(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 8 دي 1388- شماره 19545
 

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
رد پاي يزيد از آن عاشورا تا اين عاشورا (يادداشت روز)
گفتي آيا كسي يار من نيست؟! (به جاي گفت و شنود)
شوراي نگهبان: برخورد قاطع با عوامل هتك حرمت روز عاشورا چشم فتنه را كور مي كند
كيهان و خوانندگان
متكي : انديشه خارج كردن قطار انقلاب اسلامي از ريل چيزي جز ساده انديشي نيست
مقابله دكتر روح الاميني با اغتشاشگران در تهران
فرمانده سپاه قم : سرنوشت بني صدر در انتظارموسوي ،كروبي و خاتمي است
وقتي سخنران سبزها عبيداله بن زياد را سردار رشيد مي خواند (خبر ويژه )
بي خودي ملكه زيبايي نسازيد (خبر ويژه )
وضعيت بغرنج سران فتنه پس از حرمت شكني آنان در روز عاشورا(خبر ويژه )
واشنگتن پست: در سال 2010 ايران دست برتر را مقابل آمريكا خواهد داشت (خبر ويژه )
ننگ حرمت شكني عاشورا ارگان سازمان «سيا» را به دست و پا انداخت (خبر ويژه )



رد پاي يزيد از آن عاشورا تا اين عاشورا (يادداشت روز)

1-كاش از ميان بودجه هاي فراواني كه همه ساله- بخوانيد همه ماهه و گاه هرهفته- براي تشكيل سمينارها و همايش هاي رنگارنگ هزينه مي شود و بسياري از آنها تشريفاتي و كم فايده و يا اساساً بي فايده هستند، بودجه اندكي نيز به اهداي يك جايزه اختصاص داده مي شد. جايزه براي كسي كه بتواند با ارائه دليل و سند و يا شاهد و قرينه اي قابل قبول، اثبات كند سران فتنه كارگزاران اسرائيل نيستند! و يا دستكم به يكي از اقدامات و مواضع و عملكرد آنها طي چندماه گذشته اشاره كند كه دستورالعمل آن پيشاپيش و با صراحت -تاكيد مي شود كه با صراحت و نه با اشاره و تلويح- از سوي محافل رسمي صهيونيستي صادر نشده باشد.
كيهان طي چندماه گذشته اسناد غيرقابل انكاري را با ذكر مأخذ و منبع آن منتشر كرده است كه در وابستگي سران فتنه به محافل صهيونيستي و نقش آنها به عنوان ستون پنجم اسرائيل در داخل كشور جاي كمترين ترديدي باقي نمي گذارد. با استناد به همين اسناد بود كه كيهان مسير حركت جريان فتنه را گام به گام و پيش از وقوع آن پيش بيني مي كرد. باور نمي كنيد؟! به نسخه هاي كيهان مراجعه كنيد، تمامي اين اسناد به آساني قابل دسترسي است و البته جاي اين گلايه هست كه مراكز مسئول با كم توجهي غيرقابل توجيه از كنار اين ماجرا عبور كردند و... بگذاريم و بگذريم.
2- عاشورا در كنار تمامي ويژگي هاي منحصر به فرد خود، «رسواكننده» نيز هست و همواره ميدان آزموني براي جدا كردن «سره» از «ناسره» بوده است. رضاخان در آغاز حاكميت تحميلي خويش، نه فقط روزهاي عاشورا در دستجات سينه زني و عزاداري شركت مي كرد، بلكه براي فريب بيشتر، پيشاني و شانه هاي خود را گ ل اندود نيز مي كرد. اما، عاشورا «رسواكننده» است و از جمله آن كه پرده نفاق از چهره منافقين كنار مي زند و اجازه نمي دهد «كفر» خود را در پوشش ايمان به بازار آورند. رضاخان كه ماموريت مقابله با اسلام را داشت و تنها با همين شرط از سوي ضياءالدين طباطبايي -عامل مشترك انگليس و صهيونيست ها- براي پادشاهي به ژنرال آيرون سايد معرفي شده بود، نمي توانست اقدامات ضداسلامي خود را براي هميشه پنهان نگاه دارد و از اين روي خيلي زودتر از آنچه انتظار مي رفت شناخته شد و شمشير از رو بست و در اقدامي احمقانه عزاداري براي امام حسين(ع) را ممنوع كرد! همان رضاخاني كه با ماليدن گ ل بر پيشاني و شانه ها در مجالس عزاداري و سينه زني شركت مي كرد. شايد تعجب كنيد كه رضاخان هم شعار «اصلاحات» مي داد. انگار صهيونيست ها فقط همين يك پوشش را براي منافقان تحت پوشش خود در چنته دارند! عجيب آن كه خداوند سبحان نيز در وصف منافقان مي فرمايد«هنگامي كه به آنها گفته مي شود در زمين فساد نكنيد، پاسخ مي دهند كه ما در پي اصلاح-بخوانيد اصلاح طلب!- هستيم».
اين نكته نيز گفتني و عبرت انگيز است كه سيدضياءالدين طباطبايي- چه نامي و چه سيدي؟!- از سال 1327 هجري قمري، يعني چند سال قبل از آن كه رضاخان را به عنوان فرد مناسب پادشاهي به ژنرال آيرون سايد انگليسي معرفي كند، روزنامه شرق را در تهران منتشر مي كرد. اين روزنامه بعد از مدتي به جرم تخلف از قوانين جاري و اهانت به اسلام توقيف شد و سيدضياء بلافاصله روزنامه «برق» را منتشر كرد كه انتشار اين روزنامه نيز به همان جرم ممنوع گرديد. و او در فاصله چند روز بعد از توقيف روزنامه دوم، روزنامه «رعد» را منتشر كرد.
جالب است بدانيد كه در گوشه چپ از صفحه اول روزنامه رعد- و به عنوان لوگوي دايمي روزنامه- نوشته شده بود «دانستن حق مردم است»! اين شعار را كه به خاطر داريد؟ شعار روزنامه هاي زنجيره اي وابسته به مدعيان اصلاحات بود. و بالاخره گفتني است كه سيدضياءالدين طباطبايي بعد از معرفي رضاخان به ژنرال آيرون سايد، بلافاصله به فلسطين رفت و در خريد زمين از فلسطيني ها براي صهيونيست هاي مهاجر به كار گرفته شد! عبرت انگيز نيست؟ البته كه هست و با مسير حركت سران فتنه چه شباهت عجيبي دارد! چرا؟! چون هر دو از يك آبشخور، آب مي خورند! با اين تفاوت كه اگر هويت سيدضياءالدين طباطبايي بعد از پايان مأموريت او برملا شد، هويت منافقان جديد در ضمن مأموريت افشا شده است.
3- عاشورا، روزي است به درازاي همه روزها و كربلا، سرزميني است به پهناي همه سرزمين ها، كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا....
الف: راستي! هزار و سيصد و چند ده سال قبل، يعني در عاشوراي سال 61 هجري، بهانه امويان براي مقابله با مولاي شهيد مان، حضرت اباعبدالله الحسين(ع) چه بود؟ همه مي دانند و مي دانيم و در تاريخ نيز به روشني ثبت و ضبط است. جان مايه ادعاي امويان اين بود كه خلافت مسلمين و حاكميت بر دولت اسلامي «حق يزيد بن معاويه» است! و فرزندان رسول خدا(ص) به ناحق خود را شايسته اين جايگاه و برگزيده خدا و پيامبر خدا(ص) مي دانند! و... عاشورا شكل گرفت.
چند ماه بعد از واقعه عاشورا و شهادت مظلومانه حسين بن علي و يارانش- سلام الله عليهم- و در آن شب كه سر مبارك امام مظلوم و شهيدمان را به قصر يزيد بردند، يزيدبن معاويه در حالي كه كار را تمام شده مي ديد و با چوب خيزران بر لب هاي مطهر و مبارك امام شهيد مي كوبيد، به صراحت از مقصود خود خبر داد و آشكارا اعلام كرد كه وحي و اسلام و پيامبري در كار نبوده است، اينها همه افسانه است! ما فرزندان ابوسفيان براي بازگرداندن حاكميت به خاندان خود در بدر و احد و حنين با محمد(ص) جنگيديم، اسلام را به مصلحت پذيرفتيم و اكنون كاش پدرانم كه در صدر اسلام كشته شدند، زنده بودند و مي ديدند كه حاكميت از دست رفته آنان بار ديگر به خاندانشان بازگشته است!...
يادتان هست كه مدعيان اصلاحات، آن هنگام كه دولت و مجلس را به نفاق در اختيار داشتند با صراحت نوشتند كه حسين بن علي در كربلا قرباني خشونت جدش- يعني رسول خدا(ص)- در جنگ هاي بدر و احد و حنين شده بود! و نوشتند، خشونت يزيد در عاشوراي 61 نتيجه طبيعي!! خشونت جد حسين(ع) در جنگ هاي صدر اسلام بود؟! يادتان كه نرفته، روزنامه «صبح امروز» موجود است به آن مراجعه كنيد. راستي ميان ديدگاه اصلاح طلبان آن روز- سران فتنه امروز- با ديدگاه يزيد بن معاويه چه تفاوتي هست؟! يزيد، يزيد است و چه فرقي مي كند كه لقب او، اموي باشد يا ...؟!
ب: اكنون به زمان حال برمي گرديم، بازهم عاشورا و باز هم رسوايي منافقان. سران فتنه كه در ماموريت آنها از سوي صهيونيست ها كمترين ترديدي نيست، در آغاز فتنه ادعا مي كردند كه به اسلام، امام و جمهوري اسلامي اعتقاد كامل دارند! و بهانه آنها براي فتنه اي كه به انجام آن مأمور شده بودند، اين بود كه، دولت كنوني را قبول ندارند و معتقدند در انتخابات تقلب شده است و هنگامي كه قانون گريزي ها، ساختارشكني ها، همراهي و همكاري آشكار آنان با سازمان هاي اطلاعاتي بيگانه، حمايت مالي و تبليغاتي آمريكا و اسرائيل و اروپا از آنها، شعارهاي ضداسلامي و ضدانقلابي آنان، عبور صريح از آموزه هاي امام(ره) و ... كه تماماً از بي اعتقادي سران فتنه به نظام اسلامي و امام و انقلاب حكايت مي كرد به آنها گوشزد مي شد، رگ گردن سيخ مي كردند و قلم مي كشيدند و چاك دهان مي گشودند كه اينها همه اتهام است!! آيا غير از اين بود؟ اما روز عاشورا، روز رسواكننده منافقان، در پيش بود و سران فتنه در اين روز به صراحت اعتراف كردند كه با اساس نظام اسلامي، انقلاب و امام سر جنگ دارند و دولت و انتخابات فقط يك بهانه بوده است. سران فتنه در عاشوراي 1388 كينه عميقي را كه از اباعبدالله الحسين(ع) در سينه داشتند بيرون ريختند، دقيقاً و بي كم و كاست مانند پدر عقيدتي و سياسي خود يعني يزيد بن معاويه. سران فتنه در روز عاشورا همه پرده ها را كنار زدند و آشكارا به ساحت مقدس امام حسين عليه السلام تاختند و باز هم بي كم و كاست مانند سپاهيان يزيد كه در عاشوراي 61 هجري قمري بر پيكر مطهر و غرقه به خون حسين بن علي(ع) اسب تاخته بودند! يزيد، يزيد است و چه فرقي مي كند كه لقب او «اموي» باشد يا نام ديگري مشابه آن؟!
4- عصر عاشورا، هنگامي كه مولاي مظلوم ما حضرت اباعبدالله(ع) همه ياران خود را از دست داده- بخوانيد به دست آورده- بود و تنها مانده و با تني خونين و چاك چاك در ميان انبوه حراميان بر زمين افتاده بود فرياد هلهله و سوت و كف سپاهيان ابن سعد را شنيد كه با تيغ هاي آخته و مشعل هاي افروخته به سوي خيمه ها مي تازند. حراميان مادام كه حسين و يارانش برپا ايستاده بودند، جرأت نزديك شدن به خيمه ها را نداشتند. حسين(ع) فرياد برآورد «اگر دين نداريد، لااقل آزاده باشيد و به زنان و كودكان يورش نبريد». اما، حراميان اگر دين داشتند با فرزند پيامبر خويش به مقاتله برنمي خاستند و اگر از آزادگي و جوانمردي كمترين نشانه اي در قاموسشان بود، به زنان و كودكان بي پناه حمله نمي كردند و حريم آل الله را به آتش نمي كشيدند.... ولي بندگان زرخريد يزيد را به دين و آزادگي چه كار؟!
5- از دو هفته قبل سايت وزارت خارجه اسرائيل، شبكه هاي تلويزيوني فارسي زبان بي بي سي و آمريكا و فضاي اينترنتي توئيتر - كه رسما از سوي وزارت خارجه آمريكا براي كمك رساني به موسوي و خاتمي فعال شده است- براي عاشوراي امسال دستورالعمل هاي صريح و بي پرده اي خطاب به عوامل داخلي خود صادر مي كردند و مخصوصا سايت وزارت خارجه اسرائيل كه دو روز قبل از روز قدس شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران» را به آشوبگران ديكته كرده بود، طي دو هفته اخير تاكيد مي ورزيد، آشوبگران بايد از فرصت نيمروز عاشورا كه مردم به طور سنتي در هيئت ها و دسته هاي سينه زني به عزاداري مشغولند براي حضور در خيابان استفاده كنند! و روز عاشوراي 88 يزيديان- يا به قول شهيد مطهري، اسرائيليان- همان كردند كه سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي از دو هفته قبل بر آن تاكيد ورزيده بود. جماعتي از اراذل و اوباش اجاره اي با بهره گيري از حضور مردم در مراسم عزاداري حسيني(ع) در چند نقطه تهران دست به آشوب زدند، شيشه منازل و مغازه ها را شكستند، موتورهاي پارك شده عزاداران حسيني(ع) را به آتش كشيدند، شعارهايي عليه اسلام، امام حسين(ع)، حضرت امام(ره) سردادند، تعدادي از مردم را با قمه و چماق مجروح كردند- كه چند نفر از آنها در حالت كما و بيهوشي در بيمارستان ها بستري هستند- سينه يكي از موتورسواران را كه به آنها اعتراض كرده بود، دريدند، با كف و سوت به طور مختلط رقصيدند و....
در عاشوراي امسال، يزيديان دست به همان جنايتي زدند كه اسلاف عقيدتي آنها در عاشوراي هزار و سيصد و چند ده سال پيش مرتكب شده بودند، با اين تفاوت كه در عاشوراي امسال، حسين زمان تنها نبود و هنگامي كه خبر حمله دزدانه بزدلان يزيدي به انبوه عزاداران حسيني(ع) رسيد و با فرياد يا حسين به پياده نظام اسرائيل يورش بردند، مراسم جشن و پايكوبي آنان به فرار خفت بار تبديل شد و....
بعد از شكست اسرائيل از حزب الله در جنگ 33 روزه لبنان، ژنرال «زئيف شف» استراتژيست معروف رژيم صهيونيستي در مصاحبه با هاآرتص گفته بود، سربازان ما فقط براي حمله به زنان و كودكان در خيابان ها آموزش ديده اند و در مقابل صلابت حزب الله تنها راه پيش روي را فرار از ميدان مي دانند. و پياده نظام هاي اسرائيل چه شباهت عجيبي با يكديگر دارند!
6- اگرچه از آغاز فتنه، تمامي شواهد و قرائن و اسناد غيرقابل انكار از وابستگي سران فتنه به صهيونيست ها و دستور گرفتن مستقيم آنها از موساد- و يا از طريق سازمان سيا و براي موساد- حكايت مي كرد ولي آنچه روز عاشورا همگان شاهد بودند براي ديرباورترين افراد هم كمترين ترديدي باقي نمي گذارد كه سران فتنه و آشوبگران آن روز، مصداق بي چون و چراي «فئه باغيه» و دشمنان اسلام، امام، نظام و مردم هستند. دشمنان وحشي و خونريز و مأموران حلقه به گوش اسرائيل كه حتي از برنامه ريزي براي كشتن خواهرزاده خود نيز دريغ نمي ورزند!
سران فتنه در حالي نقش ابن سعد و شمر و خولي را برعهده گرفته اند كه امروز در عاشوراي سال 1388 شمسي برخلاف آن روز در عاشوراي سال 61 قمري، حسين زمان تنها نيست و ديدند كه پياده نظام بزدل و اندك آنها بلافاصله بعد از حضور مردم مومن و پاكباخته چگونه به سوراخ ها خزيدند. از اين پس توده هاي عظيم و انبوه مردم، در مقابل سران فتنه و اراذل و اوباش اجاره اي آنها ساكت نمي نشينند و اگر مسئولان نيز امروز و فردا كنند، آنان حسين زمان را در ميانه ميدان تنها نمي گذارند. باور نمي كنيد؟! بگرديد تا بگردند.
حسين شريعتمداري

 



گفتي آيا كسي يار من نيست؟! (به جاي گفت و شنود)

هنوز در سوگ حسين(ع) سوگواريم و امروز كه سالروز شهادت امام سجاد عليه السلام است، اين ستون را به روال اين روزها به گونه اي ديگر مي نگاريم و سروده اي را كه برداشتي آزاد- اما سوگمندانه- از زبان حال آن امام بزرگوار در روز عاشوراست به عاشقان حضرتش هديه مي كنيم؛ سروده اي كه متاسفانه از نام سراينده آن بي خبريم؛
پيش چشمم تو را سر بريدند
دست هايم ولي بي رمق بود
بر زبانم در آن لحظه جاري
«قل اعوذ برب الفلق» بود
گفتي: آيا كسي يار من نيست؟
قفل بر دست و دندان من بود
لحظه اي تب امانم نمي داد
بي تو آن خيمه زندان من بود
كاش مي شد كه من هم بيايم
در سپاهت علمدار باشم
كاش تقديرم از من نمي خواست
تا كه در خيمه بيمار باشم
ماندم و در غروبي نفسگير
روي آن نيزه ديدم سرت را
ماندم و از زمين جمع كردم
پاره هاي تن اكبرت را
ماندم و تا ابد دادم از كف
طاقت و تاب بعد از اباالفضل
ماندم و ماند كابوس يك عمر
خوردن آب بعد از ابوالفضل
ماندم و بغض سنگين زينب
تا ابد حلقه زد بر گلويم
ماندم و ديدم افتاده در خاك
قاسم آن يادگار عمويم
گفتم اي كاش كابوس باشد
گفتم اين صحنه شايد خيالي است
يادم از طفل شش ماهه آمد
يادم آمد كه گهواره خالي است
پيش چشمم تو را سر بريدند
دست هايم ولي بي رمق بود
بر زبانم در آن لحظه جاري
«قل اعوذ برب الفلق» بود

 



شوراي نگهبان: برخورد قاطع با عوامل هتك حرمت روز عاشورا چشم فتنه را كور مي كند

شوراي نگهبان اقدام گروهي فتنه گر در هتك حرمت عاشورا را محكوم و تنها راه كور كردن چشم فتنه را شناسايي عوامل و مسببان اين وقايع و برخورد قاطع و قانوني با آنان دانست.
متن اطلاعيه شوراي نگهبان قانون اساسي در محكوميت اقدام گروهي فتنه گر در هتك حرمت عاشورا به شرح زير است:
ايام شهادت حضرت اباعبدالله الحسين و ياران وفادارش را به محضر بقيه الله الاعظم (عج) و رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي و همه عاشقان اهل بيت عليهم السلام تسليت عرض كرده و از حضور آگاهانه مردم ولايتمدار و مؤمن كشورمان در سوگواري ها و مجالس معنوي گراميداشت تاسوعا و عاشوراي حسيني تقدير و تشكر مي كنيم.
متاسفانه در روز عاشورا در حاليكه ملت مسلمان ايران، در صفوفي يكپارچه در مجالس عزاداري و روضه خواني، به سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسين(عليه السلام) و ياران با وفايش نشسته و به تكريم نهضت عاشورا مي پرداختند، گروهي دين ستيز و فتنه انگيز، با كف و سوت و هلهله، حرمت اين روز الهي را شكستند و به طور سازمان يافته و هماهنگ، دست به آشوب هايي زدند تا قلب استكبار جهاني و رسانه هاي وابسته به صهيونيسم بين الملل را شاد كنند.
فتنه انگيزان در اين حركت مصيبت بار، بار ديگر نه تنها كينه و نفرت خود را از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بروز دادند بلكه با سوزاندن قرآن كريم، هتك حرمت مساجد، حسينيه ها و تكيه ها و تهاجم وحشيانه به عزاداران و هيئات مذهبي و تخريب اموال عمومي، نشان دادند كه مانند اسلاف يزيدي خود با تمامي مظاهر و شعائر اسلامي اين ملت صبور، سر ستيز دارند.
شوراي نگهبان، ضمن عرض تسليت اين حرمت شكني بزرگ به ساحت مقدس ولي عصر(عج) و رهبر فرزانه و ملت شريف ايران، از متوليان امور مي خواهد به خواست ملت غيرتمند و عاشورايي ايران توجه كرده و ضمن شناسايي عوامل و مسببان اين وقايع شوم و برخورد قاطع و قانوني با آنان، چشم فتنه را كور كنند.

 



كيهان و خوانندگان

¤ مادر شهيد عباس وادي و خواهر دو شهيد هستم مي خواستم دو بيت شعر از زبان فرزند شهيدم كه در يكي از نامه هايش نوشته بود برايتان بخوانم چون فكر مي كنم كه شرح حال امروز است:
چهره انقلاب را جنگ عوض نمي كند
آهن آبديده را زنگ عوض نمي كند
برگو بر منافقين كوردل
پيرو خط خميني خط عوض نمي كند
زينب السادات طبايي
¤ خداوند لعنت كند كساني را كه حرمت عزاي امام حسين(ع) را در روز عاشورا نگه نداشته و عليه نظام اسلامي كه برخاسته از خون شهيدان كربلا است به خيابان ها آمده و عليه اركان نظام، رهبري انقلاب شعار داده و خون به دل ملت انقلابي ايران و خانواده معظم شهدا كردند. مردم از دستگاه قضايي كشور انتظار دارند تا با عوامل اين حرمت شكني و كساني كه قانون را زير پا گذاشته و عليه امنيت و آسايش مردم اقدام مي كنند و همچنين با سران اين فتنه شوم برخورد قاطع و عبرت آميز نمايد. سؤال بزرگ در ذهن مردم انقلابي علت مماشات و تاخير در برخورد قوه قضاييه است. چرا دستگاهي كه بايد مجري عدالت باشد اينگونه منفعل عمل مي كند؟ صبر مردم هم حدي دارد.
فاطمي
¤ درپي سخنان مسئولان قوه قضائيه درخصوص برخورد با سران فتنه و عوامل اصلي اغتشاشات، مردم حزب الله اميدوار شدند كه بدون اغماض با آنها برخورد كرده و متهمين را محاكمه خواهند كرد. آيت الله سيداحمد خاتمي نيز در سخنراني خود ابراز اميدواري كردند كه وعده هاي مسئولين قضايي مثل رعد و برق بدون باران نباشد با اين حال هنوز هم مي بينيم كه قوه قضائيه به خواسته مردم كه در راهپيمايي اعتراض به اهانت كنندگان به ساحت مقدس حضرت امام(ره) خواهان برخورد جدي با عوامل آشوب ها شده اند اقدامي به عمل نياورده اند. حالا هم كه جسارت آنها در روز عاشوراي حسيني عليه اركان نظام صورت گرفته است. وقتي دست روي دست بگذاريم همين مي شود!
سيدرضا حسيني از كلاله
¤ هرچند روز يك بار، مسئولان دستگاه قضايي اعلام مي كنند كه با سران فتنه برخورد مي شود. مردم هم دل خود را به اين وعده ها خوش مي كنند، اما باز هم شاهد فتنه افكني فتنه گران و مماشات دستگاه قضايي هستيم. اگر امروز با آنها برخورد قاطع نشود، سران فتنه به هر بهانه اي به دستور دولت آمريكا، به فتنه دامن مي زنند.
يك هموطن
¤ از رسانه ها، به خصوص روزنامه كيهان تقاضا مي شود كه شخصيت هايي كه در فتنه اخير، براي روشنگري مردم تلاش نمودند، به عنوان الگو به جامعه معرفي شوند. از جمله اين شخصيت ها كه از ابتدا، در مقابل فتنه ايستاده آيت الله نوري همداني است كه لازم است رسانه ها بيشتر به مجاهدت هاي ايشان توجه كنند.
تقي پور(آزاده، جانباز و برادر شهيد) از ساري
¤ از آيت الله نوري همداني به خاطر سخنان اخيرشان در دفاع از ولايت فقيه ممنون هستيم. ان شاءالله كه خير دنيا و آخرت به ايشان عطا شود.
محمدي، احمدي، ناصري و ده ها تلفن مشابه ديگر
¤ روزنامه اعتماد در ويژه نامه آخر هفته خودش، درباره وقايع مهمي كه در هفته گذشته رخ داد، هيچ اشاره اي به توهين فتنه گران به امام خميني(ره) ننموده است. آيا اين نوع خبررساني با ادعاي آزادانديشي و پيروي از خط امام همخواني دارد؟
عمار از بابل
¤ همان افراد خودفروخته اي كه تا همين چند روز پيش به تملق سران فتنه مي پرداختند، به تازگي در شبكه هاي عنكبوتي خود، طرح عبور از اين آقايان را در دستور كار خود قرار داده اند و عنوان مي كنند كه تاريخ مصرف سران فتنه گذشته است. بدون شك غربي ها، با سران فتنه همان كاري را خواهند كرد كه پيش از اين با امثال بني صدر و... كرده بودند.
فرامرز محمدي فرد از خرم آباد
¤ تنها راه فرو افتادن فتنه اين است كه همه مردم و نيروهاي سياسي مصالح كشور و اسلام را بر منافع فردي و گروهي خود ترجيح دهند. تنها راه نيز پيروي از ولايت فقيه است. پس افرادي كه در خواب غفلت به سر مي برند يا درپي منافع خود هستند، بهتر است هرچه زودتر بيدار شده و به اين بيانديشند كه قدرت مهمتر است يا اسلام و ايران ؟
نامدار
¤ به اين وسيله از روزنامه كيهان به خاطر تلاش براي برملا كردن ماهيت واقعي فتنه سبز تشكر مي كنم.
محمدي از اهواز
¤از روزنامه هاي كشور، به خصوص كيهان تقاضا مي شود كه اين قدر، نام شيرين عبادي چاپ نشود. حيف از قطره هاي جوهر كه صرف اين وطن فروش شود.
نوروزي از اليگودرز
¤در روزهاي عزاداري، شهرداري تهران اقدام به توزيع آب معدني با مارك شركت صهيونيستي نستله در برخي از مساجد و هيئت ها نمود. مگر رژيم صهيونيستي جنايتكار عليه بشريت و دشمن ملت ايران نيست؟
يك شهروند
¤قريب دو سال است كه هرگاه آموزش و پرورش با كسري بودجه مواجه مي شود، مديريت آموزش و پرورش استان لرستان از حقوق و مزاياي نيروهاي خدماتي، كه زحمت كش ترين نيروهاي اين اداره هستند مي كاهد. از جمله كسورات اخير از حقوق و مزاياي خدماتي ها حق سرايداري، حق نوبت دوم، حق لباس و ... است. از وزير آموزش و پرورش تقاضاي مساعدت درباره برقراري مزاياي فوق مي شود.
يك شهروند از لرستان
¤ چند روز پيش اعلام شد كه امتحانات مدارس به خاطر ايام عزاداري حسيني از دهم دي ماه به بعد شروع خواهد شد اما متاسفانه طبق برنامه اي كه به ما داده اند از فرداي عاشورا براي دانش آموزان امتحان گذاشته اند.
يك شهروند از كرج
¤ آيا اين عادلانه است كه براي انجام يك آزمايش كه هزينه كل آن 24 هزار تومان است سهم بيمار 19 هزار و 400 تومان و سهم بيمه فقط 4600 تومان باشد.
بهبهاني
¤ از روزنامه كيهان تقاضا مي شود كه درباره ساخت ديوار فلزي در فلسطين، از سوي رژيم صهيونيستي مطالب بيشتري چاپ كند.
يك شهروند
¤ در برخي از داروخانه هاي تهران، بين 800 تا هزار تومان بابت حق فني نسخه هاي پزشكي، از مشتريان پول دريافت مي شود. آيا مسئولان بر دريافت اين مبالغ نظارت دارند؟
حسيني
¤ آرم جديد اخبار شبكه يك سيما، مورد توجه هيچ كس نيست. از برنامه سازان رسانه ملي تقاضا مي شود كه همان آرم گذشته را پخش كنند.
يك شهروند
¤ يكي از عوامل ازدياد مصرف انرژي در كشور ما، وجود دستگاه هاي پرمصرف است. لازم است كه مسئولان تدابيري را براي توليد دستگاه هاي كم مصرف بيانديشند.
امين مصري از خوي
¤ شبكه اول سيما، چند شب پيش اقدام به پخش سخنراني حسن رحيم پور ازغدي نمود. اما درست در مهم ترين بخش اين سخنراني، برنامه تمام شد. آيا بهتر نيست كه اين گونه برنامه ها به صورت كامل پخش شوند؟
كمالي از تهران
¤ از اعضاي تعاوني مسكن شهرداري منطقه 18 هستم. چند سال پيش قطعه زميني كه اين تعاوني واگذار مي كرد خريداري كردم اما هنوز به رغم گذشت چندين سال از خريد اين قطعه زمين مجوز ساخت به بنده نداده اند. از شهردار محترم اين منطقه خواستار رسيدگي به اين موضوع هستم.
يك شهروند تهراني
¤ از شهرداري منطقه 19 بابت بازسازي زيرگذر اتوبان شهيد تندگويان شهرك بستان تشكر مي كنيم.
جمعي از اهالي خاني آبادنو
¤ در تاريخ 20/7/88 در مخابرات انديشه با پرداخت مبلغ 52 هزار تومان براي خط تلفن ثابت ثبت نام كردم. قرار بود بعد از گذشت ده روز آن را وصل كنند. الان سه ماه گذشته خبري نشده است.
مرادي

 



متكي : انديشه خارج كردن قطار انقلاب اسلامي از ريل چيزي جز ساده انديشي نيست

وزير خارجه كشورمان در مراسم بزرگداشت عاشوراي حسيني در وزارت خارجه گفت: براي شكوفايي و به بار نشستن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ده ها هزار شهيد تقديم شده است و انديشه خارج كردن قطار انقلاب اسلامي از ريل چيزي جز ساده انديشي نيست.
ديروز بعد ازنماز ظهر و عصر، سالگرد عاشوراي حسيني با حضور وزير و كاركنان اين وزارتخانه و با سخنراني آيت الله خاتمي امام جمعه موقت تهران در نمازخانه وزارت امور خارجه برگزار شد.
در اين مراسم ابتدا منوچهر متكي با عرض تسليت به مناسبت شهادت سالار شهيدان و آرزوي قبولي عزاداري حضار با اشاره به حضور گسترده و ميليوني مردم در مراسم عاشوراي حسيني گفت: براي شكوفايي و به بار نشستن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ده ها هزار شهيد تقديم شده است و انديشه خارج كردن قطار انقلاب اسلامي از ريل چيزي جز ساده انديشي نيست.
پس از آن آيت الله خاتمي با تحليل اهداف قيام عاشوراي حسيني و مهندسي نهضت توسط معمار دورانديش آن گفت: حضور خانواده ها در كاروان حسيني با هدف انتقال پيام نهضت به ديگران طراحي شده بود.
وي افزود: يزيديان در نظر داشتند با قتل عام خاندان پيامبر (ص) و ياران با وفاي ايشان و خارجي خواندن آنها فرصت هر گونه ابراز وجود را از مخالفان گرفته و ادامه حكومت ننگين خود را تضمين كنند، اما حضور خانواده ها به ويژه حضرت زينب (س) و امام سجاد (ع) و روشنگري هاي آنها امكان هر گونه سوء استفاده از فاجعه كربلا را نقش بر آب كرد و خطبه هاي آتشين حضرت سجاد (ع) و حضرت زينب (س) كه با معرفي خود به عنوان خاندان پيامبر (ص) آغاز مي شود، همگان را تحت تاثير قرار داده و زمينه نهضتي ديگر عليه خاندان اموي فراهم و در نهايت حكومت يزيديان را سرنگون كرد.

 



مقابله دكتر روح الاميني با اغتشاشگران در تهران

دكتر محسن روح الاميني رئيس انستيتو پاستور ايران كه فرزند وي در آشوب هاي اخير تهران جان خود را از دست داد، ديروز با حضور در جمع مردم عزادار شهر تهران به مقابله با آشوبگران پرداخت.
دكتر سيدحسن اعتمادزاده رئيس هيئت مديره سازمان تامين اجتماعي كه خود از نزديك شاهد اين صحنه بوده، طي نامه اي خطاب به دكتر روح الاميني از اين حركت وي تقدير كرده است.
متن كامل اين نامه كه نسخه اي از آن در اختيار كيهان قرار گرفته در زير مي آيد.
نامه اي به برادرم دكتر عبدالحسين روح الاميني
با سلام و عرض ارادت
تلخي صحنه هاي حركت مشتي عناصر رجاله و فتنه جو و بيگانه با فرهنگ عاشورايي ملت مسلمان ايران، هر چند كوتاه، با ديدن حضور شما در متن حركت خودجوش و اعتراض عزاداران حسيني، تا اندازه اي از خاطرم زدوده شده است.
هميشه ديدن شما، رنگ و بوي خاطرات سي و چند ساله از شهيدان سيدنورالدين شاه صفدري و سردار جمشيد دقايقي را در خاطرم زنده مي كند. سيدنورالديني كه سر بزير و آرام و مخلصانه، در هنگام شهادت در بازار اصفهان بدست ماموران ساواك در زمستان 56، پيام رساي حركت خويش را با الله اكبر برآمده از متن جان و روح و انديشه، به گوش مردم مومن اصفهان رساند تا سرسپردگي خويش را به خداوند و آنچه قضاي اوست بنماياند و دقايقي، سردار خموش و بي ادعايي كه حق پدري را بر بي نامان صفحه دفاع مقدس در لشگر بدر دارد.
در حضور آقا، چه رسا گفتي كه هدفت رسيدن به حقيقت است و حق آنهم زير سايه ولايت و رهبري و تا به آخر هم در اين راه ايستاده اي و از رهبري نظام هم جدايي نداري و پيرو امر ايشاني. برادرم همچنان در صف ولايتمداري استوار بمان. بر هر گامت بوسه اي بايد كه هر حضورت رسوايي بيشتر و افزونتري را به جبهه ناكثين و مارقين و قاسطين انقلاب به همراه دارد.
پاينده بماني

 



فرمانده سپاه قم : سرنوشت بني صدر در انتظارموسوي ،كروبي و خاتمي است

فرمانده لشگر 17 پياده علي ابن ابيطالب سپاه قم گفت : موسوي، كروبي و خاتمي راه توبه و بازگشت دارند و بايد از مقام معظم رهبري طلب بخشش كنند درغير اين صورت در انتظار سرنوشت بني صدر باشند.
سردار عليرضا جباري روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا درباره حوادث اخير افزود : مردم همچنان كه مزدوراني مثل بني صدر و منافقين را به زباله دان تاريخ ريختند بزودي سردمداران فتنه را نيز به زباله دان تاريخ خواهند ريخت لذا موسوي، كروبي و خاتمي راهي جز بازگشت به آغوش ملت ندارند. وي ابرازداشت : مقام معظم رهبري و مسئولان نظام فرصتي دادند تا پيكر آيت الله منتظري در حرم دفن شود و به جايگاه علم و مرجعيت احترام گذاشتند كه اين امر نشاندهنده سعه صدر رهبري است .
وي افزود : عده اي آلوده به مظاهر دنيا و غارتگر از عناصر معاند و باطل كه با نظام،اسلام و ولايت علوي مشكل دارند، در قم از اين فرصت ايجاد شده توسط مقام معظم رهبري سوءاستفاده كردند . وي اظهارداشت : فتنه جويان از ميداني كه جوانان متدين قم به آنها دادند عدول و از صبر انقلابي آنها سوءاستفاده و به حريم ولايت جسارت كردند.
وي افزود : عناصر انقلابي در قم مي توانستند در همان لحظه آيين تشييع پيكر آيت الله منتظري جلوي خط انحراف بايستند ولي خواستند فرمان آقا عملي شود و با صبر انقلابي آستانه تحمل خود را بالا بردند. جباري خاطرنشان كرد : مردم قم با حضور در راه پيمايي هاي اخير بنا دارند از اين پس، فرصت توهين به فتنه جويان را ندهند .
فرمانده سپاه قم خطاب به سران فتنه گفت : رسانه هاي بيگانه 24 ساعته كوشيدند تا درقم فتنه ايجاد كنند و در اين راه ازهمه امكانات خود استفاده كردند اما كمتر از سه هزار نيرو براي اغتشاش مهيا شد . وي بار ديگر سران فتنه را به توبه و بازگشت به راه نظام اسلامي توصيه كرد و گفت : شما آبروي سي ساله خود را از دست داديد، ميليونها ايراني شيداي رهبرند چطور به اين علاقه احترام نمي گذاريد، مگر مردمسالاري را قبول نداريد كه به حقوق ميليونها ايراني احترام نمي گذاريد .

 



وقتي سخنران سبزها عبيداله بن زياد را سردار رشيد مي خواند (خبر ويژه )

همزمان با تحرك ناكام گروهك هاي نفاق براي سوءاستفاده از روحيات عاشورايي ملت ايران، يك ضدانقلاب مقيم نيويورك صادقانه به يزيد ابراز ارادت كرد و حق را به جانب وي داد.
عبدي كلانتري كه با بسياري رسانه هاي ضدانقلاب همكاري دارد در مقاله اي كه از سوي راديو زمانه و سكولاريسم نو منتشر كرد، تصريح كرد: براساس چه معياري مي توانيم روشن كنيم خلافت حسين بر حق بود يا خلافت يزيد؟ يزيد خليفه رسمي اكثريت مسلمانان بود و از سوي حسين بن علي]ع[ متهم به شرابخواري و سگ بازي ]بوزينه بازي[ شده است. در دستگاه قدرتي كه مي رفت جانشين امپراتوري ساساني شود و دوران شكوه را بياغازد، فرهنگ آريستوكراتيك ]اشرافي[ شراب، جنگاوري و اهلي كردن حيوان بايد امري عادي تلقي مي شد و درجه پيشرفته فرهنگ شهري را در برابر طرز تفكر بسته باديه نشين به نمايش مي گذاشت. آيا يزيد و معاويه غاصب بودند؟ در تاريخ نگاري شيعه پيشاپيش، فرض بر حقانيت و مشروعيت اهل بيت بايد مي بود. در نتيجه هر كس ولو با اجماع ريش سفيدان «انتخاب» شده و به خلافت رسيده باشد، باز هم غاصب به شمار مي آيد. اين هيچ استدلال عقلي ندارد.
اين عنصر ضدانقلاب كه در جريان حمايت چند ماه پيش از جنبش سبز در نيويورك، جزو حاضران و سخنرانان مراسم حلقه ضدانقلاب - در كنار عناصري چون گوگوش- به شمار مي رفت، همچنين مدعي شد «واقعه كربلا نزاع داخلي بر سر قدرت بود اما از سوي شيعيان تبديل به خيالواره و افسانه و اسطوره دادخواهي شد.
عبدي كلانتري همچنين عبيداله بن زياد كه در تاريخ از وي و پدرخوانده اش زياد به عنوان «دعي» (نامشروع زاده شده) و جنايتكاراني قسي القلب ياد مي شود، تجليل و تكريم كرد و نوشت: تدبير به موقع يزيد و رشادت سردار او ابن زياد كه براي جلوگيري از فتنه توطئه گران به كوفه اعزام شد، حمايت كوفيان را از حسين ]عليه السلام[ تضعيف و خنثي كرد. تاريخ نگاري شيعه از به كار بردن صفاتي چون درايت براي مسلمانان اكثريتي پرهيز دارد. در روايت آنها سرداران مسلمان زيرك و كارداني چون ابن زياد، ملعون نام مي گيرند. اگر از ديد اسلام يونيورسال در پهنه تاريخ به واقعه بنگريم، قيام حسين فتنه اي بيش نبود كه دارالاسلام را در برابر دارالحرب از درون تضعيف مي كرد... عبدالكريم سروش با جدا كردن 2 مفهوم ولايت باطني و ظاهري، مشروعيت ديني را از ولايت ظاهري و فقه سلب مي كند. معناي سخن سروش اين است كه حتي معصوماني چون علي و حسن و حسين و ساير امامان در مقام امامت و رهبري سياسي جايز الخطا بودند. نظريه سروش استحقاق رهبري سياسي را از حسين در برابر يزيد مي گيرد.
اين عنصر ضدانقلاب در عين حال در پايان اميه بازي و يزيدنوازي با تلخكامي نوشت: در انقلاب بهمن 57 آيت الله خميني و جنبش اسلامگراي او، به نحو موثري از اسطوره عاشورا بهره بردند و اين بار به جاي شهادت در صحراي كربلا، با پيروزي انقلاب، دولت تئوكراتيك شيعي را در ايران تاسيس نهادند.
جانبداري اين ضدانقلاب لائيك از يزيد به واسطه بازي كلمات و مغالطه در حالي است كه به شهادت تاريخ يزيد به زور شمشير و قتل و جنايت از مردم و خواص بيعت مي گرفت و معلوم نيست اين مهره لائيك و مدعي دموكراسي چگونه عنوان «خليفه رسمي اكثريت» به سفاك جنايتكاري چون يزيد مي دهد. اما هنگامي كه وي از موجود ملعوني با مختصات ابن زياد با عنوان «سرداري رشيد كه با توطئه و فتنه مقابله كرد» ياد مي كند، معلوم مي شود كه باطن عناصر از اين دست چه قدر با خوي وحشي گري و جنايتكاري آل اميه گره خورده است و چرا اين طيف از ضدانقلاب زير بيرق امويان و يزيد و عبيداله و شمرهاي روزگار جمع شده اند.

 



بي خودي ملكه زيبايي نسازيد (خبر ويژه )

يك ماركسيست فراري و عضو گروهك فدائيان خلق با اشاره به تجليل هاي بلندبالاي گروه هاي ضد انقلاب از آقاي منتظري و اعطاي عنوان «پدر حقوق بشر» به وي گفت: آيت الله منتظري مقابل جمهوري اسلامي ايستاد اما يك چهره حقوق بشري نبود.
مهدي اصلاني در گفت وگو با دويچه وله اظهار داشت: ايشان هرگز نمي توانست به مقتضاي كسوت و به عنوان يك فقيه در جايگاه حقوق بشري قرار بگيرد. اساسا فقه شيعه با حقوق بشر تعارض بنيادين دارد. اعتبار او در اعتراض به جمهوري اسلامي است ولي حقوق بشر با تكاليف و قوانين آسماني كنار نمي آيد.
وي با اشاره به نامه خود به آقاي منتظري گفت: شرايط ارتداد را از ايشان سؤال كردم و در پاسخ گفت: «ارتداد شرايطي دارد از جمله اينكه از روي عناد باشد» يعني به باور او مي توان حكم ارتداد صادر كرد. چنين كسي چگونه مي تواند پدر حقوق بشر باشد. ما اجازه نداريم با جوزدگي حرف بزنيم. آقاي منتظري تا آنجا كه مقابل آقاي خميني مي ايستد، سهم دارد اما اين را نبايد با مسائل ديگر مخلوط و غلو بكنيم.
اين عنصر ضد انقلاب همچنين القاب و عناوين اعطايي ضد انقلاب به آقاي منتظري را نقض غرض خوانده و گفت: نمي توانيم گوژپشت نوتردام را ملكه زيبايي خطاب كنيم.

 



وضعيت بغرنج سران فتنه پس از حرمت شكني آنان در روز عاشورا(خبر ويژه )

يك روزنامه آلماني در گزارشي اعلام كرد اغتشاشات روز عاشورا در تهران و شعارهاي ضدانقلاب در اين روز، ميرحسين موسوي و مهدي كروبي را در شرايط بن بست قرار داده است.
زود دويچه سايتونگ ضمن برشمردن برخي شعارهاي ضدانقلابي و ضداسلامي آشوبگران در روز عاشورا و اشاره به ادعاي موسوي و كروبي در زمينه قانون گرايي و پايبندي به انقلاب نوشت: وضعيت اخير، كروبي و موسوي را با بن بست مواجه كرده است. اگر آنها بر چارچوب هاي قانوني تاكيد كنند، مخالفان را كه خواستار براندازي جمهوري اسلامي هستند از دست خواهند داد اما در صورتي كه موسوي و كروبي هم شعار تغيير رژيم سر دهند با حكومت مواجه و به احتمال زياد محاكمه خواهند شد.
زود دويچه سايتونگ تاكيد كرد: اپوزيسيون جمهوري اسلامي با تناقضات متعدد دست و پنجه نرم مي كند.
گفتني است با وجود سكوت قابل تأمل ميرحسين موسوي درباره جسارت آشوبگران به مقدسات اسلامي در روز عاشورا، مهدي كروبي بيانيه اي صادر كرد و به جاي تخطئه آشوبگراني كه حرمت عاشورا و عزاداري ملي براي سالار شهيدان(ع) را شكستند، به حمايت از اوباش پرداخت. بيانيه كروبي طبق معمول مورد حمايت رسانه هاي استكباري نظير بي بي سي، راديو فردا، گويانيوز و... قرار گرفت.
كروبي همچنين براي تحريك موسوي، بيانيه تسليتي نيز خطاب به وي صادر كرد. به نظر مي رسد ترور خواهرزاده موسوي در راستاي تحريك وي براي همراهي در پروژه ضدانقلاب بوده است.
كروبي مدت هاست مي كوشد با تحركات افراطي نامعقول و تعجب برانگيز از بن بست موجود خارج شود و با رفتن به بازداشت و زندان، از وضعيت بغرنجي كه در آن گرفتار شده خلاصي ! پيدا كند.

 



واشنگتن پست: در سال 2010 ايران دست برتر را مقابل آمريكا خواهد داشت (خبر ويژه )

يك روزنامه معروف آمريكايي با مرور تكاپوي ناكام كاخ سفيد براي مهار ايران در سال ميلادي روبه پايان اعلام كرد: ايران در سال 2010 دست برتر را در مقابل آمريكا خواهد داشت.
واشنگتن پست سال جاري ميلادي (2009) را سال تلف شده در مورد ايران توصيف كرد و نوشت: رئيس جمهور ايران اخيراً نه تنها ضرب الاجل هسته اي بي اثر باراك اوباما را رد كرد بلكه گفت كه كشورش تا نابودي 8هزار كلاهك هسته اي آمريكا، پيگير ماجرا خواهد بود و ايستادگي خواهد كرد. سالي را كه گذشت بايد سالي دانست كه ايران را به مرحله تبديل به قدرت هسته اي تمام عيار نزديك تر كرد. ما سالي مملو از فرصت هاي باور نكردني را از دست داديم.
اين روزنامه تندرو با بيان اينكه «بايد از مخالفان در ايران حمايت و آنها را تقويت و تشويق كنيم» نوشت: آنها در روز 4 نوامبر ]13آبان[ كه روز مرگ بر آمريكا در ايران است، به طرفداري از آمريكا شعار دادند. ما نبايد به اين گروه بي تفاوت باشيم. اصلاً اگر فقط به مسئله هسته اي بيانديشيم كه در يك سال اخير توأم با توسعه برنامه هاي ايران بوده، چگونه مي توانيم آن را حل كنيم در حالي كه مذاكرات هم به جايي نرسيده است؟ هرگونه تحريم هم ضعيف، محدود، ديرهنگام و با اكراه اعمال خواهد شد. در اين وضعيت تنها اميدواري واقعي تغيير رژيم است. منتظري هم از مخالفاني بود كه عليه برنامه هسته اي فتوا صادر كرده بود. يك حكومت طرفدار غرب مي تواند معادله را تغيير دهد.
واشنگتن پست درباره اينكه « آمريكا چه كار بايد بكند» توضيح مي دهد: فشار از بيرون مثلاً قطع فروش بنزين براي تقويت فشار از درون. هدف از فشار نبايد تغيير سياست هسته اي ايران باشد كه هيچ گاه رخ نخواهد داد بلكه هدف بايد براندازي جمهوري اسلامي باشد. پشتيباني كلامي و ديپلماتيك از مخالفان در بالاترين سطوح، از اهميت برخوردار است.
اين روزنامه آمريكايي در پايان تحليل خود نوشت: دستاورد براندازي در ايران از طريق حمايت از مخالفان مي تواند منطقه اي به وسعت عراق و افغانستان تا لبنان و فلسطين و غزه را شامل شود. اما به هر حال ايران در سال 2010 دست برتر را نسبت به آمريكا خواهد داشت. به همين دليل دست نزدن به هر كاري براي حمايت از مخالفان جمهوري اسلامي، غيرقابل بخشش است.

 



ننگ حرمت شكني عاشورا ارگان سازمان «سيا» را به دست و پا انداخت (خبر ويژه )

رسانه هاي ضدانقلاب پس از چند هفته دميدن در آتش فتنه و گزارش جانبدارانه و لحظه به لحظه از معركه گيري اوباش در روز عاشورا، وارد فاز جديد شده و ادعا مي كنند جمهوري اسلامي حرمت روز عاشورا را نگه نداشته است!
دهها رسانه ضدانقلاب نظير راديو فردا، گويا نيوز، روزنت، العربيه، و... پس از 24ساعت حمايت تمام عيار از تحركات بي سابقه اوباش، اكنون مدعي حرمت براي روز عاشورا شده و نظام اسلامي را مقصر جلوه مي دهند.
در اين زمينه ارگان رسمي سازمان سيا (راديو فردا) كه گويا فرجام پروژه جديد را برخلاف هدفگذاري طراحان آن يافته و جمع بندي ماجرا را به ضرر فتنه سبز مي بيند، با فراخوان شماري از عناصر حلقه به گوش، به وارونه نمايي ماجرا اهتمام كرد. عوامل ضدانقلاب (عناصري نظير محمدجواد اكبرين) در گفت وگو با راديو فردا با اشك تمساح ريختن براي ارزش هاي ديني و مذهبي گفتند: جمهوري اسلامي از اين ارزش ها عبور كرده است و حرمت آنها را نگه نمي دارد. هرگز تصور نمي شد جمهوري اسلامي حرمت عزاداران ]؟![ عاشورا را بشكند.
اكبرين كه پيش از فرار از كشور با نشريات اصلاح طلب همكاري مي كرد، افزود: جامعه ايران جامعه اي معنوي است البته نمي خواهم بگويم جامعه ديني و مذهبي است ]![ ولي شعارهاي معنوي برايش مهم است و هميشه اين طور بوده كه جنبش سبز تركيبي است از نيروهاي ديني و غيرديني اما اكثريت جامعه ايران را دينداران و گرايش هاي معنوي و مذهبي تشكيل مي دهند.
اين گونه موضع گيري هاي مغشوش و پرتناقض در حالي است كه آشوبگران همزمان با سوگواري ميليوني مردم تهران براي سالار شهيدان و خالي بودن موقتي برخي خيابان هاي مركزي شهر، آفتابي شده، به برخي دسته هاي عزاداري و موتورهاي پارك شده حمله كرده و پس از هتاكي و و آتش زدن قرآن و پرچم هاي عزا، به اموال عمومي و چند ماشين پليس حمله ور شدند. به عبارت ديگر اوباش اجير شده اساسا قصد عزاداري نداشتند هيچ كه بنا داشتند عظمت ملت ايران در روز افتخار و اعتزاز به قيام حسيني را مخدوش كنند.
تحليل هاي اخير رسانه هاي ضدانقلاب و شانه خالي كردن از مسئوليت عملكرد اوباش نشان مي دهد كه برخلاف پيش بيني اوليه، جسارت و هتاكي اخير كاملا به ضرر طراحان فتنه تمام شده و ماهيت آنها را با پرسش و انزجار عمومي بيشتري مواجه كرده است.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14