(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 15 مهر 1391 - شماره 20324

حديث دشت عشق
با مديريت فعلي فدراسيون كار نمي كنم
بنا: هزار جور اختلاف در فدراسيون كشتي وجود دارد
اخبار كوتاه از فوتبال
نامه هيأت اجرايي كميته ملي المپيك
به مجلس اكنون زمان استيضاح نيست
لطمه اي به بازي هاي ليگ برتر نمي خورد
كفاشيان : اول تيم ملي، بعد ليگ
مسابقات واليبال قهرماني جوانان آسيا- اروميه
عنوان سومي ايران با پيروزي برابر هند
خواندني از ورزش ايران
آغاز مرحله هشتم اردوي تيم ملي كاراته
خسروي وفا در مراسم تجليل از قهرمانان و مدال آوران پارالمپيكي:
فكر نمي كردم زنده باشم و يكسان سازي پاداش ها را ببينم


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «عليرضا الماسي مقدم»
الماسي متبلور شده از خاك!
در محله مسلم آباد پا به عرصه وجود نهاد. بعد از تحصيلات مقطع راهنمايي، به حوزه علميه قمصر وارد شد و يك سال در محضر استادان آن حوزه به تحصيل علوم ديني پرداخت. در همين ايام بود كه انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني(ره) در حال اوج گيري بود و عليرضا نوجوان پرشور و حرارتي بود كه نقش خود را در راهپيمايي ها و تظاهرات ايفا مي كرد. شهيد الماسي هيچ گاه از دفاع از آرمان هاي انقلاب اسلامي فروگذاري نمي كرد.
هنگامي كه دشمن بعثي به كشور اسلامي هجوم آورد، سنش قد نمي داد تا در عمليات ها شركت كند و همچنان در انتظار ماند تا روزي بتواند دين خود را به اسلام و قرآن ادا نمايد تا بالاخره توفيق الهي نصيبش شد و پس از دو ماه حضور در جبهه، در عمليات كربلاي 5 در شلمچه، پس از مجاهدت ها و رزم بي امان به درجه شهادت نايل آمد.
طلبه بسيجي شهيد «عليرضا الماسي مقدم»، سال 1347 در آران متولد شد و در 12/11/1365 در كربلاي شلمچه به شهادت رسيد.
 


با مديريت فعلي فدراسيون كار نمي كنم

بنا: هزار جور اختلاف در فدراسيون كشتي وجود دارد

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان در بازي هاي المپيك 2012 لندن گفت به دلايل شرايط نابسامان مديريتي فدراسيون كشتي از اين پس سمتي در اين فدراسيون نخواهد داشت.
محمد بنا در مراسم تقدير از مدال آوران پارالمپيك به پاس قهرماني تيم ملي كشتي فرنگي در المپيك 2012 لندن، نشان درجه يك شجاعت را از دست رئيس جمهور، محمود احمدي نژاد، دريافت كرد. همچنين به كوروش باقري نشان درجه سه شجاعت اهدا شد.
بنا در ارتباط با ادامه همكاري با فدراسيون كشتي افزود: من پس از پايان اين مراسم به خانه نزد مادرم مي روم و كاري در فدراسيون كشتي ندارم. از اين پس محمد بنا كاري در فدراسيون كشتي ندارد. به نظر من آقاي خطيب فرد خوبي است اما مديريت ضعيفي دارد. من نمي توانم با اين شرايط با فدراسيون كشتي كار كنم و ترجيح مي دهم نباشم.
سرمربي تيم كشتي فرنگي ايران اظهار كرد: در حال حاضر در فدراسيون سوءمديريت است و مديريت لازم اعمال نمي شود. وقتي تيم ملي در شرايطي ايده آل قرار دارد نمي توان با امكانات 70 درصدي نتايج لازم را گرفت. فدراسيوني كه اين قدر بدهي دارد و هزار جور اختلاف در آن است نمي تواند معجزه كند. زماني كه هزينه لازم فراهم نيست، من نمي توانم نتيجه اي را كه مي خواهم، بگيرم.
وي با بيان اين كه در اين مدت با كمبود امكانات ساختم تا در المپيك نتيجه بگيريم، تصريح كرد: آن زمان براي المپيك كوتاه آمدم اما اكنون تا زماني كه شرايطي كه مي خواهم مهيا نشود برنمي گردم. ورزشكاران از من مي پرسند چرا ما در كشتي فرنگي ليگ نداريم من بايد چه جوابي به آنها بدهم؟ كشتي گيران حتي ليگ ندارند كه درآمدي داشته باشند و حقوق بگيرند. البته اين را هم بگويم كه من از ورزشكاراني كه مي گويند پول نداريم و نمي توانيم كار كنيم متنفرم. يك ورزشكار بايد با آب دهانش زندگي كند ولي حتي سرش را كج نكند و طلب پول نكند. بنا در پاسخ به اين پرسش كه مگر شما به رئيس جمهور قول نداديد كه به كارتان ادامه دهيد؟ تصريح كرد: من در آن زمان گفتم اگر شرايط فراهم شود مي مانم. من آدمي هستم كه حاضرم پول بدهم و باز هم در كشتي فرنگي بمانم و كار كنم.
وي در ادامه اظهار داشت: ما در بازي هاي آسيايي گوانگژو در كشتي فرنگي چهار مدال طلا كسب كرديم و در بازي هاي المپيك لندن سه طلا. خب شما براي اينكه بتوانيد مدال هاي خود را در رقابت هاي آتي افزايش دهيد بايد از همين حالا مديريت كنيد و برنامه ريزي داشته باشيد.
سرمربي تيم كشتي فرنگي ايران در بازيهاي المپيك لندن در پايان تأكيد كرد: اگر مسئولان فدراسيون كشتي به كارشان ادامه دهند قطعا از اين تيم جدا خواهد شد.
مراسم تقدير از پارالمپيكي ها برگزار شد
مراسم تقدير از مدال آوران بازي هاي پارالمپيك 2012 با حضور رئيس جمهور برگزار شد.
در اين مراسم كه با حضور دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور، محمد عباسي وزير ورزش و جوانان، محمد علي آبادي رئيس كميته ملي المپيك، مسعود زريبافان رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و تني چند از نمايندگان مجلس و جمعي از روساي فدراسيون ها، پيشكسوتان و مدال آوران پارالمپيك 2012 برگزار شد به مدال آوران طلا 200 سكه، نقره 150 سكه و نشان برنز 100 سكه از سوي وزارت ورزش و جوانان پاداش داده شد. در بخش تيمي نيز به بازيكنان تيم واليبال نشسته 75 سكه و تيم فوتبال هفت نفره 35 سكه داده شد.
اين در حالي است كه بايد به بازيكنان تيم فوتبال هفت نفره 50 سكه پرداخت مي شد.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

كربكندي بركنار شد
با وجود جدا شدن ذوب آهن از قعر جدول اعضاي هيات مديره اين باشگاه حكم به بركناري رسول كربكندي دادند. هر چند ذوب آهن در هفته هاي اخير روند رو به رشدي در پيش گرفته و توانسته خودش را از انتهاي جدول جدا كند اما مديران اين باشگاه صنعتي در جلسه هيات مديره كه روز پنج شنبه برگزار شد، تصميم به اخراج كربكندي گرفتند.ذوب آهن در پايان هفته يازدهم ليگ برتر با يك تساوي، هفت باخت و سه برد و كسب 10 امتياز در رده پانزدهم جدول رده بندي قرار دارد.اين در حالي است كه كربكندي از اخراجش اظهار بي اطلاعي مي كند و قصد دارد امروز پس از جلسه اي با مديرعامل اين باشگاه تكليف خود را مشخص كند.
كاسيميرو در يك قدمي نيمكت نفت آبادان
سرمربي دو فصل پيش تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در يك قدمي بازگشت به اين تيم قرار گرفت. اصغر احمدي عضو هيات مديره باشگاه صنعت نفت آبادان درباره روند انتخاب سرمربي اين تيم گفت: صحبت ها و توافقات اوليه را با آلفردو كاسيميرو انجام داده ايم. او فردا (امروز) ظهر به تهران و از آنجا به آبادان مي آيد تا صحبت هاي نهايي را با هم انجام دهيم و پس از آن با توجه به اين كه تمرين تيم هم بعد از ظهر برگزار مي شود، او را به بازيكنان معرفي و به طور رسمي خبر سرمربيگري آلفردو كاسيميرو را اعلام كنيم.
مشخص شدن چهره 4 تيم پاياني ليگ قهرمانان آسيا
ناكامي سومين تيم عربستاني در صعود به نيمه نهايي چهره چهار تيم صعود كننده به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا مشخص شد. پس از آن كه الاتحاد و الاهلي دو تيم عربستاني با عبور از سد تيم هاي گوانگجوي چين و سپاهان ايران جواز حضور در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا را كسب كردند، سومين تيم عربستاني نتوانست از پس نماينده پر قدرت كره جنوبي بر بيايد و اين تيم اولسان هيونداي كره جنوبي بود كه توانست با نتيجه پر گل چهار بر صفر الاهلي را شكست دهد.
ديدار رفت دو تيم در سئول با يك گل به سود تيم كره اي به پايان رسيده بود و بدين ترتيب اولسان با نتيجه پنج بر صفر در مجموع دو ديدار رفت و برگشت پا به مرحله بعدي گذاشت.در ديگر ديدار اين مرحله ، بنيادكار ازبكستان در وقت هاي اضافي موفق شد سه بر دو آدلايد يونايتد استراليا را از پيش رو بردارد. ديدار رفت دو تيم با نتيجه دو بر دو به پايان رسيده بود.به اين ترتيب بنياد كار ازبكستان بايد در نيمه نهايي به مصاف اولسان كره جنوبي برود و الاتحاد و الاهلي تيم هاي عربستاني بايد ديگر ديدار اين مرحله را برگزار كنند.
بازگشت استيلي به باشگاه پرسپوليس
حميد استيلي مسئول ساماندهي كميته پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس شد. مسئولان باشگاه پرسپوليس قصد دارند با ساماندهي پيشكسوتان اين باشگاه، شرايطي را براي آنها مانند حقوق ماهيانه و بيمه فراهم كنند.با نظر رويانيان، حميد استيلي به عنوان مسئول ساماندهي پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس انتخاب شد.
فردا رسيدگي به اختلافات قلعه نويي، همداني و مسئولان تراكتورسازي
دبير هيئت رسيدگي به تخلفات فوتبال از بررسي پرونده اتفاقات مربوط به كادر فني سال گذشته تراكتورسازي و مسئولان اين باشگاه در روز يكشنبه خبر داد. عليپور در مورد اختلافات امير قلعه نويي، ستار همداني و ساير اعضاي كادر فني كنوني استقلال كه فصل گذشته در تراكتورسازي حضور داشتند به مسئولان اين باشگاه گفت: نامه اي رسمي براي دو باشگاه استقلال و تراكتورسازي ارسال كرديم كه روز يكشنبه در خصوص اين اتفاقات رسيدگي كنيم. مسئله اين است كه اگر تخلفي وجود دارد چرا الان مطرح شده است. اگر هم تهمت باشد ضمن اينكه شخص را محروم مي كنيم با باشگاه هم برخورد خواهيم كرد.
رويانيان : كريمي در پرسپوليس مي ماند
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به علي كريمي به هيچ قيمتي رضايت نامه نمي دهم و او در پرسپوليس مي ماند.محمد رويانيان در خصوص اتفاقات اخير در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه بايد به هواداران بگويم عامل فتنه و مشكلات و حاشيه سازي بين بازيكن و مربي را در پرسپوليس پيدا كردم. همه افرادي كه قصد تخريب تيم ما را داشتند و مي خواستند از آب گل آلود ماهي بگيرند را پيدا كردم و به همين خاطر خدا را شكر مي كنم.رويانيان ادامه داد: اين آقايان در تيم هاي شهرستاني حضور دارند و دوست دارند كه خود را به تيم پرسپوليس بچسبانند اما آقايان، شما پرسپوليسي نيستيد و دوست داريد به اين تيم لطمه بزنيد. در صورتي كه برخي از اتفاقات و حرف هايتان را تكرار كنيد نام شما را به هواداران پرسپوليس خواهم گفت. رويانيان با حمايت از مانوئل گفت: تا وقتي كه لازم باشد با قدرت از ژوزه حمايت خواهم كرد تا انشاءالله پرسپوليس موفق شود.وي در خصوص علي كريمي نيز گفت: به كريمي به هيچ عنوان رضايت نامه نمي دهم كه از ما جدا شود. خيال همه راحت باشد. اگر كريمي تا آخر فصل هم اختصاصي تمرين كند، حامي او خواهم بود و او پرسپوليسي مي ماند. با جدايي او از پرسپوليس صد در صد مخالفيم و همه بدانند به كريمي رضايت نامه نمي دهم كه برود. او پرسپوليسي است.
 


نامه هيأت اجرايي كميته ملي المپيك

به مجلس اكنون زمان استيضاح نيست

اعضاي هيأت اجرايي كميته ملي المپيك كشورمان در نامه اي خطاب به نمايندگان مجلس خواستار بازنگري در تصميم بر استيضاح وزير ورزش و جوانان شدند.
در اين نامه كه به مجلس شوراي اسلامي ارسال شده، آمده است: با توجه به هماهنگي خوبي كه بين كميته المپيك و وزارت ورزش از زمان حضور وزير ايجاد شده، استيضاح روند مناسب ايجاد شده را كه مي تواند زمينه ساز موفقيت هاي بيش از پيش گردد از بين مي برد. براساس اين گزارش، در ادامه نامه هيأت اجرايي كميته ملي المپيك كشورمان خاطر نشان است: روند خوب حاكم بر ورزش كشور و اتحاد و همدلي كه امروز شاهد آن هستيم براي اولين بار حاكم شده و قطعاً با ادامه آن بعد از پيروزي هاي بي سابقه ملي پوشان كشورمان در آوردگاه بزرگ المپيك و پارالمپيك مي بايست منتظر موفقيت هاي بيشتر در بازي هاي پيش رو و ميادين بزرگ و حساس جهاني و قاره اي باشيم.
در بخش پاياني اين نامه آمده است: لذا از شما نمايندگان محترم و دلسوز و فهيم مجلس شوراي اسلامي درخواست مي شود تا ضمن بازنگري در تصميم استيضاح وزير ورزش و جوانان با حمايتي دوچندان مسير موفقيت هاي پيش رو را هموارتر سازيد. اكنون و در حالي كه فقط چند ماه تا آغاز بازي هاي مهمي همچون بازي هاي آسيايي نوجوانان و بازي هاي آسيايي داخل سالن باقيمانده اعلام مي شود كه اصرار بر اين تصميم مي تواند عواقب جبران ناپذيري براي ورزش داشته باشد.
 


لطمه اي به بازي هاي ليگ برتر نمي خورد

كفاشيان : اول تيم ملي، بعد ليگ

علي كفاشيان مي گويد تيم ملي در بازي مقابل كره جنوبي نمايش ويژه اي ارائه خواهد داد.
رئيس فدراسيون فوتبال در حاشيه تمرين تيم ملي فوتبال اظهار كرد: هر كاري كه از دستمان برآيد براي موفقيت تيم ملي انجام مي دهيم، چرا كه بازي مهمي مقابل كره جنوبي دارم. فكر مي كنم برخلاف سه بازي قبل ملي پوشان بازي ويژه اي مقابل كره انجام خواهند داد.
وي افزود: تكليف ما براي صعود به جام جهاني تا خرداد سال بعد مشخص مي شود، اما اگر زودتر صعود ما نهايي شود خيلي بهتر است و خيالمان راحت مي شود. هميشه كه نبايد با استرس كارمان را ادامه دهيم.
كفاشيان درباره تعطيلي هاي پرتعداد ليگ برتر گفت: كي روش گفته بود كه رقابت هاي ليگ برتر زياد براي تيم ملي سازنده نيست و هميشه از اين موضوع ايراد گرفته است. او زمان بيشتري نياز دارد تا بتواند در تيم ملي سازندگي و هماهنگي را ايجاد كند. به همين خاطر ما با سازمان ليگ هماهنگ كرديم تيم ملي زمان بيشتري براي آماده سازي خود داشته باشد. در حال حاضر لطمه اي هم به بازي هاي ليگ نمي خورد و در موعد مقرر اين رقابت ها تمام مي شود. با اين حال در سال آينده كه تعداد تيم هاي ليگ كمتر مي شود مي توانيم روي اين موضوع بيشتر كار كنيم. براي ما نخستين مسئله تيم ملي است و ليگ برتر در اولويت بعد قرار دارد.
وي در پاسخ به اين سوال كه فدراسيون چه تمهيداتي براي حل مشكل مهاجمان تيم ملي در گلزني مي انديشد؟ گفت: اين كه ما براي بهترين مهاجم گلزن ليگ جايزه بگذاريم موردي است كه سازمان ليگ بايد درباره آن تصميم بگيرد اما امسال هم در يكي، دو ماه آينده در مراسمي به بازيكنان اخلاق و همچنين بهترين گلزن جوايزي اهدا خواهد شد. اما بهتر از اين كار اين است كه كارشناسان و مربيان ما گلزن هاي بيشتري را تربيت كنند.
كفاشيان درباره بحث حق پخش تلويزيوني بازي هاي ايران در رقابت هاي مقدماتي جام جهاني و احتمال تكرار اتفاقي كه براي پخش بازي ايران و لبنان افتاد گفت: اين موضوع بستگي به صدا و سيما دارد و اميدواريم كه مشكلي پيش نيايد.

 


مسابقات واليبال قهرماني جوانان آسيا- اروميه

عنوان سومي ايران با پيروزي برابر هند

تيم واليبال جوانان ايران در رقابت هاي قهرماني آسيا با برتري مقابل هند به مدال برنز رسيد.
تيم واليبال جوانان ايران در شانزدهمين دوره رقابت هاي قهرماني آسيا در ديدار رده بندي مقابل هند قرار گرفت و با نتيجه 3 بر صفر به برتري رسيد.شاگردان نفرزاده كه روز پنج شنبه با شكست در يك بازي نزديك مقابل چين (3-2) از رسيدن به فينال بازمانده بودند ديروز براي كسب مقام سوم به مصاف هند رفتند و در سه گيم با نتايج 25 بر 21، 25 بر 13 و 25 بر 11 به برتري رسيدند و عنوان سومي را از آن خود كردند.
واليباليست هاي كشورمان پيش از اين در مرحله يك چهارم نهايي با شكست تايلند جواز حضور در مسابقات جهاني كه سال آينده در تركيه برگزار مي شود را به دست آورده بودند.
ژاپن قهرمان شد
تيم واليبال ژاپن با پيروزي بر چين قهرمان رقابت هاي جوانان آسيا شد.
در ديدار نهايي رقابت هاي واليبال قهرماني جوانان آسيا در اروميه تيم ملي ژاپن برابر چين صف آرايي كرد و در سه ست پياپي حريفش را مغلوب كرد و قهرمان شد.ژاپن در اين مسابقه با نتايج 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 23 حريف خود را مغلوب كرد و قهرمان شانزدهمين دوره رقابت هاي واليبال جوانان آسيا شناخته شد.
2 ايراني در جمع ستارگان آسيا
پس از پايان شانزدهمين دوره رقابت هاي واليبال جوانان آسيا در اروميه بهترين هاي اين بازي ها معرفي شدند كه دو ملي پوش ايراني در جمع ستارگان اين رقابت ها جاي دارند.در پايان اين رقابت ها «سكيتا ماشيرو» از ژاپن به عنوان ارزشمندترين بازيكن معرفي شد. بهترين بازيكن هر پست نيز كه تيم ستارگان رقابت ها را تشكيل مي دهند، به شرح زير هستند:
بهترين سرويس زن: عليرضا نصراصفهاني
امتيازآورترين: جواد حسين آبادي
بهترين ليبرو: تاكينو رايتا از ژاپن
بهترين پاسور: مائو تياني از چين
بهترين اسپكر: جيم ژيانگ از چين
بهترين دفاع: كومار سينها از هند
 


خواندني از ورزش ايران

¤ سرمربي تيم ملي واليبال ايران قراردادش با فدراسيون را تا پايان بازي هاي آسيايي كره جنوبي تمديد كرد.محمدرضا داورزني رئيس فدراسيون واليبال ايران در جريان رقابت هاي واليبال قهرماني جوانان آسيا اظهار كرد: توافق هاي نهايي با ولاسكو انجام شده و قراردادمان نيز تا پايان بازي هاي آسيايي كره جنوبي در سال 2014 تمديد و20 درصد دستمزد اين مربي نيز به قرارداد جديدش اضافه شده است.
¤ تيم بسكتبال پتروشيمي بندر امام براي فصل آينده خود با ساني بچيروويچ، گارد راس اسلوونيايي و پسر سرمربي تيم ملي ايران قرارداد امضا كرد.
¤ سي و چهارمين دوره مسابقات سواركاري قهرماني ايران با قهرماني مجيد شريفي به پايان رسيد.در اين مسابقات كه با شركت 46 سواركار و طي سه روز در ميدان سواركاري نوروزآباد تهران برگزار شد در نهايت 20 سواركار ديروز براي كسب مقام قهرماني رقابت نزديكي با يكديگر داشتند كه در پايان مجيد شريفي با اسب U2 از باشگاه آزمون تهران و با مربيگري شاهرخ مقدم توانست با 84/5 خطا و ثبت 28/61 ثانيه به مقام قهرماني دست پيدا كند. كاوه فربد و داود پوررضايي به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را از آن خود كردند.
 


آغاز مرحله هشتم اردوي تيم ملي كاراته

مرحله هشتم اردوي آماده سازي تيم ملي كاراته براي حضور در بيست و يكمين دوره رقابت هاي جهاني فرانسه از امروز در اصفهان برپا خواهد شد.
مرحله هشتم اردوي آماده سازي تيم ملي كاراته اعزامي به بيست و يكمين دوره رقابت هاي جهاني پاريس- فرانسه ازامروز در شاهين شهر اصفهان برپا خواهد شد.امير مهدي زاده، سعيد احمدي، بهمن عسگري، سعيد فرخي، ابراهيم حسن بيگي، مازيار الهامي، علي فداكار، ذبيح اله پور شيب، سجاد گنج زاده و سامان حيدري نفراتي هستند كه در اين مرحله از اردو حضور خواهند داشت و تمرينات آماده سازي را زير نظر كادر فني پيگيري خواهند كرد.
 


خسروي وفا در مراسم تجليل از قهرمانان و مدال آوران پارالمپيكي:

فكر نمي كردم زنده باشم و يكسان سازي پاداش ها را ببينم

رئيس كميته ملي پارالمپيك و فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولين گفت: با كسب 10 مدال طلا و رتبه يازدهم پارالمپيك لندن رشدي 100 درصدي نسبت به دوره گذشته داشتيم.
محمود خسروي وفا، رئيس كميته ملي المپيك در حاشيه مراسم تجليل از قهرمانان و مدال آوران پارالمپيكي لندن، گفت: براي چندمين سال است كه جوايز يكسان سازي شده است. فكر نمي كردم زنده باشم و اين يكسان سازي را ببينم. كاري كه در اين دولت انجام شد، كار دولت هاي آينده در 20 سال ديگر بود.
رئيس كميته ملي پارالمپيك تصريح كرد: با 79 ورزشكار در 12 رشته در پارالمپيك شركت كرديم كه بهترين نتيجه بعد از انقلاب بود. 24 مدال گرفتيم و كسب رتبه 11 در بين 164 كشور حاصل تلاش 2 سال گذشته ورزشكاران بود كه از جان مايه گذاشتند و با غيرت و تعصب نتيجه گرفتيم.
وي افزود: در پارالمپيك رشدي 100 درصدي داشتيم؛ دوره قبل 5 طلا گرفتيم كه اين دوره به 10 طلا افزايش يافت و در رده 24 قرار گرفته بوديم كه اين دوره در جايگاه يازدهم قرار گرفتيم. خسروي وفا خاطرنشان كرد: در اين دوره بعد از چين دومين كشور آسيايي در رده بندي توزيع مدال بوديم، ضمن اينكه براي اولين بار يك بانوي ايراني در پارالمپيك مدال طلا گرفت.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14