(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 21 تیر 1391 - شماره 20253

حديث دشت عشق
ولاسكو: اتفاقي كه براي ما افتاد، مثل بارسلونا و تيم ملي آلمان بود!
اين نسل واليبال راهي المپيك برزيل مي شود
اخبار كوتاه از فوتبال
تلاش براي رهايي از تعليق ادامه دارد
درخواست كميته ملي المپيك از وزير ورزش براي بازگشت دنيامالي
وقتي بدون مبارزه مي شود طلا گرفت!
مدال هاي ووشوكاران با حضور16 ورزشكار خارجي
تغيير ساعت بازي هاي ليگ برتر فوتبال در ماه رمضان فرصت تسويه بدهي باشگاه ها تا نيم فصل
من را از سازمان بازرسي نترسانيد
صفايي: پايم باز شود وزير و معاونانش هم بايد بيايند !
انتخابات تكراري فدراسيون دوچرخه سواري 3ركابزن المپيكي ايران معرفي شدند
خواندني از ورزش ايران


حديث دشت عشق

به ياد شهيد «رضا حيدري»
با شماها عشق معنا مي شود
آن زمان كه نداي بت شكن تاريخ در سرزمين پيچيد، خانواده اش با سلاح غيرت به ياري ايشان پرداختند و اين شهيد عزيز كه در دوران تحصيل راهنمايي به سر مي برد شركت فعالانه در تظاهرات ها را وظيفه خود دانست و در اين راه از هيچ كوششي فروگذار نكرد. پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي حضور فعال در تمامي عرصه هاي انقلاب از ويژگي هاي اين شهيد بزرگوار بود به طوري كه مدتي از طرف كميته فرهنگي جهادسازندگي خوراسگان براي آموزش قرآن در مناطق شرق اصفهان حضور يافت. وي در جرگه اولين افرادي بود كه به ياري شهيد بزرگوار احمد رباني، بنيانگذار بسيج خوراسگان شتافت. پس از تجاوز رژيم بعثي به ميهن اسلامي شهيد حيدري عزمش را جزم كرد تا به جبهه هاي حق عليه باطل برود.
تا اينكه پس از عمليات بيت المقدس با اصرار فراوان به جبهه اعزام و در جمع رزمندگان ميهن اسلامي حاضر شد. سه سال با همان عشقي كه به نماز مي ايستاد، ايستادگي كرد و در عمليات هاي «رمضان»، «محرم»، «والفجر مقدماتي»، «والفجر 1»، «والفجر4» و... شركت كرد. در نيروهاي پياده در گردانهاي رزمي و نيروهاي غواصي حاضر بود و چندي فرماندهي دسته و معاونت گروهان را بر عهده داشت. پس از عمليات والفجر 4 در حالي كه تعداد زيادي از دوستان و همسنگران نزديكش پرگشوده بودند، جهت ادامه تحصيل بازگشت و دروس خود را به پايان رسانيد و با اخذ مدرك ديپلم، در كنكور سراسري و كنكور دانشگاه تربيت معلم سال 1362شركت كرد.
در همين دوران بار ديگر به خطه خون و شهادت پا گذاشت و از همان جا براي گذراندن دوره مقدس سربازي، عضو سپاه در لشكر امام حسين(ع) شد و راه سرنوشت خويش را در عمليات ظفرمندانه خيبر يافت.
شهيد رضا حيدري سرانجام در سال 1362در منطقه طلائيه (عمليات خيبر)، بر اثر برخورد تركش خمپاره رداي سرخ شهادت را بر تن كرد.


ولاسكو: اتفاقي كه براي ما افتاد، مثل بارسلونا و تيم ملي آلمان بود!

اين نسل واليبال راهي المپيك برزيل مي شود

سرمربي تيم ملي واليبال ايران در نشست خبري با تأكيد بر اين مسئله كه حيف شد واليبال ايران المپيكي نشد، گفت: نسل امروز واليبال مي تواند به بهترين افتخارات جهاني برسد.
پس از ناكامي تيم ملي واليبال ايران در انتخابي المپيك، خوليو ولاسكو سرمربي ايتاليايي تيم ملي به مرخصي رفت و پس از بازگشت به ايران در نشستي خبري پاسخگو سؤال هاي اهالي رسانه بود كه چكيده اي از صحبت هاي وي در ذيل مي آيد:
¤ هم اكنون واليبال ايران يك هدف دارد و آن رسيدن به ليگ جهاني است. اما هنوز نمي دانيم شرايط حضور در ليگ جهاني چطور است. هنوز مشخص نيست چون كنفدراسيون آسيا مشخص نكرده كه آيا قهرمان (AVC) كاپ مستقيم مي رود يا قهرمان آسيا كه ايران است. اين وضعيت تا هفته آينده مشخص خواهد شد.
¤ پيشنهاد داده ايم تا در يك تورنمنت شركت كنيم. تونس قبول كرده كه به ايران بيايد و بازي تداركاتي داشته باشد. براي اولين بار هم روسيه تيم واليبال ايران را دعوت كرده تا ديدارهاي دوستانه اي برگزار كنيم. بعد از روسيه به لهستان مي رويم و در تورنمنتي با آرژانتين، آلمان و لهستان بازي خواهيم كرد. بعد از اين تورنمنت در تورنمنتي در اسلووني حاضر خواهيم شد.
¤ حالا ياد گرفته ايم كه هيچ مسابقه اي براي ما آسان نيست. ايران از رقابت هاي انتخابي المپيك تجربه خوبي بدست آورد. آن اتفاق تنها براي ايران نيفتاد. قبل از ژاپن گفتم كه تيم فوتبال بارسلونا در ليگ اسپانيا چنين اتفاقي را تجربه كرد. حالا آلمان در قهرماني اروپا نيز برابر ايتاليا به اين وضعيت دچار شد.
¤ بايد اين ذهنيت ما عوض شود كه وقتي يكبار قهرمان مي شويم خودمان را بهترين مي دانيم و اين اشتباه است. در ژاپن به اين نتيجه رسيديم. قبل از رقابت ها دو خواسته از فدراسيون داشتم يكي برطرف كردن مشكل سربازي بازيكنان و ديگري برگزاري ديدارهاي دوستانه كه تنها اولين خواسته من انجام شد.
¤ واقعاً حيف شد كه به المپيك نرفتيم. اما حالا بايد چه كاركنيم؟ بايد گريه كنيم؟ بايد به آينده نگاه كنيم. شايد اين المپيك از دست رفت اما اين نسل مي تواند براي المپيك بعدي آماده شود. مسن ترين بازيكن ما اگر در المپيك بعدي به ميدان برود بازهم سه سال از ملي پوش كنوني ايتاليا كه در المپيك لندن به ميدان خواهد رفت جوانتر است.
¤ به اسم و نام بازيكنان توجهي ندارم و تنها بازيكناني كه در تمرين هاي تيم ملي بهترين هستند را انتخاب مي كنم. شايد چند بازيكن را تغيير بدهم اما تغييرات زياد نيست. در نشست خبري قبلي گفتم چند بازيكن را تغيير مي دهم كه دادم و حالا هم چند نفر تغيير خواهند كرد. بازيكنان ما در يك سطح هستند و تفاوت زيادي ندارند. بسياري از بازيكنان جوان ما نيز فوق العاده شده اند و مي توانند جاي چند نفر را در تيم ملي بگيرند اما بيشتر تركيب را همان بازيكنان قبلي تشكيل مي دهند.
¤ من براي 3 هدف به ايران آمدم و اگر خواسته ها از من ورود به المپيك و ديگري ليگ جهاني بود قبول نمي كردم. اگرفدراسيون به من مي گفت تو به ايران مي آيي تا اين رقابت ها را ببري من قبول نمي كردم چرا كه به دنبال برد نيستم. هدف من پيشرفت و بهتر شدن است. نبايد اهداف اجباري باشد. واليبال ايران بايد بهترين شود و آماده تر از قبل شود. سه هدف ما قهرماني آسيا، ورودي المپيك و پيشرفت و بهتر شدن بود. هميشه المپيك براي واليبال ايران يك رويا بود اما حالا آنقدر خوب شده ايم كه مي توانستيم به المپيك برويم و تنها با يك شكست نتوانستيم.
¤ در حال حاضر دو مشكل بزرگ داريم كه يكي از آنها در حال برطرف شدن است. اين مشكل درباره خدمت سربازي بازيكنان بود كه از فدراسيون خواسته ام بهترين بازيكناني كه در تيم جوانان هستند را همين امروز به خدمت بفرستند تا زماني كه وارد تيم ملي بزرگسالان مي شوند مشكل خروج از كشور نداشته باشند. متأسفانه مشكل سربازي خيلي به ما ضربه زده است. مشكل ديگر ما اين است كه بايد بازي تداركاتي زيادي برگزار كنيم. بايد هميشه مسابقه بدهيم. يادگيري بازيكنان در يك مسابقه بين المللي خوب به اندازه دو هفته تمرين است.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

تمديد فرصت نقل و انتقالات ليگ فوتسال و احتمال قرعه كشي دوباره
رئيس كميته فوتسال از تغيير زمان نقل و انتقالات ليگ برتر خبر داد. عباس ترابيان در خصوص تغيير زمان نقل و انتقالات ليگ برتر فوتسال گفت: باتوجه به دريافت چند نامه از باشگاه هاي حاضر در رقابت هاي ليگ برتر فوتسال مبني بر در اختيار داشتن زمان بيشتر به جهت آماده سازي تيم هاي خود و پس از مذاكره با هيئت رئيسه سازمان ليگ فوتسال قرار شد زمان نقل و انتقالات رقابت هاي ليگ برتر از 22 تير به 31 تير تمديد شود.وي افزود: اين تاريخ به هيچ عنوان و تحت هيچ شرايطي تمديد نمي شود و سازمان ليگ برتر فوتسال مسابقات را از 12 مرداد آغاز خواهد كرد. بر همين اساس اگر تا زمان اعلام شده هر باشگاهي نتواند مدارك لازم را ارائه دهد و يا آمادگي خود را براي شركت در مسابقات اعلام نكند، قرعه كشي مجدد در تاريخ 31/4/91 انجام مي شود و روند مسابقات به شكل طبيعي خود پيش خواهد رفت.
دايي:همه مي دانند چه كساني پول مردم را غارت كردند
علي دايي سرمربي راه آهن در خصوص مطرح شدن نام او در يكي از دادگاه هاي مربوط به اختلاس گفت: اين حرف ها آنقدر احمقانه و بي خود است كه من به خودم اجازه نمي دهم درباره آن صحبت كنم. علي دايي در اين مملكت آنقدر سالم زندگي كرده است كه اگر تا الان كوچك ترين مشكلي از من پيدا كرده بودند 100 بار آويزانم كرده بودند. متاسفانه اين موضوع ها را رسانه هايي بازتاب مي دهند كه همه مي دانند اين رسانه ها به كجا وابسته هستند. نياز به گفتن من نيست و خود مردم هم مي دانند كه در اين مدت چه كساني پول مردم را غارت كرده اند نه كسي مثل علي دايي كه زحمت كشيده و روي پاي خودش ايستاده است. مطمئن باشيد اين آرزو را به گور خواهند برد كه از زندگي من چيزي پيدا كنند.وي افزود: چرا تا الان به كساني كه دستور پرداخت اين پول ها را داده اند و مردم هم آنها را مي شناسند ، كاري نداشتند. متاسفانه اين ها همه اش مسايل سياسي است كه برخي مي خواهند نام علي دايي را وسط بكشند. من بالاي 15 سال است كه در ايران كار اقتصادي مي كنم و در اين مدت حتي يك ريال هم از هيچ بانكي وام نگرفته ام. برخي دوست دارند با مطرح كردن اين مسايل ذهن مردم را از اصل موضوع منحرف كنند.
اضافه شدن مياچ و منافي به كادر فني راه آهن
مربي تيم فوتبال راه آهن شهرري از اضافه شدن مربي و بازيكن پيشين تيم پرسپوليس به كادر فني اين تيم خبر داد. محمد دايي در پايان تمرين ديروز تيم راه آهن در مورد اعضاي كادر فني اين تيم گفت: «ژلكو مياچ» تا پنجشنبه به جمع نفرات كادر فني تيم راه آهن اضافه مي شود.وي در ادامه از انتخاب جواد منافي به عنوان يكي از اعضاي كادر فني تيم راه آهن خبر داد و خاطر نشان كرد: علي دايي سرمربي، بنده و رضا فروزاني كه جانشين گل محمدي شده است به همراه مياچ و منافي اعضاي كادر فني را تشكيل مي دهيم و بهزاد غلامپور مربي دروازه بان هاست.
احتمال برگزاري بازي گهر - پرسپوليس در خرم آباد
رئيس هيات فوتبال استان لرستان از تصميم فدراسيون فوتبال براي برگزاري بازي تيم گهر با پرسپوليس در ورزشگاه آزادي انتقاد كرد و گفت: اين مسابقه بايد يا در ورزشگاه خرم آباد برگزار شود يا در ورزشگاه انقلاب كرج.
حيدر بهاروند در خصوص تصميم فدراسيون فوتبال مبني بر برگزاري بازي گهر دورود با پرسپوليس در ورزشگاه آزادي، تصريح كرد: ما با ورزشگاه انقلاب كرج قرارداد بسته ايم و به عنوان ميزبان اين حق را داريم كه مشخص كنيم بازي در چه زميني برگزار شود. در حال حاضر تلاش ما اين است كه ورزشگاه خرم آباد را به استاندارد موردنظر برسانيم تا بلكه بازي با پرسپوليس را در اين ورزشگاه برگزار كنيم.در غير اين صورت اين مسابقه حساس بايد در ورزشگاه انقلاب كرج برگزار شود.
توافق نهايي اولادي با ملوان
مهاجم فصل پيش تيم فوتبال پرسپوليس از توافق كاملش با مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلي خبر داد. مهرداد اولادي در مورد خبر توافقش با تيم فوتبال ملوان بندرانزلي ضمن بيان مطلب فوق گفت: با مسئولان ملوان به توافق كامل رسيدم و قرار است فردا (امروز) براي عقد قرارداد رسمي به انزلي بروم.
تنها شرط حضور جانواريو در استقلال
هفت سهميه ليگ برتري تيم فوتبال استقلال پر شده است و اين تيم براي جذب فابيو جانواريو جاي خالي ندارد. رضا عابديني در خصوص شرايط پيوستن «فابيو جانوآريو» به تيم فوتبال استقلال تصريح كرد: اميرحسين صادقي، سياوش اكبرپور، هاشم بيگ زاده، رودريگو توسي، ميثم بائو، محمد محمدي و امين منوچهري هفت سهميه ليگ برتري استقلال هستند و اين تيم ديگر جاي خالي ندارد.وي افزود: امين منوچهري سهميه ليگ برتري استقلال به حساب مي آيد نه سهميه بازيكن زير 23 سال. به همين خاطر جانواريو در حال حاضر نمي تواند با استقلال قرارداد امضا كند.عابديني تاكيد كرد: مسئولان باشگاه استقلال در صورتي مي توانند هافبك فصل گذشته سپاهان را جذب كنند كه نام يكي از بازيكنان جديد خود را از فهرست خارج كنند.


تلاش براي رهايي از تعليق ادامه دارد

درخواست كميته ملي المپيك از وزير ورزش براي بازگشت دنيامالي

كميته ملي المپيك از وزير ورزش درخواست كرد رئيس سابق فدراسيون قايقراني در سمت قبلي خود ابقا شود.
كميته ملي المپيك از وزير ورزش درخواست كرد در خصوص بازگشت احمد دنيامالي به فدراسيون قايقراني تجديدنظر شده تا در صورت امكان وي در سمت قبلي خود ابقا شود.بر همين اساس گفته مي شود جلسه چند روز قبل عباسي با دنيامالي نيز با اين موضوع غيرمرتبط نبوده و امكان بازگشت دنيامالي تا قبل از المپيك به فدراسيون قايقراني وجود دارد. اين درخواست تنها براي دنيامالي صورت گرفته و در خصوص بازگشت علي زنگي آبادي و كريم صفايي به فدراسيون هاي دوچرخه سواري و تيراندازي با كمان درخواستي از سوي كميته ملي المپيك صورت نپذيرفته است.
در پي بركناري احمد دنيامالي از رياست فدراسيون قايقراني، كميته بين المللي المپيك ايران را به تعليق تهديد كرده است و با توجه به محدوديت زماني براي حل اين مشكل، كميته ملي المپيك خواستار ابقاي دنيامالي شده است.


وقتي بدون مبارزه مي شود طلا گرفت!

مدال هاي ووشوكاران با حضور16 ورزشكار خارجي

دومين دوره مسابقه هاي غرب آسيا درحالي با حضور تنها 16 ورزشكار خارجي برگزار مي شود كه در برخي اوزان پس از وزن كشي مدال آوري برخي ووشوكاران قطعي شده است!
اين رقابت ها با حضور24 ورزشكار (9 نفر از ايران، 4 نفر از لبنان، 5 نفر از عراق، 5 نفر از اردن و يك نفر از سوريه) به قضاوت 15 داور در بخش ساندا و تنها در بخش مردان آغاز شد كه در رقابت هاي صبح ديروز از 9 بازي انجام شده 7 ورزشكار ايران راهي دور بعد شدند.نكته جالب در اين دوره از رقابت هاي غرب آسيا اين است كه در يك وزن مثلا 56- كيلوگرم تنها يك ورزشكار حضور دارد كه وي بدون انجام هيچ مبارزه اي مي تواند صاحب مدال طلا شود! در بعضي اوزان ديگر مانند 80-، 85-، 90- و 90+ كيلوگرم تنها دو ورزشكار حاضر هستند كه يكي از آن ها ايراني است و اين هم نشان مي دهد كه ورزشكاراني كه در اين رقابت ها حاضر هستند، از همان ابتداي وزن كشي مي دانستند كه مدال نقره شان قطعي است.
در وزن 60-كيلوگرم هم طبق برنامه مسابقه ها تنها سه ورزشكار حاضر هستند كه غير از ميرزايي و نماينده اردن ورزشكار ديگر در همان دور اول با قرعه كشي استراحتي كه دريافت كرد مدال نقره اش را قطعي كرد. در اوزان65-، 70- و 75- هم چهار ورزشكار حضور دارند كه ورزشكاران ايران در همان دور اول با صعود به مرحله بعد مدال نقره خود را قطعي كردند. البته هنوز مشخص نيست كه در اين رقابت ها آيا مدال برنز مشترك اهدا خواهد شد يا تنها يك نفر برنز مي گيرد كه اگر قرار باشد مدال برنز مشترك داده شود، ورزشكاران در همان روز وزن كشي خيال شان از بابت مدال راحت است.


تغيير ساعت بازي هاي ليگ برتر فوتبال در ماه رمضان فرصت تسويه بدهي باشگاه ها تا نيم فصل

فرصت تسويه بدهي باشگاه هاي بدهكار ليگ برتري تا نيم فصل رقابت هاي امسال تمديد شد.
سيد هادي آيت الهي نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال با بيان اينكه محدوديت فعاليت تيم هاي بدهكار در مسابقات فوتبال ليگ برتر برداشته و جريمه كسر امتياز برايشان در نظر گرفته شده است، اظهار كرد: پس از جلسه اي كه در اين باره داشتيم مقرر شد باشگاه هاي بدهكار به كميته انضباطي رفته تا براي بدهي هايشان تعيين و تكليف شود. سپس از محل مطالبات باشگاه هايي كه در سازمان ليگ تراز مالي مثبت دارند، تمام يا بخشي از بدهي هر باشگاه پرداخت شود.
نايب رئيس فدراسيون افزود: پس از آن مهلت هايي براي باشگاه ها تعيين مي شود تا مابقي بدهي ها را پرداخت كنند كه در غير اين صورت طبق برنامه اي كه كميته انضباطي اعلام خواهد كرد با كسر امتياز درفصل آينده مواجه خواهند شد. البته ممانعت از حضور آنها در ليگ امسال برداشته شد اما آخرين مهلت تعيين شده براي تسويه حساب باشگاه هاي بدهكار پايان نيم فصل نخست ليگ برتر است كه بعد از آن جرايم نقدي ديگر و كسر امتياز متوجه اين باشگاه ها مي شود.
وي درباره ابهاماتي كه نسبت به ساعت برگزاري مسابقات ليگ در ايام ماه مبارك رمضان وجود دارد نيز خاطرنشان كرد: بازي هاي هفته نخست در همان ساعت 30:20 برگزار خواهد شد اما براي چهار هفته ايام ماه مبارك رمضان احتمالا ساعت بازي ها كمي به عقب برده مي شود.
 


من را از سازمان بازرسي نترسانيد

صفايي: پايم باز شود وزير و معاونانش هم بايد بيايند !

رئيس سابق فدراسيون تيراندازي با كمان گفت: ما را از بازرسي كل كشور نترسانيد چرا كه اگر پايم به آنجا باز شود، ناگفته هايي دارم كه براساس آن خيلي ها بايد به دستگاه هاي قضايي مراجعه كنند.
كريم صفايي در خصوص صحبت هاي رسولي نژاد، گفت: با ادبياتي كه رسولي نژاد صحبت كرده وي را به افكار عمومي واگذار مي كنم. وي به جاي معاونت پارلماني و حقوقي وزير ورزش ما را به ياد افرادي مي اندازد كه در گذشته در خيابان هاي تهران شهره شهر بودند و سردمدار چماق به دست ها، مي گويند اگر مي خواهي كسي را خراب كني از وي بد دفاع كن و رسولي نژاد به جاي دفاع از وزير، متاسفانه چماق اينچنيني را عليه من برداشته است.
صفايي يادآور شد: در سال 88 براي 6 ماه نزديك به 42 ميليون به مديركل وقت مجموعه آزادي بابت نگهبان پول داديم كه در همين حين چندين ميليون كابل از سايت آزادي ربوده شد. البته حرف هاي من مستند است و مانند رسولي نژاد غيرمستند حرف نمي زنم. نكته قابل توجه اين كه پس از استفاده از سگ ديگر از سايت دزدي نشد. ضمن اين كه به خاطر سرماي شديدي كه در فصل زمستان وجود دارد، نگهبان نمي تواند در جنگل هاي سايت دوام بياورد و بهترين حالت نگهداري از اماكن، سگ است.
رئيس سابق فدراسيون تيراندازي با كمان در خصوص تغيير كاربري ورزشگاه آزادي گفت: اين موضوع به عمر مديريت رسولي نژاد قد نمي دهد، چون ناگهاني به ورزش آمد. بايد به استحضار وي برسانم كه فايل صوتي علي آبادي وجود دارد كه وي در مقابل هزاران نفر از من خواست تا سايت آزادي براي ملي پوشان به عنوان يك كمپ آماده شود و از درآمدزايي كه از آن مي شود، ديگر نيازي به پول سازمان تربيت بدني وقت نباشد. كلنگ ساخت را نيز خود علي آبادي زد. وي افزود: معتقدم اگر الفباي كارشناسي را كسي بلد باشد فرق تعهد و بدهي را مي داند. تعهدات ما 10 ميليارد بود اما بدهي ها دو ميليارد است. صفايي در ادامه گفت وگو با فارس گفت: ما را از بازرسي كل كشور نترسانيد چرا كه اگر پايم به آنجا باز شود، ناگفته هايي دارم كه براساس آن وزير ورزش و معاونان محترم و همچنين رئيس سابق سازمان تربيت بدني به دستگاه قضايي بايد مراجعه كنند. وي در خصوص نامه اش به فدراسيون جهاني و شكايت عليه فدراسيون ايران گفت: چرا شكايت ما 4 ماه پيش نبود و به تازگي انجام شد؟ هدفم از اين نامه خورده نشدن حق دو المپيكي مان بود. همين جا هم اعلام مي كنم كه وزارت ورزش هر مساعدتي بخواهد مي كنم به شرطي كه دهقان و وزيري به المپيك 2012 لندن اعزام شوند. صفايي در پايان گفت: آقاي رسولي نژاد چه شده است كه سر از سايت درآورديد؟ خوشحالم كه در اين مكان پيدايتان شد. اميدوارم حال كه در مورد دلالان صحبت كرده ايد، به زودي چهره دلالان از صدا و سيماي جمهوري اسلامي معرفي و مشخص شود تا ببينم در آن زمان شما كجا هستيد.
 


انتخابات تكراري فدراسيون دوچرخه سواري 3ركابزن المپيكي ايران معرفي شدند

از سوي فدراسيون دوچرخه سواري سه ملي پوش ركابزن كشورمان براي حضور در مسابقات المپيك 2012 لندن معرفي شدند.
بر اين اساس، مهدي سهرابي از استان زنجان و امير زرگري از استان مركزي در ماده استقامت جاده و عليرضا حقي از استان تهران در ماده تايم تريل به عنوان ملي پوشان كشورمان براي حضور در المپيك لندن انتخاب شدند.
اين انتخاب در حالي انجام شده كه در تاريخ 31ارديبهشت ماه سال جاري و در آخرين روزهاي مديريت علي زنگي آبادي همين 3 نفر براي حضور در المپيك انتخاب و معرفي شده بودند كه با روي كار آمدن خسرو قمري و به بهانه اينكه نفرات ذخيره نيز بايد براي حضور در المپيك آماده باشند انتخابات زمان زنگي آبادي معلق اعلام شد اما در نهايت پس از حدود يك ماه و نيم همين نفرات دوباره به عنوان نفرات المپيكي دوچرخه سواري ايران معرفي شدند.


خواندني از ورزش ايران

¤ تيم كشتي آزاد دانش آموزان ايران با كسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز با قهرماني دربازيهاي كودكان آسيا به كار خود پايان داد.
¤ در حالي كه زمزمه هاي بازگشت دنيامالي به گوش مي رسد و خطر تعليق از المپيك نيز همچنان تهديدمان مي كند ديروز سيد محمد شروين اسبقيان در گفت وگو با فارس از ثبت نامش براي انتخابات فدراسيون قايقراني خبر داد.
¤ مجتبي عابديني تنها شمشيرباز المپيكي ايران كه خود را براي حضور در اين رقابت ها آماده مي كند، امشب براي برپايي اردويي 10 روزه راهي بلاروس مي شود .
¤ در شرايطي كه اين روزها ورزش ايران روزهاي حساس و بحراني خود را به خاطر خطر تعليق پشت سر مي گذارد محمد عباسي وزير ورزش و جوانان كشورمان جهت ابلاغ دعوت محمود احمدي نژاد به غرب آفريقا سفر كرده است . عباسي ديروز در ديدار با جان آتا ميلز پيام دعوت رئيس جمهور كشورمان را به وي تحويل داد.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14