(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 2  آبان  1391 - شماره 20339

حديث دشت عشق
تشكيل نخستين اردوي تيم ملي كشتي فرنگي
المپيكي ها وارد گود مي شوند
اخبار كوتاه از فوتبال
ليگ قهرمانان اروپا بارسلونا ميزبان سلتيك و پذيرايي يونايتد از براگا
تقدير از سليمي و سوريان در مراسم ستارگان آسيا
لغو فينال جام باشگاه هاي آسيا به دليل مسائل امنيتي در لبنان
ديدار مهرام و الرياضي در امارات
پرسنل آزادي 3 ماه است حقوق دريافت نكرده اند
مدير مجموعه : ما مشكل داشتيم اما حل شد
محكوميت موقت دنيا مالي به 6 ماه انفصال از خدمات دولتي
در فاصله يك هفته تا مجمع فدراسيون فوتبال صورت گرفت
ديداركفاشيان با برخي از روساي هيات ها!
حكم سنگين فدراسيون جهاني دوچرخه سواري براي ركابزن افسانه اي
آرمسترانگ همه قهرماني هايش را از دست داد !
خواندني از ورزش ايران
جلسه فراكسيون ورزش مجلس با روساي بركنار شده 4 فدراسيون


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «عباس رحيمي»
فداي پيرهن سرخ پاره پاره تو
در همان دوران راهنمايي جزو شاگردان ممتاز مدرسه بود. شب ها، پنج شنبه ها، جمعه ها و تعطيلات تابستاني و حتي ايام عيد را سخت كار مي كرد تا بتواند مخارج تحصيلش را فراهم كند. عشق به معارف اهل بيت(ع) او را به حوزه كشاند؛ چنانكه ابتدا در حوزه زرين شهر ثبت نام و تحصيل نمود و پس از آن براي دروس بالاتر به مدرسه امام صادق(ع) اصفهان رفت.
شهيد عباس رحيمي در مطالعه دقيق و بسيار دورانديش و عميق بود. چون كه مي دانست زبان انگليسي نقش موثري در تبليغ دين دارد، به فراگيري زبان خارجي پرداخت كه در اين مورد هم مسلط شد. از طرفي وظيفه الهي خويش را در دفاع از حريم اسلام و كشور در جبهه هاي نور مي دانست. چهار بار به جبهه ها اعزام شد. در عمليات محرم مجروح گرديد و پس از بهبود به جبهه برگشت. در عمليات والفجر مقدماتي براي بار دوم مجروح گشت و آخرين صفحه زندگيش در عمليات والفجر 8 در تيپ قمر بني هاشم(ع) در فاو ورق خورد.
طلبه بسيجي شهيد «عباس رحيمي»، سال 1345 در لنجان متولد شد و در 21/11/1364 در عمليات والفجر 8 (منطقه فاو) به شهادت رسيد.
 


تشكيل نخستين اردوي تيم ملي كشتي فرنگي

المپيكي ها وارد گود مي شوند

كشتي گيران دعوت شده به نخستين اردوي تيم ملي كشتي فرنگي معرفي شدند.
اردوي فرنگي كاران در حالي برپا مي شود كه طبق نظر محمد بنا مدير فني تيم هاي ملي، سه مربي جديد در اين مرحله از تمرينات به كادر فني اضافه شدند. ضمنا قرار است فرنگي كاران المپيكي نيز بعد از يك استراحت نسبتا طولاني دوباره به اردو آمده و دور جديدي از تمرينات خود را زير نظر محمد بنا آغاز كنند. بنابراين گزارش اسامي نفرات دعوت شده به اين اردو كه تا روز 24 آبان ماه ادامه خواهد داشت به شرح زير است:
55كيلوگرم: حميد سوريان و شيرزاد بهشتي طلا(تهران)، محسن حاجي پور(مازندران)، سامان عبدولي و مهرداد مرداني(خوزستان)
60كيلوگرم: اميد نوروزي (فارس)، عبدالمحمد پاپي، بهنام مرادي و رامين طاهري(خوزستان) و محمد نوربخش(تهران)
66كيلوگرم: سعيد عبدولي و مهدي زيدوند(خوزستان)، علي محمدي و مهدي فلاح (تهران) و افشين بيابانگرد(اردبيل)
74كيلوگرم: هادي عليزاده پورنيا(قم)، فرشاد عليزاده و محسن مهديزاده(تهران)، كمال محمدعليزاده (فارس) و محمد سرخه نژاد و پيام بويري (خوزستان)
84كيلوگرم: حبيب الله اخلاقي (خوزستان)، طالب نعمت پور(لرستان)، داود اخباري، مجيد علياري و حسين نوري(تهران)، علي قيطاسي(فارس) و يوسف قادريان(البرز)
96كيلوگرم: قاسم رضايي، داود گيل نيرنگ، محمدرضا اكبري و سامان نوروزي(مازندران) و شهاب قوره جيلي(تهران)
120كيلوگرم: بشير باباجان زاده و مهدي پورشيخ(مازندران)، امير علي اكبري و بهنام مهدي زاده (تهران) و امير قاسمي منجزي (خوزستان)
تعداد تيم هاي ليگ فرنگي
به 4 رسيد
خبر ديگر از كشتي فرنگي اينكه با اعلام آمادگي دو تيم ديگر، تعداد تيمهاي ليگ برتر كشتي فرنگي به چهار تيم رسيد.
تيمهاي هيئت كشتي خوزستان و داماش نيز براي حضور در رقابتهاي ليگ برتر كشتي فرنگي اعلام آمادگي كردند تا تعداد تيمهاي ليگ فرنگي به 4 تيم برسد. پيش از اين تيمهاي آنزان ايذه و فولاد ماهان سپاهان اصفهان از حضور در ليگ فرنگي خبر داده بودند. عباس نمازيان با تأييد اين خبر گفت: اين مسابقات طبق برنامه از نيمه دوم آذرماه با حضور حداقل پنج تيم برگزار مي شود و در حال رايزني با چند باشگاه ديگر هستيم.

 


اخبار كوتاه از فوتبال

جلسه كريمي و رويانيان برگزار نشد
جلسه رفع اختلاف علي كريمي با باشگاه پرسپوليس به روز چهارشنبه موكول شد.قرار بود ديروزمحمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس با علي كريمي جلسه اي برگزار كند تا تكليف بازيكن شماره 8 با باشگاه روشن شود اما به دليل سفر كريمي و همچنين سفر كاري كه براي رويانيان پيش آمد اين جلسه به روز چهارشنبه موكول شده است.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره نشست خود با علي كريمي اظهار كرد: از آنجا كه كريمي مسافرت بود، نتوانستم با او صحبت كنم. هرچند كه من در اردوي تيم ملي دو جلسه با او داشتم و حرف هايمان را به هم زديم اما به دليل اينكه من دو روز به مسافرت مي روم، جلسه را عقب انداختيم و پس از بازگشت من از مسافرت، با يكديگر صحبت خواهيم كرد.
رويانيان درباره خبر يكي از سايت ها مبني بر خداحافظي كريمي از فوتبال گفت: اين موضوع درست نيست. كريمي به دنبال خداحافظي نيست. من شخصا مي خواهم بحث كريمي را مديريت كنم چرا كه او را دوست دارم. مسئله كريمي با بقيه مسائل فرق مي كند. در هر خانواده اي مشكل پيش مي آيد اما من و كريمي درباره اين مشكل با هم تصميم مي گيريم.وي افزود: من به دنبال بخشش و عذرخواهي نيستم. مشكل بايد ريشه اي حل شود. ذهن كريمي راجع به تيم بايد درست شود. ما نمي خواهيم كه كريمي با يك عذرخواهي به تيم بازگردد. او بازيكن بزرگ ماست و شك نكنيد كه پرسپوليس، اعتبار، شخصيت و سابقه اش را فراموش نمي كند.
تلويزيون بازي هاي جام جهاني فوتسال را پخش نمي كند!
جام جهاني فوتسال 2012 تايلند در حالي تا دو هفته ديگر آغاز مي شود كه صدا و سيما هنوز تصميمي براي پخش زنده اين بازي ها نگرفته است.
تيم ملي فوتسال ايران از دوازدهم آبان در جام جهاني برابر حريفانش صف آرايي مي كند و طرفداران تيم ملي به دنبال اين هستند تا ببينند ايران با توجه به درخشش دوره قبل، در اين دوره چه مي كند. تمام بازي هاي ايران در جام جهاني 2008 برزيل از شبكه سه سيما پخش شد و افتخار آفريني فوتساليست ها بازتاب وسيعي در جامعه داشت. با اين وجود بازي هاي ايران در جام جهاني 2012 قرار نيست پخش زنده داشته باشد. اين خبر را يكي از اعضاي كميته فوتسال هم تاييد و از پخش اين بازي ها اظهار نااميدي كرد.
تكليف جام حذفي امروزمشخص مي شود
دبير سازمان ليگ از مشخص شدن وضعيت برگزاري يا انجام نشدن مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي كشور در فصل 92 - 91 تا عصر امروز خبر داد. علي كاظمي در مورد آخرين وضعيت برگزاري مسابقات جام حذفي ضمن بيان مطلب فوق گفت: بعد از نشست هماهنگي كه روز يكشنبه بين مسئولان فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ و كادرفني تيم ملي برگزار شد، قرار است فدراسيون نهايتا تا عصر روز سه شنبه (امروز) نظر قطعي اش را در خصوص برگزاري مسابقات جام حذفي اعلام كند. وي با بيان اينكه اين اعضاي هيات رئيسه فدراسيون هستند كه تصميم نهايي را در مورد برگزاري يا انجام نشدن جام حذفي اتخاذ و اعلام مي كنند در پايان در خصوص وضعيت هفته چهاردهم ليگ برتر هم گفت: ممكن است تغييراتي را در برنامه مسابقات هفته چهاردهم بدهيم و به جاي بازي هاي معوقه اين ديدارها را برگزار كنيم كه اين برنامه ها هم طي روزهاي آينده اعلام مي شود.
توقف اوساسونا با شجاعي
تيم اوساسونا در شبي كه مسعود شجاعي را براي نخستين بار در اين فصل در تركيب خود مي ديد، با تساوي بدون گل مقابل رئال بتيس به قعر جدول لاليگا رفت. يكشنبه شب هفته هشتم لاليگا با انجام پنج ديدار پيگيري شد كه در مهم ترين آنها آتلتيكو مادريد با يك گل از سد رئال سوسيداد گذشت تا با 22 امتياز و تفاضل گل كمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول در تعقيب كاتالان ها باقي بماند. تك گل اين ديدار را كه در ورزشگاه خانگي سوسيداد برگزار شد، رادامل فالكائو در وقت هاي اضافي نيمه دوم به ثمر رساند. در ديگر ديدار اوساسونا كه براي نخستين بار در اين فصل مسعود شجاعي را بر روي نيمكت خود مي ديد، با تساوي بدون گل مقابل رئال بتيس متوقف شد تا با پنج امتياز به قعر جدول رده بندي سقوط كند. شجاعي در اين ديدار كه در ورزشگاه خانگي اوساسونا برگزار شد، از دقيقه 84 به جاي اميليانو ارمنتروس به بازي رفت.
قضاوت 5 داور ايران در رقابت هاي سوزوكي كاپ
رقابت هاي شرق آسيا تحت عنوان سوزوكي كاپ از 5 آذر در كوالالامپور آغاز مي شود و پنج داور ايراني شامل سه كمك داور و دو داور ايراني در اين رقابت ها حضور خواهند داشت.اين رقابتها از 5 تا 11 آذر در كوالالامپور با حضور تيم هاي تايلند، ويتنام، فيليپين، مالزي، اندونزي و سنگاپور برگزار مي شود و سعيد علي نژاديان از ايران به عنوان كمك داور از آغاز رقابت ها حضور خواهد داشت. علاوه بر علي نژاديان تيم داوري متشكل از محسن تركي، محمدرضا ابوالفضلي و محمدرضا منصوري براي قضاوت يك ديدار از مرحله حذفي اين رقابتها انتخاب شده اند. در اين بازي اكبر بخشي زاده به عنوان داور چهارم حضور دارد.
 


ليگ قهرمانان اروپا بارسلونا ميزبان سلتيك و پذيرايي يونايتد از براگا

هفته سوم ليگ قهرمانان اروپا با جدال بارسلونا مقابل سلتيك و پذيرايي شياطين سرخ از براگاي پرتغال پيگيري مي شود.
در آغاز هفته سوم پيكارهاي ليگ قهرمانان اروپا امشب 8 ديدار در نقاط مختلف قاره سبز برگزار مي شود.
در يكي از مهمترين ديدارها، بارسلونا در نيوكمپ از سلتيك اسكاتلند پذيرايي مي كند. آبي و اناري پوشان پس از پيروزي سخت در هفته هشتم لاليگا مقابل لاكرونيا به سومين برد خود در گروه G ليگ قهرمانان مي انديشند. بارسا در حال حاضر 6 امتيازي است و با پيروزي مقابل نزديك ترين تعقيب كننده اش مي تواند راه خود را براي صعود به مرحله حذفي بسيار ساده كند.
در ديگر ديدار حساس امشب، بايرن مونيخ ميهمان ليل خواهد بود. باواريايي ها در بوندس ليگا با 8 پيروزي متوالي موفق به ركوردشكني شده اند و در اوج آمادگي قرار دارند. مونيخي ها البته در هفته دوم اين مسابقات شكست تلخ و تحقيرآميزي مقابل باته بوريسوف بلاروس متحمل شدند و اين باخت باعث شد تا مكان سوم گروه F سقوط كنند. در طرف مقابل، ليل تاكنون نتوانسته امتيازي كسب كند و قطعاً براي رهايي از سقوط و ماندن در كوران مسابقات به دنبال 3 امتياز اين بازي حساس خواهد بود. در ديگر ديدار، منچستريونايتد در اولدترافورد از براگاي پرتغال پذيرايي خواهد كرد. شياطين سرخ در صدر گروه H قرار دارند و مي خواهند برخلاف فصل گذشته كه وداعي تلخ با اين مسابقات داشتند، هر چه سريع تر جواز حضور در مرحله بعد را بدست آورند.برنامه اين مسابقات به شرح زير است:
¤ اسپارتاك مسكو- بنفيكا
¤ بارسلونا- سلتيك
¤ شاختاردونتسك- چلسي
¤ منچستريونايتد- اسپورتينگ براگا
¤ نوردشلاند- يوونتوس
¤ باته بوريسوف-والنسيا
¤ ليل- بايرن مونيخ
¤ گالاتاسراي-كلوژ
 


تقدير از سليمي و سوريان در مراسم ستارگان آسيا

رئيس و دبيركل كميته ملي المپيك براي شركت در سي و يكمين مجمع عمومي شوراي المپيك آسيا و نشست هيات رئيسه 14 آبان راهي ماكائو مي شوند.
سي و يكمين مجمع عمومي شوراي المپيك آسيا و نشست هيات رييسه 15 تا 18 آبان به ميزباني ماكائو برگزار مي شود. بر اين اساس محمد علي آبادي، بهرام افشارزاده، مهدي قدمي و مهدي كرباسيان به عنوان نمايندگان ايراني عضو در شوراي المپيك آسيا به ماكائو مي روند. قرار است در اين نشست ميزبان هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي از ميان شهرهاي سوراباياي اندونزي، هانوي ويتنام و دبي امارات انتخاب شود. همچنين در آخرين روز اين اجلاس، مراسم تقدير از ستارگان ورزشي در هتل «گلكسي» برگزار خواهد شد.
بر اين اساس از 20 ورزشكار آسيايي شامل 10 ورزشكار مرد و 10 ورزشكار زن موفق در بازي هاي المپيك لندن تجليل مي شود. بهداد سليمي و حميد سوريان به عنوان ورزشكاران موفق ايران در جمع 20 ستاره ورزش آسيا قرار گرفته اند و از آنها تقدير خواهد شد.
 


لغو فينال جام باشگاه هاي آسيا به دليل مسائل امنيتي در لبنان

ديدار مهرام و الرياضي در امارات

فينال بسكتبال جام باشگاه هاي آسيا به دليل مسائل امنيتي در لبنان لغو شد.
بيست و سومين دوره بسكتبال باشگاه هاي آسيا كه از 24 مهرماه در بيروت لبنان آغاز شده بود ،قرار بود روز يك شنبه با برگزاري فينال به پايان برسد اما به دلايل مسائل امنيتي مسئولان لبناني و كنفدراسيون بسكتبال آسيا ديروز را تاريخ برگزاري فينال اعلام كردندكه باز هم بحث امنيتي مسئولان آسيايي را به اين فكر انداخت كه مسابقه فينال برگزار نشود تا با اين كار ضعيف ترين دوره جام باشگاه هاي آسيا بيش از پيش از رسميت بيفتد.
هر چند هنوز براي برگزاري يا عدم برگزاري اين بازي تصميمي گرفته نشده است اما سايت النشره لبنان خبر داد كه به احتمال زياد اين ديدار هفته آينده در دبي برگزار خواهد شد. مهرامي ها امروز به كشور باز مي گردند.
 


پرسنل آزادي 3 ماه است حقوق دريافت نكرده اند

مدير مجموعه : ما مشكل داشتيم اما حل شد

مدير مجموعه ورزشي آزادي مدعي شد مشكلات مالي اين مجموعه به پايان رسيده است.
روز گذشته يكي از سايت هاي خبري، خبر مشكلات مالي مجموعه ورزشي آزادي را مخابره كرد و حتي مدعي شد كه مديران اين مجموعه نزديك به سه ماه است كه حقوق و مزاياي پرسنل خود را پرداخت نكرده اند. به گفته اين منبع خبري تمام اين مشكلات در حالي رخ داده كه آزادي بزرگترين مجموعه ورزشي كشور است و نزديك به 150 پرسنل دارد. اما روز گذشته توفيق كابلي مدير مجموعه ورزشي آزادي در گفت و گو با خبرنگار ما با اصلاح اين خبر عنوان داشت: مشكلات مالي داشتيم اما طي روزهاي گذشته برطرف شده و ديگر كارمندان دغدغه اي بابت دريافت نكردن مطالبات مالي خود ندارند. وي ادامه داد: آزادي مجموعه بزرگي است كه 460 هكتار مساحت دارد و نزديك به 220 پرسنل نيز در آن مشغول به كار هستند. احتمال دارد در پرداختي ها مشكلي بوجود آيد اما تمام تلاش ما آن است كه اجازه ندهيم فشاري به پرسنل وارد شود.
وي در پايان يادآور شد: البته در بخش عمراني با كمبود بودجه مواجه هستيم كه آن هم امري طبيعي است زيرا بودجه سال 1391 تا به امروز ابلاغ نشده است.
 


محكوميت موقت دنيا مالي به 6 ماه انفصال از خدمات دولتي

رئيس سابق فراكسيون قايقراني با شكايت وزارت ورزش و جوانان به 6 ماه انفصال از خدمات دولتي محكوم شد.
وكيل احمد دنيا مالي در مورد حضور احمد دنيا مالي در دادگاه به دليل شكايت وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: صبح امروز (ديروز) به همراه موكلم در دادگاه حاضر شديم تا در مورد شكايت وزارت ورزش و جوانان دفاعيات خود را مطرح كنيم. يك سري اتهامات كلي وزارت ورزش عليه موكلم، رئيس اسبق فدراسيون قايقراني زده بود كه ما هم دفاعيات مان را مطرح كرديم.
شهرام گرجي، گفت: در اين دادگاه قاضي دنيا مالي را به مدت 6 ماه و به صورت موقت از خدمات دولتي منفصل محكوم كرد. وكيل دنيا مالي در مورد بحث ممنوع الخروج بودن دنيا مالي گفت: اين موضوع به دادگاه شعبه 1057 كاركنان دولت است كه در مورد صدور آن كه غير قطعي است وارد ماجرا شدم و درخواست واخواهي دادم كه اين مشكل هم برطرف مي شود. وي در مورد جلسه بعدي اين دادگاه گفت هنوز تاريخي اعلام نشده است.
 


در فاصله يك هفته تا مجمع فدراسيون فوتبال صورت گرفت

ديداركفاشيان با برخي از روساي هيات ها!

رئيس فدراسيون فوتبال صبح ديروز در نشست مشتركي كه مسئولان بعضي كميته ها و تيم هاي ملي پايه در آن حضور داشتند با روساي برخي هيات هاي فوتبال جلسه داشت.
علي كفاشيان به همراه ساير مسئولان فدراسيون فوتبال در فاصله يك هفته مانده تا مجمع اين فدراسيون، صبح ديروز جلسه اي را پشت درهاي بسته با روساي هيات فوتبال برخي استان ها برگزار كرد. در اين جلسه كه از ساعت 9 تا 12 در سالن اجتماعات ساختمان آكادمي فوتبال برگزار شد، مسئولان بعضي از كميته هاي فدراسيون از جمله رئيس كميته جوانان و سرمربيان تيم هاي پايه از نوجوانان به پايين هم حضور داشتند.
 


حكم سنگين فدراسيون جهاني دوچرخه سواري براي ركابزن افسانه اي

آرمسترانگ همه قهرماني هايش را از دست داد !

فدراسيون جهاني دوچرخه سواري با در نظر گرفتن محروميت هميشگي، تمام عنوان هاي لانس آرمسترانگ را باطل اعلام كرد.
اين دوچرخه سوار آمريكايي به دنبال محرز شدن دوپينگش، از تمامي عنوان ها و افتخارهاي خود از جمله هفت قهرماني اش در رقابت هاي دوچرخه سواري توردوفرانس محروم شد. فدراسيون جهاني دوچرخه سواري به دليل دوپينگ نظام مند اين ورزشكار 41 ساله آمريكايي در طول سال هاي متمادي تمامي عنوان ها و افتخارهاي او از اول ژانويه 1998 را باطل اعلام كرد. به اين ترتيب قهرماني هاي پي درپي وي از سال 1999 تا 2005 در توردوفرانس سلب شد.
پت مك كوآيد، رييس فدراسيون جهاني دوچرخه سواري عصر ديروز در ژنو اعلام كرد :اين فدراسيون محروميت آژانس مبارزه با دوپينگ آمريكا را قبول مي كند.
وي عنوان كرد: همه محروميت هاي اين ورزشكار را به رسميت شناخته و تمامي عنوان هاي آمسترانگ را از وي مي گيريم. لانس آمسترانگ ديگر جايي در ورزش دوچرخه سواري ندارد. فدراسيون جهاني دوچرخه سواري نيازي به مخفي كاري نداشته و ندارد. دوچرخه سواري آينده اي دارد و چنين رخدادي نبايد هرگز دوباره تكرار شود.
وي همچنين اعلام كرد، از سمتش در رياست فدراسيون جهاني دوچرخه سواري كناره گيري نخواهد كرد.
 


خواندني از ورزش ايران

¤ رقابت هاي جام جهاني كشتي فرنگي روزهاي اول و دوم اسفندماه و مسابقات جام جهاني كشتي آزاد روزهاي 5 تا 6 اسفند ماه به ميزباني كشورمان برگزار مي شود.
¤ تيم هندبال ثامن الحجج سبزوار براي حضور در پانزدهمين دوره مسابقات جام باشگاه هاي آسيا، هشتم آبان راهي دوحه خواهد شد. ثامن تنها نماينده ايران در اين دوره از رقابت ها است و سپاهان اصفهان، قهرمان ليگ برتر هندبال هم بنا به دلايل نامعلوم از حضور در مسابقات انصراف داده است.
 


جلسه فراكسيون ورزش مجلس با روساي بركنار شده 4 فدراسيون

فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي چهارشنبه با روساي بركنار شده چهار فدراسيون ورزشي جلسه خواهد داشت.
هيات رئيسه فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي قرار است چهارشنبه سوم آبان در جلسه اي با روساي بركنار شده فدراسيون هاي قايقراني، دوچرخه سواري شنا و تير و كمان به گفت وگو بپردازد.اين جلسه از ساعت 7 صبح در محل فراكسيون با حضور اعضاي هيات رئيسه فراكسيون ورزش و آقايان دنيا مالي، زنگي آبادي، جعفري و صفايي برگزار خواهد شد.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14