(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


يکشنبه 1 مرداد 1391 - شماره 20262

حديث دشت عشق
ادامه لج بازيها تصويربرداري خاص تلويزيون براي مقابله با فدراسيون
بازي هاي هفته دوم ليگ پخش نمي شود!
اخبار كوتاه از فوتبال
نامه جديد UCI به فدراسيون دوچرخه سواري تصميم گيري درباره ايران تا 25 مرداد
پيش بيني وزارت ورزش و كميته المپيك كاروان ايران 3 تا 8 مدال در لندن مي گيرد
آغاز اردوي 4 دووميداني كار المپيكي از امروز در تهران
14 ووشوكار به اردو مي روند
خانه تكاني در كادر فني تيم ملي كاراته
نامه صفايي به علي آبادي: عدم حضور مربيان كره اي در المپيك يعني دخالت فرد ثالث در ورزش
با شركت 26 تيم انجام شد
برگزاري مسابقات تيراندازي قهرماني كشور در قزوين


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «محمدعلي پوربافراني»
چله نشيني در جبهه
وقتي اعزام شد، تصميم گرفت چهل روز در جبهه كرخه به خودسازي بپردازد كه: «من اخلص لله اربعين صباحا جرت ينابيع الحكمه من قلبه الي لسانه و ...» زماني كه عمليات بيت المقدس شروع شد با خاطري آسوده دل را بين حسنات دنيا و آخرت تقسيم كرد.
چند روز پيش از شهادت به پدرش - كه او نيز رزمنده دلاور جبهه ها بود - گفت: «در عالم رويا ديدم به طرف دشمن حركت كرديم و به شهري سرسبز رسيديم كه امام و ياران شهيدش در آنجا بودند و امام مرا بوسيد. در آنجا شخص بزرگواري را ديدم. پرسيدم او كيست؟ گفتند: حضرت سالار شهيدان! حضرت مرا به حضور طلبيد و در آغوشم كشيد...»اين طلبه مجاهد در سال 1352 وارد حوزه علميه «جعفريه» نايين شد و پس از طي تحصيلات مقدمات، عازم حوزه علميه قم گرديد. در شكل گيري انقلاب اسلامي، در توزيع و نشر نوارها و اعلاميه هاي امام خميني(ره) و روشنگري مردم نقش داشت و با كوله باري از رساله هاي امام خميني(ره) به روستاها مي رفت و در ميان افراد مستعد پخش مي كرد.
بعد از پيروزي انقلاب، در غائله كردستان با گروه فرهنگي جهاد و سپاه به شهرستان قروه رفت و با تبليغات سوء گروهك ها به مقابله پرداخت و سرانجام در عمليات بيت المقدس به شهادت رسيد.
طلبه بسيجي شهيد «محمد علي پوربافراني»، سال 1340 در بافران نايين متولد شد و در 16/2/1361 در عمليات بيت المقدس به شهادت رسيد.


ادامه لج بازيها تصويربرداري خاص تلويزيون براي مقابله با فدراسيون

بازي هاي هفته دوم ليگ پخش نمي شود!

صدا و سيما با تصويربرداري خاص از ديدار استقلال و آلومينيوم هرمزگان به جنگ با فدراسيون فوتبال دامن زد.
مسئولان صدا و سيما كه در چند سال اخير هيچ گاه حق پخش واقعي مسابقات فوتبال را پرداخت نكرده اند امسال نيز چنين رويه اي را در پيش گرفتند. همين موضوع باعث شد فدراسيون فوتبال اعلام كند دوربين هاي تلويزيوني حق ورود به ورزشگاه را ندارند و به همين دليل پخش مسابقات از شبكه سه سيما در هاله اي از ابهام قرار گرفت.
با اين حال سازمان ليگ روز پنجشنبه در اطلاعيه اي اعلام كرد كه با پخش مشروط مسابقات موافقت مي كند. غلامرضا بهروان سرپرست سازمان ليگ هم اعلام كرد اگر همين شرايط ادامه پيدا كند هفته دوم ليگ پخش نخواهد شد.
تماشاي بازي استقلال
و آلومينيوم از روي هوا
به هر حال هفته اول پخش شد اما نكته اي كه در ديدار استقلال و آلومينيوم هرمزگان جلب توجه مي كند، نوع تصويربرداري بازي است. دوربين هاي صدا و سيما از بالا اين ديدار را تصويربرداري مي كنند و بدين ترتيب تبليغات دور زمين از اين فضا ديده نمي شود.
اين كار از آن جهت صورت گرفته كه فدراسيون فوتبال تبليغات دور زمين را در اختيار دارد و صدا و سيما با عدم پخش اين تبليغات به نوعي براختلاف با فدراسيون فوتبال دامن زده و مقابل فدراسيون ايستاده است.
صدا و سيما در حالي دست به چنين اقداماتي مي زند كه براي ساخت سريال هاي تلويزيوني كه برخي از آنها به اندازه يك چهارم مسابقات فوتبال هم بيننده ندارد، به صورت ميلياردي هزينه مي كند اما حاضر نيست حق واقعي فوتبال را بدهد.
گفته مي شود صدا و سيما حاضر است 14 ميليارد و 500 ميليون تومان براي يك فصل به فدراسيون بدهد و اين در شرايطي است كه شركتي كه با فدراسيون براي حق پخش به توافق رسيده حاضر است 150 ميليارد تومان به فدراسيون پرداخت كند.
اقداماتي از اين دست كه دوربين هاي فيلمبرداري در نقاط خاصي از زمين مستقر باشد كه تبليغات مشخص و بازي هم به صورت خوبي تصويربرداري نشود، از جمله اقداماتي است كه صدا و سيما براي مقابله با فدراسيون فوتبال در پيش گرفته، آن هم در شرايطي كه مسابقات فوتبال بينندگان زيادي دارد.
وقتي بستني مهمتر
از فوتبال مي شود!
همه اين اتفاقات در حالي رخ مي دهد كه بازي استقلال و آلومينيوم هرمزگان با تأخير از شبكه سه پخش شد و افرادي كه منتظر تماشاي اين مسابقه بودند در چند دقيقه ابتدايي مجبور بودند تبليغات بستني و شامپو را ببينند. اين موضوع كه فوتبال به دليل پخش تبليغات تلويزيوني با تأخير پخش شود بارها اتفاق افتاده و شايد يكي از دلايل اين موضوع- كه نوعي بي احترامي به مخاطبان نيز محسوب مي شود- اين است كه صدا و سيما چون پول چنداني براي حق پخش تلويزيوني نمي دهد دلش نمي سوزد كه چند دقيقه ابتدايي بازي ها را پخش نكند.نايب رئيس فدراسيون فوتبال ضمن اعلام مبلغ مورد اختلاف فدراسيون فوتبال و صدا و سيما براي حق پخش تلويزيوني ليگ برتر، گفت: هنوز با مسئولان صدا و سيما به توافق نرسيديم و اگر اين اتفاق نيفتد در هفته دوم اجازه ورود دوربين ها را نمي دهيم.
هادي آيت اللهي در خصوص مسائل مختلف مربوط به فوتبال ايران از جمله حق پخش تلويزيوني ضمن بيان مطلب فوق گفت: ما بر سر مسئله حق پخش تلويزيوني هنوز با مسئولان صدا و سيما به توافقي نرسيده ايم و فقط اين هفته اجازه ورود دوربين هاي تلويزيوني را به ورزشگاه ها داديم و قرار است طي يكي دو روز آينده به مذاكرات خود با آنها ادامه دهيم. مطمئن باشيد اگر به توافق نرسيم در هفته دوم رقابتهاي ليگ برتر اجازه ورود دوربين هاي صدا و سيما به ورزشگاه ها را نمي دهيم.
اختلاف حداقل
3 ميليارد است
وي در همين خصوص افزود: بايد بين فدراسيون فوتبال و صدا و سيما تعاملي دو طرفه وجود داشته و دو طرف حق و حقوق يكديگر را رعايت كنند چيزي كه متأسفانه هنوز اتفاق نيفتاده است. در حال حاضر كف پيشنهاد ما به صدا و سيما براي حق پخش تلويزيوني رقابتهاي ليگ برتر در يك فصل 17 ميليارد تومان است در حالي كه مسئولان تلويزيون مي خواهند مبلغ ناچيزي را به مبلغ سال گذشته اضافه كرده و حداكثر 14 ميليارد تومان بابت حق پخش تلويزيوني دوازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر بپردازند.
نائب رئيس فدراسيون فوتبال اظهار داشت: امسال ما با يك شركت تبليغاتي قرارداد مالي خوبي را بسته ايم و قرار شده كه در عوض اين قرارداد 10 تا 15 درصد قراردادهايي كه فدراسيون فوتبال مي بندد به اين شركت تبليغاتي اختصاص پيدا كند. بنابراين مسئولان اين شركت طرف نيز همچون ما در فدراسيون فوتبال با مبلغ پيشنهادي صدا و سيما براي حق پخش تلويزيوني اين فصل رقابتهاي ليگ برتر موافق نيستند.


اخبار كوتاه از فوتبال

خداحافظي هاشميان از فوتبال
مهاجم پيشين شماره 9 تيم ملي فوتبال ايران كه نقش مهمي در صعود تيم ملي كشورمان به جام جهاني 2006 آلمان داشت، در روز تولد 36 سالگي اش براي هميشه از بازي در مستطيل سبز خداحافظي كرد.وحيد هاشميان كه در دوران بازي همواره در زمره بازيكنان اخلاق مدار فوتبال كشورمان بود و از سوي فدراسيون فوتبال عنوان بازيكن اخلاق فصل
90-89 را نيز از آن خود كرد، بهترين گلزن در ميان لژيونرهاي ايراني بوندس ليگا بوده و 38 گل در اين رقابت ها به ثمر رسانده است. هاشميان در تركيب تيم ملي ايران نيز بازي هاي درخشاني ارائه كرد و با گل هاي او به قطر و ژاپن راه صعود تيم ملي فوتبال كشورمان به جام جهاني 2006 هموارتر شد. وحيد در 50 بازي ملي 15 گل به ثمر رسانده است. هاشميان چندي پيش مدرك مربيگري درجه A يوفا را نيز با شركت در كلاس هاي مخصوص دريافت كرد.
پايان مرخصي 38 روزه كي روش و بازگشت به ايران
مدير رسانه اي تيم ملي فوتبال كشورمان اعلام كرد «كارلوس كي روش» بامداد روز شنبه به ايران بازگشته است.
خسرو والي زاده ضمن بيان مطلب فوق گفت: كارلوس كي روش، سرمربي تيم ملي ايران ساعت 2 بامداد امروز(ديروز) به همراه «آنتونيو سيموئز»، دستيار اولش وارد ايران شد.كي روش يك روز پس از ديدار تيم ملي فوتبال كشورمان برابر قطر در مرحله چهارم مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 برزيل در قاره آسيا كه روز 23 خردادماه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد، تهران را به مقصد كشورش ترك كرد.فراهم آوردن شرايط برپايي اردوي تيم ملي و تصميم گيري در خصوص جدايي «ميك مك درموت»، مربي بدنساز اين تيم و انتخاب يك مربي جديد از مهمترين برنامه هاي كي روش در روزهاي آتي خواهد بود.اردوي آماده سازي تيم ملي فوتبال كشورمان از 19 تا 25 مردادماه در مجارستان برگزار مي شود. تيم ملي فوتبال كشورمان در روز پاياني اين اردو ديداري دوستانه با تيم ملي تونس خواهد داشت.تيم ملي فوتبال كشورمان در هفته چهارم از مرحله نهايي مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا روز سه شنبه 21 شهريورماه 91 در بيروت به مصاف لبنان خواهد رفت.
جواد نكونام به استقلال پيوست
كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران پس از توافق با باشگاه استقلال با اين تيم قرارداد بست.جواد نكونام پس از مذاكرات چند ساعته با مسئولان اين باشگاه به توافق رسيد و قرارداد يك ساله خود را با استقلال امضا كرد.با توجه به اينكه باشگاه استقلال فعلا از نظر مالي نمي تواند پول رضايتنامه جواد نكونام را به اوساسونا بدهد، قرار شد نكونام خودش پول رضايتنامه را به باشگاه اسپانيايي بدهد و سپس با دريافت چكي از باشگاه استقلال پول رضايتنامه اش را از اين باشگاه بگيرد.
با قطعي شدن حضور نكونام در استقلال پيراهن شماره 6 اين تيم به وي تعلق مي گيرد. همچنين پيش از اين قلعه نويي گفته بود اگر نكونام به استقلال بيايد بازوبند كاپيتاني به او مي رسد.
رويانيان براي تيمداري در فوتسال مهلت 15 روزه خواست !
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران براي تصميم گيري پيرامون تيمداري در فوتسال و همچنين ارسال مدارك از كميته فوتسال 15 روز وقت خواست.باشگاه پرسپوليس پس از تباني تيم هاي گيتي پسند و پرسپوليس در هفته آخر ليگ برتر فوتسال، تيمش را منحل كرد و محمد رويانيان اعلام كرد كه ديگر حاضر به تيمداري در اين رشته نخواهد بود. اما محمد رويانيان ديروز نامه اي مبني بر حضور پرسپوليس در ليگ برتر را به كميته فوتسال ارسال كرد.
صدرنشيني صبا در هفته پيروزي مدعيان
هفته نخست ازفصل دوازدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با صدرنشيني صباي قم و پيروزي تيم هاي مدعي سپاهان اصفهان، استقلال و پرسپوليس تهران آغاز شد.
فصل دوازدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور طي روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته گذشته با برگزاري 9 بازي در شهرهاي مختلف پيگيري شد كه طي آن تيم هاي سپاهان اصفهان، استقلال تهران، ملوان بندرانزلي، پرسپوليس تهران، فجرسپاسي شيراز و صباي قم مقابل حريفان خود به برتري رسيدند و سه بازي نيز به نتيجه تساوي انجاميد. در هفته اي كه تيم هاي مدعي سپاهان، استقلال و پرسپوليس با يك گل به ترتيب مقابل مس كرمان، آلومينيوم هرمزگان و نفت آبادان به برتري رسيدند، تيم صباي قم جشنواره اي از گل به راه انداخت و با چهار گل تيم پيكان را در هم شكست. با اين پيروزي صباي قم سه امتيازي شد و با تفاضل گل 4+ در صدر جدول ايستاد. فجرسپاسي نيز به لطف برتري 3 بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان با سه امتياز و تفاضل گل 3+ در رتبه دوم جدول رده بندي ليگ برتر جاي گرفت.


نامه جديد UCI به فدراسيون دوچرخه سواري تصميم گيري درباره ايران تا 25 مرداد

فدراسيون جهاني دوچرخه سواري اعلام كرد كه تا 25 مرداد در مورد وضعيت فدراسيون دوچرخه سواري ايران تصميم گيري خواهد كرد.
پت مك كوئيد رئيس فدراسيون بين المللي دوچرخه سواري در نامه اي به فدراسيون دوچرخه سواري ايران اعلام كرد كه تا 25 مرداددر مورد وضعيت دوچرخه سواري ايران تصميم گيري خواهد شد و اين احتمال وجود دارد كه در جريان بازي هاي المپيك نيز نشستي با مسئولان كميته ملي المپيك ايران برگزار شود. متن نامه مك كوئيد به فدراسيون دوچرخه سواري ايران به شرح زير است:
ما وصول نامه ارسالي شما در تاريخ 18 جولاي 2012 را تاييد مي كنيم و از اين بابت از شما متشكريم.در خصوص درخواست شما براي ملاقات با يك يا دو نفر از فدراسيون شما جهت ارائه مدارك و اطلاعات بيشتر راجع به استعفاي آقاي زنگي آبادي، متاسفانه در هفته هاي پيش رو امكان پذير نخواهد بود، چرا كه من براي حضور در تور فرانسه و المپيك لندن راهي اين كشورها خواهم شد.
همان طور كه در ايميل 16 جولاي 2012 توضيح دادم، ما سعي در مرتب كردن شرايط هستيم و در اين خصوص ارتباط نزديكي با كميته بين المللي المپيك برقرار كرده ايم.احتمال زيادي وجود دارد كه كميته بين المللي المپيك جلسه اي را در خلال بازي هاي المپيك در لندن، در جهت منافع ورزش كشور شما با كميته ملي المپيك كشورتان برگزار نمايد. اين جلسه مي تواند به فدراسيون هاي درگير با اين موضوع نيز تسري يابد.
براساس اطلاعات تكميلي، وضعيت فدراسيون شما حداكثر تا تاريخ 15 اوت، 2012 مجددا بررسي خواهد شد.
به دنبال اين نامه مشكلي براي حضور تيم دوچرخه سواري ايران در بازيهاي المپيك لندن وجود ندارد و ركابزنان دوشنبه راهي لندن خواهند شد.
مهدي سهرابي، عليرضا حقي و امير زرگري به عنوان نمايندگان كشورمان در اين دوره از رقابتهاي المپيك، در مواد جاده (استقامت و تايم تريل) پا به ركاب خواهند شد.


پيش بيني وزارت ورزش و كميته المپيك كاروان ايران 3 تا 8 مدال در لندن مي گيرد

براساس پيش بيني وزارت ورزش و جوانان، كاروان ورزشي ايران در بازي هاي المپيك لندن مي تواند سه تا هشت مدال كسب كند.
بر اساس روال مرسوم قبل از بازي هاي المپيك، متوليان ورزش به طور جداگانه تعداد كسب مدال هاي بازي هاي المپيك توسط ورزشكاران كشور را پيش بيني مي كنند.بر اين اساس، وزارت ورزش و جوانان در پيش بيني خود از نتايج احتمالي كاروان ورزش ايران در المپيك لندن، دريافت سه مدال در كمترين حالت و هشت مدال در بهترين شرايط را پيش بيني كرده است.
در بدترين حالت از ميان سه مدال يك مدال طلا و دو نشان شامل نقره و برنز و در بهترين حالت از ميان هشت مدال سه نشان طلا و پنج مدال شامل نقره و برنز پيش بيني شده است.در اين ميان در بدترين حالت يك نشان طلا در رشته وزنه برداري و دو نشان نقره يا برنز در رشته كشتي و در بهترين حالت از هشت مدال سه مدال طلا شامل يك طلا در وزنه برداري، دو طلا در كشتي و پنج مدال نقره و برنز در رشته هاي كشتي، وزنه برداري، تكواندو و دووميداني پيش بيني شده است.كميته ملي المپيك هم نتايج احتمالي كاروان ورزشي در بازي هاي المپيك 2012 را پيش بيني كرده است. براساس پيش بيني كميته ملي المپيك، كاروان ايران مي تواند سه تا پنج مدال طلا از بازي هاي لندن را از آن خود كند. كميته ملي المپيك پيش بيني خود را از تعداد مدال هاي نقره و برنز عنوان نكرده است.
در پيش بيني هاي وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك، اسامي مدال آوران به تفكيك آمده است كه در آستانه شروع بازيها و براي جلوگيري از تضعيف روحيه ساير ورزشكاران، از انتشار اسامي مدال آوران خودداري مي شود.
كاروان ايران در بازيهاي المپيك 2008 پكن، با كسب يك مدال طلا و يك نشان برنز هادي ساعي و مراد محمدي يكي از ضعيف ترين نتايج دوره هاي اخير را به دست آورد و رده پنجاه و يكم بازيها را به خود اختصاص داد.


آغاز اردوي 4 دووميداني كار المپيكي از امروز در تهران

چهار دووميداني كار المپيكي ايران از امروز تا روز اعزام به لندن در اردوي تهران حاضر مي شوند.
محمد ارزنده، رضا قاسمي، روح الله عسگري و ليلا رجبي 4 نفر از دووميداني كار المپيكي ايران هستند كه امروز اردوي آماده سازي خود را در باشگاه آفتاب انقلاب و تا زمان اعزام به لندن (10 مرداد) آغاز مي كنند.
سجاد هاشمي، سجاد مرادي و ابراهيم رحيميان به دليل تمرين در ارتفاعات در اين اردو حضور نخواهند داشت و كاوه موسوي نيز 4 مرداد از اردوي مسكو به ايران باز مي گردد. امين نيكفر كه در آمريكا حضور دارد از همان جا راهي لندن خواهد شد.
احسان حدادي نيز به احتمال زياد ظرف يكي 2 روز آينده با صلاحديد مربي اش از آلمان راهي مسكو مي شود و 2 روز قبل از مسابقه (14 مرداد) وارد لندن خواهد شد.


14 ووشوكار به اردو مي روند

دور جديد تمرينات تيم ملي ووشو از ديروز با حضور 14 ووشوكار در محل آكادمي ووشو آغاز شد.
بعد از پايان رقابتهاي بين المللي ووشو جام پاريس، تمرينات تيم ملي براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا از ديروز دنبال شد.بر همين اساس علي بختياري، علي يوسفي، محسن سيفي، سجاد عباسي، جواد آقايي، امير فضلي، محمد حميدرضا قلي پور و كامران مروتي در اوزان 56 تا 90 كيلوگرم به اردو دعوت شدند كه تنها هفت نفر به مسابقات اعزام مي شوند.در بخش تالو هم فرشاد عربي، احسان پيغمبري، علي وطن خواه، محسن احمدي، نيود مكوندي و ابراهيم فتحي به اردو دعوت شده و راهي مسابقات خواهند شد. رقابتهاي ووشو قهرماني آسيا 26 مردادماه به ميزباني ويتنام در «هوشي مينه» آغاز مي شود.


خانه تكاني در كادر فني تيم ملي كاراته

رئيس فدراسيون كاراته گفت: طي روزهاي آينده با مديرفني تيم ملي كاراته جلسه اي در مورد نتايج كسب شده در مسابقات قهرماني آسيا خواهيم داشت.
در پايان مسابقات كاراته قهرماني آسيا، تيم ملي ايران در مجموع سه رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با كسب 11 نشان طلا، 7 نقره و 16 برنز به مقام نايب قهرماني اين دوره از رقابت ها دست يافت.
محمدصادق فرجي در خصوص نتايج كسب شده در دوازدهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا گفت: در مجموع از نتايج كلي كسب شده در مسابقات قهرماني آسيا راضي هستم، به هر حال كاراته كاهاي تيم ملي در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان 7 ماه در اردوهاي تيم ملي حضور داشتند و همه آنها براي كسب بهترين نتيجه تلاش مي كردند.وي در ادامه گفت: اميدوارم كاراته كاها با حضور در مسابقات كاراته وان كه طي چند ماه آينده برگزار خواهد شد تجربيات خوبي را براي حضور در مسابقات جهاني فرانسه كسب كنند. البته تلاش مي كنيم تا قبل از اعزام مسابقات جهاني نقاط ضعف و قوت آنها برطرف شود. قرار است با كادرفني تيم ملي جلسه اي داشته باشيم تا در مورد برخي اوزان كه عملكرد راضي كننده نداشتند صحبت كنيم. فرجي در پايان درباره صحبت هايي كه در خصوص تغيير و تحول در راس مربيان تيم ملي ايجاد مي شود؟
مربيان حال حاضر تيم ملي كارنامه خوبي را از خود دارند، اما در جلسه اي كه با مدير فني تيم ملي در مورد نقاط ضعف و قوت كاراته كاها خواهيم داشت در مورد ادامه روند يك مربي در هر وزن صحبت هايي خواهيم داشت. شايد تغييراتي رخ دهد و شايد كل سيستم را تغيير دهيم. به هر حال تا برگزاري مسابقات جهاني فرصت زيادي داريم.
 


نامه صفايي به علي آبادي: عدم حضور مربيان كره اي در المپيك يعني دخالت فرد ثالث در ورزش

رئيس پيشين فدراسيون تيراندازي با كمان از رئيس كميته ملي المپيك درخواست كرد به هر قيمتي سرمربيان سابق كره اي تيم ملي عازم المپيك شوند.
كريم صفايي رئيس پيشين فدراسيون تيراندازي با كمان در نامه اي از علي آبادي درخواست كرد تا زمينه اعزام منسوك پارك ولي يومي را به عنوان سرمربيان تيم ملي تيراندازي با كمان همراه با ميلاد وزيري و زهرا دهقان به المپيك را فراهم آورد در غير اين صورت كمك به مستند سازي دخالت فرد ثالث در NOC ايران را به اثبات مي رساند.


با شركت 26 تيم انجام شد

برگزاري مسابقات تيراندازي قهرماني كشور در قزوين

قزوين- خبرنگار كيهان:
رقابت هاي تيراندازي قهرماني كشور در رده هاي سني نوجوانان و جوانان در قزوين با معرفي تيم هاي برتر به پايان رسيد.
در بخش نوجوانان اين رقابت ها تيم تيراندازي مركزي با كسب 1648 امتياز عنوان نخست را از آن خود كرد و پس از اين تيم، قزوين ميزبان اين مسابقات با 1632 امتياز دوم شد و تيم آذربايجان شرقي نيز با 1596 امتياز در جاي سوم قرار گرفت و تيم هاي تيراندازي همدان با 1591 امتياز و خراسان رضوي با 1578 امتياز به ترتيب مقام هاي چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند. در بخش انفرادي نوجوانان نيز «هامون يوسفي» از آذربايجان شرقي با كسب 682 امتياز مقام نخست را به دست آورد، «شايان بارانيان» از اصفهان با 667 امتياز دوم شد و «وهاب چالشگر» از استان مركزي با 662 امتياز در جاي سوم ايستاد. در رده سني جوانان اين رقابت ها تيم البرز با كسب 1677 امتياز مقام نخست را به دست آورد، ايلام با 1675 دوم شد و تهران با 1667 امتياز به كسب عنوان سومي بسنده كرد.
تيم تيراندازي قزوين ميزبان اين مسابقات با كسب 1616 امتياز رتبه اي بهتر از جايگاه نهمي را بدست نياورد.
گفتني است، اين رقابت ها از روز سه شنبه با حضور 240 تيرانداز در قالب 26 تيم از استان هاي مختلف كشور در سالن تيراندازي شهيد احمدي مجموعه ورزشي غدير قزوين برگزار شد.


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14