(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 25 مهر 1391 - شماره 20333

حديث دشت عشق
اشك حسرت را به فرياد شوق تبديل كنيد
ايران - كره جنوبي درانتظار شب رويايي
اخبار كوتاه از فوتبال
مشكلات مالي ورزش به قوت خود باقيست
 نبود بودجه براي تقدير از قهرمانان !
حرف هاي متفاوتي كه يار غار محمد بنا مطرح كرد
فدراسيون كشتي را رسول خادم اداره مي كند
چهارشنبه زمان برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي تكواندو
نقره داغ شدن بهترين مربي سال 2012 كشتي فرنگي جهان
چمن گلي يك سال محروم شد
پيست آزادي ميزبان ركابزنان قاره كهن
خواندني از ورزش ايران


حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «اكبر اصغري»
خدايا شكرت كه اين شيريني را به من چشاندي
اي برادراني كه به سن جواني رسيده ايد خودتان را به سمت اخلاق اسلامي سوق دهيد تا خداي نكرده گرفتار دشمن قسم خورده نفس نشويد. شهادت شهد است و شيرين. خدايا! تو را شكر مي كنم كه اين شهد و شيريني را به من چشاندي.
اي همه آشنايان بدانيد براي انسان ننگ است كه به كشور، دين، عقيده، آرمان و ناموس و انقلابش حمله كنند و او بخواهد ساكت بنشيند، بلكه بايد به پا خاست و متجاوز را به كيفر اعمال ننگينش رساند.
عاقبت بسيجي شهيد «اكبر اصغري» كه سال 1345 متولد شده بود در سال 1366 در كردستان عراق به شهادت رسيد و در جوار يارانش به خاك سپرده شد.
 


اشك حسرت را به فرياد شوق تبديل كنيد

 ايران - كره جنوبي درانتظار شب رويايي

بيست و ششمين نبرد تاريخي ايران و كره جنوبي درحالي امشب در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود كه تيم ايران براي پيروزي، بالا بردن شانس صعودش به جام جهاني و آشتي ملي مقابل حريف مطرح خود به ميدان مي رود.
آخرين بازي از دور رفت از مرحله چهارم و نهايي مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا امروز با برگزاري چهار ديدار در غرب آسيا پيگيري مي شود.
ايران - كره جنوبي نبردي با قدمت 54 ساله
فوتبال ملي ايران به خاطر كسب چهار امتياز از سه بازي گذشته خود در مسابقات انتخابي جام جهاني 2014 برزيل در بحران نتيجه گيري قراردارد. شاگردان كي روش پس از باخت تلخ برابر لبنان، در آخرين ديدارشان در دور رفت اين رقابت ها در نبردي سنتي مقابل كره جنوبي صف آرايي مي كند، مسابقه اي كه پيروزي در آن و كسب سه امتياز حياتي اش، آرامش را به فوتبال ملي ايران تقديم مي كند. ايراني ها كه خاطرات شيريني از تقابل با تيم ملي كره جنوبي دارند، از پيروزي براي رسيدن به فينال بازي هاي آسيايي با گل مرحوم قايقران تا «6تايي» كردن كره و اشك هاي مربي اين تيم روي نيمكت، سه شنبه شب در حالي برابر شاگردان «چوي كانگ -هي» به ميدان مي روند كه در چهار مسابقه رسمي گذشته خود برابر اين تيم شكست هاي تلخي را تجربه كرده اند. پس از باخت در ضربات پنالتي برابر كره جنوبي در مرحله يك چهارم نهايي جام ملت هاي 2007، تيم ملي ايران در دوره گذشته مسابقات انتخابي جام جهاني هم با تساوي مقابل اين تيم در سئول در روز آخر از صعود به جام جهاني بازماند و در آخرين رويارويي دو تيم هم درجام ملت هاي 2011 قطر مغلوب كره شد تا از صعود به جمع چهار تيم پاياني جام محروم شود.
اما جريان بازي سه شنبه شب با ديدارهاي گذشته بسيار متفاوت است و نبردي است براي اعاده حيثت ملي پوشان و كادر فني پرتغالي، بالا بردن شانس صعود به جام جهاني و در نهايت آشتي ملي. در اين شرايط مردان كي روش اميدوارند ضمن حفظ ركورد شكست ناپذيري برابر كره در «جهنم آزادي»، پس از حدود 2159 روز اين تيم مطرح آسيا را در ديداري رسمي مغلوب كنند. در اين بازي كه همه ايران پشت سر تيم ملي كشورشان هستند و به احتمال زياد 100هزار تماشاگر مشتاق به ورزشگاه آزادي خواهند آمد، مردان سرمربي پيشين تيم ملي پرتغال مي دانند در صورت پيروزي، پايان با شكوهي را براي ناكامي هاي گذشته خود در دور رفت مسابقات انتخابي جام جهاني در قاره آسيا رقم مي زنند و روي كاغذ به جام جهاني نزديكتر خواهند شد. آنها كه با شكست برابر لبنان شانس ديگر مدعيان گروه A مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014در قاره آسيا را براي صعود مستقيم به جام جهاني بيشتر كردند، خودشان مي توانند گره كور اين گروه را با كسب 3 امتياز اين بازي باز كرده و اجازه ندهند كره جنوبي دست نيافتني تر شود. هرچند امروز شرايط كره جنوبي بهتر است زيرا با توجه به صدرنشيني و بازيكنان لژيونر و آماده اي كه دارد، به فكر ثبت ركوردي تاريخي در ورزشگاه آزادي است اما تيم ايران هم با رفع كامل مصدوميت اشكان دژاگه، مسعود شجاعي،خسرو حيدي و آندرانيك تيموريان و اضافه شدن بازيكناني از جمله قوچان نژاد و اميد نظري با چهره اي متفاوت و قدرتمند از گذشته به ميدان خواهد رفت.
با توجه به اين مسئله بازيكنان قرمزپوش ايران هم مي خواهند روز به يادماندني ديگري را براي فوتبال كشور در رقابت با كره جنوبي رقم بزنند و اين بازي را به خاطرات خوش فوتبال تبديل كنند. در نهايت هم مراسم آشتي كنان مردم با فوتبال را در جشني 100 هزار نفري برگزار كنند. برنامه ديدارهاي هفته پنجم و پاياني دور رفت ازمرحله چهارم و نهايي مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا به اين شرح است:
گروه A
¤ قطر- ازبكستان (ساعت 19)
¤ ايران-كره جنوبي (ساعت 20)
گروهB:
¤ عمان- اردن (ساعت 19)
¤عراق - استراليا (ساعت 19)
 


اخبار كوتاه از فوتبال

نكونام: نتيجه اين بازي سرنوشت مان را رقم نمي زند
كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران معتقد است پيروزي يا شكست برابر كره جنوبي تكليف ايران را براي صعود به جام جهاني مشخص نمي كند. جواد نكونام در نشست خبري پيش از بازي تيم هاي ملي ايران و كره جنوبي به همراه كي روش گفت: تيم ما هم در دفاع و هم در حمله تمرين هاي زيادي داشته و بيشتر روي سازماندهي تيمي كار كرديم. فكر مي كنم مركز خط دفاع تيم ملي بد نبوده است چون طي سه بازي گذشته فقط يك گل خورده ايم. شايد بهتر باشد بگوييم در حمله بايد وضعيت مساعدتري پيدا كنيم.تيم ايران نيازمند كار بيشتري در خط حمله است و ما بايد بيش از اين بتوانيم در بازي ها موقعيت سازي كنيم. كاپيتان تيم ملي در واكنش به اينكه آيا نتيجه بازي ايران و كره جنوبي تا حد زيادي تكليف صعود تيم ملي به جام جهاني را مشخص مي كند گفت: خير چنين اعتقادي ندارم چون هنوز بازي هاي ديگري نيز باقي مانده است كه نتايج آن ها و امتيازات شان اهميت بالايي دارد. نه ايران و نه كره در صورت ناكامي در اين بازي نمي توانند نااميد باشند و همين طور هم اگر ببرند به طور كامل براي صعود به جام جهاني مطمئن نخواهند بود. هنوز راه زيادي در پيش است.
قلعه نويي و فتح الله زاده درباشگاه پرسپوليس
علي فتح الله زاده و امير قلعه نويي ظهر ديروز با حضور در ساختمان باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس نشست صميمانه اي با محمد رويانيان برگزار كردند. امير قلعه نويي در خصوص اين جلسه گفت: پرسپوليسي ها در مراسم ترحيم مادرم حضور پيدا كرده و به ما تسليت گفتند و مرام و منش خود را نشان دادند و بنده وظيفه خود مي دانستم رسما از همه مديران، پيشكسوتان و هواداران پرسپوليس تقدير و تشكر كنم. باشگاه پرسپوليس و استقلال هم كه كار مشترك اقتصادي انجام مي دهند. علاوه بر اين از شما چه پنهان كه ممكن است يك جلسه فني با مدير عامل محترم باشگاه پرسپوليس داشته باشيم. سرمربي استقلال تصريح كرد: من هم يك استقلالي قديمي هستم اما پرسپوليس را تيم دوم خودم مي دانم چرا كه بالغ بر 20 ميليون نفر و نيمي از ايرانيان طرفدار پرسپوليس هستند
مربيان ذوب آهن قراردادشان را ثبت كردند
سرمربي و مربي جديد تيم فوتبال ذوب آهن ديروز قراردادشان را در هيئت فوتبال اصفهان ثبت كردند. فرهاد كاظمي سرمربي و مرتضي كرماني مقدم مربي جديد تيم فوتبال ذوب آهن ديروز قراردادشان را در هيئت فوتبال اصفهان ثبت كردند.در كادر فني ذوب آهن كرماني مقدم دستيار اول، حسن حاج رسولي ها به عنوان دستيار دوم، اميني زاد مربي بدنساز و توميسلاو ساويچ مربي دروازه باني و جلال اميديان به عنوان مربي فعاليت مي كنند.
شايد خوزستان فصل آينده تيمي در ليگ برتر نداشته باشد
رئيس اتحاديه باشگاه ها از استاندارد نبودن4 ورزشگاه تيم هاي ليگ برتري و احتمال غيبت نمايندگان استان خوزستان در ليگ برتر از فصل آينده خبر داد. عزيز الله محمدي تصريح كرد: ورزشگاه غدير اهواز و تختي آبادان نيز شرايط استاندارد ندارند. ورزشگاه غدير رقمي در حدود 400 ميليون تومان براي نصب اسكوربورد نياز دارد. اين مسئله را به وزارت ورزش و وزارت مسكن و شهرسازي كه اين ورزشگاه را ساخته و افتتاح كرده گفته ايم. اگر اين ورزشگاه استاندارد شود نفت آبادان و فولاد مي توانند آن را به عنوان ورزشگاه خانگي خود معرفي كنند ولي اگر اين اتفاق رخ ندهد امكان دارد خوزستان فصل آينده نماينده اي در ليگ برتر نداشته باشد زيرا باشگاهي كه ورزشگاه A ندارد نمي تواند پروانه حرفه اي بگيرد و شرايط حضور در ليگ برتر را هم از دست مي دهد.
حذف ليبي در غياب زايد
تيم ملي فوتبال ليبي در غياب مهاجم پرسپوليسي با قبول شكست در دو بازي رفت و برگشت برابر الجزاير از رسيدن به جام ملت هاي آفريقا باز ماند. تيم ملي فوتبال ليبي در غياب ايمون زايد بازيكن پرسپوليسي با دو گل از الجزاير شكست خورد و از صعود به رقابت هاي جام ملت هاي آفريقا بازماند.ديدار رفت اين دو تيم با نتيجه يك بر صفر به سود الجزاير خاتمه يافته بود و اين تيم در مجموع دو بازي، با نتيجه 3 بر صفر ليبي را از گردونه اين مسابقات خارج كرد.مهاجم پرسپوليس به زودي راهي ايران مي شود تا در تمرينات سرخپوشان حضور يابد.
سرمربي كره جنوبي: زمان ركوردشكني ما فرارسيده است
سرمربي تيم ملي فوتبال كره جنوبي گفت: زمان ركوردشكني ما فرارسيده و بايد مقابل ايران در تهران پيروز شويم. چوي كانگ هي در نشست خبري پيش از ديدار با ايران گفت: ايران در زمين خودش بازي مي كند و از امتياز ميزباني بهره مي برد، ما و تيم هاي ديگر قبلا در تهران مشكل داشتيم ولي براي اين بازي خودمان را آماده كرده ايم.20 دقيقه اول خيلي مهم و نقش تعيين كننده در برد و باخت ما دارد. كانگ هي به اين پرسش كه«با توجه به اينكه تاكنون در ايران اين تيم را نبرده ايد، استرسي داريد؟» چنين پاسخ داد: تاريخچه بازي با ايران براي ما مهم است ولي بايد اين ركورد را بشكنيم. ما خيلي تمرين كرده و تيم خوبي داريم. زمان آن رسيده كه در ايران پيروز شويم.
 


مشكلات مالي ورزش به قوت خود باقيست

نبود بودجه براي تقدير از قهرمانان !

به نظر مي رسد مشكلات مالي در وزارت ورزش و جوانان به قوت خود باقيست زيرا مديركل ورزش و جوانان خراسان رضوي مدعي است بودجه سال 1391 تا به امروز به آنها ابلاغ نشده است!
روزگذشته علي اكبر هاشمي جواهري در گفت وگويي با خبرگزاري ايسنا به دلايل برگزار نشدن مراسم تجليل از قهرمانان پارالمپيك اين استان پرداخت و در خلال صحبت هايش پرده از مشكلات مالي وزارت ورزش و جوانان پرداخت. هاشمي جواهري در پاسخ به دليل كم توجهي به مدال آوران پارالمپيكي استان درلندن، تصريح كرد: اين طور نيست كه به آن ها بي توجهي شده است، بلكه پيگير برگزاري مراسم تقدير از قهرمانان استان در تمامي رشته ها هستيم. وي ادامه داد: به دليل نبود اعتبار كافي اين مراسم برگزار نشد اما در اولين فرصت كه بودجه سال 91 ابلاغ شود، اين مراسم برگزار خواهد شد ولي اگر مي خواستند مراسم ساده و جمع و جوري برگزار شود مي توانستيم ولي خواسته ما اين بود كه به نحو شايسته و مطلوبي اين تقدير صورت بگيرد.
 


حرف هاي متفاوتي كه يار غار محمد بنا مطرح كرد

فدراسيون كشتي را رسول خادم اداره مي كند

مربي تيم ملي كشتي فرنگي و يار غار محمد بنا در چند سال اخير در واكنش به بلاتكليفي فرنگي كاران و عدم برنامه ريزي لازم براي حضور آنان در رقابت هاي جام جهاني گفت: فدراسيون كشتي برخلاف تصور بسياري از اهالي اين رشته، توسط رسول خادم اداره و مديريت مي شود نه حجت الله خطيب!
ناصر نوربخش در گفتگو با خبرگزاري مهر با همان صراحت هميشگي اش به وضعيت كنوني كشتي فرنگي و برخي بي مهري ها به زحمت كشان واقعي اين رشته اشاره كرد و گفت: متاسفانه كشتي فرنگي ايران پس از بازگشت از المپيك 2012لندن روند مطلوبي را در پيش نگرفت و همه چيز به ضرر فرنگي كاران تمام شد. از نيامدن محمد بنا و بلاتكليفي فرنگي كاران المپيكي گرفته تا بي توجهي هميشگي اسپانسرهاي مالي به سرمايه گذاري در ليگ و عدم برنامه ريزي متوليان امر براي تجهيز و آماده سازي تا جام جهاني 2013 تهران، همه و همه از عواملي بودند كه كشتي فرنگي را از روند صعودي خود باز داشتند. وي در ادامه مسايل ديگري را نيز مطرح كرد كه گزيده اي از آن در زير مي آيد:
¤ زماني كه رسول خادم پس از مدت ها به عرصه كشتي آمد و به عنوان مدير فني تيم هاي ملي در تمامي رده هاي سني منصوب شد، ابهامات زيادي به وجود آمد. به ويژه آنكه حجت الله خطيب در حالي از سوي وزارت ورزش به عنوان سرپرست فدراسيون معرفي شد كه هيچ اطلاع و تجربه خوبي از فعاليت در دنياي گوش شكسته ها نداشت و با تجربه اي اندك از كشتي وارد گود شد به همين دليل وضعيت كشتي ايران خواسته يا ناخواسته به گونه اي درآمد كه زمام امور در دست فرد ديگري افتاد و همه چيز طبق نظر و دستور رسول خادم اداره شد. البته در اين بين وضعيت محمد بنا و همكارانش از اين قائله مستثني بود و اين نفرات در كنار خادم به صورت مستقل به فعاليت خود ادامه دادند.
¤ به هر حال خطيب در ظاهر بايد بر امور فدراسيون مديريت مي كرد اما در نهايت اين رسول خادم بود كه تصميم نهايي را در تمامي امور مي گرفت و زمام امور را در دست داشت. در نهايت مي توان گفت كه محمد بنا در كشتي فرنگي و رسول خادم در كشتي آزاد هر تصميمي را كه گرفتند از سوي متوليان ورزش و فدراسيون اطاعت مي شد و حرف اول و آخر را همين دو نفر مي زدند.
¤ فرنگي كاران ما در المپيك 2012 لندن صاحب سه مدال طلا شدند و درخشان ترين نتيجه تاريخ ورزش ايران را رقم زدند و اين اتفاق بزرگ در حالي رخ داد كه كسب سه مدال نقره و برنز آزادكاران در المپيك چندان به چشم نيامد! طبيعي است اگر فرنگي كاران در المپيك لندن با ناكامي مواجه مي شدند، شاگردان خادم هم با همان سه نشان نقره و برنز خود مي توانستند در صدر اخبار قرار گيرند و از لندن با كارنامه قبولي به تهران بازگردند. به هر ترتيب بايد قبول كرد كه كشتي آزاد ايران در المپيك لندن به وضوح در سايه كشتي فرنگي قرار گرفت و تا حد زيادي در قدرت و درخشش فرنگي كاران محو شد. شايد بتوان همين مسئله را بزرگترين عامل بي توجهي و بلاتكليفي كنوني متوليان فدراسيون به كشتي فرنگي دانست كه نمي خواهند اين رشته با موفقيت هاي آتي خود روند طلايي اش را حفظ كند.
¤ رسول خادم به عنوان مدير فني تيم هاي ملي و همچنين تمامي مسئولان فدراسيون، تا قبل از اعزام كشتي گيران به المپيك لندن به هر دري زدند تا همه چيز براي ماندن محمد بنا مهيا باشد و حتي بعد از المپيك نيز بارها به طرق مختلف با او تماس گرفتند تا اين مربي را بازگردانند اما محمد بنا همچنان ترجيح داد اينگونه تصميم بگيرد و كشتي فرنگي را به نوعي در بلاتكليفي قرار دهد. هم اكنون نيز سوال اينجاست كه محمد بنا تاكنون چه خواسته و نظري داشته كه از سوي رسول خادم مورد موافقت قرار نگرفته؟ مگر نه اينكه بارها برخي از مربيان نزديك به محمد بنا از سوي خطيب و خادم حمايت شدند و در عين كسب نتايج ضعيف بين المللي همچنان در راس امور تيم هاي رده هاي مختلف كشتي فرنگي ماندند.
 


چهارشنبه زمان برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي تكواندو

مرحله نهايي رقابت هاي انتخابي تيم ملي تكواندوي كشورمان براي حضور در رقابت هاي جام جهاني چهارشنبه هفته جاري در خانه تكواندو برگزار خواهد شد.
تيم ملي تكواندوي كشورمان كه در رقابت هاي بين قاره اي در كشور روسيه شركت كرده بود، بعد از بازگشت به تهران تمرينات خود را از روز گذشته در خانه تكواندو از سر گرفته است. بر همين اساس رقابت هاي انتخابي تيم ملي تكواندو ساعت 9 صبح روز چهارشنبه هفته جاري با حضور داوران رسمي و هوگوهاي «دي دو» برگزار خواهد شد تا در نهايت از ميان 18 تكواندوكار حاضر در اردو 10 نفر براي اعزام به جام جهاني گزينش شوند. يوسف كرمي، محمد باقري معتمد، عليرضا نصر آزاداني، مسعود حجي زواره، مهران عسگري، بهزاد ايلخاني، فرزاد عبدالهي، كوروش رجلي، جلال خدامي، عباس شيخي، سيدمحمد رفيعي، بهنام اسبقي، پيام قبادي، پوريا عرفانيان، سعيد عيسي بيگلو، عليرضا درويش پور، حسن باغگرايي و احسان اميني 18 تكواندوكار حاضر در اردوي آماده سازي هستند كه از ميان اين تعداد تكواندوكار 10 نفر جواز حضور در مسابقات جام جهاني را كسب خواهند كرد.
 


نقره داغ شدن بهترين مربي سال 2012 كشتي فرنگي جهان

چمن گلي يك سال محروم شد

مربي تيم جوانان كشتي فرنگي ايران از سوي فدراسيون جهاني با يك سال محروميت مواجه شد.
اوايل مهرماه فيلا در نامه اي عبدالله چمن گلي را به عنوان بهترين مربي سال 2012 كشتي فرنگي جهان انتخاب كرد. اين انتخاب كه در زمان اوج افتخارات محمد بنا و قهرماني تيم ملي كشتي فرنگي در المپيك صورت گرفت با واكنش هاي جامعه كشتي همراه شد.
پس از گذشت چند هفته از اين انتخاب نامه اي از سوي فدراسيون جهاني كشتي مبني بر محروميت يك ساله چمن گلي به فدراسيون كشتي ارسال شده است. البته گفته مي شود اين محروميت موقتي است و در صورت پرداخت جريمه مشكل حل خواهد شد. چمن گلي در جريان مسابقات قهرماني جوانان جهان در تايلند و در جريان ديدار وزن 55 كيلوگرم مهرداد مرداني با نماينده بلغارستان به دليل اعتراض به تصميم داوران از سالن مسابقات اخراج و از ادامه حضور در كنار تشك باز ماند. مرداني هم كه از دست دادن با داور مسابقه خودداري كرد ديسكاليفه (اخراج) شد. عبدالله چمن گلي با تائيد اين خبر گفت: همان زمان هم اين احتمال را مي دادم، مربيان زيادي در طول مسابقات ديسكاليفه شده اند و موضوع عجيبي نيست. البته اين محروميت موقتي است و با پرداخت جريمه حل مي شود.
 


پيست آزادي ميزبان ركابزنان قاره كهن

نخستين دوره مسابقات دوچرخه سواري جام باشگاه هاي آسيا در مواد پيست به ميزباني ايران برگزار مي شود.
نخستين دوره رقابت هاي دوچرخه سواري جام باشگاه هاي آسيا در مواد پيست از 29 مهرماه تا يكم آبان ماه در پيست دوچرخه سواري مجموعه ورزشي آزادي برگزار مي شود و ركابزنان در مواد اسپرينت، تيم اسپرينت، كايرين، يك كيلومتر، اسكرچ، مديسون، تعقيبي انفرادي، تعقيبي تيمي، دور امتيازي و اومنيوم با يكديكر به رقابت مي پردازند. در اين رقابت ها ركابزنان 10 تيم باشگاهي از كشورهاي چين تايپه، چين، تيم هاي آستانا و پيست قزاقستان، ژاپن، هندوستان، مالزي، قطر، ازبكستان و هنگ كنگ و سه تيم داخلي، پيشگامان كوير يزد، دانشگاه آزاد و پتروشيمي تبريز حضور دارند.
 


خواندني از ورزش ايران

¤در ادامه رقابت هاي پيش فصل ليگ بسكتبال NBA تيم ممفيس برابر آتلانتا هاوكس قرار گرفت و موفق شد با حساب 110 بر 102 حريف خود را از پيش رو بردارد.حامد حدادي، سنتر ايراني و ملي پوش ممفيس در اين بازي بيش از 11 دقيقه در ميدان حاضر شد و توانست 2 امتياز، يك توپ ربايي، 3 پاس منجر به گل و 7 ريباند را كسب كند.
¤چهلمين دوره رقابت هاي فوتبال مدارس آسيا 27 مهرماه با حضور رئيس و نايب رئيس فدراسيون فوتبال مدارس آسيا در تهران برگزار خواهد شد. در اين رقابت ها كه در رده سني زير 18سال از تاريخ 25 مهر تا 5 آبان ماه برگزار مي شود10كشور تايلند، چين، مالزي، هنگ كنگ، برونئي، كره جنوبي، اندونزي، سريلانكا، پاكستان و ايران حضور دارند .
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14