قانون هدفمند كردن يارانه ها
ماده 1- دولت مكلف است با رعايت اين قانون قيمت حاملهاي انرژي را اصلاح كند: بند (الف) قيمت فروش داخلي بنزين، نفت گاز، نفت كوره، نفت سفيد و گاز مايع و ساير مشتقات نفت، با لحاظ كيفيت حاملها و با احتساب هزينه هاي مترتب (شامل حمل و نقل، توزيع، ماليات و عوارض قانوني) به تدريج تا پايان برنامه پنجساله پنجم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران كمتر از نود درصد قيمت تحويل روي كشتي (فوب) در خليج فارس نباشد.
بند (ب) ميانگين قيمت فروش داخلي گاز طبيعي به گونه اي تعيين شود كه به تدريج تا پايان برنامه پنجم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران، معادل حداقل هفتاد و پنج درصد متوسط قيمت گاز طبيعي صادراتي پس از كسر هزينه هاي انتقال، ماليات و عوارض شود.
تبصره بند (ب) ماده 1، جهت تشويق سرمايه گذاري، قيمت خوراك واحدهاي صنعتي، پالايشي و پتروشيمي براي مدت حداقل ده سال پس از تصويب اين قانون هر متر مكعب حداكثر شصت و پنج درصد قيمت سبد صادراتي در مبدأ خليج فارس (بدون هزينه انتقال) تعيين مي شود.
 

 
لاريجاني : كسي كه سپاه را تخريب كند نفهم سياسي است

رئيس مجلس شوراي اسلامي در هشتمين مراسم انتخاب كتاب سال سپاه تأكيد كرد كه هيچ كس نبايد به خود اجازه تعرض به ساحت سپاه پاسداران را بدهد.
«علي لاريجاني» در اين مراسم كه ديروز در ستاد فرماندهي كل سپاه برگزار شد طي سخناني گفت: هر اقدامي اگر بخواهد به ثمر بنشيند بايد بر پايه هاي فرهنگي استوار باشد با سپاه در شرايط آرام به وجود نيامد و در يك شرايط سخت قوام گرفت. اما در همه شرايط اقدامات فرهنگي زمينه اقدامات عملياتي سپاه بود.
لاريجاني با اشاره به اقدامات سپاه در عرصه هاي مختلف متذكر شد: در جنگ هم ميزان اقدامات فرهنگي سپاه قابل توجه بود و به همين دليل برخي اسرا متحول مي شدند.
لاريجاني با ذكر اين مسئله كه پاسداران در هر جا كه نياز بوده حضور داشتند، گفت: در نهادي كه پاسداران حضور دارند يك تقدس هم هست كه در ديگر دستگاه ها اين تقدس وجود ندارد.
لاريجاني با بيان اينكه سپاه تجربه بسيار خونباري را در زمينه مجاهدت داشته است، گفت: سپاه در ميدان هاي مختلف مجاهدت از تجربه ارزشمندي برخوردار است و در و ديوار سپاه بوي شهادت مي دهد كه اين مسئله موتور محرك فرهنگ كشور است.
وي ادامه داد: اگر سپاه توانسته در فراز و نشيب ها تكيه گاه كشور باشد، براي وجود اخلاص در سپاه است.
رئيس قوه مقننه يادآور شد: يكي از ويژگي هاي سپاه اين است كه در خدمت رساني پيشرو باشد و سپاه پاسداران بايد اين نكته را مدنظر قرار دهد.
لاريجاني اظهار داشت: با كتاب و نوشته خيلي نمي توان فرهنگ مجاهدت را بسط و گسترش داد، بلكه بايد با كار عملياتي و خدمت به خلق اين كار را انجام داد.
وي با بيان اينكه مسئله و دغدغه سپاه درآمدزايي نيست، خاطرنشان كرد: سپاه برخي امور بزرگ را براي رفع دغدغه هاي مردم انجام مي دهد.
رئيس قوه مقننه، تصريح كرد: سپاه حافظ نظام و آرمان هاي انقلاب است و ما دستگاه ديگري براي اين موضوع نداريم؛ البته رهبري در رأس امور اين كار را انجام مي دهند ولي سپاه ابزار اين مسئله است.
لاريجاني تصريح كرد: كسي نبايد به ساحت سپاه تعرض و آن را تخريب كند چرا كه سپاه بايد در ميان مردم محبوب باشد كه البته محبوب است چرا كه پايه سپاه بر شهادت است.
رئيس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: يك زماني تعرض هايي به سپاه كردند و حتي چفيه را هم مسخره كردند كه اين ناداني سياسي بود.
مرجع رسيدگي به ادعاها
قوه قضائيه است
رئيس مجلس شوراي اسلامي نسبت به شايعات و مطالب منتشره در برخي سايت ها پاسخ گفت.
علي لاريجاني در حاشيه مراسم انتخاب كتاب سال سپاه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالي درخصوص ادعاي برخي سايت ها در مورد برادران لاريجاني، گفت: هر كسي كه هر سندي دارد به قوه قضائيه بدهد تا رسيدگي كند.
وي افزود: هر چيزي راهي دارد و هركسي كه هر چيزي را مصرف مي كند نمي توانيم در مورد آن اظهارنظر كنيم؛ بايد از راه صحيح مسائل را بررسي كرد.
ورود سپاه به عرصه سازندگي ضروري است
حجت الاسلام «علي سعيدي» نماينده ولي فقيه در سپاه نيز طي سخناني در اين مراسم به كاركردهاي سپاه اشاره كرد و با بيان اينكه سپاه پاسداران از زمان تأسيس تا به امروز كاركردهاي متفاوتي را داشته و دارد، افزود: از ابتداي انقلاب كشور با فتنه هاي متعددي روبرو بود از آشوب كردستان گرفته تا فتنه 88 سپاه پاسداران در اين عرصه حضور جدي داشته است و اين حضور را كماكان ادامه مي دهد.
وي كاركرد نظامي را يكي ديگر از وظايف سپاه پاسداران عنوان كرد و افزود: از دفاع مقدس تا عمليات شمال غرب كشور و جنوب شرق كشور نقش سپاه پاسداران را به خوبي مي بينيم.
سعيدي با بيان اينكه سپاه پاسداران در عرصه اطلاعاتي نيز به خوبي ورود پيدا كرده است، افزود: در بخش شناسايي جريانات معارض، معاند و مقابله با آنها و همچنين در عرصه سايبري فعاليت هاي سپاه پاسداران ديده مي شود.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با بيان اينكه يكي ديگر از كاركردهاي سپاه ورود به عرصه سازندگي است، افزود: ورود سپاه به اين عرصه با سؤالات متعددي روبرو شده است از جمله اينكه چرا با وجود بخش خصوصي سپاه وارد اين عرصه (عرصه سازندگي) شده است و چرا مي خواهد با بخش خصوصي رقابت كند.
وي در پاسخ به اين سؤال افزود: تا آنجايي كه بنده در جريان هستم و از مسئولان اطلاعاتي را دريافت كرده ام بايد بگويم كه در بعضي از پروژه ها اصلاً بخش خصوصي توانايي ورود و رقابت را ندارد اما سپاه پاسداران مي تواند در اين عرصه وارد صحنه شود.
قدرت ايران بي پايان است
سرتيپ پاسدار، حسين سلامي، جانشين فرمانده كل سپاه نيز طي سخناني در اين مراسم گفت: سپاه معجزه فكري امام بود. از اين جهت كه امام توانست ابعاد و عظمت اين انقلاب و صف شكني قدرتمندان و مستكبران مقابل اين نظام را ببيند.
وي خاطرنشان كرد: ردپاي اثرات تعيين كننده و سرنوشت ساز سپاه در كشور و انقلاب قابل مشاهده است و از ابتداي انقلاب تاكنون نظام جمهوري اسلامي ايران نبردهاي نابرابري در ابعاد مختلف با زورگويان و مستكبران داشته است.
جانشين فرمانده كل سپاه با بيان اينكه تمامي تهديدها بر عليه جمهوري اسلامي ايران جهاني بوده است، گفت: از جنگ تحميلي تحريم ها و ساير عنادورزي هاي دشمنان با كشورمان مي توان فهميد كه اين رويارويي به بزرگي تمام استكبار جهاني است.
وي با اشاره به اينكه جمهوري اسلامي ايران به تنهايي در يك سو و جهان استكبار در سوي ديگر همگي با يكديگر متحد شده اند، گفت: جمهوري اسلامي ايران عزيزترين دولت و ملت است چرا كه فرش قرمز زير پاي قدرت خارجي پهن نكرده و از هيچ امپراتوري هراس ندارد.
سلامي با اشاره به اينكه جمهوري اسلامي ايران قدرتي بي پايان است كه مي تواند مقابل تمام قدرت هاي دنيا بايستد، گفت: آمريكا 50درصد كل قدرت جهان را داراست و مي تواند با تسليحات خود چندين بار كره زمين را منهدم كند اما اين برخورد مؤدبانه با ملت ايران ناشي از وجود اسلام و قدرت جمهوري اسلامي ايران است.
سپاه حافظ امنيت
و اقتدار ملي است
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با گراميداشت اعياد شعبانيه و روز پاسدار و جانباز، حضور حماسي پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامي در عرصه هاي مختلف را ضامن تداوم انقلاب اسلامي و حافظ امنيت و اقتدار ملي ذكر كرد.
به گزارش اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، سرتيپ پاسدار احمد وحيدي در جلسه شوراي معاونان اين وزارتخانه با اشاره به خدمات گرانسنگ و بي بديل پاسداران در صحنه هاي مختلف دفاع از انقلاب و كشور گفت: فرمايش تاريخي حضرت امام خميني(ره) كه فرمودند: «اگر سپاه نبود كشور نبود» را پاسداران جان بركف با جانفشاني و فداكاري در راه دفاع از تماميت ارضي كشور به معني واقعي كلمه به عينيت بخشيدند.
وزير دفاع از پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان طلايه داران جهاد شهادت ياد كرد و افزود: كوشش كلاهدوزها و كاظمي ها، همت همت ها، خروش خرازي ها، زيركي زين الدين ها، بصيرت باكري ها، ديانت دستواره ها و مجاهدت و جانفشاني هزاران سردار و پاسدار مؤمن و انقلابي در طول بيش از سه دهه عمر پربركت انقلاب اسلامي، سدي نفوذناپذير در برابر تهديدات، تهاجمات و توطئه هاي رنگارنگ دشمنان ايجاد كرد.
وحيدي در پايان، ولايتمداري و مقاومت و پايداري پاسداران بر حفظ اصول و ارزش هاي انقلاب اسلامي را از ويژگي هاي ممتاز پاسداران برشمرد.
وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح نيز در بيانيه اي به مناسبت گراميداشت روز پاسدار، تاكيد كرد كه سپاه در دشوارترين بحران ها نجات بخش ايران اسلامي بوده است.
 

 
نظريه پرداز آمريكايي: ايران اگر در فكر دستيابي به سلاح هسته اي باشد مشروع است

در حالي كه ايران بارها به صلح آميز بودن برنامه هسته اي خود تأكيد كرده است، «كنت والتز»، نظريه پرداز آمريكايي روابط بين الملل حق دستيابي ايران به سلاح هسته اي را مشروع و لازم دانست.
به گزارش فارس، نشريه آمريكايي «فارين افرز» وابسته به شوراي روابط خارجي آمريكا با انتشار مقاله اي به قلم «كنت والتز»، نظريه پرداز روابط بين الملل به بررسي سناريوهاي مختلفي كه ادامه مذاكرات ايران و 1+5 مي تواند باشد، پرداخت.
نويسنده اين مقاله با اشاره به تلاش هاي آمريكا و اتحاديه اروپا براي متوقف كردن برنامه هسته اي ايران مي نويسد؛ اكثر مفسران و سياست گذاران آمريكايي و اروپايي هشدار داده اند كه ايران مجهز به سلاح هسته اي بدترين نتيجه اي است كه توقف كنوني مي تواند داشته باشد. در حقيقت، احتمالاً اين مي تواند بهترين نتيجه ممكن باشد: چيزي كه مي تواند ثبات را به خاورميانه بازگرداند.
در ادامه نويسنده اين مقاله به اين نكته اشاره مي كند كه يكي از غيرمحتمل ترين پايان هايي كه مي توان براي بحران كنوني بر سر برنامه هسته اي ايران متصور بود، اين است كه ايران از طريق همراه شدن ديپلماسي با تحريم هاي جدي، متقاعد شود كه برنامه هسته اي خود را متوقف كند.
«كنت والتز» دليل اين گفته خود را نيز سوابق تاريخي مي داند كه تاكنون از اثرات تحريم ها و تصويب قطعنامه در كشورهاي مختلف نظير كره شمالي شاهد بوده ايم. تنبيه يك حكومت با اعمال تحريم هاي اقتصادي، نمي تواند موجب از خط خارج شدن برنامه هسته اي اين كشور شود. كره شمالي با وجود ادوار بيشماري از اعمال تحريم و تصويب قطعنامه هاي شوراي امنيت، موفق به ساخت سلاح اتمي شد. اگر تهران به اين نتيجه برسد كه امنيتش به دستيابي به سلاح هسته اي وابسته است، به نظر نمي رسد كه تحريم هاي اقتصادي بتواند تفكرش را تغيير دهد. در حقيقت، اكنون افزايش تحريم هاي بيشتر بر ايران ممكن است اين احساس را در ايران ايجاد كند كه شكننده تر است، و دليلي به اين كشور دهد تا با رسيدن به توان بازدارنده، از خود محافظت كند.
اين نشريه نهايتاً مهمترين عاملي را كه آمريكا و اسرائيل را به مخالفت با برنامه هسته اي ايران واداشته، بيم از دست رفتن جايگاه رژيم صهيونيستي به عنوان تنها دارنده سلاح اتمي در منطقه مي داند.
 

 
هاآرتص: حمايت از گروهك منافقين در راستاي منافع آمريكا و اسرائيل است

روزنامه صهيونيستي هاآرتص در مقاله اي حمايت از گروهك منافقين را در راستاي منافع آمريكا و رژيم صهيونيستي دانست.
هاآرتص با انتشار مقاله اي به «ميت رامني» نامزد جمهوري خواهان در انتخابات رياست جمهوري آمريكا توصيه كرد: اظهارات اخير رامني در حمايت از مخالفان بشار اسد رئيس جمهور سوريه، بايد در مسيري مشابه در قبال مجاهدين خلق نيز ادامه يابد، اين گروه مسئول افشا بيشترين اطلاعات درباره سايت هاي هسته اي ايران است، و همين امر نشان دهنده آن است كه حمايت از اين گروه تا چه حد در جهت منافع امنيتي اسرائيل و آمريكا در منطقه است.
هاآرتص برهه زماني فعلي را بهترين زمان براي مخالفت با سياست هاي خارجي اوباما و حمايت كردن از مخالفان ايراني مي داند.
رامني بايد مشخص كند كه آزاد گذاشتن گروه هاي مخالف در استفاده از سركوب و خشونت براي مقابله با حكومت هاي اتوريته ضروري است. وي بايد براي خود شريكي نيز در اسرائيل بيابد.
اين روزنامه سپس عنوان مي كند كه اين هفته مخالفان حكومت ايران در پاريس گرد هم مي آيند و قدرت هاي جهان هم براي اعلام حمايت از آن ها، نمايندگان خود را به اين نشست مي فرستند. براي آنكه تغييرات واقعي نمايان شود، نيروهاي ضد حكومتي بايد به آغوش كشيده شوند، و صراحت اسرائيلي بايد با سياست خارجي آمريكا همگام شود.
 

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14