(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دو شنبه 19 تیر 1391 - شماره 20251

حديث دشت عشق
تبعات منفي بركناري نابجاي روساي برخي فدراسيون هاي ورزشي كماكان ادامه دارد
نوبت به تعليق احتمالي فدراسيون تيرو كمان رسيد!
اخبار كوتاه از فوتبال
قدرت نمايي المپيكي هاي كشتي آزاد در تورنمنت اسپانيا
قهرماني ايران با 7 مدال طلا
مدارك همه باشگاه ها به فدراسيون رسيد
رفع نقص و ارسال به AFC تا امروز
ركوردهاي دروغين هم دووميداني كار كشورمان را المپيكي نكرد
لغو تمرينات مهرام با دستور رئيس فدراسيون بسكتبال
خواندني از ورزش ايران
رضايت از شرايط تيم ملي در فاصله 18روز تا المپيك
بنا : هر 6 ملي پوش فرنگي شانس مدال هستند
كسب مقام سومي در 92 سالگي!
واگذاري 25 يا50 درصد سهام استقلال و پرسپوليس


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «اسماعيل غلامرضايي»
شاگرد مدرسه امام صادق (ع)!
درخاك هاي گرم و تفتيده خوزستان ده سال ماند و ماند تا پس از اين مدت به شهر و ديار خويش بازگردد و شكوه يك حماسه بزرگ را يادآور شود؛ اما آنچه از او ماند «پيراهني و چفيه و پوتين پاره اي» بود كه از خط پدافندي فاو آورده شد و تابوتي سبكبار بر روي دستان مردم نايين تشييع گرديد و درگلزار شهداي چاه ملك آرميد.
آري! شهيد اسماعيل غلامرضايي، طلبه عاشق و مجاهد مدرسه امام صادق (ع)، چهار سال دراين مدرسه درمحضر معارف اهل بيت (ع) زانوي ادب بر زمين زد.وي پس از چند بار كه به جبهه هاي غرب و جنوب رفت،سرانجام در جبهه جنوب در عمليات فاو به مقام رفيع شهادت نائل آمد و مفقود الجسد گرديد و بعد از اتمام جنگ در سال 1374 و تبادل اجساد شهدا، جسد مطهرش به ايران اسلامي تحويل داده شد.
طلبه بسيجي شهيد «اسماعيل غلامرضايي» سال 1349 در نائين متولد شد و در 29/1/1367 در منطقه فاو به شهادت رسيد.


تبعات منفي بركناري نابجاي روساي برخي فدراسيون هاي ورزشي كماكان ادامه دارد

نوبت به تعليق احتمالي فدراسيون تيرو كمان رسيد!

سرويس ورزشي-
تبعات تغييرات نابجا درراس برخي فدراسيون هاي ورزشي كماكان ادامه يافته تا جايي كه روزگذشته عنوان شد احتمال تعليق فدراسيون تيرو كمان نيز وجود دارد!
چندي قبل بود كه با تصميم عجيب مديران وزارت ورزش وجوانان رئيس 5 فدراسيون ورزشي ازكار بركنار شدند تا نفرات جديدي جايگزين آنها شود. اثرات منفي اين تغييرات زودتر از آنچه كه تصور مي رفت نمايان شد زيرا درگام نخست فدراسيون جهاني قايقراني به تغييرات غيرقانوني در فدراسيون كشورمان معترض شد و سپس كار به كميته بين المللي المپيك و نامه تهديد آميز تعليق رسيد. هرچند وزير ورزش و جوانان در جمع اعضاي فراكسيون ورزش مجلس قول داد اين مشكل به زودي مرتفع مي شود اما از آن روز تا به حال اقدام خاصي در وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته است. اما تمام اينها پايان داستان تعليق و نگراني اهالي ورزش نيست زيرا روز گذشته خبرگزاري مهر مدعي شد فدراسيون جهاني تيرو كمان در نامه اي به مسئولان ورزش ايران خواستار ارائه توضيحاتي درمورد دلايل بركناري رئيس قبلي اين فدراسيون شده است.
اين خبرگزاري در توضيح خبر مهم خود عنوان داشته شايد بتوان آغاز سونامي تغييرات در فدراسيون هاي ورزشي را كه از سوي وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت، از فدراسيون تيرو كمان دانست. درجايي كه كريم صفايي به يك باره بركنار شد و جاي خود را به محمد علي شجاعي نايب رئيس فدراسيون دوچرخه سواري داد. پس از اين اتفاقات فدراسيون جهاني طي نامه هايي رسمي از كميته ملي المپيك و وزارت ورزش خواستار اعلام علت بركناري كريم صفايي از سمتش شده است. به گفته يك منبع آگاه يكي از اين نامه ها روز پنجشنبه به ايران رسيده و مسئولان فدراسيون تيرو كمان درجريان اين نامه قرارگرفته اند. براساس نامه جديدي كه به مسئولان ورزش ايران رسيده است. احتمال تعليق فدراسيون تيرو كمان نيز مطرح شده و در صورتيكه مسئولان ورزش نتوانند پاسخ مناسبي به اين نامه بدهند، احتمال تعليق فدراسيون تيرو كمان هم قوت خواهد گرفت.
خبرگزاري مهر درپايان مدعي شده فدراسيون دوچرخه سواري نيز با چنين مشكلي مواجه شد و بزودي نامه اين فدراسيون نيز منتشر خواهد شد.
فدراسيون منكر تعليق شد
اما اين خبر واكنش دبير فدراسيون تيراندازي با كمان را به دنبال داشت تا جايي كه احمد صاحبي مدعي شد اين خبر شايعه است و چنين چيزي صحت ندارد! حال بايد منتظر روزهاي آينده بود و مشاهده كرد كه آيا به واقع خطري فدراسيون تيرو كمان را تهديد مي كند يا خير؟! درپايان ذكر اين نكته ضروري است كه پيش از تعليق بخشي از فعاليت هاي فدراسيون قايقراني بسياري از مديران اين فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان مدعي بودند موضوع تعليق صحت ندارد!
 


اخبار كوتاه از فوتبال

نكونام: از الغرافه پيشنهاد دو ميليون يورويي دارم
كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران اعلام كرد كه از الغرافه پيشنهاد دو ميليون يورويي دارد . جواد نكونام كه از سال 2006 تاكنون در اوساسونا توپ مي زند، گفت: دوست دارم فوتبال خود را در تهران به پايان برسانم، اما در حال حاضر چند پيشنهاد خوب از باشگاه هاي قطري و تركيه اي دارم . وي گفت: دوست دارم در فوتبال اسپانيا به بازي كردن ادامه دهم چرا كه سال هاي خوبي را با اوساسونا پشت سر گذاشته ام . نكونام كه خبرها، درباره پيوستن او به استقلال هم وجود دارد، افزود: باشگاه الغرافه براي جذب من رقم دو ميليون يورويي را به باشگاه اوساسونا پيشنهاد داده است. دوستانم در ايران به من توصيه مي كنند كه در اسپانيا به فوتبال خود ادامه دهم، با اين حال هنوز تصميم خود را نگرفته ام .
خلعتبري براي ثبت قرارداد به اصفهان مي آيد
مدير تيم فوتبال سپاهان از مذاكره با خلعتبري در امارات و احتمال حضور اين بازيكن در اصفهان براي ثبت قرارداد رسمي با زردپوشان خبر داد. رسول خوروش در مورد آخرين وضعيت جذب محمدرضا خلعتبري ضمن بيان مطلب فوق گفت: با اين بازيكن در امارات مذاكراتي را انجام دادم و قرار است وي براي امضاي قرارداد روز سه شنبه به اصفهان بيايد. البته با خلعتبري به توافق رسيده ايم اما تا بازيكني قراردادش را امضا نكند، رسما عضو آن تيم نشده است .
تراكتوري ها منتظر جواب جباري
مدير عامل باشگاه تراكتورسازي با بيان اين كه پيوستن فرهاد مجيدي به تيمش منتفي است، گفت: هنوز منتظر پاسخ جباري هستيم.محمد حسين جعفري با بيان اين كه با مدير برنامه هاي مجتبي جباري مذاكراتي انجام داده است گفت: پيشنهادها و شرايط خودمان را به اين بازيكن ابلاغ كرده ايم و فعلا منتظر هستيم كه پاسخ ما را بدهد.
بيرانوند: سرمربي جوانان به من پيشنهاد حضور در پرسپوليس را داد
دروازه بان نفت تهران گفت: سرمربي تيم فوتبال جوانان به من پيشنهاد داد كه به پرسپوليس بروم. علي بيرانوند در گفت و گو با فارس در مورد پيشنهاد باشگاه پرسپوليس، گفت: قبل از بازي هاي آسيايي مالزي، اكبر محمدي با من تماس تلفني گرفت و پيشنهاد داد به پرسپوليس بروم. من هم از اين پيشنهاد استقبال كردم. البته با باشگاه نفت تهران قرارداد داشتم و نبايد چنين كاري انجام مي دادم.وي ادامه داد: بعد از آن يك روز با محمدي سرمربي تيم فوتبال جوانان به دفتر رويانيان رفتيم و ايشان هم به من پيشنهاد خوبي داد اما مديرعامل باشگاه نفت از من ناراحت شد كه بدون هماهنگي باشگاه چنين كاري انجام دادم.بيرانوند با اشاره به ثبت قراردادش با نفت تهران عنوان كرد: قبل از رفتن به مالزي قرارداد رسمي ام را با نفت تهران در هيئت فوتبال ثبت كردم. احتمال دارد فصل آينده به طور قرضي به تيم ديگري بروم ولي اين تيم پرسپوليس نخواهد بود.
گيگز كاپيتان بريتانيا در المپيك 2012 لندن
هافبك كهنه كار و ولزي باشگاه منچستريونايتد كاپيتان تيم فوتبال بريتانيا در رقابت هاي فوتبال المپيك 2012 لندن خواهد بود.
گيگز يكي از سه انتخاب بالاي 23 سال «استوارت پي يرس» در تيم فوتبال المپيك بريتانياست.گيگز 12 عنوان قهرماني در ليگ برتر، پنج قهرماني در جام حذفي و دو عنوان قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا با منچستريونايتد دارد و اكنون اولين تورنمنت بين المللي خود را به عنوان كاپيتان تجربه مي كند.ميكا ريچاردز، مدافع منچسترسيتي وكرگ بليمي، مهاجم ولزي دو بازيكن ديگر بالاي 23 سال تيم فوتبال بريتانيا در المپيك 2012 هستند.
اولين خريد راه آهن
پس از مشخص شدن وضعيت باشگاه راه آهن مسئولان اين تيم با اولين بازيكن فصل جديد خود قرارداد بستند.جهانگير عسگري اولين بازيكني است كه با راه آهن به توافق رسيد و با اين تيم قرارداد دوساله امضا و قرارداد خود را در هيئت فوتبال ثبت كرد.باشگاه راه آهن هنوز تكليف سرمربي خود را مشخص نكرده است و انصاري فرد از مذاكره با يك گزينه پرتغالي خبر داده است.


قدرت نمايي المپيكي هاي كشتي آزاد در تورنمنت اسپانيا

قهرماني ايران با 7 مدال طلا

در پايان رقابتهاي بين المللي كشتي جايزه بزرگ مادريد هر هفت مدال طلاي كشتي آزاد به ملي پوشان المپيكي ايران رسيد.
حسن رحيمي در وزن 55 كيلوگرم، مسعود اسماعيل پور در 60، مهدي تقوي در 66، صادق گودرزي در 74، احسان لشگري در 84، رضا يزداني در 96 و كميل قاسمي در وزن 120 كيلوگرم هفت ملي پوش المپيكي كشتي آزاد ايران بودند كه با پيروزي مقابل تمام رقباي خود قهرمان تورنمنت جايزه بزرگ مادريد شدند و به استقبال المپيك رفتند.
پيروزي هاي كميل قاسمي برابر «آلكسي شيماروف»، قهرمان سال 2011 جهان از بلاروس، «دانيل ليگتي»، نفر اول رقابت هاي گزينشي المپيك در اروپا و «فاتح چاكراوغلو» قهرمان اروپا، برتري صادق گودرزي مقابل «روبرتي» نفر پنجم جهان از ونزوئلا و برنده «دنيس چارگوش» و «گابور هاتوش»، دارنده مدال برنز جهان و كشتي گير المپيكي مجارستان، پيروزي حسن رحيمي مقابل «گنادي تولبيا»، دارنده مدال نقره جهان و پيروزي احسان لشگري مقابل «دياز»، قهرمان رقابت هاي گزينشي المپيك در چين از ونزوئلا و «مراد گايداروف» بلاروس نفر سوم المپيك 2008 پكن از جمله نتايج آزادكاران كشورمان در اين مسابقات بود. رقابت هاي كشتي جايزه بزرگ مادريد با حضور 80 كشتي گير المپيكي از 42 كشور روزهاي شنبه و يكشنبه در شهر مادريد پايتخت اسپانيا برگزار شد.
 


مدارك همه باشگاه ها به فدراسيون رسيد

رفع نقص و ارسال به AFC تا امروز

كارشناس كميته صدور مجوز حرفه اي باشگاههاي كشور از ارسال مدارك 18 باشگاه ليگ برتري به فدراسيون فوتبال تا پايان وقت اداري روز شنبه 17 تيرماه خبر داد.
سهيل مهدي در مورد اينكه آيا مدارك باشگاههاي استقلال، داماش گيلان، گهر دورود و نفت تهران به فدراسيون ارسال شده، ضمن بيان مطلب فوق گفت: مدارك اين 4 باشگاه و در مجموع 18 باشگاه ليگ برتري تا پايان وقت اداري روز شنبه 17 تيرماه به فدراسيون رسيد و ما در حال بررسي مدارك تيم ها هستيم تا نواقص را برطرف كنيم. مدارك باشگاهها براساس استانداردهاي AFC بررسي شده و اگر كم و كسري وجود داشته باشد، باشگاهها بايد ازطريق ايميل آن را برطرف كنند زيرا تا امروز وقت داريم كه مدارك كامل را به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال كنيم.كارشناس كميته صدور مجوز حرفه اي باشگاههاي كشور همچنين خاطرنشان كرد: باشگاهها نسبت به سال گذشته از نظر نرم افزاري و سخت افزاري شرايط بهتري پيدا كرده اند، البته نگاه آنها به اين موضوع كلي است، اما ما جزئيات را بررسي كرده و سعي مي كنيم نواقص را تا حد امكان برطرف كرده ومدارك كاملي را به AFC ارسال كنيم. وي از دو باشگاه صباي قم و ملوان كه همكاري بسيار خوبي با اين كميته داشتند تشكر كرد و اظهارداشت: علاوه بر اين دو باشگاه، مدارك باشگاههاي سپاهان، سايپا و فولاد، استقلال و پرسپوليس كامل است كه بايد از آنها تشكر كرد. البته در حال بررسي وضعيت باشگاههاي ديگر هستيم و اميدواريم در زمان باقيمانده مشكلات را برطرف كنيم.
وي با اشاره به اينكه اين مدارك براي استانداردسازي باشگاههاست اما همچنان باشگاهها بايد مداركشان را براي كسب مجوز حرفه اي تكميل كنند، در پايان گفت: باشگاهها براي دريافت مجوز حرفه اي تا پايان مردادماه فرصت دارند و در آن زمان كار مميزي را آغاز خواهيم كرد و بايد مستندات با مدارك تطابق كاملي داشته باشد تا باشگاه اين مجوز را دريافت كند.


ركوردهاي دروغين هم دووميداني كار كشورمان را المپيكي نكرد

نتايج و آمار اتحاديه بين المللي فدراسيون هاي دووميداني نشان مي دهد موضوع المپيكي شدن ورزشكار پرتاب چكش ايران در ازبكستان واقعي نبوده و اظهاراتي كه از سوي اين ورزشكار مطرح شده حتي مسئولان فدراسيون دووميداني ايران را نيز فريب داده است.
در جريان دومين مرحله رقابت هاي ليگ دووميداني بود كه اعلام شد رضا مقدم ورزشكار پرتاب چكش ايران توانسته با رسيدن به ركورد 75 متر و 20 سانتي متر به ركورد ورودي بازي هاي المپيك دست پيدا كند و اين مسئله در طي چند روز اخير باعث ايجاد مسايلي در اين ورزش شده بود به طوري كه مسئولان فدراسيون دووميداني بايد از بين مقدم و كاوه موسوي كه سال پيش به ركورد ورودي المپيك دست يافته بود، يكي را براي حضور در المپيك انتخاب كنند. اما به هر حال كميته فني فدراسيون دووميداني روز شنبه تصميمش را گرفت و با اطلاع از نادرست بودن ركورد اعلام شده، كاوه موسوي را براي حضور در لندن انتخاب كرد. با اين وجود اعلام چنين مسئله اي از سوي يك ورزشكار كه قصد حضور در ورزش حرفه اي را دارد بعيد بود و كميته انضباطي فدراسيون دووميداني بايد به طور حتم با اين موضوع برخورد كند.اين ورزشكار غافل از اينكه تمامي ركوردهاي ورزشكاران در بخش آمار اتحاديه بين المللي دووميداني ثبت مي شود، اقدام به انتشار اين مسئله به صورت غيرواقعي كرده است.
 


لغو تمرينات مهرام با دستور رئيس فدراسيون بسكتبال

تمرينات تيم بسكتبال مهرام براي حضور در مسابقات باشگاههاي آسيا كه قراربود از روز شنبه آغاز شود، بنا به صلاحديد رئيس فدراسيون بسكتبال براي مدت يك هفته به تعويق افتاد.
مهرام به عنوان قهرمان غرب آسيا و به نمايندگي از ايران در بيست و سومين دوره رقابتهاي قهرماني باشگاههاي آسيا شركت مي كند. به همين منظور قرار بود از روز شنبه تمرينات اين تيم براي شركت در اين رقابتها آغاز شود، اين درحالي است كه پس از هماهنگي هاي صورت گرفته با فدراسيون بسكتبال و با صلاحديد رئيس فدراسيون برگزاري اين تمرينات لغو شد و براي مدت يك هفته به تأخير افتاد. مهرام در حالي حضور در مسابقات باشگاههاي آسيا و تمرينات آماده سازي براي اين رقابتها را پيش رو دارد كه همزمان نيز سازمان تيم هاي ملي بسكتبال اردوهاي مختلفي را براي تيم هاي ملي «ب» و ديگر رده هاي سني پيش بيني كرده است. حضور برخي بازيكنان مهران و گزينه هاي مورد نظر اين تيم به عنوان يار كمكي در تمرينات اين تيم ها باعث ايجاد تداخل در برنامه ريزي كادر فني مهرام شده است.
به همين منظور تمرينات تيم مهرام براي يك هفته به تعويق افتاده است. حميدرضا صمدزاده، سرپرست تيم بسكتبال مهرام در اين رابطه گفت: بنا به صلاحديد رئيس فدراسيون و براي جلوگيري از حواشي تمرينات را به تعويق انداختيم! قرار است پس از نشست با سرمربي تيم ملي تمرينات مان را آغاز كنيم.
 


خواندني از ورزش ايران

¤ سرانجام پس از كش و قوس هاي فراوان بر سر تغيير ملي پوشان المپيكي تيروكمان و پس از برگزاري جلسات متعدد با حضور نمايندگان وزارت ورزش، كميته ملي المپيك و فدراسيون مربوطه، در نهايت تصميم بر آن شد كه نادر منوچهري مقدم و ساره اسدي به عنوان المپيكي هاي تيروكمان جايگزين ميلاد وزيري و زهرا دهقان شوند.كميته ملي المپيك ديروز در آخرين مهلت ارسال اسامي المپيكي ها به كميته برگزار كننده بازي هاي 2012 لندن، اسامي منوچهري مقدم و اسدي را به عنوان المپيكي هاي تيروكمان معرفي كرد.
¤ در دومين روز از مسابقات كشتي آزاد پنجمين دوره بازيهاي بچه هاي آسيا در ساخاي روسيه، ايران صاحب يك مدال نقره توسط شهاب خوال و دو مدال برنز توسط فرهاد علي تبار و كامران قاسم پور شد.
¤ تيم واليبال كاله آمل با برتري برابر آلماتي قزاقستان عنوان سوم رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا را كسب كرد.


رضايت از شرايط تيم ملي در فاصله 18روز تا المپيك

بنا : هر 6 ملي پوش فرنگي شانس مدال هستند

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي از وضعيت ملي پوشان فرنگي در فاصله 18روز تا آغاز بازي هاي المپيك لندن راضي است.
محمد بنا اظهار داشت: روز جمعه هر شش ملي پوش پنج مسابقه تمريني را پشت سر گذاشتند كه همه آنها واقعا خوب و سر حال بودند. حتي آنها ظرفيت كشتي هاي بيشتر را هم دارند كه بايد آمادگي شان را همين طور تا المپيك حفظ كنيم.
وي درمورد برنامه هاي تيم ملي تا المپيك گفت: 23 تير اين اردو تمام مي شود و ملي پوشان سه روز به مشهد مي روند تا تجديد روحيه كنند. البته دراين سه روز تمريناتشان را نيز ادامه خواهند داد. پس از آن 48 ساعت مرخصي خواهند داشت و از 29 تير تا زمان اعزام به المپيك اردوي آخر را پشت سر خواهيم گذاشت. بنا همچنين گفت: ظرفيت كشتي گيران بالا رفته و قوي ترين تيم را داريم. اميدواري كه نسبت به كشتي فرنگي به وجود آمده به حق است. همه اين نفرات مدال دار جهاني هستند. توقع ها بي جا نيست، اما المپيك شرايط خاصي دارد. ما به دنبال همه چيز و به بهترين شكل هستيم. مي توانم بگويم كه مطمئنم هر شش ملي پوش تا آخرين نفس و با نهايت تلاش خود مي جنگند.
وي ادامه داد: همه كار براي اين تيم انجام شده و خوش بين هستيم. هر شش نفر ما شانس مدال هستند. البته تنها زحمت كشيدن مهم نيست بلكه بايد ديد چه كسي در راه درست زحمت كشيده است. هيچ تيمي در دنيا درست تر از اين ملي پوشان تلاش نكرده است. البته بايد ديد خدا چه مي خواهد چرا كه نتيجه دست خدا است. آن چيزي كه دست ما بوده را به بهترين شكل انجام داده ايم.
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي درپايان درمورد متهم به قتل شدن «ب.ق» ملي پوش يكي، دو سال اخير تيم ملي كشتي فرنگي گفت: برايم غير قابل باور است كسي كه هميشه آرام و سر به زير بوده متهم به قتل شده است. چون خصوصيات اخلاقي اين كشتي گير را مي شناسم اصلا نمي توانم اين موضوع را باور كنم. متاسفانه دراين وسط يك انسان از بين رفته است كه برايم باور نكردني است.


كسب مقام سومي در 92 سالگي!

مسن ترين ورزشكار شاهرودي با درخشش در مسابقات قهرماني كشور بر سكوي سوم مسابقات پياده روي بزرگسالان ايران ايستاد.
سيداحمد ميرحسيني ورزشكار 92 ساله شاهرودي موفق شد در مسابقات پياده روي بزرگسالان ايران عنوان سوم كشور را از آن خود كند. ميرحسيني كه به عنوان نماينده استان سمنان در مسابقات پياده روي بزرگسالان ايران به استان كرمانشاه اعزام شده بود ضمن شركت در مسابقات پياده روي گروه بالاي 77 سال، موفق شد تا عنوان سوم كشور را به خود اختصاص دهد. سيداحمد ميرحسيني رمز موفقيت و سلامتي خود را در ورزش و برنامه غذايي مناسب و استفاده از ميوه و سبزيجات دانست و خواستار توجه سالمندان به ورزش شد.
 


واگذاري 25 يا50 درصد سهام استقلال و پرسپوليس

مامور رسيدگي به پرونده واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس مي گويد درمرحله اول 25 يا 50 درصد از سهام اين دو باشگاه واگذار خواهد شد.
سعيد رضا عاصمي درباره آخرين وضعيت واگذاري باشگاه هاي سرخابي اظهار كرد: قرار است هيئت چند نفره از طرف وزير معرفي شوند تا بحث واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس پيگيري شود. وي در پاسخ به اين پرسش كه چه ميزان از سهام باشگاه هاي سرخابي در وهله اول واگذار خواهد شد؟ تصريح كرد: همه هدف ما اين است كه سهام باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس به هواداران و افراد عام جامعه بود. تصميم ميزان سهام واگذاري اين دو باشگاه با وزراي اقتصاد و ورزش است، اما پيش بيني مي شود در مرحله نخست 25 يا 50 درصد از سهام واگذار شود.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14