(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 18 مهر 1391 - شماره 20327

حديث دشت عشق
رئيس فدراسيون قايقراني از پشت پرده تعليق اين فدراسيون ورزشي مي گويد
عده اي از داخل كشور، اطلاعات غلط به نهادهاي بين المللي مي دهند
اخبار كوتاه از فوتبال
انتخابات فدراسيون كشتي چه زماني برگزار مي شود؟!
اعلام فهرست نهايي بازيكنان تيم ملي براي ديدار با كره جنوبي
مرور لحظه به لحظه اتفاقات المپيك با قهرمان جهان
كرمي: در اوج خداحافظي مي كنم نه الان
دعوت از كاپيتان مصدوم جودو به اردوهاي تيم ملي
مدال آوران المپيكي همچنان چشم انتظارجوايز فدراسيون كشتي
خواندني از ورزش ايران


حديث دشت عشق

از نوشته شهيد «محمدعلي رضايي مقدم»
از انقلاب تا سرحد جانبازي پاسداري كنيد
شما اي ملت عزيز و ايثارگر و اي ياوران اصلي انقلاب اسلامي! يار و ياور انقلاب باشيد و از دستاوردهاي آن تا سرحد جانبازي پاسداري نمائيد زيرا اين انقلاب به سادگي به دست ما نرسيده و تا به حال خون دهها هزار جوان و زن و مرد و كودك به پاي آن ريخته شده تا اينكه امروز شما مي توانيد با آزادي كامل فرياد حق طلبي خود را به گوش جهانيان برسانيد.
پدر و مادر عزيزم! مي دانم شنيدن خبر شهادتم شما را ناراحت و افسرده خواهد كرد ولي شما بايد خشنود باشيد و خدا را سپاس گوئيد زيرا با شهادتم افتخار بزرگي نصيبم گرديده است.
اي همه آنهايي كه مدعي هستيد اگر در كربلا بوديد امام حسين(ع) را ياري مي كرديد! امروز حسين زمان ما فرياد مي زند هل من ناصر ينصرني؛ بدانيد اگر امروز اطاعت نكنيد شريك همانهايي هستيد كه آن روز حجت خدا را ياري نكردند. عاقبت «محمدعلي رضايي مقدم» كه سال 1347 متولد شد، سال 1365 در منطقه عملياتي شلمچه قهرمانانه جنگيد و در جوار ياران شهيدش «ولي الله داوري» و «خليل قاسم زاده» به شهادت رسيد.
 


رئيس فدراسيون قايقراني از پشت پرده تعليق اين فدراسيون ورزشي مي گويد عده اي از داخل كشور، اطلاعات غلط به نهادهاي بين المللي مي دهند

رئيس فدراسيون قايقراني در واكنش به خبر تعليق اين فدراسيون مدعي شد عده اي از داخل كشور اطلاعات غلطي را در اختيار نهادهاي بين المللي قرار مي دهند و براساس آن احكامي چون تعليق فدراسيون قايقراني صادر مي شود.
فدراسيون بين المللي قايقراني با ارسال نامه اي به كميته بين المللي المپيك، انتخابات فدراسيون قايقراني ايران را غيرقانوني خوانده و تأكيد كرده است: كميته بين المللي المپيك به ما توصيه كرده است كه نتايج اين انتخابات را نپذيريم. همين موضوع سبب شد كه سيد شروين اسبقيان رئيس اين فدراسيون در گفت وگويي به تشريح اتفاقات رخ داده در فدارسيون قايقراني و چگونگي اعمال تعليق براي اين فدراسيون ورزشي بپردازد. گزيده اي از صحبت هاي وي در ادامه مي آيد:
نمي دانم تعليق واقعيت دارد
يا نه
نمي دانم موضوع تعليق واقعيت دارد يا نه اما محض اطلاع بايد بگويم در حال حاضر احمدي به عنوان ورزشكار در مسابقات بين المللي بادباني شركت كرده و همين طور اتابكي از كشورمان به عنوان يكي از اعضاي اصلي كميته مسابقات بادباني و به عنوان نماينده ايران به كشور قطر اعزام شده است . پس از آن اگر تعليقي بود، چگونه مي شود احمدي به عنوان تنها نماينده كشورمان در رقابت هاي بين المللي بادباني شركت مي كند؟ به همين دليل است كه مي گويم مشكلي نبوده و همان نامه هايي كه الان در سايت ها منتشر شده، همان نامه هاي قبلي است. كميته بين المللي المپيك و فدراسيون جهاني قايقراني، يكسري انتظارها داشتند كه همان موضوع قبلي است و هيچ اتفاق خاصي رخ نداده است.
شيطنت برخي افراد
نامه ها، همان نامه هاي قبلي است. در اين بين، متأسفانه برخي شيطنت هايي هم صورت مي گيرد و با IOC و فدراسيون هاي جهاني مكاتباتي مي كنند و اخبار نادرست به آنها مي دهند و متأسفانه اين اتفاقات مي افتد اما بايد موضوع ريشه اي حل شود. با اين كارها در واقع فرصت مي دهيم كه بيگانگان براي كشورمان تصميم بگيرند و من يقين دارم با تعاملي كه بين وزارت ورزش و كميته ملي المپيك وجود دارد، اجازه نخواهند داد اين اتفاق بيفتد.
پرقدرت به كار خود ادامه مي دهيم
ما پرقدرت و با صلابت كار خود را دنبال مي كنيم، در حال حاضر هم اردوهاي آب هاي آرام در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود. رشته آقايان نيز در انزلي تمرينات خود را پيگيري مي كنند. تيم روئينگ نيز در استان اروميه تمرينات خود را انجام مي دهند. در كنار آن در تلاش هستيم اردوهاي بادباني نيز برگزار كنيم. برنامه هاي ديگري هم داريم كه به موقع آنها را هم اجرايي خواهيم كرد.
مسابقه اي نداريم كه تهديد مي كنند
تا پايان سال جاري، مسابقات مهمي پيش رو نداريم تا فدراسيون جهاني ما را براي عدم شركت در اين مسابقات تهديد كند. مسابقات آسيايي و جهاني در سال آينده است و تا اين فاصله، همه اين مشكلات، با اقدامات دلسوزان ورزش كشور پيگيري و حل خواهد شد.
رؤساي بركنار شده برنمي گردند.
فكر نمي كنم بازگشت رؤساي بركنار شده ورزش به پست هاي خود محقق شود، چرا كه همين رؤسايي كه رفتند، با همين شيوه رئيس سازمان تربيت بدني وقت روي كار آمدند. پس قطع به يقين، اين درخواست IOC غيرمنطقي است. ما مي گوييم پيشتر به همين روال، رؤسال فدراسيون ها عزل و نصب مي شدند و حالا هم وزير ورزش اين كار را كرده است. اگر كار غيرقانوني بوده پيشتر هم بوده.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

كناره گيري افشارزاده از حضور در هيات مديره استقلال
بهرام افشارزاده كه حدود يك ماه پيش براي عضويت در هيات مديره باشگاه استقلال انتخاب شده بود، از ادامه حضور در جمع مديران اين باشگاه كناره گيري كرده است. 13 شهريورماه 1391 از سوي محمد عباسي وزير ورزش و امور جوانان بهرام افشارزاده به همراه اميدوار رضايي، علي فتح الله زاده، احمد شهرياري و مقداد نجف نژاد براي عضويت در هيات مديره باشگاه استقلال انتخاب شدند. درحالي كه عمر دوره مديريتي اين گروه پنج نفره در باشگاه استقلال به تازگي از مرز يك ماه گذشته است، افشارزاده اعلام كرده تمايلي به ادامه حضور در جمع اعضاي هيات مديره اين باشگاه ندارد.افشارزاده كه درحال حاضر به عنوان دبيركل كميته ملي المپيك ايران انجام وظيفه مي كند يكي از دلايل كناره گيري خود از هيئت مديره باشگاه استقلال را اصلاح اساسنامه كميته ملي المپيك و رسيدگي به تعليق برخي از فدراسيون هاي ورزشي عنوان كرده است. افشارزاده در ديدار با وزير ورزش هم اعلام كرده كه در جلسات هيئت مديره باشگاه استقلال شركت نمي كند و وزير به صورت تلويحي با استعفاي وي موافقت كرده است . بايد ديد گزينه مورد نظر عباسي براي اين مدير باتجربه كيست.
فرهاد كاظمي سرمربي ذوب آهن شد
هيات مديره باشگاه ذوب آهن فرهاد كاظمي را به عنوان سرمربي اين تيم تا پايان فصل جاري انتخاب كرد. به دنبال بركناري رسول كربكندي از سرمربي گري تيم فوتبال ذوب آهن هيات مديره اين باشگاه اصفهاني، فرهاد كاظمي را به عنوان جانشين وي انتخاب كرد و هدايت ذوب آهن را تا پايان فصل به وي سپرد.داود شيران سخنگوي هيات مديره باشگاه ذوب آهن با اعلام اين خبر افزود: براي سپردن نيمكت ذوب آهن به فرهاد كاظمي بايد بررسي هايي انجام مي داديم كه پس از روشن شدن آن مسائل، اين تصميم را گرفتيم. كاظمي براي نشستن روي نيمكت ذوب آهن هيچ گونه مشكل قانوني ندارد.
مجمع فدراسيون فوتبال 9 آبان برگزار مي شود
مهدي محمدنبي دبيركل فدراسيون از برگزاري مجمع اين فدراسيون در تاريخ 9 آبان ماه خبر داد وگفت: پيش از اين و در جلسات هيات رييسه مقرر شده بود تا مجمع فدراسيون را در هفته اول آبان ماه برگزار كنيم كه پس از بررسي هاي بيشتر مقرر شده تا اين انتخابات در سه شنبه 9 آبان برگزار شود.
پيروزي اينتر مقابل ميلان با گل زودهنگام
تيم فوتبال اينتر موفق شد در هفته هفتم رقابت هاي فوتبال سري آ باشگاه هاي ايتاليا رقيب ديرينه و همشهري خود را از پيش رو بردارد. دربي ميلان در حالي برگزار شد كه دو تيم شرايط بحراني را در اين فصل تجربه مي كنند. در اين ديدار كه در حضور بيش از 60 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سيرو برگزار شد تيم فوتبال اينتر موفق شد با تك گل دقيقه 4 «والتر ساموئل»، مدافع آرژانتيني خود مقابل ميلان به برتري برسد.اينتر از دقيقه 48 بازي با اخراج «يوتو ناگاتومو»، مدافع ژاپني خود 10 نفره به بازي ادامه مي داد اما ميلاني ها نتوانستند از برتري نفري خود استفاده كنند و در نهايت مغلوب شدند.ميلان بحران زده با اين شكست با هفت امتياز از هفت بازي در رده يازدهم جدول قرار گرفت و اينتر نيز با 15 امتياز در جايگاه چهارم جدول باقي ماند.
لژيونر هاي تيم ملي به تهران رسيدند
سه لژيونر فوتبال ايران، بامداد ديروز وارد تهران شدند.اشكان دژاگه و مسعود شجاعي، ساعت 30 دقيقه بامداد ديروز وارد تهران شدند و رضا قوچان نژاد هم ساعت 4 و 30 دقيقه بامداد ديروز وارد تهران شد تا به اردوي تيم ملي بپيوندند.همچنين اميد نظري بامداد امروز وارد تهران شد تا آخرين لژيونري باشد كه به تيم ملي خواهد پيوست.
اعزام تيم جوانان به ايتاليا
تيم فوتبال جوانان پنجشنبه به ايتاليا سفر مي كند. تيم جوانان كه خود را براي حضور در رقابتهاي آسيايي امارات آماده مي كند، 20 مهرماه به ايتاليا مي رود تا با تيم جوانان ايتاليا بازي كند.تيم جوانان كشورمان براي تطابق آب و هوايي به اهواز رفته است و قرار است اردويي را در كيش برگزار كند.
ستاره ها نتيجه ال كلاسيكو را رقم زدند
«كريستيانو رونالدو» و «ليونل مسي» با عملكرد درخشان خود در ديدار ال كلاسيكو به تنهايي نتيجه اين ديدار تماشايي را رقم زدند و با وجود تلاش دو تيم در طول 90 دقيقه در نهايت اين ال كلاسيكو با تساوي به پايان رسيد.
در اين ديدار كه در چارچوب هفته هفتم لاليگاي اسپانيا و در حضور بيش از 80 هزار تماشاگر ورزشگاه نوكمپ برگزار شد دو تيم پس از 90 دقيقه تلاش به تساوي 2 بر 2 رضايت دادند. در اين ديدار پر هيجان كريستيانو رونالدو در دقايق 23و66 براي رئال و ليونل مسي 31و 61 براي بارسلونا گلزني كردند.
بارسا با اين پيروزي 19 امتيازي شد و همچنان صدرنشين جدول رده بندي لاليگا باقي ماند و رئال مادريد نيز در فاصله هشت امتيازي اين تيم براي رسيدن به رتبه هاي بالاي جدول تلاش مي كند.
 


انتخابات فدراسيون كشتي چه زماني برگزار مي شود؟!

دبير فدراسيون كشتي برگزاري انتخابات فدراسيون كشتي را منوط به تأييد اساسنامه فدراسيون ورزشي توسط كميته بين المللي المپيك دانست.
عارف ربطي درباره برگزاري انتخابات فدراسيون كشتي عنوان كرد: برنامه اي براي برگزاري انتخابات نداريم و منتظر تأييد اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي توسط كميته بين المللي المپيك هستيم چون برگزاري انتخابات منوط به اين تأييديه است. وي درباره انتخاب ميزبان جام جهاني كشتي گفت: پيشنهاد برگزاري مسابقات در تهران و اصفهان را داده ايم. فدراسيون تلاش دارد تا مسابقات را در شهرستان ها هم برگزار كند تا امكان پيشرفت كشتي در ساير شهرها به غير از تهران هم فراهم شود.
دبير فدراسيون كشتي خاطرنشان كرد: بعد از طرح موضوع در هيئت رئيسه فدراسيون كشتي تصميم نهايي در اين رابطه اتخاذ خواهد شد. با توجه به حضور تيم هاي خارجي به دنبال اين هستيم شهري را انتخاب كنيم تا امكانات مناسبي هم از نظر ورزشي و اسكان و هم از لحاظ توريستي داشته باشد تا در كنار ميزباني مسابقات فرهنگ ايران را هم به ميهمانان بشناسانيم.
 


اعلام فهرست نهايي بازيكنان تيم ملي براي ديدار با كره جنوبي

كارلوس كي روش فهرست نهايي تيم ملي جهت ديدار برابر كره جنوبي را اعلام كرد.
در فاصله 7روز مانده تا ديدار حساس تيم ملي ايران برابر كره جنوبي، كارلوس كي روش فهرست نهايي بازيكنان تيم ملي را اعلام كرد. در اين فهرست نام اميد ابراهيمي و محمد غلامي از سپاهان، سيدجلال رافخايي از ملوان و ميلاد نوري از صبا ديده نمي شود. اين چهار بازيكن در مرحله قبلي تمرينات تيم ملي كه تا شنبه گذشته برگزار مي شد، شركت داشتند.
فهرست 24بازيكن تيم ملي براي ديدار 25مهر برابر كره جنوبي:
دروازه بانها: سيدمهدي رحمتي(استقلال)، رحمان احمدي (سايپا)، سوشا مكاني (نفت تهران)
مدافع ها: خسرو حيدري و پژمان منتظري(استقلال)، حسين ماهيني، سيدجلال حسيني و مهرداد پولادي(پرسپوليس)، محمد نصرتي و احسان حاج صفي(تراكتورسازي)، مازيار زارع(ملوان)
خط مياني: جواد نكونام (استقلال)، محمد نوري و علي كريمي (پرسپوليس)، آندرانيك تيموريان(الخريطيات)، پژمان نوري(ملوان)، اميد نظري(آنجل هولمز)
مهاجم ها: اشكان دژاگه(فولهام)، محمدرضا خلعتبري(سپاهان)، مسعود شجاعي(اوساسونا)، محمد قاضي و كريم انصاريفرد(پرسپوليس)، رضا قوچان نژاد(سنت ترويدن) و احمد حسن زاده(مس كرمان).
ديدار تيم ملي ايران برابر كره جنوبي 25مهر و از ساعت 20 در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود.
 


مرور لحظه به لحظه اتفاقات المپيك با قهرمان جهان

كرمي: در اوج خداحافظي مي كنم نه الان

يوسف كرمي مي گويد قصد دارد در اوج از دنياي قهرماني خداحافظي كند اما با صراحت اعلام كرد كه ديگر به المپيك بعدي فكر نمي كند.
دارنده مدال برنز المپيك آتن و قهرمان تكواندوي جهان، از شانس هاي مدال كاروان ايران در المپيك لندن به حساب مي آمد اما همانطور كه خودش مي گويد، ساختمان آرزوهايش كه چهار سال آن را ساخته بود، يك شبه فروريخت. وي روز گذشته در گفت وگويي با خبرگزاري ايسنا به تشريح آخرين وضعيت خود پرداخت كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
¤ در عمر ورزشي ام اين همه آماده نبودم. قبل از المپيك هم گفتم الان هم مي گويم. آنهايي كه مرا مي شناسند مي دانند كه دروغ نمي گويم. من خيلي خيلي آماده بودم، اما متأسفانه ورزش آن روي بد خود را به من نشان داد. المپيك مي توانست بهترين روز ورزشي من باشد، اما تبديل به بدترين روز ورزشي ام شد.
¤ در المپيك من يك يا دو اشتباه داشتم. روزي كه باقري معتمد مبارزه داشت من برگشتم دهكده. از ساعت11 صبح تا حدود يك بامداد تنها بودم. در آن روزها اكثر ورزشكاران كاروان هم به ايران برگشته بودند. همه رفته بودند و تنها تكواندو و كشتي مانده بود. خودتان تصور كنيد در چنين شرايطي، چنين مسابقاتي و در آن فضاي دهكده يك ورزشكار تنها باشد چه مي شود؟ آن هم ورزشكاري كه فردايش مسابقه دارد.
¤ سرانجام زمان مبارزه فرا رسيد و من روي شياپچانگ رفتم. راند اول را هم خوب مبارزه كردم و حريف را شكست دادم و مي دانستم كه راندهاي بعدي شرايط بهتر مي شود چون بدن من بدن استقامتي است و به مرور و در راندهاي پاياني كه حريفان تحليل مي روند بدن من بهتر جواب مي دهد، اما متأسفانه وقتي در پايان راند اول براي استراحت روي صندلي نشستم آن بي خوابي شب قبل اثرش را گذاشت. وقتي در راند دوم آمدم روي شياپچانگ گويي بدن مرا از گردن به پايين بسته بودند و نمي توانستم هيچ كاري انجام دهم. وقتي در راندها يك بر يك مساوي شديم فهميدم كه ديگر نمي توانم او را شكست دهم، آن هم حريفي كه من در كسب سهميه المپيك با اختلاف او را شكست داده بودم. من بازيكني هستم كه اگر 10امتياز هم از حريف عقب باشم نمي گويم كه شكست مي خورم و حمله مي كنم. اما نمي دانم چه شد كه آنجا گفتم نمي توانم اين اسپانيايي را شكست دهم. بدنم با ذهن و روحم هماهنگي نداشت و همه اين ها به شب قبل باز مي گشت كه اصلا نخوابيده بودم.
¤وقتي به المپيك لندن نگاه مي كنم مي بينم كه چهار سال زحمت و تلاش خود را به خاطر يك شب نخوابيدن از دست دادم، نمي دانم تقصير چه كسي بود.
¤من اين همه سال اين همه افتخار براي تكواندوي ايران كسب كرده ام و نمي خواهم به خاطر يك مسابقه آنها از بين برود. الان هم برگشته ام تا باز هم افتخارآفريني كنم و در اوج خداحافظي كنم. المپيك برايم اتفاق خيلي تلخي بود.
¤با صراحت مي گويم قطعا تا المپيك بعدي در تيم نخواهم ماند و مي روم تا به خانواده ام برسم. خيلي اصرار مي كنند كه بمانم، اما نظرم عوض نخواهد شد. الان دوست ندارم از تيم ملي خداحافظي كنم. مي خواهم چند مدال ديگر بگيرم و در اوج كنار بروم. نظرم هم عوض نمي شود.
 


دعوت از كاپيتان مصدوم جودو به اردوهاي تيم ملي

 درحالي كه نام محمدرضا رودكي جودوكار سنگين وزن ايران براي حضور در اردوي تيم ملي بزرگسالان جهت برگزاري اردوي مشترك با تونس اعلام شده است، اين جودوكار مي گويد كه هنوز هيچ چيزي درمورد حضورش در اردوهاي تيم ملي مشخص نيست.
كاپيتان تيم ملي جودوي ايران گفت: فعلا كه مشغول فيزيوتراپي، آب درماني، دوچرخه زدن و كمي هم بدنسازي بالاتنه هستم و هنوز شرايطم مشخص نيست كه بتوانم در اردوهاي تيم ملي شركت كنم يا نه. هنوز پايم كمي مشكل دارد. وي با تأكيد بر اينكه طي يكي دو روز آينده و قبل از شروع اردوهاي تيم ملي جلسه اي با آرش ميراسماعيلي مدير تيم هاي ملي خواهد داشت، افزود: در آن جلسه مشترك قرار است صحبت هاي مهمي درمورد شرايط من و همچنين شرايط اردوها داشته باشيم و همه چيز درخصوص حضورم در اردوهاي بعدي تيم ملي بعد از آن جلسه مشخص خواهد شد. محمدرضا رودكي كاپيتان تيم ملي جودو پس از آنكه در مسابقه هاي قهرماني آسيا در ازبكستان قهرمان شد، سهميه حضور در بازي هاي المپيك لندن را كسب كرد اما در جريان اردوي تمريني در روسيه زانويش آسيب ديد و مورد عمل جراحي عضله چهار سر ران قرار گرفت. وي به خاطر اين عمل جراحي مبارزه در بازي هاي المپيك لندن را از دست داد اما با تلاش هاي مسئولان، به لندن اعزام شد. رودكي هم اكنون حدود سه ماه است كه پايش را جراحي كرده و تمرين هاي بسيار سبكي انجام مي دهد.

 


مدال آوران المپيكي همچنان چشم انتظارجوايز فدراسيون كشتي

با وجود گذشت 2 ماه از پايان المپيك لندن و افتخارآفريني كشتي گيران در آن رقابت ها، خبري از پرداخت پاداش وعده داده شده توسط سرپرست فدراسيون كشتي نيست.
درحالي كه حدود 2 ماه از پايان المپيك 2012 لندن و افتخارآفريني كشتي گيران مي گذرد، اما مدال آوران آزاد و فرنگي همچنان منتظر دريافت پاداش هايشان از فدراسيون كشتي هستند. اين درحالي است كه بسياري از شركت هاي خصوصي و افراد حقيقي كه قول پرداخت جوايز به مدال آوران المپيكي را داده بودند به عهدشان وفا كردند، اما فدراسيون كشتي كه متولي اصلي اين رشته است هنوز اقدامي براي پرداخت پاداش مدال آوران المپيكي نكرده است. حجت الله خطيب كه پيش از المپيك قول پرداخت 2 دستگاه خودروي سواري پژو پارس به هر كدام از مدال آوران المپيك را داده بود، بعد از مدتي از تصميش برگشت و اين جايزه را به يك دستگاه كاهش داد، اما فعلا كه از آن يك خودرو هم خبري نيست. بايد ديد اين همه مشكلات مالي در فدراسيون كشتي و بدهي هاي ميليارد ي، آيا مدال آوران كشتي در المپيك لندن رنگ اين خودروها را خواهند ديد يا نه!
 


خواندني از ورزش ايران

¤اردوي تيم كشتي فرنگي جوانان كشورمان براي شركت در جام جمهوريت تركيه از روز 20 مهرماه تا زمان اعزام به اين رقابت ها در خانه كشتي شماره 2 تهران برگزار مي شود. رقابت هاي بين المللي كشتي جام جمهوريت تركيه در رده سني جوانان روزهاي 28 تا 30 مهرماه در شهر استانبول برگزار مي شود.
¤ صبح ديروز مراسم افتتاحيه سه مجموعه آموزشي- ورزشي و طرح هاي ملي آموزش و پرورش در پايه هاي دوم تا ششم دبستان در مدرسه راهنمايي شهيد كدخدايي منطقه11 تهران و با حضور محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور، دكتر حاجي بابايي وزير آموزش و پرورش و مهندس كيومرث هاشمي معاون وزير در امور تربيت بدني و سلامت برگزار شد. در اين مراسم همچنين از سجاد انوشيرواني معلم ورزش اردبيلي و نايب قهرمان المپيك لندن به نمايندگي از معلمان ورزش سراسر كشور نيز تجليل و از كتاب ورزش مقطع دوم و ششم ابتدايي كه براي نخستين بار جزو دروس تحصيلي قرار گرفته است، رونمايي شد.همچنين از خانواده شهيد كدخدايي و دانش آموزاني كه مقام هاي ورزشي كسب كرده اند نيز تقدير به عمل آمد.
¤ صمد نيكخواه بهرامي كاپيتان تيم ملي بسكتبال گفت: اگر تبعيض هايي كه در ورزش وجود دارد، همچنان ادامه داشته باشد، ديگر براي تيم ملي بازي نمي كنم. وي در خصوص حضورش در ليگNBA گفت:قرار است سال آينده پس از يك ماه تمرين در آمريكا در ليگ تابستاني NBA بازي مي كنم و اگر پيشنهادي شد قرارداد مي بندم.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14