(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 3 مهر 1391 - شماره 20314

حديث دشت عشق
سرپرست فدراسيون جودو در گفت و گو با كيهان
 از ترديدهايش در صحت نامه اتحاديه جودوي آسيا گفت
رفع تعليق يا مشكوك به تعليق؟!
پرونده شكست هاي سرخپوشان قطورتر شد
 پرسپوليس تا قعر جدول فاصله اي نيست
سجادي باز هم موضوع تعليق فدراسيون هاي ورزشي را رد كرد
برگزاري انتخابات كميته ملي المپيك در اواخر آبان
بازگشت نفت به ليگ برتر كشتي آزاد
وعده اي كه سرانجام محقق نشد
عدم حضور دوچرخه سواران ايران در رقابت هاي جهاني
برگزاري يك مجمع ديگر در غياب ناظر كميته ملي المپيك
شجاعي رئيس جديد فدراسيون تيراندازي با كمان
تيم ووشوي جوانان ايران نايب قهرمان جهان
تيم ملي كاراته به جاي فرانكفورت در قم
اخبار كوتاه از فوتبال


حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «حسنعلي حافظي»
دوست سختكوش انقلاب
خداوندا! چه با صفاست در راه تو كشته شدن و در زمان غيبت حجت تو مطيع نايب او بودن.
خداوندا! هر چند در حادثه خانه مولا علي نبودم امامم را ياري كنم ولي امروز از تو مي خواهم اين خواسته ام را برآورده كني تا بتوانم امام زمان حاضر در عصرم را ياري كنم.
به خانواده، فاميل، دوستان و هركس مرا مي شناسد سفارش مي كنم دشمن سرسخت آمريكا، اسرائيل و بيگانگان و منافقان و دوست سخت كوش انقلاب اسلامي و مطيع بي چون و چراي رهبري باشيد. بسيجي شهيد «حسنعلي حافظي» با توجه به مشكلات زندگي از اوايل جنگ بارها عازم جبهه ها شد و در كنار يارانش با كفار جنگيد و عاقبت سال 1365 عاشقانه در نبرد جزيره ام الرصاص به شهادت رسيد.

 


سرپرست فدراسيون جودو در گفت و گو با كيهان

از ترديدهايش در صحت نامه اتحاديه جودوي آسيا گفت
رفع تعليق يا مشكوك به تعليق؟!

سرويس ورزشي-
آيا موضوع تعليق فدراسيون جودو صحت دارد؟! اين مهمترين پرسش اين روزهاي اهالي جودوست.
همه چيز از ايشميل مشكوك و منتسب به رئيس اتحاديه جودوي آسيا خطاب به كميته ملي المپيك ايران آغاز شد ؛ در متن اين ايميل كه منتسب به عبيد ال انزي رئيس اتحاديه جودوي آسيا است عنوان شده بود: پس از انجام تحقيقات كامل در اتحاديه جودوي آسيا به اين تصميم رسيدم كه كليه فعاليت هاي فدراسيون جودوي ايران را در آسيا به طور موقت و بلافاصله به حالت تعليق در آورم.اين تصميم در پي رفتار غير ورزشي يكي از مسئولان جودوي ايران در خصوص دادن رشوه و زد و بند در طول مسابقات گذشته قهرماني جودوي آسيا در ازبكستان (آخرين مرحله انتخابي المپيك لندن 2012) اتخاذ شده است. مسئولان كميته ملي المپيك دريافت اين ايميل را تاييد كردند تا مشخص شود كه موضوع جدي است.
ادعاي سرپرست
فدراسيون جودو
ايميل مذكور به كميته ملي المپيك ارسال شده است اما سرپرست فدراسيون جودو در صحت و سقم آن ترديد دارد؛ اين را محمد علي رستگار در گفت و گو با خبرنگار كيهان عنوان مي كند. وي در توضيح اين مطلب مي گويد: اين نامه موارد مبهم زيادي دارد كه بايد ابتدا صحت و سقم آن براي ما مشخص شود و سپس در خصوص آن اقدامات لازم را انجام دهيم. به گفته رستگار اين نامه بدون مهر و امضاء بوده و احتمال جعلي بودن آن زياد است. سرپرست فدراسيون جودو در ادامه خاطرنشان كرد: در نامه به زدوبند صورت گرفته در مسابقات ازبكستان اشاره شده ؛ اتفاقي كه 5 ماه پيش رخ داده است. ما پس از اين مسابقات بارها در مجامع مختلف با مديران اتحاديه جودوي آسيا روبرو شده ايم اما يك بار هم به اين موضوع اشاره نكرده اند؛ بر همين اساس اعتقاد دارم كه اين جريان مشكوك است. رستگار در بخش ديگري از صحبت هايش با كيهان موارد جالبي را مطرح مي كند: نامه تعليق ما درست زماني مي آيد كه قصد داريم انتخابات را برگزار كنيم؛ و جالب اينكه اين نامه خيلي زود توسط برخي افراد تكثير مي شود و به دست رسانه هاي خبري مي رسد. خودم من وقتي از موضوع مطلع شدم بيش از 10 بار به تلفن همراه عبيد ال انزي تماس گرفتم اما حتي يكبار هم پاسخگو نشد!
آيا جرياني قصد تخريب جودو را در اين مقطع زماني دارد؟! رستگار در پاسخ به اين پرسش مي گويد: قطعا؛ افرادي كه تا پيش از اين در جودو بودند و هم اكنون منافع خود را در خطر ديدند چنين موضوعاتي را مطرح كردند. به هرحال ما به تمام اين اتفاقات مشكوك و تا آخر نيز پيگير ماجرا هستيم.
واكنش متفاوت افشارزاده
اما واكنش افشارزاده نسبت به تعليق جودو متفاوت از سرپرست اين فدراسيون است. وي مي گويد: : صبح ديروز نامه اي را خطاب به رئيس اتحاديه جودوي آسيا كه دبير كل كميته ملي المپيك كويت هم است، ارسال كردم. در اين نامه به او گفتم كه چرا اين كار را كرده است؟! او بايد از ما استعلام مي گرفت. احتمالا در اين بين يك فرد اشتباه كرده ، پس چرا بايد تيم ملي تعليق شود. با توجه به شناختي كه از او دارم ، از وي خواستم تا هر چه سريع تر اين تعليق لغو شود تا ان شاءالله تيم ملي در مسابقات بين المللي شركت كند. صحبت هاي دبير كميته ملي المپيك نشان مي دهد كه او برخلاف رستگار نه تنها به صحت موضوع تعليق مشكوك نيست بلكه رايزني هاي خود را براي رفع تعليق آغاز كرده است. بايد به انتظار روزهاي آينده نشست و ديد كه آيا جودو به سرنوشتي مشابه دوچرخه سواري و شنا گرفتار مي شود يا اينكه از اين مخمصه رهايي خواهد يافت؟!
 


پرونده شكست هاي سرخپوشان قطورتر شد

 پرسپوليس تا قعر جدول فاصله اي نيست

تيم فوتبال پرسپوليس كه هنوز روزهاي سياه فصل دوازدهم ليگ برتر را به صبح نرسانده است، در هفته نهم شكستي ديگر را تجربه كرد و اين بار برابر سپاهان چهارمين شكستش را تجربه كرد تا با تيم قعرنشين جدول تنها يك امتياز فاصله داشته باشد.
آخرين ديدار از هفته نهم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر از ساعت 30:18 ديروز بين تيم هاي سپاهان اصفهان و پرسپوليس برگزار شد .در اين ديدار كه به قضاوت سعيد مظفري زاده و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، شاگردان زلاتكو كرانچار در طول بازي تيم برتر بودند و بارها تا آستانه باز كردن دروازه مهمان تهراني خود پيش رفتند و در پايان موفق شدند با نتيجه 2 بر صفر پرسپوليس را شكست دهند.
در نيمه اول سپاهان نتوانست عليرغم ارائه بازي زيبا دروازه حريف خود را بازكند.در نيمه دوم نيز هر چند پرسپوليس تلاش كرد تا از فشار حملات حريف خارج شود و مانوئل ژوزه محمد قاضي و ايمون زايد را به هم به خط حمله تيمش اضافه كرد، اما اين تيم توان لازم براي باز كردن دروازه حريف را نداشت. اين در حالي بود كه سپاهان با همان روال نيمه اول موفق شد در دقيقه 52 روي اشتباه مهدوي كيا در دفع توپ توسط عادل كلاه كج به گل نخست دست پيدا كند.
نيلسون كه در ديدار برابر سپاهان يك ستاره براي پرسپوليس بود برابر سرعت تيمي بالاي حريف نتوانست مقاومت كند و در ادامه بازي يكبار ديگر در دقيقه 72 اين بار توسط جواهير سوكاي دروازه اش را باز شده ديد.تعويض هايي كه كرانچار انجام داد روي نتيجه بازي تاثيرزيادي داشت اما تعويض هاي مانوئل ژوزه نه تنها گرهي از مشكلات اين تيم را حل نكرد بلكه تعداد گل هاي خورده را به عدد دو رساند تا مشخص شود مشكل پرسپوليس كريمي نيست . ژوزه، كريمي و انصاري فرد را براي اين بازي حتي در ليست 18 نفره هم قرار نداده بود!
تيم فوتبال پرسپوليس با اين شكست همچنان جزو تيم هاي قعرنشين جدول است و با 7 امتياز در رده پانزدهم قرار دارد. اين تيم با ذوب آهن كه قعرنشين ليگ است تنها يك امتياز فاصله دارد. سپاهان هم با اين پيروزي 17 امتيازي شد و به رده دوم جدول صعود كرد.
در ديگر ديدار ديشب نفت تهران ميزبان صباي قم بود كه در پايان با يك گل حريف خود را شكست داد تا با 18 امتياز مجددا به صدر جدول بازگردد.هادي شكوري (78) تك گل شاگردان منصور ابراهيم زاده را به ثمر رساند.صباي قم هم 14 امتيازي و در رده هفتم جدول باقي ماند.
 


سجادي باز هم موضوع تعليق فدراسيون هاي ورزشي را رد كرد

برگزاري انتخابات كميته ملي المپيك در اواخر آبان

معاون وزير ورزش و جوانان با تاكيد بر اينكه در حال حاضر هيچ فدراسيوني رسما به شكلي كه عنوان مي شود تعليق نيست، گفت: فكر نمي كنم وزارت ورزش و جوانان رسما كانديدايي براي انتخابات كميته ملي المپيك داشته باشد.
حميد سجادي، معاون وزير ورزش و جوانان در حاشيه مجمع انتخاباتي فدراسيون تيراندازي با كمان در پاسخ به اين پرسش كه «چرا نماينده كميته ملي المپيك در اين مجمع غايب بود؟»، گفت: گاهي از مواقع پيش مي آيد كه يكي از اعضاي مجمع غايب باشد اما مجامع با حضور اكثريت اعضا برگزار مي شود.
سجادي در پاسخ به اين پرسش كه «آيا نگران نيستيد برگزاري اين مجامع منجر به تعليق انتخابات كميته ملي المپيك شود؟» خاطرنشان كرد: «چرا بايد نگران باشيم؟» وي در مورد زمان برگزاري انتخابات كميته ملي المپيك هم تصريح كرد: فكر مي كنم و براساس شنيده هايم انتخابات كميته ملي المپيك اواخر آبان ماه سال جاري برگزار مي شود. معاون وزير ورزش و جوانان در پاسخ به اين پرسش كه «آيا وزارت ورزش كانديدايي براي انتخابات كميته ملي المپيك دارد؟!، تاكيد كرد: فكر نمي كنم وزارت ورزش رسما كانديدايي براي اين انتخابات داشته باشد.
وي درخصوص تغييرات اخير در فدراسيون هاي ورزشي اظهار داشت: برخي از تغييرات مديريتي و در جهت اصلاح بوده است و نياز نيست دلايل را به صورت جهاني اطلاع رساني كنيم. در اين راستا سؤالات ارائه شده مكتوب و پاسخ هاي ارائه شده هم مكتوب خواهد بود. «اصطلاح تعليق زيادي به كار مي رود»، سجادي با بيان اين جمله درخصوص موضوع تعليق فدراسيون جودو خاطرنشان كرد: نمي دانم اين مسائل از كجا آب مي خورد. مطلب نادرست عليه جودو واقعا جاي تعجب داشت. فدراسيون هاي آسيايي نمي توانند فدراسيون عضو را تعليق كند و چنين موضوعي نياز به اثبات و دفاع متهم دارد كه يك روند طولاني است. وي در پاسخ به اين سوال كه «آيا در حال حاضر فدراسيوني تعليق است؟»، گفت: در حال حاضر رسما هيچ فدراسيوني به شكلي كه شما مي گوييد تعليق نيست.
سرويس ورزشي كيهان: بيان برخي مسائل ورزش آن هم به اين شكل از زبان معاون ورزشي وزارت ورزش و جوانان كه اتفاقا خودش هم از قهرمانان ورزشي است جاي تعجب دارد. سجادي تلاش مي كند غيبت نماينده كميته ملي المپيك در مجمع انتخاباتي فدراسيون تير و كمان را عادي جلوه دهد، در حالي كه همگان مي دانند كه كميته ملي المپيك در اعتراض به اقدام وزارتخانه براي برگزاري انتخابات فدراسيون ها نماينده اي را به مجامع انتخاباتي نمي فرستد. اين تصميم كميته ملي المپيك هم نشأت گرفته از تهديد IOC كه گفته بود تا زمان اصلاح اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي نبايد حتي يك مجمع انتخاباتي برگزار شود. معاون وزارت ورزش همچنين به عدم تعليق فدراسيون هاي ورزشي تاكيد مي كند، در حالي كه اهالي ورزش آگاه هستند كه فدراسيون دوچرخه سواري با مشكل تعليق روبرو است و به همين علت هم ورزشكاران اين رشته ورزشي نتوانستند در رقابت هاي قهرماني جهان در هلند حاضر شوند. آيا بهتر نيست سجادي نه در جايگاه يكي از معاونان دستگاه ورزش بلكه در قامت قهرمان پيشين ورزش اتفاقات را همان گونه كه هست، تشريح كند؟!
 


بازگشت نفت به ليگ برتر كشتي آزاد

تيم نفت تهران به ليگ برتر كشتي آزاد ايران بازگشت.
پس از اين كه اداره ورزش شركت ملي نفت و در راس آن قنبرزاده تصميم به انحلال تيم كشتي نفت تهران و انتقال آن به مازندران گرفت، پس از ديدار خطيب سرپرست فدراسيون كشتي با وزير نفت، دستور قبلي لغو شد و تيم كشتي آزاد نفت به تهران برگشت. همچنين به كادر فني اين تيم دستور داده شده تا پرافتخارترين تيم ليگ برتر كشتي آزاد را براي حضور مجدد در اين رقابت ها آماده كنند.
 


وعده اي كه سرانجام محقق نشد

عدم حضور دوچرخه سواران ايران در رقابت هاي جهاني

پس از غيبت مسئولان فدراسيون دوچرخه سواري در اجلاس سالانه UCI، ركابزنان ايراني نيز در مسابقات قهرماني جهان حاضر نشدند.
پس از انتشار نامه تعليق فدراسيون دوچرخه سواري ايران از سوي UCI، حدود دو هفته پيش مسئولان فدراسيون ايران با رد اين خبر برخي از رسانه ها را متهم به شيطنت كردند و گفتند «آنها آب به آسياب دشمنان مي ريزند». همچنين سرپرست فدراسيون با تكذيب قاطع اين خبر از حضور ملي پوشان ايران در رقابت هاي جهاني هلند خبر داد و اعلام كرد: «اگر تعليق هستيم چگونه سه دوچرخه سوار ما در مسابقات جهاني هلند ركاب خواهند زد؟» فدراسيون دوچرخه سواري در حالي كه تعليق خود و ستاره قرمز روبروي نام ايران در سايت فدراسيون جهاني را ناديده مي گرفت، نام حسين علي زاده، امير زرگري و مهدي سهرابي را به عنوان نفرات اعزامي به رقابت هاي جهاني هلند معرفي كرد. در اين بين فدراسيون حتي بيان كرد كه براي توضيح مستندات و دفاع از انتخابات مجمع فدراسيون، در اجلاس سران فدراسيون جهاني در هلند شركت مي كند.
در حالي كه به نظر مي رسيد دوچرخه سواران ايران براي حضور در مسابقات جهاني با مشكل مواجه شوند، اما فدراسيون همچنان سر حرف خود بود و از اعزام قطعي ملي پوشان و حضور 100 درصد مسئولان در هلند صحبت مي كرد. زماني كه به تاريخ برگزاري رقابت هاي جهاني و اجلاس ساليانه UCI نزديك مي شديم، اندك اندك خبرهاي ديگري منتشر شد. ابتدا يكي از ملي پوشان از حضور در رقابت هاي هلند انصراف داد و پس از آن گفته شد سفارت هلند براي مسئولان ايراني براي حضور در اجلاس ويزا صادر نكرده تا فدراسيون دوچرخه سواري ايران در اجلاس ساليانه UCI غايب باشد. پس از قطعي شدن غيبت ايران در اجلاس UCI، آخرين روز از رقابت هاي قهرماني جهان در هلند در ماده جاده برگزار شد كه هر چه منتظر مانديم نام هيچ كدام از ملي پوشان ايران كه وعده حضورشان در مسابقات جهاني داده مي شد، در ليست نفرات شركت كننده حضور نداشتند. در حالي كه انتظار مي رفت حداقل مهدي سهرابي كه در اروپا به سر مي برد در اين رقابت ها ركاب بزند، نام او نيز در ليست شركت كنندگان وجود ندارد. با اين حال مسئولان فدراسيون همچنان مساله تعليق را جدي نگرفته و نمي خواهند قبول كنند كه ملي پوشان ايراني حق حضور در قابت هاي بين المللي UCI را ندارند. البته اگر اين صحبت ها دوباره شيطنت و آب در آسياب دشمن ريختن تلقي نشود، ضمن اين كه با غيبت در اجلاس UCI كار دوچرخه سواري ايران براي ادامه راه دشوارتر شد.
 


برگزاري يك مجمع ديگر در غياب ناظر كميته ملي المپيك

شجاعي رئيس جديد فدراسيون تيراندازي با كمان

محمدعلي شجاعي به عنوان رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان انتخاب شد.
مجمع انتخاباتي فدراسيون تيراندازي با كمان صبح ديروز با حضور تمام اعضاء و به رياست حميد سجادي معاونت ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. براي به دست آوردن پست رياست فدراسيون رضا بختياري و محمد علي شجاعي كانديدا بودند كه بختياري پيش از رأي گيري انصراف داد و در نهايت شجاعي كه پس از بركناري كريم صفايي از اسفند ماه سال گذشته از سوي وزارت ورزش به عنوان سرپرست، فدراسيون تيراندازي با كمان را اداره مي كرد، با كسب 44 رأي از 45 رأي براي 4 سال به عنوان رئيس فدراسيون انتخاب شد. فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان به كميته ملي المپيك اعلام كرده بود كه در صورت برگزاري انتخابات توسط وزارت ورزش، اين رشته ورزشي تعليق خواهد شد. پيش از اين و در انتخابات قايقراني و دوچرخه سواري نيز، سرپرستان اين دو فدراسيون در مجمع انتخاباتي به عنوان رئيس انتخاب شده بودند. در مجمع ديروز ناظر كميته ملي المپيك همچون دو انتخابات قبلي كه پس از بازي هاي المپيك برگزار شده است، حضور نداشت و به نظر مي رسد تا برطرف شدن مشكلات موجود در اساسنامه مجامع انتخاباتي، كميته ملي المپيك در هيچ انتخاباتي شركت نخواهد كرد.
 


تيم ووشوي جوانان ايران نايب قهرمان جهان

تيم ووشوي جوانان ايران در چهارمين دوره رقابت هاي جوانان جهان در ماكائو با كسب 4 مدال طلا، 3 نقره و 5 برنز به عنوان نايب قهرماني در بخش ساندا دست يافت.
تيم ووشوي جوانان ايران در رقابت هاي جهاني و در مجموع مردان و زنان و در دو بخش تالو و ساندا چهار مدال طلا، سه نقره و پنج برنز كسب كرد و در بخش ساندا توانست عنوان نايب قهرماني را كسب كند. در اين بخش تيم چين به مقام قهرماني دست پيدا كرد و تيم روسيه سوم شد. اسامي مدال آوران ايران به اين شرح است: سپيده شاكريان در بخش تالو رده سني 12 تا 15 سال در فرم نن گون (مدال طلا)- در فرم نن دائو (مدال نقره)- در فرم نان چوان (مدال برنز)، زهره شهپري در وزن 60- كيلوگرم سانداي بانوان (مدال طلا)، جواد قزلسفلو در وزن 65- كيلوگرم سانداي مردان (مدال طلا)، سهيل خدرويسي در وزن 80- كيلوگرم سانداي مردان (مدال طلا)، امير نجفي پور در وزن 52- كيلوگرم سانداي مردان (مدال نقره)، سهيل محمودي در بخش تالو رده سني 9 تا 12 سال در فرم جين شو (مدال نقره)، مهدي مختارپور در بخش تالو رده سني 12 تا 15 سال در فرم چيانگ شو (مدال برنز)، هانيه رجبي در بخش تالو رده سني 15 تا 18 سال در فرم گون شو (مدال برنز)، سارا حجتي در وزن 52- كيلوگرم سانداي بانوان (مدال برنز)، جواد كرمي در وزن 70- كيلوگرم سانداي مردان (مدال برنز).
 


تيم ملي كاراته به جاي فرانكفورت در قم

اعضاي تيم ملي كاراته كه قرار بود در رقابت هاي كاراته وان فرانكفورت آلمان شركت كنند به جاي حضور در اين تورنمنت اردوي خود را در قم برپا كردند.
رقابت هاي فرانكفورت مرحله ديگري از پيكارهاي ليگ جهاني است كه از روز شنبه در غياب تيم ملي كشورمان آغاز شد و نمايندگان كاراته ايران فرصت حضور در اين ميدان بزرگ را از دست دادند. اين رقابت ها آخرين تورنمنت مهمي است كه قبل از مسابقات جهاني برگزار مي شود و نتايج آن در رنكينگ ورزشكاران اهميت فراواني دارد اما با لغو اين سفر مرحله جديدي از تمرينات تيم ملي از روز گذشته در قم آغاز شد،رقابت هاي كاراته قهرماني جهان هفته اول آذر ماه در پاريس برگزار مي شود.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

خسوس كاندلاس مديرفني تيم ملي فوتسال
رئيس كميته فوتسال از عقد قرارداد با خسوس كاندلاس رودريگو به عنوان مدير فني تيم ملي فوتسال كشورمان خبر داد. اين مربي اسپانيايي بامداد ديروز وارد تهران شد و پس از توافق با رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال با عقد قراردادي رسمي مديريت فني تيم ملي فوتسال ايران را برعهده گرفت.
برگزاري ديدار راه آهن و مس در كرمان
قائم مقام باشگاه راه آهن اعلام كرد بازي اين تيم با مس قطعا در كرمان برگزار مي شود. كاظم در مورد برگزاري بازي راه آهن و مس كرمان در هفته دهم كه راه آهن ميزبان است اما به دليل برگزاري مسابقات قهرماني نوجوانان نمي تواند در ورزشگاه اكباتان بازي كند، گفت: طبق هماهنگي با فدراسيون فوتبال و صحبت هاي سازمان ليگ با مديرعامل جديد باشگاه مس كرمان قرار شد اين مسابقه در كرمان و به ميزباني اين تيم در روز چهارشنبه هفته جاري برگزار شود.
گهر روز بازي با تراكتورسازي پول غذا نداشت!
كاپيتان گهر لرستان شرايط اين تيم را بحراني عنوان و تأكيد كرد: مسئولان بايد دنبال چاره باشند. عليرضا محمد گفت: متأسفانه مسئولان همه مسائل را سرسري مي گيرند، بعد انتظار دارند تيم نتيجه بگيرد. مگر مي شود با بي پولي نتيجه گرفت؟وي ادامه داد: روز بازي با تراكتورسازي پول غذا نداشتيم و غذايي كه بايد 3 ساعت قبل از بازي مي خورديم، در فاصله 2 ساعت مانده به بازي خورديم.
پيروزي قاطع كره جنوبي مقابل كره شمالي
تيم فوتبال زير 16 سال كره جنوبي مقابل كره شمالي به برتري دست يافت.در دومين روز از رقابت هاي زير 16 سال فوتبال قهرماني آسيا تيم هاي ملي كره شمالي و كره جنوبي در ورزشگاه دستگردي به مصاف هم رفتند كه در پايان كره جنوبي با سه گل حريف خود را شكست داد. اين بازي كه از گروه C انجام مي شد با درخشش هوانگ هي چان همراه شد كه هر سه گل كره جنوبي را به ثمر رساند.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14